Jump to content

Iesakiet lētas ekspluatācijas auto, budžets ~1.5k eur


tomzzzs
 Share

Recommended Posts

 

 

Ja tu brauc pa labo joslu, un kreisajā ir lēnāka satiksme - nedrīkst braukt garām? Pēc noteikumiem - drīkst. Nevajadzētu, bet drīkst.

 

Nu, nu - ja brauks CP un redzēs, ka apsteidz pa labo, tad 90%, ka sods garantēts. Tavā linkā jau ar ir tikai diskusijas, bet pēc būtības ir vienkārši - tas, ka kāds velkās pa kreiso joslu, nedod Tev tiesības pa labo iet garām. Iedomājies vienkāršu situāciju - Tu apsteidz pa labo pusi un tai brīdī bremze no kreisās joslas izdomā pārkārtoties pa labi, zinot, ka tur jābū brīvam (pēc noteikumiem). Ja sanāks sadursme, tad vienos vārtos. Nesaku, ka tas ir baig pareizi, bet sava loģika ir.  

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    24

  • versatile

    38

  • Robs

    40

  • Bruketajs

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

versatile

Racer, lasi noteikumus. Ja es braucu pa labo joslu un kreisajā kāds nomet pa mēmajiem - ok, es paskatos, vai neskrien kāds pāri, un braucu. Es neapsteidzu tai pašā joslā braucošo.

Ja es pārkārtojos pa labi, tad arī strīdīgi - noteikumi saka, ka jāturas labajā pusē, tātad, pārkārtojos lai ievērotu noteikumus, nevis lai apsteigtu. Bet ok, te var pastrīdēties.

A ja taisni brauci un aizbrauci - nu tak mazums, blakus braucošajam piezvanīja kāds un pateica ka sieva ar šefu guļ - kas man tāpēc jāmet pa nažiem?


 

 

Tu apsteidz pa labo pusi un tai brīdī bremze no kreisās joslas izdomā pārkārtoties pa labi, zinot, ka tur jābū brīvam (pēc noteikumiem)

Pēc noteikumiem priekšroka pārkārtojoties vienmēr ir tam, kas brauc pa savu joslu taisni. VIENMĒR.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

nu - ja brauks CP un redzēs, ka apsteidz pa labo, tad 90%, ka sods garantēts.

 

uz Jelgavas šosejas ne vienu reizi vien ir gadījies pa labo joslu iet garām sēnēm kreisajā kā reiz policistam stāvot šosejas malā ar radaru. Ir tāda pamuļķu suga, kas gatavi testies, bet kā ierauga policistu, tā sabremzējas pat zem 90 un, protams, no kreisās joslas nepazūd. velkas pa to. es pa labo smuki ripinu šiem garām. policisti ne reizi nav turējuši.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nestrīdos, bet man ir cita pieredze - pats gan nebiju pie stūres, bet pirms pāris gadiem tieši uz Jelgavas šosejas pirms apvedceļa viens sēņoja ar ~ 70km/h un kolēģis pasēdēja jamajam astē, pamidžināja pāris reizes, bet bezcerīgi. Tad aizgāja garām pa labo pusi un pie Jaunolaines mūs nolika mierā miliči, kas bij braukuši aizmugurē un piesējās tieši par apsteigšanu pa labo pusi. Kolēģis gan tika cauri sveikā, jo miličiem bija saprāts un jamie atzina, ka nav īsti pareizi, ka kāds velkās pa kreiso joslu, bet teica, ka sēņotājiem tā īsti neko padarīt nevar, jo lēna braukšana ir attaisnojama no drošības viedokļa utt. Īsumā - sviests.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu redzi, viņš vilkās aizmugurē uz 70, nomainīja joslu un apsteidza. Un tādējādi pārkāpa to noteikumu punktu.

 

113. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, ja tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.

 

A ja vienkārši būtu braucis pa labo joslu uz  90 un pabraucis garām tam, kas pa kreiso brauc uz 70, nekādu seku nebūtu, jo viss atbilstoši noteikumiem.


Tas punkts ir lai visādi gudrinieki nespēlētu dambreti pa Jūrmaleni intensīvas satiksmes apstākļos.


Realitātē gan tas noteikumu punkts ir sūds, ko reti kurš ievēro. Un lai neuzrautos pietiek pirms manevra pamest acis spoguļos, vai nav kāds varas pārstāvis tuvumā. Uz tās pašas Jūrmalenes regulāri kāds sēņo pa kreiso malējo un ar laiku zb paliek viņiem mirdzināt, vieglāk un interesantāk uzspēlēt dambreti.

Labots - Smii
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Racer minētajā gadījumā vajadzēja mentiem teikt, ka tas bija nevis apsteigšanas manevrs, bet parasts pārkārtošanās manevrs uz citu joslu, kurā turpināja braukt ar noteikumos atļauto ātrumu. Ja pēc sēnes apsteigšanas būtu atgriezies atpakaļ sēnes joslā - tad jā, apsteigšana/apdzīsana. IMO šajā gadījumā menti vienkārši paņēma uz muļķi...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Tak bija nesen gadījums, kur cilvēks izbrauc no Vecrīgas pa Grēcinieku ielu, pārmauc pāri 2 joslām un uz Akmens tilta virsū.

Policija, protokols.

Atcelts.

Tai brīdī tur nebija neviena aizlieguma tā darīt, starp joslām visas līnijas pārtrauktās...

Finālā, sods atcelts + uzkrāsotas pareizas līnijas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

A ja vienkārši būtu braucis pa labo joslu uz  90 un pabraucis garām tam, kas pa kreiso brauc uz 70, nekādu seku nebūtu, jo viss atbilstoši noteikumiem.

Te jau iet runa nevis par tiem, kas apsteidz pa labo joslu, bet par tiem, kas apsteidz pa CEĻA NOMALI, kas atrodas pa labi no nepārtrauktās līnijas. 

Link to comment
Share on other sites

Lai nu kā, noskatoties šo video brīžiem palika tā savādi... ir tak nenormāli cilvēki(gājēji)...

 

Link to comment
Share on other sites

Lai nu kā, noskatoties šo video brīžiem palika tā savādi... ir tak nenormāli cilvēki(gājēji)...

Da labi... Ruslandes ceļu videomateriālus noskatoties, uzreiz Latvija liekas tīrā Paradīze un situācija uz ceļiem - lieliska :king2:

 

 

Te jau iet runa nevis par tiem, kas apsteidz pa labo joslu, bet par tiem, kas apsteidz pa CEĻA NOMALI, kas atrodas pa labi no nepārtrauktās līnijas.

Pag! Ko? Kurā brīdī? Kaut kā palaidu garām, kur tieši gāja runa par nomalēm? Vai tas pie mums tiešām ir aktuāli?

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vai tas pie mums tiešām ir aktuāli?

Nez vai aktuāli vai nē, bet uz Jelgavas šosejas tas nav nekas ārkārtējs. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

aizliegts apsteigt tajā pašā joslā

 

Paldies! Ņemu savu iepriekš pausto apkļam. Nezinu kāpēc, bet šo niansi nebiju pamanījis. Sanāk, ka ja nemaini joslas, drīkst apsteigt arī pa labo pusi. Mazliet neomulīgi jau ir tā darot, bet vismaz zināšu, ka nepārkāpju. ;)

 

 

 

Te jau iet runa nevis par tiem, kas apsteidz pa labo joslu, bet par tiem, kas apsteidz pa CEĻA NOMALI, kas atrodas pa labi no nepārtrauktās līnijas. 

 

Tas ir mazliet cits stāsts ar viennozīmīgu atbildi. Btw, ikdienā vasarā braucu pa Tallinas šoseju un tur ar to pusjoslu ar ir pilns ar pigoru taisītājiem - malā neiet, vai daži pat mēģina apsteigt pa labo pusi. Samērā bieži sanāk bremzēt, jo liekas, ka tūlīt būs pī, bet kaut kā izdzīvo pigornieki. 

Link to comment
Share on other sites

Paldies! Ņemu savu iepriekš pausto apkļam. Nezinu kāpēc, bet šo niansi nebiju pamanījis.

Nav par ko, Racer! :grin:

 

P.s. skat. #311! :diablo:

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Btw, ikdienā vasarā braucu pa Tallinas šoseju un tur ar to pusjoslu ar ir pilns ar pigoru taisītājiem - malā neiet...

 

 

Varbūt kautko nezinu vai neesmu izpratis, bet tā "pusjosla" ir ceļa nomale, tikai noasfaltēta.

Un šeit uzreiz ir jautājums, kāpēc neliec braukt kādam malā uz nenosfaltētas ceļa nomales, parastas "gruntovkas"?

Ja gribi braukt ātrāk tad veic standarta apdzīšanas manevru un viss kārtībā!

Reizēm kaitina tie džigiti, braucu pa Tallinas šodeju ar ~115km/h, bet tas āksts ielido pakaļā un pat nemēģina apdzīt, bet grib, lai mainu savu braukšanas trajektoriju

un turpinu ceļu pa nomali jo kundziņš grib savā ātrumā turpināt ceļu taisni, stūri nepakustinot.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

MartiniB

 

 

Tallinas šoseju un tur ar to pusjoslu

idiotisks izgudrojums, taa vietaa var tak iedot divas joslas dazhus km vienam virzienam un pamiishus otram

 

 

 

Varbūt kautko nezinu vai neesmu izpratis, bet tā "pusjosla" ir ceļa nomale, tikai noasfaltēta.

kaads izskataas mucaa audzis :)

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Janka420

 

 

kaads izskataas mucaa audzis :)
Cik esmu dzirdējis, viņas tieši arī saucās - paplašinātās ceļa nomales.
Link to comment
Share on other sites

 

 

idiotisks izgudrojums, taa vietaa var tak iedot divas joslas dazhus km vienam virzienam un pamiishus otram

 

Cik zinu - vēsturiski bij tā, ka pusjoslu no poļiem nošpikoja un kad visu saskaņoja un sāka taisīt, poļi pateica, ka ļoti neveiksmīgs risinājums un savus ceļus sāka pārtaisīt.

 

 

 

Varbūt kautko nezinu vai neesmu izpratis, bet tā "pusjosla" ir ceļa nomale, tikai noasfaltēta.

 

Jā, nezini. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

poļiem nošpikoja un kad visu saskaņoja un sāka taisīt, poļi pateica, ka ļoti neveiksmīgs risinājums
Bet, ai kā tur tas labi strādāja, tajos 90 gados, savādāk no viņu mugursomām un ursusiem vispār glābiņa nebija!
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Tā pusjosla tika aktīvi propogandēta palaišanai garām, bet tagad, krietni mazāk aktīvi, tiek stāstīts, ka tā darīt nevajag, jo ir krietni daudz risku.

Iemesls tāds, ka citas nomales, kur apstāties riepu mainīt, braukt ar velo vai ko citu, īsti nav, un tāds palaidējs var neredzēts, kas aiz līkuma tur notiek.

Attiecīgi, viss vienkārši. Ja nepārtrauktā - nedrīkst šķērsot, ja pārtrauktā un pārredzams ceļš - var arī pabīdīties malā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pusjoslas ideja palaišanai garām bija tāda, ka tu vari pavilkties sānis, kad pretimbraucošie viens otru apdzen. Nevis, ka tev ir pienākums, kad kāds piesteidzas no aizmugures, vilkties uz to pusjoslu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

MartiniB

 

 

Nevis, ka tev ir pienākums, kad kāds piesteidzas no aizmugures, vilkties uz to pusjoslu.

"jaa jaa", gabals tak nokritiis un veel spoguljos jaaskataas, ko veel ne :)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Cilvēks brauc, uzlicis kruīzu ar normālu stacionāru distanci līdz priekšā braucošajam, nekādus manevrus veikt netaisās, tad viņam īpaši nerūp kas uz ceļa aizmugurē notiek.

Link to comment
Share on other sites

Pianākums jau nav, bet tāda kā solidarītāte. Nav takš grūti palaist, ja kāds steidzas. Tāpat viņš mēģinās apdzīt un tad riski pieaug... Anyway, cik braukāju pa Tallinas šoseju, lielākā daļa laiž garām un pats ar tā daru. Taisnība gan, ka pārredzamās vietās, jo tai pusjoslā var gadīties kāds velosipēdists utt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nevis, ka tev ir pienākums, kad kāds piesteidzas no aizmugures, vilkties uz to pusjoslu.

 

 

 

"jaa jaa", gabals tak nokritiis un veel spoguljos jaaskataas, ko veel ne
 

 

ja es mierīgi ripinos ~103 pirms pabīdīties palaist es novērtēju situāciju priekšā un aizmugurē, jo aizmugurējais nereti piebrauc blakus un nesteidz pabraukt garām, iespējams, dēļ kautkā priekšā, bet man "pabīdīšanas josla"  varbūt beidzas pēc 200m un nav kur palikt, vai nu jābrauc pa marķēto krustojuma vai autobusa pieturas zonu. 

 

tas pats kas uz krišjāņa valdemāra ielas rīgā. Divās joslās tur normāli var stāvēt tikai sastrēgumā, daudzmas normālas satiksmes gadījumā, nosacītā pirmā josla ir ar dziļām bedrēm (kas īpaši jauki lietus laikā) savukārt turoties "otrajā" joslā visu laiku jāuzmanās, no pretim braucošiem idiotiem, kas izdomā braukt blakus trolejbusam vai citu iemeslu dēļ atrodas 1m pretējā joslā. Nesen dēļ viena šāda spoguli zaudēju, diemžēl video reg. tobrīd neizmantoju.

 

Tādēļ brīvdienās kad ātrums lielāks un spēcīga lietus laikā tur spītīgi turos joslas vidū un neļauju sev blakus veidot otru joslu - ja tik ātri brauc - tad māki apbraukt pa pretējo, savādāk tāpat satiksimies aiz trolejbusa.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

CSDD komentārs par pusjoslām.

 

Satiksmes ministrs norādījis: nākotnē būs jāveic ļoti būtiskas satiksmes organizācijas izmaiņas uz tā dēvētajiem pusotras joslas ceļiem, jo tās rada bīstamas situācijas. Vai jums ir padomā kādi iespējamie risinājumi?  

Jā, runa ir par tā dēvētajiem NP 14 profila ceļiem, kādus savulaik būvēja Skandināvijā, arī Polijā. Tagad tādus vairs nekur pasaulē nebūvē. Kad būvēja ceļu Rīga–Ainaži ar pusotru joslu, mēs CSDD ļoti iebildām pret to. Pati galvenā problēma ir, ka gan Zviedrijā, gan Polijā ceļa nomales pusjoslas ir atdalītas ar nepārtrauktu līniju, bet Latvijā nav. Šī nomale nav domāta braukšanai, bet tam, lai nepieciešamības gadījumā varētu apstāties, kur braukt velosipēdistiem, iet gājējiem. Zviedrijā šādi ceļi ir lauksaimniecības rajonos, un to malējā josla paredzēta, lai lauksaimniecības tehnika varētu pavirzīties sānis un palaist garām ātrāk braucošus transportlīdzekļus.

Protams, ir nepieciešami kādi radikālāki risinājumi, taču pirmais, ko vajag izdarīt – pārtrauktās līnijas aizkrāsot ar nepārtrauktām, tā skaidri norādot, ka pa nomali braukt nedrīkst. Tālākā nākotnē, iespējams, uz šiem ceļiem katrā virzienā ir ik pa noteiktam gabalam pamīšus jāizveido joslas apdzīšanai. Četras joslas tur iespiest nav iespējams, taču, izmantojot pusotru metru platās nomales, būtu iespējams ierīkot normālu trīsjoslu ceļu, uz kura ik pa gabalam pārmaiņus būtu divas joslas vienā virzienā, bet viena – pretējā.

 

http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/273888-andris-lukstins-jarada-sistema-kas-pasarga-no-kludam-un-stulbeniem/

Link to comment
Share on other sites

Man vēl jautājums..

Kāpēc pusotras joslas braucēji regulāri izpildās arī uz A10 (Jūrmalas apvedceļa) un A7 (līdz Ķekavas aplim). Apdzen pa ceļa vidu, kad īsti nav, kur likties, un vēl midžina, lai pretī braucošais tinās malā.

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Man ir stāstījuši kas starp Pēterburgu un Maskavu ir /bija ? ceļš kur ir tā trešā josla, kas maina virzienu ik pa gabalam. 

 

Ja pareizi atrceros, tad abas puses ignorē (tā taču ir Krievija) papildus apdzīšanas joslas beigšanos un cenšas apdzīt vēl maksimālu skaitu auto, rezultātā tuvojoties viens otram vienā joslā ar ~130-180km/h

 

Stāsts var būt izpušķots, vai atmiņu izkropļots, bet ja joslas beigās nebūs pamatīgs taustāms šķērslis (baltas līnijas neskaitās, tas ir tik pat droši kā apvilkt ap sevi apli ar krītu un ticēt, ka šajā aplī esi pasargāts no kautkā), tad tieši tā tas arī varētu izskatīties.

Link to comment
Share on other sites

Un šeit uzreiz ir jautājums, kāpēc neliec braukt kādam malā uz nenosfaltētas ceļa nomales, parastas "gruntovkas"?

iepriekš aprakstīju scenāriju, kur viens bemberists laikam kaut kādu tādu reakciju no manis sagaidīja uz Jelgavas šosejas starp dzelzceļu un Ozolniekiem, kur 1 josla un tālāk grants.

Apdzīt jau čuriņa raustās - tur takš pretī brauc! Bet ātrumu samazināt un droši apdzīt pēc 10 sekundēm lepnums neļauj .. toreiz vecāka modeļa bemberists bija šamo nupat apdzinis, adrenalīns uzreiz biksēs un visi idioti, visi maisa uz ceļa. tā ka vienmēr atradīsies kāds, kurš pieprasīs visiem idiotiem no ceļa vākties nost, jo pašam apdzīt bail/apļa laiks nokritīs :D

 

nemākam braukt ātri un virs plūsmas - takš nelienam! problēma atrisināta. gribēju paskatīties, kāda ir tā Tallinas šoseja, pa kuru neesmu braucis daudzus gadus (braucot tur pēdējoreiz atceros vienu 10km/h čunčinātāju traktoriņu gar pašu ceļa malu) - uzdūros rakstam, kur iereibis audi 80 (nez, ar gāzi vai bez) skrējies uz 160km/h ar 5litrīgu bembi (arī adrenalīns biksēs un visi maisa):

http://www.iauto.lv/zinas/5914-avarija-uz-tallinas-sosejas-foto?cview=all

 

uzsitušies plūsmā braucošam opelītim, audi vadītājs vismaz invalīdos, ja ne kapā, bmw pasažieriem paveicās ar novirzītu triecienu.

 

b1.jpg

 

nakuj jālido, ja nemāk lidot? nakuj jāpieprasa, lai priekšējais satrūkstas un met malā, laižot auto, kura vadītājs savējo vairs nespēj savaldīt tādā ātrumā, bet apdzīt arī nemāk?

plūsma pati sevi sakārtos (pat ja būs jāgaida uz kādu svētdienas braucēju) un mierīgi braucot palaidīs, kas varēs palaist, bet  nakuj jāriskē ar savām un citu dzīvībām, nemākulīgi apdzenot un paģērot kaut kādu "palaišanu" tūlīt un tagad un sekundes laikā, savādāk būs avārija? kas tālāk - rupori ar bļāvieniem "3.14s malā tūlīt pat"? idiotiskā priekšā bremzēšana? ķieģeļi logos? VAR palaist, un tas tiks darīts, bet paģērēt .. tas ir slimīgi.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Janka420

Pilnīgi piekrītu. Es pateikšu vēl vairāk - pa Latvijas ceļiem absolūti neredzu jēgu skriešanai kā tādai. Gadā sanāk biški virs 70 tūkstošiem noripot, un jau sen esmu sapratis, ka tie papildus 10 vai 20 kilometri stundā pa lielam maz ko maina - un pavisam noteikti nav tā vērti, lai par katru varīti censtos visus pēc kārtas dzīt, radot potenciāli bīstamas situācijas. Ja jānobrauc teiksim 50 kilometri, tad tā atšķirība starp 100 un 120 būs 5 minūtes... Vai tas ir tā vērts? Manuprāt, nav! Turklāt tas ir pieņemot, ka ceļa apstākļi ir ideāli un nekur nebūs nekādu iemeslu dēļ jāsamazina ātrums, kas realitātē nekad nenotiek.

Link to comment
Share on other sites

Janka jā, bet ja dienā jānobrauc piemēram Rīga - Liepāja -Rīga, tad gan 90 vai 120 ir drusku starpība! 

Bet es nekādi neatbalstu apdzīšanu par katru cenu, ko regulāri var uz ceļiem novērot. Ir takš maniaki kas apdzen līkumos, pret kalniņu un citās nepārredzamās vietās.... Tāda sajūta ka uz savām bērēm steidzas! 

Link to comment
Share on other sites

Janka420

Nu ok, piekrītu, ja jābrauc gabals, tad atšķirība būs jūtama. Tomēr atkārtošos, tas ir ar noteikumu, ja braukšanas apstākļi ir ideāli. Cik reižu esmu panācis skrējējus pie dzelzceļa pārbrauktuvēm, ceļa remontiem vai fūru kolonnas utt. uzskatu, ka 100 km/h ir piemērotākais ātrums 90% gadījumu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile
Janka jā, bet ja dienā jānobrauc piemēram Rīga - Liepāja -Rīga, tad gan 90 vai 120 ir drusku starpība!

Domā, ka vidējais ātrums ir dikti atšķirīgs? Nu nesanāk visu ceļu vilkt ar 120. Un ieskrējiens līdz 120 ar nenotiek 1 sekundē...

Regulāri novērots, ka pie Ķemeriem kāds nodzen agresīvi un aizlido, pie Spices labi ja pāris mašinas priekšā.

Tas pats uz Siguldu, kur no 2 joslām katrā virzienā paliek 1 - tur dzen, ņemās... Siguldā pie dzelzceļa starpā 2 mašīnas.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

martinno

Man regulāri sanāk braukāt Rīga-Valmiera (ap 100km)... 100km/h vs 120km/h ir max 5-7min ātrāk... Kam tas ir vajadzīgs?!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

71423382.jpg


nu un auto zīmola/imidža attaisnošanai. "es takš .. man takš..". =)

Link to comment
Share on other sites

tas ir 10 min/100km ceļa, ideālos apstākļos, ja konstants 120km/h

apstājies 1reiz atliet, un viss ieguvums pazūd

Link to comment
Share on other sites

 

 

Stāsts var būt izpušķots, vai atmiņu izkropļots, bet ja joslas beigās nebūs pamatīgs taustāms šķērslis (baltas līnijas neskaitās, tas ir tik pat droši kā apvilkt ap sevi apli ar krītu un ticēt, ka šajā aplī esi pasargāts no kautkā), tad tieši tā tas arī varētu izskatīties.

Pat tipa godīgajā Somijā, tā trīs joslu sistēma, t.i. pretējās plūsmas, ar kārtīgām trosēm atdalītas visā garumā, cik atceros. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...