Jump to content

Recommended Posts

Tirgotāji ņem vislētāko, ko var iepirkt. Ļoti iespējams, nomaskē defektus, uzliek kārtīgu uzcenojumu, loģiski. Labāk to starpnieku posmu izlaist.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Javeris

Tirgotāji ņem vislētāko, ko var iepirkt. Ļoti iespējams, nomaskē defektus, uzliek kārtīgu uzcenojumu, loģiski. Labāk to starpnieku posmu izlaist.

 

Tīri teorētiski starpnieks varētu būt jebkur (mans viedoklis), jo melot taču nevienam ar likumu nav aizliegts. Piemēram, Vācijā kāds starpnieks var iesmērēt auto, ar kuru "visu mūžu" ir vālēts pa autobāņiem uz motora max. apgriezieniem un bijis avārijās, sludinājumā arī kāds lauku ansis var iesmērēt galīgi pa Latvijas ceļiem nojātu auto, par plačiem nemaz nerunājot - tur strādā profesionāli "smērētāji". Drīzāk jau "lielais noslēpums" būtu - kāds ir labākais izsargāšanās paņēmiens no šiem "smērētājiem". Nu te jau atkal vajag pieredzējušu ērgļa aci. Btw, varbūt kāds var smuki pa punktiem (no pieredzes) izstāstīt veiksmīga vieglās automašīnas iepirkuma procedūru?

Link to comment
Share on other sites

Tīri teorētiski Tu varētu autosalonā iepirkt jaunu auto, un arī tad Tu atrastu iespēju paņaudēt par to, ka esi appi**s! :sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

Btw, varbūt kāds var smuki pa punktiem (no pieredzes) izstāstīt veiksmīga vieglās automašīnas iepirkuma procedūru?

 

Paķer līdzi kādu draugu , kam ir sajēga par autiņiem .

 

P.S. Varbūt pagaidām padzīvot Rīgā un pārvietoties ar kājām un sabiedrisko ( +mikriņi un velo ) ? Varbūt patrāpās labāks darbs vai citi spīdošāki materiālie apstākļi un tad tā nopietnāk pieķerties atkal auto jautājumam ? Tagad , ja tik ļoti kārojas un kā biedri iepriekš rekomendēja , paņem ko stipri palētu ap 500 - 1000 LVL vērtu , ko nebūs žēl , kad nojāsies , a tad jau dzīve parādīs .

 

P.P.S. Neesmu nekāds auto dižspecs , vispār man par šo visu ir stipri minimāla saprašana , bet tēma pavelk izteikt viedokli .

Labots - Grossmeister
Link to comment
Share on other sites

Es to opeli nepirktu, bet noskatītu kādu aparātu vāczemē un vestu mājās. Auto jāņem no kāda vācu papus, kas ar to auto brauc nevis uz plača novietotu.

 

Protams, ka tie vācu papi ir tik bagāti, ka katrus 3-4 gadus nopērk auto pa 15k EUR, lai gadā nobrauktu 2-3k kilometrus un pēc tam vietējā sludinājumu avīzē pa 2.5k EUR to pārdotu?

Eiropieši ir taupīgi pēc vella un nepērk auto bez vajadzības, kur nu vēl pārdot labi funkcionējošu eksemplāru.

Jā mans draugs no recesijas sākumposmā pavecākas kundzītes, kura taisījās emigrēt uz Jaunzēlandi, nopirka 4 gadus vecu Almeru par kādiem 80% no tā brīža tirgus cenas, bet nu tāds gadījums ir labi ja 1 no 1000.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

"Ad aspera per astra" - "caur grūtībām pie zvaigznēm" ... jeb caur meklējumiem pie Astras! :D

Link to comment
Share on other sites

Vispār brīnos, ka te neviens nav uzrakstījis, bet vācijā nopirkt auto no īstā īpašnieka vēl pirms pāris gadiem bija NEREĀLI (domāju, ka tas nav mainījies), jo praktiski visus auto izķēra turku (tā nav tautība, bet gan profesija, līdzīgi kā polis vai leitis) pārpircēji, kas pēc tam tirgoja tālāk. Un kā jau te minēja, vācietis diez vai tāpat vien pārdos labu auto - parasti pārdod sistus auto, kurus "uzcelt" fāterlandē izmaksā pārāk dārgi. Protams, ja auto nav bijis stipri sists un ir normāli sataisīts, tad tā nebūtu tā lieta, no kuras baidīties.

Bet topika autoram "ņizkij poklon" - 16 lapu garumā tiek dzīta tufta bet afftars nav ne par pus solīti pietuvojies reālai pirkšanai.

Link to comment
Share on other sites

Atkinsons

Ja kāds nezin, tad arī salonā var nopirkt "jaunu" uz jumta noliktu vai kā savadāk apdauzītu autiņu...

Link to comment
Share on other sites

<p>

Es jau vienreiz uzdevu jautājumu ar trīs variantiem - 1. no plača, 2. pēc sludinājuma, 3. no Vācijas vest, man atbildēja, ka visi trīs varianti esot labi - jā, tepat šai tēmā. >

 

No plača ņemt nav problēmas, ja:1) vai nu pats runbī fišku (ne šis gadījums)2) aizdzen uz servisu un serivsa večiem paprasa, lai uztaisa diagnostiku (tai skaitā vari pateikt, ka esi idiots un paprasīt vai auto bijis sists).Tas pats jau attiecas arī uz ņemšanu pēc sludinājuma. Es kaut kad sen pirku auto, aizdzinām uz servisu, servisa veči pateica, ka ar tādu vispār braukt nedrīkst un no servisa izlaida tikai pret parakstu, ka īpašnieks apzinās, ka viņa auto ir avārijas stāvoklī.

 

bet vācijā nopirkt auto no īstā īpašnieka vēl pirms pāris gadiem bija NEREĀLI (domāju, ka tas nav mainījies), jo praktiski visus auto izķēra turku

 

Tā nav. Nereāli ir nopirkt labi un lēti. Vācieši maz brauktus un vecus/nesistus auto tirgo par ļoti dārgām naudiņām, dārgāk kā mūsu ss.lv.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Nekāda "tufta" te netiek dzīta, ir aktuāla tēma (domāju, ne es vienīgais, kam tas svarīgi), ir viedokļi par tēmu, notiek zināšanu apmaiņa. Žēl, ka nav vienotu viedokļu vismaz kādā jautājumā. Daļa saka, ka auto izmaksā ļoti dārgi (virs 200Ls), daļa atkal, ka mierīgi var izvilkt ar 100-150Ls. Daļa saka, ka auto esot jāpērk Vācijā, daļa, ka Vācijā nevar pirkt. Par markām un modeļiem domas visvairāk dalās - gaume pāri racionāliem apsvērumiem. Šobrīd mani pamatīgi sabremzējusi ir cena un iespējamās lietošanas izmaksas - iepriekš nebiju domājis, ka auto izmaksā TIK DĀRGI! Loģiski, ka nebiju domājis, jo šajā visai nabadzīgajā valstelē, kur 300Ls uz rokas ir normāla ofisa darbinieka alga, pilnas ielas ar dažāda vecuma automašīnām...

Link to comment
Share on other sites

1. kārt - man žēl, ka Tev liekas, ka 300 Ls ir normāla alga... man tā neliekas;

2. kārt - izmaksas ir stipri dažādas un lietotam auto nav prognozējamas, tādēļ arī katrs saka savu versiju, vadoties no savas pieredzes;

3. kārt - ir pilnīgi vienalga kur pirkt auto, te vai vācijā vai vēl kur citur. Jāskatās ir KO pērk, PAR KĀDU ciparu pērk un kādi būs papildus izdevumi pērkot kaut kur citur.

4. kārt - ja visi cilvēki vadītos no racionāliem apsvērumiem, tad Rīgā nebūtu pilnas ielas ar auto. Protams, katrs izvēloties auto, izskata racionālos argumentus, bet lai vadītos TIKAI no racionāliem apsvērumiem, jābūt pilnīgam nūģim.

Link to comment
Share on other sites

Ko tad tu gribēji - ka visiem būs vienāds viedoklis par auto kā tādu un vēl jo vairāk visiem vienādi izdeumi ? Un cik tad te to aktīvo rakstītāju? Kādi desmit, ne vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Viņš iedomājās, ka neatkarīgi no auto (ok BMW neskaitās) cilvēks noliks 100-150ls mēnesī un braukās uz nebēdu :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Es neko neiedomājos, kā jau teicu, man auto pašam nav bijis. Man kaut kā neiet kopā auto lietošanas augstās izmaksas (150 - 300LVL mēnesī par samērā vienkāršu vieglo auto) ar algām Latvijā. Un jā, paskaties tavsdarbs.lv, tur Maximas pārdevēji priecājas par 200-300Ls algām mēnesī - tās jau tik vien kā auto lietošanas izmaksas ir, lai ēd sūdus no kanalizācijas un dzīvo zem tilta! :D

Tas viss nerīmējas. Labprāt uzzinātu, cik te auto lietotājiem ir algas, lai būtu kaut kāds priekštats, ar kādu algu var atļauties auto (un vispār normāli ir, ja pēc ikmēneša izdevumiem kaut kas pāri paliek, jo uzkrāt nelabām dienām ir katra pienākums)...

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Arī IT sfērā algas nav tik augstas, lai varētu atļauties auto (dzīvoklis 100Ls + komunālie, pieņemsim 150Ls, pārtika - vismaz 100Ls mēnesī pie šodienas cenām, 50Ls humpalām un skuvekļiem, kopā 300Ls elementārām vajadzībām).

 

Lūk, atsauksme par "Exigen Services" piemēram no http://www.tavsdarbs.lv/par/Exigen+Services

 

"Sākumā bija problēmas saprasties ar tiešo kolēģi, bet tā nebija darba vietas vaina, bet gan mana. Kopsummā esmu apmierināta. Visur apkārt krīze, bet mums uz Jauno gadu norm;alas prēmijas un man vēl pacēla mazlietiņ algu. :)Darba apstākļi arī ļoti labi.Ir dažādi bonusi darbā un atvieglojumi. Kopsummā esmu ļoti apmierināta ar savu darba vietu.

 

Amata līmenis: darbinieks

Alga neto: 300 - 400 Ls"

 

Tagad par TietoEnator no http://www.tavsdarbs.lv/par/TietoEnator&branch=4

 

"Pieredzi var gūt neatsveramu, kolektīvs ir ideāls, darba apstākļi arī ir visai augsti. Algas gan nav grandiozas.

 

Amata līmenis: darbinieks

Alga neto: 300 - 400 Ls"

 

Tagad par Lattelecom Technology no http://www.tavsdarbs.lv/par/Lattelecom+Technology&branch=4

 

"Tiktiešām ļoti jauka atieksme pret darbiniekiem! Strādāju pavisam nesen, bet uzreiz piedāvā visādas apmācības un kursus sava personiskā es celšanai! Tik tiešām - ļoti apmierināts ar datbu!

 

Amata līmenis: darbinieks

Alga neto: 300 - 400 Ls"

 

Labas algas, te jau var atļauties normālu VW, ne?

Link to comment
Share on other sites

Леший

Nu malacis, lasi, ko sarakstīja iekš tavsdarbs. Toč tev derētu kaut kad piecelties no krēsla un iziet ārā, tur ir reāla pasaule.

Es sev nevaru iedomāties normālu specialistu, kas peln 300-400 mēnesī. Trauku mazgātājas kafeinīcās peln 250 Ls, un tas skaitās ļoti ļoti mazā alga. Gribi teikt, ka specialisti nepeln pat divreiz vairāk?

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Nu malacis, lasi, ko sarakstīja iekš tavsdarbs. Toč tev derētu kaut kad piecelties no krēsla un iziet ārā, tur ir reāla pasaule.

Es sev nevaru iedomāties normālu specialistu, kas peln 300-400 mēnesī. Trauku mazgātājas kafeinīcās peln 250 Ls, un tas skaitās ļoti ļoti mazā alga. Gribi teikt, ka specialisti nepeln pat divreiz vairāk?

 

Ir jau arī 400-500Ls neto algas uzrādītas, kā arī 500-600Ls, bet vairāk ir samērā reti. Gadās pa kādam, kas uzrāda 600-700Ls vai 700-800Ls, bet tie ir retāki gadījumi. Tad ir nākamie gadījumi, kas ir pat biežāki - 1000-1500Ls neto - tie laikam ir tie, kas var atļauties auto! :D

 

Normālam IT speciālistam šai bomžu karalistē tā arī maksā starp 200Ls un 700Ls neto (vismaz, cik zinu). Vairāk maksā tikai tiem, kas "lien vienā vietā" priekšniekiem.

 

Par tēmu - es neredzu variantu, piemēram, Rīgā, kaut vai speciālists, kas pelna 500Ls neto, varētu atļauties auto, ja tas izmaksā, piemēram 200Ls mēnesī. Vienīgais iespējamais - viņam nav jāmaksā par savu dzīvesvietu.

Labots - Javeris
Link to comment
Share on other sites

Auto neizmaksā arī 200Ls mēnesī .. ja vien Tu nebrauc pa visām bedrēm, netriecies visās mašīnās, un neadekvāti spied gāzi/bremzi.

Link to comment
Share on other sites

Atkinsons

Galvenās izmaksas veido degviela, kas arī nosaka 100-300 ls... pārejos maksājumus (apdrošināsāna, nodokļi + remonti) izdalot amortizācijā sanāk 20-30 ls mēnesī.

Link to comment
Share on other sites

Ja degvielā plānojam izgrūst 100+ Ls tad uzreiz iekšā normālu gāzes sistēmu un pēc pus gada jau sākt iegūt no tā.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Auto neizmaksā arī 200Ls mēnesī .. ja vien Tu nebrauc pa visām bedrēm, netriecies visās mašīnās, un neadekvāti spied gāzi/bremzi.

Galvenās izmaksas veido degviela, kas arī nosaka 100-300 ls... pārejos maksājumus (apdrošināsāna, nodokļi + remonti) izdalot amortizācijā sanāk 20-30 ls mēnesī.

 

Skatiet aprēķinus iepriekš šajā tēmā, citādi atkal te kādi neadekvāti "ne pa tēmu runātāji" uzbruks man, ka es "troļļojot", kaut arī es tieši runāju par tēmu - "Vieglā auto pirkšana" un cena un izmaksas ir šīs tēmas sastāvdaļa.

Link to comment
Share on other sites

Priekškam man skatīties kkādu aprēķinus, ņemot vērā, ka man ir divi dažādi auto katrs savā cenu kategorijā ? Un NEVIENS neizmaksā 200Ls vai pat Tuvu tam.

 

Noliec labāk mēŗķus - CIK tu brauksi ? Tas arī nosaka visas izrietošās sekoas, respektīvi - vai vajag kko, kam motors nekad nelūzt, vai vajag komfortu, utt., utjp.

 

Jo lasot šito topiku rodas priekšštats, ka Tu tikai apsver ideju, vot ka divriteņa vietā varētu paņemt auto. Bet tas arī viss, nekas precīzāks no Tevis nav dzirdēts.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Autoram neko labāku Tev nevajag :)

 

Izmantoju jau gadus sešus. Lai arī RS ir dārgi pakalpojumi (par tik zemas kvalitātes transportu nevar tik daudz prasīt, kaut vai smirdoņa un netīrais interjers), tomēr lētāk kā auto tie sanāktu jebkurā gadījumā - no tālākā Rīgas gala uz tālāko ik dienu neizmaksātu vairāk kā pussimts mēnesī. Man tas izmaksā ~25Ls mēnesī. Ir atšķirība starp 25Ls un 250Ls. :)

 

No otras puses - kamēr nebraukšu savā auto, nevis sabiedriskajā, es nevarēšu pat uzskatīt, ka man dzīves līmenis būtu cēlies - tas labākajā gadījumā paliek uz vietas. Tas tā - filosofija.

 

Nu malacis, lasi, ko sarakstīja iekš tavsdarbs. Toč tev derētu kaut kad piecelties no krēsla un iziet ārā, tur ir reāla pasaule.

 

Starp citu, ja netici nemaz tavsdarbs.lv, kam tad tici? Kompāniju pašreklāmām? Menedžeru aģitācijai? Apmaksātam reklāmas laikam? Vai tomēr labāk ticēt, ko cilvēki uzrakstījuši dažādos komentāros, protams, novērtējot to ticamību, lietojot loģisko domāšanu?

Link to comment
Share on other sites

Cilvēkiem, kuri strādā labi apmaksātās vietās, bieži vien ir kontrakti, kuri nepieļauj vāvuļošanu par savas algas apjomiem pa labi un pa kreisi.

Ir attiecīgi kantori, kur var pasūtīt un nopirkt pētījumus par darba algām - Fontes piemēram.

 

Starp citu, bootā vairumā apgrozās publika ar 500+ uz ķepas...

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Cilvēkiem, kuri strādā labi apmaksātās vietās, bieži vien ir kontrakti, kuri nepieļauj vāvuļošanu par savas algas apjomiem pa labi un pa kreisi.

Ir attiecīgi kantori, kur var pasūtīt un nopirkt pētījumus par darba algām - Fontes piemēram..

 

Tajā "tavsdarbs" saitā tak jau ir parādīts kā to var apiet - nosauc algu tādā un tādā intervālā. Reti kuram neto alga ir precīzi 500Ls vai precīzi 600Ls. Parasti tās ir, nu piemēram, 511.87LVL utml. Bet ja kāds nezin precīzi tavu algu, kā tad tev var piešūt, ka tu būtu atklājis savu algu? Mana alga ir starp 200Ls un 900Ls NETO, un? Juridiski tur, manuprāt, neko nevar izdarīt.

 

Starp citu, bootā vairumā apgrozās publika ar 500+ uz ķepas...

 

500+ iekļaujas arī 550Ls, 600Ls, 650Ls... neviens no šiem cipariem, manuprāt nav pietiekams, lai pilnībā Rīga uzturētu sevi, savu mājokli, savu mājdzīvnieku un vēl atļautos auto pa 250Ls mēnesī... Bet ja tu pateiktu, ka te boot.lv apgrozās vairumā publika, kas pelna virs 750Ls NETO mēnesī, es teiktu - jā, par tādu summu jau var atļauties uzturēt automašīnu un braukt ar to uz darbu. :)

Link to comment
Share on other sites

Javeris, tu esi spējīgs strīdēties pat ar sienu :D

Nekad neesi aizdomājies par šīs enerģijas pavēršanu kādā auglīgākā virzienā, teiksim, savu ikmēneša ienākumu papildināšanā?

Labots - MārcisB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Javeris, tu esi spējīgs strīdēties pat ar sienu :D

Nekad neesi aizdomājies par šīs enerģijas pavēršanu kādā auglīgākā virzienā, teiksim, savu ikmēneša ienākumu papildināšanā?

 

Tas nav iespējams, alga cik ir, tik ir - ja vairāk strādā, tā augstāka nekļūst, tas jau ir pierādīts dzīvē. ;) Jo alga ir atkarīga no darba tirgus situācijas un darba devēja prasmēm taupīt uz darbinieku algu rēķina...

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Tev zaļu zāli parādīs - pat tad strīdēsies vai tā ir zaļa un vai tā ir zāle vispār :haha:

 

Nē, tas jau būtu absurds. Tie, kas ar 500Ls NETO algu var atļauties auto - visu cieņu!

Link to comment
Share on other sites

Es pāris gadus atpakaļ pētīju iespēju vest auto no Vācijas.

 

Braukt pakaļ ar auto - vajag kā minimums vienu draugu, lai abas mašīnas atdzītu mājās. Vienam atstūrēt no vācijas - ir drusku izaizcinājums! Attāls paziņa pēc ntajām stundām pie stūres dzenot auto no vācijas uz polijas bāņa aizmiga, ietesās samgajam pakalā - auto lupatās - pats knapi izdzīvoja - kādu 1/2 gadu pa slimnīcām nodzīvoja.... Tas ir to vērts????

 

Tātad uz turieni jābrauc divatā ar lidmašīnu. Jādzīvo viesnīcā, jāīrē auto - lai varētu pārvietoties. Tās visas ir izmaksas! Un galvenā problēma - Vācieši nav aktīvi uz runāšanu angliski un krieviski (kā nekā viņu ienaidnieki otrajā pasaules karā!) Bez labām vācu valodas zināšanām nopirkt labu auto un visus papīrus nokārtot - praktiski neiespējami! Vēl protams degviela atceļam un maksas par auto reģistrāciju LV. Es sarēķināju ka apmēram 1000 ls izmaksā atdzīšana.

 

Nē nu protams - var atrast auto mobile.de, pēc bildītēm "novērtēt" stāvokli, samaksāt turkam ar pārskaitījumu, viņš uzliks uz treilera un varēsi priecāties par "konfektīti" :D

 

Mani secinājumi bija tādi - ja var atļauties labu auto pa 5000ls un vairāk, tad ir jēga domāt par dzīšanu no Eiropas, savādāk nav jēgas!

Link to comment
Share on other sites

Nē, tas jau būtu absurds. Tie, kas ar 500Ls NETO algu var atļauties auto - visu cieņu!

Cik binārai tomēr ir jābūt domāšanai frāzi par 500+ saprastu TIK līki... :shok:

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Cik binārai tomēr ir jābūt domāšanai frāzi par 500+ saprastu TIK līki... :shok:

 

Nepārspīlē. Kāda starpība 500Ls neto alga vai 550Ls neto alga? Abos gadījumos, ja atļaujas auto, neko nevar iekrāt.

 

Jā, es uzskatu, ka normāla alga ir tad, ja pēc visiem ikmēneša izdevumiem paliek vismaz 100Ls pāri, ko iekrāt - kaut vai, lai veidotu normālu uzkrājumu ārkārtas izdevumiem!

Link to comment
Share on other sites

Emmm, Javeri, neesi iedomājies, ka parasti cilvēki dzīvo divatā (vīrs-sieva, draugs-draudzene) :) :) :) :)

grozies kā gribi, ja katru dienu plāno vālēt 30km tad tie 150-200ls sanāks (100ls degvielai vien)

Link to comment
Share on other sites

Autor, kāpec Tu visus izdevumis ŗēķinit izejot tikai no savas algas? Tev nav otras pusītes, nav ģimenes, draugu? Kas kaut kāda zināmā mērā arī izmnatotu tavu auto un tātad arī varētu piedalīties tā uzturēšanā? Nekur arī vecajās eiropas valstīs cilveks ar labu izglītību un darbu tikai ar savu algu, nevar atļauties uzturēt auto, dzīvokli utt.

Es pat nevaru iedomāties kādas prasības un kritēriji tiek izvirzīti pret sievietēm, ja pat auto pērkot ir šādi jārēķina? Sievietes atkarībā no modeļa un funkcionalitātes var izmakstā vēl dārgāk, vai arī neizmaksā neko. :D

Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

Ja materiālu apsvērumu dēļ pašlaik nevari atļauties uzturēt autiņu , tad būtu vērts atgriezties pie šīs tēmas , kad tava situācija uzlabosies .

 

P.S. Nez kāpēc , bet bieži , kad tie pieminēts sabiedriskais transports , argumentācijā par tā nelietojamību ir netīrība , smirdoņa , etc. , it kā pa viņu pastāvīgi vizinātos rūdīti bezpajumtnieki - ogorodņiki ? Izklausās kā urban legends .

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Autor, kāpec Tu visus izdevumis ŗēķinit izejot tikai no savas algas? Tev nav otras pusītes, nav ģimenes, draugu? Kas kaut kāda zināmā mērā arī izmnatotu tavu auto un tātad arī varētu piedalīties tā uzturēšanā? Nekur arī vecajās eiropas valstīs cilveks ar labu izglītību un darbu tikai ar savu algu, nevar atļauties uzturēt auto, dzīvokli utt.

 

Ir, bet dzīvesbiedrei ar nekāda lielā alga nav, pietiek, ka ēšanu un dzīvokli jāmaksā. :)

 

 

Es pat nevaru iedomāties kādas prasības un kritēriji tiek izvirzīti pret sievietēm, ja pat auto pērkot ir šādi jārēķina? Sievietes atkarībā no modeļa un funkcionalitātes var izmakstā vēl dārgāk, vai arī neizmaksā neko. :D

 

80to gadu izlaidums, lēts un ekonomisks modelis? :D

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...