Jump to content

Recommended Posts

Grossmeister

Patiesībā tici vai nē, bet arī dzīvē viss notiek saskaņā ar matemātiku un algoritmiem.

Nenotiek gan .

 

P.S. Vari man neticēt .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • androidz

    36

  • mafijs

    36

  • Gestapo

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu cik var malt vienu un to pašu - es take tev sākumā teicu - 20 000 km gadā (vidēji tie paši 2K mēnesī) - 220-250 Ls +- mēnesī ar remontiem, octu un degvielu. Ja līzings vai kasko vai maksas stāvvieta - pieskaiti vēl xxx latus mēnesī.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Bāc, tas taču ir cipars par auto lietošanu (300Ls mēnesī)!!! Kā jūs ko tādu varat atļauties? Kādas jums ir algas???

Link to comment
Share on other sites

Tādi nu tie reālie izdevumi braucot ar auto ir. Tā kā tādu summu tikai par pārvietošanos ne visas privātpersonas var pavilkt, uz auto remontiem un uzturēšanu taupa kā māk- eļļu maina tikai tad, kad tā jau solidola konsistencē, brauc ar sakaltušiem liselīniem u.c. Tāpēc arī Latvijā pērkot lietotu auto ir jābūt tik uzmanīgam, cik Tev visi te stāsta.

 

Paspēlējos ar cipariem:

20 000km pie vidējā patēriņa 8L/100km = ~1650Ls

2 eļļas maiņas = ~70Ls

Zobsiksna, rullīši reizi 3 gados = 300Ls/3 = 100Ls

Octa = ~50Ls

Bremžu kluči reizi ~2-3 gados = 120Ls/3 = 40Ls

Piekarē optimistiskā variantā gadā varētu būt 100Ls

Riepas reizi 2 sezonās (M+S) - ~220/2 = 110Ls.

Neparedzēti remonti - X

TA, ceļa nodoklis = ~80Ls

Kopā: ~2.2kLs gadā, jeb ~180Ls/mēn.

 

Un tas ir tāds, optimistisks variants ~2000. gada autiņam, pieņemot, ka citas detaļas neplīst (ko viņas, maitas tādas, dara).

Labots - fest
Link to comment
Share on other sites

Nu bet tā sanāk , a ko tu gribēji > ? degviela vien sastāda man 90-120Ls mēnesī. *dīzelis) Gāze tagad rullē. Ja tagad ņemtu auto - gāzi + benzīnieks. Tas nav ikmēneša maksājums - bet parēķinot visus remontus u, kasko, apskati un izdalot ar 12 - tāds ciaprs man sanāk. nu 300 nē, bet 240 stabili.

Skaiti pats - apskate - 100ls

octa =40

remonti - vizmaz 300-550 gadā :

mana bilnce remontos:

apkope 1x gadā - 80-120ls (eļla, degv. filtrs, salona filtrs, gaisa filtrs, lampiņas)

riepu montāža 2x gadā = 20-30ls (bez riepu cenas - ja jāpērk riepas - vēl 250 ls)

Nobiris klimata kontroles rezistors - 60ls

bremžu kluči + profilakse - neatceros bet at 100ls

ritošās remonts ap 100Ls

 

Ir veiksmīgāki gadi (kad nekas nav jēiegulda remontos - tik apkope un ir tādi kad viss sāk birt)

 

vienvārdu sakot, ja man nebūtu slinkums kārtot papīrus - imho paņemtu līzī kādu jauno hyundai i30 vai škoda yeti un maksātu to pašu naudu mēnesī vismaz jauns auto nav jāremontē.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

vienvārdu sakot, ja man nebūtu slinkums kārtot papīrus - imho paņemtu līzī kādu jauno hyundai i30 vai škoda yeti un maksātu to pašu naudu mēnesī vismaz jauns auto nav jāremontē.

 

Tikai jāmaksā par dārgajām apkopēm un servisiem pie oficiālā dīlera!

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Varbūt dārgajām, toties prognozējamām ;)

 

Bet, ja tomēr runājam par cenu un izmaksām. Jauna auto līzings? Nu ap 100LVL mēnesī būs jeb gandrīz tikpat, cik mēnesī nededzini degvielā... Cik maksās tās garantijas apkopes, nav ne jausmas...

Link to comment
Share on other sites

nu nav tās dīlerapkopes nekāds kosomoss (budžeta auto) , vismaz ne tāds kāds bija treknajos gados. Protams pierakstīs tur tosolu 1l, logu šķidumu un vēl nezin ko bet tas nav tik kritiski 1x gadā.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Un cik gadu garantija standartā ir? Un tomēr, cik parastam ekonomiskam vieglajam auto izmaksā tās dīlerapkopes un remonti garantijas laikā?

Link to comment
Share on other sites

vairāk. līzings menēsī būs ap 150 ls mazauto variantā. Tad vēl rēķini kasko. Kas vēl piemetīs 30ls pie mēneša maksas (rupji nerēķinot cik maksās kasko).

Par jauniem auto saka tā,ka nevejag pirkt jaunu auto par lielāku summu nekā tavi gada ienākumi kopā. Nu tā vismaz attīstītajās valstīs domā, pie mums - jo krutāk jo - jo labāk. liela daļa pusi algas atdod par līzi.

 

ir tāda google ecīs htndai piem laikam bija 5 gadi garantija. jauniem auto apkopes intervāli ir 15 000 - 30 000km. kā kuram ražotājam. Lielā apkope ir siksna vai kas tur tā parasti sākas virs 100k. Tu kā sēņotājs 5 gados tik nenobrauksi :D

 

Man kā copmanim patīk jaunais jeti kabluks pa demokrātisku cenu , vai arī hyndai i30 pikaps vai jaunais modelis. Un atsauksmes ir labas no tiem kas brauc. Protams budžeta auto, bet nenoliedzami progresējis pēdējos gados (sonata un i sērija, + sanatafe).

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

vairāk. līzings menēsī būs ap 150 ls mazauto variantā. Tad vēl rēķini kasko. Kas vēl piemetīs 30ls pie mēneša maksas (rupji nerēķinot cik maksās kasko).

Par jauniem auto saka tā,ka nevejag pirkt jaunu auto par lielāku summu nekā tavi gada ienākumi kopā. Nu tā vismaz attīstītajās valstīs domā, pie mums - jo krutāk jo - jo labāk. liela daļa pusi algas atdod par līzi.

 

Pēc šādas metodes (ne vairāk kā gada ienākumi NETO) man nesanāk pat lētākais no VW Golf, kas ir pie jauno modeļu piedāvājuma (tie, kurus pārdod jaunus). :) Tā, ka viss kārtībā.

 

ir tāda google ecīs htndai piem laikam bija 5 gadi garantija. jauniem auto apkopes intervāli ir 15 000 - 30 000km. kā kuram ražotājam. Lielā apkope ir siksna vai kas tur tā parasti sākas virs 100k. Tu kā sēņotājs 5 gados tik nenobrauksi :D

 

Lab, nu gadā reizi vismaz tā apkope tik un tā sanāktu un sazin vēl, cik izmaksātu. Pie tam, nevajag aizmirst - līzings jauna auto gadījumā nāk tikai "plusā", benzīna patēriņš nedaudz zemāks varētu būt, bet ne jau kosmiski zemāks. Īsāk sakot - diez vai jauns auto izmaksātu lētāk kā 300Ls mēnesī! :)

 

Ārzemēs cita lieta! Es pieļauju, ka viņiem tur tie jaunie auto ir pat lētāki nekā pie mums. Toties algas viņiem ir normālas, katrā ziņā 300Ls auto aveņu lasītajam nebūtu problēmas atļauties. Es zinu, ka Latvijā programmētājiem ar nelielu pieredzi vai bez pieredzes pat 300Ls mēnesī algā nemaksā! :D

Labots - Javeris
Link to comment
Share on other sites

serioussam909
Bez neviena incidenta un bez tiesībām, bet ar braukšanas mācību atļauju tikai (blakus sēdēja pieredzējis vadītājs). Ā un laika apstākļi toreiz uznāca stipri nelabvēlīgi - tumsa, vējš un lietus, redzamība ierobežota.

:clapping: Riktīgs varoņdarbs...

Labots - serioussam909
Link to comment
Share on other sites

nu var iekļauties 300ls var. Ja nerullē baigos gabalus. bet mazāk nebūs. Es braucu ar savu 10 gadīgo aparātu un mani mierina doma, ja nu kas tam lūznim notiek, man nav ne bankai jāmaksā nekam :) Protams lietotu mašīnu vari atļauties labākas klases nekā jaunu. Diezin vai es paceltu jaunu dīzeli ar automātu, klimatu, ādas salonu , kruīzi visiem lietus un parkinga sensoriem + elektriskiem benķiem un aptumšojušiem spoguļiem...tas arī ir papildus iemesls tam ka ngribu jaunu auto , bet braucu ar vecu necilu labi nokomplektētu auto, turklāt tad man jumta bagāžnieks vēl jauns būtu jāņem, jo katram auto savi stiprinājumi un izmēri...tā ka braukšu līdz šrotam ..

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

nu var iekļauties 300ls var.

 

Es tā sapratu, ka lietotam auto tas pats stāsts - var iekļauties 300Ls mēnesī, bet krietni zemāk nebūs (katrā ziņā, ne zemāk kā 200Ls). Nu šis jau man laikam izšķir visu - laikam diemžēl nāksies atteikties no ieceres - pirkt auto, jo diemžēl nevaru to atļauties. :(

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

vienīgais variants - ņemt budžeta auto 3golfu. detaļas lētas, viss lēts. Bet cerēt par 200ls mēnesī izvilkt 5 gadīgu -7gadīgu auto bezceris. tak pats vari excel samest cik domā tērēt - grozi kā gribi - ap 2k ls gadā grozas.

 

Un ja kāds saka, ka var par mazāku summu uzturēt braucamo pienācīgā (bet ne ideālā stāvoklī) - neticu. Es it kā daudz piķa esmu iegāzis - bet tāpat ir vēl pāris sīkumi- kuri nav sakārtoti :

 

Biku sulo stūŗes reika (dārgs prieks - pāris simti vismaz);

šoziem piefiksēju,ka vienam spogulim apsilde nestrādā....(nezinu - varbūt sīkums, varbūt nelabojams - jaunas iekšas etc);

vienam el. logam biku down poga nekontaktē, laikam jātīra;

āra temp. devējs gļukot pasācis +- 6 grādu kļūda ( tāpat domājas - ls 50) .

tad vēl pēc savirzes konstatēja, ka pakaļā viens rats biku "šķibs" apmale vai liela bedre nezinu, bet kā novērst - nezinu - vai nu kuvalda vai jauns tilts, neesmu iesprindzis.

post-57155-0-55729300-1334937259_thumb.jpg

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Vienīgā izeja - braukt mazāk, 40-80 Ls mēnesī benzīnam. Tad var kādos 120 - 140 Ls ielīst.

Neba nu katru mēnesi remontēsi.

KASKO vecam lētam mazās klases auto nav lielas jēgas.

OCTA - sākumā liela, tad ar katru gadu pieaugot BM klasei mazāka.

 

Pa diviem pēdējiem gadiem remontos ap 700 Ls, pārsvarā ritošā pa super ceļiem.

Taisnības labad jāsaka - auto tika 4 gadus izmantots darbam, tas ir vāks remontos. Ja brauksi tikai brīvdienu režimā, remontu izmaksas ritošai jau mazākas, nu loģiski - nobraukums mazāks uzreiz.

Ceļa nodoklis 90 gadā

OCTA - ~ 18 gadā (ne_Rīgas rajons, BM klase maksimālā)

Pieskaiti riepas, atkarībā no izmēra un ražotāja - 30 - 120 Ls gabalā.

Logu škidrums, tas jau sīkums, bet tāpat 2 litri mēnesī brīvdienu režimā.

Eļļas maiņa manam auto ~ 45 Ls. Sintētika paredzēta.

Tāpat var nākties reizi 3-4 gados mainīt akumulatoru, taisa tādus tagad, lai tikai garantijas laiku novelk.

Link to comment
Share on other sites

nafig auto ja brauc brīvdienu režīmā ? tad lētāk īrēt vai taksi ņemt. maksāt katru mēnesī - 150 ls lai 4x mēnesī izbrauktu,.,,padomju laikos tā darīja - dzīvo vienā vietā, darbs garāžu iedalīja otrā un tad uz dāču tik brauca weekndā :D

Link to comment
Share on other sites

Visi, Oskar, nedzīvo pilsētā, un sabiedriskais ir pakaļā galīgā :) Par laimi tika iedots company car, vairs savs nav jālauž braukājot ne tikai pa asfaltu, bet arī zemes ceļim.

 

Pēc remonta rudenī, kad arī tika ritošā pārlasīta, praktiski tagad izdevumi ir tikai par benzīnu.

Riepas, transporta nodoklis pats par sevi, Bet tie ir prognozējami izdevumi.

Labots - mafijs
Link to comment
Share on other sites

tas gan -- par to pilsētu. Atceros, kad darbā varēju atļauties brīvā apģērbā staigāt - braukāju ar velo = jūtama naudas ekonomija. vienkārši zvērā. Bet tā auto ir dārgs prieks, saki ko gribi. vienkārši lai cilvēks lieki nesaceras, ka nu tik nopirks un nebūs nekas jāiegulda....

Link to comment
Share on other sites

Nav lēts prieks, piekrītu . e39 uzturēt nav lēti, bet braukt patīkami, nu man vismaz :)

Link to comment
Share on other sites

ja izmakas ir 300ls, tad buutu praatiigi aprunaaties ar darba deveeju par darba auto piešķiršanu, atsakoties no kkādiem 100-150ls neto. (uz nodokļiem sanāks tie paši 200-300, ja ne vēl vairāk dēļ pvn).. a nu jā plus tie kkāi 50ls mēnesī par to, ka izmanto privātām vajadzībām. anyway būtu jāsanāk lētāk.

Labots - gudolfs
Link to comment
Share on other sites

nu ne visiem piešķir darba auto un ne visiem tas pienākas...vēl var iesipināt kapeiku, ja ņem līzi caur kādu juridisku kantori, un maksā kešā, tiesa vajag labus čomus. tad remonti bez PVN ut.t. utjp. bet reāli ja pašam jāmaksā tas kas jāmaksā. tak tA var paskatīties uz ekonomistiem rindā stāvot - atbrauc čoms ar mersi dīzeli - ka sākās cirks - atgāzes - pilnīgā tirsā, lampas puse nedeg. roķene neņem....birstes nestrādā....nemaz nerunājot, par to kauto vajadzētu ksmētisko remontu...

Link to comment
Share on other sites

Var pameklēt kādu auto, uz kura jau stāv uzmontētas normālas vasarenes un komplektā nāk arī ziemenes. Tātad šie izdevumi daļēji ir segti.

Tpt var arī auto nopirkt tikai vasaras vai ziemas sezonai, šajā gadījumā arī ar riepām nebūs vairs problēmu, + var nemaksāt OCTU par pilnu gadu+ TA apskate un ceļa nodoklis ar iespējams ies secen. Iespējamie remonti - laimes spēle. Var būt apaļa nulle gan 500ls +.

 

Tātad rupji rēķinot izmaksas = ( Auto iegādes cena - Auto pārdošanas cena) + nobrauktā degviela + OCTA.

Link to comment
Share on other sites

nu nav tā, parādi man kaut vienu auto, kurš pēc nopirkšanas 1. pusgadā nav jāremontē. dzīve nav pasaka ibio, ir kam paveicas, bet ne visiem. Vairums cilvēku nepērk auto lai to uzreiz pārdotu - brauc vismaz 3-5 gadus. Ir jau protams, tādi , kam tas asinīs pus gadu pabrauc , neko neiegulda un pērk nākošo...

un apskati arī aizmirsi....nu un ko dod lietotas riepas ? tāpat pēc gada vai 2 būs jāmaina, aķis arī būs jāmaina...siksna jāmaina...nevajag liet tuftu.

Link to comment
Share on other sites

Var pameklēt kādu auto, uz kura jau stāv uzmontētas normālas vasarenes un komplektā nāk arī ziemenes. Tātad šie izdevumi daļēji ir segti.

Tpt var arī auto nopirkt tikai vasaras vai ziemas sezonai, šajā gadījumā arī ar riepām nebūs vairs problēmu, + var nemaksāt OCTU par pilnu gadu+ TA apskate un ceļa nodoklis ar iespējams ies secen. Iespējamie remonti - laimes spēle. Var būt apaļa nulle gan 500ls +.

 

Tātad rupji rēķinot izmaksas = ( Auto iegādes cena - Auto pārdošanas cena) + nobrauktā degviela + OCTA.

 

Tādiem kā tev labāk auto nepirkt :D

Labots - duksis
Link to comment
Share on other sites

augstāk minētais attiecināms uz BU 5.gadi auto. Ja vēl pirmo gadu nav lieli kosjaki, tad nākošajā jau garantēti.

Link to comment
Share on other sites

Piecus gadus braukt ar vienu auto nav tīri izdevīgi. Auto cena piecu gada laikā nokrītas dramatiski. Trīs gadi ir max.

Savādāk tik tiešām izdevīgāk būtu bijis paņemt jaunu auto operatīvajā līzingā.

Link to comment
Share on other sites

nu bet ja auto nav šrots un 3 gados jau ir gana daudz saguldīts - kas sanāk ? savu salaboto pārdos - pieliec naudu un pērc atkal tādu pat līmeni uz 3 gadiem ? es labāk vienu sataisu un braucu ilgāk, ja nav galīgs šrots. bet katram savs redzējums.

 

pirkt lietotu domu, par tā cenas kritumu jau ir sviests saknē. es pērku ar auto lai brauktu un man po par tā cenu pēc 5g.

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Mana Toyota (96. gads) pēc nopirkšanas (2007. gadā) nebija jāremontē 2 gadus. Un tiešām nebija. Viss darbojās nevainojami.

Tagad jāremontē ritošā, izmaksās ~200LVL, viens elektriskais logs sāka čakarēties, un luktura augstuma regulēšana ~ 2LVL, tādas lietas savedu kārtībā pats. (neminu apkopi, runa iet par remontiem!). Tagad pārdot/mainīt pret citu negribu, jo par šo auto man viss ir zināms.

 

Kā jau 100x esmu teicis, auto ļoti liela daļa tāds liels, mehānisks konstruktors vien ir, nesaprotu cilvēkus kuri maksā servisos lielu naudu par pāris skrūvju atskrūvēšanu un vienkāršāko detaļu nomaiņu. Vai akli tic servisa nosauktajām detaļu cenām... par to vispār cits stāsts.

 

Un atkal par B4 (nevaru beigt :D) draugs nopirka, 3 gadus pēc kārtas uz TA bija jānomaina tikai pa kādai bremžu šļūtenei (pāris lati). Brauca katru dienu darbs turp atpakaļ - 50km, weekendā lauki - 90km. Tieši tajā gan nebija īsti kam plīst, motors un bundža. Ne kondicionieris, ne elektrisko logu.. vārdsakot nekā.

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
Link to comment
Share on other sites

par tādu maksāt 900ls :crazy:

Par ko? Patēriņš 6l ārpus.. in your dreams, var redzēt, ka auto tev nav bijis :D šis eksemplārs izceļas ar to, ka vispār neiet(monošprice) kauna traips audi. Piekare gada laikā jāmaina pilnīgi visa, ja nav saliktas virpotās bukses un kaltie plaukti. Reālais vidējais patēriņš ir 10l/100km, jo tas motors ir jāspīdzina, kaut vai uz apdzīšanu. Šādu varētu ņemt aprīkotu tikai ar gāzi 1./2. paaudze, jo neko labāku tur uzlikt nevar un tad tas būtu tikai dibenss pārvietojamais no punkta a uz b. Kaifa braukt tur nekāda

Link to comment
Share on other sites

Bāc, tas taču ir cipars par auto lietošanu (300Ls mēnesī)!!! Kā jūs ko tādu varat atļauties? Kādas jums ir algas???

 

 

Nu es gadā nobraucu ~ 25 000 km, vidējais patēriņš 8l/100km, tas sanāk, ka nobraucu kādus 2000l, 2000*0,98=1960Ls

Eļļas maiņa, filtri ~80ls, tā kā mainu 2x gadā = 160ls

Piekare un citi remonti gadā +/- 500ls

Citi šķidrumi, auto kopšana utt ~150ls gadā

KASKO 340ls gadā

OCTA ~50ls gadā

Tehniskā apskate 90ls (nodoklis) + ~20 = 110ls

Nemaz nerunājot par riepām, diskiem un citiem apgreidiem, ko ik pa laikam ielieku autiņā :)

 

Kopā sanāk ~ 270ls :)

 

Tā nu tas ir. Ja kop autu, tas arī maksā, protams, tās visas izmaksas var minimizēt uz pusi, bet auto stāvoklis attiecīgi arī būs nekāds :)

Link to comment
Share on other sites

Piekrītu par to, ka nav jāpērk auto ar domu kā būs vēlāk viņu pārdot.

Protams, lielākā daļa cilvēku stereotipsiski skatās uz dažādiem parametriem pērkot auto - nobraukums ne lielāks par 120k, obligāti audi, WV vai opel (ar domu, ka nākotnē būs vieglāk pārdot), viss pārējais auto stāvoklis ir vienaldzīgs.

Man, piemēram, ir SAAB. Kad pirku, skatījos, lai atbilstu manām vēlmēm, nevis kautkādiem mistiskiem nobraukumiem vai arī nākotnes pārdošanai.

Dzīvojam tak vienreiz, tāpēc nevajag visu rēķināt un salikt pa plauktiņiem.

Link to comment
Share on other sites

Piekrītu par to, ka nav jāpērk auto ar domu kā būs vēlāk viņu pārdot.

 

Pirms mēneša tirgoju savu auto, es vēl pēdējā dienā ņēmu un mainīju gultni, lai arī varēju to nedarīt un atstāt uz jaunā īpašnieka pleciem, bet nu nomainīju un momentā uzradās pircējs :D

Link to comment
Share on other sites

Tie kuri pērk auto ar domu, nopirkšu nojāšu un pārdošu, liela daļa ir dabūjuši pa purnu vārda tiešajā nozīmē :D

Es nebraucu ar jaunāko gadu autiņu, bet varu dot garantiju, ka mans autiņs ir bijis bez slēptiem defektiem un viss laikus sataisīts, kas ir jūtams, dzirdams vai vienkārši regulārās apkopes.

Link to comment
Share on other sites

Guest Javeris

Es tā saprotu, ka 150Ls mēnesī ierakstīties - tā vēl būtu veiksme. Sanāk kaut kāda bomžošanās... Es ar savu algu nevaru to pavilkt, ja tā reāli visu parēķina. Es tiešām nesaprotu, kā valstī, kur vidējā alga ir kādi 350-400Ls NETO var pavilkt auto, kas izmaksās 200-300Ls mēnesī? Nekādi nesaprotu...

Pastiprināti pēdējā laikā skatos uz ielām Rīgā, kādi tad auto ir cilvēkiem. Manuprāt, lielais vairums brauc ar Audi B4, arī VW Passat, VW Golf - gan pirms 2000. gada ražojumi, gan arī pēc 2000. gada ražojumi, grūti pateikt, kuri vairāk, protams, arī Opel (šodien redzēju pat Opel Omega), dažādi japāņu auto, Renault un protams arī Ford (Focus un arī vecie), bet pārsvarā - vismaz 10 gadus veci. Nu un tad BMW, Lexus, Mercedes - protams, biezajiem krāniem šādi ir. Bet tie ir mazākums. Ja nemaldos, šai mazajā valstelē ir 1000 miljonāri - iespaidīgs rādītājs valstij, kas neko neražo, faktiski neeksportē gandrīz neko, vismaz ne pasaules, pat ne Eiropas līmenim ko ievērības cienīgu. Tātad, kopumā tā situācija nemaz nav tik rožaina. Piemēram, ārzemēs, lai arī viņi braukā daudz ar it kā tautas klases auto, ģimenes auto un retāk ar biznesa auto, bet pavisam reti ar luksus vai sporta auto, tomēr - viņiem tie visi auto ir jauni! Vecāku auto par 10 gadiem tur ir ļoti maz. Es kad vienam somam pateicu, ka Latvijā ir normāli braukt ar 20 gadus vecu auto, viņš par to bija šokēts. Auto ārzemēs nav dārgāks, vismaz ne ievērojami dārgāks, rēķiniet, kas viņiem tas ir uz savām 2000-5000 EUR standarta strādnieka mēnešalgām paņemt līzingā kādu jaunu Opel vai VW...

Link to comment
Share on other sites

darklight

Pag, pag par tām izmaksām. Neaizmirstiet to, ka no šīs summas var droši atmīnusot to ciparu, ko citādi nobrauktu sabiedriskajā transportā. Piemēram, man vienu laiku bija darbs Pārdaugavā. Divi transporti no Purčika turp atpakaļ - divi lati. Ar autiņu... ~ divi lati. Toties trīsreiz ātrāk un ar komfortu. Eļļu mainu pats un pērku no vairumniekiem. Pēdējā maiņa Mobile 10w40 - 12 Ls. Filtrs Astrai pāris lati. Ritošo un bremzes arī taisu pats, tikai dzelžu izmaksas. Riepas nav 2x gadā jāpārmontē, jo ir divi disku komplekti - viens vasarai, viens ziemai, pārskrūvēju pats. Tā kā nav nemaz tik krimināli. Bet, ja nebūtu iespējas pašam skrūvēties brāļa garāžā, arī laikam nemaz nevarētu autiņu atļauties.

Link to comment
Share on other sites

Un tu tam tici? 200-300LS?

Paskatīes brīvdienās pie lielveikaliem.

Tā ststistika par vidējo algu Latvijā ir no d..... izrauta.

Link to comment
Share on other sites

Šodien redzēju Stokmann trakaas dienas... jebakj cilvēki ir slimi :D :D :D

Njaa, tad tepatīk "bembisti", tad kko pukst par "tautas kalpiem", tad par slikto valsts stāvokli, tad miljonāriem... Tev dzīve vispar kkas labs arī ir? :D

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...