Jump to content

Recommended Posts

Atšķirība konfigurācijām sedans/hečs/vāģis ir tikai ietilpībā (līdz ar to arī izmēros - universālis ir bik garāks) un (nedaudz) degvielas patēriņā universālim, jo tas ir nedaudz smagāks par tādas pašas komplektācijas sedanu vai heču. Ak jā - hečiem un universāliem ir aizmugurējā loga tīrītājs, sedanam nav, līdz ar to ekspluatācijas izmaksas ir lielākas - 2 logu tīrītāju slotiņu vietā jāmaina 3. Mēdz būt arī 2 atsevišķas logu tīrītāja šķidruma bākas hečiem un universāliem, līdz ar to lielāks logu šķidruma patēriņš.

Tev noteikti tas ir būtisks arguments.

 

P.S. Autor, tu sāc jautāt par lietām, kuras elementāri varēji arī noskaidrot pats. Tā jau ir slinkuma lāpīšana. Tu tomēr gribi auto, nevis mēs.

Labots - MārcisB
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sedans ders tikai tad, ja tev nav bērnu un mājdzīnvieku un ir jābrauc tikai maršruts mājas - birojs. Ne tur var normāli kādu mēbeli vajadzības gadījumā aizvest, ne sievasmāti bagāžiekā iesēdināt. Hečbeks ir normāla praktiska cilvēka izvēle. Degviela patēriņu atšķirības parasti ir ļoti minimālas.

Link to comment
Share on other sites

Universālis vairums gadījumos tomēr ir arī salonā nedaudz skaļāks un ziemā lēnāk salons piesilst un attiecīgi ātrāk atdziest.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Cik saprotu, hečbekam ar sedanu degvielas patēriņa atšķirības nav, tikai universālis (wagon) ēd nedaudz vairāk degvielas kā pirmie divi?

Link to comment
Share on other sites

Sedans ir mazliet klusāks, jo mazāki trokšņi no "pakaļas".Svara atšķirības ir tik mazas, ka reāli patēriņa atšķirības diez vai var pamanīt.Tad jau var ekonomēt arī braucot ar tukšu bāku, lai lieki 50kg nebūtu līdzi jāvadā.

Labots - Rik0
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

ja pārvietojies no punkta A uz B, tad atšķirību vasarā starp AWD, FWD un RWD diez vai jutīsi (es personīgi vasarā izvēlos RWD braukšanas baudas dēļ), bet pietiek ar vienu negadījumu ziemā, lai pēc tam kostu pirkstos, ka nepaņēmi AWD.

 

p.s.

quattro uber alles!

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

ja pārvietojies no punkta A uz B, tad atšķirību vasarā starp AWD, FWD un RWD diez vai jutīsi (es personīgi vasarā izvēlos RWD braukšanas baudas dēļ), bet pietiek ar vienu negadījumu ziemā, lai pēc tam kostu pirkstos, ka nepaņēmi AWD.

 

p.s.

quattro uber alles!

 

Vari paskaidrot, kāds tieši negadījums ziemā varētu notikt, kur AWD ir glābējs, bet FWD bezpalīdzīgs (RWD ir savas īpatnības, tam gan ticu).

Link to comment
Share on other sites

Arī FWD ir savas īpatnības kas jāņem vērā.

 

[media]

[/media]

Šis videoklips vienkārši epic kopā ar fonā skanošo mūziku. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Gestapo, kardāns un atsevišķs diferenciālis dod savu artavu gan papildus griežamām daļām, gan masai. Kardāns rotē garenvirzienā, bet riteņi šķērsvirzienā. Priekšpiedziņai parasti jau dzinējs ir šķērsvirzienā un diferenciālis ātrumkārbā. Šīs viss noēd savu lietderības procentu. Par piedziņām piekrītu, bet tas ir tad, kad ir runa par braukšanu, nevis pārvietošanos. Autors tomēr tēmē uz otro un ekonomiju. Un vēl teikšu, ka priekšpiedziņa ar 200+ ZS ikdienā dod krietni vairāk kaifa kā pakaļpiedziņa vai pilnpiedziņa līdz kādiem 150 ZS. :)

 

Javeris, "vai tiešām degvielas patēriņš ir baigi ok" - nu es taču nosaucu reālus benzīnnieka skaitļus, kas nav "baigi ok", ja Tu ar to domā ekonomiju. Protams tie bija ~200 ZS dzinēju skaitļi, bet ļoti daudz mazāk tiem citiem nebūs. Ekonomisks ir TDI. Uzturēšanas izmaksas - atkarīgs kādā stilā to dara. Nojāts sanāks dārgs vismaz vienreiz sākumā. Pie dīlera arī būs dārgi. Ja taisies katru sīkumu kā logu šķidruma motoriņus u.c. pirkt jaunus nevis meklēt šrotā vai vienkārši ss.lv, tad arī būs dārgi. Protams, ka būs dārgāk kā Opel. Starpcitu, Opel ir ļoti vienkāršas konstrukcijas un līdz ar to mazāk prasa par darbu.

 

androidz, jā laikam piekare 850/S/V70 ir nedaudz cietāka kā piemēram Audi A6, bet toties arī klīrenss ir labāks - var ielīst tur, kur citi ar vieglajiem un pat parketniekiem tuvumā nelīdīs, pat nerunājot par trotuāriem, apmalēm utt.

 

ausux, ja jau salons lēnāk piesilst, tad arī lēnāk atdziest, jo ir vairāk kam dzist. Volvo gadījumā gan, kā jau ziemeļu auto, "pečka" ir diezgan jaudīga un viss uzsilst diezgan ātri arī universāļiem.

 

Universāļiem un sedaniem masas ir gandrīz vienādas, jo tukša kaste gandrīz neko nesver. Piemēram Volvo gadījumā ir apmēram 1400 vs 1450 kg benzīniem un 1450 vs 1500 kg dīzeļiem, kas reāli nav nekas. Līdz ar to arī degvielas patēriņi praktiski neatšķiras. Universālis ir ļoti nedaudz skaļāks, bet dīzeļa gadījumā tas nav būtiski. :D Lai gan arī tas dīzelis nav pārāk skaļš un ir ļoti dinamisks ar saviem 140 ZS. Un ņem vērā, ka Volvo universālis tāpat visdrīzāk būs klusāks par Opel sedanu, jo ir izmantoti skaņas izolācijas materiāli un konstrukcijas, un kaut vai negrab salona plastmasas. Par plastmasām runājot, Volvo 850 ir mazāk "plastmasīgs" un grabošs pat par pirmās paaudzes S/V70. Vārdu sakot, principā universāļi un sedani atšķiras tikai ar ietilpību, praktiskumu un izskatu.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Njā, nu izvēle sašaurinās... Daži aktīvi reklamē Volvo, bet man ir skepse nedaudz attiecībā uz tā lietošanas izmaksām, daži reklamē Opel, bet man ir skepse par to, vai nebūs pa servisiem vien jādzīvojas un jāpacieš zīmīgu komforta trūkumu salonā, daži reklamē Ford, bet tam ir reputācija, ka tas tiešām plīst un jūk, pie tam, salons tam nav pārāk simpātisks. Tas Volvo man patīk, bet degvielas patēriņš virs 10 litri pilsētā šķiet kosmoss mūsu laikos, savukārt ārpus pilsētas negribētos virs 7 litri uz 100km, kā arī nedaudz biedē Volvo remontizmaksas, kas neizbēgami būs, jo auto ir pietiekami vecs.

Link to comment
Share on other sites

Javeris atšķirība starp priekšējo piedziņu un aizmugurējo kaut vai tāda, ka, ja tev ir aizmugurējā piedziņa tu vari priekšējos riteņu pagriezt daudz lielākā leņķī nekā ja tev ir priekšēja piedziņa.

Link to comment
Share on other sites

Vari paskaidrot, kāds tieši negadījums ziemā varētu notikt, kur AWD ir glābējs, bet FWD bezpalīdzīgs (RWD ir savas īpatnības, tam gan ticu).

 

Ne gluži negadījums, bet potenciālās situācijas - izbrautk uz ceļa ar intensīvu satiksmī un ierkatīties plūsmā. man tā situācija norīta ceļā uz Rīgu sanāk katru dienu. Skaties "šķirbas" un mini vai varēsi uz slidena ceļa ieskrieties līdz vajadzīgajam ātrumam neliekot citiem bremzēt.

Link to comment
Share on other sites

darklight

Eu, a kas tajā klipā īsti notika? Divreiz noskatījos, tā arī nesapratu, ko tā sameta pēkšņi. Sākumā domāju, ka riepa plīsusi, bet tad jau džeks nebūtu aizbraucis tālāk?

Link to comment
Share on other sites

iemetīšu savu par to e36 - protams apzinos, ka te liela daļa cilvēku, kas apgrozas ir ļoti konservatīvi un racionāli tapec arī ir uzbraucieni tai "miskastei", bet nu ir lieta, ko tomēr dod tā mašīna un tā ir braukšanas bauda, skaņa, ko dod r6 un pakaļas piedziņa, ka arī nekad nenovecojošs dizains, it īpaši ja ir kopts un ar visam m-pakām apkarināts... man viņa ir bijusi kā mašīna ar dvēseli... no visām mašīnām, ar ko ir braukts, e36 un Mercedes w140 man atstāja vislielāko iespaidu, kā mašīnas ar "savu personību un dvēseli"

Protams autora gadījuma tā laikam nebūs īstā izvēle, bet nu vienkārši nod*rst e36, jo "BMW ir diagnoze" un ar to pārvietojas tikai urlāti ar nav smuki, tīra "drivers car" :)

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

vispār te iederas šitas:

 

"А вообще все машины говно:

 

1. Год выпуска.

а) б/у г. — будут сыпаться

б) новые г. — тоже будут сыпаться, да еще и дорого

 

2. Страна-производитель

а) немецкие г — нет настоящего японского качества

б) японские г — нет настоящего немецкого качества

в) корейские г — нет вообще никакого качества

г) французские г — потому что г и все

д) американские г — потому что нет ни японского, ни немецкого качества

е) китайские г — тут вообще все ясно, даже говорить не о чем.

ж) наши г — ну не могут нормальные машины делать в стране, где медведи ходят по улицам

 

3. Двигатель

а) Бензиновый г — жрет много

б) Дизельный г — ремонтировать дорого

в) Гибрид г — батареи бешеных денег стоят

г) Газ г — непременно взорвется и воняет

 

4. Коробка передач

а) Ручка г — ее надо все время дергать, да еще и сцепление менять иногда

б) Роботизированная ручка г — дергает на переключениях и вообще ни фига не автомат

в) Автомат г — переключает не то и не туда, и ремонтировать дорого

г) Вариатор г — непременно сдохнет

 

5. Привод

а) Передний г — непонятно, как из заноса выходить

б) Задний г — непонятно, как в занос не попасть

в) Полный г — вообще ничего непонятно, обязательно убьешься

 

6. Кузов

а) Седан г — холодильник не влезет

б) Хетчбек г — багажник маленький

в) Универсал г — на фига этот сарай

г) Купе г — назад лезть неудобно

д) Кабриолет г — дует

е) Автобус г — большой слишком

 

7. Класс авто

а) А г — мопед с крышей

б) B г — едет как мопед, жрет как машина

в) C г — типа большой, а на самом деле маленький

г) D г — думали, это почти Е, а оказалось, это большой C

д) E г — ну и как парковать эту корову?

е) F г — вы видели, сколько оно стоит?

 

8. Прочее

а) Тонировка г — ничего не видно

б) Отсутствие тонировки г — все видно с улицы и жарко "

Link to comment
Share on other sites

Zin...

Vairāk jau uzbraucieni bija par vecumu, jo topika autors vervelēja par mazlietotu, nevis 16 gadus vecu :D

Bet tā tīri kā bmw īpašniekam jāsaka, ka E36 patīk vismazāk, pašam nav bijis, bet braucis esmu tādos daudz, ārēji nu ne visai, problēmas ar rūsu un šobrīd viņš ir tādā vecumā, ka nav pārāk vecs (kā e30), bet nav ar tik jauns, lai tādu nevarētu nopirkt gandrīz kurš katrs (kolēga tikko savu lamatu pārdeva pa 450 ls latiem, naktī :D) un gāzēt apkārt, dabīgi, ka tāds 200 zirgu dzinējs + pakaļējā piedziņa + vēl īsti neattīstīts smadzeņpods rada to kombināciju sabiedrības acīs, kāpēc ir jācieš arī relatīvi normālajiem tās pašas markas auto īpašniekiem. Un tas ir viens arī no galvenajiem iemesliem, kāpēc 95 no 100 šobrīd uz LV ceļiem esošajiem e36 ir miskastes.

Link to comment
Share on other sites

Tak nav ko ņemt vērā aftaru - norisu. Braucis nav vispār, cik var nojaust, bet zin visu par "ekonomiskumu un remota izmaksām" . Citē reklāmrakstus no delfiem. Jā nu īpaši uzticams avots:D

 

Labi, lai tak ņem ko grib, tāpat citi būs vainīgi, ka nevarēs braukt neko neieguldot , un komfors nebūs, un sazin kas vēl.

 

Aftaram -nesalīdzini mazās klases auto ar vidējas klases auto eksplutācijas izmaksām..

 

Paņem Renault Kangoo 1,5dCi . Vasarā ne vairāk kā 6l/100km. dīzelis. (īsti puikas braucot ar dīzeli), iekraut var kartupeļu maisu un sievasmātes suni. Ciets, sēdekļi neērti, remontos nedārgs. Komforta nav, bet toties ekonomisks degvielā ! :)

2008.g. var pa 3000 ls sameklēt.

Tikai atkal nederēs.

Link to comment
Share on other sites

Njaa, laikam vienam maate otram kleita variants šiet darbojas... arī esmu ar daudziem veciem un jaunākiem BMW braukājies i pasažieru krēslā i pie stūres un man tieši e36 patika, lai arī e30 ir sava veida klasika, man e36 piesaista vairāk :) bet nu jā, diemžēl kombinācija RWD+R6+"rekā es māku" ir nāvējoša visiem "wanabii" striitreiseristiem... par rūsu.. pēc 95 beigām nāca cinkotās virsbūves, kam vairs nav tik traki (ja nav sists)

Link to comment
Share on other sites

 

Paņem Renault Kangoo 1,5dCi .... remontos nedārgs..

Kaut kur epastā ir rēķins par kangoo sprauslu + sūkņa remontu drusku zem 1000 ls, Nevaru ātrumā atrast. :)

un tas bija pie noskrējiena 130k + rūsa 2006. gada mašīnai parādījās jau 2009. gadā

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Eu, Mafij, ja nezini, tad neiesaki $ūdu jau pēc definīcijas!!!

Reno un vēl Kango... Lielaku sūdu neesmu manījis...

Uzjautā pasta darbiniekiem, ja netici. :sorry:

Visādiem Reno, Pežo un Citroen vari vispār neskatīties virsū, ja nu vienīgi esi mazohists!

Labots - KinDzaDza
Link to comment
Share on other sites

Tur jau sanāk, ka nekādu degvielu nevar liet, jo nekāds krievu netika liets. Atradu. :)

 

1x1v54yo7gxnye7h6vpv.gif

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Bez tam 2.8l dzinejs 9.5l/100km nav pasakas... Nav ne sedans ne universals bet kupeja, kas pati par sevi ir biski vieglaka.

 

Ja? Un cik tā kupeja ir vieglāka, vari pateikt? Cik tas reāli dod ieguvumu, nemaz neņemot vērā ka motors ta ir smagāks...

 

Šeit gan infa liecina par pretējo taviem apgalvojumiem t.i. ka sedans sver tikpat cik kupeja, viss atkarīgs no bīdeļa... http://consumerguideauto.howstuffworks.com/1992-to-1998-bmw-325i-328i-323i-8.htm

Link to comment
Share on other sites

Mītas par pasta Reno radies tāpēc, ka tie bija 4x4 un ir konstrukcijas nepilnība bremzēm. Vai sauc kā gribi to . Bremžu klučus ēda nemērā.

Citādi - darba zirgs , nekāda vaina. Ja jau zini par pasta darbiniekiem, tad vajadzēja arī zināt ka trieca tos autiņu pa vājprāta ceļiem ikdienā. Dubļi, smiltis ... Jo pasts jāpiegādā katru dienu neatkarīgi no laika apstākļiem.

 

starpcitu., company car man patreiz ir tieši Kangoo, tiesa, nav 4x4. Darbam labs risinājums.

Link to comment
Share on other sites

Avtar ņem SAABu 9-5! Tas ir visu laiku labākā Vectra B!

 

Re kur īss saabu klasifikators, daudz nelabu vārdu, maziem bērniem aizvērt ausis:

 

 

Для тех, кто хочет купить СААБ.

Классификатор-отстойник.

9-5 - это, конечно, редкостный отстой и опель до мозга костей, 9000 – это настоящий фиат, а 900OG, натурально, рулез форева. Но только не 8-клапанник, а 16-ти и турбо, но который турбит по-настоящему, не то что у некоторых, полный отстой.

С появлением отстойного 9-5 9000 уже не отстой и фиат, а просто фиат, но очень хороший фиат, хотя и не настоящий СААБ. Нет, есть, конечно, среди них Аэро, это настоящий СААБ, но только наполовину, а, если честно, то тоже просто сильно турбированный фиат. Вот такие дела...

Хотя, если уж быть честным до конца, то надо признать, что 900OG – это никакой не СААБ, а тоже отстой, хоть 8 клапанов, хоть 16, а последний настоящий СААБ – это СААБ 96.

Но только двухтактный 96, потому что даже четырехтактный 96 – это тоже уже не СААБ, так как на нем стоит V-образная фордовская четверка. Вот это настоящий СААБ, но он, к сожалению, ни хуя не едет, не то что пуляет, поэтому он тоже не может считаться СААБом, так как настоящий СААБ должен пулять.

Поэтому становится ясно, что настоящего СААБа в природе не существует и, более того, никогда и не существовало. А есть некая легенда о настоящем СААБе, который якобы где-то пуляет, но где он пуляет, тоже неясно, потому что нет больше такой фирмы СААБ, равно как нет никакого Трольхаттана, в котором могли бы собрать настоящий СААБ, и Швеции нету, и ваще ни хуя нету, а есть только фиаты, полный отстой и частичный отстой, сплошной гемор и всякая прочая поебень...

И в конце приведу окончательную классификацию так называемых СААБов (по возрасту):

  • 9-5, 9-3 - редкостный отстой, полный пиздец
  • 9000 Aero - сильно турбированный отстой
  • 9000 Turbo - несильно турбированный отстой
  • 9000 CS/CSE/CD/CDE - добротный отстой
  • 900NG - настоящий отстой
  • 900OG Turbo - отстойный рулез
  • 900OG (16 клапанов) - рулезный отстой
  • 900OG (8 клапанов) - просто отстой
  • 96 (4-тактный) - отстойный форд
  • 96 (2-тактный) - отстойный СААБ

Прочая поебень типа Сонетов, 92, 93, 95 и прочих в классификацию не включена, потому что о них даже говорить вслух неудобно, не то что писать. Вот так обстоят дела на самом деле.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Juceklis pamatīgs! Iespējams, finanšu trūkuma un ierobežojumu dēļ (domāju, ka par 2000-2500Ls lietota auto iegādi man būs vairāk izvēles iespējas) būs jāpārskata savas prasības pret auto un jāsāk iespējamo modeļu atlase no jauna. Pieļauju, ka labāk atlasīt vismaz uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmos prioritāros modeļus, uz ko tēmēt... Jebkurā gadījumā auto nevajadzētu būt krietni vecākam par 2000. gadu, 1998. gads vēl būtu pieļaujams.

 

Otrs variants - izraut kaut kur vēl 1000-1500Ls un tad jau sanāk tīri pieklājīgs 6-8 gadus vecs auto, piemēram, VW Golf 5.

Labots - Javeris
Link to comment
Share on other sites

Ja vēlas SAAB 9-5, tad ir jābūt regulāriem ienākumiem.

Tā jau baigi labi, visas extras pa lētu naudu, bet neviens neiedziļinās cik dārgi ir šo auto uzturēt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Ja vēlas SAAB 9-5, tad ir jābūt regulāriem ienākumiem.

Tā jau baigi labi, visas extras pa lētu naudu, bet neviens neiedziļinās cik dārgi ir šo auto uzturēt.

 

Kaut kur komentāros lasīju, ka SAAB esot auto visam mūžam, jo, kad esi to nopircis, pārdot vairs nevari, bet jaunam auto arī nevari naudu sakrāt, jo SAAB apēd visus ietaupījumus...

Link to comment
Share on other sites

Es 20 gadus vecai mašīnai neuzdrošinos liet iekšā to krievinieku kur nu vēl jaunākai.

es ņemtu kādu ford mašinu ļoti labas mašinas :) protams nav BMW bet izmaksās lēta, ja prātīgi brauc :) un vēl plusiņš ka salīdzinoši ar audi, VW u.c ir daudz demokrātiskākas cenas.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Gestapo, tādu rēķinu pie dīlera vai attiecīgā servisā Tev izrakstīs jebkuram Common Rail dīzelim. Starpcitu, tur redzams, ka tas Renault sastāv no amerikāņu Delphi drazām daļām, ko izmanto arī Ford un citi "labie" ražotāji. Volvo vismaz, tāpat kā vācu auto, sastāv no vācu Bosch un Hella, un ļoti nedaudz no japāņu Zexel un Denso.

 

mafijs, 6l/100km, iekraut kartupeļu maisu un sievasmātes suni - tieši Volvo V70 TDI ('97..'00) universāļa apraksts. Ja nav totāli nojāts, arī remontos nebūs dārgāks. Bet toties nerūsē, jauda, komforts, uzticamība, drošība, ērti sēdekļi, klimats un citas ģēlas. Nopērc par Ls 1500-2000, ieliec Ls 500-1000 apkopē/remontā un vismaz brauc kā baltais cilvēks.

 

Primārais ir vācu markas, no ziemeļniekiem ir tikai viens marka, ko apsvērt - Volvo, vēl var apskatīt Japāņu labākos tautas klases auto - Toyota, Honda...

Bet no reģioniem atkrīt - Amerika, Koreja, Itālija, Lielbritānija, Francija, Spānija, Rumānija utt. Man labāk patīk tādi ražojumi, ko izstrādājuši punktuāli, atbildīgi un precīzi cilvēki ar prasībām pret kvalitāti. :)

Ļoti ieteiktu precīzi pie šī arī pieturēties! Un realitāte ir tāda, ka jau kādus 7+ gadus vecam auto ir jānomaina piekare un 10+ vēl grupiņa lietu, atkarībā no konkrētā modeļa. Tas viss vienkārši nodilst. Bet, kvalitatīvi samainot to visu, vari auto atkal lietot ilgi, ja vien izpildās (iekavās par Volvo 850/S/V70):

 

1. Dzinēja resurss nebeidzas pie 200k. (Normāli iet 400-500k bez kapitālā remonta mierīgi.)

2. Virsbūve nerūsē un/vai nejūk ārā. (Nocinkots līdz zobiem un pat normāli 850-ie, ko ražoja 1991-1997, un kuriem tagad ir jau 15-21 gads, vēl nerūsē.)

3. Nepūst vadi un elektronika. (Vadu un savienojumu izolācija ir mīksta un kvalitatīva un, atskaitot uz vienas rokas pirkstiem skaitāmas nelielas tipiskās problēmas, pārējais arī tiem pašiem 850-ajiem vēl ar vien strādā perfekti.)

4. Nav tehnoloģiska atpalicība. (Jau iepriekš aprakstīju.)

 

Viss! Ja šis viss izpildās, tad gadiem nav lielas nozīmes. Pat otrādi - CSDD, OCTA, Kasko un citas tādas izmaksas tikai samazinās un daļas ir jūtami lētākas kā jauniem auto. Un te jāpiemin, ka tieši visi "atkrītošo reģionu" ražotāju auto šos punktus totāli neiztur...

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

Man pašam ir SAAB9-5.

Par pārdošanu pilnīgi piekrītu.

Nav jau tik traki par tiem ietaupījumiem, bet ja kas lūzt, tad katrs servisa apmeklējums man nav bijis mazāk par 400Ls.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Starp citu, vēl pēc humora izskatās sekojošais sludinājums:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/corsa/ggjml.html

 

Pievērsiet uzmanību tekstam tajā:

"Tikko no Itālijas teicama tehn. un vizuāla stāvoklī. Nobraukums tikai 1980km."

 

Google maps īsākais ceļš (pa autoceļiem) no Latvijai tuvākās Itālijas vietas līdz Rīgai ir 1900km. :) Sanāk, ka viņš nopircis JAUNU auto Itālijā, atbraucis ar to uz Rīgu un pārdod no tās pašas vietas Rīgā, kur novietojis. Aizdomīgi, lai neteiktu vairāk...

Link to comment
Share on other sites

... Ļoti iespējams, ka "Demo" auto.

Paskaties citus viņa ievietotos sludinājumus.

Un lai atvestu auto, pietiek to uzkraut uz auto treilera ;):D

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Var jau būt, bet 1980km nobraukums ir faktiski jauna mašīna, jo tāds nobraukums ir smieklīgs. Uzreiz rodas jautājums kāds "ponts" jaunu mašīnu, pie tam 2011. izlaiduma gada, pārdot tikai par 5 306 Ls ? Tas ir vēl aizdomīgāk...

Link to comment
Share on other sites

Ja gribētu pirkt, jau sen būtu sazinājies ar pārdevēju un pēc tam ar dīleri un uzzinātu auto vēsturi, nevis tukši runājis.

Pieļauju ka tas ir 1 litra dzinējs pietiekoši eksotisks.(rij un neiet, ~5,5L/100km ar 60 zirgiem) Pārsvarā visas corsas nāk ar 1,2 litru dzinēju..

Link to comment
Share on other sites

Augstāk minētajam renim ar to remontu uz 600Ls jau nozzles vēl pa lēto. manai tojotai (benzīnniekam) maksā viena ap 70Ls. Vienīgais, nav bijis jāmaina 15 gadus vecam autiņam vēl :)

Link to comment
Share on other sites

Ja jau troļļo, tad es ar. :drinks:

 

 

BMW baušļi!

1. Tev nebūs nokaut BMW motoru!

2. Tev nebūs BMW rulzību pārkāpt!

3. Tev nebūs nepatiesu liecību dot par to, ka BMW nerulz!

4. Tev nebūs aizmirst migliniekus ieslēgt kopā ar tālajiem!

5. Tev nebūs rādīt pagrieziena rādītaju!

6. Tev nebūs palikt negadījuma vieta!

7. Tev nebūs treniņbikses pa 25 Ls staigāt!

8. Tev nebūs reaģēt uz spožajām gaismiņām staba galā!

9. Tev nebūs natūrā savu suni par "Bimmer" saukt!

10. Tev nebūs piemirst sava tuvākā māti piesaukt!

11. Tev nebūs savas siekalas norit!

12. Tev nebūs dot priekšroku citam izņemot citam BMW ar lielāku dzinēja tilpumu!

13. Tev nebūs rēķināt benzīna patēriņu un interesēties par to!

14. Tev nebūs pūst trubiņā, kaut arī brīnumainā kārtā šoreiz esi skaidrā!

15. Tev nebūs reaģēt uz Ceļu policista kratīto rīku!

16. Tev nebūs piesprādzēties, ka arī piesprādzēt savu tuvāko!

17. Tev nebūs ilgi mutiski strīdēties, jo dūrē ir patiesība!

18. Tev nebūs kartupeļu maisus bagāžniekā vest!

19. Tev nebūs liegt savam tuvākajam dzērumā ar BMW braukt!

20. Tev nebūs vājāku BMW par esošo pirkt!

21. Tev nebūs gāzes iekārtu uzstādīt!

22. Tev nebūs gājēju godāt un pār ceļu laist!

23. Tev nebūs bremzēt pirms krustojuma!

24. Tev nebūs priekšroku vilcienam dot!

25. Tev nebūs savus zirgus taupīt (laid visus no staļļa izskrieties)!

26. Tev nebūs pa pirmo joslu braukt!

27. Tev nebūs šauras riepas (zem 225mm) un mazus diskus (zem 17") uzstādīt!

28. Tev nebūs lētāku un vājāku BMW pirkt, kā vari atļauties!

29. Tev nebūs savu stereo sistēmu zem "MAX" griezt!

30. Tev nebūs aptieciņu un avārijas zīmi līdzi vadāt!

31. Tev nebūs "M" un "80" uz loga līmēt!

32. Tev nebūs sastrēgumā dirnēt, jo ir taču pretējā josla un trotuārs!

33. Tev nebūs no ārpuses caurredzamus stiklus atstāt, tonē tos!

34. Tev nebūs dīzeli par benzīnu augstāk godāt!

35. Tev nebūs automātisko kārbu par mehānisko augstāk godāt

36. Tev nebūs ASC un ESP pastāvīgi izmantot!

37. Tev nebūs sajūga pedāli laideni atlaist!

38. Tev nebūs tahometra bultiņu zem "sarkanas zonas" laist!

39. Tev nebūs pelnutrauku tukšu atstāt!

40. Tev nebūs atstāt savu BMW tur kur tas nav aizliegts vai kādam netraucē!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Var jau būt, bet 1980km nobraukums ir faktiski jauna mašīna, jo tāds nobraukums ir smieklīgs. Uzreiz rodas jautājums kāds "ponts" jaunu mašīnu, pie tam 2011. izlaiduma gada, pārdot tikai par 5 306 Ls ? Tas ir vēl aizdomīgāk...

 

Tas ir Opelis :D

 

Starp citu, vēl pēc humora izskatās sekojošais sludinājums:

http://www.ss.lv/msg...orsa/ggjml.html

 

Pievērsiet uzmanību tekstam tajā:

"Tikko no Itālijas teicama tehn. un vizuāla stāvoklī. Nobraukums tikai 1980km."

 

Google maps īsākais ceļš (pa autoceļiem) no Latvijai tuvākās Itālijas vietas līdz Rīgai ir 1900km. :) Sanāk, ka viņš nopircis JAUNU auto Itālijā, atbraucis ar to uz Rīgu un pārdod no tās pašas vietas Rīgā, kur novietojis. Aizdomīgi, lai neteiktu vairāk...

 

 

Neesi aizdomājies, ka auto vests ar smago iekšā? Tā vismaz dara ar jaunajiem autiņiem... ;)

Link to comment
Share on other sites

Nu bet skaidra lieta, 9-5 это, конечно, редкостный отстой и опель до мозга костей.

 

Bet ja nopietni kura gada tā mašīna ir un uz kādiem servisiem ir jābrauc, un kas tajā mašīnā var lūzt, lai katrā servisa apmeklējumā atstāt 400 Ls!?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...