Jump to content

Recommended Posts

Guest Javeris

tak būtu aizbraucis uz plačiem Maskavas ielā 418, 450 un 465 un uzreiz "izkristalizētos" ņemamie varianti. paskatītos astras, fokusus, golfus, saprastu, kurā patīkami sēdēt, kurš izskatās pēc sū u.t.t. savādāk forumā sēžot izdomāsi ,ka tā īstā un vienīgā būs, piemēram, astra, bet aizbraucot paskatīt viņu dzīvē sapratīsi, ka nav priekš tevis un visa "analīze" būs jātaisa no jauna :D

 

Viņi sestdienās, svētdienās arī strādā? Darba dienās netieku.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nem passat B5 piem.http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b5/nifex.html piedevam no Italijas tatad nav redzejis ziemu un sali vai mazda6 piem.http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/mazda6/dpjki.html

Labots - Partyman
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Nemem passat B5 piem.http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b5/nifex.html piedevam no Italijas tatad nav redzejis ziemu un sali vai mazda6 piem.http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mazda/mazda6/dpjki.html

 

Ok, šobrīd man ir 3 varianti:

1) iet uz autoplaci, skatīties, testēt autiņus dzīvajā,

2) zvanīt pēc sludinājuma, braukt ciemos pie īpašnieka, testēt,

3) pasūtīt, lai Vācijas braucējs atved.

 

Kuru ieteiksiet man?

Link to comment
Share on other sites

visi varianti ir o.k.,bet galvenais ja auto tiesham jau pats esat izvelejies,nepazelot 50 ls diagnostikai...

Link to comment
Share on other sites

Nezkapēc pārņem sajūta, ka topika autors nekad nav interesējies par automašīnām un tagad savos (pieņemu ka) 35+ gados pirmo reizi mūžā ir piesēdies pie (mācību) auto stūres

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Ok, darbības plāns ir tad pavisam konkrēts un sekojošs:

 

1) sarēķinam, cik varam atļauties sākuma auto pirkumam (kopā ar sākuma remontu - zobsiksnas maiņa, eļļas maiņa),

2) pildam vienu no iepriekšējiem 3 variantiem, lai tiktu klāt reālai precei (auto),

3) veicam sākotnēju apskati paši, novērtējam auto maksimāli, cik nu spējam,

4) veicam izmēģinājuma braucienu, testējot auto,

5) vedam auto uz servisu (vai diagnostiku?) un pārbaudam vēlreiz,

6) ja viss ok, maksājam ragā un braucam mājās ar jauno auto!

Link to comment
Share on other sites

par plačiem Maskavas ielā: brīvdienās labāk no rīta puses, jo pēc četriem daļēji veči sāk notīties, sevišķi jau svētdienā

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Brīvdienās vienīgi CSDD nestrādā.. nesanāks pārrakstīt uzreiz.

 

Vo tā gan "šaize". Pa nakti atnāks pats pārdevējs (izsekos caur GPS) un urlu valodā runājot "nopīzdos" vāģi ar galiem! :D

Link to comment
Share on other sites

uzrakstīs tev kvītiņu kaut kādu, neatceros kā sauc, un pats 3 vai 5 dienu laikā varēsi pārrakstīt. pirms 5 gadiem vismaz tā darīju

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Pareizi, uz plača dod rēķina uzziņu ar kuru 5 dienas vari vizināties, ar to pašu arī CSDD var piereģistrēt uz sava vārda.

Link to comment
Share on other sites

Kuros gadījumos tur bija jāmaksā arī nodoklis par iepriekšējo gadu/-iem ja par auto tas nav ticis maksāts?

Link to comment
Share on other sites

Kolēģi, saņemam sevi rokās un beidzam barot trolli ar savām atbildēm.

Agree...

Link to comment
Share on other sites

Vai beidzot ir izdomāta atbilde?

 

Šo būtu derīgi atbildēt.

Un ja cilvēks nevar izdomāt, ar ko grib braukt, tad bieži vien ietekmējas no instruktora auto un nopērk sev tādu pašu vai zina atskaites punktus, ko grib savādāk. Vai tev patika auto, ar kuru mēnešiem ilgi intensīvi vizinājies? Vai arī neesi vēl braucis pilsētā ar instruktoru blakus?

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Vai beidzot ir izdomāta atbilde?

 

Instruktoram bija piektais VW Golf (5 durvju hečbeks), iepriekšējam Toyota Corolla 5 durvju hečbeks (nezinu kura gada, bet pēc 2000.), bet vienam instruktoram bija arī BMW 118 (5 durvju hečbeks).

Toyotas tehniskais stāvoklis nebija patīkams, šī mašīna man arī nepatika, bet... Ir sanācis braukt normālā Toyota Corolla - pavisam cita lieta! ;) BMW, šķiet, bija vislabākajā tehniskajā stāvoklī, bet ar to izbraucu tikai 2 reizes (tad uzzināju, ka CSDD pāriet uz VW Golf) un tad attiecīgi uz VW Golf 5. VW Golf 5 ir ļoti labs auto, sevišķi patīk panelis priekšā, parocīgā ātrumkārba, iespējas noregulēt sēdekli un arī tāda lieta kā virzienrādītājs - ja uzspied nedaudz, viņš rāda tikai 3 mirkšķus un pats beidz rādīt, ja uzspied ar klikšķi, tad ir kā parastiem auto - rāda, kamēr pats nebeidz rādīt, lai gan pagriežoties un taisnojot stūri viņš izbeidz (bet tas ir arī pārējiem auto un man tā "fīča" nepatīk). Ļoti patika VW Golf 5 manevrētspēja - tiešām smuki stūrējas. Toyota Corolla - nu nav slikts auto, pat ļoti labs auto, bet VW Golf tomēr labāks. BMW jau ir nedaudz "cita opera". Tomēr aizmugures piedziņa, sportiskā stila salons - pirmo reizi sajutu, kas dzen tos "bembistus" tik agresīvi braukt - no ārpuses smuka mašīna, iekšpusē tik pietrūkst ieslēgt Prodigy - Firestarter un visi pilsētas radari "savējie"! :D BMW uzrāviens, protams, ir vislabākais, vadāmība sportiskāka utml. Bet tas ir prieciņš, praktiskas nozīmes ceļu satiksmē tam nav gandrīz nekādas. Droši vien arī degvielu vairāk rij. Ak jā, apgriežoties braukšanai pretējā virzienā varēja just, ka BMW tas grieziena leņķis ir asāks. Bet vispār labs auto.

 

Pareizi, uz plača dod rēķina uzziņu ar kuru 5 dienas vari vizināties, ar to pašu arī CSDD var piereģistrēt uz sava vārda.

 

Bet kā ir ar apdrošināšanu? OCTA/KASKO - to var veikt arī brīvdienās?

 

Btw, diagnostiku veic arī servisos, kur remontē arī? (esmu iesācējs, nav vēl bijis īpašumā auto, kā arī neesmu to turējis vai valdījis)

Link to comment
Share on other sites

<p>

Jaa tikkai aizmirsi piebilst cik izmaksaja registracija un atvesana uz lv :D Pacuksteshu registracija kadi 400ls + un atvesana tik pat.

 

Šis gan ir drusku pārspīlēti. Reģistrācija tik var maksāt vai nu ļoti veciem auto (20+) vai ar motoru virs 3L. Arī treileris - 400lvl ir baigi dārgi, normāla cena 250-300 atkarībā no kurienes ved. pieļauju ka var būt arī 400 ja ved no paša tālākā vācijas stūra. Bet nu kopumā atdabūt un reģistrēt auto maksā 400-500 lvl.

Link to comment
Share on other sites

Bet kā ir ar apdrošināšanu? OCTA/KASKO - to var veikt arī brīvdienās?

 

Btw, diagnostiku veic arī servisos, kur remontē arī? (esmu iesācējs, nav vēl bijis īpašumā auto, kā arī neesmu to turējis vai valdījis)

 

OCTA jebkurā DUS, Kasko var pagaidīt darba dienu...kompja diagnostiku taisīs tikai tur, kur tas ir iespējams, t.i., ir kompis ar atbilstošo auto diagnosticēšanas softu. pie dīlera toč ir, pie koļas tepat aiz stūra gan diez vai

Link to comment
Share on other sites

B5 būs naudas sūcējs (gan Passat, gan A4). Auto no Vācijas būs mazāk izgrabējis un mazāk nojāts, nobružāts ar nosacījumu, ja īpašnieks nebija urla. Ja izvēlies auto no VW/Audi - dodies uz http://www.audi-style.lv/forum/ un sameklē tur kādu lietpratēju pie kura pārbaudīt tavu noskatīto auto vai arī, ja vari sarunāt, ņem līdzi uz pirkšanu. Tādejādi par tiem pašiem 50 Ls būsi saņēmis vairāk nekā servisa diagnostikā.

Link to comment
Share on other sites

Šī ir nopietna tēma. Otrajiem nepieciešama kārtīga mācībprogramma ar instruktoru. Instruktoram jābūt tādam, kas spēj iemācīt, nevis tikai bļaustīties un lamāties.

 

Kā teica man pamatskolas skolotāja - iemācīt nevar neko, var tikai iemācīties !

Bet ja cilvēkam nav lemts, tad nu nekas nelīdzēs.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Kā teica man pamatskolas skolotāja - iemācīt nevar neko, var tikai iemācīties !

Bet ja cilvēkam nav lemts, tad nu nekas nelīdzēs.

 

Labs skolotājs iemāca skolēnu iemācīties, vēl labāks skolotājs iemāca skolēnu pašam turpināt mācīties un sekmīgi iemācīt arī citus!

 

OCTA jebkurā DUS, Kasko var pagaidīt darba dienu...kompja diagnostiku taisīs tikai tur, kur tas ir iespējams, t.i., ir kompis ar atbilstošo auto diagnosticēšanas softu. pie dīlera toč ir, pie koļas tepat aiz stūra gan diez vai

 

KASKO nevar nopirkt caur internetu?

Link to comment
Share on other sites

versatile

Pērles... uzrāviens nav svarīgs satiksmē (redzēsim, ko teiksi, fūres uz šosejas apdzenot), patīkot midžināties, nevis normāli pagriezienu parādīt (it kā visi, pļaķ, to vien darītu kā tik uz taviem pagrieznrādītājiem lupītu, kastrēt visus lohus kas nejēdz ieslēgt pagriezienu vai tik viegli uzsit pirms manevra vai pašā sākumā...)...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

A paēst nevar caur internetu? Padi*st var, kāpēc nevar paēst?

Labots - versatile
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Pērles... uzrāviens nav svarīgs satiksmē (redzēsim, ko teiksi, fūres uz šosejas apdzenot), patīkot midžināties, nevis normāli pagriezienu parādīt (it kā visi, pļaķ, to vien darītu kā tik uz taviem pagrieznrādītājiem lupītu, kastrēt visus lohus kas nejēdz ieslēgt pagriezienu vai tik viegli uzsit pirms manevra vai pašā sākumā...)...

 

Pat CSDD saka - "Ja šaubies, neapdzen!" Pamata lieta, kas jāzin, tu laikam esi pie "bembistiem"? Ja apdzen šaubīgās vietās vai situācijās, tad var gadīties fūre "pēkšņi" pretim, bet ja apdzen pareizi un nešaubīgi, nekādas fūres no debesīm nenokritīs taisni priekšā. Tas īsais pagrieziena rādītājs (3 mirkšķi) noder apbraucot uz ielas stāvošus auto vai rādot pagriezienu tur, kur tāpat ir skaidrs (piemēram, krustojumā, kur galvenais ceļš nedaudz maina virzienu), bet lai būtu droši pārējie, ka turpināsi pa galveno ceļu braukt, vari nomirkšķināt 3 reizes. Protams, ka ne jau nogriežoties (sevišķi pa kreisi), apgriežoties vai iebraucot sētā rādīsi īso virzienrādītāju (3 mirkšķi).

 

Bembistiem tomēr ir jāiet pie psihiatra, jo viņi nesaprot, ka tā agresīvā braukšana un ātruma pārsniegšana nav tikai formāls CSN pārkāpums. No tādiem auto baidās kājāmgājēji, es gribētu redzēt, ko tie idioti teiktu, ja izbīli no agresīvas BMW braukšanas pārdzīvotu "bembista" sieva, kas gaida bērnu no "bembista" 8. mēnesī! Ar palielinātu ātrumu arī gribēdams nevar izbēgt no bīstamām situācijām, ja tādas gadās, kaut vai reakcija būtu 0.1 sekunde! Bet standarta "bembists" jau brauc pie stūres ar 1 promili, tad tur ātrāk par 5 sekundēm nekas nespīd.

Labots - Javeris
Link to comment
Share on other sites

Galvenā ceļa virzienam nav nekāda sakara ar pagriezienu rādīšanu vai nerādīšanu. Ja tu maini virzienu, tad par to ir jāinformē citi satiksmes dalībnieki ar pagrieziena signālu. Arī tad, ja turpini braukt pa galveno ceļu. CSN nav tādas atrunas, ka braucot pa galveno ceļu var nerādīt pagriezienu.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Galvenā ceļa virzienam nav nekāda sakara ar pagriezienu rādīšanu vai nerādīšanu. Ja tu maini virzienu, tad par to ir jāinformē citi satiksmes dalībnieki ar pagrieziena signālu. Arī tad, ja turpini braukt pa galveno ceļu. CSN nav tādas atrunas, ka braucot pa galveno ceļu var nerādīt pagriezienu.

 

Tieši tāpēc var noderēt īsais pagrieziena rādītājs, jo tā ir pagrieziena rādīšana tomēr. Bet vairums nerāda pagriezienu, braucot pa galveno ceļu, kurš maina virzienu!

Link to comment
Share on other sites

Pērles... uzrāviens nav svarīgs satiksmē (redzēsim, ko teiksi, fūres uz šosejas apdzenot), patīkot midžināties, nevis normāli pagriezienu parādīt (it kā visi, pļaķ, to vien darītu kā tik uz taviem pagrieznrādītājiem lupītu, kastrēt visus lohus kas nejēdz ieslēgt pagriezienu vai tik viegli uzsit pirms manevra vai pašā sākumā...)...

 

Cik nopratu tev vēl tiesību nav, kā tagad tik sāc iet kursos. Līdz ar to arī pieredzes nav.

 

Man ir bijis auto - mazmotors, arī fūrēm iet garām :D Pats galvenais ir sekot/domāt līdzi situācijai, nevajag pielīst fūrei pie dibena un kad rodas brīvs ceļs tad spiest pedāli grīdā. Ar mazmotoru ir laicīgi jāieskrienas, izbraukājos pusi latvijas un ar apdzīšanu nekādu problēmu nebija.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bet standarta "bembists" jau brauc pie stūres ar 1 promili, tad tur ātrāk par 5 sekundēm nekas nespīd.

 

Tā, jaunekli - lūgums pievaldīt mēli kamēr nav par vēlu ! Nu jau iet par traku ! Ko tev BMW ir izdarījuši sliktu? Pats visu laiku uzprasies !

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Man ir bijis auto - mazmotors, arī fūrēm iet garām :D Pats galvenais ir sekot/domāt līdzi situācijai, nevajag pielīst fūrei pie dibena un kad rodas brīvs ceļs tad spiest pedāli grīdā. Ar mazmotoru ir laicīgi jāieskrienas, izbraukājos pusi latvijas un ar apdzīšanu nekādu problēmu nebija.

 

Vēl var iemest ātruma pa vienu zemākā (sevišķi, ja esošajā ripo zem 2000 apgriezieniem) un tad ar lieliem apgriezieniem iekš "power band" dot grīdā - noteikti būs labāks uzrāviens, bet neņemos spriest, cik tas ir "veselīgi" pašam auto...

 

Tā, jaunekli - lūgums pievaldīt mēli kamēr nav par vēlu ! Nu jau iet par traku ! Ko tev BMW ir izdarījuši sliktu? Pats visu laiku uzprasies !

 

Neko, "relax". Vienkārši ir visādi āksti uz ielas redzēti.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Nu gan auto pirkšana, jeibogu....

 

Noteikti pastāstīšu arī par piedzīvojumiem, apskatot un testējot auto.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Pieredze neliela, bet ir. Savulaik diezgan izbraukājos, gan ar instruktoru, gan vienkārši radinieku blakus. Ko lai saka. Toreiz mainījās apstākļi, nācās pamest autoskolu, un tā pieredze arī ar visai ekstrēmām situācijām (pārsvarā ceļa apstākļu dēļ) pārliecināja, ka ķeksīša dēļ nav vērts tikt pie tiesībām un ielikt plauktā. Ir jābrauc. Tagad parādījusies vajadzība.

Piedevām, lai spriestu par apdzīšanu pietiek pasēdēt blakus, kad mašīna iet garām 2 fūrēm pa kādu no mūsu viena-josla-katrā-virzienā šosejām. Kā jums liekas, cik m garš ir tāds apdzīšanas ceļš, ja fūres brauc uz 85, un apdzenot max ir 110?

 

Pie kam. Moderni mazmotornieki nav tas pats kas vecie, turklāt patēriņš šādi apdzenot sīkajam var būt pat lielāks.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vispirms paskaties uz sevi spogulī.

Neko, "relax". Vienkārši ir visādi āksti uz ielas redzēti.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

... kad mašīna iet garām 2 fūrēm pa kādu no mūsu viena-josla-katrā-virzienā šosejām. Kā jums liekas, cik m garš ir tāds apdzīšanas ceļš, ja fūres brauc uz 85, un apdzenot max ir 110?

 

Kopš kura laika ir atļauts apdzīt vairāk par vienu transportlīdzekli? Tiešām tik ļoti visu laiku ir jāskrien?

Link to comment
Share on other sites

autors, šķiet, ir viens no profesionālākajiem troļļiem, ko ir nācies redzēt, visi, kas ko iedomājas patiekt, kas nav pa prātam ir bembisti...nav vārdu

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

To, cik tieši transportlīdzekļus drīkst apdzīt, likums neregulē, bet gan nosaka kaut ko citu, kas netiešā veidā liek vadītājam domāt ar galvu - no CSN:

 

121. Pirms apdzīšanas sākuma transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par to, vai:

 

121.1. neviens aiz viņa braucošo transportlīdzekļu vadītājs, kuram viņš varētu traucēt, nav sācis apdzīšanu;

 

121.2. pa to pašu joslu priekšā braucošā transportlīdzekļa vadītājs nerāda kreisā pagrieziena signālu;

 

121.3. apdzīšanas laikā netiks traucēti pretim braucošie transportlīdzekļi;

 

121.4. pēc apdzīšanas viņš varēs atgriezties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē), netraucējot apdzenamo transportlīdzekli.

 

Vai apdzenot divas, trīs vai vairāk fūres vai kaut vai vieglās automašīnas tu vari garantēt visu šo punktu izpildi? Ja jā, tad tik dzen! Dzīvē Latvijas ceļi bieži ir pietiekami līkumoti un meži malās, tāpēc divas fūres reti kur var apdzīt. Bet nu tām fūrēm patiesībā vajadzētu braukt ar pietiekamu atstatumu vienai no otras, lai starpā var ielīst vieglais, ja nu kas. Uz to norāda arī CSN:

 

122. Apdzenamā transportlīdzekļa vadītājam aizliegts traucēt apdzīšanu (palielināt braukšanas ātrumu u.tml.).

Link to comment
Share on other sites

Par tām apdzīšanām ar mazmotoru.

Var jau apdzīt fūres arī ar 1.1L motoru, bet cik droši tas ir.

Dzīvē viss ir relatīvs un NEKAD ieprieš 100% nevar novērtēt cik dtoši vai nedroši šis manevrs sanāks - un arī situācija apdzīšanas manevra laikā var krasi mainīties, kur tā mašīnas jaudas rezerve lieti noderētu.

Tāpēc es nesaprotu, kāpēc iesācējiem rekomendē pirkt mazmotorus - tieši otrādi jo jaudīgāks motors, jo labāk.

Link to comment
Share on other sites

Tādu situāciju ir krietni mazāk, kur "izglābtu" jaudīgs motors. Toties cik nelaimes nav izraisītas dēļ nemākas kontrolēt šo jaudu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...