Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Recommended Posts

pirms 23 stundām , raivix95 teica:

Kā cilvēks, kas kaut reizi ir braucis ar kaškaju, vispār var apsvērt tāda auto iegādi? Viņš taču ir briesmīgs no A līdz Z. Šausmīgs ārpusē un tāds pats arī iekšā.

 

Normaals auto, ar labu atpirkuma veertiibu. Nobraucu 3 gadus, biju apmierinaats. Varianti ar variatoru gan likaas galiigi garaam, speciaali njeemu ar manuaalo kaarbu.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

raivix95
pirms 14 stundām , kaads teica:

ja skatās KAROQ SPORTLINE  tad cenu starpība nav tik liela. protams apaudzējot ar vēlmēm savām, tā cena jau pieaug katram modelim.

Man reiz paziņa teica - apsēdos sakomplektēt sev Passātu, salieku visas vēlamās opcijas, apskatos cenu - Mersedess sanāk. Mēģinu vēlreiz - galā apskatos cenu, atkal Mersedess sanāk. Atmetu ar roku.

Link to comment
Share on other sites

raivix95
pirms 2 stundām , jozhix teica:

Normaals auto, ar labu atpirkuma veertiibu. Nobraucu 3 gadus, biju apmierinaats. Varianti ar variatoru gan likaas galiigi garaam, speciaali njeemu ar manuaalo kaarbu.

Vienkārši gadi 7-10 atpakaļ Qashqai bij riktīgs "kulta" auto, uz ielas bij biezākā slānī nekā Audi 80, laikam tad arī sākās mans riebums.

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , jozhix teica:

Varianti ar variatoru gan likaas galiigi garaam, speciaali njeemu ar manuaalo kaarbu.

Manējam nav variators, bet klasiskais automāts

Link to comment
Share on other sites

tapēc ka tev vecais, tagad klasiskie tomati vairs nav kā suga japoškām(cenas un degvielas ekonomijas pēc) - tikai variatori un cik saprotu viņi nav remontējami. ja jauns ar garantiju, tad var ņemt bet tā ...es neņemtu. 

Link to comment
Share on other sites

Jaunie kaskaishi tikai ar variatoru. Jaunam auto it kaa remonts nesatrauc, bet tas variators veel tupii... :(

Ir ir veel japaanji ar  klasisko automaatu, bet nu jaameklee. Es atradu :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Starp citu, parādījās interesanta opcija - Peugeot Rifter.

Protams, zinu, ka konkrētais zīmols daudzu acīs ir ar tikpat labu slavu vai vēl sliktāku kā, kā opelis 90-tajos, bet nu... jauns ir jauns un ar 5 gadu garantiju.

Un šajā gadījumā par to cenu liekas samērā daudzsološi.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , ivo teica:

tarp citu, parādījās interesanta opcija - Peugeot Rifter.

Praktiski to pašu var nopirkt ar Opel vai Citroen birku. Ar to Toyota uzrakstu, laikam nē, ar to tikai busiņu.

 

Katrā gadījumā, tāds labs nopakots ar klimatu, 8 ātrumu automātu un dīzeli būs 25k+, ja netrāpa uz kādu superakciju.

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , ivo teica:

un ar 5 gadu garantiju

un kad gribēsi kaut ko labot, izrādīsies, ka garantija uz to neattiecas

Link to comment
Share on other sites

Tajos laikos, kad vēl remontēju auto - iebrauca kādreiz pie manis kolēģis, ieraudzīja Reno/Pežo/Nissan un nosmēja - eh, esi pazaudējis modrību un šito paņēmis remontēt. Jāatzīst, viņam praktiski vienmēr bija taisnība. Neskaitāmas reizes esmu pārliecinājies, ka konstruktori ir konservatīvi, un pieeja auto konstruēšanā daudziem zīmoliem nemainās gadiem.. Par minētajiem francūžiem runājot - pieņemsim, ka ir jāatrod, piemēram, galvenais štekeris ar kādiem 100 piniem, kas savieno motora "kabelbaumu"ar pārējo auto elektrisko daļu. Nav zināms, kur tas atrodas. Bet iedomāsimies vietu, kur ziemā visvairāk nāks sāls, dubļi un mēsli no ceļa, un meklēsim šo štekeri tur. Un nebūsim kļūdījušies! Bet braukšana ar franču auto tiešām ir komfortabla. Tas jāatzīst. Ja izdodas iedarbināt un "inžektors neraustās". Nissan? Ja pieņemam copy/paste kā galveno auto projektēšanas metodi ar Nissan viss ir ok!

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , ju teica:

Katrā gadījumā, tāds labs nopakots ar klimatu, 8 ātrumu automātu un dīzeli būs 25k+

Jā, bet tajā pašā laikā vidēja izmēra krosovers nostāsies jau ap 30k un  vairāk.

Pie tam šajā vietas būs 3x vairāk + bagāžniekā eiropalete mierīgi ielien un vēl brīva vieta paliek.

Kolēģim ir šāds darba auto, apmierināts kā zilonis.

Protams, ir savi trūkumi un nianses, bet ko sakarīgāku var atrast pa 25k?

Runājot par frančiem - pēdējo gadu laikā autobūvē šis tas ir pamainījies un vairs nav spēkā apgalvojums, ka vācu un zviedru auto ir par kārtu labāki nekā franči.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , ju teica:

toyota bļembu

Kolēģis, pirms auto iegādes, izbrauca testa braucienu gan ar pežo gan toyotu. Izlēma par labu pežo.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 37 minūtēm , kreizā Kāja teica:

bembi ar ādas salonu un masāžu

Tādu man točna nevajag

Link to comment
Share on other sites

Rifters ir Partners ar nedaudz modificētu bundžu un paaugstinātu piekari. Agrāk tādus (paaugstinātus, bet ne 4x4) tirgoja ar to pašu Partner virsbūvi un preču zīmi. Lietoju tādu kā darba auto no 2008 līdz 2013.

Labās lietas: Ļoti ietilpīgs, ĻOTI IETILPĪGS. Eiropalete pilnos izmēros ieiet īzī, droši vien tam arī projektēts. Ērta sēdpozīcija - nenogurdina garos brauucienos, augsts klīrenss (ap 20cm), nav zemo bamperu (poh par apmalēm).

Sliktās lietas: ja piever acis uz lētās plastmasas apdari, švako skaņizolāciju tad: PSA koncerns ir slavens ar to, ka saviem produktiem rada dizainu, bundžas un dzinējus. Pārējās daļas tiek sakomplektētas pa visu pasauli. Vienai un tai pašai detaļai var būt 3 dažādi ražotāji, katrs ar savu izcenojumu un kvalitātes standartu. Pie kam detaļas cena var atšķirties vairākkārtīgi. Uz ceļa esmu palicis 2x - abas pārtrūkušas sajūga troses dēļ. Skat M_J komentu - tai sāls un slapjums tiek klāt. Ir sadrupis termostats mīnus 15 grādos tā, ka lielo apkures cilpu nelaiž un man jānobrauc ap 50km, līdz tieku servisā (tad gan pār PSA inženieriem bira trīsstāvīgie, cerams ka karmu nesačakarēju). Ātrumkloķa kulisei arī tiek sāls un slapjums klāt, ar laiku vajag traktorista tvērienu, lai robā ieliktu. Vai arī regulāri darbs ar solidolu. Bīdāmo durvju mehānisms - līdzīgas problēmas.

 

Bet visā visumā mašīnīte man patika, neskatoties uz tehniskām ķibelēm. Nobraucu ap 150k. Man trāpījās vārgulīgs 1.6 atmosfēriskais benzīnnieks, kas bija pietiekami rijīgs dēļ eksterjera ķieģeļa dinamikas, taču tāds disciplinē uz šosejas neraustīties un apdzīt tikai tad, kad tas patiesi ir iespējams.

 

Tajos laikos labs bija Pežo serviss Mežciemā. Tur zēni bija pudu sāls apēduši ar šiem auto, un intuitīvi prata atrast problēmu cēloņus.

Ja būtu vēlreiz jāizvēlas šāda tipa auto, tad Partners/Rifters būtu pirmā izvēle, tikai ar dīzeli (po par zaļo domāšanu).

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , msp teica:

Ja būtu vēlreiz jāizvēlas šāda tipa auto, tad Partners/Rifters būtu pirmā izvēle, tikai ar dīzeli (po par zaļo domāšanu).

 

No šāda tipa auto Caddy ar garo bāzi. Citas alternatīvas pat īsti nav. Vai Tourneo Connect arī ar garo bāzi. Bet nu man Fords nu tā, ne visai. Ar Partneri ir braukts, kā kantora auto saietu, bet ja sava nauda jatērē, tad labāk ne.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , msp teica:

pārtrūkušas sajūga troses

Man tas noteikti nedraud jo manam auto nebūs sajūga :D


Pirms 15 minūtēm , msp teica:

dīzeli (po par zaļo domāšanu)

Dīzelis kā reiz ir zaļāks par benzīnu, ja salīdzina izmešus

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , ivo teica:

Man tas noteikti nedraud jo manam auto nebūs sajūga :D

Cik zinu, tad Caddy var ar DSG kārbu nokomplektēt, tad tur ir gan braukšanas prieks, gan arī tās kārbas inženieri jau ir paspējuši uztaisīt tādas, kas nemirst nost pēc 100k, kā kadreiz.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , x_rays teica:

Caddy

Ar ko viņš labāks?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , x_rays teica:

Caddy ar garo bāzi

 

Jā, ja braukšana tikai pa asfaltu. Rudens/ziemas apstākļi uz grantenes daudz piemērotāki ir īsajai bāzei un garajām federēm. Ar labām ziemas riepām esmu caurbraucis gan aizputinātus lauku ceļus, gan rudens lietavās izšķīdinātu zeminieku. Pilnpiedziņa nav tik svarīga, kā tas, lai vēders pa zemi nebrauc.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , msp teica:

Rifters ir Partners ar nedaudz modificētu bundžu un paaugstinātu piekari.

Jaunajiem vairs nē, Rifters ir tāda kā civilā versija, Partner tīri komerciālais ar 2/3 vietām.

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , msp teica:

Ar labām ziemas riepām esmu caurbraucis gan aizputinātus lauku ceļus, gan rudens lietavās izšķīdinātu zeminieku. Pilnpiedziņa nav tik svarīga, kā tas, lai vēders pa zemi nebrauc.

Man vairāk par rudens lietavām "patīk" pavasari - nekad nezinu, kurā rītā no pagalma netikšu ārā. Rudeņos tādu problēmu nav - jā, lietavu laikā kaut kādas rises iebraukājas, bet tomēr tai zemei ir kaut kāds saturs. Pavasarī pavisam cita "mīcīšanās".

Pilnpiedziņa palīdz, uj kā palīdz. It īpaši, ja kilogramu daudz (ar vieglu opeli nebija problēmu arī ar priekšpiedziņu, bet ar smagu "govi" arī ar pilnpiedziņu var nākties ņemt rokās lāpstu). Riepas it kā labi, bet kad protektors pilns ar māliem, tad tas maz ko līdz.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , binary teica:

protektors pilns ar māliem

Ir speciāli paklājiņi, ko pamest zem riteņiem. Palīdz.


Pirms 1 minūtes , ju teica:

Kāpēc to ceļu no pagalma nesataisīt?

Ja īss posms, tad bruģi jāuzliek un viss, bet ja kilometrs līdz normālam ceļam?

Link to comment
Share on other sites

@ju, nav zināms, kur ceļu pagalmā pēc gada-diviem vajadzēs :D Bet nu arī ceļš no pagalma līdz "šosejai" pavasaros mēdz būt "interesants", ar dubļu vannām un tml. Lai to sataisītu, jākooperējas ar kaimiņiem, pagaidām tādās lietās vēl esam iesācēji (nevis es, bet visi kaimiņi). Turklāt nav arī īsti skaidrs, uz cik tad garu posmu būtu jāmetās - 300m, 500m, 1000m, ... Un nav arī īsti skaidrs, kam to vairāk vajag, ko darīt ar traktortehniku (ne vietējo iedzīvotāju) un tml.

 

@ivo, parasti zem riteņa jāpamet tad, kad jau ir par vēlu :D Jebšu tad arī tas paklājiņš var palīdzēt? Vienu-divas reizes, šķiet, ar dēļiem izlīdzējos - laicīgi sapratu, ka "nu būs ziepes", pametu apakšā 60cm garus dēlīšus un kaut kā tiku ārā.

Link to comment
Share on other sites

Man lielākās problēmas ir tieši ar izbraukšanu no pagalma - ja iestrēgstu, tad pagalmā. Ar tām dubļu vannām pilnpiedziņas pagaidām ir spējušas tikt galā. Nu ja tādā apstātos, tad gan droši vien neizbrauktu.

Link to comment
Share on other sites

Stepselis
pirms 7 stundām , ivo teica:

Dīzelis kā reiz ir zaļāks par benzīnu, ja salīdzina izmešus

Kas tās vēl par muļķībām! Pilnīgi pretēji.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
pirms 9 stundām , ivo teica:

Dīzelis kā reiz ir zaļāks par benzīnu, ja salīdzina izmešus

no likumdeveeju, burta kalpu, sugas vai?

tikai uz papiira, saliidzinot CO, a visa paareejaa shnjaga jau neskaitas . . .

Link to comment
Share on other sites

tur jau atkarīgs kāds benzīns ar katu ar  egr utt...jaunajiem jau arī vēl smalkāki filtri klāt..tas pats dīzelim/ kādu gadu auto tiek salīdzināti/ šodien necerēti ar veterānu izgāju skati ar 2,7 beņu ar oem katalizatoru - 270k panelī un bez egr kaut kā tā no ecsdd

CO paaugst.(%): 0.13
HC (ppm):

8

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , MartiniB teica:

a visa paareejaa shnjaga jau neskaitas

A kuras šņagas? Nevajag izlaist, ka topika pacēlājs pērk jaunu.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
pirms 10 stundām , ggg97 teica:

Nevajag izlaist, ka topika pacēlājs pērk jaunu.

Taisniiba, sho niansi nebiju njeemis veeraa.

paliek tad troksnis un kuupeeshana-smirdeeshana regjeneraacijas laikaa,

ja taa aktivizeejas uz shosejas to var arii nepamaniit, bet pilseetaa, sastreegumaa . . .

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , kaads teica:

KIA , Hyundai

Kaut kā neko interesantu tiem ražotājiem nemanīju.

Pamazām domas tomēr atgriežas atpakaļ pie vidēja izmēra krosovera. Nav man tomēr 3 bērni, kas jāvadā, lai vajadzētu tik lielu auto. Pārsvarā ar auto pārvietojamies 2-vatā vai 3-jatā.

Skatos arī iespēju izvēlēties kādus 2-3 gadus vecu auto ar nobraukumu līdz kādiem 60-80k. Tur jau var atrast sakarīgu RAV4/Tiguan/Karoq/Qashqai/Forester/Outback/CR-V/Kadjar. Šim variantam pluss vēl tāds, ka var sameklēt RAV4 dīzeļa versiju (jaunie nāk tikai ar beņu vai hibrīdi).

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , ivo teica:

krosovera

Eh, žēl ka LZA Terminoloģijas komisija nav apstiprinājusi "parketa džips" kā oficiālu terminu :(

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , 138 teica:

parketa džips

pilnīgi pajāt, kā tas vārdulizācijas lēmējbars viņu izlēmis saukt. Man nevajag braukt bezceļos, attiecīgi nevajag džipu ar pilnpiedziņu. Medībām ir vecs L200, kas savu funkciju pilda (un pildīs, kamēr rūsa viņu uzveiks pavisam).

Idejiski pietiktu ar parastu universāli, tik nelaime, ka man patīk augsta sēdpozīcija un nepatīk locīt muguru lai iesēstos autiņā. Un patīk krosoveri tīri dizaina ziņā.

Un vēl - neieredzu auto, kas sēžas uz ielu apmalēm un šļūc uz vēdera, ja iebrauc pļavā.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

vienkārši tur jau restaurācija sanāk ne remonts.....tur vismaz ar 2k jārēķinās vai pat 3...vai tas ir tā vērts priekš l200? nav jau 67 gada mustangs.

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , €inārs teica:

ka nevar nopirkt jaunu auto,

Beton, palielies ar kādu auto tu braukā?:biggrin:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...