mafijs Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 (labots) Ak jaunekli - nejauc teniskās apskates cenu ar transporta nodevu gadā ! Otrā tieši var būt par pāri 100 Ls. Atkarībā no auto motora tilpuma, auto pilnas masas un izlaiduma gada. Un diagnostika CSDD .. tās jau vispār ir no fantastikas žanra Labots Aprīlis 23, 2012 - mafijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviss Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 tu vēl joprojām meklē to vāģi "uz papīra"? līdz reālai aptaustīšanai tā arī neesi ticis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Ak jaunekli - nejauc teniskās apskates cenu ar transporta nodevu gadā ! Otrā tieši var būt par pāri 100 Ls. Atkarībā no auto motora tilpuma, auto pilnas masas un izlaiduma gada. Un diagnostika CSDD .. tās jau vispār ir no fantastikas žanra Transporta nodevu jau pieskaitīju - "Nodoklis 100Ls". Kas tieši fantastisks ir CSDD diagnostikā? tu vēl joprojām meklē to vāģi "uz papīra"? līdz reālai aptaustīšanai tā arī neesi ticis? Rēķinu izmaksas, jo nepelnu 1000Ls mēnesī! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Jā, visi auto braucēji peln 1k/mēn Pērc golfiņu vecu, jo lētāku jo labāk. Kad sadauzīsi lupatās, nebūs žēl izmest, bet būs pieredze reālā braukšanā, un nākamo mašīnu jau varēsi ņemt krutāku. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Par degvielu viss skaidrs - ņem vidējo 10l/100km (ja vien nav BMW vai kāds cits neekonomisks auto) un rēķina vadoties pēc ikmēneša Tas tev skaitās ekonomisks vidējais? Tādā gadījumā šajā rādītājā mans e39 528 iekļaujas vienā mierā Vasarā pat ar ieslēgtu kondicionieri nav vairāk par 8.3 - 8.5 l/100km , braukšana - trīs ceturdaļas pa šoseju un viena cetrurtdaļa pa pilsētu. Ziemā varbūt vairāk kāds litrs. Un pat visoptimistiskākajā variantā mazāk par 10 tKm gadā nesanāk. Ziemā pat nekur daudz nebraukājot 5,5 tKm sanāca. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Tas tev skaitās ekonomisks vidējais? Tādā gadījumā šajā rādītājā mans e39 528 iekļaujas vienā mierā Vasarā pat ar ieslēgtu kondicionieri nav vairāk par 8.3 - 8.5 l/100km , braukšana - trīs ceturdaļas pa šoseju un viena cetrurtdaļa pa pilsētu. Ziemā varbūt vairāk kāds litrs. Un pat visoptimistiskākajā variantā mazāk par 10 tKm gadā nesanāk. Ziemā pat nekur daudz nebraukājot 5,5 tKm sanāca. Rēķini otrādi - 3/4 pa pilsētu, 1/4 ārpus, jo faktiski tikai nedēļas nogalēs un vasaras izbraucienos sanāk braukt vairāk ārpus pilsētas, nevis pilsētā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Pats rēķini. Mans rēķins ir tāds kāds ir. Ja vēl nav pielēcis - visi cilvēki nedzīvo pilsētā. Labi, ko ar tevi strīdēties. Tu jau gudrs mums esi auto lietās Viss excelī tiek rēķināts. Nu gluži kā finansu ministrs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Pats rēķini. Mans rēķins ir tāds kāds ir. Ja vēl nav pielēcis - visi cilvēki nedzīvo pilsētā. Labi, ko ar tevi strīdēties. Tu jau gudrs mums esi auto lietās Viss excelī tiek rēķināts. Nu gluži kā finansu ministrs Katrs var sarēķināt pa savam. Ko kasies, sniedz labāk savu gadu izmaksu aprēķinu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Nu autor vismaz aizdevies uz rumbulu un izmēģināji vairākus auto? Katram taču sava gaume un vēlmes. Piemēram es brīvdienās nobraucu ap 600km 3 mēnešu vecā Merivā un man tā mašīna totāli nepatika. Bagāžnieks ļoti maziņš, aizmugurē sēdošajiem nesaprotami daudz vietas atvēlēts, jā stikla jumts ir forši, bet nu vadītājam reāli no tā ne silts ne auksts. Varbūt viedokli ietekmēja fakts, ka stūre šim auto bija "nepareizajā" pusē, bet nu sev es tādu negribētu. Sēdekļi gan tam brīnumam ērti, braucot 3h no vietas nebija ne mazāko noguruma pazīmju. Jaunie VW un Ford liekas daudz ergonomiskāki. Ak jā degvielas patēriņš merivai ar 1.6 motoru bija ap 7l uz 100km. Ceļi gan bija nereāli šauri, tā kā īpaši skriet nesanāca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edw Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Par degvielu viss skaidrs - ņem vidējo 10l/100km (ja vien nav BMW vai kāds cits neekonomisks auto) un rēķina vadoties pēc ikmēneša nobraukuma variantiem: Ak tā? Mans BMW nez kāpēc ļoti labi ierakstās 8l/100km pa pilsētu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Ak tā? Mans BMW nez kāpēc ļoti labi ierakstās 8l/100km pa pilsētu Es arī ceru, ka mazāk, bet ko labāk rēķināt - labāko iespējamo gadījumu vai sliktāku, kā vidējo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Javerim 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviss Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Ja gribi ieekonomēt, tad pērc auto, kuram: 1. TA izieta šogad, jo tuvāk pirkšanas datumam, jo labāk, tobiš, TA būs tikai pēc gada. 2. Ceļa nodoklis nomaksāts par visu gadu (nevis, piemēram, tikai par mēnešiem līdz pārdošanai) 3. Nāk līdzi otrs riepu komplekts vismaz vienai sezonai, tobiš, vasarā pērkot, lai nāk līdzi ziemenes, ar kurām vienu ziemu vēl var nobraukt. 4. Ir arī otrs disku komplekts, tobiš, tev riepas jau ir uzmontētas uz diskiem un pats varēsi rudenī nomainīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Dzīvoja reiz jauna meitene, skaista, gudra, seksīga. Īsi sakot - visu labo īpašību iemiesojums. Precēties gribēja. Tik prasības pret precinieku bija augstas - tam 1000 un 1 prasībai bij jāatbilst. Un nāca precinieki un gāja, jo meitene iekārojama bij. Tik atraidija visus tā, jo nebija tie atbilstoši viņas prasībām daudzajām. Gadi gāja, meitene novecoja un savu precienieku meklē vēl joprojām... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wxy Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 (labots) Par riepām, ja tev būs mazs nobraukums, tad es uzskatu ka nevajag pirkt atsevišķi ziemas/vasaras riepas. Protams ar made in maxima riepām ar nevajag braukt. edit: var darīt tā. Nopirkt 1 riepu komplektu, tad kad tā pavairāk nobraukts, tad atstāt šo komplektu vasarai un priekš ziemas pirkt jaunu komplektu. Un tā uz riņķi. Labots Aprīlis 23, 2012 - wxy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Ar to pašdarbību remontos, ko arī te Mežavecis ieteica, būtu tā pašvakāk, jo dzīvoju dzīvoklī, garāžas nav (kas mūsdienās arī būtu ekstra, par ko papildus jāmaksā). Pat ja riepas varam nomainīt un remontēt koplietošanas sētā, nav vietas, kur glabāt 4 auto riepas, viesistabā taču sev "riepu torni" nekraus kā arī visas pārējās visnotaļ netīrās detaļas! Pastāv iespēja glabāt laukos riepas, tas gan, bet ja vāģis noplīst Rīgā, tad uz visai attāliem laukiem diez vai apmaksāsies tranportēt, tāpat nāksies vietējo servisu pakalpojumus izmantot. Prasības jau ierobežo dzīve, neviena no prasībam nav bez reāla pamata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Pastāv iespēja glabāt laukos riepas, tas gan, bet ja vāģis noplīst Rīgā, tad uz visai attāliem laukiem diez vai apmaksāsies tranportēt, emm, riepas taču jāmaina tikai 2x gadā vasaras/ziemas - kur problēma? 2x gadā aizbraukt uz laukiem nomainīt un viss... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gudolfs Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 problēma tāda, ka čalis meklē atrunas, lai turpināt tērēt savu un mūsu laiku. Riepu nomaiņa servisā maksā dažus latus, bet tā,kā riepas smird tās dzīvoklī neviens neglabā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ausux Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Dzīvoja reiz jauna meitene, skaista, gudra, seksīga. Īsi sakot - visu labo īpašību iemiesojums. Precēties gribēja. Tik prasības pret precinieku bija augstas - tam 1000 un 1 prasībai bij jāatbilst. Un nāca precinieki un gāja, jo meitene iekārojama bij. Tik atraidija visus tā, jo nebija tie atbilstoši viņas prasībām daudzajām. Gadi gāja, meitene novecoja un savu precienieku meklē vēl joprojām... Vienīgi meitenei šajā laika posmā biji vairāki mīļākie, ar kuriem izklaidēties.. vienīgi Javerim nav nekā.. ne "mīļākā", ne "sieva". Tikai apšaubāmi aprēķini ekselī. Riepu mainīšanas brīdis neuznāk tā negaidīti.. tā ka var agrāk vai vēlāk ieplānot aizbraukšanu uz laukiem un apmainīt riepas. Un par kādām netīrām detaļām tu runā? Citiem vārdiem, pērkot mašīnu, atliec 500Ls kurus jebkurā brīdī vari ieguldīt remontos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 (labots) emm, riepas taču jāmaina tikai 2x gadā vasaras/ziemas - kur problēma? 2x gadā aizbraukt uz laukiem nomainīt un viss... Ar riepām jā, ar to var plānot. Eļļu arī droši vien var plānveidīgi nomainīt, ja to iespējams pagalmā izdarīt? Neesmu specs, katrā ziņā garāža ar garāžas bedri nebūs man pieejama. problēma tāda, ka čalis meklē atrunas, lai turpināt tērēt savu un mūsu laiku. Riepu nomaiņa servisā maksā dažus latus, bet tā,kā riepas smird tās dzīvoklī neviens neglabā. Bet pašas riepas ta maksā dārgi. Kaut kur jau tās jāglabā ir, nevis uz katru sezonu jaunas jāpērk. Es nekādas atrunas nemeklēju un, ja nav interesanti, vari laiku netērēt. Es analizēju un plānoju (princips 7x nomēri, 1x nogriez). Labots Aprīlis 23, 2012 - Javeris Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Eļļu arī droši vien var plānveidīgi nomainīt, ja to iespējams pagalmā izdarīt? pameklē googlē vai kkur citur tuvāko estakādi... Bet dažām mašīnām eļļas filtri mēdz būt tik debīlās vietās ka tāpat jābrauc uz servisu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Partyman Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 (labots) Labots Aprīlis 23, 2012 - Partyman Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Nu ko Jūs te džekam "brauciet augumā"? Pareizi viņš dara, ka cenšas maksimāli daudz noskaidrot, ja pašam nav saprašanas. Tikai pēc tam ir jāprot no pelavām izlasīt graudus! p.s. Lasu un smejos, kā dažs te cenšas lielīt savas degvielas kapsētas! Nu ko putrot čalim smadzenes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gudolfs Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Bet pašas riepas ta maksā dārgi. Pats izanalizēji, analītiķi? Normālam riepām resurss ir ap 60 000 km - ja riepas pērc pa 60ls/gab, tad sanāk, ka 1km tas maksā 0.004Ls. Ļoti dārgi. Sanāk nepilns pus litrs degvielas uz 100km. Es nekādas atrunas nemeklēju un, ja nav interesanti, vari laiku netērēt. Es analizēju un plānoju (princips 7x nomēri, 1x nogriez). Turpini analizēt... es izstājos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Laikam būs jāņem Opel Astra ar visām riepām, riepas jāmontē laukos: http://www.whatcar.lv/jauta-ekspertiem/603/lets-sakarigs-auto--kuru-izveleties http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra/edxkn.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
wxy Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 KinDzaDza tu palasi citus šī čalīša postus/topikus, viena vienīga trollošanās Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Nu ko Jūs te džekam "brauciet augumā"? Pareizi viņš dara, ka cenšas maksimāli daudz noskaidrot, ja pašam nav saprašanas. Tikai pēc tam ir jāprot no pelavām izlasīt graudus! p.s. Lasu un smejos, kā dažs te cenšas lielīt savas degvielas kapsētas! Nu ko putrot čalim smadzenes! Tieši tā, jo summas, kas jāiegulda, ir milzīgas ierindas Latvijas baltajam nēģerim. Man arī 200Ls ir milzu nauda, citiem jau laikam nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 (labots) Ja katru mēnesi sanāk 200 Ls zeķē ielikt, tad ar mašīnu varēsi atļauties braukt. Ja dzīvo no algas līdz algai, tad par braukšanu nesapņo. Pirkt var dajebko, aplauzties un ar otro piegājienu nopirkt to, kas jāpērk. http://www.ss.lv/msg...stra/edxkn.html Lukturu neprecizitāte - iespējams, ka priekša ir nošķelta, leiši vai turki kautko salipinājuši un atveduši tirgot. Bildes pie servisa - varbūt, ka lāpīts tepat, Latvijā. Liels nobraukums 300 - 400 tūkstošī km. Eļļa pie transmisijas nozīmē, ka tuvākajos gados nāksies mainīt blīvi. 100 -200Ls? Var kaulēt cenu lejā. Labots Aprīlis 23, 2012 - Jesus Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 (labots) Laikam būs jāņem Opel Astra ar visām riepām, riepas jāmontē laukos: http://www.whatcar.l...kuru-izveleties http://www.ss.lv/msg...stra/edxkn.html Priekš iesācēja normāla izvēle, tikai nobraukums gan tam auto ir fufelis... Jebkurā gadījumā visnopietnāk ir jāvērtē uz vietas pašu auto! Eu, Jesus, kur Tu rāvi tos 400 tūkstošus??? Slims esi, vai? Protams reāli jau nav arī tie 138, bet ne jau 400... Stūre izskatās mazāk nodeldēta nekā manai darba Vectrai, kurai ir 370 tūkstoši. Kā arī ātruma pārslēga dermantīns nav saplaisājis, lai gan to jau var nomainīt... p.s. Ko Tu tur mels par kaut kādu tur blīvi par 100 - 200Ls - gan jau gar sadalenes vāku mazliet sūcas eļļa (parasta lieta vecākiem auto)! Labots Aprīlis 23, 2012 - KinDzaDza Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Mdasj .. "latvietis praktiskais" pērk nobraukumu nevis auto stāvokli kopumā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Auto izskatās smuki nomazgāts un iztīrīts, lai uzsistu cenu. Tiesa gan nobraukums 138 661km man arī šķiet par maz 12 gadīgam auto. Interesanti, kāpēc viņi kruķī tos skaitītājus un vai var ticēt tādam, kurš melo jau par nobraukumu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 (labots) Vismaz 238 661 jau būtu (varbūt) reāli. Labots Aprīlis 23, 2012 - KinDzaDza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Vismaz 238 661 jau būtu (varbūt) reāli. Tad kāpēc tiek melots? Tiek ķerts uz muļķi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Tādēļ, ka muļķi pērk nobraukumu Tādiem dUrikiem vieglāk pārdot. Vēl pasakas par vienu saimnieku - pensionāru, kurš braucis tikai uz baznīcu svētdienās Liec mieru km, tam nav nozīmes. Svarigs ir auto stāvoklis kopumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Partyman Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Viens m...s spej uzdot tik daudz jautajumus cik 100 m..u nespej atbildet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ausux Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Kruķī nobraukumu tādēļ, ka liela daļa nemaz neapskatās sludinājumu, ja nobraukums ir lielāks par kaut kādu pircēja izsapņotu skaitli. Nu jau realitāte ir tāda, ka nobraukums tiek kruķīts arī tehniski lieliskām mašīnām, jo savādāk vienkārši neviens neinteresējas un nenopērk. Tāda ir tā realitāte. Uz nobraukumu nav liela jēga skatīties. Nevarētu teikt ka tā Astra ir vizuāli baigi nobraukta. Ne ātrumpārslēgs nodilis, ne pedāļiem gumijas ir nodilušas (slikti var saskatīt), stūre ir nedaudz gaišāka palikusi, bet tas uz neko nenorāda. Esi gan gatavs šo to samainīt piekarē drīz pēc nopirkšanas. Neesmu sekojis kādi sērijas valsts nummuri pēdējā laikā tiek doti, čota liekas, ka HU sērija jau biju labu laiku atpakaļ.. bet mby kļūdos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Es to opeli nepirktu, bet noskatītu kādu aparātu vāczemē un vestu mājās. Auto jāņem no kāda vācu papus, kas ar to auto brauc nevis uz plača novietotu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Es to opeli nepirktu, bet noskatītu kādu aparātu vāczemē un vestu mājās. Auto jāņem no kāda vācu papus, kas ar to auto brauc nevis uz plača novietotu. Kas problēmām ir ar uz plača novietotiem vai sludinājuma auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Partyman Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 Kas problēmām ir ar uz plača novietotiem vai sludinājuma auto? ...un atkal var sho jeb...sakt no sakuma... ...gaidu kursh pirmais saks atkal dot gudros padomus,kurus te nevienam nevajag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 23, 2012 Share Aprīlis 23, 2012 ...un atkal var sho jeb...sakt no sakuma... ...gaidu kursh pirmais saks atkal dot gudros padomus,kurus te nevienam nevajag... Es jau vienreiz uzdevu jautājumu ar trīs variantiem - 1. no plača, 2. pēc sludinājuma, 3. no Vācijas vest, man atbildēja, ka visi trīs varianti esot labi - jā, tepat šai tēmā. Ir kādi teikuši, lai nepērk no plača (izmēģināt jau tur varētu gan), bet tā arī nav skaidrs, ar ko šie varianti tādā gadījumā viens no otra atšķiras. Pašiem būtu labi salikt pa plauktiņiem. Meklējot auto vienā vai otrā veidā, beigās apd***sīsies, jo vienkārši iestāsies variants "zb jau meklēt" un tad ņems pirmo, kas pagadīsies un iegrābsies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!