Smii Oktobris 12, 2016 Author Share Oktobris 12, 2016 Jep, es arī outback meklēju. Piedāvājuma nav, cipari dārgi, tāpēc arī paņēmu bembi. Tur gan izvēle, gan cenas bija citas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Kad man vajag pārvest paleti, vai, piemēram - m3 betona, vienmēr to varu izdarīt. Tiešām betona, ne cementa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Gadās, ka jāpārvadā cements, gadās, ka betons. A kas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 V70 katafalku atgādina Kā nu kuram. Man patīk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Man gan nepatīk katafalki... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
constrig Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Pat v70, to tik ir naacies dzirdeet, ka pensionaariem tas piedienaas un katafalkiem liidziigs. Man pajaat ko par to saka, ir bijushi visas paaudzes V70, joprojaam ir. Un naakamais noteikti buus V90. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Katafalkus izteikti atgādināja pirmās paaudzes Chrysler C300 universālis un E klases merša universālis. Volvo jau nu nekad nav pēc katafalka izskatījies, imho. Ja nu vienīgi kāds vecais 940ais vai vēl senāki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 2-simtie, 7-simtie un mazliet vēl 9-simtie bija Volvo. Pēc tam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Pēdējais īstais bija 850, bija ļoti, ļoti patika! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Pordon, 850. piemirsu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Man darba kolēģim bija s80 - juka viss pēc kārtas, visvairāk elektronika. Nu vecs un nojāts tas S80 būs bijis, man 6.5 gadus bija vecais S60, ar elektroniku principā nekādu problēmu nebija, nepuva ne vadi, ne kādi mikrenēs zaļie metās dēļ kaut kādiem hermētiskuma elementu trūkumiem. Vienu reizi saremontēja ritošo un nobrauca 100k km pēc remonta, pēc tam tur viens lodbalsts bija jāmaina un viss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 (labots) Volvo, atškirībā no citiem ražotājiem, skaitās, ka dažādas klases auto ir vienādi, tas ir s60=s80? Labots Oktobris 12, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Ja salīdzina ar MB, 60=C, 80=E, pret citiem nezinu, 80 vispār ir dīvāns uz riteņiem, tik ērti krēsli ir liels retums, var droši līdzināt ar S klasi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 (labots) jema, vai esi braucis ar s klasi? Da kaut vai ar veco 140 labā stāvoklī? Pieļauju, ka ne... Labots Oktobris 12, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destructo Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 var droši līdzināt ar S klasi. ar uzpūšamajiem, responsīvajiem krēsliem, gaisa cirkulāciju dibenam un masāžu ar vairākiem režīmiem? :o Es neesmu braucis ar RR, bet S klases komfortam analogu nav.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Ģimenē ir W221 max komplektācijā, līdz ar to esmu un zinu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destructo Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Ģimenē ir W221 max komplektācijā W221 nav iespējams maksimālajā komplektācijā, jo ir jāizvēlās starp ledusskapi vai slēpju nodalījumu /sarkasms 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Ledusskapis! Man bija S80T6 varbūt viņam ir savādāki nekā standarta, bet krēsli ir izcili. S klasē masāžas un pārējie pribambasi ir jāpērk klāt, standarta komplektācijā viņu nav! W220 arī bija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 jema, w221 salīdzini ar Volvo S80? Tiešām? Vot esmu braucis ar abiem, pie tam ilgus gabalus MB 221@2008 un S80@2012 krutā komplektācijā. Tagad gan Volvo XC 70@2014 - pat tas ir komfortablāks par to manis minēto S80, tomēr līdz mērcētajai desai ir kā ar kājām līdz mēnesim... negribu apvainot, bet IMO dzen tuftu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Es nelīdzinu mašīnas, jo tas nav iespējams! Es teicu ka S80 krēslus var jau līdzināt ar S klasi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Nez nez, ir daudz braukts ar daudziem, Volvo, ja ne visiem līdz jaunajam XC90, un nez, lai arī krēsli ir tiešām ērti, nu nav tie paši ērtākie uz planētas ar... Un S80 pavisam noteikti nevelk komfortā līdz S klasei- vienai no komfortablākajai automašīnai kas vispār nopērkama. Tīri krēslu ziņā, mani favorīti ir BMW komforta krēsli ar dalīto muguru- reti sastopami ne 7ser mašīnās, bet ir vērts tos meklēt, kaādā piecītī, teiksim, ja pērk lietotu auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Vispār jau tas no figūras ir atkarīgs! Dzinu no DE Audi Coupe ar Recaro krēsliem, pusceļu raudāju, jo dibens līdz apakšai negāja un mugura tai šaurajā beņķi arī negāja iekšā, nu i nakuj tādus sportus. Pats 189, plus vēl svars 140+ Tā kā tas kas vienam ir super, citam ir galvassāpes! Īsāk sakot katram savs, šīs lietas redzējums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Es uz to nespēju kādā auto ielocīties nedaudz ar skepsi skatos, pats esmu 193 un man nav nekādu problēmu nobraukt 1000km ar Audi A1 kaut vai (esmu nobraucis gan ar A1, gan Fiat 500, katru pie 1000km), ne mugura, ne di... sap, vienkārši pareizi iergulēt krēslus vajag.. Ir gana braukts arī ar pa asfaltu šļūcošu auto un tur tik kā iekāpt/izkāpt ir grūti dēļ tā, ka nenormāli zemu, bet citādi nekād problēmu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Recaro Šis ir atslēgas vārds. Šie nav radīti komfortam bet gan gāzēšanai un lai Tu neizlido no beņķa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Šis ir atslēgas vārds. Šie nav radīti komfortam bet gan gāzēšanai un lai Tu neizlido no beņķa Nu, nu. Daudz esi braucis Recaro beņķos? Lab, esmu (bijis) mazliet slims ar autobraukšanu - arī bērnam bij Recaro beņķis , bet ja miesas apjoms atļauj, tad nenormāli ērti beņķi arī ikdienas braukšanai pat tāliem gabaliem. Neskatamies uz sporta versiju, bet sadzīves... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 (labots) Racer, ir nācies braukt, t.sk. ar jaunajiem Audi RS ceļojumā pa Latviju pagājušo gad'. IMO jau pēc būtības Recaro nozīmē stipru sānu balstu, kas tālos gabalos nav ok, toties ir super manevevrējot... teiksim tā, normālam cilvēkam Ja ietilpsti tajos, kuriem tie sānu balsti nespiež uz sāniem, tad ok A man spieda... tā ka viss ir relatīvs... Labots Oktobris 12, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 bet ja miesas apjoms atļauj, Un ja nē, tad tas ir kā "spāņu zābaks" , nu jums tievuļiem to nesaprast! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 tas ir kā "spāņu zābaks" Ok, man ir pāris čomi ap 130 kg, kam ir citas prasības. Man tiešām nesaprast, jo esmu caurbira ar nepilni 1.90 un tikai ~80 kg. Vienīgais, kas ir traucējis savulaik - Audi 80q '85 ķivere dūrās griestos un tas reāli besīja. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Ja ietilpsti tajos, kuriem tie sānu balsti nespiež uz sāniem, tad ok Tāpēc ja grib ar sporta krēsliem, jāmeklē tāds auto, kuram tas muguras - sānu balsts regulējas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Man visi BMW un arī abi Passat bija/ir ar tiem formīgajiem, cietajiem sporta beņķiem. Man šķiet ka tie ir paši ērtākie... tikai E87 120 BMW bija tā ļoti šauri tajos sporta beņķos... Es 176 un 80kg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Es ar saviem 1,93 m praktiski visos autiņos spēju daudzmaz normāli "ieregulēties". Vienīgais, kas mani izbrīnīja- vecie Volvo 740/760 "čumudāni"- regulē kā gribi, bet galva spiežas griestos. Varbūt kaučko nepareizi darīju, bet tā bija vairākos autiņos, kur mēģināju ieregulēties. Dēla V70 gan bija viss OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 tikai E87 120 BMW bija tā ļoti šauri tajos sporta beņķos.. Šim modelim sporta beņķu atzveltnes saspiedums regulējas- krēslu sānā- priekšā ir maza podziņa uz priekšu-atpakaļ, kas veic šo funkciju. Šauri likās varbūt dēļ tā, ka kāds tur bija ļoti šauru uztaisījis un neatliki atpakaļ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Oktobris 12, 2016 Share Oktobris 12, 2016 Par pumpēšanu zinu... spieda arī ja bija līdz galam vaļā... bet nu tik un tā bija ērti braukt garākus gabalus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BremzeLV Oktobris 13, 2016 Share Oktobris 13, 2016 (labots) Ir bijis un veljoprojām viens vienīgs auto. Vw golf 4 ar 1.9 smirdturbodīzeli un saviem 185 zirgspēkiem. Tā šim ir 150, bet tajos 3 gados, kamēr tas dzīvoja Vàcijā, vācietis uzlicis čipu, labi ir tas, ka vismaz papīros rakstīts un nav kaut kāds šķūņi variants. Uz saviem 1300kg iet kā traks un ceļ tā, ka smaids pār visu seju. Komplektā ja ar diez gan intresants. Uz bundžas uzlīmes rakstīts vw tdi Gti un tiešām tam dīzelim ir gti komplektācija. Sēdekļu apsilde, lietus sensors, kruizņiks. Bet vislielākā vērtība-ērti racaro sēdekļi. Mātei tāds pats golf bet nu tajā gan nevar nobraukt visu Latviju neizkāpjot laukā Ja runājam par remontiem, tad spararats kàpj laukā, bet tas normāli pie 340k km, biju sadarījis dažas stulbas lietas un dzinēja apakšējajam spilvenam vairs nebija kur skrūvēties pie kārbas un viss motors muhājās uz diviem sānā spilveniem. Jeb dodot gāzi, motors strīķējās pret radiatora ventilatoriem Ja neskaita to, pārāk lieli remonti nav bijuši, nu tas tak golf. Labots Oktobris 13, 2016 - BremzeLV Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Oktobris 13, 2016 Share Oktobris 13, 2016 (labots) Mana autogrāfija: 1. Opel Omega '87, 2l benzīns. Ēda maz, gāja ļoti labi. Biju pirmais čalis ciemā, liela un komfortabla laiva. Motors bija pēc kap. - gāja ar pilnu pulksteni. Nobraucu pusotru gadu bez remontiem. Tā ka vispār necik neieguldīju. Bildes nav. 2. Opel Record, ja nemaldos '82 gada. Arī motors konfekte. Ēda maz, gāja.. nu teiksim, labi, ka gāja https://www.dropbox.com/s/izli1xbijfa194n/IMG_0969.jpg?dl=0 3. Vēl viena Opel Omega. '92 gads. Noklemmēja motors, līdz ar to tolmets. 4. Toyota Carina E Xli. Neatminos gadu. 1.6 16V motoriņš. Saucu par moča motoru, jo gāja tikai tuvu pie sarkanā. Patērēja vairāk kā visi augstākminētie auto kopā. Bet nelūza. Vismaz 3 gadu laikā - ne reizi. https://www.dropbox.com/s/s6f1mx4v01knwmx/IMG_0210.JPG?dl=0 5. Passat B3 1.8 benzīns. Gadu neatceros. Pirku darbam.. grabažniekā mūžīgi benzīna kannas, zāģi, trimmeri utt. Nopirku par 400ls, 2 gadus nobraucu, pārdevu par 450ls. Mainīju tikai miroņgalvu (jaunu) un radiatoru (lietotu). Šitam visu darīju pats. https://www.dropbox.com/s/f8xgtroynldz9i4/IMG_0955.JPG?dl=0 6. Audi B5, 1.8T, un 150 turbozirgi. Ar gāzi. Un universālis. Paleti ielikt nevar. https://www.dropbox.com/s/xrxjjt59gtldhbj/20150312_195155.jpg?dl=0 Labots Oktobris 13, 2016 - JuutpaudisMaigcilveeks 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Oktobris 13, 2016 Share Oktobris 13, 2016 Audi B5, 1.8T, un 150 turbozirgi. Ar gāzi. Un universālis. Paleti ielikt nevar. nemels. nolaižot sēdekļus ka nograb/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Oktobris 13, 2016 Share Oktobris 13, 2016 Nu es ļoti atvainojos Bet priekš universāļa jau nu dikti mazs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Oktobris 13, 2016 Share Oktobris 13, 2016 Ja paleti sazāģē... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Oktobris 13, 2016 Share Oktobris 13, 2016 6. Audi B5, 1.8T, un 150 turbozirgi. Ar gāzi. Un universālis. Paleti ielikt nevar. Atkarīgs no paletes standarta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Oktobris 13, 2016 Author Share Oktobris 13, 2016 Mani tas Jūtpauža opelis iepriecināja. Un izrādās, ka vienu tādu, tiesa gan feisliftoto, var nopirkt. Ar visiem CS numuriem un priekš youngtaimera salīdzinoši pa lēto. Kādam nevajag? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/rekord/dchbi.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!