Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Recommended Posts

deiz vai tev no tādām būtu jēga..rites pretestība lielāka, attiecīgi rīs vairāk. Man vēl viņas ir uz max. izmēru kurš ielien arkās, kas dod kādus 2 cm klāt pie klīrensa. Pluss viņām ka pārsist vai kā sabojāt viņas nereāli +  var braukt pat  ar 0,5 bar - uz aci pat neredz ka patukšas :D

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , Daiļais teica:

radžu riepas

Nez, es uzskatu, ka mūsu apstākļos radzes nav nepieciešamas. Jā, pāris dienas gadā noderētu, bet visu pārējo laiku braukt un grabēt - nu i nah. Par ziemas tēmu - normāli var pabraukt gan vakar gan šodien. Jā, stabilitātes sistēma neļauj smuki uzsākt, jo spolē nedaudz, jā, ir jābrauc uzmanīgāk un jāplāno bremzēšana, bet kopumā ir OK. Riepas - jaunas Yokohama ziemenes bez radzēm.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Šodien kaut kā pat izdevās pa to mūsu aizputināto lauku ceļu izbraukt. Atpakaļ arī tiku. Bet nu netipiski - pat pa salīdzinoši plānu sniega slāni "kārpījās". Neatminos, ka tā būtu bijis citās sniegotās dienās/nedēļās.

 

Turpceļā izbraucu pa "pļavu", tomēr drošāk, ka sanāks bērnus aizvest līdz dārziņam. Atpakaļceļā nolēmu pamēģināt tik cauri aizputinātajam gabalam - ieskrējos un … kā tiku kupenā, tā ātrums arvien mazāks un mazāks :D Bet nu neko, kaut kā tiku cauri. Ar ieskriešanos gan arī nebija viegli - "kārpījās" vairāk nekā ieskrējās.

 

Nez, varbūt vakarā jāmēģina braukt ar Audi… Sharānam aizmugure viegla, varbūt tāpēc grūtāk.

 

--

 

Runājot par radzēm - paldies, nekad vairs :D Nekad īsti nav patikušas, bet kad pirku sharānu, līdzi nāca radžotas riepas. Tak 1-2 riepas pazaudēja pusi radžu, kad pavasarī ierakās mālos.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , ivo teica:

Jā, stabilitātes sistēma neļauj smuki uzsākt

Ja ir jākārpās, tad ESP vajag izslēgt, citādi nekas nesanāks

Labots - Daiļais
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , binary teica:

Sharānam aizmugure viegla

runā, ka 100 kg betona bluķis grabažniekā labi palīdzot. Vecos laikos ar RAFiņiem ziemā tā tik brauca.

Link to comment
Share on other sites

Nav vietas betonam, man tur 55l benzīna (kannās) u.c. krāmi glabājas :D

Par stabilizācijas izslēgšanu neiedomājos, varbūt jāpamēģina.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

No tiem laikiem ir stāsts par RAF busiņu, kuram tāds betona stabiņš bija ielikts salonā.

Tad nu ienesot kupenā, tas turpināja inerces kustību uz priekšu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 52 minūtēm , ivo teica:

Nez, es uzskatu, ka mūsu apstākļos radzes nav nepieciešamas. Jā, pāris dienas gadā noderētu, bet visu pārējo laiku braukt un grabēt - nu i nah.

Ir Tev pilnīga taisnība, Man Subērim ir radzes, jo ziemā tomēr reizes 3-4 sanāk uz laukiem (Bākūžkalns pie Gaiziņa) aizbraukt un tur tikai ar ķēdēm vai subēri un šipiem. Ikdienā ļoti reti citur ir vajadzīgas, bet, ņemot vērā brīžiem intensīvo snigšanu un dažādas pieejas ceļu tīrīšanai, vietām segums strauji mainās un radzes dod papildus drošības sajūtu. Iepriekšējai sievas Hondai ar bij radzes un pati teica, ka brauc kā tramvajs pa sliedēm, šai Hondai, kad ziemenes nobrauks ar likšu ar radzēm. Nu ir jau sākot no 80 km/h skaņa lā lidmašīnā, bet to var pieciest.

Link to comment
Share on other sites

Kad pirmie rietumu autiņi parādījās bija kaut kāds opelis ar pakaļas piedziņu (ne Rekords). Čalis bija iemetis žiguļa motoru pagažniekā. Tā arī viņš tur palika, jo bija daudz feināka braukšana smagos apstākļos

Link to comment
Share on other sites

Par smagumu runājot, es ziemā instrumentus nekrauju ārā no bagažnieka. +/-50kg klāt un pakaļa ir čut stabilāka. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , Daiļais teica:

Sailun Ice Blazer WST3 FS

Cik papētīts visi baigā starā pa viņām, BET viņām šausmīgi sekls lameles griezums, reāli nobrauc 2mm no protektora un lamele virs nav, cik tā riepa vairs derīga, pa rudeni kad tuvu nullei mošk var nobraukt..

1 stundu atpakaļ, ivo teica:

Nez, es uzskatu, ka mūsu apstākļos radzes nav nepieciešamas.

Manuprāt labāk lai ir, ja netraucē, kā kurai riepai viņas dzirdamas, man vienas tikai bez radzēm bijušas, tagad conti ice contact, bimbalā radzes vispār nedzirdu, kas ārpus auto darās vienalga, diskomfortu neizjūtu

1 stundu atpakaļ, ivo teica:

OK. Riepas - jaunas Yokohama ziemenes bez radzēm.

Bezradžu yoko cik novērots ir mīkstās ar normālu lameles dziļumu, bet mana pieredze ar kkādu IG55 šipotu modeli, tas pats stāsts ko par sailun teicu, nobrauc 2mm no protektora un lameles reāli paliek nefunkcionālas, gandrīz jau izzudušas, neredzu jēgu tādas pirkt, ja plānā vismaz 3 ziemas braukt

Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , binary teica:

Par to KW22

ar KW22 marshalu pieredz tāda, ka diezgan ātri palika cieta gumija, bet kamēr tas nenotiek, riepa laba, tas gan bija pasen.

pirms 14 stundām , Regisss teica:

ne jau pa velti ir joki, ka X5 vai 7tajam via Q7 nauda pietika bet riepām nē... :D 

Ir ir, reāli, ja pasaktās uz ielām kas auto pa riepām virsū, jāsaķer galva, vāprāts, prātu izkūkojuši cilvēki.., Tu kā labu gribēdams domā par riepām, iztērē brangu naudu, bet kāds knāpslis nobrauc ziemu ar liselīnī un ir zbis :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , kicker teica:

knāpslis nobrauc ziemu ar liselīnī

Meistarība!

Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , osscar teica:

tak saka ka gumija skanidināvenēm līpīgā pēc 3 gadi jau čau :D

Varu parādīt kleber Q riepu un continental kurām drīz būs 10 gadi, 7mm stabili ir, šipi 100% vietā, cik viņām mīksta gumija.

Mīkstāka pa kautkādiem sailuniem utt no plaukta :)

Rekur viens gudrs cilvēks, kautkad pasen pamanīju :D

20180107_131703.thumb.jpg.c51cedf6775d944ef21063d1f3191e43.jpg

Pirms 3 minūtēm , ivo teica:

Meistarība!

Var jau būt..

Link to comment
Share on other sites

Radzes tikai tad, ja dzīvo laukos, vai arī bieži tur jābrauc ziemā. Piem. no Jūrmalas uz Rīgu pamatā braukāt, nekāda vajadzība.

Ir jau vēl tās ar kaut kādu stikla šķiedru vai ko tur, tās varbūt arī uz plānas atkalas turētu.

Ja pakaļpiedziņa, vajag arī paņemt šaurākas riepas. Man pasen bija Ford Sierra, kā jau piestrādājošam studentam, ar naudu pašvaki. Pa 60 latiem paņēmu komplektu ar jaunām atjaunotajām riepām ar 155 platumu, parupju skujiņu (kaut kāds nokian profils bija), nebija nekādu problēmu, pa visām putrām gāja taisni. Viens studiju biedrs pat jautāja "vai tad šitam priekšpiedziņa?".

pirms 1 stundas , osscar teica:

deiz vai tev no tādām būtu jēga..rites pretestība lielāka, attiecīgi rīs vairāk.

Po, gāze :) toties būs stilīgs auto. Vienīgi skatos, ka tur būtu tiešām grūtāk piemeklēt atbilstošu izmēru, kā nekā tagad ir 195/65 R15. Būtu arī jāliek cits iznesums un arkas jāpaplatina.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , ju teica:

Pa 60 latiem paņēmu komplektu ar jaunām atjaunotajām riepām ar 155 platumu, parupju skujiņu (kaut kāds nokian profils bija)

Nokian raksts jā, atceros

Nosaukums bija starway, štancēja viņas Saldū, ja nejaucu.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, kicker teica:

KW22 marshalu pieredz tāda, ka diezgan ātri palika cieta gumija

Nav vairs tik mīksta kā jaunām, protams, bet ir ok. 3 ziemas var droši braukt, šoziem cietība varētu būt viena no problēmām, kopā ar 5mm :D

Link to comment
Share on other sites

Es atkal domāju vai Anglijā ir vērts ziemā mainīt uz vissezonenēm? Šad tad itkā uzsnieg uz pāris stundām, piesalst un temperatūra arī turās bieži zem 8 grādi. Tjip pa vasaru brakt ar vasarenēm un uz ziemu nomainīt uz vissezonu.

@Zin...Tu daudz braukā, tu riepas maini vai brauc tikai ar vasaras?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , AndrisBB teica:

Tu daudz braukā, tu riepas maini vai brauc tikai ar vasaras?

Erm, šogad būs 45k km, nez, daudz maz? 😁

Riepas turu vasaras, neredzu jēgu mainīt. Ar visām vasarenēm šogad vēl nav nācies kārtīgi behu likt slīpi, miljons kaisītāji uz ceļa kā temperatūra tuvojas nullei 😁

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Zin... teica:

Erm, šogad būs 45k km, nez, daudz maz?

Kā tagad ir taksistiem, darbs pietiek?😁

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja pa gadu 45k, tad nedēļā 1k (ņemot vērā atvaļinājumus utt).

Dienā 200km. 2 - 2.5 stundas ko braukt. Nav gluži jābūt taksistam, var uz darbu tīri braukājot nobraukāt tos gabalus.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu uz darbu un atpakaļ, ja braucu uz "standarta vietu", tad dienā 105km

 

Bet ja sanāk uz, kā vasarā, Bristoli, tad "mazliet vairāk" 😁

 

Nu 10k sanāca uz LV, atpakaļ un tur pabraukt 

 

Nestaādos priekšā kā vienam te forumā sanāk gadā, ja 100km uz skolu bērni jāved un vēl uz darbu jābrauc 😁

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Man kolēģis no kurzemes katru dienu brauc uz rīgu...50k nobrauc. Gadā vai pat biku vairāk

Link to comment
Share on other sites

Cik degvielā un nodilumā aiziet, nemaz nerunājot par nogurumu. Ja īslaicīgi (pāris gadi), tad varbūt nav vērts rēķināt, bet ja kādi 10 gadi, tad jau māju var nopirkt :D

Link to comment
Share on other sites

Bet nu vienmēr jau var likties ka kautkas ir uz laiku, bet realitātē ievelkas.

"Nothing more permanent than a temporary solution"

Pirms 2 minūtēm , Daiļais teica:

vai uzbūvēt

Pa ietaupīto laiku kas pavadīts ceļā :D

 

Link to comment
Share on other sites

Pofig firmas degviela un šis no mājas brauc 

Citēt

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kopš Dunlop graspic DS2 riepām vairs radžotās nelietoju... ;) katru gadu sanāk arī aizbraukt uz Rietumeiropu... attiecīgi izvēlos ne pašas mīkstākās no skandināvu tipa ziemas riepām! Diemžēl iXam 2020. gada sākumā nedabūju tās riepas ko gribēju... :( 245/50 R19 vispār bija ļoti maza izvēle... šogad jau 2x lielāka... 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

dzīvoju laukos, un radžotas riepas neesmu pircis, nejūtu nekādu vajadzību, iet tā pat labi

vienu ziemu izbraucu ar vasaras riepām, nekādu problēmu

atceros, tā bija 2009. gada ziema

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Laukos jau viss notiek lēnāk, nav nekur jāskrien, nav jābrauc minimums 110 jebkuros laika apstākļos un nav jāapdzen jebkurš priekšā braucošais auto. 

 

Radžotas riepas bijušas tikai 1 sezonu un noderēja reāli 2010 g ziemā, ka pie mājas bija pusmetru sniegs un regulāri Liepājas šoseja bija sniegota. Pēc tam vairāk neesmu pircis, jo šoseja parasti notīrīta jau dažas stundas pēc snigšanas beigām un tagad galvenais kritērijs ir lai slapjumā (sālsūdenī) stabili turas uz asfalta.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
kompresors

Ceru, ka pareizajā vietā rakstu.

Sievai Toyota Yaris 2018. gada benzīns, automāts. Sāka parādīties sadilušu aizmugurējo gultņu simptomi. Noskrējiens 62 000km. Aizdzinu uz Toyota servisa centru, lai pie kārtējās apkopes paskatās kas tur ir. Nu jā, jāmaina aizmugurējie gultņi abām pusēm. Garantija 3 gadi, vai 100 000km, kas jau ir beidzies. Jautāju, kā tā? Tikai 60 000 un beigti gultņi. Šie atbildēja, ka tā varot gadīties!?... Tad pajautāju, vai tiem jaunajiem auto, kas stāv salonā arī tā var "gadīties". Šie tik parausta plecus. Palika tā bēdīgi...

Nu ko, tāpat jāmaina, tad saku, lai pie reizes arī maina. Jā, ok, ap 15.00 būšot gultņi, mainīšot. (Aizdzinu no rīta 9.00). Solīja līdz dienas beigām samainīt, kas man pieņemami un varu braukt mājās. Ap 15.00 zvana, ka gultņi atvesti, bet viens izrādās brāķis (TAS IR AUTORIZĒTĀ, vai kā viņus tur, TOYOTA servisa centrā!!!) un nomainīt varot tikai nākamajā dienā. Tas nozīmē, ka vēl lieki 200km. Teicu lai maina vienu, nospļāvos un braucu mājās. Ar otru pats tikšu galā.

Lai man pamēģina kāds iestāstīt, ka te tirgo tik pat kvalitatīvus jaunus auto, kā piem. Vācijā!!! Gan jau montē kādā rūpnīcā speciāli priekš tādiem "otrās šķiras" kā mēs...

Ko nu? Pirkt tāpat te, braukt piem. uz Vāciju un pirkt jaunu auto tur (it kā nemaz tik vienkārši neesot), vai pirkt pāris gadi lietotu kaut kur "civilizētajā" pasaulē?

Kaut kur lasīju (neprasiet avotus un linkus, neatceros un nemeklēšu), ka piem. tā pati cocacola tiek ražota priekš civilizētās pasaules noteiktās rūpnīcās un priekš mums (laikam Polijā). Garša arī atšķiras, bet neviens neko netaisās mainīt, jo arī tā, priekš mums ražōtā atbilstot visām kvalitātes prasībām. Tas nekas, ka tie ir dažādi produkti.

Skumji... 

Link to comment
Share on other sites

Brāķi gadās visur, arī kvalitatīviem un dārgiem ražojumiem.

Tas vai aiz "gadījās brāķis" netiek slēpts cits iemesls, tā cita lieta.. (jo ar "brāķi" var aizstāt dažādus iemeslus, lai darbu neizdarītu). Kļuda pasūtījumā, kļūda pasūtījuma komplektācijā, kļūda montāžā, kļūda jebkur, bet pateikt ka gadījās brāķis ir vieglāk nekā - sorry, mēs nolohojāmies...

Link to comment
Share on other sites

codemen

Līdzīga pieredze ar Toyota autorizēto servisu Rīgā (2g vecs auto) - vairākas reizes vests uz diagnostiku, problēmu redz, atrisināt nevar. Sola piezvanīt, bet nekad neatzvana. 

 

Kā risinājumu piedāvā sākt mainīt detaļas un skatīties, vai problēma pazūd.

Nez vai garantijas ietvaros par šādu remontu būtu jāmaksā?

Link to comment
Share on other sites

Pēdējo gadu pieredze:

1. Pasats dīzelis, 100k+, pārplīsa zobsiksna. Pagarinātā garantija.

2. Cits Pasats dīzelis, ~65k sabruka turbīna, garantija. Vairāk kā 3 nedēļas ofi.c dīlera remontā, kad dabūs, vēl nezin.

3. Golfs benzīns, ap 100k+ sāka nežēlīgi ēst eļļu, lai gan nedaudz (1l/10 000km) ēda jau kopš dzimšanas. Garantija beigusies, bet tikām dīlera "programmā" 50/50. Sīkāk slinkums stāstīt. Pēc remonta eļļu vairs neēda. Pirms tam vēl garantijas laikā motora saļņiks ar eļļu nolēja sajūgu, to remontēja protams.

 

Visi auto jauni pirkti un apkopti Latvijā pie dīlera.

Labots - ggg97
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

MasteR's

Nākošo auto es noteikti pirkšu Vācijā, lētāk kā Latvijā pat ar visām transporta izmaksām, kā arī dažos gadījumos labāki garantijas nosacījumi un komplektācijas.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Vilx teica:

kaut kas sliktākas kvalitātes un apzināti

 

pirms 1 stundas , Vilx teica:

buļļu kakas

Tieši tā, kopš dzīvojos, atkal, pa LV - tāda sajūta, ka viens otru grib apčakarēt un jo smagāk, jo pašam lielāks prieks.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...