Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Recommended Posts

Pagaidām tik bijis viens auto.

Mercedes Benz CLK500 2003.g.

Manuprāt elegants auto, jo dizains labi saglabājies. Kā arī lielākā daļa uzskata auto pār dārgāku nekā ir. Braukt ērti - garos gabalos nekas nesāp un pēda arī netirpst. Protams, ir jāieliek noteikta summa remontos, bet to atsver braukšanas prieks.

Link to comment
Share on other sites

Mans sarakstiņš:

 

VAZ210 (kapeika) 1972 gads nopirkts no ceļu policista par 100 zaļajiem, laikam tāpēc man nebija problēmas braukt bez tehniskās. Ja kas vienīgais autiņš, ko pats remontēju no A līdz Z.

Audi 80 1984 gada - labais, bet vienīgā problēma bija ar indukcijas spoli, kuru ilgi nevarēju atkost.

VAZ 2109 - rūsēja trakāk kā opelis un stūre bija labajā pusē. To man na haļavu no Anglijas onkulis atveda.

Toyota carina E - likās diezgan Ok

Opel omega caravan - darba zirgs kamēr nesākās problēmas ar kardānu.

Jauns Mitsubishi Lancer 2008. g, 1.8 benīns - neiesaku, jo 5 gadi bez problēmām, bet tad sākas viss pēc kārtas...

Nissan Xtreil 2006. g. - principā liela Ņiva, bet 2.2d un ievērojami ietaupījumi degvielai.

un protams ntās darba mašīnas.

 

P.S paldies topikstarterim - bija interesanti palasīt un pašam atcerēties.

Labots - gitis
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nekad nesapratīšu večus, kuriem lodāmurs kalpo kā krāniņa pagarinātājs.

paldies, tieshaam paraava platu smaidu :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet vai maz tika saprasta doma, ka hobijs/intrese nav uzreiz krānstaipīšana

Hobijs var būt kaut veca Golfa ķīlēšana un braukšana krūmu gomkās. Nopirkt krutu mersi, uz parāda, un zīmēties ar to braucot, desmit minūtes, uz darbu no sava piesmirdušā divistabu dzīvoklīša hruščovkā, nav hobijs. Diemžēl Latvijā autiņš ir kā pielūksmes objekts un ļoti daudziem kalpo kā krāniņa pagarinātājs sabiedrībā. Tas acīm redzot nāk no krievu laiku nabadzības, kad cilvēkus kapusvētkos vērtēja, ar kādu autiņu atbraucis. Var protams krāt autiņus, var tos šķūnēt un tas būs hobijs, bet ikdienas braucamais jau nu nav nekāds hobijs. Autiņš ir lūznis, kurš kalpo tāpat kā apakšbikses un kad caurs, to izmet.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Didzi, tas komentārs par lodāmuru un krānu bij vietā, jo Tu selektīvi vērtē salīdzināmus hobijus un intereses ar kuriem var arī naudu pelnīt. Nez kāpēc lodāmurs ir krāna godā, bet auto ir lūznis. Pamēģini uz pasauli mazliet plašāk paskatīties...

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Nez kāpēc lodāmurs ir krāna godā

un kurā vietā Didzis pieminēja lodāmuru?, vai viņš bildi ielika?, beidziet murgot .... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pats beidz murgot. Tā bij atsauce uz Didža dažkārt kategoreskijajiem spriedelējumiem arī citās tēmās. Skaidrāks palika?

Link to comment
Share on other sites

Rīgā dzīvokļi nemaz pa lēto nabagiem nav pieejami. Maksā stipri vairāk, kā privātmājas 100+km attālumā no Rīgas.

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Didzi, domā kāds no topika dalībniekiem te ir divistabu pirdien-kambara iemītnieks?

Es zinu, ka esi nikns par nedataiseņiem, kas paņem CLS uz kredīta, būdami kambara iemītnieki.

Man ar viņi besī.

A nē, skuju. Man par viņiem ir vienalga.

Link to comment
Share on other sites

Maksā stipri vairāk, kā privātmājas 100+km attālumā no Rīgas

 

Nemaksā gan. Ja vien tu ar privātmāju nesaproti jebkuru būdu uz zemes pleķa, kur ūdens pagalmā akā un dirstuve aiz stūra no dēļiem saklapēta. Tā nav privātmāja, bet zemes gabals ar apgrūtinājumu.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Par tēmu:

 

M412, Vaz 2101, 21013, 2109, Opel Kadett Caravan '76, Audi Coupe '82, Audi 80 '87, Honda Prelude '88,  Honda Prelude '92, Audi A4 '95 un tagad Subaru Legacy '05. Neskaitu n-tos darba autiņus, kur pēdējais bij Hyndai ix35 '14 un rallijā u.c. autosporta disciplīnās epizodiski brauktos Audi un Subaru.

Link to comment
Share on other sites

pašam vadītāja apliecības nav, bet saviem sievišķiem esmu pircis 3 mašīnas..

 

1. bija VW Golf 3, ja nemaldos 95. gada.. 1.9 dīzelītis.. vecā brūte vēl kādu laiku nobraukāja un tad šķiet pārdeva :D

2. tagadējai no sievasmātes nopirkām Opel Vectra 98. gada 1.8 benzīns, pārdevām sievasmātei atpakaļ jeb pareizāk sakot viņa atpirka atpakaļ pēc gada braukāšanas

3. pagājušā gadā uz ZS nopirku VW Passat variant 03. gada 1.9. dīzeli.. sieva apmierināta.. mašīna laba, bērni un mantas satilpst..

Link to comment
Share on other sites

He, mans tas saraksts pavisam īss:

1. 1991. gada Honda Civic, 1.3 motorītis.

post-68306-0-79678300-1476184153_thumb.png

Tika "nopirkts" par 100 LVL, nobraukts apmēram gadu un pēc tam pārdots par 40 LVL/EUR it kā šrotam.

Ja neskaita sajūtu, ka pie jebkuras avārijas būs letāls iznākums, super mašīnīte. Patēriņš mazs, manā lietošanas laikā ieguldījumi tiecās uz 0 un, pateicoties super vienkāršajai bunžai un praktiski neesošai skaņas izolācijai, varēja riktīgi just ātrumu.

Magnetolai nevarēja noņemt priekšējo vāciņu, bte to varēja izņemt pašu - bija pat rokturis :D

 

2. 2002. gada Ford Mondeo, 2.0 TDCI

post-68306-0-85198900-1476184428_thumb.png

Tika nopirkts pirms pavisam nedaudz vairāk nekā 2 gadiem par 1500 EUR.

Ja neskaita šur tur rūsu, visai skaļo motoru un ne pārāk labo skaņas izolāciju pie 90+ km/h, superīgs autiņš: ērts, uz ceļa turas pa pirmo, visai mīksta piekare (citi fano, cik mīksta braukšana pa mūsu labajiem ceļiem), ekonomisks un uzturēšanā visai lēts.

Tā kā man šis auto tik ļoti patīk, pat īsi nezinu uz ko varētu pāriet. Gan pagaidām par to pat nedomāju :)

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Skaidrāks palika?

bet katram ir savs viedoklis, un tā nu ir ....., mēs esam dažādi ...... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

1. Savu pirmo auto nopirku pirms kādiem 12 gadiem par apmēram 2.2k latiem. 1993.šā gada Audi 80B4 ar 2 litru benzīna motoru. Nopērkot mašīnu, odometrā bija ap 196k, bet tas īsti nedarbojās. Pēc vairāku gadu vizināšanās to odometru beidzot sataisīju. Kopš nopirku motors diezgan smuki ņammāja eļļu, bet gāja labi. Vai nu kā- reiz, braucot mājās no servisa pēc kārtējās apkopes un eļļas maiņas, kad vienā jaukā vietā ar otro robu atvilku līdz 90km/h, man tas motors noklapēja. Tā nu par 200+ latiem tiku pie cita motora, kas arī gāja tik pat labi. :) Pirms kādiem 3 gadiem šo audi par 400 lašiem nopārdevu vienam auto meistaram, kurš to nedaudz pieķīlēja un pēc tam par daudz cmukāku ciparu notirgoja. Pārdevu, jo darbā "nogrieza" benžu un motors sāka čakarēties.  Kaimiņš- kurš to manu Audi pirms tam ķīlēja, bija nomainījis teju vai pusmotoru, bet benzīna sūktni, kurš izrādījās pie vainas- nē. Bet nu vispār tas autiņš man ļoti patika. Ja būtu bijis ekAnomiskāks, brauktu vēl. Vakar kā reiz ar prieku iekš e.csdd nokonstatēju, ka tas mans autiņš vēl jorpojām ripo- vismaz pagājušā gada vēlā rudenī skati bija izgājis. :)

2. Audi iemainīju pret 1999.tā gada VW Lupo 1.7sdi. Tam Lupo pakaļējais vāks grab nejēgā, motors ir baigais nīkulis, bet pa lielam nav ne vainas- pat patīk. Diezgan mājīgi vizināties. :) Lai aizbrauktu uz darbu ne ko vairāk nevajag.  Diviem cilvēkiem vietas priekšējajos beņķos pilnībā pietiek un sunc aizmugurē, pie nolaistiem aizmugurējiem sēdekļiem, jūtās kā karalis. :) Mantas var visādas tajā Lupo aizmugurē sastūķēt teju vai veselu 1m3. :)

3. Sievai vienu brīdi bija Mazda Pregacy. Ne kas man tam auto nepatika, izņemot to, ka daudz ko tajā varēja iekrāmēt, it īpaši, ja izņem aizmugurējos beņķus.

4. Tagad sievai ir BMW 320d e46 touring. Pa lielam nav ne vainas. Diezgan labi iet, un ne ko baigi daudz iekšā arī pagaidām neesam likuši, tfu, tfu, tfu.. :)

Labots - Luke
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja būtu bijis ekAnomiskāks, brauktu vēl.

 

nezināji, ka šitiem gāze jauzliek? brauktu vēl šodien. Un vienmēr diskusijās būtu uz ko atsaukties ...

Link to comment
Share on other sites

 

 

nezināji, ka šitiem gāze jauzliek? brauktu vēl šodien. Un vienmēr diskusijās būtu uz ko atsaukties ...

Šādu domu nopietni vienu brīdi apsvēru, bet "zinātāji" man mēģināja iestāstīt, ka konkrētais motors gāzi švaki supportējot, kā arī 20 gadus vecā mašīnā kaut kā negribējās ne ko īpaši ieguldīt.. Nedaudz pakļāvos arī netiešam apkārtējo spiedienam, kas izrādīja izbrīnu, ka es vizinos ar tik vecu mašīnu. :D :D 

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Acīmredzot apkārtējiem mazi krāni un šie uztraucās, ka viņiem būtu ikdienā jāuzturās kopā ar kādu, kas ir pašpārliecināts par savu vīrišķību.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ja nu visi, tad es ar... Pašlaik gan bez bildēm, bet ja vajag varu pievienot!

 

- Vecāku žiks - Vaz 2106 ar 6tā motoru un īsto karburatoru (ne ozona vai kā to orģinālo sauca)

- Vecāku BMW E34 520 (1989.g. ražojums). Ģimenē bija no 1998. gada līdz 2016.g. pavasarim - mamma nebrauca vairs jo viņa paliek vecāka un auto par lielu... 

1. īstais mans auto - BMW E30 320 touring 1988.g. - bija OK... kā jau pirmajam auto darīju visu - tai skaitā motora kapitālais remonts, salona griestu apšuvumu maiņa utt... Šķiet ka nobaucu nepilnus 3 gadus... reāli gaja sliktāk nekā vecāku E34 520 :p Tīri Ok pārdevu... Vēl pāris gadus atpakaļ redzēju Rīgā ar to pašu numuru! :)

2. BMW E36 318is 1994.g. kupeja... gajā ļoti labi - tikai purns bija šķilts... kopumā nekādus īpašus ieguldījumus neprasīja... Biku piekare un 2 amīši... Norbaucu arī šķiet ~3 gadus un ļoti veiksmīgi pārdevu. Neesmu vairs redzējis... spriežot pēc pircējiem tam auto nebija garš mūžs...

- paralēli 1. un 2. auto bija pāris auto uz pārdošani nopirkti no leišiem un arī no Vācijas... paši braucām pakaļ... pirkām... un pārdevām... toreiz varēja ko nopelnīt no šī un labus auto izrāva no rokas... Bija pa Kādam VW, pa kādai Pežiņai un Tojotai. 

3. BMW E46 330ci 2001.g. - Labs auto... Gāja nenormāli labi... bet nu sākumā dabūju arī sagrūst naudu... Un tas stūlbais kartera ventilācijas vārsts ziemā 2 reizes aizsala ar visām no tā izrietošajām sekām... :thumbdown:  Bet nu kad sakopu auto... tad bija super... bija ļoti laba komplektācija ar lielo ekrānu, elektrisko salonu ar atmiņu, xenoni utt. ;) 3 gadus es nobraucu + vēl 2 gadus mana tagadējā kundze! Viegli pārdot nebija... bet auto aizgāja labās rokās.

4. Darba Chrysler 300 sedans 3.0d 2007 gada laikam... nobraucu nedaudz vairāk par 1/2 gadu un pēc pirmās iespējas nomainīju uz

5. Darba VW Passat B6 2.0T 2007 gads laikam... Bija labi... braucās labi - 200 zs, DSG... nobraucu šķiet 3 gadus... līdz uzteica kloķene...

6. Pēc 3. punktā minētā BMW pārdošanas tikām pie perfektas māšīnas kundzei - BMW E87 120i ///M paka (2008g.g.) - ar 18 500km noskrējienu (bankas noņemtā)... Mašīna super! Riktīgs mazs kartings! Nobraucām 3 gadus... ;)

7. Pēc Passata uz brīdi dabūju darba Nissan Qashqai 2013 hvz kāds dīzelis... nobraucu 1/2 gadu... nu vāks... nekad neko tādu nevienm nenovēlu :D :D Kundzes sencis teica ka šajā mašīnā var jūras slimību dabūt... :D

8. Darba Hyundai i40 (2014.g.) treknākajā komplektācijā - pirmais jaunais auto manā lietošanā... ;) Braucu joprojām... nav protams BMW, bet nav ne vainas... tikai tie 136zs un atomāts... nedaudz par maz... bet salons ļoti ērts...

9. Pēc 6. punkta 120 BMW pārdošanas arī mana kundze tika pie pirmā jaunā auto - 2016.g. VW Passat B8 HL 190zs dīzelis... kopš janvāra nobraukti ~18k km... Lūk šis auto man patīk! Protams ka žēl ka nav BMW ;)

10. Aizmirsu Ford Fiestu 2006.g. ko paņēmu mammai vecā BMW vietā - īstenībā labs auto... Ceru ka ziemē varēšu nedaudz paraustīt roķeni sniegā! :) Savādāk pārējiem auto elektriskā roķene...

 

Par 2 riteņu pārvietotājiem laikam te nerunā... :) un jā... man tiesības ir jau 17,5 gadus - noliku tieši savā 18gadu dzimšanas dienā! Ar moci oficiāli no 2006.g., neoficiāli no kāda 2002. gada.

Labots - Regisss
Link to comment
Share on other sites

VW Bora 2002 1.9TDI 101HP sedans

Labots - zaabaks
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Kas attiecās uz manu auto pieredzi, pirmās mašīnas, ar kurām pats braucu ir šitie - Toyota Bōring ar lielu pakaļu un milzu bateriju -

tev pieredze nav 

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Esmu jauns un dumjš, nu un ?

Man tagad krāns mazs, jo vēl studēju un nav vajadzības iegādāties, apdrošināt un uzturēt pašam savu auto ?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Man tagad krāns mazs,

jā, tev krāniņš ļoti maziņš, tāpēc nelec večiem augumā .....(Didzim) 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Bet kā tad es kompensēšu, ja nelekšu augstiem večiem augumā ?

neizdevušos jaunos briedulēnus parasti nošauj ...... 

Link to comment
Share on other sites

Vai vecāki?

 

Nē nē, viss OK, kaut kādu sakarību  starp briežiem un auto saskatu...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

nevertell - laikam kož, tādus tekstus no viņa neesmu redzējis :yahoo:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Diemžēl Latvijā autiņš ir kā pielūksmes objekts un ļoti daudziem kalpo kā krāniņa pagarinātājs sabiedrībā
 

 

Nenormāli strups redzējums- visā Pasaulē ir imidža lietas un katrā sabiedrības slānī ir savi etaloni un lietas pēc kurām tiekties, ar kurām tā teikt zīmēties un kurām obligāti jābūt ja esi tajā vai šajā slānī. Tāpat skaudība ir visā Pasaulē un kāds vienmēr ņaudēs par otra to un meklēs iemeslus, kāpēc tas kāds ir idiots ka atļāvies to vai šo.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

..., bet par Audi 100 neviena pusplēsta vārda?

steidzami jaalabo, miiljaakais no tiem dzhiem kas ir bijushi :)
Link to comment
Share on other sites

Ja kas, man bija sotaks, tiesa gan ne C3, bet C4 :) Veselus astoņus gadus vecs, tomēr bija OK...

Link to comment
Share on other sites

Drīzāk gan statusa simbols. pašapliecināšanās līdzeklis. Pielūgsmes objekts, būtu pārāk skaļi teikts. Nepazīstu nevienu, kas pielūgtu auto. Lai gan, kas zina. Savukārt statusa nostiprināšana ar dārgu auto kā aksesuāru, radot pārējos iespaidu par piederību elitārām grupām, vai pašapliecināšanās - jā es VARU atļauties - tas jau tīri cilvēcīgi un saprotami. 

 

Neapšaubāmi, šeit vietā ir padomju laiku bērnības trauma, kad vienīgā izvēle bija starp rindām uz moskviču, žiguli vai zapiņu. Un tagad var un drīkst atļauties vairāk, kaut vai līzingā. Rietumu pasaule tam gāja cauri pēckara periodā, sevišķi ASV - amerikāņu sapņa zelta laikmetā 50 - 60 gados, līdz pirmajām tuvo austrumu krīzēm. Tad mašīnas izskatījās pēc kosmosa kuģiem un labais tonis tās mainīt bija reizi divos gados, vai pat biežāk. Tas pats attiecās uz jebkuru citu sadzīves tehniku. Jo karš bija beidzies, piķis nāca griezdamies un varēja atļauties to, kas kara taupības un trūkuma gados bija liegts. Eiropā šis periods bija nedaudz vēlāk, jo laikā, kad amerikāņi priecājās un taisīja baby-boom, Eiropā vēl vāca drupas. Pa īstam eiropas autobūve sāka uzelpot vien 80tajos.

 

Dīžāšanās ar mašīnām beigsies līdz ar paaudzi, kas kaut nedaudz atceras padomju laikus. Nākamajām paaudzēm jau ir citas vērtības un traumas.

Labots - Smii
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Ja nav noslēpums, ko teiksi par manu necilo Audi A6@2002? Ideālā stāvoklī, pilnpiedziņa un gāze... pašlaik gan kopš janvāra netiek lietots, bet ne par to stāsts :)

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

nevertell

Un kāpēc uzreiz statusa simbols ? Ir cilvēki, kuri ķer kaifu braucot ar dārgāku mašīnu. Ir cilvēki, kuri ķer kaifu zvejojot. Ir cilvēki, kuri ķer kaifu taisot šķūņus. Un visi uzskaitītie veidi, kā tērēt laiku un naudu ir vienlīdz labi, pie noteikuma, ka to var atļauties.

 

 

 

 

Ja nav noslēpums, ko teiksi par manu necilo Audi A6@2002? Ideālā stāvoklī, pilnpiedziņa un gāze... pašlaik gan kopš janvāra netiek lietots, bet ne par to stāsts

Labi, ir Audi, ir gāze.

Bet tagad pēdējais  kritērijs - paletes pārvadā ?

Labots - nevertell
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...