Jump to content

Recommended Posts

Par SAAB, man ir 9-5 restailotais un gribu vēl vienu, tikai vagonu. Laikam noveicās... Vai V70 kantaino, vēl neopredeļisja... Bet topika autoram to nevajag, tās ir lielas govis. Astra, tā būtu laba izvēle, ja protams autors vēl grib auto :)

 

Pag ir arī tādu pļurzaki Volvo V/S40. V40 tak i vispār smuks pēc skata.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mezavecis

Universālus vienmēr var lētāk nopirkt. Agrāk brālis vairāk ar viņiem braukāja - bija gan Mitsubishi Galant, gan arī Mazda 626. Liels pluss, ka var sievasmāti vienmēr paņemt līdz bagāžniekā, kartupeļus vadāt un noder ģimenēm ar bērniem. Lai braukātu viens uz darbu, šis nav tas ekonomiskais autiņš, arī gabarīti nav tie ērtākie, lai iegrozītos stāvvietās. Sievai kādu laiciņu bija garais Ford Focus dīzeļa izpildījumā - tam pārsteidza, ka tiešām reālais patēņš bija 6-7L/100km.

Nokauts ir nokauts...

Starp citu, kādi plusi mīnusi sedaniem pret hečbekiem pret universāļiem (wagon) ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Starp citu, Ford Focus arī apsveru, piemēram, šis piedāvājums izskatās labs:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focus/fpxnk.html

 

1.6l benzīns - tātad, nebūs no rijīgākiem (vidēji 7l/100km), cena arī nav tā augstākā, jo auto tak ir samērā jauns...

 

Droši vien būs jāpaliek pie Ford vai Opel, jo VW tomēr laikam ir labs zīmols, jo tie auto ir visai padārgi... Savukārt šitie bembisti un Volvo fani kaut kā nepārliecina.

 

Manuprāt, ir ļoti svarīgi, lai auto pēc dažiem gadiem varētu arī pārdot un tieši šajā ziņā jaunākām mašīnām ir priekšrocības.

 

Universālus vienmēr var lētāk nopirkt. Agrāk brālis vairāk ar viņiem braukāja - bija gan Mitsubishi Galant, gan arī Mazda 626. Liels pluss, ka var sievasmāti vienmēr paņemt līdz bagāžniekā, kartupeļus vadāt un noder ģimenēm ar bērniem. Lai braukātu viens uz darbu, šis nav tas ekonomiskais autiņš, arī gabarīti nav tie ērtākie, lai iegrozītos stāvvietās. Sievai kādu laiciņu bija garais Ford Focus dīzeļa izpildījumā - tam pārsteidza, ka tiešām reālais patēņš bija 6-7L/100km.

 

Baigi interesanti, tu kā "bembists" ar šādu tekstu nepārkāp kādu no saviem "BMW baušļiem"?

 

Es ticu, ka BMW ir laba mašīna (sevišķi jaunie), taču man patiešām būtu kauns tādā stūrēt, zinot to drausmīgo BMW vadītāju reputāciju... Un kā zināms nav dūmu bez uguns jeb reputācija, pat baumas nerodas bez pamata...

Link to comment
Share on other sites

man patiik kaa e36 te tiek piemineets kaa kautkas dizainiski skaists un nenormaals tehnikas sasniegums

kaa arii bmw r6 esot baigaakaa skanja lol

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Tie, kas saprotu angļu valodu, te būs vizuālais, kādās ir awd, fwd un rwd atšķirības:

Link to comment
Share on other sites

Vot bļin BMW un Volvo fani viņu nepārliecina, ko ta prasi padomu. Marš uz Rumbulu pēc Forda. Un nekādus īpašus fanus nemanīju, cilvēki bez fanātisma dalās pieredzē un bieži vien pamatoti apraksta savu viedokli. Autor tu var būt sociloģisko pētījumu veic, nevis mašīnu meklē?

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
...Autor tu var būt sociloģisko pētījumu veic, nevis mašīnu meklē?

Vot kaut kas līdzīgs man arī prātā ienāca. Autoram sava neizlēmīguma parādīšana un tautas cepināšana rada kaut kādu mazohistisku baudu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Man nav baušļu, es braucu ar to, kas kustas uz priekšu un protu vadīt, bet priekš sevis gribu to, kas man ērtāks. Braucu arī ar sievas VW Polo, kad vajag braukt. Un?

Baigi interesanti, tu kā "bembists" ar šādu tekstu nepārkāp kādu no saviem "BMW baušļiem"?

 

Tas ir fufelis. Labu mašīnu nevajag pārdot, bet ar to jābrauc. Jebkuram autoņam vērtība krītas.

Manuprāt, ir ļoti svarīgi, lai auto pēc dažiem gadiem varētu arī pārdot un tieši šajā ziņā jaunākām mašīnām ir priekšrocības.
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Pag ir arī tādu pļurzaki Volvo V/S40. V40 tak i vispār smuks pēc skata.

 

Un tas ir švaks arguments. Šitos frankenšteinus gan nevajag ņemt, salipināti no paša volvo daļām, reno un micuka štoļi (zinošāki palabo) lai konkurētu ar tā laika mazās klases audikiem, bembjiem u.t.t . Bija savulaik doma provēt, pēc atslēgvārdu "s40/v40 problēmas" googlēšanas un reālu lietotāju atsauksmēm ātri pārgāja... Kārbas esot vājais posms lielākajai daļai, nekā tur nav no lielo volvju komforta, cieti un graboši, salons plastmasas paradīze, nu karoče garām!

 

gestāpgestapovič

 

yess, šitas ir labais! 4 litru benzīns, spīd kā buļļa pau, praktiski lietie diski, tieši tas ko autors slēptākajos sapņos grib iegūt savā īpašumā! :)

Labots - S.Pidermans
Link to comment
Share on other sites

Ja kāds baigi interesējas par SAAB vājajām vietām un remonta izmaksām iesaku apmeklēt www.saabclub.lv

Lai arī kā salīdzina ar opeli, bet detaļu izmaksas ir daudz lielākas.

Nezinu kā ir ar jaunajiem, bet 98.-2002. gada SAAB ir virkne problomātisko vietu.

Un arī slavenā ķēdes maiņas operācija

Link to comment
Share on other sites

Eu, a kas tajā klipā īsti notika? Divreiz noskatījos, tā arī nesapratu, ko tā sameta pēkšņi. Sākumā domāju, ka riepa plīsusi, bet tad jau džeks nebūtu aizbraucis tālāk?

 

darklight:

1. video ir par Audi Quattro nevis FWD! ausux!

2. Ja pareizi atceros audi sanesa dēļ lielā atruma ~150km/h un eļļas pleķa uz ceļa. Ja ieskatās to pleķi video var saskatīt.

Link to comment
Share on other sites

Paņem Renault Kangoo 1,5dCi . Vasarā ne vairāk kā 6l/100km. dīzelis. (īsti puikas braucot ar dīzeli), iekraut var kartupeļu maisu un sievasmātes suni. Ciets, sēdekļi neērti, remontos nedārgs. Komforta nav, bet toties ekonomisks degvielā ! :)

2008.g. var pa 3000 ls sameklēt.

Tikai atkal nederēs.

 

Tikai atkarībā no tā, kā paveicas šiem pakaļējais tilts mirst pie 70-120k. Jauns maksā kosmosu, atjaunošana ap 300Ls.

Link to comment
Share on other sites

Ja kāds baigi interesējas par SAAB vājajām vietām un remonta izmaksām iesaku apmeklēt www.saabclub.lv

Lai arī kā salīdzina ar opeli, bet detaļu izmaksas ir daudz lielākas.

Nezinu kā ir ar jaunajiem, bet 98.-2002. gada SAAB ir virkne problomātisko vietu.

Un arī slavenā ķēdes maiņas operācija

Nevis 98 - 02, bet 97-01, tie ir problemātiskākie. Ar restailu it kā daudz kas tika novērsts. Lai man visi tā kalpotu kā pašreizējais 9-5, bet iespējams viss vēl priekšā...

Link to comment
Share on other sites

man patiik kaa e36 te tiek piemineets kaa kautkas dizainiski skaists un nenormaals tehnikas sasniegums

kaa arii bmw r6 esot baigaakaa skanja lol

Neviens vinju nepiemin ka nenormalu tehnisku sasniegumu un kko ahuuni skaistu... vienkārši dizains manaa uztveree iisti nenoveco ja ir kopts... un pameegjini "for fun" pabraukt ar kadu e36 vai e30 un peectam ar opel astra.. protams veca un anarhiska mashina, bet kaa svetdienas trases mashiina ir forsha :)

 

Nuuu jebakj, protams taa nav AMG mersedesa skanja, bet nav arii kkaada kaucosha japaanja vai 1.8 l golfa skanja... ar nosacijumu, ka nav uzlikts kads skjuuninga bundulis!!!

 

P.s. Jaaa, esmu veel jauns gados un man pagaidaam prioritaates pret mashiinu ir citas, nevis ietilpiigs salons, automaats un 1.5l diizelis

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ja grib lētu ekspluatācijā, jāņem tāda mašīna, kuru detaļas nav jāsūta par bargām naudām caur dīleri. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc lietoju BMW, jo nav bijusi neviena detaļa, kuru nespēju dabūt dažu dienu laikā. Vot, kad VW Polo savajadzējās jaunu logu mehānismam trosi, tad labošana prasa n simtus vai arī home-made variantus ķīmiķot. Šrotos un lietoto detaļu tirgos nav atrodama šim modelim.

 

Vēl vajag nopirkt tādu brīnumu kā Rover un remonti maksās kosmosus :)

Link to comment
Share on other sites

Iesaku topiku slegt visdrizak autoram nav pat vel naudas un tikkai sapno par pirmo auto iegadi, tapec ari ir Caks Noriss :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tak roveros tur 90% hondas detaļas.

 

edit -

+1 kazarmai par slēgšanu, ieminējos jau to lapas 4 atpakaļ :D

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Vot kaut kas līdzīgs man arī prātā ienāca. Autoram sava neizlēmīguma parādīšana un tautas cepināšana rada kaut kādu mazohistisku baudu.

 

Tad kad tērēsi savam budžetam milzīgu naudu, gribēšu redzēt kā tu momentā visu izlemsi, igauni!

Link to comment
Share on other sites

Tak autors ir trollis, man liekas, ka šitas atbilst +/- visiem nosacījumiem. Pa manam viens no cmukākajiem bumeriem vēsturē QQ_

 

http://www.autoscout...813&sbs=ListEne

 

Cmuks jau ir un ērts arī laivinieks, diemžēl atbilstoši klasei cena uzturēšanā :mrgreen:

 

Cik nav redzēti varianti uz ielas 2x nedēļā pabrauc uz pludmali, pārējos 3 mēnešus kasa naudu remontam.

Šādu tu vari pirkt, ja viss dzīvē jau ir nodrošināts, sieva, bērni, māja un bizness, kas ienes ienākumus 5k mēnesī kā minimums. Tad var pakruizēt lēnu gāzīti ar spīzdīgu auto pa ielām.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Iesaku topiku slegt visdrizak autoram nav pat vel naudas un tikkai sapno par pirmo auto iegadi, tapec ari ir Caks Noriss :D

 

Nauda man ir, bembist, tieši tāpēc tik ilgi un rūpīgi domāju kā to iztērēt, jo ar automašīnas pirkumu vienkārši nedrīkst kļūdīties - pārāk daudz var zaudēt!

Link to comment
Share on other sites

Atkinsons

Kapēc gan ne BMW E46?

Jo īpaši pārejnieks, lētas izturīgas detaļas, braukšanas koforts savai kategorijai augsts, ērti beņķi utt...

Degviela 8-9 l, ja automāts + 1, bet ieļaujoties tajos 3000 sanāk arī gāzes iekārtai un 100 km < 5 ls.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Ja grib lētu ekspluatācijā, jāņem tāda mašīna, kuru detaļas nav jāsūta par bargām naudām caur dīleri. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc lietoju BMW, jo nav bijusi neviena detaļa, kuru nespēju dabūt dažu dienu laikā. Vot, kad VW Polo savajadzējās jaunu logu mehānismam trosi, tad labošana prasa n simtus vai arī home-made variantus ķīmiķot. Šrotos un lietoto detaļu tirgos nav atrodama šim modelim.

 

Vai nebij lēti, jo vecs un populārs BMW modelis? Man domāt, ka Opel Astra, Ford Focus utml. arī lēti var dabūt detaļas, varbūt pat vēl lētāk, ne?

 

patēriņš mazs, komforts vismaz priekšejiem diviem ir labs priekš mazauto un bonusā alumīnija virsbūve

http://www.ss.lv/msg.../a2/bxlmlh.html

 

Smuks auto, bet neesmu eksperts - kādas ir alumīnija virsbūves priekšrocības?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nevajag uz šo te ieciklēties. Nopirksi autiņu ar motora defektu un pēc tam varēsi raudāt, ka remonts izmaksās vairākus tūkstošus. Turklāt ir lietas, kuras gandrīz nav iespējams diognisticēt. Nopirksi nepareizo vāģi - pārdosi un nopirksi pareizo. Vai tad mūsdienās izvēles nav?

jo ar automašīnas pirkumu vienkārši nedrīkst kļūdīties - pārāk daudz var zaudēt!

Link to comment
Share on other sites

Atkinsons

Javers, detaļas bieži vien ir lētākas nekā darba izmaksas lai to novērstu.

Jā, detaļas atsevišķām markām ir 2x lētākas un attiecīgi 2x biežāk jamaina. Bet uz darba rēķina sanāk dārgāk.

Labots - Atkinsons
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Jo jaunāks modelis, jo dārgākas un nepiejamākas detaļas neatkarīgi no automašīnas modeļa. 2007. gada opelis var nebūt tik lēts ekspluatācijā. Ne velti daudzi krātas prom no autiņa, kad beidzās garantijas periods (5 gadi) un no sava maka jāvēlk līdzekļi.

Man domāt, ka Opel Astra, Ford Focus utml. arī lēti var dabūt detaļas, varbūt pat vēl lētāk, ne?

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Jā, ir stulbi nopirkt kādu konkrētu auto tikai tādēļ, ka tas ir lēts uzturēšanā, bet nav ne vizuāli, ne komfortā baudāms. Tas būtu tas pats, kas braukt tukšā "vecajā" Rīgas satiksmes mercedes autobusā vienam pašam. :D

Labots - ausux
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

ausux, jāatrod balanss starp to, ko var atļauties (autiņš vispār ir ekstra) un to, kas iet pie sirds. Es arī gribētu braukt ar BMW M6 vai Z4, bet domāju, ka līdzekļi jebkurā pozīcijā (cena, ekspluatācija, alga) neatbilst nepieciešamiem :)

Link to comment
Share on other sites

Nu ir jau arī vidussceļs.. Starp stipri augsto plauktu un stipri zemo plauktu. Tik gribēju teikt, ka pērkot auto ir ne tikai pēc bildītēm jāskatās, bet jāiesēžas dažādos auto iekšā un jāsaprot vai Tev tur patīk atrasties vai nē. Cik reizes nav bijuši gadījumi, kad itkā ir noskatīts kāds konkrēts modelis, bet beigu beigās uzrunā pavisam kāds cits auto un to arī nopērk.

 

Z3 jau nevajadzētu būt nekam diži dārgam, jo bāze kā nekā no E36

Labots - ausux
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

...ar automašīnas pirkumu vienkārši nedrīkst kļūdīties - pārāk daudz var zaudēt!

ar šādu attieksmi tev automašīnu vispār nedrīkst un arī nevajag pirkt.

Link to comment
Share on other sites

alumīnijs nerusē.

 

ja jau skaiti katru latu, tad labaak pērc kaut ko ļoti lētu - pa 500ls un aizmirsti vai arī brauc ar etalonu.

Labots - gudolfs
Link to comment
Share on other sites

Tak roveros tur 90% hondas detaļas.

Un neslikts BMW 2 litru dīzelis. Un vispār rover 75 neslikts limuzīns par lētu cenu.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Man patīk šie prātuļotaji - BMW, VOLVO, SAAB...

Un tad pilnas ielas ar tādiem speciālistiem ar plikām riepām (jo nav naudiņas ko jaunas "žiletes" nopirkt), bez apskates (jo nav naudas saremontēt), nav apdrošināšanas, ...

Viens ir auto nopirkt, bet otrs ir to uzturēt - apdrošināšana, ceļa nodoklis, remonti, riepas, degviela, ...

Par to jau parasti nedomā, ka tik "ērti beņķi", "kruts dizains", "mašīna mūžam", bumers, ...!

 

Protams, ja ir nauda, tad jau var pirkt arī Lamborgini, taču, ja tās nav tik daudz, tad ir nopietni jāapdomā un jāskaita.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Katru latu neskaitu, bet skatos vispārīgi, ko varu atļauties un tā starp citu dara jebkurš normāls cilvēks - jā, jā, arī tajās "biezajās" valstīs, kur apkopējas saņem tūkstošiem EUR mēnesī! Faktiski sāku visu pamazām likt tikai pa plauktiņiem (un tikai tad, kad viss būs skaidrs, veikšu konkrētu auto apskati un izmēģināšanu un veiksmes gadījumā pirkumu). Piemēram, viena lieta, ar ko jātiek skaidrībā - tās pašas ekspluatācijas izmaksas gadā! Kādas ir atšķirības šeit? Apskatam tikai mazās un vidējās vieglās mašīnas (hečbeks, sedans, universālis). Kupeja kaut kā šķiet nepraktiska - "divvientulība". Tiklīdz kādu pasažieri vajadzēs paņemt tā - "sorry, mēs varētu tev piedāvāt vietu bagāžniekā, ja vien tur nebūtu maiss ar kartupeļiem"! :D Tātad, ekspluatācijas izmaksas - esmu gatavs tērēt auto vidēji 80Ls mēnesī, rēķinot gada griezumā. Tas nozīmē maksimums 1000Ls gadā, bet tas ir ieskaitot itin visu, ko vien tas auto varētu paprasīt (ieskaitot degvielu, apdrošināšanu, jebkādus remontus, apkopes, nodokļus un pat soda naudas, ja tādas būtu). Sākotnēji esmu gatavs ieguldīt (ieskaitot pirkuma izmaksas, sākotnējos remontus un apkopes kā jau lietotam auto) līdz 2500Ls. Vajadzētu kādiem variantiem no šādām summām izkristalizēties?

Link to comment
Share on other sites

Man patīk šie prātuļotaji - BMW, VOLVO, SAAB...

Un tad pilnas ielas ar tādiem speciālistiem ar plikām riepām (jo nav naudiņas ko jaunas "žiletes" nopirkt), bez apskates (jo nav naudas saremontēt), nav apdrošināšanas, ...

Viens ir auto nopirkt, bet otrs ir to uzturēt - apdrošināšana, ceļa nodoklis, remonti, riepas, degviela, ...

Par to jau parasti nedomā, ka tik "ērti beņķi", "kruts dizains", "mašīna mūžam", bumers, ...!

 

Protams, ja ir nauda, tad jau var pirkt arī Lamborgini, taču, ja tās nav tik daudz, tad ir nopietni jāapdomā un jāskaita.

Kāda ģeniāla atklāsme...

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

ausux, jāatrod balanss starp to, ko var atļauties (autiņš vispār ir ekstra) un to, kas iet pie sirds. Es arī gribētu braukt ar BMW M6 vai Z4, bet domāju, ka līdzekļi jebkurā pozīcijā (cena, ekspluatācija, alga) neatbilst nepieciešamiem :)

 

Sagrabini nieka 10 tūkstošus latu, reku dažādi urlas pārdod:

http://www.ss.lv/lv/transport/cars/bmw/z4/

Link to comment
Share on other sites

80 ls mēnesī, cik ta brauksi, 200 km mēnesī? Tad nah vispār mašīna vajadzīga lol.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ja taisies ar vienu bāku izbraukt visu mēnesi, tad varbūt vari iekļauties tajos 80 Ls, lai gan diez vai, jo apdrošināšana OCTA + KASKO > 150Ls, ceļa nodoklis, ja pilna masa virs 1800kg un

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...