Jump to content

Recommended Posts

Tak ir jau skaidrs, ka autors ir izvēlējies Golf5, tikai nezina, kur raut trūkstošo kāpostu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ko tad, ieguldīt akcijās, nospēlēt spēļu automātos, kārtīs, ruletē, atlikt vecumdienām, turēt zeķē (vai bankā, jo procenti ir tik niecīgi, ka nav starpības) līdz lata devalvācijai? Jebkurā gadījumā, nauda ar laiku paliek tikai nevērtīgāka.

 

mašīna savu vērtību zaudē 10x ātrāk.

 

Ja jau tev ir kkāda nauda, tad šobrīd ir īstais brīdis sākt domāt idejas. Nevis tāpēc, ka 3k ir pietiekams kapitāls, bet gan tāpēc, ka izskatās, ka 3k prieksh taviem ikdienas izdevumiem ir pietiekami liela nauda, lai nebūtu jāuztraucas par ikdienas sūdiem. Nopirksi to mašīnu un naudas tev nebūs tuvākos 5 gadus točna. Izvēle ir tavās rokas, vai tu paņemsi zilo vai sarkano kapsulu. :punk:

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Kazino, MMM un sagrabējušas mašīnas pirkšana - tur Tavs ceļš ved. Nav lemts Tev izlīst no vergu kastas.

 

Ļoti "pozitīvi". Starp citu, ja nezināji, tad kastā var tikai piedzimt un mainīt kastu nevar.

 

ar 3 kilolatiem nekāds bizness tāpat nesanāk

 

Vairums biznesu tik tiešām nesanāk. Un nesanāk pat tādi biznesi, kur nav sākumā daudz jāiegulda, jo 3000Ls atbilst ne vairāk ne mazāk kā pieticīgai verga pusgada algai. Es gribētu redzēt, kurš te pusgada laikā pacels savu biznesu, aiziedams no darba....

 

mašīna savu vērtību zaudē 10x ātrāk.

 

Ja jau tev ir kkāda nauda, tad šobrīd ir īstais brīdis sākt domāt idejas. Nevis tāpēc, ka 3k ir pietiekams kapitāls, bet gan tāpēc, ka izskatās, ka 3k prieksh taviem ikdienas izdevumiem ir pietiekami liela nauda, lai nebūtu jāuztraucas par ikdienas sūdiem. Nopirksi to mašīnu un naudas tev nebūs tuvākos 5 gadus točna. Izvēle ir tavās rokas, vai tu paņemsi zilo vai sarkano kapsulu. :punk:

 

3k - tas ir maksimums pusgads stresainas dzīves.

Link to comment
Share on other sites

Ko te visi iespringuši uz taburetēm ar riteņiem.

še kur auto: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chrysler/town-country/gofib.html

Var i pakaļu pārvadāt, i karpeļu maisu iemest bagažniekā (un ne vienu vien) i 1/2 m3 3metrīgu dēļu iekraut (nu tad gan tikai 4iem pasažieriem vieta). Patēriņs naudas izteiksmē ka Golfam, ritošā izturīga (kā jau U$ ceļiem paredzēta), motors nenokaujams...

Link to comment
Share on other sites

Tikai ne amerikāni! Savu pieredzi aprakstīju!

 

Patēriņš naudas izteiksmē kā golfam uz benzīnu nevis golfam uz gāzi + dārgas rezerves daļas, +neizturīgi motors un ātrumkārba, kas noplīšanas gadījumā ir ļoti dārgi remontos - pat vairāk kā tas auto maksā!

Link to comment
Share on other sites

http://www.ss.lv/msg...olo/bxbmfo.html

http://www.ss.lv/msg...esta/ojcko.html

http://www.ss.lv/msg...anto/bnpgl.html

 

 

Vai arī kā te minēja no 500-1000 Ls kāds vecāks mazauto.

 

Ja izbrauc pāris reizes gadā uz kapusvētkiem vai līgo, tad:

http://www.ss.lv/lv/transport/transports-rent/cars/

Labots - dzincha
Link to comment
Share on other sites

Tikai ne amerikāni! Savu pieredzi aprakstīju!

 

Patēriņš naudas izteiksmē kā golfam uz benzīnu nevis golfam uz gāzi + dārgas rezerves daļas, +neizturīgi motors un ātrumkārba, kas noplīšanas gadījumā ir ļoti dārgi remontos - pat vairāk kā tas auto maksā!

 

Nu pirmo reizi dzirdu, ka 3.8 Voyagera motors ir neizturīgs! Nevajag jaukt ar 2.7, kuram mēdz būt eļļošanas problēmas ar izrietošām sekām (ja nemaina eļļu) vai Eiropas voyager dīzeļiem. Kārbas remonta izmaksas nevajag pārspīlēt - ja pats sagādā remkomplektu no U$ internetveikaliem, tad kopā ir ~250 Ls. Manuālās kārbas gadījumā sajūgs+kurvis arī nav par velti un kārbai sinhronizatori...tā kā izmaksas ir salīdzināmas. Pārējās rezervesdaļas Voyager nav būtiski dārgākas kā citiem tāda gada auto, BET tās ir vajadzīgas retāk, jo ritošā ir izturīgāka (ir pieredze ar vairākiem Chrysler/Dodge auto). Ne velti Rīgā tik daudz Voyager braukā. Ja "amerikānis" ir no eksotisko sugas (Viper, Eldorado...), tad tas protams vairs nav ekonomiskais variants.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Nu tie sludinājumu licēji ir dažādi un unikāli. Runā, ka Latvija esot "mazā Krievija". Ne tikai krievu valodas dominances dēļ, bet arī Krievijas tipa "kultūras" jeb precīzāk - kultūras neesamības dēļ. Un tas izpaužas arī attieksmē pret klientu, biznesā un visu, saucamais "sovjetisms", piemēram, šī auto pārdevējs izskatās pēc absolūta idiota - melo vēl trakāk kā Minhauzens:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-1/bbdop.html

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Par ko tur īpašanieks, tavuprāt, ir samelojies? :)

 

Kā tev iet kopā šīs lietas?

 

Izlaiduma gads: 1985 augusts
Nobraukums, km: 228 000
Cena: 1 900 Ls (interese ari maina mainas cena 2000ls)

 

Ambālis tas pārdevējs - 23 gadus vecu auto bez antikvariāras vērtības par 2000Ls tirgot!

 

Vēl es regulāri sastopos ar nekonsekvencēm - līdzīgas automašīnas pārdod par kardināli atšķirīgām cenām, atšķirības pat mērāmas tūkstošos latu!

Labots - Javeris
Link to comment
Share on other sites

Katrs ir tiesīgs prasīt par savu mantu, cik vēlas, nevar viņu tādēļ vien saukt par ambāli. Un izlaiduma gads nekādā veidā neraksturo auto tehnisko stāvokli. Vienīgais par ko nosmējos - par to, ka jumts labā stāvoklī :D Un nobildēt arī varēja gaišākos apstākļos.

P.S. Domāju, ka Tevi kā potenciālo pircēju neviens vien pārdevējs noosauks kādā īpašā vārdā, no kuriem ambālis varētu būt Tev patīkamākais...

Link to comment
Share on other sites

Vēl septiņi gadi un varēs dabūt vēsturiska spēkrata statusu, ja viss tur ir stock.

Un ja viss tur ir patiešām labi, tad tie 2k Ls nav kosmoss nemaz. Ja nepamanīji, tad tas ir cabrio

Cena vnm ir runājama..

To balto cabrio golfu kas ssā stāv pa ~1700ls var dabūt pa 1300ls..

Link to comment
Share on other sites

Ka cabrio tiešām nepamanīju, nobildēts debīli... un ja tā, tad tiešām cena adekvāta. Un kā tur bija autiņiem, vecākiem pa 20g ar ceļa nodokli, cik atceros, bija par sviestmaizi...

Link to comment
Share on other sites

Javeris, nu kāpēc ir jābrauc augumā cilvēkiem ja tu pat nesaproti ko tur pārdod? Tas ir nerūsējis (tā vismaz pārdevējs saka), nesen pārkrāsotr 1. Golf kabriolets.

Ja tiešām viss ir kā aprakstīts tad cena ir ļoti normāla.

Link to comment
Share on other sites

Šādi 1 golfi laba stāvoklī arī maksā tādu naudu antiņ :)

Gan jau, ka pārkrāsots, jo varbūt saimniekam tas hobijs un to mašīnu lēnām cēlis augšā, varbūt ieplānots kā baigais svētdienas braucamais, bet tgd finaiālu apstākļu dēļ visi plāni pajukuši utt.... Pirms neesi to autinju redzējis vienkārši nebrauc virsū :D

Link to comment
Share on other sites

Pietiekoši daudz cilvēki paņem vecas mašīnas, visu pārjauc, samaina, pārkrāso un sataisa uz urrā :cool2:

 

Daži piemēri:

http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=6545

http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=10946

http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=11654 ~3000ls vērts pirmais golfs

http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=9724

Link to comment
Share on other sites

Manai mātei ir SEAT Ibiza - tas ir tas pats VW Polo, tikai virsbūvi ražo spāņi. Rezerves daļas, motors - viss tāds pats kā Polo. Tikai dizains ir smukāks (nu, viņai gan 2009.gada). Pagaidām iet labi, vēl nekas nav bijis jāmaina vai jāremontē! Un patīk tas, ka riepas ir R15, iepriekš viņa brauca ar Peugeot 206 - ar R14, kur - kā bedre, tā vakars :D Nu, labi - Peugeot nav tā izturīgākā ritošā

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Ar vecu auto restaurēšanu un tjūningiem lai nodarbojas tie, kam ir vaļas to darīt un patikšanas. Man auto būs praktisks instruments transportam ar nosacījumu, ja man tas piedāvā arī pārvietošanās brīvību un komfortu (es varu sēdēt vienā salonā ar cilvēkiem, ko pats izvēlos, nevis kā sabiedriskajā). Un man nav vajadzīgs instruments, kas prasa nemitīgus ieguldījumus, laiku un naudu (laiku var izteikt naudā un otrādi).

 

Runājot par to, ko te ieteca - no 2000-3000Ls cept augšā savu biznesu - nu nolaižās uz zemes, puikas! Jūs vispār spējat iedomāties, ko nozīmē izveidot savu veiksmīgu biznesu? Fufelis, ka ar 2000-3000Ls kaut ko jēdzīgu var izveidot...

 

Piemēram, skatījāties TV spēli, kur cilvēki piedāvāja reālus biznesa plānus, galvenā balva - 10'000 biznesa uzsākšanai (EUR vai LVL - neatceros, bet tas lietas būtību nemaina). Nu un tur lieliski varēja redzēt - ka nepietiek! Pat vienu cilvēku nevar pabarot visu gadu ar 10'000LVL biznesa uzsākšanai, labākajā gadījumā - ar kādu 300LVL algu veidot biznesu viens pats, līdz apniks.

Cita lieta, ja ir jau klienti, ir kontakti. Bet tad tur vajag arī komandu un arī naudu, ja vien komanda nav gatava bezmaksas strādāt, bet kā zināms - tas nav iespējams pasaulē, kur viss maksā naudu.

 

Tas, kurš teica, ka pa 3000Ls varot uzcelt biznesu, pacelt sevi saulītē un ik pēc 3-5 gadiem pirkt jaunu auto, varētu paskaidrot kā - uzmet reālu saīsinātu biznesu plānu (biznesa noslēpumus vari neatklāt), kā tu no 3000Ls uzcepsi "ejošu biznesu" (pelnošu), nevis sauksi mani par "vergu kastas pārstāvi"! Varu derēt, ka apd*rsīsies, jo kas nu nav tas nav iespējams. Protams, ir runa tikai par legālu biznesu.

Labots - Javeris
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

darklight

Nē nu uz tiem biznesa ieteicējiem dusmas parauj. Nu nevar vairums cilvēku bīdīt biznesu. Cilvēks var būt lielisks profesionālis kādā jomā un lielisks izpildītājs, bet biznesa vadīšanai ir vajadzīgs īpašs talants + poņa, kas vairumam cilvēku nepiemīt. Apkārt pilns ar tādiem bijušajiem "biznesmeņiem", kas nezin, kā ar kreditoriem norēķināties. Un visi mēs šā vai tā esam sistēmas vergi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Nē nu uz tiem biznesa ieteicējiem dusmas parauj. Nu nevar vairums cilvēku bīdīt biznesu. Cilvēks var būt lielisks profesionālis kādā jomā un lielisks izpildītājs, bet biznesa vadīšanai ir vajadzīgs īpašs talants + poņa, kas vairumam cilvēku nepiemīt. Apkārt pilns ar tādiem bijušajiem "biznesmeņiem", kas nezin, kā ar kreditoriem norēķināties. Un visi mēs šā vai tā esam sistēmas vergi.

 

Absolūti piekrītu, pie tam, varētu vēl atzīmēt, ka tie "biznesmeņi", kas runā par plašām iespējām, ir nedaudz sapņotāji. Sistēma uzliek daudzus ierobežojumus. Visas tās pasaciņas, ka tur zēns atrada ābolu, notīrīja to, pārdeva un pēc mēneša atvēra augļu veikalu, pēc gada - izveidoja veselu veikalu tīklu un pēc 3 gadiem kļuva miljonārs attiecas uz gadījumiem nu tā - viens no miljarda labākajā gadījumā...

Arī visi tie veiksmes stāsti par veiksmīgām idejām un projektiem - parasti netiek atklāts, cik neveiksmes piedzīvotas (un izdevumi) līdz pirmajai veiksmei. Godīgā ceļā par miljonāru nekļūst, jo pati miljonāra būtība pati par sevi ir absurda - kam vienam cilvēkam vajadzīgi miljoni, kamēr citi sprāgst badā? Tas nav dabiski. Arī Facebook, kuru izveidoja žīds Cukenbergs - iesaku tomēr to filmu paskatīties (Social Network) - kā šis "aizņēmās" biznesa ideju no godīgākiem ļaudīm.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Tas, kurš teica, ka pa 3000Ls varot uzcelt biznesu, pacelt sevi saulītē un ik pēc 3-5 gadiem pirkt jaunu auto, varētu paskaidrot kā - uzmet reālu saīsinātu biznesu plānu (biznesa noslēpumus vari neatklāt), kā tu no 3000Ls uzcepsi "ejošu biznesu" (pelnošu), nevis sauksi mani par "vergu kastas pārstāvi"! Varu derēt, ka apd*rsīsies, jo kas nu nav tas nav iespējams. Protams, ir runa tikai par legālu biznesu.

 

Nodevi sevi. Pēc šī, pirmā loģiskā teksta, ir skaidrs, ka neesi tāds idiots par kādu iztaisies. Trollis, bļin.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Nodevi sevi. Pēc šī, pirmā loģiskā teksta, ir skaidrs, ka neesi tāds idiots par kādu iztaisies. Trollis, bļin.

 

Ko es nodevu? Es meklēju auto un par auto neko daudz nezinu, tāpēc prasu padomus. Man te teica, ka par tādu naudu varot taisīt biznesu. Man bija ko atbildēt par šo jautājumu un es atbildēju, bet tam gan nav nekāds sakars ar automašīnām.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Saderam, ka pēc 2 mēnešiem vēl nebūsi neko atradis :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Saderam, ka pēc 2 mēnešiem vēl nebūsi neko atradis :)

 

Tā varētu mierīgi būt, tāpēc pat nederēšu. Kaut arī pēc 2 mēnešiem kā reiz man to auto vajadzēs vēl vairāk kā tagad! ;)

Link to comment
Share on other sites

Saderam, ka pēc 2 mēnešiem vēl nebūsi neko atradis :)

 

Tas normāli, es savu pirmo auto gadu meklēju :) Gada laikā bija tik daudz potenciālo variantu. Ņemot vērā ka tajā brīdī jau bija viens auto iedots ar ko braukāt, tad nu tas ar nebija pirmās steidzamības uzdevums atrast sev auto.

Labots - wxy
Link to comment
Share on other sites

Patreiz man arī aktuāla tēma- meklēju jaunu braucamo. Pētīju kategorijā līdz 3,500Ls sākumā kaut ko par 5 sērijas bembi ap 2000g dīzeļmotorus. Tie lielāko ties nobraukti līdz kliņķim. Tad domāju kādu Toyota Avensis, bet nepatīk man izskats līdz 2004 savukārt virs 2004 neiekļaujos budžetā. Tad nu es nonācu pie Renault Laguna Grand Tour 2006-2007 ar 1,9Cdi vai 2l dīzeļmotoriem. Paziņa dzen no vāčiem un šajā cenu kategorija varu tikt pie pilnākā aprīkojuma koža-roža gps utt. Tikai mulsina ļoti pretrunīgās atsauksmes- citi bļauj ka šausmas, citi stāvā sajūsmā.. Pie viena gribu dzirdēt Jūsu domas par Renault Laguna ? :)

Labots - Gherc
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

...Un patīk tas, ka riepas ir R15, iepriekš viņa brauca ar Peugeot 206 - ar R14, kur - kā bedre, tā vakars :D...

 

Kārtējais "speciālists"...

Tas, ka riepas ir R15, nenozīmē, ka riteņa diametrs ir lielāks! :resent:

Vienkārši riepas ir ar zemāku profilu.

 

p.s.

Gherc - ir krieviski teiciens - "vsjo gavno, čto končajetsja na O!"

Reno, Pežo, ...

Īsāk sakot - neaizraujies ar franču vieglajiem auto...

Labots - KinDzaDza
Link to comment
Share on other sites

Par tiem Renault visskarbāk izsakās tie,kam nav bijis nekāda sakara ar franču vāģiem.Nav jau nekāds noslēpums,ka tas pats Volvo gadiem ir licis Renault dzinējus,bet nu,protams,zviedru mašīnā tas motors rūc savādāk...

Link to comment
Share on other sites

darklight

Renault dzinēju kvalitāte nav apšaubāma, tikai automašīna, diemžēl, nesastāv tikai no dzinēja. Neizturīgi auto ar gļukainu elektroniku.

Link to comment
Share on other sites

Manam renault uz gļukainās elektronikas stāv rakstīts Siemens un Bosch,otrs ģimenes vāģis ir VW,ritošajā investēju nesalīdzināmi vairāk,pie vienādiem ceļiem un nobraukumiem...

 

Starp citu,Mercedes savu jauno bulku vāģi ražos uz Kangoo bāzes.Reti neizturīgas un gļukainas,laikam galīgi neko nejēdz tie Mercedes inženieri...

Labots - maritis
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Slavē, tik slavē to savu "...O"!

Uzjautā labāk jebkuram servisa mexam, ko viņš domā par Reno, Pežo un Citroen.

Neko labu nesadzirdēsi...

Link to comment
Share on other sites

Vot! piemēri nav tālu jāmeklē! viens saka g..o otrs ir ok.. i tiec gudrs :) Pieļauju ka lietots auto ir kā loterija.. bet nu vienkārši apsverot cena/gads/ko varu iegūt nonācu pie Renault. Tīri teorētiski pieļauju ka tiem ir pilns ar visādiem vadības blokiem, "elektonikas brīnumiem" Esmu dzirdējis, ka sveces dīzeļmotoriem nomainīt bez maz motors jāizceļ, reizēm gadās ķibeles ar sajūgu pa pilsētām dzītajiem un ritošā pašvaka mūsu ceļiem. Tomēr tagadējam manam amerikānim servisa veči tāpat spļaudīdamies katru reizi nolauž pa kādai svecei, tās mainot un ar elektroniku darās mistiskas lietas kā arī viss maksā pasakainas summas :D Bet laikam ideālas mašīnas nav... tā pat kā sievietes

Link to comment
Share on other sites

Man ir tikai personiskā pieredze,kura nebalstās uz legendām.Man pieder'' O'' un VW.Abi iegādāti jauni,brauc pa vienādiem ceļiem,lieto vienādu degvielu.VW plīst biežāk.

Link to comment
Share on other sites

Gherc, es gan savu amerikāni aizdzenu uz vietējo mazo servisiņu un man tur max stundas laikā dajebko ir nomainījuši, lai gan neko daudz neesmu mainījis, aptuveni reizi gadā stūres pirksti un stabilizatora atsaites. Ir nācies vēl šo to pamainīt, bet katrā gadījumā nekas traģisks. Vot čoms 2006 gada mazdai līzi ņēma, lai lambdu nomainītu, laikam ap 700 maksāja, bij vēl tai mazdai kvēpu filtrs jāmaina, tas mēsls nedaudz zem 2000 lati maksā, es par to naudu sev visu mašīnu varētu pārlasīt :)) labi ka šis atrada kā to kvēpinieku var apiet. 5. sērijas BMW - saku kā ir bez pāris simtiem kabatā uz servisu labāk nemaz nebraukt :))) lai arī mašīna kā tāda man patīk. Sencis mans braukā ar pežo 306 laikam, veca 90. gadu lamata, motors griežās un daļas ar pa lēto :))) Bet es jau autoram teicu lai ņem pa tām naudām to kas patīk un neķer kreņķi.

Link to comment
Share on other sites

Man ir tikai personiskā pieredze,kura nebalstās uz legendām.Man pieder'' O'' un VW.Abi iegādāti jauni,brauc pa vienādiem ceļiem,lieto vienādu degvielu.VW plīst biežāk.

Piekrītu pa vw plīšanu,bet man ir Skoda Octavia RS ,jau piecus gadus braukāju un nekas īpaši nav plīsis,kas bija saplīsis tas viss manis vainas dēļ,pats salauzu.Bet nākamo autiņu ņemšu reni laikam,dabūju pabraukt ar jauno lagūnu-pēc sportiskās un cietās škodas,kas jūt katru bedrīti asfaltā,tā lagūna ir kā limuzīns,beņķi arī mīksti kā pienākas,apnikuši tie volkvāgena cietie.Franču auto ir daudz komfortablāki.

Link to comment
Share on other sites

Nu runājot par Renault - draudzenes fātars nopirka renault kangoo 2006 gada ....

 

Biju dzirdējis tādu teicienu - всё гавно чот кончается на "о" (reno, pežo, opelo) :D

 

Nē nu tā jau auto normāls - 4x4 - laukiem ideāli - kārpās un tiek cauri daudz kam, vietas salonā pietiek pat lieliem cilvēkiem, var arī kādu kravu iekraut.

 

BET... Pēc nopirkšanas iedegās lampiņa "check engine" - kļūdas kodi - katalizators beigts, aizdedzes izlaizšana. Nu paraustījām vadus, caur pc nodzēsām kļūdas kodus. Viss it kā normāli. Bet skatē atklājās ka atgāzes neatbilst normai - CH 3x vairāk... Un arī patēriņš ir lielāks kā vajadzētu. Rūpīgi pavērojot dzinēju darbībā var novērot ka ka ik pa laikam kāds cilindrs nenostrādā - motors noraustās. Izmēģinājām vis kaut ko - bet tā arī neesam atraduši kas par vainu.... Gan jau kāds sīkums būs pie vainas, bet nu šādu konstruktoru....

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Piekrītu pa vw plīšanu,bet man ir Skoda Octavia RS ,jau piecus gadus braukāju un nekas īpaši nav plīsis,kas bija saplīsis tas viss manis vainas dēļ,pats salauzu.Bet nākamo autiņu ņemšu reni laikam,dabūju pabraukt ar jauno lagūnu-pēc sportiskās un cietās škodas,kas jūt katru bedrīti asfaltā,tā lagūna ir kā limuzīns,beņķi arī mīksti kā pienākas,apnikuši tie volkvāgena cietie.Franču auto ir daudz komfortablāki.

 

Citroen (franču auto), starp citu, ar to izceļas, ka amortizē bedres un jūti komfortu pat braucot pa visai nelīdzenu ceļu, lauku ceļiem utml. Pats esmu pamēģinājis, tā tas ir. Bet franču auto plīstot, ritošā daļa utt. Vāči atkal izturīgāki...

Link to comment
Share on other sites

tev pasham shis viss neapnik?interesanti par ko tu strada?kada profesija var stradat tads p...

Labots - Partyman
Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

tev pasham shis viss neapnik?interesanti par ko tu strada?kada profesija var stradat tads p...

 

Nerunā ar sevi forumā skaļi, trolli.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...