Jump to content

Recommended Posts

Ja par volvo, tad mūsdienās tas vairs nav tas volvo, kas bija kvalitātes un ilgmūžības ziņā.

850-tais modelis (no lielajiem universāliem, pārējos nepārzinu, jo man mazauto nekad nav interesējuši) liekas bija pēdējais sakarīgais modelis.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Javeris

Šajā topikā nav nekā bezjēdzīga. Ir viedokļi, ir informācija, notiek informācijas apmaiņa un zināšanu uzkrāšana. Žēl tikai, ka nevar iztikt bez bembistu stila troļļošanās.

Tas, ka jābūt drošam, ko pērku, ir skaidrs, bet tā tik un tā būs laimes spēle. Man ir ierobežots budžets, nekāds Lexus par to nesanāks. Tāpēc arī atlasu modeļus. Kāda pašiem pieredze auto pirkšanā?

Par velosipēdiem. Es pats ari mēdzu braukt ar velosipēdu, fiziski nekādu problēmu nobraukt kaut 50km katru dienu, kaut vai 100km katru dienu (ar laiku). Bet būsim reāli - tie daži nožēlojamie veloceliņi Rīgā un satiksmes kultūra īsti neapmierina līdz galam pat velosipēdistu vajadzības pilsētas ietvaros. Par izbraukšanu ārpus pilsētas nemaz nerunājot. Kur vēl ārpus Rīgas var aizbraukt ar velosipēdu, izņemot Jūrmalu, Vecāķus, ja neskaitam braukšanu pa šosejas nomali, kas ir ļoti nosacīti "droša"? Pie tam, ar velosipēdu nenobrauksiet 400km dienā. Sabiedriskais transports - nav problēmu, bet iet pēc noteikta grafika un maršrutiem, bieži vien pamatīgi smird, pilns ar pretīgiem purniem, jo dzērājiem un bomžiem tas vispār ir "by default" transportlīdzeklis...

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Da paņem par to naudu un atdzen no vācijas Audi B4 1.9TDI ar visām ekstrām, atliks vēl nauda pilnam kapitālajam un varēsi braukt gadus 10 bez bēdu. Izturīgākas ritošās ir tikai šiem un Suzuki Vitar'ām. Pretīgi gan, ka B4 salons kopš 80ajiem nav mainījies.

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Da paņem par to naudu un atdzen no vācijas Audi B4 1.9TDI ar visām ekstrām, atliks vēl nauda pilnam kapitālajam un varēsi braukt gadus 10 bez bēdu. Izturīgākās ritošās ir tikai šiem un Suzuki Vitar'ām. Pretīgi gan, ka B4 salons kopš 80ajiem nav mainījies.

 

Nu šis jau ir variants, ja galīgi vairs ideju nav! :D

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tu tā kā pretīgs tvnet žurnālists vēl šo 20 reizes īpaši akcentē un katrā otrā postā neaizmirsti pieminēt, lai citi pilnīgi un noteikti pamanītu, ka te atrodami bembistu komentāri.

Žēl tikai, ka nevar iztikt bez bembistu stila troļļošanās.

Link to comment
Share on other sites

Domāju ka mēs varētu viņu saķert un pavizināt bmw bagāžnieka pa bruģi kopā ar stikla burkām :diablo:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Te daži sāk plosīties, bet interesanti kāpēc? Identificējiet sevi kā sugas "bembisti" pārstāvjus un jūtieties aizvainoti? Es, ja brauktu ar BMW pilsētā uz 50km/h, ārpus tās 90km/h, vienmēr rādītu pagriezienus un ievērotu CSN vispār, neuzskatītu sevi par "bembistu" un arī nebūtu tāds.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ja tu izcelsi audistus vai opelistus, tad tie arī sarosīsies un ir iespēja izveidot kādu kultu (varbūt tāds arī eksistē). Tu pilnīgi noteikti varētu kļūt par to vadoni un iniciatoru.

Link to comment
Share on other sites

Aij, gestapo, tak liecies mierā:) Zēns pats nezin ko īsti grib, bet tik lej ūdeni uz bembistiem. Kuri sen jau viņu likuši mierā. Sākumā viens piedāvāja savu, un izteica argumentus kāpec tādā cenaā. Puika ņēma ļaunā un nu katrā trešajā postā to piemin.

 

Divi varianti - vai nu veic kādu skolā uzdotu pētījumu vai arī ir noskatījis jau kādu auto, bet nu nekādīgi foruma biedri vēl nav to "atkoduši" kurš tas ir , lai visi barā kopīgi mestos to auto slavēt.

Tad autoram būtu laimes pilnas bikses un varētu mierīgu sirdi to nopirkt :) .. un pēc tam lamāt forumistus, ka sūdu ieteikuši.

Bez tam - diez vai ir bijis tālāk par 50 km no Rīgas, ja ir tādi muļķigi jautājumu par braukšanu pa zemes ceļiem.

 

Tas ir mans subjetīvais viedoklis, kas nepretendē uz absolūtu patiesību.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Nē nu te bija tikai viens tāds izteikts kadrs, kurš centās pārdot 16 gadus vecu rijīgu (dārgu) kupeju par astronomisku summu...

 

mafijs - kļūdies. Viss ir nopietni un joprojām meklēju auto. Bet man vēl ir jāveic precīzāki aprēķini, kādi ir griesti lietošanas izmaksās un tad būs jāvadās no tā, bet markas jau arī paliek tikai dažas pagaidām - Opel, Ford, Audi, VW, varbūt vēl Volvo.

Link to comment
Share on other sites

Lai par ko runātu Čaks visu novirza uz BMW! Incanti huli tā...

 

Es gan no labi saglabātas žurkas neatteiktos, ir tikai viens mīnuss, ja es ar žurku brauktu tā kā braucu ar golpu mani lamātu kā traku suni, bet takā braucu ar golfu tad viss piedodas :)

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Redzi pats atdzīsti,ka tikai viens bija, - un tu pēc tā viena tagad domāsi par visiem ? Tiešām jocīgs puika :)

 

Bet man vēl ir jāveic precīzāki aprēķini, kādi ir griesti lietošanas izmaksās un tad būs jāvadās no tā, bet markas jau arī paliek tikai dažas pagaidām - Opel, Ford, Audi, VW, varbūt vēl Volvo.

 

Jebkurā gadījumā šādi netiksi skaidrībā pat pusgadu. Lietotam auto ir neprognozējami izdevumi.

Loterija. To jau te agrāk mēģināja pateikt, bet esi palaidis garām.

Nu nemēģini nopirkt "ekspluatācijas izdevumus" bet auto. Sāc skatīties reālu auto, nevis teoretizēt forumā.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Javeris, kādi tur aprēķini - ņem to, kas patīk, kas ir pa kabatai un basta. Nav jau PSRS, kad autiņš uz mūžu un jāgaida 10 gadi rindā.

 

Vēl arī neesi apskatījis citas populāras lētā gala auto markas Mazda, Honda, Mitsubishi, Škoda, Seat, Citroen, Dacia, Kia, Vaz, Gaz, Zaz.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Prognozēt vari cenas ziemas / vasaras riepām, OCTA, KASKO, daļēji degvielas izdevumus. Ja auto ir kārtībā. Eļļas maiņas izeevumus.

Tiklīdz degvielas sitēmā kļūmes, tā palielinās tās patēriņš, uzliec lielākas riepas (platākas) mazmotram atkal lielāks degvielas patēriņš.

Un tādā garā.

Remota izdevumi nav prognozējami. Tie var būt mazi, bet tik pat tie arī var būt lieli.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Javeris, kādi tur aprēķini - ņem to, kas patīk, kas ir pa kabatai un basta. Nav jau PSRS, kad autiņš uz mūžu un jāgaida 10 gadi rindā.

 

Vēl arī neesi apskatījis citas populāras lētā gala auto markas Mazda, Honda, Mitsubishi, Škoda, Seat, Citroen, Dacia, Kia, Vaz, Gaz, Zaz.

 

Nu jau jau viss tik dziļi pie dibenss, ka sāk apskatīt pat tos komunistu mēslus, tad vienkārši paķer kādu pirmo lēto sludinājumu un brauc uz tehnisko apskati, piemēram:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/zaz/968/gmbbx.html

 

Bet tas tā - humoram! :yahoo:

 

Bet tas, ka pasaka - "tā jau tāda laimes spēle", uzreiz pajautāšu - cik no klātesošajiem būtu gatavi aiziet uz kazino un uzlikt 2000Ls teiksim uz kādas kārts vai pokera kombinācijas, neredzot pārējo spēlētāju un dīlera kombināciju? :D

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ņemot vērā, ka nezini, ko vispār pirksi, laimes spēle ir jebkurā gadījumā, jo tev nav nekādas pieredzes ar jebkādu auto marku, lai izvērtētu plusus un mīnusus. Būtu pirms tam braukājis kaut ar sarūsējušu opeli, tad varētu izdarīt salīdzinājumus, ko vajadzētu labāk, kas nepatīk.

 

Ja tā ir pirmā mašīna, tad ļoti vēlams vairāk pa 1000-1500Ls neizdot, jo parasti visādas herņas mēdz būt, un viena no visbiežākām - apskrāpēšana, apdauzīšana, bedres, jo gabarītu jušana un intuīcija veidojas pēc dažu gadu pieredzes. Pretējā gadījumā ierēķini automātiski šādus izdevumus. Tas nav kā ar veļuku, pabrauc un amats rokā.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Nevar visas lietotu auto teorētiskās izmaksas sarēķināt uz papīra! Ieteikums: savu pirmo auto pirkt iespējami lēti, ar benzīna vai b/g motoru, svaigu tehnisko, labām riepām un daudzmaz sakarīgu vizuālo. Iesākumā varbūt nedaudz cietīs pašcieņa un komforta prasības, bet, ieguldot dažus simtus remontā, vismaz gadu varēsi tēriņus samazināt, un pēc gada par puscenu notirgot bez apskates. Iesākumā tiks uzkrāta neliela pieredze par to, kā ir uzturēt savu auto. Tikai teorētisks piemērs http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b4/nbdko.html

Link to comment
Share on other sites

Javeris, drīkst, es uzminēšu Tavu profesiju/izglītību? Visticamāk esi ekonomists vai grāmatvedis. Neviens cits tādu tuftu ar izmaksu reķināšanu nedzītu.

P.S. Atvaino, ja aizskāru, bet nekā personīga...

Link to comment
Share on other sites

Visas mašīnas rūsiņš saēd, manējo seat toledo pa šēši gadi pilnīgi saēdis(1996 Gads)ņēmu lietotu, paziņām 6 žiguli saēda pa pieciem gadiem 2000 gadā(pirka jaunu), citam paziņam pežu saēda pa 4(jaunu)2002g

Tā kā ņem kur labāk pakaļa jūtas, pašam ērti un sirdij tuvāk. Atsaldētais bmw vadītājs ir teiciens,ja tu vadīsi kaut BMV pēc noteikumiem tu būsi labs, bet atsaldētiem arī zapiņš būs bmv!

ieleja ja java programmētājs, tātad opis...

Javeris gāze būs tavs draugs!

Labots - janka71
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Iespējams, ka stāsts draugiem būs šāds :sarkasms:

 

"Vakar nopirku baigo mašīnu – pieci litri, automāts, piebāzta ar elektroniku, klusa, 2007. g, tikko no Zviedrijas. – Kāda marka? – Whirlpool"

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu jau jau viss tik dziļi pie dibenss, ka sāk apskatīt pat tos komunistu mēslus, tad vienkārši paķer kādu pirmo lēto sludinājumu un brauc uz tehnisko apskati, piemēram:

http://www.ss.lv/msg.../968/gmbbx.html

 

Bet tas tā - humoram! :yahoo:

 

Bet tas, ka pasaka - "tā jau tāda laimes spēle", uzreiz pajautāšu - cik no klātesošajiem būtu gatavi aiziet uz kazino un uzlikt 2000Ls teiksim uz kādas kārts vai pokera kombinācijas, neredzot pārējo spēlētāju un dīlera kombināciju? :D

Mans čoms fotogrāfs brauc ar 6 žiguli, kāpēc citi tā nedara - patīk!viņam Žigulis labāks par citu labu mersi bez rūsas veselus 25 gadus(laba apkope)?

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Ja tā ir pirmā mašīna, tad ļoti vēlams vairāk pa 1000-1500Ls neizdot, jo parasti visādas herņas mēdz būt, un viena no visbiežākām - apskrāpēšana, apdauzīšana, bedres, jo gabarītu jušana un intuīcija veidojas pēc dažu gadu pieredzes. Pretējā gadījumā ierēķini automātiski šādus izdevumus. Tas nav kā ar veļuku, pabrauc un amats rokā.

 

Tas nav nekur rakstīs un atkarīgs no katra cilvēka individuāla. Cik atbildīgi pieiet auto braukšanai un cik daudz zināšanas "uzsūcis", mācoties pie instruktoriem. Es teiktu, ka esmu paņēmis diezgan daudz, esmu arī nobraucis virs 300km vienā dienā, vēl tikai mācoties braukt un neviens incidents. Un vēl - esmu daudz spēlējis auto simulācijas spēles! Nāk smiekli? Jā, vairumam par to nāk smiekli... Bet tici man, modernajās auto simulācijas spēlēs ir lieliski simulēta gan fizika, gan gabarīti un atšķirībā no dzīves, tur vari droši "iemēģināt" dažādas robežas braukšanas ātrumos un "avārijas". Dzīvē tikai viss ir smalkāk un dinamiskāk jājūt.

 

Nevar visas lietotu auto teorētiskās izmaksas sarēķināt uz papīra! Ieteikums: savu pirmo auto pirkt iespējami lēti, ar benzīna vai b/g motoru, svaigu tehnisko, labām riepām un daudzmaz sakarīgu vizuālo. Iesākumā varbūt nedaudz cietīs pašcieņa un komforta prasības, bet, ieguldot dažus simtus remontā, vismaz gadu varēsi tēriņus samazināt, un pēc gada par puscenu notirgot bez apskates. Iesākumā tiks uzkrāta neliela pieredze par to, kā ir uzturēt savu auto. Tikai teorētisks piemērs http://www.ss.lv/msg...t-b4/nbdko.html

 

Labs viedoklis, bet pastāv arī viedoklis, ka labāk pirkt mašīnu, kuru nav jāremontē! :)

 

Javeris, drīkst, es uzminēšu Tavu profesiju/izglītību? Visticamāk esi ekonomists vai grāmatvedis. Neviens cits tādu tuftu ar izmaksu reķināšanu nedzītu.

P.S. Atvaino, ja aizskāru, bet nekā personīga...

 

Programmētājs, bet tā kā programmētājiem (ar pieredzi) Latvijā ne sūda nemaksā, tad arī knapinos! ;)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Brauksi pats bez instruktoriem garus gabalus (lietū naktī pa nepazīstamu ceļu) sapratīsi, par ko es saku. Intuīcija kā braukt rodas tikai braucot. Vot kolēga nesen nopirka 1. mašīnu, un pēc pusgada avārija ziemā, jo nespēja izvērtēt apstākļus un slīdāmību pārvērtējot distanci starp priekšējo auto. Simulatori neko šeit nepalīdzēs. Es arī autoskolā pirms ļoti daudziem gadiem nokārtoju visu bez incidentiem. Arī ilgāku laiku laukos braucu ar tēva mašīnu. A vot, iegūstot savu mašīnu pēc mēneša Rīgā neievēroju zīmi "Dodiet ceļu" vienā tizlā vietā. Šāds joks izmaksāja ~500 Ls, 2 soda punktus uz 2 gadiem. Tagad šāds incidents nenotiktu, jo zīmes "piefiksējas" autopilotā.

Tas nav nekur rakstīs un atkarīgs no katra cilvēka individuāla. Cik atbildīgi pieiet auto braukšanai un cik daudz zināšanas "uzsūcis", mācoties pie instruktoriem. Es teiktu, ka esmu paņēmis diezgan daudz, esmu arī nobraucis virs 300km vienā dienā, vēl tikai mācoties braukt un neviens incidents.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Labs viedoklis, bet pastāv arī viedoklis, ka labāk pirkt mašīnu, kuru nav jāremontē! :)

It kā pāris programmētājus pazīstu, bet tik izteikts idiots neviens nav.

 

Nu tev tak saka, ka jebkura lietota mašīna BŪS jāremontē.

 

 

Arī jaunas ir jāremontē, tikai par to nav jāmaksā pašam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nav gluži taisnība. Regulārās apkopes ir par maksu, kuras tu nevari ignorēt, lai nezaudētu garantiju.

Arī jaunas ir jāremontē, tikai par to nav jāmaksā pašam.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Te forumā saka, bet es personīgi pazīstu vismaz divus cilvēkus, kuri nopirkuši lietotus auto nav bijis jāremontē jau pāris gadu nemaz.

 

Mežavecis - man zīmes "Dodiet ceļu" un "Bez apstāšanās tālāk braukt aizliegts" jau tagad "autopilotā piefiksējas". Tās nu ir zīmes, kuras redzot pat nav jādomā un kuras jāierauga vienmēr. Autoskolas teorijas pasniedzējs (paveicās, ka bija sakarīgs vīrs) tā arī teica, ka ja visi ievērotu noteikumu "Dodiet ceļu" un izmantotu "Priekšroku", avāriju praktiski nebūtu. Kas gan būtu jāuztrenē - momentāna vienādas nozīmes krustojuma piefiksēšana - šie ir reti, bet tie momentā jāatpazīst. Parasti tie atrodas dzīvojamās zonās un šur tur mazpilsētās un laukos. Vēl ar laiku izveidojas reaktīva izlēmība - momentā (pussekundē) pieņemts lēmums kā rīkoties jebkurā situācijā uz ceļa, bet tas arī nāk ar pieredzi (bez minstināšanās).

Link to comment
Share on other sites

Nav gluži taisnība. Regulārās apkopes ir par maksu, kuras tu nevari ignorēt, lai nezaudētu garantiju.

jajaj, man ir bijusi arī jauna mašīna. Apkopes nav remonts un visos gadījumos par apkopi ir jāmaksā un tās ir jāveic.

Link to comment
Share on other sites

Tie divi cilvēki vispār brauc ar tiem auto? Cik nobraukums gadā? Varbūt vienkārši brauc un neremontē, jeb arī batonus karina uz ausīm.

 

Tie tavi 300 dienā ir štrunts, kad nobrauksi tuvu 900 km dienā, tad parunāsim.

Pieredzi nekādi simulatori nedos. Tā tomēr ir tikai spēlīte.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

...bet es personīgi pazīstu vismaz divus cilvēkus, kuri nopirkuši lietotus auto nav bijis jāremontē jau pāris gadu nemaz.

Es diezgan regulāri uzvaru dažādās radiospēlēs, bet tas nenozīmē, ka visiem tā veicās.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Javeris, tad kad katru rītu pārviesies ar baru citu censoņu, kas maksimāli ātri centīsies nokļūt darbā vai piektdienas vakaros, kad visi kā aptrakuši brauc un pārvietojas pa ceļu (arī ne pa ceļu) ignorējot jebkādus noteikumus, tad redzēsi, kāda reakcija nepieciešama.

 

Bet 2 gadi bez remontiem - tad viņi nebrauc ar mašīnām, bet tur garāžā. Man gandrīz gadā reiz jāmaina eļļa ar filtriem dēļ palielā nobraukuma. Tas nav remonts? Izpūtēja metināšana arī piederēs pie lietas, ritošās daļas labošana utt, kas izpalika mašīnu reizi mēnesī izvelkot uz ceļa.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Jeveram informācija - eļļa jāmaina obligāti reizi gadā. Pat ja nav pienācis laiks to darīt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Eļļas maiņas viņi neuzskata par remontu, tā ir apkope.

 

Nu Rīgā ir tie censoņi jā. Nezinu, bet tu zini kāda satiksme ir Indijā? Daudz trakāka kā šeit. Tur arī vīri prot nobraukt 20 gadus bez avārijām...

Link to comment
Share on other sites

Apkope arī iekļaujas ekspluatāijas izdevumos.

 

Cik vispār esi nobraucis? Mēnesi? Divus ? Tikai ar mācību auto ?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...