Jump to content

Recommended Posts

budhha
(labots)

Shkoda Roomster 2007, nobraukums ap 111 000 nekas nav mainiits un taisiits, dragaats pa lauku celjiem. Chomam Hujdaijs i30 braukts pa Riigu ap 60 000 un ritoshaas remonts uz 400 eLEs...vot i domaa

 

Roomsterimn prieksheejais stikls mainiits 3x, jo akmentijni lido no smagajiem un bremzhu diski shoziem sdaruuseeja, no nelietoshanas

Labots - budhha
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

mafijs

Ir dzirdēts, ka nopērk auto, pabrauc nedaudz un tad atklājas tādas problēmas, kādas ne vizuāli, ne testējot nevarēja noteikt pirkšanas brīdī.

 

Un tālāk - iesi pie pārdevēja un sitīsi seju vai bļausi forumā kā slikts pārdevējs?

Ja jau nekādi nevar noteikt prikšanas brīdī - tad kādas iespējamās pretenzijas var būt ?

 

 

* jābūt ne vecākai kā 2000. gada izlaidums, jo vecai mašīnai viss jau iet uz beigām,

* svarīgi, lai nobraukums gan vizuāli, gan tehniski, gan pēc skaitītāja pārbaudot nebūtu lielāks par 200'000km (+nenozīmīgs km skaits, bet ja nobraukums ir zem 100'000, tas jau vispār ideāli).

 

Pilnīgi nereāli uzstādījumi. Tāds nobraukums varētu būt 4 -5 gadu vecam auto, tātad no 2007/8 gada.

 

Zēns joprojām excelī pērk gadu un nobraukumu :)

Link to comment
Share on other sites

20 000 km/gadā varētu būt OK. Nav jau tā, ka arī tur ārzemēs visi baigi brauc tik pa bāni nez kādus gabalus, ir pietiekoši daudz auto, kas pamatā tiek jāti pa pilsētu. Bet Latvijā jau visiem pārdodamajiem ap 100 000 km neatkarīgi no vecuma :)

Tas par ne vecāku par 2000. gadu - muļķības. Viss atkarīgs no tā, kā un kur iepriekšējais saimnieks braucis, cik viņš to auto uzturējis. Un to pat nobraukums īsti nepateiks, kas un kā. Pa pilsētu vien braucot, būs vienas lietas vairāk padilušas, daudz pa šoseju, kas cits atkal.

Autors lai arī izlien no centra, aizbrauc uz laukiem, tur vēl ļoti daudz auto, kas ražoti pirms 1990 gada, un neko, visi brauc, un bez īpašām problēmām.

Jebkurā gadījumā lietots auto ir loterija. Protams, riskus var samazināt līdz minimumam, bet ne visus pilnībā novērst.

 

Bet skaidrs, ka autoram auto noteikti nevajag, tik ar kādu "gudri" parunāt.

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Varbūt sākumā pamēģini paīrēt, iespējams domas mainīsies par auto.

Uz vīkendu pa 10 Ls - izklausās lēti, un ja reti izbrauc, tad šāds variants ir dabest.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Zēns joprojām excelī pērk gadu un nobraukumu :)

 

Aptuveni pareizi (Excel neizmantoju pagaidām), bet ne šie divi parametri man ir vienīgie svarīgie. Svarīgs ir ITIN VISS, kas saistīts ar vieglo auto.

 

Autors lai arī izlien no centra, aizbrauc uz laukiem, tur vēl ļoti daudz auto, kas ražoti pirms 1990 gada, un neko, visi brauc, un bez īpašām problēmām.

Jebkurā gadījumā lietots auto ir loterija. Protams, riskus var samazināt līdz minimumam, bet ne visus pilnībā novērst.

 

Es pēdējā laikā pastiprināti novēroju, ar kādiem auto Latvijā brauc (un kādi ir apstājušies). Es pat varētu pierakstīt un izveidot kartotēku! ;) Bet laikam muļķīgi, jo iespējams, ir jau kāda publiska CSDD statistika par šo?

Loterija ir pasākums, kur tev vienkārši ir cipari, izvēle un varbūtība uz veiksmes gadījumu, kas gandrīz vienmēr ir ļoti maza. Taču par to ir jāmaksā arī maza cena (loterijas biļetes izmaksas). Ja lietotu auto pirkšana būtu "loterija", tad neviens lietotu auto nepirktu. Jo cena ir liela (tūkstoši), varbūtība uz veiksmīgu variantu ļoti maza (loterijas būtība). Sanāk tāda ļoti dārga "loterijas biļete". Bet ļoti dārga tā sanāk tiem, kas uz "haļavu" kaut ko pērk, nemaz neizpētījuši un neievākuši informāciju iepriekš, citiem vārdiem, nav iepriekš gatavojušies pirkšanai. Un tieši to es tagad daru - gatavojos!

 

Bet skaidrs, ka autoram auto noteikti nevajag, tik ar kādu "gudri" parunāt.

 

Autoram auto vajag, bet ne tik degoši, lai ņemtu pirmo, kas pagadīsies. Autors plāno gudri, jo zina, ka tuvākā vai tālākā nākotnē auto pat ļoti vajadzēs, tāpēc autors ievāc informāciju laicīgi, pirms pieņemt kādus svarīgus lēmumus, piemēram, lēmumu par konkrēta auto iegādi.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Protams, ka citi cilvēki pēta nākamo pirkumu, bet jau apskatot konkrētas mašīnas nevis teoritizējot pētot mašīnas markas. Ir defekti, kurus var normālā servisā konstatēt un pēc tam parēķināt, vai ir izdevīgi labot. Bez defektiem mašīnu neviens nepārdod, jo nav dzirdēts, ka kāds ideālā stāvoklī tirgo mašīnu, jo tajā gadījumā turpinātu lietot nevis pārdotu. Izvēle starp VW, Audi vai citiem ražotājiem ir tāda pati kā kompjiem - Asus, Intel, AsRock, respektīvi, pa lielam, nekas atšķirīgs nav.

Ja lietotu auto pirkšana būtu "loterija", tad neviens lietotu auto nepirktu. Jo cena ir liela (tūkstoši), varbūtība uz veiksmīgu variantu ļoti maza (loterijas būtība). Sanāk tāda ļoti dārga "loterijas biļete". Bet ļoti dārga tā sanāk tiem, kas uz "haļavu" kaut ko pērk, nemaz neizpētījuši un neievākuši informāciju iepriekš, citiem vārdiem, nav iepriekš gatavojušies pirkšanai. Un tieši to es tagad daru - gatavojos!

Link to comment
Share on other sites

androidz

Kolēģi, tas ir herņa ar to auto, vot kad autors sev sievu meklēs, vot tā būs sarakste 100 lapu garumā. Un entie megabaiti ar exceļiem!

 

p.s. it kā solīju šo troļošanu neatbalstīt...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es atkal iedomājos, cik ilgi viņš sev dzīvokli meklējis :lol:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Vienīgie, kas te "troļļojas" ir tie, kas te raksta komentārus ne par tēmu. Tieši dēļ tiem arī veidojas tēmas ar pārāk daudz ierakstiem. Šai gadījumā iepriekšējie divi komentāri ir 100% "troļļu darbi". Es definīciju "interneta trollim" jau uzrakstīju šai pašā tēmā, bet acīmredzot te ir darīšana ar palīgskolas studentiem, kas pēc vienas reizes informācijas pasniegšanas to absolūti nesaprot.

Link to comment
Share on other sites

versatile

te ir darīšana ar palīgskolas studentiem, kas pēc vienas reizes informācijas pasniegšanas to absolūti nesaprot.

Precīzi. Man patīk, ja cilvēkiem ir objektīvs pašvērtējums.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un vēl neaizmirsti noskatīto auto aizvest pie zīlnieces vai kādas tantiņas, lai noņem lāstus, ja tādi ir :D lai nesanāktu šādi:

 

neliela briesmu lieta ir šī te:

 

http://www.tvnet.lv/zinas/mobilais_reportieris/..._apgaismes_stabs

 

pirku to mašīnu, baltic motooraa principaa jaunu,

nobrauca sieva ar vinu 10 tk km, pa nakti kaut kaadi degeneraati saskrāpeeja - riigas centraa,

 

tad peec paaris meenesiem ziemaa viens uzskreeja virsuu stavosai masiinai, protams, konstateeju no riita tikai, pec kasko sataisija

 

Tad autoo kluva par mazu- paardevu. Janajai saimniecei peec kada meenesa uztesa virsuu sab. autobuss, sasitot normaali pakalu

 

UN tagad šis te kriitošais stabs.

 

 

principaa pipec

icon_eek.gificon_eek.gif

Link to comment
Share on other sites

bedrens

Vienīgie, kas te "troļļojas" ir tie, kas te raksta komentārus ne par tēmu. Tieši dēļ tiem arī veidojas tēmas ar pārāk daudz ierakstiem. Šai gadījumā iepriekšējie divi komentāri ir 100% "troļļu darbi". Es definīciju "interneta trollim" jau uzrakstīju šai pašā tēmā, bet acīmredzot te ir darīšana ar palīgskolas studentiem, kas pēc vienas reizes informācijas pasniegšanas to absolūti nesaprot.

 

Pēc pieredzes - nevajag ieteikt neko, pēc tam ja kādi brīnumi tad pārmetumi....Izskatās ka pats gribētājs vispār neko nevar izlemt!!! Nesaprotu ko Javeris te čakarējas???? Ja nav vispār poņas (kā izskatās), tad ej uz kādu no Rumbulas apkaimes plačiem un pērc kas patīk pēc izskata!!! Tev tur vietējie mahūberi pastāstīs kas ir jāpērk...varēsi pēc tam kādu pieredzi pa servisiem braukajot uzkrāt...nav vajadzibas mēnesi pērties pa forumu...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Dermantīns

Izlasīju visu 20 lappušu garo palagu un tā arī nesapratu - ir vērts pirkt lietotu auto zem 1000 ls ar 400 ls neto algu jeb nav? Doma par trešo golfu vai, labākajā gadījumā, ceturto. Cerams, ka troļļus neatdzīvināšu))

 

P.S. - ~20-30 km d.d. pa Rīgu un brīvdienās kādi pāris simtiņi.

Link to comment
Share on other sites

Trešo Golfu viennozīmīgi nav vērts, ja pats neesi metināšanas speciālists ;)

Link to comment
Share on other sites

Tie kopumā būs vismaz 10kkm gadā.

Dīzelis sanāks ~500Ls

OCTA ~50Ls

Nodoklis/skata ~50Ls

Kāds remonts, riepas, šķidrumi un tml. ~200Ls gadā, ja paveiksies.

Tātad vismaz 800Ls gadā, kas nozīmē vismaz divas mēnešalgas, vai līdz kādiem 20% no ienākumiem aizies par auto. Vai to vari?



Pie tam, es dažus simtus jau sākumā ieplānotu, ka vajadzēs.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es teiktu, ka pie tādiem ienākumiem tieži uz tādiem autiņiem ir arī jāskatās. Tur taktika varētu būt tāda ka nopērk un maina tikai izejas materiālus, neko kosmētisku netaisa un 3-4 gadu laikā nobrauc līdz Tolmetam.

Te gan būtu vēl jāsaprot kāda tad ir īstā motivācija vispār ņemt autiņu - meitenes pa krūmiem vadāt, varbūt iegādāties kā tādu spēļmantiņu tipo saliec pats un paskaties kas lācītim vēderā, varbūt ir kaut kads plans kā kaut ko vedot naudiņu pelnīt. Taksis + sabiedriskais + čomiem benzīnu uzsaukt pilnīgi noteikti būs lētāk pie tāda plānotā nobraukuma, un ērtāk arī.

Link to comment
Share on other sites

Te gan būtu vēl jāsaprot kāda tad ir īstā motivācija vispār ņemt autiņu

Gan jau Ušakovs vainīgs. Būs izdevīgāk

 

Cik Rīgā būs? viens virziens 1,2EUR? Tas jau pie 600EUR par Rīgas sabtransportu. Ja pirms tam vēl ar vilcienu (~30km)...

Labots - ju
Link to comment
Share on other sites

Dermantīns

Es domāju, ka sanāks izzī... Par trešo golfu to vien dzirdu, jā, bet ceturto golfu cenu amplitūda no ~900-2000+ Ls. Vairāk par 1000 negribētos uz auto izsviest, ņemot vērā, ka jāremontē būs jebkurā gadījumā. Tad ir vērts ņemt lētāku ceturto golfu jeb dārgāku trešo? Vēl bija doma par VW Passat, jo vienam čomam tāds ir (arī kā pirmais auto).

 

Man neko īpašu nevajag, jo braukāšu uz darbu un brīvdienās kur sagribās/ārpus Rīgas. Protams, ka lielā mērā pie vainas RS, jo uz darbu jābrauc 7. tramvaja maršrutā, saspiestam. Tas vēl būtu ok, tomēr nopērkot jaunus apavus pēc nedēļas konstatē, ka tie ir sastampāti un zaudējuši daļu estētikas. Lieki piebilst, ka neviens nav atvainojies par šādu uzvedību. Tāpēc esmu ar mieru maksāt vairāk, bet vismaz uzelpot ceļā, paklausīties kādu mūziku un brīvajā laikā arī aizbraukt ciemos pie ģimenes, utt.

Link to comment
Share on other sites

Cilvēks Parastais

Varbūt vērts apskatīt kādus Audi 80 B4? Cena līdzvērtīga Golf 3, bet iekšiene, āriene un pati braukšana liekas foršāka nekā ar trešo golfu.
Vai vēl labāk - par to naudu sanāk jau arī A4

Pašam gan ir B3 ar 1.8 benzīnu. Pa pilsētu aiziet ~9l/100 un pa šoseju 7-8l/100

Rūsa, lai cik dīvaini arī nebūtu, ir nedaudz redzama tikai uz vienas no arkām

Labots - Cilvēks Parastais
Link to comment
Share on other sites

Dermantīns

Jā, tie audi izskatās diezgan zolīdi. Piemēram, šis te:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/80/anhif.html

 

Vienīgi kā ir ar to rūsu? Kur viņa var būt, kur nekādā gadījumā? Vai kāds no tiem golfiem, audi vai citiem auto līdzīgā kategorijā ir ar cinkotu korpusu jeb nav (vai tam vispār nav nozīmes)?

 

Un vai vari pateikt savas gada izmaksas - būšu ļoti pateicīgs))

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Rūsa ir bezgalīga cīņa, kas maksā naudu. Kriminālos gadījumos izmaksas ir vairākos simtos latu. Ja ir nauda, var jebkuru sūdu reanimēt.

 

Lielas problēma gan mēdz būt ar ļoti veciem autiņiem. Tagad fāters taisās beidzot šķirties 1987.g. autiņa, jo rokas bremze tā izrūsējusi, bet detaļu vietā nevar dabūt. Jaunu pasūtīt maksāt tikpat, cik tādu pašu autiņu iepirkt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jā, tie audi izskatās diezgan zolīdi.

Tu lieto kaut kādus halucinogēnus?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Par 3. jau tāpēc te viens teica, ka vajadzēs metinātāja prasmes. Lai gan pēdējo gadu 3. golfiem jau situācija bija labāka.

ja gribas pārvietošanās līdzekli un nav mazvērtības kompleksi

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/clio/bdkndh.html

 

Pats kādreiz tādu jaunu nopirku, vēl aizvien ir saimniecībā (sieva nolika tiesības), tagad jau pāri par 150kkm. Praktiski remontēta tik piekare. Protams, eļļas mainītas un tml. Izpūtējs ar vēl orģināls, lai gan arī braukts katru ziemu/dienu uz Rīgu uz darbu.

Link to comment
Share on other sites

Cilvēks Parastais

Godīgi sakot, tā mašīna ir tikai nepilnus 2 mēnešus, bet, paldiesdievam, papildus izmaksu bijis nav.

Kad pirku arī izvēle bija starp Golf 3 un Audi B3 - tā kā visiem n-tajiem golfiem kurus apskatīju rūsa, tā teikt, nāca līdzi kā standarta komplektācija, tad nosliecos par labu B3. Ekspluatācijas izmaksas tāpat abiem ir vienādi mazas

Link to comment
Share on other sites

Dermantīns

Gestapo, reizi pa reizei lietoju gan, bet šoreiz varētu iztikt bez cinisma, jo no auto saprotu tik daudz, cik nostopēt līdz Balkāniem.

 

Mežaveci, aptuveni skaidrs. Noformulēšu citādāk - cik daudz (redzamas) rūsas var būt, lai autiņš bez 200 ls ieguldīšanas rūsas iznīdēšanā izvilktu vismaz gadu?

 

Clio izskatās labi, cik nu no vizuālā var pateikt. Kā jau teicu, man kaut kādi aizspriedumi par auto markām ir vienaldzīgi, jo vajag personīgo transportu. Saprotu, ka nav īpaši remontēts, bet kā ar detaļu pieejamību un cenām? Līdzvērtīgi golfiem/audi?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Jāveic diagnostika. Veciem autiņiem ir 3 veidu standarta kaites, kas var maksāt daudz:

 

1. Problēmas ar dzinēju, ātrumkārbu, sajūgu. Konstatēt var tikai servisā. Kritiskākos gadījumos jau testa braucienā var just, bet viens otrs tāpat pamanās nezinot nopirkt autiņu ar beigtu 5. ātrumu. Motora problēmas ļoti dārgi maksā un lētāk jaunu autiņu bieži vien nopirkt. Sajūgs un ap to saistītais arī mēdz nobirt. Atceros fāters E30 mainīja sajūgu - >300Ls.

 

2. Problēmas ar rūsu. Ja ir apskate, tad droši gadu varēs ar to braukt, tāpēc ļoti vēlams nepirkt autiņu bez apskates. Bundžas metināšana ir cikliska un principā servisā var nokonstatēt, kāds ir stāvoklis. Caurumi virsbūvē ir gaumes lieta. Tik pat labi var pats nošpaktelēt un aiztaisīt ciet vai arī nedarīt neko, bet tad pēc dažiem gadiem būs krimināls paskats.

 

3. Problēmas ar ritošo daļu. Arī šie pasākumi ir cikliski un atkārtojas atkarībā no ekspluatācijas un braukšanas stila. Diagnostikā ļoti labi var nokonstatēt, kas ir maināms, kas kustās utt. Ja ritošajā gadiem nekas nav darīts, tad var nākties daudz ieguldīt. Kad nopirku pirmo autiņu, ritošajā ieguldīju ~300Ls, jo vajadzēja atjaunot bremžu diskus, klučus, gumijas, amortizatorus. Teorētiski šo to varēja nemainīt, bet tad pakaļa zila katru akmeni sajūtot.

Noformulēšu citādāk - cik daudz (redzamas) rūsas var būt, lai autiņš bez 200 ls ieguldīšanas rūsas iznīdēšanā izvilktu vismaz gadu?

Labots - Mežavecis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Saprotu, ka nav īpaši remontēts, bet kā ar detaļu pieejamību un cenām

Varu ietiekt servisu Jūrmalā, kur manu auto remontē. Bet ar pieejamību problēmu nav. Mēdz gan būt, ka kaut ko rāda, ka ir 3 versijas pieejamas, un bez vecās detaļas nost ņemšanas un vešanas pie daļu tirgotāja, pareizo nevar nopirkt. Cenas jau nav tā, ka 5Ls/spainis, bet nu pašlaik divi auto saimniecībā, alga nav kosmoss, lai gan lielāka kā tev, bet ar ne tā kā n reizes.

 

Lai gan Audi, protams, varēs remontēt jebkurā servī bez problēmām, droši vien pačotnāk izskatīsies. par tādu reni noteikti būs taitai viedoklis.



Ak jā, katram auto parasti var atrast detaļas dažādās cenās no dažādiem ražotājiem (nemaz nerunājot par oriģinālajām). Lētākās gan parasti der tikai tā, lai fiksi iezitu skati un kādam to auto nogrūstu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Visiem populāriem vācu un japāņu autiņiem viss pieejams un jebkura detaļa pasūtāma vai šrotā atrodama. Problēmas sākas ar autiņiem (jebkādiem), kas vecākas par 20 gadiem, jo tad pat elementāras detaļas izzūd no veikaliem. Katram modelim vai ražotājam ir nianses, cita lieta maksā dārgāk, cita mazāk. Ja nopirksi kādu Rover vai vēl kādu retāku amerikāņu vāģi, tad remonti var aiziet kosmosā. Jo populārāks modelis, jo vieglāk un lētāk viņu būs saremontēt. Vecajam E36 jebkura detaļa 2 dienu laikā bija atrodama. Tas pats ir ar audi, vw. 

 

 

detaļu pieejamību un cenām
Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Dermantīns

Liels paldies par izsmeļošajām atbildēm, viss ir daudz skaidrāks. Par servisu vari uzrakstīt PM, bet varbūt vēl ir kontakts, kas darbojās servisā - neesmu interesējies. Tad jau ar šamo arī brauktu un pētītu tos auto))

 

P.S. - Vienam klasesbiedram bija roveris un nolūza uz sliedēm pie bērnu pasaules. Čalis baigi nelaimīgs izskatījās, tagad saprotu kāpēc.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Te nu es galīgi negribētu piekrist Mežavecim

 

 Mans auto remontu izmaksu tops (autiņu kategorijai par kuru šeit iet runa):

1. Vislielākie izdevumi autiņam ir vizuālais - pārkrāsot autiņu izmaksās 800+ Ls un tas vēl kaktu kantorī bez čeka, ja vēl kāda detaļa ir tik izrūsējusi vai sasista ka jāmaina.... tad vēl +++

2. Automatiskās kārbas remonts 600-800 Ls++++

3. Motora nomaiņa 400 Ls ar čeku normālā servisā, kaktu kantoris 300+

4. Podveskas sakārtošana atbilstoši CSDD prasībām var mierīgi līdz 300 Ls servisā aiziet, nu skatoties protams cik liela tā bēda un cik grūti ir tikt klāt

5. Dzesēšanas sistēma sakārtošana līdz 200 Ls ja nav pārāk daudzas vainas vai neadekvātas cenas retiem modeļiem

Link to comment
Share on other sites

1. Cik ir gadījumu, kad kaut kas tāds jādara. Parasti tas tāds gadījums, ka nu tiešām tas auto ir speciāls projekts dvēselei.

2. Tāpēc es centos no automātiem izvairīties. Kaut kā pēdējais iepirkās tomēr :), jo pārējais bija labs, bet ar manuālo tāda komplektācija nebija.

3. Nez cik arī tie motori jāmaina. Pašam kādi 5 auto nu jau bijuši, nevienam neesmu mainījis, pat neko remontējis (zobsiksna vai seveces neskaitās).  Arī draugi/paziņas neko tādu nav darījuši. Ā, meloju, kaimiņš 3x dažu mēnešu laikā dīzeli laboja pēc tam, kad bija bijis slinkums mainīt zobeni.

4. Tas tikai tad, ja tā netiek regulāri uzturēta. Ja nav kaut kāda lumīnija daudzsviru supermodernā piekare, tad pa gadu tādai summai nevajadzētu aiziet, braucot pa pilsētu.

5. Nez, arī neko tādu neesmu darījis. Grūti teikt.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Bonifacijs

 

Tu kaut kur dzīvo ārpus realitātes vai arī ir svarīgas nesvarīgas lietas.

 

1. 15 gadus vecu autiņu var piekrāsot ar baloniņu vai atsevišķas daļas. Es absolūti nerunāju par cilvēkiem, kam hobijs piepulēt jebkāda vecumu autiņu līdz spīdumam. 600-1000Ls vērtu grabažu nav vērts pārkrāsot, ja tas nav retro, jo 100% var dabūt citu eksemplāru labākā vizuālā stāvoklī.

 

Visu pārējo ju pareizi pateica. Es gan zinu dažus kadrus, kas var nokaut autiņu ātri un fiksi, jo ir ieradums (tupums) ilgstoši braukt ar 1-2. ātrumu uz 5-6k apgriezieniem un tā nav ātrumtrase.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ja Mežavecis iegrieztos autopārkrāsošanas uzņēmumu boksos , tad būtu pārsteigts redzot ka vairums autiņu ir no tās klases par kuru šeit ir runa, a kaktu kantoros vispār....

 

Es no sarakstā minētā esmu darījis visu izņemot pilnīgu pārkrāsošanu, mainīti ir 2 motori, pēdējā gada laikā 5 gadījumi kad paziņas ir mainījuši nokautus motorus, 3 paziņām pēdējā gada laikā ir nojukuši automāti, esmu pēdējā pusotra gada laikā 2 saviem autiņiem atstājis katram pa 250+ Ls podveskā, 2 paziņām pēdējāgada laikā ir bijušas nopietnas problēmas ar dzesēšanas sistēmu,  6 paziņās pēdējā gada laikā ir atstājuši dīzeļu remontos katrs pa 500-1500 Ls

 

Tā kā ja pašiem nav gadījies to izbaudīt - apsveicu!!! Taču tas nenozīmē ka visapkārt tas nenotiek ikdienišķi

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Vienkārša metode kā izvēlēties - sadali galvā mašīnu 4 daļās:

 

Salons, virsbūve, motors-kārba, piekare. - ja viss ir labi - tad viss ir labi - atliek tik ar cenu tikt skaidrībā.

 

Salonu var šrotā nopirkt un pārkrāmēt.

 

Motoru var šrotā nopirkt un pārkrāmēt pa vienām brīvdienām.

 

Ar piekari var gadīties ķezas, ja ir kas specifisks, kas atsevišķi nemaināms, kas rets un dārgs. utml. (volvo nivomat aizmugurējais amortizators maksā 250ls jauns; 100ls loterija šrotā). Vienmērīgi un smuki nobraukta piekare ir ļauna padarīšana - līdz ko sāc kaut ko mainīt uz jaunām daļām, tā ļurka piemetas nākamā mezglā.

 

Virsbūve - rūsa un ļurkāšanās (krakšķ kā vecss dīvāns lēnām braucot pa lielām bedrēm). Ja viss ir skaisti, iespējams ir vērts rūsas pleķi smuki likvidēt. Bet ja rūsa lien pa visām malām laukā tad ārprāta klapatas tur būs.

 

Attiecīgi meklējam mašīnu, kur ar virsbūvi ir ok un pārējās lietas nenāk komplektā pa divi.

 

Ir mašīnas, kur viss ir mazliet sačakarēts - kaut kas nolauzts, kaut kas ļurkājās, kaut kas šķiet nav riktīgi, spraugas starp durvīm nav vienādas, eļļa sulo no neiedomājamām vietām, bet it kā nū.. pa gabalu izskatās it kā ok un uz priekšu ar' iet - no tādām ir jāmūk pa gabalu. Kad ar tādu tuvojas servisam, tad parasti ir divas reakcijas - mazliet žēlabaina un izvairīga, vai superlaipna. :)) ē.. daudz, kas no pieredzes rakstīts, hmm.. patiesībā, laikam viss.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Es gan zinu dažus kadrus, kas var nokaut autiņu ātri un fiksi, jo ir ieradums (tupums) ilgstoši braukt ar 1-2. ātrumu uz 5-6k apgriezieniem un tā nav ātrumtrase

Tad tas noteikti ir tupums.

Pašam ir gadījies kādus 10km pabraukt nejauši 3. robā. Tam auto gan arī bija tik 4. robi, bet nebija tahometra, un apakšā bija grantene - nedzirdēju :), toties labi gāja

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu es domāju ka pavecu autiņu jebkuru var nokaut pusstundas vai drusku vairāk laikā turot maksimālos apgriezienus kaut vai neitrālajā uz vietas stāvot, ta viņš parkarsīs un noklemmēs tā kā nograb... lai gan kāda starpība ja ir velme salauzt tad zinot pareizo metodi var gandrīz jebko autiņā salauzt paris sekunžu laikā

Man viens kadrs reiz lielīja ka saderējis ar rezerves daļu pārdevēju ka tā tirgoto superdārgo miroņgalvu salauzīz vienā setā un ka tas viņam arī ir izdevies, stūre ļīdz galam izgriezta pilna gāze un atmests sajūgs .... lieta darīta

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Bet tā nav nepieciešamība, bet iegriba, kas notiek tikai Latvijā. Citur pasaulē saskrāpētu bamperi vai švīku uz kapota neviens neņem galvā. Turklāt te pārkrāso autiņus, kas ir totālas miskastes un knapi kustās uz priekšu.

 

Mēs te runājam par to, kā normāli vajadzētu būt, nevis to, ka dīvaiņi ved miskastes restaurēt par pēdējiem sagrabinātiem latiem.

 

 

Ja Mežavecis iegrieztos autopārkrāsošanas uzņēmumu boksos , tad būtu pārsteigts redzot ka vairums autiņu ir no tās klases par kuru šeit ir runa, a kaktu kantoros vispār....

 

Te jāsāk domāt, kāpēc - vai nu pērk sūdus un domā ar pakaļu pērkot autiņu, vai lej bākā sūdus vai arī nemāk braukt. Man paziņas ir daudz mazākas summas atstājuši dzinēju remontos un nevienam nav nokauts motors.  Man domāt, ka tiek pirkti galvenokārt eksemplāri ar birku "Tikko no Vācijas" ar 100k nobraukumu, ar kuru pārvietojies pensionārs.

 

 

6 paziņās pēdējā gada laikā ir atstājuši dīzeļu remontos katrs pa 500-1500 Ls
Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...