Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Smii
 Share

Recommended Posts

pirms 2 stundām , Regisss teica:

Nopietni??? 😁 tas AAC ir man autiņiem ar kuriem braucu jau no 2016.g. janvāra ;)  vēl var regulēt distanci un cik strauji uzsāk un cik staruji, ātri bremzē utt…

nu nepatīk ta lieta un neizmantoju baigi… tikai uz šosejas, bāņiem… 

Ja gadi svarīgi man 2014 ...

Nu ir ari cilvēki kas saka ka automāts ir sūds un manuāli visu var labāk ātrāk izdarīt.

Labi uzbrauciens netēmā, jo tas ACC ir tiešām nišas lieta, cik esmu devis kādam brauk un blakus sēdējis un rādijis. Neviens neuzticās viņai.
Man pašam pieredze ar viņu (konkrētu auto) ap 6 gadi tapēc ļoti labi zinu kad tas ACC redz un neredz mašīnas priekšā. 

Un vispār Peugeot un Toyota ACC ir miskaste. Ar tiem neuzticos pilsētā braukt.

tur vienkāršas deļas kā piemēram VW regulē ātrumu līkumos un samazina ja stūre pa daudz izgriezta, kamēr piemēram peugeot un toyota spiež līdz noteiktajiem ātrumam (ja priekšā neviena nav)

Edited by JFH
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , JFH teica:

Ja gadi svarīgi man 2014 ...

Nu ir ari cilvēki kas saka ka automāts ir sūds un manuāli visu var labāk ātrāk izdarīt.

Labi uzbrauciens netēmā, jo tas ACC ir tiešām nišas lieta, cik esmu devis kādam brauk un blakus sēdējis un rādijis. Neviens neuzticās viņai.
Man pašam pieredze ar viņu (konkrētu auto) ap 6 gadi tapēc ļoti labi zinu kad tas ACC redz un neredz mašīnas priekšā. 

Un vispār Peugeot un Toyota ACC ir miskaste. Ar tiem neuzticos pilsētā braukt.

tur vienkāršas deļas kā piemēram VW regulē ātrumu līkumos un samazina ja stūre pa daudz izgriezta, kamēr piemēram peugeot un toyota spiež līdz noteiktajiem ātrumam (ja priekšā neviena nav)


Pareizi Tu saki… man visu laiku iekšā tāda nedrošība ACC gadījumā… Tāpēc izmantoju kā izmantoju 🤪 bet tas infividuāli… Kad jauns auto, tad paspēlējos ar to, bet beigās palieku pie sava 🤪

 

Es kut kā arī reti izmantoju arī Auto Hold funkciju…

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bez Auto Hold gan grūti iedomāties kā var dzīvot tagad 😂

Pēc servisa apmeklējuma parasti viņi atstāj izslēgtu, tad nevar saprast kapēc pie krustojuma auto ripo uz atpakaļu.

Tāpat ar automātiskām gaismām un visu citu figņu, nav saprotams kā varēja pirmstam dzīvot bez 🤪

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

Pēc servisa apmeklējuma parasti viņi atstāj izslēgtu, tad nevar saprast kapēc pie krustojuma auto ripo uz atpakaļu.

Tu ar manuāli braukā?

 

Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Bez Auto Hold gan grūti iedomāties kā var dzīvot tagad 😂

Tas laikam pieraduma jautājums, bet man šī funkcija vairāk traucē, nekā noder.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , Regisss teica:

Kad jauns auto, tad paspēlējos ar to, bet beigās palieku pie sava 🤪

identiska pieredze.

aziātiem nelietojams, ar VAGiem bija interesanti,

bet sastrēgumos autopilots, ta aizmirst uzsākt, kad kāda laika noildze iestājusies,

vai pretēji, modina dzinēju un uzsāk kustību, kad priekšā esošais vien dažus centimetrus pabraucis

 

Pirms 40 minūtēm , Regisss teica:

arī reti izmantoju arī Auto Hold funkciju…

+1

ieprēkšējo, 2016. Mk3 Superbu, izkustoties rāva nost kā no enkura

tagadējais, 2023. Mk3.FL, izkust līganāk, bet katru ~5 reizi atskaņo šādu skaistu trobeli atlaižot bremžu pedāli

 

un reizēs, kad nelietoju Start-Stop, esmu piefiksējis, ka tukšgaitas patēriņš draivā ir augtāks par neitrālo.

diezgan bieži, tagad, uz N pārslēdzu vēl sekundi līdz apstājos un stāvot varu atlaist bremžu pedāli.

manipulāciju turpinājumā aziāti gan ir ērtāki, no N uz D, tie ļauj pārslēgties bez bremžu pedāļa nospiešanas,

bet nu jau, man tas tik automātiski iegājies, ka pat dažkārt ar elektrisko vizinoties,

pirms uzsākšanas uzsitu pa bremžu pedāli

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Stasss teica:

Tu ar manuāli braukā?

 

Ar manuāli, vairāk gan manuāli nepirkšu, bet kamēr esošais iet, tikmēr vēl braukšu.

 

Pirms 5 minūtēm , Stasss teica:

Tas laikam pieraduma jautājums, bet man šī funkcija vairāk traucē, nekā noder.

Nu ja diendienā pa kalnainu pilsētu jābraukā. Kotad visulaiku ar nospiestām bremzēm, vai arī roceni rauj ik pa 5 min?

Pret kalnu jau vieglāk arī uzsākt, nav vispār jādomā.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 52 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu ja diendienā pa kalnainu pilsētu jābraukā. Kotad visulaiku ar nospiestām bremzēm, vai arī roceni rauj ik pa 5 min?

Nezinu. Manuālim gan jau tā ir problēma.

Tomāts atpakaļ neripo. Tāpēc arī tāda atziņa visdrīzāk, jo ar tādiem vairs nebraucu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu tad jau tu Auto-Holdu visulaiku lieto, vienkārši tev automāts to funkciju veic 😂

Vispār to funkciju veic BREMZES! :) automātam tak tur visu laiku nospiestas bremzes ne liek neintrālajā... ;)  

Link to comment
Share on other sites

Pirms 49 minūtēm , Regisss teica:

Vispār to funkciju veic BREMZES! :) automātam tak tur visu laiku nospiestas bremzes ne liek neintrālajā... ;)  

Par to jau es arī jautāju, tur bremzes vai rauj ručņiku.

Bet nu auto-holds/automātisks ručņiks divi vienā. Pie krustojuma apstājies, automātiski viņš norauj ručņiku (nu vai pietut bremzes) un neku neripo. Kad jāuzssāk, tad autoholds pret kalnu vieglāk, nav jāuztraucas ka paripos atpakaļ.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Drusku tā palasīju.. hz, atvainojos, varētu būt nepopulārs viedoklis, bet..

 

varbūt vienkārši nav visiem jābrauc, ja jau pat daudzas tik šķietami vienkāršas lietas tā nomāc un uztrauc?

  • Atbalstu 3
Link to comment
Share on other sites

Latvijā, šķiet, ir ļoti maz vietu, kur autoholds būtiski palīdzētu neripot atpakaļ, braucot kalnā - nav mums kalni tik izplatīti. Vairumā vietu slīpums ir tik neliels, ka arī bez rocenes ar manuāli var uzsākt braukšanu, necik daudz neparipojot. Attiecīgi ir tikai normāli, ja LV forumā kāds nesaprot "ārzemnieka sāpi".

 

Man ar nomas auto pirms pāris nedēļām gadījās pretējs pārsteigums - pie luksofora nepamanīju, ka bremžu pedāli turu arvien vājāk un vājāk. Ikdienā braucu ar manuāli, tas pats no sevis neripo. Automāts, protams, sāk tuvoties priekšā stāvošajam.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

Nu tad jau tu Auto-Holdu visulaiku lieto, vienkārši tev automāts to funkciju veic 😂

AutoHolds un automāts ir dažādas lietas. Te ar savu nezināšanu varēji neizcelties.

N burtā arī tev automāts tur autoholdu?

Link to comment
Share on other sites

Pats taču teici ka tev neripo?

Ar manuāli tas pats effekts tiek panākts ar autoholdu. Sakot ka no autoholda nav jēgas, tu saki ka ripošana atpakaļ ir OK raustīt ručņiku/turēt bremzes ar ir OK.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , AndrisBB teica:

Nu tad jau tu Auto-Holdu visulaiku lieto, vienkārši tev automāts to funkciju veic 😂

Atkārtošos - šis teikums ir absolūtas muļķības

Link to comment
Share on other sites

PAklausies, džeka. Kurš te sāka skaidrot patiesību, kad es pateicu vienkāršu atziņu par to, kā man liekas un ko es pielietoju un nepielietoju?

pirms 1 stundas , Stasss teica:

Nezinu. Manuālim gan jau tā ir problēma.

Tomāts atpakaļ neripo. Tāpēc arī tāda atziņa visdrīzāk, jo ar tādiem vairs nebraucu.

 

Kurš te man sāka skaidrot, kas ir kas? Un pie tam greizi?

Un pēc tam, es palieku vainīgs, ka visiem piepisos utt.

Link to comment
Share on other sites

Nu tu jau saki "Tomāts atpakaļ neripo."

No tā arī izsecināju, vai tad es zinu kas tev par tomātu un kas auto. Varbūt tev motorollers. 😂

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Jebkurā gadījumā, funkcija ir ļoti ērta un noderīga.

Ja tavam konkrētajam auto no tās nav jēgas, tad ar labi. Citiem 'uzlabojums' ir būtisks un atgriežoties pie auto, kuram tādas nav, liekas ka nonācis atkal akmens laikmetā.

Kā jau ar jebkuru fīču, kas padara dzīvi ērtāku.

Link to comment
Share on other sites

Jā, tā ir. Man pašam autohold funkcijas nav, automātam. Un tad kad sanāk iesēsties auto, kur tāda ir, un ieslēgta, liekas neērti, jo maisa. Ja ikdienā brauktu ar auto, kuram tā ir, tad noteikti pierastu un būtu otrādi.

Link to comment
Share on other sites

Anti-stall vai kā viņu tur sauc.

Ja mašīna redz ka visdrīzāk noslāpēsi, tad uzmet mazliet apgriezienus.

Tapēc labāk vainu vispār nedot gāzi (un tik atlaist sajūgu), vainu pietiekoši, lai varētu mierīgi uzsākt.

 

https://www.fordownersclub.com/forums/topic/69829-whats-anti-stall/

 

 

Jeb tipiskā korķī pret kalnu, kur galā kāds aplis, kur visi sastajas bampers pie bampera, lai tiktu aplī.

Ar vecāku auto, kuram nav ne auto-hold, ne anti-stall: Turi visulaiku bremzes, lai neripotu atpakaļ. Tad kad kāds pamanās izbraukt aplī, tad lai pabīdītos 10cm uz priekšu, atkal gāzē, lai gadījumā nenoģībtu uzsākot.

Bet ja abas minētās fičas, tad kad apstājies, tad automātiski bremzes, palaid mazliet sajūgu, atlaidīs arī bremzes (kad sāks kustēties) un uzmetīs apriezienos. Dzīve vieglāka 😂

 

 

 

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

It kā jau tas autohold ir ērts, bet tad ir jāatceras viņu ziemas laikā, salā, noliekot mašīnu ilgākai stāvēšanai, izslēgt. Esmu izbaudījis, kā ir, kad novilktas rocenes dēļ piesalst bremžu kluči. Negribas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , M_J teica:

novilktas rocenes dēļ piesalst bremžu kluči.

Ir bijuši daudz un dažādi auto, bet šādu problēmu atceros tikai žigulim... :D 

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Racer teica:

Ir bijuši daudz un dažādi auto, bet šādu problēmu atceros tikai žigulim.

Piesalst, piesalst. ne bieži, bet gadās. Putenis, sniegoti ceļi, ap nulli pa dienu, sadzen pilnus ar sniegu ratus, mazliet pakūst, pa nakti mazi mīnusi, kādi -5-6 pietiek, lai pierautu pie diskiem bremzes.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 59 minūtēm , Stasss teica:

Nu ja tā padomā, uz roķenes auto nekad neatstāju (uz nakti), lai no šīs problēmas izvairītos.

Crazy ideja, it sevišķi ja ir tomāts. Pat kādreiz, kad bija manuālis, nekad neatstāju norautu roķeni uz nakti, it sevišķi aukstā laikā, dies pasarg...

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , M_J teica:

It kā jau tas autohold ir ērts, bet tad ir jāatceras viņu ziemas laikā, salā, noliekot mašīnu ilgākai stāvēšanai, izslēgt. Esmu izbaudījis, kā ir, kad novilktas rocenes dēļ piesalst bremžu kluči. Negribas.


Man pēdējo reiz tas bija pirms gadiem ~12 vecam ford escort.

Braucu regulāri, mašīnu tikai uz rocenes atstāju. Nekad vairāk tas nav noticis nedz parastaijai rocenei, ne elektriskai.

Vot čomam gan tikko uz mēnesi mašīna pastāvēja uz rocenes un abi aizmugurējie rati nekustas. Bet tur laikam kaut kas piekalits vairāk nekā piesalis. 

Edited by JFH
Link to comment
Share on other sites

Savus auto vienmēr atstāju "uz rocenes", nekādas būtiskas problēmas nav novērotas ne tiem, kam rocene ir uz klučiem, nedz arī tiem, kam rocene ir ar bremžu lokiem (ikdienas toyotai darba bremzes ir kluči, rocenei - loki). Reizēm varbūt kaut kādi "klikt" ir dzirdēti, uzsākot braukt (piesalušie kluči atlīp?).

 

Vienam auto ziemā bija problēmas ar roceni, bet tas bija troses dēļ. Tur gan problēma izpaudās otrādāk - ziemā nevarēja nevis "atlaist bremzes", bet "nospiest bremzes" (roceni). Šķiet, tas bija sharānam, tad gan jau rocene bija uz klučiem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...