Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Recommended Posts

Jep,  es arī outback meklēju. Piedāvājuma nav, cipari dārgi, tāpēc arī paņēmu bembi. Tur gan izvēle, gan cenas bija citas. 

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Kad man vajag pārvest paleti, vai, piemēram - m3 betona, vienmēr to varu izdarīt.

Tiešām betona, ne cementa?

Link to comment
Share on other sites

Gadās, ka jāpārvadā cements, gadās, ka betons. A kas?

Link to comment
Share on other sites

 

 

V70 katafalku atgādina

Kā nu kuram. Man patīk. 

Link to comment
Share on other sites

Pat v70, to tik ir naacies dzirdeet, ka pensionaariem tas piedienaas un katafalkiem liidziigs. Man pajaat ko par to saka, ir bijushi visas paaudzes V70, joprojaam ir. Un naakamais noteikti buus V90.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Katafalkus izteikti atgādināja pirmās paaudzes Chrysler C300 universālis un E klases merša universālis.

Volvo jau nu nekad nav pēc katafalka izskatījies, imho. Ja nu vienīgi kāds vecais 940ais vai vēl senāki.

Link to comment
Share on other sites

2-simtie, 7-simtie un mazliet vēl 9-simtie bija Volvo. Pēc tam...

Link to comment
Share on other sites

Pēdējais īstais bija 850, bija ļoti, ļoti patika!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man darba kolēģim bija s80 - juka viss pēc kārtas, visvairāk elektronika.

 

Nu vecs un nojāts tas S80 būs bijis, man 6.5 gadus bija vecais S60, ar elektroniku principā nekādu problēmu nebija, nepuva ne vadi, ne kādi mikrenēs zaļie metās dēļ kaut kādiem hermētiskuma elementu trūkumiem. Vienu reizi saremontēja ritošo un nobrauca 100k km pēc remonta, pēc tam tur viens lodbalsts bija jāmaina un viss.

Link to comment
Share on other sites

Volvo, atškirībā no citiem ražotājiem, skaitās, ka dažādas klases auto ir vienādi, tas ir s60=s80?

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Ja salīdzina ar MB, 60=C, 80=E, pret citiem nezinu, 80 vispār ir dīvāns uz riteņiem, tik ērti krēsli ir liels retums, var droši līdzināt ar S klasi.

Link to comment
Share on other sites

jema, vai esi braucis ar s klasi? Da kaut vai ar veco 140 labā stāvoklī? Pieļauju, ka ne...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Destructo

 

 

var droši līdzināt ar S klasi.

 

ar uzpūšamajiem, responsīvajiem krēsliem, gaisa cirkulāciju dibenam un masāžu ar vairākiem režīmiem? :o

 

Es neesmu braucis ar RR, bet S klases komfortam analogu nav.... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ģimenē ir W221 max komplektācijā, līdz ar to esmu un zinu!

Link to comment
Share on other sites

Destructo

 

 

Ģimenē ir W221 max komplektācijā

 

W221 nav iespējams maksimālajā komplektācijā, jo ir jāizvēlās starp ledusskapi vai slēpju nodalījumu :D

 

/sarkasms 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ledusskapis!

Man bija S80T6 varbūt viņam ir savādāki nekā standarta, bet krēsli ir izcili. S klasē masāžas un pārējie pribambasi ir jāpērk klāt, standarta komplektācijā viņu nav! 


W220 arī bija.

Link to comment
Share on other sites

jema, w221 salīdzini ar Volvo S80? Tiešām? Vot esmu braucis ar abiem, pie tam ilgus gabalus MB 221@2008 un S80@2012 krutā komplektācijā. Tagad gan Volvo XC 70@2014 - pat tas ir komfortablāks par to manis minēto S80, tomēr līdz mērcētajai desai ir kā ar kājām līdz mēnesim... negribu apvainot, bet IMO dzen tuftu...

Link to comment
Share on other sites

Es nelīdzinu mašīnas, jo tas nav iespējams! Es teicu ka S80 krēslus var jau līdzināt ar S klasi!

Link to comment
Share on other sites

Nez nez, ir daudz braukts ar daudziem, Volvo, ja ne visiem līdz jaunajam XC90, un nez, lai arī krēsli ir tiešām ērti, nu nav tie paši ērtākie uz planētas ar... Un S80 pavisam noteikti nevelk komfortā līdz S klasei- vienai no komfortablākajai automašīnai kas vispār nopērkama. Tīri krēslu ziņā, mani favorīti ir BMW komforta krēsli ar dalīto muguru- reti sastopami ne 7ser mašīnās, bet ir vērts tos meklēt, kaādā piecītī, teiksim, ja pērk lietotu auto.

Link to comment
Share on other sites

Vispār jau tas no figūras ir atkarīgs! Dzinu no DE Audi Coupe ar Recaro krēsliem, pusceļu raudāju, jo dibens līdz apakšai negāja un mugura tai šaurajā beņķi arī negāja iekšā, nu i nakuj tādus sportus. Pats 189, plus vēl svars 140+ :)

Tā kā tas kas vienam ir super, citam ir galvassāpes! Īsāk sakot katram savs, šīs lietas redzējums.

Link to comment
Share on other sites

Es uz to nespēju kādā auto ielocīties nedaudz ar skepsi skatos, pats esmu 193 un man nav nekādu problēmu nobraukt 1000km ar Audi A1 kaut vai (esmu nobraucis gan ar A1, gan Fiat 500, katru pie 1000km), ne mugura, ne di... sap, vienkārši pareizi iergulēt krēslus vajag.. Ir gana braukts arī ar pa asfaltu šļūcošu auto un tur tik kā iekāpt/izkāpt ir grūti dēļ tā, ka nenormāli zemu, bet citādi nekād problēmu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Recaro

 

Šis ir atslēgas vārds. :) Šie nav radīti komfortam bet gan gāzēšanai un lai Tu neizlido no beņķa :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Šis ir atslēgas vārds. Šie nav radīti komfortam bet gan gāzēšanai un lai Tu neizlido no beņķa

 

Nu, nu. Daudz esi braucis Recaro beņķos? Lab, esmu (bijis) mazliet slims ar autobraukšanu - arī bērnam bij Recaro beņķis :D, bet ja miesas apjoms atļauj, tad nenormāli ērti beņķi arī ikdienas braukšanai pat tāliem gabaliem. Neskatamies uz sporta  versiju, bet sadzīves... 

Link to comment
Share on other sites

Racer, ir nācies braukt, t.sk. ar jaunajiem Audi RS ceļojumā pa Latviju pagājušo gad'. IMO jau pēc būtības Recaro nozīmē stipru sānu balstu, kas tālos gabalos nav ok, toties ir super manevevrējot... teiksim tā, normālam cilvēkam :) Ja ietilpsti tajos, kuriem tie sānu balsti nespiež uz sāniem, tad ok :) A man spieda... tā ka viss ir relatīvs...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

 

 

bet ja miesas apjoms atļauj,
Un ja nē, tad tas ir kā "spāņu zābaks" , nu jums tievuļiem to nesaprast!   :resent:
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

tas ir kā "spāņu zābaks"

 

Ok, man ir pāris čomi ap 130 kg, kam ir citas prasības. Man tiešām nesaprast, jo esmu caurbira ar nepilni 1.90 un tikai ~80 kg. Vienīgais, kas ir traucējis savulaik - Audi 80q '85 ķivere dūrās griestos un tas reāli besīja. :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja ietilpsti tajos, kuriem tie sānu balsti nespiež uz sāniem, tad ok
 

 

Tāpēc ja grib ar sporta krēsliem, jāmeklē tāds auto, kuram tas muguras - sānu balsts regulējas.

Link to comment
Share on other sites

Man visi BMW un arī abi Passat bija/ir ar tiem formīgajiem, cietajiem sporta beņķiem. Man šķiet ka tie ir paši ērtākie... tikai E87 120 BMW bija tā ļoti šauri tajos sporta beņķos... ;)

Es 176 un 80kg...

Link to comment
Share on other sites

Long John

Es ar saviem 1,93 m praktiski visos autiņos spēju daudzmaz normāli "ieregulēties".

Vienīgais, kas mani izbrīnīja- vecie Volvo 740/760 "čumudāni"- regulē kā gribi, bet galva spiežas griestos. Varbūt kaučko nepareizi darīju, bet tā bija vairākos autiņos, kur mēģināju ieregulēties.

Dēla V70 gan bija viss OK. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

tikai E87 120 BMW bija tā ļoti šauri tajos sporta beņķos..

 

Šim modelim sporta beņķu atzveltnes saspiedums regulējas- krēslu sānā- priekšā ir maza podziņa uz priekšu-atpakaļ, kas veic šo funkciju. Šauri likās varbūt dēļ tā, ka kāds tur bija ļoti šauru uztaisījis un neatliki atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Par pumpēšanu zinu... spieda arī ja bija līdz galam vaļā... bet nu tik un tā bija ērti braukt garākus gabalus...

Link to comment
Share on other sites

Ir bijis un veljoprojām viens vienīgs auto.

Vw golf 4 ar 1.9 smirdturbodīzeli un saviem 185 zirgspēkiem. Tā šim ir 150, bet tajos 3 gados, kamēr tas dzīvoja Vàcijā, vācietis uzlicis čipu, labi ir tas, ka vismaz papīros rakstīts un nav kaut kāds šķūņi variants. Uz saviem 1300kg iet kā traks un ceļ tā, ka smaids pār visu seju.

Komplektā ja ar diez gan intresants. Uz bundžas uzlīmes rakstīts vw tdi Gti un tiešām tam dīzelim ir gti komplektācija. Sēdekļu apsilde, lietus sensors, kruizņiks. Bet vislielākā vērtība-ērti racaro sēdekļi. Mātei tāds pats golf bet nu tajā gan nevar nobraukt visu Latviju neizkāpjot laukā :D Ja runājam par remontiem, tad spararats kàpj laukā, bet tas normāli pie 340k km, biju sadarījis dažas stulbas lietas un dzinēja apakšējajam spilvenam vairs nebija kur skrūvēties pie kārbas un viss motors muhājās uz diviem sānā spilveniem. Jeb dodot gāzi, motors strīķējās pret radiatora ventilatoriem :D Ja neskaita to, pārāk lieli remonti nav bijuši, nu tas tak golf.

Labots - BremzeLV
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Mana autogrāfija:

 

1. Opel Omega '87, 2l benzīns. Ēda maz, gāja ļoti labi. Biju pirmais čalis ciemā, liela un komfortabla laiva. Motors bija pēc kap. - gāja ar pilnu pulksteni.  Nobraucu pusotru gadu bez remontiem. Tā ka vispār necik neieguldīju. Bildes nav.

2. Opel Record, ja nemaldos '82 gada. Arī motors konfekte. Ēda maz, gāja.. nu teiksim, labi, ka gāja :D

https://www.dropbox.com/s/izli1xbijfa194n/IMG_0969.jpg?dl=0

 

3. Vēl viena Opel Omega. '92 gads. Noklemmēja motors, līdz ar to tolmets.

 

4. Toyota Carina E Xli. Neatminos gadu. 1.6 16V motoriņš. Saucu par moča motoru, jo gāja tikai tuvu pie sarkanā. Patērēja vairāk kā visi augstākminētie auto kopā. Bet nelūza. Vismaz 3 gadu laikā - ne reizi.

https://www.dropbox.com/s/s6f1mx4v01knwmx/IMG_0210.JPG?dl=0

 

5. Passat B3 1.8 benzīns. Gadu neatceros. Pirku darbam.. grabažniekā mūžīgi benzīna kannas, zāģi, trimmeri utt. Nopirku par 400ls,  2 gadus nobraucu, pārdevu par 450ls. Mainīju tikai miroņgalvu (jaunu) un radiatoru (lietotu). Šitam visu darīju pats.

 

https://www.dropbox.com/s/f8xgtroynldz9i4/IMG_0955.JPG?dl=0

 

6. Audi B5, 1.8T, un 150 turbozirgi. Ar gāzi. Un universālis. Paleti ielikt nevar.

 

https://www.dropbox.com/s/xrxjjt59gtldhbj/20150312_195155.jpg?dl=0

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Audi B5, 1.8T, un 150 turbozirgi. Ar gāzi. Un universālis. Paleti ielikt nevar.

 

nemels. nolaižot sēdekļus ka nograb/

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Nu es ļoti atvainojos  :grin:

 

Bet priekš universāļa jau nu dikti mazs.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

6. Audi B5, 1.8T, un 150 turbozirgi. Ar gāzi. Un universālis. Paleti ielikt nevar.
 

Atkarīgs no paletes standarta... ;)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...