Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Recommended Posts

marrtins
pirms 1 stundas , ivo teica:

Varbūt kādam ir līdzīga auto izvēles pieredze šajā segmentā un var padalīties ar info/pieredzi?

Personīgi es (juden) neņemtu nullīti - var pameklēt ~3 gadus vecu jau par puscenu, neredzu iemeslu ņemt uz sevi lielāko vērtības kritumu. Pats paņēmu divas corollas (sev un sievai) ~3gadus vecas, ar 35-50k nobraukumu un jau 3-4 gadus braucam bēdu nezinot - mainot tikai eļļu un bremzes.

 

Ja galīgi gribas 0, tad var paciesties un pagaidīt dīleru mega atlaides tad, kad viņiem tie pusgadi noslēdzas vai kas. Viens mans čoms paņēma Ford Mondeo sākotnēji 34k pā 26k uz dīlera noliktavas izpārdošanu (jūlijā kā reiz).

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , ivo teica:

Bet katrā ziņā man augstāka sēdpozīcija ir svarīga, tādēļ tomēr palikšu pie kroosovera.

 

Nu tad ņem Subaru Fotrester. Benzīnnieku līdz 2018.g., tad var ielikt LPG, patēriņš būs līdz 11l/100km kombinētajā ciklā ar smagu kāju, kas finansiāli atbils 5l benzīna vai 5.5 dīzeļa. Ja rūpīgi skatās var atrast labu "amerikāni" leišos. Man jau ceturtais auto - "amerikānis" ( 2 Voyager, 2 Subaru).

Piemēram šādu:

https://lv.autoplius.lt/sludinajumi/subaru-forester-2-5-l-apvidus-2018-benzins-11369211.html

"Smuki" sists - tikai pa pakaļu. Bildes pirms remonta ir šeitan:

https://en.bidfax.info/subaru/forester/2861225-subaru-forester-25i-premium-2018-blue-25l-4-vin-jf2sjaec2jh580287.html

Ja vajadzētu auto, ņemtu uzreiz.

Link to comment
Share on other sites

Vienīgi svaigajiem foriem variators....kā jau hapoškām visiem. Ja daudz garievgabali vai slodzē liksi pa mežu..kapi būs ātri.

Link to comment
Share on other sites

Pēdējie subāri pie slodzes sāk degvielu laist karterī. Respektīvi sāk augt eļļas līmenis

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Zinu cik kašjajiem sprāga variatori, mums darbā avenšiem gļuko..izpsužās tā : 5k apgriezieni a jams tupī...neslēdzas...kaut ko tur pa garantiju darīja daudzvreizes.

Link to comment
Share on other sites

Darbā šefam ir Škoda Karoq. Kad šis atvaļinājumā, tad es ar to auto gāzēju. DSG automāts. Pa trīs gadiem noripināts pāri 100 štukām- nekādu garantijas problēmu nav bijis. Domāju, ka ļoti laba cenas-kvalitātes attiecība. Protams, ja budžets ļauj, tad labāk ņemt lielāko brāli Kodiaq.

Pats jau pusgadu izbaudu braukšanu ar 2010.g. Volvo XC60. Protams pavisam cita jauda un komforts nekā Škodā. Tā, ka vari padomāt arī par šo modeli, ja nu skaties uz lietotiem. Jaunāki par 2016. gadu gan būs padārgi, bet 14.gads būtu ļoti ok.

Labots - ridao
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , Murlo teica:

Pēdējie subāri pie slodzes sāk degvielu laist karterī. Respektīvi sāk augt eļļas līmenis

Nu nez. Man ar draugiem kopā 9 Subāri. Nav tāda problēma manīta. 5 no tiem ar variatoriem. Nav līdz šim bijis problēmu. Pašam Outback 2015, 70k uz šiltes, 2.5 benz/LPG. Jālej tik degviela.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Insekc teica:

tad var ielikt LPG

Kāpēc Tu iedomājies, ka man interesē sūda LPG? Lai ietaupītu 1 litru bemžas uz 100 km un dēļ tā sajātu autiņu? Nekad un nemūžam. 


pirms 1 stundas , marrtins teica:

~3 gadus vecu jau par puscenu

It kā jā, bet:

1. Līzings dārgāks (nebūs operatīvais);

2. Garantija vai nu beigusies vai atlicis nedaudz un pēc tam visi remonti pašam jāsedz. Jo īpaši, ņemot vērā, ka mūsdienu auto nav paredzēti ilgstošai ekspluatācijai.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

gāzi no rūpnīcas

Negribu es gāzi, kā sugu negribu

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , ivo teica:

 sūda LPG? Lai ietaupītu 1 litru bemžas uz 100 km un dēļ tā sajātu autiņu? Nekad un nemūžam. 

 

Interesanti kā LPG sajāj auto? Un cik tad ir jānobrauc? Mani iepriekšējie auto arī bija ar LPG un tika mainīti ar krietni virs 200 k uz šiltes un nevis motora vai kārbas dēļ, bet ruslans bija pārāk iemeties.

 

Bet nu katram jau savs. Ja neinteresē LPG, tad derēs arī Forester no 2019.g. un Outback no 2020.g. , tad tiem ir tiešās iešprices motori. Biku jaudīgāki un biku taupīgāki.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, ridao teica:

Škoda Karoq

Šis modelis pagaidām ir sarakstā kā Nr.1. Ar 1,5L TSI un DSG tomātu.

Bet, kā jau teicu, es pagaidām vēl briestu, iespējams, ka tikai uz nākamo pavasari nobriedīšu, kad esošajam skate beigsies :D


Pirms 1 minūtes , Insekc teica:

kā LPG sajāj auto

Kaut vai sūda balons, kas aizņem vietu grabažniekā + iejaukšanās auto konstrukcijā + 2x biežāk jāpildās utt.


Pirms 3 minūtēm , Insekc teica:

Outback no 2020.g

Nejēdzīgi dārgs

Link to comment
Share on other sites

marrtins
Pirms 11 minūtēm , ivo teica:

2. Garantija vai nu beigusies vai atlicis nedaudz un pēc tam visi remonti pašam jāsedz. Jo īpaši, ņemot vērā, ka mūsdienu auto nav paredzēti ilgstošai ekspluatācijai.

Beigsies jaunam auto garantija pēc 2-3 gadiem un tad arī pašam jāsedz remonti :sarkasms: Jaunam apkopes arī nav lētas. 50% no vērtības, manuprāt, ir laba motivācija.

Bet operatīvais līzings, protams, ir cita runa. Vai tad tas maz atmaksājas, ja paredzēta "ilgstoša ekspluatācija"? Tur jau ir limiti uz nobraukumu, nolietojumu kas tik vēl ne.

P.S.

Tikai neuzskati, ka uzspiežu "savu" patiesību. Vienkārši diskutēju :) 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , ivo teica:

Kaut vai sūda balons, kas aizņem vietu grabažniekā

Man visiem rezerves riteņa vietā. Līdz ar to nemaz i nemana.

pirms 1 stundas , Insekc teica:

"Smuki" sists - tikai pa pakaļu.

Tas tiešām ir "smuki" sists, tur var redzēt, ka aizmugurējais tilts ir jau aizgājis no savas vietas. Subari jau tā rūsē, šim vispār tā pēcpuse ātri nopūs.

Link to comment
Share on other sites

un rezerves ritenis bāgūzī?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , ivo teica:

Kaut vai sūda balons, kas aizņem vietu grabažniekā + iejaukšanās auto konstrukcijā + 2x biežāk jāpildās utt.

 

 

Kurš tev to ir iestāstījis, ka 2x biežāk? Patēriņš ar LPG nav tik daudz reižu lielāks. Outback rezerves riteņa vietā iet 80 l balons. Tā kā man ir smaga kāja, tad parasti vairāk par 630 km ar vienu uzpildi kombinētajā ciklā nesanāk. Nav nemaz tik daudz auto, kuri ar oriģinālo degvielu ar vienu uzpildi nobrauc vairāk. "Eiropas" Subaru, tāpat kā daudzu citu marku auto no rūpnīcas netiek komplektēti ar rezerves riteni. Tā vietā ir putu baloniņs un /vai kompresoriņš.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , ivo teica:

Kāpēc Tu iedomājies, ka man interesē sūda LPG? Lai ietaupītu 1 litru bemžas uz 100 km un dēļ tā sajātu autiņu? Nekad un nemūžam. 

 

 

It kā jā, bet:

 

1. Līzings dārgāks (nebūs operatīvais);

2. Garantija vai nu beigusies vai atlicis nedaudz un pēc tam visi remonti pašam jāsedz. Jo īpaši, ņemot vērā, ka mūsdienu auto nav paredzēti ilgstošai ekspluatācijai.

Nesāc karu par degvielu. Visi 3 veidiem ir tiesības dzīvot- visi vienādi labi/slikti.

Esmu izbaudījis visus 3, katram pāri 120k km noskrējienā pie manis

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

rīgas bedrēs kompresors tev palīdzēs...un baloniņš..es drošāk ar rezerves ratu jūtos (pilno). Mondeo savulaik  uz akas vāka izplēsu riepā robu- ja nebūtu cīsiņš, būtu autoevakuator jāsauc....

subāram pilnais geolandārs ir rezervē, bet par cik braucu ar AT riepām, nav bijusi vajadzība 3 ar pus gados...

Link to comment
Share on other sites

un vairāk uztrauktos par ruslanu, jo krāsot pa visām reizēm sanāks dārgāk nekā kapitalka motoram/kārbai

Link to comment
Share on other sites

es arī esmu izbaudījis darba auto parkā gāzi >

mani mīnusi,

jau pieminē tā vieta, ilgā uzpilde, rindas, taksisti, mīnusos grūti uzpildīt - bijis ka pūš garām gar blīvi pie -15. Auto neviens nav gājis kā ar degvielu + biežās apkopes, regulēšanas.  bet nu katram savs un neviens man neiestāstīs ka auto  kompis strādā ar gāzi tāpat  kā ar beņu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , osscar teica:

Auto neviens nav gājis kā ar degvielu + biežās apkopes, regulēšanas.  bet nu katram savs un neviens man neiestāstīs ka auto  kompis strādā ar gāzi tāpat  kā ar beņu.

Reizi 2 gados aizbraukt lai nomainītu filtriņu, reizi 5 gados iztīrīt reduktoru, vai tas ir bieži? Es biežāk ar "gāzētu" auto servisu neapciemoju. Un kāda tur regulēšana, pieslēdz pie kompja, pasaka viss OK, nekas nav jāregulē un brauc mājās. Ir bijuša BRC un STAG iekārtas. Tagad atkal BRC. Un braucu uz servi, kad gāzes čoms saka, ka mani ilgi nav redzējis.

Subjektīvi nejūtu atšķirību braucot ar benzīnu vai LPG. Gan jau uz jaudas stenda kādu kriksīti var noķert.

Link to comment
Share on other sites

kādos 2 gados ? tur ik pa 5K bija jābrauc garantijas laikā cik atceros


vai 10k...neatceros. 

Link to comment
Share on other sites

Neapmeklēju nekādus garantijas servisus. Nekad. Eļļu pats māku momainīt. Arī gāzes filtriņu momainīt nav nekāda raķešu zinātne. Braukt uz servisu, ja auto iet kā pulkstenis? Tas nu nav priekš manis.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 24 minūtēm , marrtins teica:

Bet operatīvais līzings, protams, ir cita runa. Vai tad tas maz atmaksājas, ja paredzēta "ilgstoša ekspluatācija"?

Jaunus auto 90% pērk operatīvajā. Ņem parasti uz 5 gadi, pēc tam atdod un ņem atkal nākamo nullīti. Dažiem ražotājiem tos visus 5 gadus arī darbojas garantija. Nobraukuma ierobežojums protams ir. Parasti 20k gadā. Var vairāk, bet tad arī ikmēneša maksa lielāka. Bet tā pa autiņu 24k vērtībā kaut kas ap 260 eur mēnesī sanāk. Sākumā protams pirmā iemaksa 10% no cenas. Bet to parasti var nosegt iesmērējot viņiem veco auto.

Link to comment
Share on other sites

garantijas auto tā nevar + tā jebļa ar to vārstu eļļu, kura par laimi kaut kādā mirklī vairs nepilēja un pārstāja visi to liet , jo zb. ? bet nu labi offt....

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , ivo teica:
pirms 3 stundām , kaads teica:

bagāžnieks nekāds

tas protams ir mīnuss, pie kā nāksies pierast. Bet no otras puses - jo mazāks bagāžnieks, jo mazāk lieku musoru ikdienā vadā līdzi. Tomēr reizēm vajag vairāk mantas salikt.

 

 

Ar to bagāžnieku vienkārši - ja grib lielu bagāžnieku, tad jāņem minivens. Jo maza izmēra autiņam ja grib bagāžnieku, tad salons mazs.

Man labāk plašāks salons un kravām tam paredzēts transports. Ja retu reizi vajag tad var arī īres auto pakalpojumu izmanot.

 

Vēl jau vienmēr variants ņemt ar kravas kasti (Toyota HI-LUX), bet tas vairāk reģionā dzīvojošiem jo pilsētā liekas galīgi lieki.

Link to comment
Share on other sites

nu nav jau tik mazs bāgūzis tādiem auto kā kašķis, foris vai škodas korķis...400-500l ar nenolocītiem beņķiem  - tādā veļasmašīnu var vēsi ielikt. Nav jau juke vai  t-roc vai kāds tu mazias suv kur tiešām var tikai sporta somu ielikt.

Link to comment
Share on other sites

raivix95

Kā cilvēks, kas kaut reizi ir braucis ar kaškaju, vispār var apsvērt tāda auto iegādi? Viņš taču ir briesmīgs no A līdz Z. Šausmīgs ārpusē un tāds pats arī iekšā.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Kašķis ir viens no top jaunajiem auto ko pērk, jo lēts ..un ir suv...pilsētai...pārējais nevienu neinteresē

Link to comment
Share on other sites

@Raivix - teikšu rupji, nevajag irst! Es braucu ar kaškaju +2 jau gadus 4, esmu norullējis ap 125k, un auto man patīk. Gan dizains gan iekšējā apdare gan dzinējs. Tikai, kā jau minēju, noskrējiens liek sevi manīt.

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , kaads teica:

RAV4 ?

CR-V ?

Tiek izskatīti, kā variants, abi auto ir OK, bet jauni ir dārgāki  par to pašu Karoq

Link to comment
Share on other sites

ja skatās KAROQ SPORTLINE  tad cenu starpība nav tik liela. protams apaudzējot ar vēlmēm savām, tā cena jau pieaug katram modelim.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , kaads teica:

SPORTLINE

nē, skatos parasto

Link to comment
Share on other sites

vajag katrā izraudzītajā  pasēdēt, izbraukt,  uz papīra salikt visas fīčas un tad salīdzināt. Kaut kad sēdēju KAROQ un RAV4 , Toyota jau krutāka bija.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , kaads teica:

Toyota jau krutāka

Porše Kaijēns vēl krutāks. Nu un tad? Man būtiski lai mēneša maksājums neradītu galvassāpes.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , ivo teica:

Porše Kaijēns vēl krutāks. Nu un tad? Man būtiski lai mēneša maksājums neradītu galvassāpes.

Neiet runa pa tik lielu lēcienu. Pats teici ka RAV4 tiek izskatīts kā variants.

Link to comment
Share on other sites

Just now, marrtins teica:

skaidri zin

Tā ir - šodien zinu, bet rīt varu atkal sākt šaubīties un nezināt :D

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...