Jump to content

Recommended Posts

Uģis Lācis
[..]

Tāpēc es nesaprotu, kāpēc iesācējiem rekomendē pirkt mazmotorus - tieši otrādi jo jaudīgāks motors, jo labāk.

 

Nu iespamošu es ar šeit. Savā ziņā piekrītu xp, jaudas rezervīte tomēr ir laba un noderīga lieta. Tomēr citā ziņā galīgi nepiekrītu, nu nav labāk, ja ir ļoti jaudīgi motori. Ko tad tagad ieteiksim, katram iesācējam ņemt kaut kādu sešlitrīgu Vaiperu (vai cik viņiem nāca tie motori).

 

Nezinu, vai iz dzīves, vai leģenda, bet stāsts bija tāds... Braudz uz šosejas gavriks ar smuku, sarkanu Dodge Viper, izdomā, vajadzītu apdzīt priekšā braucošo. Uzspieda uz pedāļa un ielika priekšējam pakaļā (ātrums ap 100 km/s !).

 

Morāle? Pārāk daudz jaudas ir kaitīgāk nekā pārāk maz jaudas. :D

Labots - Uģis Lācis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mans spams par jaudām un jauniem braucējiem.

Savulaik Ralfs Shumahers brauca jau ar F1 bolīdu, bija F1 superlicence, BET - Vācijā viņš nedrīkstēja braukt ar lielas jaudas auto pa ceļiem. Gadiņu par maz bija. Kāda tā jauda atļautā un gadi, netceros, bet daudz nebija.

 

Bet latwānijā katrs zaļais gurķis grib 200+ motru. Beigās nemaz nemāk to jaudu savaldīt.

Link to comment
Share on other sites

Var pieņemt, ka agrāk ar jaudīgu moru tik tiešām varēja kāds mazāk pieredzējis autovadītājs sataisīt lielākas nepatikšanas nekā ar mazmotoru, jo agrāk nebija stabilizācijas kontroles ne pretspolēšanas sistēmas kā rezultātā auto varēja aizpeldēt sāniski no straujas jaudas palielināšanās uz piedziņas riteņiem. Tgd reti kurai automašīnai kas tāds nav.

 

Pārāk liela ātruma izvēle kā rezultātā izraisīta avārija (LV ceļu policijas populārākais iemesls CSN negadījuma gadījumiem) nav attiecināms tikai uz jaudīgajiem motoriem. Ar to pašu mazmotoru var attīstīt 140 un vairāk km/h lielu ātrumu bez lielām grūtībām.

Protams, ar lielāku motoru to visu var sasniegt ātrāk un pie lielākām apdzīšanām ir jau ierasts skats spidometrā 140+km/h.

Man tomēr interesēs ir pavadīt pēc iespējas mazāku laiku pretējā joslā, bet nu nav jau tā, ka pedal to the metal. Izņēmumi ir tad, kad redzu ka priekšā jau ir baltā zīme ar apdzīvotu vietu, tad gan ir stulbi dzēsties uzreiz līdz 70 un mazāk. :D

 

Ei nu ei.. par to vāciju.. man domāt, ka tas ir kārtējais izdomājums no zila gaisa.. tpt kā par tām neskaitāmajām Godmaņa villām un fabrikām ārzemēs. :D

Labots - ausux
Link to comment
Share on other sites

Aplam domā, ka tās elektronikas tevi vienmēr "izvilks" no sūdiem. Ja nav sajēgas galvā pašam, tad brīdī, kad vairs elektronika nepalīdz - sūdi ir 3x leilāki nekā tie varēja būt vispār bez elektronikas. Tad mēslus sajustu daudz agrāk un mazākā ātrumā.

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc uz reiz vajag pārspīlēt?

Jaudīgs motors - tātad 200+ zirgi.

Nu pietiek ar vidusmēra 170Zs, un ja vēl turbīna.

Link to comment
Share on other sites

Nu iespamošu es ar šeit. Savā ziņā piekrītu xp, jaudas rezervīte tomēr ir laba un noderīga lieta. Tomēr citā ziņā galīgi nepiekrītu, nu nav labāk, ja ir ļoti jaudīgi motori. Ko tad tagad ieteiksim, katram iesācējam ņemt kaut kādu sešlitrīgu Vaiperu (vai cik viņiem nāca tie motori).

 

Nezinu, vai iz dzīves, vai leģenda, bet stāsts bija tāds... Braudz uz šosejas gavriks ar smuku, sarkanu Dodge Viper, izdomā, vajadzītu apdzīt priekšā braucošo. Uzspieda uz pedāļa un ielika priekšējam pakaļā (ātrums ap 100 km/s !).

 

Morāle? Pārāk daudz jaudas ir kaitīgāk nekā pārāk maz jaudas. :D

Tas ir stasts par nelaiki Raiti Gaili,kurs 1994.gada(!!!) Rigu tracinaja ar savu Dodge Viper un nummura zime bija protams RAITS(starp citu 8 l motors ir Viperam),Raita ta laika konkurenti stastija,ka bridi kad Viper saskrejies ar meslus vedoshu traktoru,Raitam mugura bijis balts uzvalks...Raits bija sava laika ģēnijs...R.I.P.

Link to comment
Share on other sites

Uzskatu ka ņemt pirmo auto pa 2-3k ls ir neprāts!

 

VISI, atkārtoju visi, mani draugi un paziņas mani pašu ieskaitot pirmo auto ir sasituši! Pēc smaguma kā nu kurš - es pamatīgi noskrāpēju sānu (nopirku krāsas baloniņu pa pāris Ls, piekrāsoju un braukāju tālāk), bet divi tā ka tikai uz šrotu...

Var jau būt ka kādam izdodās iemācītes braukt iztiekot bez āvārijām, tomēr kā saka - katrs izņēmums tikai apstiprina likumu. (autoskola neiemāca braukt, tikai sagatavo eksāmenam!)

 

ss.lv ir pilns ar ejošiem auto ar skati pa 500-600 ls - tā būs īstā izvēle! Skatei būtu vēlams ietai Rīgā - par rajoniem vēl joprojām klīst runas ka esot iespējams nopirkt. Jāskatās lai normāli brauc un nejūk kopā. Varēsi kādu gadu līdz nākamajai skatei nobraukt, pa to laiku būsi iemācījies kaut cik braukt, radīsies nojausma kādu auto vajag!

Link to comment
Share on other sites

Es laikam esmu tas exemplārs, kas ir iemācījies braukt bez avārījām. Galvenais ir brīdī, kad sāk parādīties pirmā pārliecība, ka esi iemācījies braukt un nu tik esi baigais šumahers, atcerēties, ka tā ir tikai pārliecība. Nu un labas riepas mašīnai uzlikt - noder. :)

Link to comment
Share on other sites

Sasit, sabojā tādēļ, ka braucot ar instruktoru tak gandrīz visi čunčina uz tiem 50km/h un mazāk kas nu pa lielam galīgi nerada priekšstata par ikdienas satiksmi. Sākot braukt pastāvīgi vai nu turpina tādā pašā garā braukt kā pie instruktora saņemot daudzus neapmierinātus skatienus no citiem autovadītājiem, vai arī tomēr sāk braukt brīvāk un iekļaujoties kopējā plūsmā kas gan sākumā var radīt vairāk avāriju situāciju, bet dot pieredzi arīdzen.

Mana skolniece vēl ar baltajām tiesībām :mrgreen2: :

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Javeris ir ģēnijs un jau pēc matemātiskām statistikas metodēm aprēķinājis, ka viņš neiekļūs nevienā avārijā :)

Uzskatu ka ņemt pirmo auto pa 2-3k ls ir neprāts!

VISI, atkārtoju visi, mani draugi un paziņas mani pašu ieskaitot pirmo auto ir sasituši!

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Uzskatu ka ņemt pirmo auto pa 2-3k ls ir neprāts!

 

VISI, atkārtoju visi, mani draugi un paziņas mani pašu ieskaitot pirmo auto ir sasituši! Pēc smaguma kā nu kurš - es pamatīgi noskrāpēju sānu (nopirku krāsas baloniņu pa pāris Ls, piekrāsoju un braukāju tālāk), bet divi tā ka tikai uz šrotu...

Var jau būt ka kādam izdodās iemācītes braukt iztiekot bez āvārijām, tomēr kā saka - katrs izņēmums tikai apstiprina likumu. (autoskola neiemāca braukt, tikai sagatavo eksāmenam!)

 

ss.lv ir pilns ar ejošiem auto ar skati pa 500-600 ls - tā būs īstā izvēle! Skatei būtu vēlams ietai Rīgā - par rajoniem vēl joprojām klīst runas ka esot iespējams nopirkt. Jāskatās lai normāli brauc un nejūk kopā. Varēsi kādu gadu līdz nākamajai skatei nobraukt, pa to laiku būsi iemācījies kaut cik braukt, radīsies nojausma kādu auto vajag!

 

Zinu zinu tādus "auto". Parasti 80to gadu vai 90to sākuma ražojums. Tādu pārdot diez vai varētu vispār. Es atceros vienreiz braucām ar 80to beigu Audi 80 uz Jūrmalu (paziņam piederēja). Pusceļā nokūpēja! Viņš pēc tam viņu "iesmērēja" kaut kādiem penšiem no laukiem pa 200Ls (tas auto bija uz šrotu velkams) - paveicās, ka pārdošanas brīdī varēja vispār piešķilt! ;)

Bet vispār - absurds ir tevis teiktais, zinot faktus. Viens no faktiem ir tāds, ka pēc 2000. gada ražotām mašīnām ir labāki drošības rādītāji, tātad, izvairīties sasitot mašīnu, sasist arī sevi lupatās. Otrs fakts ir tāds, ka apdrošināšana nosedz izdevumus, ja tu neesi vainīgs ceļa satiksmes negadījumā. Ko mēs no tā secinam? Ka braucot ar vecu šrotu bez apdrošināšanas tu riskē ne tikai zaudēt pamatīgu naudas čunguru, bet arī sasist sevi. Trešais fakts ir tāds - normāls autovadītājs brauc atbilstoši savām prasmēm un vismaz cenšas ievērot CSN.

 

Tas ir stasts par nelaiki Raiti Gaili,kurs 1994.gada(!!!) Rigu tracinaja ar savu Dodge Viper un nummura zime bija protams RAITS(starp citu 8 l motors ir Viperam),Raita ta laika konkurenti stastija,ka bridi kad Viper saskrejies ar meslus vedoshu traktoru,Raitam mugura bijis balts uzvalks...Raits bija sava laika ģēnijs...R.I.P.

 

Foto ir ar Viper un avāriju?

 

Sasit, sabojā tādēļ, ka braucot ar instruktoru tak gandrīz visi čunčina uz tiem 50km/h un mazāk kas nu pa lielam galīgi nerada priekšstata par ikdienas satiksmi. Sākot braukt pastāvīgi vai nu turpina tādā pašā garā braukt kā pie instruktora saņemot daudzus neapmierinātus skatienus no citiem autovadītājiem, vai arī tomēr sāk braukt brīvāk un iekļaujoties kopējā plūsmā kas gan sākumā var radīt vairāk avāriju situāciju, bet dot pieredzi arīdzen.

Mana skolniece vēl ar baltajām tiesībām :mrgreen2: :

[media]

[/media]

 

Es ar savu auto čunčināšu uz 50km/h tur, kur tas atļauts un uz 70km/h tur, kur tas atļauts, un man pie dibenss pārējo neapmierinātie skatieni.

 

Tajā video braucēja, iespējams, nenokārtotu CSDD eksāmenu, šādi braucot (regulāri iebrauc pretējā joslā, neievēro 20km/h ātruma ierobežojumu) - es tās ielas perfekti pārzinu, jo n-reizes tur braucis. ;)

Video mūzika laba, kas tie par gabaliem?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nē, nu tu ir "gudrs". Pastāsti, kā kaut ko nepārdodot vispār var nopirkt? Vienmēr, kad ir pircējs, ir pārdevējs. Vai tas tik grūti saprotams?

. Tādu pārdot diez vai varētu vispār.

Link to comment
Share on other sites

Tam skolotājam vajadzētu mantību atraut, par šādu mācīšanu ...

Saukt braukšanu pēc noteikumiem par čunčināšanu - nu man žēl to cilvēku

Šorīt šādi nečunčinātāji nobrauca kaķi, nemaz nepiebremzē, lai gan kaķis bija labi redzams. Protams, par to ka pieturēt pēc tam, paskatīties vai kaķi nevar aizvest vēl pie dakteriem, vai vismaz nonest nost no ceļa, tas jau zem viņu goda, nosauks vēl kāds par čunčinātāju.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

No kurienes tu izrāvi, ka vecus šrotus nav jāapdrošina vai kādi ierobežojumi to liedz darīt? Neatkarīgi no tehniskā stāvokļa atrodoties uz ceļa ar transporta līdzekli, tam jābūt apdrošinātam.

Otrs fakts ir tāds, ka apdrošināšana nosedz izdevumus, ja tu neesi vainīgs ceļa satiksmes negadījumā. Ko mēs no tā secinam? Ka braucot ar vecu šrotu bez apdrošināšanas tu riskē ne tikai zaudēt pamatīgu naudas čunguru, bet arī sasist sevi.

 

Ar cenšanos vien ir par maz. Vai nu tu pamani zīmi "Stop" vai "ķieģeli" vai arī nepamani ar tām izrietošām sekām. Vidusceļš ir veiksme, ka tajā brīdī neviens transporta līdzeklis nebrauca pretī. Kā zināms, veiksmei ir liela tendence zust.

Trešais fakts ir tāds - normāls autovadītājs brauc atbilstoši savām prasmēm un vismaz cenšas ievērot CSN.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Beidz visu sagrozīt. Tak ir skaidrs, ka vecas mašīnas ir nedrošākas, apdrošināšana, ja tā ir, nosegs kā jaunas tā vecas mašīnas izmaksas.

 

Paņem par piemēru kaut vai Audi A4 - paskaties kā mainās auto drošība atkarībā no gada:

http://www.euroncap.com/results/audi/a4.aspx?class=39ea856a-5cc5-4547-9405-47aa0c091b00&dontlaunchmobile=1

 

Bet mašīnu tik tiešām netaisos sasist, es labāk braucu uz 50km/h un visur pēc zīmēm un noteikumiem, tādējādi ne tikai ievērojot likumu, bet pats galvenais - samazinu risku savu mašīnu sasist.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

No vienas puses taisnība, bet no otras - cik daudz avārijas situāciju radīsi, ja vidējais transporta plūsmas ātrums būs krietni augstāks par tavu pārvietošanos? CIk esmu braucis ārpus apdzīvotām vietām, tad lēni transporta līdzekļi ir lielākā problēma, jo tos pastāvīgi kāds apdzen un ne tajās labākajās vietās ar pietiekamu redzamību. Nav patīkami, ja 1 m pirms tevis "iekārtojas" autiņš, kurš knapi izvairījies no frontālas sadursmes apdzenot tavu mašīnu.

samazinu risku savu mašīnu sasist.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

No vienas puses taisnība, bet no otras - cik daudz avārijas situāciju radīsi, ja vidējais transporta plūsmas ātrums būs krietni zemāks par tavu pārvietošanos? CIk esmu braucis ārpus apdzīvotām vietām, tad lēni transporta līdzekļi ir lielākā problēma, jo tos pastāvīgi kāds apdzen un ne tajās labākajās vietās ar pietiekamu redzamību. Nav patīkami, ja 1 m pirms tevis "iekārtojas" autiņš, kurš knapi izvairījies no frontālas sadursmes apdzenot tavu mašīnu.

 

Pārspīlēti lēni nav jābrauc. Ārpus pilsētas 80km/h-100km/h, atkarībā no ceļa seguma un laika apstākļiem. Reti kad nākas braukt lēnāk vai ātrāk par šo ātrumu. Ātrāk principā nav iemesla braukt, ja nu vienīgi apdzīšanas brīdī. Mūsu ceļi nav tik labā stāvoklī, gadīsies kāda tizla bedre, izlidos no trases. Pat ja ceļi būtu labā stāvoklī, ātrāk par 100km/h tik un tā nebūtu ieteicams braukt - Igaunijā ir lieliski ceļi, ātruma ierobežojums daudz viet 100km/h. Problēma tāda, ka ja pa vidu starp pretimbraucošiem nav nekas cits kā tikai balta līnija, nu ir pārlieku liels risks braukt virs 100km/h, vidēji cilvēkam varbūt pat virs 90km/h. Ne velti tie ātruma ierobežojumi izgudroti.

Link to comment
Share on other sites

Atkinsons

Bet mašīnu tik tiešām netaisos sasist, es labāk braucu uz 50km/h un visur pēc zīmēm un noteikumiem, tādējādi ne tikai ievērojot likumu, bet pats galvenais - samazinu risku savu mašīnu sasist.

 

Tieši otrādāk, provocē uz papildus risku.

Link to comment
Share on other sites

Zini neviens normāls cilvēks nesēžas pie stūres ar domu ka sitīs auto! Tomēr kā to rāda prakse lielākā daļa jauno autovadītāju pirmā gada laikā iekuļas lielākos vai mazākos sūdos! Protams ka jaunāks auto ir doršāks, tomēr jaunie parasti iekuļas sīkās nepatikšanās! Nenovērtē gabarītus un kaut kur ietešas stāvietā, kādu aizķer, saskrāpē sānus, nolauž spoguli, utt, utjp

 

Ja runājam par aprošināšanu, tad OCTA ir visiem obligāta, bet kasko pēc manām domām nav jēgas ņemt pat 3000ls vērtam auto!

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Tieši otrādāk, provocē uz papildus risku.

 

Muļķības, es uzskatu, ka tomēr pastāv tendence aizvien vairāk tos Ceļu Satiksmes Noteikumus ievērot. Ziemeļvalstīs tos noteikumus cenšas strikti ievērot (tur par 5 EUR kukuļa piedāvājumu ceļu policistam spīd nokļūšana cietumā), precīzi nepateikšu, bet avārijas tur ir ievērojami mazāk.

Link to comment
Share on other sites

Atkinsons

Jā un, piemēram, tavi n reizes pieminētie "bumeristi" mēģinās tevi apdzīt gan normālos gan riskantos apstākļos un radod lieku un nevajadzīgu risku.

Un mums līdz Ziemeļvalstu līmenim vēl tālu.

Link to comment
Share on other sites

Somijā uz šosejas +10 ir norma, diemžēl, bet arī tur. Tur gan neviens nemidžina un netaurē, ja ar atļauto ātrumu pa otro joslu apsteidz kādu lēnāku braucošo, pagaida lai apsteidz, un tad laiž tālāk. Jā, tur autovadītāji ir ievērojami pieklājīgāki, ciena viens otru, bet patīk arī pabraukt ātŗak, kā atļauts.

Par situāciju Latvijā. Bik pieredze ir, nu jau kopš kāda 1996. gada. Tīri noteikumus ievēro daudz mazāk, nedaudz uzlabojusies savstarpējā pieklājības, t.i. kaut kur palaiž vairāk ārā no ielas, nedaudz ievēro rāvējslēdzēja principu. Daudz vairāk ir tādu, par kuriem ir sajūta, ka viņi vienkārši nesaprot, ko viņi dara.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Somijā uz šosejas +10 ir norma, diemžēl, bet arī tur. Tur gan neviens nemidžina un netaurē, ja ar atļauto ātrumu pa otro joslu apsteidz kādu lēnāku braucošo, pagaida lai apsteidz, un tad laiž tālāk. Jā, tur autovadītāji ir ievērojami pieklājīgāki, ciena viens otru, bet patīk arī pabraukt ātŗak, kā atļauts.

Par situāciju Latvijā. Bik pieredze ir, nu jau kopš kāda 1996. gada. Tīri noteikumus ievēro daudz mazāk, nedaudz uzlabojusies savstarpējā pieklājības, t.i. kaut kur palaiž vairāk ārā no ielas, nedaudz ievēro rāvējslēdzēja principu. Daudz vairāk ir tādu, par kuriem ir sajūta, ka viņi vienkārši nesaprot, ko viņi dara.

 

Somiem noteikti nepatiktu Latvijas iedzīvotāju neizlēmība, minstināšanās, diršanās, solījumu nepildīšana...

Link to comment
Share on other sites

Kad pabrauksi - sapratīsi ka CSN ievērošana un drošība uz ceļa nav viens un tas pats! Daudzi (īpaši sievietes) iekuļas avārijās, pat ja 100% ievēro CSN, bet nereti ir situācijas kad tieši pārkāpojot noteikums var izvairīties no sadursmes,

Link to comment
Share on other sites

Tak liekat mierā šo jauincepto "šoferīti - indigo" Tas tak jau ir sev ieprogrammējis uz avārijām. Meklē pa pasauli visādus drošibas testus un tamlīdzigi. Izdara secinājumus par auto kopumā no viena atsevišķa gadījuma (Audi 80 uz jūrmalas šosejas, peimēram) .

 

Auto apmēram pēc 2000 gada vispār tiek būvēti ar kalpošanas laiku 3-4 gadi .

Tad nu ko javer - izejot no šādas info - vispar lieotu nedrīkst pirkt ?

 

Nu tak klausi ko tev saka - paņem pirmo auto kādu lēto, pabrauc gadu IEMĀCIES BRAUKT VISPIRMS un tad meklē nākamo auto, labāku par pirmo pirkumu.

Prasīji padonmus - tev tos dod, bet tu tajā pašā laikā tos ignorē pilnībā un tik vāvuļo savu dziesmu.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Nu tak klausi ko tev saka - paņem pirmo auto kādu lēto, pabrauc gadu IEMĀCIES BRAUKT VISPIRMS un tad meklē nākamo auto, labāku par pirmo pirkumu.

 

Korektāku attieksmi vecais! Līdzībās runājot, man nav jāpierāda, ka es neesmu kamielis. Es uzskatu, ka braukt protu (un tā uzskata arī CSDD), bet iemaņas jāattīsta, taču tas nenozīmē, ka es piedzīvošu avāriju un sasitīšu savu auto.

Link to comment
Share on other sites

Ja kāds tikko pēc tiesību nolikšanas uzskata ka viņš māk braukt... Nu ko lai te saka.... Gan dzīve iemācīs. Ne velti agrāk jaunajiem šoferiem bija jāvadā zīme 80 mašīnas aizmugurē.

Tas ka tiesības ir kabatā nenozīmē ka māki braukt, tas nozīmē vien to ka izdevās izpildīt eksāmenu prasības, bet braukšana dzīvē un eksāmenā ir divas dažādas lietas.

Link to comment
Share on other sites

Javeris

Te ir svarīgi precizēt - māki braukt salīdzinot ar ko? Ar kādu, kuram vispār nav tiesības, vai ar kādu, kuram ir 20 gadu stāžs?

Prasmju ziņā pārspēt tādu, kuram nav tiesības var gandrīz jekurš, kurš noliek tiesības.

Savukārt vispārējais autovadīšanas prasmju līmenis uz ceļiem noteikti ir augstāks par jauno vadītāju vidējo līmeni.

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

spainiss2

No vienas puses taisnība, bet no otras - cik daudz avārijas situāciju radīsi, ja vidējais transporta plūsmas ātrums būs krietni augstāks par tavu pārvietošanos? CIk esmu braucis ārpus apdzīvotām vietām, tad lēni transporta līdzekļi ir lielākā problēma, jo tos pastāvīgi kāds apdzen un ne tajās labākajās vietās ar pietiekamu redzamību. Nav patīkami, ja 1 m pirms tevis "iekārtojas" autiņš, kurš knapi izvairījies no frontālas sadursmes apdzenot tavu mašīnu.

Ne jau lēni braucošais taisa avārijas situāciju,bet gan tas,kurš apdzen.....pieņemsim,ka braucu uz 85km/h,kur atļautais ir 90,kas es radu draudus citiem,vai? Un tie ,kas kārtojas metru priekšā un apdzen riskējot,vajadzētu kādu reizi nepalaist iekšā-pēc frontālās sadursmes varbūt pieredze būs.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Šī nav nekāda muldēšana, bet gan diskusija par reālo dzīvi! Tur Saeimā tie tur tiešām muld (ar labākiem panākumiem kā psihenes pacienti), bet mēs te runājam par reālām dzīves lietām, kas skar praktiski jebkuru personu, jo tiklīdz cilvēks atrodas uz ceļa (ar vai bez transporta), viņš jau ir ceļu satiksmes dalībnieks - jā, arī ceļmalā gulošs dzērājs tāds ir.

 

Teorētiski, ja brauc pēc ceļu satiksmes noteikumiem, nekādām avārijām nevajadzētu notikt, izņemot - kā reaģē uz bīstamām situācijām uz ceļa. Vislabāk palīdz atbildības sajūta - tā ir jāsajūt, tiklīdz esi iekāpis automašīnā un ieslēdzis aizdedzi.

 

Attiecībā ar izmaksām - sarēķināju, ka vairāk kā 120Ls/mēnesī automašīnas lietošanas izmaksās nu nekādi nevaru atdot.

 

Ne jau lēni braucošais taisa avārijas situāciju,bet gan tas,kurš apdzen.....pieņemsim,ka braucu uz 85km/h,kur atļautais ir 90,kas es radu draudus citiem,vai? Un tie ,kas kārtojas metru priekšā un apdzen riskējot,vajadzētu kādu reizi nepalaist iekšā-pēc frontālās sadursmes varbūt pieredze būs.....

 

Pilnīgi piekrītu.

Link to comment
Share on other sites

Terētiķis vai zinies :D

 

Tiešām tev jau arī reālā dzīvē iestājusies programmu "domāšana" - 1 vai 0 ? bez citiem variantiem?

Izpildīji nosacījumus - noliki teoriju un braukšanu - test compleete - viss. -> rezultāts - 1 , tāds māku braukt.

nākošie nosacījumi - ievēroju CSN - test compleete - viss -> rezultāts - 1 , tātad nekādu auto bojājumu satiksmē.

nu klausies - tiešām labāk paliec pie simulatoriem un pie klaviatūras.

Man nudien jau apnika skidrot, ka dzīvē nav vis tā ka esi iedomājies. Viss nav vieninieks vai nulle.

Link to comment
Share on other sites

120 ls/mēn. diez ko daudz nesanāks braukāt. Rupji rēķinot 700-800 km, atkarībā no auto, varēsi vizināties!

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

120 ls/mēn. diez ko daudz nesanāks braukāt. Rupji rēķinot 700-800 km, atkarībā no auto, varēsi vizināties!

Ok, cik naudas mēnesī kopā vajadzētu, lai varētu vizināties, tieksim 2000km mēnesī?

 

Tiešām tev jau arī reālā dzīvē iestājusies programmu "domāšana" - 1 vai 0 ? bez citiem variantiem?

Izpildīji nosacījumus - noliki teoriju un braukšanu - test compleete - viss. -> rezultāts - 1 , tāds māku braukt.

nākošie nosacījumi - ievēroju CSN - test compleete - viss -> rezultāts - 1 , tātad nekādu auto bojājumu satiksmē.

nu klausies - tiešām labāk paliec pie simulatoriem un pie klaviatūras.

Man nudien jau apnika skidrot, ka dzīvē nav vis tā ka esi iedomājies. Viss nav vieninieks vai nulle.

 

Patiesībā tici vai nē, bet arī dzīvē viss notiek saskaņā ar matemātiku un algoritmiem. Tikai tie ir sarežģīti, jo ir pārāk daudz visādi apstākļi, kas to ietekmē. Tāpēc rēķina varbūtībās - cik liela varbūtība, ka notiks tas vai cits gadījums. Tā taču apdrošināšanas kompānijas arī rēķina. Bet visas varbūtības, matemātikas un fizikas dzīvē strādā precīzi kā visprecīzākais pulkstenis.

Link to comment
Share on other sites

Ok, cik naudas mēnesī kopā vajadzētu, lai varētu vizināties, tieksim 2000km mēnesī?

 

~300ls (ieskaitot degvielu, apkopes, remontus utt) Nu vismaz man tā ir, protams viss atkarīgs no auto un braucēja ;)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...