Jump to content

Recommended Posts

Guest Javeris

80 ls mēnesī, cik ta brauksi, 200 km mēnesī? Tad nah vispār mašīna vajadzīga lol.

 

200km būtu maksimums 20Ls iztērēti par degvielu. Vēl jau paliek 60Ls, ne? Nē, mēnesī es varētu braukt vidēji 1000km. Hmm, tas ir vidēji 100Ls. Tev taisnība - jāpalielina budžets! :D

Ok, līdz 150Ls varētu tērēt par auto mēnesī kopumā, rēķinot vidēji gadā (gada izmaksas dalīts ar 12)!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Javeris

http://www.ss.lv/msg...sta/bdcgmo.html

Ekonomisks, pajauns, mazs nobraukums, detaļas kosmosu nemaksā, zagt arī neviens tādu nezags, tāpēc var iztikt bez kasko, viegli noparkot un nav kauns ar tādu braukt.

Nākošais... :mrgreen:

 

oi 2 durvis, re ku ar 4trām

http://www.ss.lv/msg...esta/cjfxo.html

 

Paldies par ieteikumiem, šie tiešām ir vērā ņemami. Atsauksmes tādas nu vidēji labas par Ford Fiesta:

http://www.whatcar.lv/auto-testi/lietoti/ford/fiesta-hecbeks-02-09/lasitaju-atsauksmes/1456/1/

 

Arī drošības ziņā ir apmierinošs:

http://www.euroncap.com/tests/ford_fiesta_2002/141.aspx

 

Lētuma ziņā šis auto bez šaubām atrodas topa augšdaļā. :) Bet... braukt pa Latvijas ceļiem, laukiem, grantsceļiem ar tādu varētu būt riskanti!? :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Laikam man vajadzēja precizēt - pilsētas auto man neder. Es braukšu tikpat labi kā pa pilsētu, tā arī ārpus tās, gan pa Latvijas bedrainajiem ceļiem un provincēm, gan arī grants ceļiem un pat zemesceļiem, lai arī pamatā pa asfaltu.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Tavas prasības sāk kļūt neapvienojamas.

Nopērc skūteri.

 

Muļķības, manas prasības nav tik striktas. Bet labi, laikam jāsāk no otra gala - jāmēģina izrēķināt, cik katrs auto apēdīs gadā un tad arī, cik vidēji mēnesī.

 

Skūteris nav auto un, manuprāt, tas nepiedāvā ne uz pusi to, ko piedāvā auto, par braukšanas (ne)drošību nemaz nerunājot!

Link to comment
Share on other sites

kā jau teicu vienā citā topikā - reālie skaitļi - man par 10 gadīfu 2.0 dīzeli sanāk (all inkļusiv - degviela , octa , remonti, auto stāv uz ielas, tā ka nav ne stāvieta, ne kasko jo auto vecs) - 20 000km gadā - vidēji 12-14santīmu par kam, kas ir apm. 2200-2700lvl (atkarībā no remontiem) gadā jeb 200-220 lvl mēnesī.

Link to comment
Share on other sites

cik zinu volvistus - lēti nav remontes...gaužās visi...tā auto ērts labs..bet cipari, cipari

Link to comment
Share on other sites

tas ir pilsētas autiņš, uz šosejas ar to būs pagrūti...

pamato lūdzu? Ir - nav ne vaina, arī pa grants ceļiem, tas jau nav kaut kāds smārts :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Kāda ģeniāla atklāsme...

 

Sarkasms nevietā, vai tad nav pilnas ielas ar šādiem speciālistiem?

Sagrabina sīceni un nopērk brīnumu un vairs nav spējīgi normāli nomaksāt lietas, lai to savestu kārtībā.

Galvenais, ka tik smukas trenūzenes kājās...

Labots - KinDzaDza
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

pamato lūdzu? Ir - nav ne vaina, arī pa grants ceļiem, tas jau nav kaut kāds smārts :mrgreen:

 

Tad tas ir pilsētas auto vai nav? Kā tas "rullē" pa Latvijas grantsceļiem? Teiksim, valsts nozīmes un otrās šķiras ceļiem (tie gan mēdz būt grantenieki bieži). Kad jānogriežas sānis uz kādām mājām vai dabas objektu, bieži sanāk zemesceļš (bet ne bezceļš!!!), tāpēc pieminēju tādus segumus, kur varētu braukt.

Link to comment
Share on other sites

Tad tas ir pilsētas auto vai nav? Kā tas "rullē" pa Latvijas grantsceļiem? Teiksim, valsts nozīmes un otrās šķiras ceļiem (tie gan mēdz būt grantenieki bieži). Kad jānogriežas sānis uz kādām mājām vai dabas objektu, bieži sanāk zemesceļš (bet ne bezceļš!!!), tāpēc pieminēju tādus segumus, kur varētu braukt.

ko nozīmē "pilsētas auto"?

Ja par pilsētas auto tiek uzskatīts auto dēļ maziem gabarītiem, tad tas ir pilsētas auto, bet neredzu nekādas mazākās problēmas braukāt ārpus pilsētas, ieksaitot grantsceļus un meža takas. Tā tak ir normāla mašīna, tikai bik mazāka par focusu, kādēļ gan lai ar viņu nevarētu pārvietoties, kur sirds kāro

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Paskaidrošu arī savu nostāju, kāpēc uzskatu, ka ir jāizpēta un jāatrod jau ne tikai konkrētas markas, bet arī konkrētu modeļu auto, no kā izvēlēties. Gluži vienkārši - jo par noteiktiem modeļiem var iegūt pēc iespējas vairāk konkrētas informācijas. Un jo vairāk informācijas, jo mazāk riska pērkot. Labāk izdomāt un tad darīt (7 reiz nomēri, vienreiz nogriez), nevis 3x mēri, 1x griez, tad atkal 4x mēri, jo nesanāca grieziens utml.

 

ko nozīmē "pilsētas auto"?

Ja par pilsētas auto tiek uzskatīts auto dēļ maziem gabarītiem, tad tas ir pilsētas auto, bet neredzu nekādas mazākās problēmas braukāt ārpus pilsētas, ieksaitot grantsceļus un meža takas. Tā tak ir normāla mašīna, tikai bik mazāka par focusu, kādēļ gan lai ar viņu nevarētu pārvietoties, kur sirds kāro

 

Klīrenss, amortizatori un vispār balstiekārta piemērota arī grantsceļiem (nelīdzeniem)?

Link to comment
Share on other sites

Eu, nokritizējiet šito. http://www.ss.lv/msg.../s60/cdkeg.html

Jā D5 (B5244T)

dīzelīc jau ir leģendārs ar savu kvalitāti un jaudas/patēriņa attiecību. A savādāk, čakarīga elektronika, pamaz vietas priekš tās bundžas aizmugurē, apgriešanās laukums kā kamazam. Un vai tik šitas nav no policistu vāģiem. Neticu, ka tur var būt kas labs, jo ar valsts mašīnu neviens nebrauc kā ar savējo.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Vienīgais, tā kā esmu braucis mazajos auto (Toyota Corolla, VW Golf utml.) atceros, ka tās ir manevrētspējīgas pilsētās, nav problēmu iegriezties visādos šauros ceļos, bet braucot taisni un dodot gāzi virsū nebij patīkami tās bedrainās Latvijas maģistrāles, no kurām tikai Jūrmalas šoseja un Tallinas šoseja varbūt ir pieņemamā kvalitātē. Šķita, ka braucot nedaudz ātrāk, to auto var arī aizsviest pa gaisu kāda bedre vai nelīdzenums...

Link to comment
Share on other sites

Nav nav šitas bijušais CP auto.

Visus labos auto paņēma/pārpika jau pirms tam, pārdošanā pārsvarā nonāca tikai sliktākie. Gandrīz visiem CP Volvo bij kasjaki salona priekšējā panelī (caurumi, nospiedumi no gadžetiem, kuri tur tika stiprināti) kā arī uz jumta no bākugunīm. Biju aizbraucis apskatīt, bet sapratu, ka neatmaksāsies savest kārtībā to visu. Tehniski gan viss bija čik pik.

Labots - ausux
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Tomēr Ford Focus ir foršāks, gan vērtējuma ziņā:

http://www.whatcar.l...savilkums/1459/

 

Gan drošības ziņā:

http://www.euroncap....s_2004/204.aspx

 

Arī cena nav kosmiska:

http://www.ss.lv/msg...ocus/pjffg.html

 

Starp citu, ievērojiet drošības testu rādītājus! Pat Volvo tik labus bieži vien nesasniedz.

 

Jānoskaidro tikai Ford Focus (2004. gada un jaunāku) lietošanas izmaksas.

Labots - Javeris
Link to comment
Share on other sites

Ford Focus foršāks par ko? Par VW Golf nu nekādā gadījumā. Šobrīd ikdienā pārvietojos ar FF, pirms tam bija VW Golf 4.

Golfs tomēr atrodas vismaz vienu plauktu augstāk. Ja vēl 1.9 TDI, tad vispār super.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Ford Focus foršāks par ko?

 

Par Ford Fiesta un, manuprāt, arī "opeļiem".

 

Par VW Golf nu nekādā gadījumā. Šobrīd ikdienā pārvietojos ar FF, pirms tam bija VW Golf 4.

Golfs tomēr atrodas vismaz vienu plauktu augstāk. Ja vēl 1.9 TDI, tad vispār super.

 

VW vispār ir "premium" klases, nevis tautas klases auto, ko daudzi nez kāpēc noliedz (jo nosaukums ir "tautas vāģis"). VW ir kārtīgs vācu kvalitātes auto, bet arī attiecīgi maksā. Vecie Golfi man neinteresē, bet, piemēram, 8 gadus vecs piektais "golfs" maksās vairāk kā 4000LVL!!!

 

Atvaino, bet tie whatcar vērtējumi ir dažbrīd smieklīgi.

Lūk kur Tev reāls kraštests ar tīri labu iznākumu.

 

whatcar.lv vērtējumi jau nav par drošību, par drošību ir tajā euroncap.com. Vispār jau tas nav nekāds "kreštests" - braukt dzērumā uz 160km/h un tad cerēt uz izdzīvošanu - tā ir laimes spēle jebkurā auto. Es rēķinos, ka noteikumus nepārkāpšu, tai skaitā arī atļauto braukšanas ātrumu (max +10km/h virs atļautā).

 

P.S. Zinu, ka nav "kristīgi" tā teikt, bet labāk jau tie idioti tajā Volvo būtu nositušies - braukt dzērumā pa šoseju - nolādēts genofonds.

Labots - Javeris
Link to comment
Share on other sites

diez ar ko nu golfs ir labāks par focusu? ja ņem tā paša gada FF un golfu, tad nu starpības tur nav nekādas

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

tad ņem fokusu un miers mājās

 

Vēl jau Volvo reklamētāji spēj aizraut. Bembistus es nopietni neņemu - interesanti paklausīties, bet tālu no reālās dzīves. :)

Link to comment
Share on other sites

VW vispār ir "premium" klases, nevis tautas klases auto,

Tu dzer kaut kādus logu mazgājamos šķidrumus, ka šitā murgo?

Link to comment
Share on other sites

Vēl jau Volvo reklamētāji spēj aizraut. Bembistus es nopietni neņemu - interesanti paklausīties, bet tālu no reālās dzīves. :)

Nekādu volvo tikai fokusu! Neklausos šos fanātiķus. Volvisti, saabisti, bembisti, mersdesti ir apdauzīti urlas trenuškās ar semkām un čotkām.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Tu dzer kaut kādus logu mazgājamos šķidrumus, ka šitā murgo?

 

Nē, VW tik tiešām ir dārgāks par Opel, Ford u.c., VW tik tiešām ir kvalitatīvs auto, Latvijas vidējam ienākumu līmenim tas ir diezgan "premium".

Link to comment
Share on other sites

Tu dzer kaut kādus logu mazgājamos šķidrumus, ka šitā murgo?

 

Gestapo,par jauniem auto runājot,tā ir patiesība. Apmēram ap 2000. gadu vw uzņēma kursu uz premium.Tautas auto niša tika atstāta škodai.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Gestapo,par jauniem auto runājot,tā ir patiesība. Apmēram ap 2000. gadu vw uzņēma kursu uz premium.Tautas auto niša tika atstāta škodai.

 

Jā, es jau par jaunajiem (pēc 2000. gada izlaistajiem) arī domāju. Piemēram, paskatamies uz piekto golfu - ļoti labs auto, bet arī cena diezgan augsta.

Link to comment
Share on other sites

Jā jā. up! ir tāds premiums ka tik turies. Pabraucos arī ar šī gada džetu, nu pla - tas ir vienkārši tautas vāģis, tur līdz prēmiumam kā mums līdz komunismam :sarkasms:. Uz to plauktu velk varbūt tuaregs un CC.

 

Volkswagen-up.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu džetas tak ražo kaut kādā tur kolumbijā vai mozambikā, īsti neatceros :D

Link to comment
Share on other sites

Izskatās. ka autoram auto vispār nav vajadzīgs un nekad tādu nepirks. :D Kāpec ar fiestu nevarētu braukt pa granteni un šoseju? Ar to 1.2 motoriņu pat apdzīt normāli var, ja mašīnā nav 4 purni. Bet es jau pieminēju Fusion, kas ir ietilpīgās un augstāks par Fiestu, pirmos eksemplārus pa 3k Ls var atrast. Focus būs par dārgu autora remontu budžetam.

 

 

Eu, nokritizējiet šito. http://www.ss.lv/msg.../s60/cdkeg.html

 

Sedans, sievasmāti vest bagāžniekā būs nēerti. Un ja sāk kaut kas niķoties, tad nu remonti pavisam nav lēti. Kaimiņš kādus 600Ls izmeta lai klimatu savestu kārtībā.

 

Un jā Fiestas vietā tad jau labāk kādu svaigu Polo paņemt, tam vismaz bagāznieks ir normāla izmēra un arī 4 cilvēki var puslīdz ciešami pārvietoties.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Kāpēc sievasmāte būtu bagāžniekā jāved?

 

andza - tad pamato, cik aptuveni izmaksā Ford Focus remontizmaksas un attiecīgi, cik Ford Fiesta un Ford Fusion?

Link to comment
Share on other sites

ko var ņemties, tāpat nevari zināt, vai nopirksi mašīnu, kura 3gadus ies bez bēdu, vai noplīsīs nākamajā dienā. Piemēram, nopirksi fiestu pa lēto un pēc tam, kad viņa noklāsies, apvainosi forumiešus par sliktu padomu došanu

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

ko var ņemties, tāpat nevari zināt, vai nopirksi mašīnu, kura 3gadus ies bez bēdu, vai noplīsīs nākamajā dienā. Piemēram, nopirksi fiestu pa lēto un pēc tam, kad viņa noklāsies, apvainosi forumiešus par sliktu padomu došanu

 

Kaut kāds risks vienmēr pastāv un dzīvē nekas nav drošs, bet to risku var minimizēt, ievācot informāciju!

 

Dzīvē 100% droša ir tikai viena lieta - ka reiz mēs visi nomirsim.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Kāds čigāns arī reiz sacīja:

"Tagad jau nevienam nevar ticēt, pat sev arī vairs nevar ticēt - gribēju nopirsties un pietaisīju bikses..."

:shok:

Link to comment
Share on other sites

Baidos, ka ar informācijas ievākšanu būs par maz. Parasti jau ir tā, ka pirmo autiņu pērkot "iegrābjas".

Bet tas ko autors nesaprot - ne jau marka/modelis/izlaiduma gads ir noteicošais, ja vein nepērc "nullīti" no veikala un ar garantiju.

Pērkot lietotu auto, svarīgi ir tas, kādā stāvokī ir KONKRĒTAIS EKSEMPLĀRS. No tā tiešā veidā ir atkarīgi ekspluatācijas izdevumi. Varbūt būt līdz kliņķim nojāts 2008. gada Lexus un var būt arī labi uzturēts 1995. gada opelis.

Tā ka nepēti modeļus, skaties kas ir ss-ā vai autoplačos, skaties konkrētos auto ko pārdod. Skaties lai nebūtu sisti/pārkrāsoti, vai trakākajā gadījumā salasīti no vairākiem eksemplāriem, skaties cik kopts vai nekopts ir konkrētais auto, skaties kas ir pārdevējs, ko viņs stāsta par auto (melo/nemelo)kādēļ pārdod, noskaidro vēsturi un reālo noskrējienu iespēju robežās utt. Vislabāk dodies skatīties auto kopā ar kādu kas kaut ko saprot no tā visa.

Link to comment
Share on other sites

Nevar gan to risku minimizēt, citam liekas normāli kādā retos remontos ielikt 400-600 Ls, citam atkal patīk biežāk remontēt, bet tērēt 100-150 katru reizi. Un pats galvenais, ka abi būs apmierināti.

 

Focus ir klasi augstāks par fiestu un fusion (fusion ir uzbarota fiesta ar ļoti lielu bagāžnieku un augstu riteņu bāzi), tātad pēc definīcijas detaļas fokusam ir nedaudz dārgākas. Piemēram ja mondeo par pāris sviru nomaiņu kopā ar darbu bija jāmaksā ap 100Ls, tad Ford Ka varēja visu piekari pārlasīt pa 150, vēl ņemot vērā, ka remontēt piekari tai mazajai blusai ir daudz darbietilpīgāk.

Link to comment
Share on other sites

Sarkasms nevietā, vai tad nav pilnas ielas ar šādiem speciālistiem?

Sagrabina sīceni un nopērk brīnumu un vairs nav spējīgi normāli nomaksāt lietas, lai to savestu kārtībā.

Galvenais, ka tik smukas trenūzenes kājās...

Sarkasms tomēr vietā, jo tu runā kaut ko vispārīgu un sasāpējušu. Ja tu uzmanīgi palasītu (neiesaku) šo pilnīgi pezjēdzīgo topiku, tad no Volvo tiek slavināts vecs kā mamuta kak.. ilkņi pirmās paaudzes V/S70, kas maksā kapeikas ~ 2K, kuros diez vai brauc trenūzaini džentelmeņi. Bembis vispār tiek apsūkāts viens pats aizvēsturiska kupeja, ar pa kapeikām. Un vispār lai katrs brauc ar ko grib, kamēr netraucē pārējiem...

 

Bet par čigānu, tev pilnīga taisnība. Pērc ko gribi auto ir un būs naudas kapsēta... Lisapeds tā ir deļa.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...