Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Smii
 Share

Recommended Posts

Par to Auto Hold, nav tam nekāda sakara ar kalniem. Auto hold vnk pietur mašīnu piemēram pie luksofora. Respektīvi automāta gadījumā neripo uz priekšu kamēr nepieskaries gāzei.

 

Par turēšanu "uz rocenes" - ja ikdienā turi un atlaid un turi, nekas slikts nenotiks, ik tieši elektroniskajām.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Zin... teica:

Par to Auto Hold, nav tam nekāda sakara ar kalniem. Auto hold vienkārši pietur mašīnu piemēram pie luksofora.

Nu un pret kalnu pietur bremzes kamēr nepiefiksē kustību uz priekšu. Respektīvi izspied sajūgu un neripo atpakaļ.

Bez Auto-Hold uzreiz sāksi riport atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Pieradīsi pie Auto-Hold un citiem brīnumiem un nemācēsi vairs braukt. Autoskolā apskatītajā situācijā bija jārauj rocene, lai neripotu atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Pietiek jau jau citas lietas par ko uztraukties ikdienā, vēl roceni raustīt 😂 lai mašīnas domā/strādā manā vietā.

Nav jau vairs arī rocenes ko noraut/atlaist. Ar pogu ir visai jancīgi.

Ja nav ikdienā visi kādi kalni/rampas, tad pofig un 100 gadi nav vajadzīgs, var arī reizi mēnesī roceni noraut/atlaist 😂

Edited by AndrisBB
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , HIGH-Zen teica:

Pieradīsi pie Auto-Hold un citiem brīnumiem un nemācēsi vairs braukt. Autoskolā apskatītajā situācijā bija jārauj rocene, lai neripotu atpakaļ.

Eksāmenus liek un mācās braukt ar mašīnām kurām ir visas šīs funkcijas. U n pieļauju ka ir jāmāk izmantot. Ne velti vairs nav pie figūrām "estakāde".

Pie tam, figūras tagad nav vispār laukumā, bet satiksmē. Tad jau droši vien mierīgi parkoties paralēli jāmāk izmantojot sensorus.

Link to comment
Share on other sites

Vajag iet tālāk. Nafigam starteri vajag, īsti vīri mašīnu startē manuāli iegriežot, savādāk braukt nemācēs.

 

P.s. karburators ar jāmāk pieregulēt

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 16 stundām , AndrisBB teica:

Pietiek jau jau citas lietas par ko uztraukties ikdienā, vēl roceni raustīt 😂 lai mašīnas domā/strādā manā vietā.

Nav jau vairs arī rocenes ko noraut/atlaist. Ar pogu ir visai jancīgi.

Ja nav ikdienā visi kādi kalni/rampas, tad pofig un 100 gadi nav vajadzīgs, var arī reizi mēnesī roceni noraut/atlaist 😂

Pērc uzreiz Teslu, nebūs jādomā par stūrēšanu ar!

  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

24.12.2023. , 14:13, Tuubijs teica:

Pērc uzreiz Teslu

Bet tikai dīzeli un mehāniku :D

23.12.2023. , 22:02, HIGH-Zen teica:

Pieradīsi pie Auto-Hold un citiem brīnumiem un nemācēsi vairs braukt

Pilnīgas muļķības. Tie " brīnumi" ikdienā ir ļoti ērti. Tomēr tas nenozīmē, ka nemāku braukt bez tiem.

23.12.2023. , 12:19, Regisss teica:

automātam tak tur visu laiku nospiestas bremzes

Nu jau vairs nav nekas jātur. Auto-hold to dara manā vietā.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Šodien atkal nācās ņemt nomā auto. Sanāca uztrāpīt uz kaut kādu Peugeot 2008 - vienīgais nomas auto, kas bija pieejams 15km rādiusā. Nu tizls auto, ko citu lai saka :D

 

Salona ventilatorus normāli pieregulēt laikam nevar. Kā pieregulēt vēlamo temperatūru - nav ne jausmas, varbūt kaut kā var. Krēslu apsilde bija, bet ieslēgt sanāca tikai pēc tam, kad atbrīvojos no cimdiem - kaut kāda touch poga. Salona gaismām līdzīgi, tik vēl ar tendenci izslēgties uzreiz pēc ieslēgšanās - nu kaut kā neveiksmīgi "noglāstīju" to touch pogu. Tā arī nesapratu, tās pogas reaģē uz "pieskārieniem" vai uz "glāstiem" :D

 

Priekšējais panelis / dashboard - nu smuks bez gala! Bet tas 3D efekts padara viņu grūti lietojamu.

 

Kruīza kontrole - tizla! Nēnu "speed limiter" režīms funkcionē labi, bet cik sapratu, tad nav opcijas "uzstādīt ierobežotāju uz šā brīža ātrumu". Man vismaz neizdevās atrast. Ja izbrauc no pilsētas, tad nevar izslēgt ierobežotāju, ieskrieties līdz 90 un tad ieslēgt ierobežotāju uz 90. Tā vietā nākas ar podziņām palielināt to ierobežojumu no 50 līdz 90. Protams, kad to dara, jāblenž panelī, nevis uz ceļa.

 

Par Peugeot nekad neesmu bijis īpaši augstās domās, bet līdz šim tās domas bija vairāk stereotipos balstītas. Tagad pārliecinājos - savā autoparkā Peugeot nevēlos redzēt :D

Link to comment
Share on other sites

versatile

Limit un Cruise jau parasti ir pilnīgi divas dažādas funkcijas un vismaz šitajā video ir arī parādīts, ka tur ir slēdzis no viena uz otru. Un ir arī set pogas - kloķi, liekas, pastumj uz augšu, kad brauc režīmā cruise, bet bez uzlikta ātruma, un tad nofiksē. Vismaz tā ir lielākajai daļai auto. EDIT - āaa, šitam ir pogas aizmugurē, nu jāaa, spranči...

Par limiter režīmu nepateikšu, to praktiski nelietoju - priekš kam?

 

Edited by versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , versatile teica:

Par limiter režīmu nepateikšu, to praktiski nelietoju - priekš kam?

Es tajos nomas auto kā reiz limiteri lietoju, man tas šķiet daudz ērtāks nekā klasiskais kruīzs. Priekš kam? Lai vietā, kur atļautais ir 50, nebrauktu uz 70. Jā, pēdējo pusotru, divus gadus cenšos ievērot max atļauto ātrumu, nevis braukt ar "vienu +10. +15 jau var". Jāatzīst, ka neesmu ne tuvu vienīgais tāds - bieži sanāk sēdēt kādam astē (un braukt par pāris km/h lēnāk nekā atļauts), apdzinēju arī ir krietni mazāk nekā pirms 3+ gadiem. Tilti (vismaz Dienvidu tilts) gan ir izņēmumi - tur "pēc sajūtām" liela daļa brauc uz 90+.

 

 

To kloķi izpētīju gan pirms braukšanas, gan braukšanas laikā ;) Kloķis nekustīgs, tur viss vadās ar pogām. Tādā ziņā neierasti, bet var piešauties.

Režīma pārslēgšanai ir "rullītis" - limit, off, cruise.

Galējā poga - iezslēdz/izslēdz kruīzu (vai limiteri), bet nemaina uzstādīto ātrumu.

Ātruma regulēšanai aizmugurē ir divas pogas, + un -. Ja pogu piespiež un patur, tad slēdz pa 5 km/h, nevis pa 1 km/h.

Augšējā un apakšējā "mem" poga - varētu padomāt, ka tas kaut kādu predefinētu limitu ieslēgšanai. Var jau būt, ka kaut ko tādu viņam var sakonfigurēt. Konkrētajam auto ar "mem" pogu (jebkuru no abām) varēja pamainīt ierobežojumu uz tādu, kādu auto konkrētajā vietā iedomājies (gan jau vadās vai nu pēc ceļa zīmēm, vai arī pēc GPS).

 

Būtu vismaz uzstaisījuši, ka tās galējās ("pause" jeb "on/off") pogas piespiešana uz 2-3 sekundēm nomaina uzstādīto ātrumu uz tagadējo reālo - viss, no manas puses par kruīzu nebūtu nekādu pretenziju, pie vadības ar pogām (kloķa vietā) ātri var pierast. Nu vai "+" un "-" vienlaicīga piespiešana, vai jebkāds cits "intuitīvs" risinājums…

 

Vēl visi tie kloķi ap stūri šķita mazliet neērti, sākumā bija grūti rādīt pagriezienus, citi kloķi pinās pa rokām. Bet pie tā gan jau var piešauties.

 

No pozitīvajām lietām - spidometrs +/- precīzs. Lai brauktu pēc GPS ar 50/70/90, spidometrā jābūt ap 53/73/94. Audi līdzīgi. Ar šo Toyota grēkoja, tiem kļūda bija lielāka, turklāt stipri atkarīga no ātruma.

Edited by binary
Link to comment
Share on other sites

Tas ir tas tizlais auto kam normāli spidometru utt neredz? Starfm kautkad braucamlaikā par šo runāja un sapratu, ka neesmu vienīgais,  var regulēt stūri kā grib, tāpat stūres rata augšdaļa aizsedz skatu un stūre klēpī, ja palaiž uz leju, jebkurā gadījumā ja salīdzina ar citiem, tāds reti riebīgs laižamais, bet, ja nav jābrauc ikdienā, var paciest protams.

Link to comment
Share on other sites

Spidometru es ļoti labi redzēju. Par stūres regulēšanu šoreiz aizmirsu - kaut kādā brīdī atcerējos, ka varētu pielabot, bet bija +/- OK. Krēsla augstumu arī šoreiz nebija vajadzības regulēt (neciešu guļus pozu pie stūres, mēdzu pacelt krēslu, ja iepriekšējais vadītājs bijis "gulētājs").

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

tā kā esmu jaunāka auto meklējumos rodas jautājums - vai vēl pastāv kāds jēdzīgs dīzelis, kurš nejās prātu un dzīvi kopumā? vai tikai bendža? kaut gan nu jau jaunajie arī nokarināti ar dpfiem. daudzi sašūmējušies par jauno CSDD Briseles irsilaižu kursu, kur autiņi pēc 13. g izlaiduma lielākoties būs braucami uz šrotu.

Edited by Kitai
Link to comment
Share on other sites

Pirms 58 minūtēm , Kitai teica:

daudzi sašūmējušies par jauno CSDD Briseles irsilaižu kursu, kur autiņi pēc 13. g izlaiduma lielākoties būs braucami uz šrotu.

Tas nav kaut kāds mīts? Esmu to dzirdējis jau gadus 10-15, bet kaut kā nekad neesmu izjutis tādu attieksmi no CSDD puses.

Lai gan nē, tur bija otrādi - runa bija par "vismaz X gadus veciem gadiem", nevis par "jaunākiem par X. gadu".

 

P.S. Ja negribas problēmas ar CSDD, DPF u.c. saīsinājumiem, tad jābrauc ar velo. Ja pietiekami daudzi to sapratīs, varbūt Rīgas centrs varētu kļūt atkal apdzīvojams bez riska nosmakt. Tālākiem braucieniem var paņemt nomas auto, boltam tie visnotaļ jauni, par citiem nezinu.

Link to comment
Share on other sites

DPF jau parasti rada problēmas, ja to moca kaut kur pa pilsētu, un tikai retu reizi izbrauc kaut kur kārtīgi izvēdināties.

Bet tā, jebkurš auto kādā brīdī sāk jāt prātu, no tā neizbēgt.

Link to comment
Share on other sites

Daiļais

Varu ierakstīt savu novērojumu par degvielu. Četrus gadus braucu ar Opeli pa šo laiku esmu nobraucis 60k km. Lēju tikai Neste Diesel PRO. Tad, nez kāpēc, šovasar ielēju pēc kārtas kopā 100 ltr parasto Nesetes dīzeli. Izmeta paziņojumu, ka cieto daļiņu filtrs ir pilns, turpiniet braukt. Tādu redzēju pirmo reizi. Kā instrukcijā paredzēts, pēc 20km paziņojums nodzisa. Auto nobraukums 160k km, braukšanas režīms 10%pilsēta, 90%šoseja.

Link to comment
Share on other sites

Dīzeļdzinējs kā suga paredzēts lauksaimniecības un smagajai tehnikai, nekur pasaulē izņemot Eiropu tos neliek vieglajos auto. Eiropā tā bija kļūda, kuru tagad steidz labot. 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 22 minūtēm , Daiļais teica:

Tādu redzēju pirmo reizi

 

Pirms 22 minūtēm , Daiļais teica:

Auto nobraukums 160k km

Redzēsi aizvien biežāk. Ja aizdomīgi bieži, vērts sprauslas un EGR pārbaudīt.

Tāpat reizēm iedot mizā, tur pabraukt pa šoseju uz 100 4. robā, nevis ar 1.4k apgriezieniem kūpināties 6ajā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , Daiļais teica:

Lēju tikai Neste Diesel PRO

Tas ir būtiskākais, jo prō dīzelis ļoti maz dūmo, tāpēc arī DPF nebija problēmu.

Ar pro dīzzeli arī bez dpf var (un varēs) iziet skati, ja dzinējs normāli strādā.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 21 minūtēm , e = d teica:

nekur pasaulē izņemot Eiropu tos neliek vieglajos auto.

Vienkārši milzīgs daudzums 'lieka' dīzeļa bij. Ja nelietotu Eiropā, tad atrastos cita vieta kas izmantotu situāciju. 

Link to comment
Share on other sites

versatile

Varu ieliet drusku dīzeļa ugunī :D

Tātad, mazliet virs gada ar elektroauto, ar kuru nevar nekur aizbraukt :D Jeb nepilni 24k nobraukti.

Dzīvoju ne to netipiskāko dzīvesveidu - māja pierīgā, darbs Rīgā.

2020. gada ID.3, "gļukainais" 1st edition, 150kW. Vasarā bez kreņķiem brauc 300km, ziemā mazliet zem 200 (jo pēdējie nobraukuma km nav izmantojami, ļoti samazina ātrumu ziemā).

Pirkām kā otro auto, nedēļas laikā palika par pirmo, izņemot ziemā - sieva brauc vairāk kā es, jo es vairāk attālināti un arī ar vilcienu vizinos reizēm. Ziemā tad viņa ņem volvo ar pilnpiedziņu, tīri drošākai sajūtai uz ceļa.

Nav baigi daudz, ko rakstīt :D uz ceļa palikuši neesam, uzlādes Latvijā pietiek, Igaunijā arī ir pāris reizes pabūts, nākamnedēļ uz Lietuvu. Brauc aptuveni 4x lētāk par volvo benzīnnieku, ja lādējas mājās (nav man ne paneļu, ne biržas tarifa, nejūtu vajadzību). Neesmu arī licis wallbox, ar 2kW lādētāju pa nakti smuki 100 km ielādē pat ziemā, dienā reti nobraucam vairāk (24/(30*13) = 62km/dienā vidējais aritmētiskais nobraukums). Ārpus mājas lādējos vidēji 2x mēnesī, parasti 1 uzlādes ilgums ap 10-15min, apvienojot ar wc/kafiju/desu/veikalu. Speciāli uz uzlādi gaidīta būs kāda pusotra stunda pa šo gadu kopā, kur 30min bija viena netipiska uzlāde ar gandrīz pilnu bateriju, kuru vajadzēja piedabūt max pilnu garākam braucienam.

Ērtības - 4kW sildītājs ziemā salonu uzsilda momentā. Arī ja kaut kur jāstāv karstumā/aukstumā visu dienu (sīko uz sacensībām pavadot), nav tukšgaitā jādarbina dzinējs (kur dīzelis pie -10 tāpat netiktu galā un salonu nepiesildītu, ja mašīnā nav papildus sildītājs). No rīta "bāka" vienmēr pilna, nekur speciāli nebraucot.

No ekstrām pats minimums - adaptīvais kruīzs, led matricgaismas (strādā izcili, volvo var teikt ka vispār nelietojami, salīdzinot). Pārējais diezgna standarta. Pat beņķi mehāniskie, bet viegli ieregulēties. Aizmugurē daudz vietas kājām - šis bija būtiski. Es ar savu 1.89 varu aiz sevis iesēsties. Volvo v60 un jaguar ipace, starp citu, nevaru - pēdas ķeras aiz priekšējā sēdekļa. v90 varu.

 

Neērtības - ir drusku kartē jāpaskatās, kad uz Pāvilostu, Tartu vai citu garāku gabalu brauc. Nav pilnpiedziņa un dikti agresīva un neatslēdzama pretspolēšana - ziemā ir sanācis norakties. Vērtības kritums pa šo gadu arī nepatīkams.

 

Remonti - 1x kasko gadījums (neskaitās), 1 mainīta stabilizatora atsaite, pašlaik jābrauc uz servisu atrādīt, lai par octa sataisītu - iebrauca viens aizmugurē, bamperi apskādēja. Ā, un jāmaina priekšā viens lukturis, tas gan nepatīkami, bet sanāca labu ciparu dabūt - sākotnējā tāme 2k.

 

Baterijai garantija vēl 4 gadi/130k km.

Gļuko infotainments apmēram līdzīgi kā volvo.

Varšavā arī esmu bijis - atstāu auto pie lidostas un pa mazliet vairāk kā stundu, bez pauzēm un dzeltenā termosa aizlidoju :D

Pašlaik scenārijs diezgan skaidrs - nobraukt tos ekii atbalsta obligātos kilometrus, pārdot pie ~60k odometrā (lai jaunajam pircējam sirdsmiers par baterijas garantiju) un ņemt ko līdzīgu, ar pilnpiedziņu. Iespējams, ID.7 GTX universāli.

Edited by versatile
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nav jau arī tā ka dīzels būtu nelietojams. Nākamo iespējams pirkšu kautkādu elektro vai vismaz hibrūdu, bet kamēr esošais dīzels iet, tikmēr būs jābrauc.

6 gadi nobraukti, apmēram 67k jūdzes, aka 107tkm (10k jau bij uz odometra, kad nopirku). Pagaidām nekas nav lūzis vai čakarējies. Kautkad viena kvēlsvece vai kas tur izbeidzās, to nomainija un viss darbojas tālāk. Nekas cits nav lūzis. Ja sāks kautkas čakarēties, tas pārdos tālāk.

 

Tā salona sildīšana it super lēna, ja nebrauc (korķī), tad arī vispār nesilda. Reizēm var mosalt, kamēr līdz kādai šosejai tiek.

Bet tanī pašā laikā ar manu braukšanu - 95% pa šoseju, patēriņš 3.6 - 4.0 l/100km (atkarībā no kuras puses vējš pūš). Vidējais uz 5k jūdzēm - 3.9l. 'Ceļa nodoklis' te pie manis uz viņu 0.

Nekas cits tik lēts eksplutācijā, izņemot elektroauto nesanāk. Bet tas atkal jāpērk.

 

 

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 47 minūtēm , e = d teica:

Dīzeļdzinējs kā suga paredzēts lauksaimniecības un smagajai tehnikai, nekur pasaulē izņemot Eiropu tos neliek vieglajos auto. Eiropā tā bija kļūda, kuru tagad steidz labot. 

Bizness uz sabiedrības veselības rēķinia, ar samazinātām Euro prasībām dīzeļiem. Līdz galam projektiņš tāpat nav aiztaisīts - Euro 6 prasības uz NOx dīzeļiem ir vieglākas.

Link to comment
Share on other sites

Müller
Pirms 27 minūtēm , AndrisBB teica:

salona sildīšana it super lēna, ja nebrauc (korķī), tad arī vispār nesilda

vw sava laika veica genialu gajienu mazajiem tdi motoriem no panela aizvacot temperaturas raditaju, lai ipasnieki nesudzetos ka dzinejs nesasniedz darba temperaturu. ka angli saka problem solved

image.thumb.png.acbe507ec647ca585e80c2a790f3be94.png

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

2021. gada Volvo benzīnam arī nav iespēju nekur paskatīties dzinēja temperatūru. Man tas liekas absurdi, ņemot vērā, ka 4cil 2litru turbo dzinējs tomēr būs ar diezgan lielu prasīgumu pret eļļas un dzinēja temperatūru.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , AndrisBB teica:

nākamo iespējams pirkšu kautkādu elektro vai vismaz hibrūdu

Nomainīju veco mitsu Outlandera dīzeli uz lādējamo hibrīdu Mitsubishi PHIEV, 2020 gada. 

Uz darbu un atpakaļ man (vai sievai) ir ap 30km. Pa nedēļas vidu sanāk tikai uz elektrības mīcīt. Katru nedēļa nogali braucam uz laukiem (turp un atpakaļ ap 190km) vai kādiem pasākumiem ārpus Rīgas. Pirmajos pa mēnesi nobrauktajos ~1300km: patēriņš beņai 2.2km/100. Katru nakti lādēju no štepseļa (ja gribās, var arī lādēt uzlādes stacijās). Ar elektrību var nobraukt 40-50 km (bača 14kWh). 

Smacējot no Vācijas (pirku pats Vācijā), vislaik kruīzā ap 130-140km/h pa vācu, poļu bāņiem tikai ar beņu - 8.5l/100km. Nesen uz Šauļiem un atpakaļ aizbraucu, 5.5L/km. Tas ir divtonnīgam 4x4 SUV. Var baudīt elektroauto labumus (faktiski tas ir klasisks elektroauto), neuztraucoties par uzlādes stacijām. Bieži jāvadā viskautkas uz laukiem, tāpēc normāla izmēra auto vajag. Pagaidām esmu apmierināts, redzēs kas tālāk būs. Baigi lētāks tāda paša aprīkojuma un gada SUV ar 4x4 nemaz i nav... tad kāpēc nepamēģināt ietaupīt uz patēriņu? 4x lētāk par beņu nesanāk, bet 3x varbūt...

Ērtības tās pašas kas Versatile, bet to neērtību nava.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nepārliecina mani hibrīdi, nu vispār.
Pirmkārt, uz ģeneratora (benzīna/dīzeļa dzinējs) rēķina var vadāt vairāk baterijas riņķī.

Otrkārt, kā vispār saprast, kad tam iekšdedzes dzinējam apkopi vajag? Ja brauc tik uz elektrību, tad pēc 10k vur varbūt būs kādas 30 motorstundas tik. Sanāk lieki izdevumi, vai arī baigi jāseko līdzi. Vai auto pats prot sarēķināt un uzprasīties uz apkopi? Ja tā, tad kāds intervāls, 30k?

Treškārt, visas iekšdedznieku apkopes neērtības/problēmas. Tāpat, nu, brauc ziemā ar elektrisko, baterija beidzas, pieslēdzas iekšdedznieks... auksts (vai varbūt tiek sildīta eļļa?), uzreiz slodzē un apgriezienos. Nezinu. Iekšdedznieks pie mājas vismaz kādu minūti padarbojas, kamēr sniegu nokasa (nemēģinu gan bez braukšanas līdz darba temperatūrai sildīt, tas gan ir sviests, manuprāt, mūsdienās).

Vai dzesēšanas šķidruma kontūrs iekšdedzniekam un baterijai viens vai atsevišķi?

 

Un ja PHEViem nebūtu jādomā par lādētājiem, tad lidla bezmaksas uzlādes vietās šie regulāri nekarātos, aizņemot vietu, kuru varētu izmantot tie, kas tiešām bez uzlādes var tālāk netikt :D

Edited by versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , versatile teica:

2021. gada Volvo benzīnam arī nav iespēju nekur paskatīties dzinēja temperatūru. Man tas liekas absurdi, ņemot vērā, ka 4cil 2litru turbo dzinējs tomēr būs ar diezgan lielu prasīgumu pret eļļas un dzinēja temperatūru.

Piekrītu. Nevar pat redzēt, ja termostats beigts un motors atdziest pa šoseju braucot. Sievas Hondai arī nav t rādītāja, tikai zila lampiņa kamēr auksts un sarkana, ja pārkarst. Pielieku laiku pa laikam OBD zilzobi un telefona pačekoju temperatūras utt.

 

Pirms 7 minūtēm , saf teica:

Ar elektrību var nobraukt 40-50 km (bača 14kWh). 

Nav kaut kādi ierobežojumi, piemēram, ka pie strauja paātrinājuma vai noteikta ātruma uz benzīnu pārslēdzas?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , versatile teica:

Nepārliecina mani hibrīdi, nu vispār.
Pirmkārt,

Nu nevajag tik daudz domāt, bet baudīt tehnoloģiju! :D 

Mitsubishi tā jau ir kāda ceturtā paaudze, viss tur ir kārtībā.

 

 

Pirms 10 minūtēm , versatile teica:

Visas iekšdedznieku apkopes neērtības/problēmas

Man neertība ir trīcēt par to vai bez uzlādes mājas tikšu, pārējais nebaida, visu mūžu braukts ar ICE. Auto nav kā otrais, bet primārais.

 

Pirms 6 minūtēm , Racer teica:

Nav kaut kādi ierobežojumi, piemēram, ka pie strauja paātrinājuma vai noteikta ātruma uz benzīnu pārslēdzas?

Ja min grīdā, dzinējs uzreiz ieslēdzas. Nu ja pedal to metal. Bet tas dēļ tā ka šponu vajag vairāk, pie riteņiem pieslēdzas tikai virs kādi 130km/h, tur tiešais pārnesums, bez kārbas.

 

Edited by saf
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , versatile teica:

Un ja PHEViem nebūtu jādomā par lādētājiem, tad lidla bezmaksas uzlādes vietās šie regulāri nekarātos, aizņemot vietu, kuru varētu izmantot tie, kas tiešām bez uzlādes var tālāk netikt

Nu santīmdrāzējus neviens vēl nav atcēlis... :D 

Man bez sab. uzlādēm ir 2,2L/100, nu ko vēl tur jāties papildus?

Edited by saf
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 51 minūtēm , Müller teica:

vw sava laika veica genialu gajienu mazajiem tdi motoriem no panela aizvacot temperaturas raditaju

Nēnu man it mazais vW tdi, bet rādītājs jau ir. Ja kādas vismaz 10-15 min nebrauks ar +50km/h, tad jau arī nekas neuzsils, pat atdzisīs. Tie rādītāji jau arī tāpat nerāda reālu temperatūru, bet 90 (jeb pa vidu), kad temperatūra ir OK. Bet tas jau nenozīmē ka tur 90. Tik tas lai visiem. tiem braucamajiem dačiks vienāds.

 

Pirms 21 minūtēm , saf teica:

Ar elektrību var nobraukt 40-50 km (bača 14kWh). 

Nu tas piemēram man būtu pa īsu. Man katrā virzienā pa 50km uz darbu. Tad jālādē gan mājās, gan darbā.

Nez vai no hibrīda liela jēga, vedāt līdzi dzināju, ja pārsvarā brauc ar elektrību. Plus iegūst visus iekš.dz. mīnusus.

Tad jau ja pērk, tad pērk 100% elektro un miers. 

Tagad viņiem cena nokritusies, ka gadu vecs ID.3 jau lētāks kā ekvivalents Golfs. Tas pats ar visiem GLA -> EQA utt. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Tie rādītāji jau arī tāpat nerāda reālu temperatūru, bet 90 (jeb pa vidu)

Mani mersim reāli kaitināja skala 40-120, kur 90 ir nevis pa vidu, bet uz augšu :D Un tas rādītājs maziņš, spidometra stūrī, aiz stūres :D

image.jpeg.d349404ebb3230ce0ae77d59a9ec8dfd.jpeg

pirmajā reizē pat paniku noķēru, fiksi aci panelim uzmetot :D

Edited by versatile
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Izklaidei jau var arī kautko citu nopirkt. Neesu vēl atmetis domu atvest no ASV Hyandai Santa Cruz.

Bet ikdienai, ar ko drillēt uz darbu/atpakaļ, kautkāds ID.3 vai Leaf, vai kas tagad modē, ir pilnībā OK. 

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 47 minūtēm , saf teica:

Ērtības tās pašas kas Versatile, bet to neērtību nava.

Intereses pēc - ir privātmāja?

Cik nu skatos, to nobraukuma vajadzību nupat jau sedz bezmaz jebkurš moderns elektroauto, bez čakara.

Čoms paņēma lietotu ipace, 400 zirgi, pneima, āda, tagad vasarā range virs 400km - super auto par 26k, kur nu vēl elektroauto.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Atgriežoties pie dīzeļiem? Ir jēga vēl pirkt puslīdz svaigu dīzeli? Priekš elektroauto tad man jāpārbūvē mājas priekšā zālājs uz parkinga vietu + lādētāju, jātiek vaļā no dzīvžoga utt. Kautkā slinkums tagad.

 

No hečbekiem jēdzīgākais, kas tagad pieejams ir BMW 1. sērija.

Bet Jūkejā no benzīniem ir tikai visai vājš 1.5 136hp, vai arī bezjēdzīgs 128ti. Nekas pa vidam.

 

Dīzels izskatās ka jēdzīgākais variants, it īpaši ar manu braukšanu.

Kautkas tāds https://www.autotrader.co.uk/car-details/202406030352905 

 

Dīzeļi jau gan pie manis te faktiski izmiruši, tikai 6% no jaunajiem pārdotajiem auto esot dīzeļi. Nekāda lielā izvēle jau vairs nav, bet nopirkt ja baigi gribās vēl var.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...