Jump to content

Iesakiet lētas ekspluatācijas auto, budžets ~1.5k eur


tomzzzs
 Share

Recommended Posts

īsos gabalos gan jau tāpat ir ok - uz Mangaļu tilta reversā strādā un baigie craši nav manīti.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    24

  • versatile

    38

  • Robs

    40

  • Bruketajs

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

spītīgi turos joslas vidū un neļauju sev blakus veidot otru joslu

seksuālā minoritāte kas sākas uz p burtu 

Labots - LSTP
Link to comment
Share on other sites

 

 

Man regulāri sanāk braukāt Rīga-Valmiera (ap 100km)... 100km/h vs 120km/h ir max 5-7min ātrāk... Kam tas ir vajadzīgs?!

 

es braucu ar kruīzu 110km/h spidometrā, 105 kaut kur reālais. 7series labi nopakots un pneimo piekare vienkārši neļauj vilkties uz 90, man reāli ir garlaicīgi un zaudēju fokusu uz ceļu. ap 110 jau sāk vairāk just nelīdzenumus, pa laikam kāds jāapdzen un plūsma parasti kustās virs 90, ļoti reti lēnāk. poh ko citi par to domā, es vienkārši jūtos drošāk braucot mazliet ātrāk, kā pilnībā atslābis un uz ceļu nekoncentrējies. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pie MAngaļu tilta ļoti regulāri strādā policija

atļautais ir max 70, neatceros, ne 90

tilts ir ar līkumu gan vertikālā gan h plaknē, redzamība nav tāda lai gribētos 120 lidot

tas gabals ir par īstu lai ieskrietos

tas joslu X X rādītājs ir tāda mulsinoša reta zīme, kurā ne visi vispār iebrauc, tādēļ tajā vietā raustās, jo nav pārliecināti


 

 

Tādēļ brīvdienās kad ātrums lielāks un spēcīga lietus laikā tur spītīgi turos joslas vidū un neļauju sev blakus veidot otru joslu - ja tik ātri brauc - tad māki apbraukt pa pretējo, savādāk tāpat satiksimies aiz trolejbusa.

 

 

 

seksuālā minoritāte kas sākas uz p burtu 

 

 

lūdzu citēt pilnu teikumu lai nezaudētu kontekstu manis rakstītajam. 

un ja sākam apsaukāties, tad prieks satikt internetā kādu no tiem cietējiem, kuri uzskata, ka lai viņš varētu braukt 67km/h tad man ar saviem ~60 ir jānobrauc malā, bedrēs, aplejot gājējus.

parasti dzīvē tālāk par žestiem caur stiklu neviens nav ticis, īpaši uzjautrina, kad viņi secina ka ar tizlo mazauto nebrauc blondīne, vai tie kas ārdās, kamēr sieva mašīnā tos mierina, jo saprot kam taisnība :D

Atgādinu, tur ir 1 (viena!!) josla katrā virzienā, kas divās vietās sašaurinas, ka pat stāvošus auto blakus nenovietot. 

 

Trolejbusu gan parasti visi apbrauc ar bijīgu līkumu jo tur kameras un RS juristi, to uz masu paņemt neviens necenšās :D

Labots - rodrigez
Link to comment
Share on other sites

Uz Mangaļu tilta ir 50 un tagad CP tik bieži vairs nestāv. Protams, ka bīstamība uz šosejas būs daudz lielāka, bet es vispār tik 2 vietās esmu reverso iekš LV redzējis.

Link to comment
Share on other sites

Atgādinu, tur ir 1 (viena!!) josla katrā virzienā, kas divās vietās sašaurinas, ka pat stāvošus auto blakus nenovietot. 

Ja nav ceļu klātnes apzīmējumu tas nenozīmē ka tur ir jābrauc vienā joslā, ja tur ietilpst 2 vai vairāk.

 

kuri uzskata, ka lai viņš varētu braukt 67km/h tad man ar saviem ~60 ir jānobrauc malā, bedrēs, aplejot gājējus.

Mans uzskati ir ļoti vienkārši:

1)Ja ceļa/ielas platums atļauj braukt 2+ joslās tad nav ko kundziņam/blondīnei vai zirgu pajūgam braukt pa ceļa vidu

2)Braucot jāturas pie labās malas

3)Ja kāds brauc ātrāk par tevi, palaid viņu, es rēķinos ar to pašu. Nav svarīgi  kāds ātrums, kāds atļautais max ātrums, aizmirsti par savu EGO ja grib lidot lai lido, nebrauc spītīgi braukt pa ceļa vidu vai galēju kreiso ar atļauto un nemāci citus dzīvot

4)Savlaicīgi parādi pagrieziena rādītāju ja vēlies izdarīt kādu manevru

5) Ja baidies no lietus un bedrēm vai sniega - sēdi mājās un nebāz degunu laukā

 

Īsumā brauc tā lai netraucētu citiem un max ātri bez stresa nokļūtu no punkta A punktā B. Es cenšos to ievērot un sagaidu no citiem to pašu.

Kas nedaudz uzjautrināja pēdējās lapas ierakstos. Ir smagas aizdomas ka tie kuri ļoti filozofoski pieiet pie jautājuma +/- 10 minūtes tur vai šurp ir baigais sīkums, visticamāk ir ļoti prasīgi pret OS ielādes un programmatūras darbības ātrumiem. Vai tad nav vienalga OS ielādējās 1 vai 10 min laikā, programmatūras darbība tiek veikta sekundēs vai stundās?

Labots - LSTP
Link to comment
Share on other sites

 

 

nemāci citus dzīvot

 

nu tavs 1., 3. un 5. punkti tā kā īsti neatbilst šim uzstādījumam.

Link to comment
Share on other sites

LSTP neatbalstu un nepakļaušos indivīdiem, kas vēlas braukt ātrāk uz manas drošības rēķina.

 

Kā arī vērojot tavu reakciju šeit un līdzīgu satiksmē baidos, ka tas neesmu es, kam ego rada grūtības.

 

Ja tu spēj braukt ātri mani netraucējot - lūdzu, bet 80% "ātro" braucēju atdurās pie trolejbusa, vai regulāri stāv metru pretējā joslā jo tā viņiem regulāri sanāk, jo padomāt uz oriekšu nemāk. :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Īsumā brauc tā lai netraucētu citiem un max ātri bez stresa nokļūtu no punkta A punktā B.
  Nu tas nekas, ka visiem pārējiem, kas trāpās ceļā, stress. Mani nu nekādīgi neparliecinās tēze, ka man jābrauc bedrē /peļķe (kur potenciāli var būt kanalizācijas lūka bez vāka) ceļa malā, ja viens nesās ar krietni lielāku ātrumu kā atļauts un šis jāpalaiž. . Vispār līelāko daļu ši topika vajadzētu pārcelt uz citu . Nu galīgi neatbilst virsrakstam.  Jaunais varētu būt ar nosaukums '' Cik man kruta mašina, kā es a..ju pārējos uz ceļa''. Paskat kā krievijā naudīga papuča dēls izliek video kā šis vizinās ar vāģi pa gājēju/velospēdistu parku . Šim gan nedaudz nenoveicās- pārāk liela bija skatītāju sašutuma vētra un likumsargi bija spiesti šo atrast. Boot forumā arī daži ir šadām nosliecēm. Starp citu mūsu ceļi nav domāti ( pa lielam) lai nestos uz 120. Iemesls  neba seguma stāvoklī, bet gan ka tuvu pie ceļa pienāk krūmi /meži. Nav žogu gar ceļa malu-jebkurā dienakts laikā var izlīst kāds alnis. Skats ir labs kad tas lopiņš ielido priekšejā stiklā. Naktīs pat Rīgas ielās neesi drošs kad kāda mežacūka vai alnis neskrien pāri ielai.
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Mans uzskati ir ļoti vienkārši:

Tizli uzskati - nedeldēšu savu veco klaviatūru uzskaitīšanai.

Cerēsim, ka palielienās CP štatus un saliks visur fotoradarus, lai cilvēki ar šādiem uzskatiem sekotu mamutu pēdās... 

Link to comment
Share on other sites

uh bračka nupat  weekenda auto paķēra...teica ka nostaļģija ( viņam bija tāds balts - manuālis  gadus 10 atpakaļ bet ar mazo 3.8 V6)...čomam ir kabris ar manuāli  ar 4.6 V8...izbrauca - teica paķēra uz jūtām tas aparāts....paķēra manuāli ar V8 5.0...eh būs weekendā jāizgāž...manuālās šiem ir reti...

Labi eksemplāri nu jau retums...kādreiz kā reiz pa 2k eur tādus atdeva

 

IMG-20160831-WA0000.jpg

..gāzēts netiks un nav jēga izbojāt weekndu auto.

Link to comment
Share on other sites

Tas Mustangs?

 

 Kabris, tas domāts kabriolets vai karburators?

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

nu tavs 1., 3. un 5. punkti tā kā īsti neatbilst šim uzstādījumam.

Es tikai paudu savu viedokli.

 

Nu tas nekas, ka visiem pārējiem, kas trāpās ceļā, stress

Nesaprotu kā es varu radīt stresu citiem ja braucu tā lai minimāli traucētu citiem.

 

 

Mani nu nekādīgi neparliecinās tēze, ka man jābrauc bedrē /peļķe (kur potenciāli var būt kanalizācijas lūka bez vāka) ceļa malā, ja viens nesās ar krietni lielāku ātrumu kā atļauts un šis jāpalaiž.

Lai tevi iepriecina CSN kur skaidri un nepārprotami definēts - jāturas laajā pusē. Par nešanos un palaišanu uz vienjoslas ceļa - ja nesas lai nesas, tu brauc kā braucis, lai lidotājs pats meklē iespēju kā apdzīt. Bet ja ir vairākas joslas vai  tā kā uz Tallinas šosejas papildus pusjosla, turēties max kreisajā pusē nu atvaino, tu pats saproti ka tas nav normāli un pareizi.

 

nedeldēšu savu veco klaviatūru uzskaitīšanai. Cerēsim, ka palielienās CP štatus un saliks visur fotoradarus, lai cilvēki ar šādiem uzskatiem sekotu mamutu pēdās... 

Deram uz kasti laba dzēriena ka man nekad nav bijs soda punktu un pēdējo +/-10 gadu laikā pat nevienas soda kvītis (pat par pārkingu). Jāpiebilst ka neesmu no lidotājiem, tikai neciešu čammas un pajoļus uz ceļiem. Braucot +/- CSN robežās bet domājot, efektīgi var aizbraukt jūtami ātrāk nekā lidojot.

Labots - LSTP
Link to comment
Share on other sites

 

 

Lai tevi iepriecina CSN kur skaidri un nepārprotami definēts - jāturas kreisajā pusē. Par nešanos un palaišanu uz vienjoslas ceļa - ja nesas lai nesas, tu brauc kā braucis, lai lidotājs pats meklē iespēju kā apdzīt. Bet ja ir vairākas joslas vai  tā kā uz Tallinas šosejas papildus pusjosla, turēties max labajā pusē nu atvaino, tu pats saproti ka tas nav normāli un pareizi.

 

 ir tāda uzlīme "jaucu pedāļus", šis gadījums ir līdzīgs

Link to comment
Share on other sites

 

 

Lai tevi iepriecina CSN kur skaidri un nepārprotami definēts - jāturas kreisajā pusē.
Vo vellos. Nezināju ka Latvijā ceļa satiksme kā UK , kad brauc pa kreiso :shok:
Link to comment
Share on other sites

Vo vellos. Nezināju ka Latvijā ceļa satiksme kā UK , kad brauc pa kreiso

Hi hi, sorrī , protams labajā .Paldies par pamanīto kļūdu. Labots.

Labots - LSTP
Link to comment
Share on other sites

 

 

LSTP neatbalstu un nepakļaušos indivīdiem, kas vēlas braukt ātrāk uz manas drošības rēķina
Ko nozīmē uz tava rēķina ? Ja kāds grib skriet ātrāk nekā tu vari atļauties, tad tas ir uz tav rēķina? Par savu attieksmi pret citiem ceļa dalībniekiem braucot ar savu mazlitrāžas sūdu, tu jau palielījies!
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Braucot +/- CSN robežās
 

Mēs visi tā daram, bet katram tas +- atšķiras. Citam pat pārāk.

 

 

Ko nozīmē uz tava rēķina ?

Pieļauju, ka ar to domāts bija tas, ka ir indivīdi, kam nu ļoti jāsteidzas un tiek pārkāpts ātruma ierobežojums un notiek "spraukšanās" garām visiem, lai pēc tam pagaidītu pie luksofora un atkal uzsāktu iepriekšminēto. 

Link to comment
Share on other sites

Ikdienā jau pilnīgi vienalga ar ko sēdēt korķī, vai kruizēt ar ~90-100 km/h pa šoseju. Tais retajās reizēs, kad ir jāsteidzas, tad jaudai ir nozīme, jo var daudz drošāk apdzīt un netraucēt citus satiksmes dalībniekus ar dažādiem manevriem - manevri vienkārši daudz žiperīgāk tiek veikti. :) Man tas +/- CSN robežās ikdienā ir praktiski robežās, bet kad dikti vajag, tad ārpus apdzīvotām vietām km/h mēdz būt krietni +. Tiesa soda punktu un pārkāpumu nav.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Deram uz kasti laba dzēriena ka man nekad nav bijs soda punktu un pēdējo +/-10 gadu laikā pat nevienas soda kvītis (pat par pārkingu).

 

diemžēl pie mūsu vēl samērā augstā korupcijas līmeņa šajā sfērā tas neko nenozīmē.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Ko nozīmē uz tava rēķina

Lasīt būtu iemācījies. Nevis uz "tava rēķina", bet uz "tavas drošības rēķina".

Link to comment
Share on other sites

+10 km/h nav pārkāpums? Ar ko tad esi labāks par to ātro braucēju?

Link to comment
Share on other sites

Pirms muldēt, ieslēdz GPS un pamēri ātrumu, ja riepas ir pareizā izmēra, tad kļūda parasti +-3 km.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

man iisti taa nav skaidrs, uz kurieni steidzas un kas steidzas?

 

Nu neticu, ka dzīvē nekad nav bijis jāskrien nekur :)  Ikdienā arī braucu iekļaujoties satiksmē 100-110km/h, bet kad vēl mācījos Ventspilī pēdējā kursā un līdz eksāmenam bija palikušas nepilnas divas stundas, skrēju ne tā vien, bet diena bija perfekta + lai cik tas dīvaini, bet atsevišķos posmos uz Ventspils šosejas agri no rīta, kad mauc uz 150-160 tāpat vēl daži mani pamanīja apsteigt un šoseja bija ļoti patukša. Absolūts rekords bija uz Kuldīga--Tukums jaunā ceļa, kad kavēju ļoti svarīgu sanāksmi arī sanāca vietām pat otrajā simtā jau ielidot, jp dzīve piespieda un neticu, ka visiem pārpareizajiem,kas nekad neko nepārkāpj šādas situācijas dzīvē nekad nav bijušas.

 

Un Saulkrastu šosejas joslas ir murgs, jā :)

Link to comment
Share on other sites

Uj cik interesants temats - 9-5 lēts ekspluatācijā, āāāāā es uz dibenss! Un vēl divus gabalus :)


 

 

+10 spidometrā pie atļautā 90 visbiežāk faktisko ātrumu nozīmē ap 90-93
Ko vai tiešām? Kārtējā pilsētas leģenda.

 

 

Pirms muldēt, ieslēdz GPS un pamēri ātrumu, ja riepas ir pareizā izmēra, tad kļūda parasti +-3 km.
Aptuveni tā arī ir, manā gadījumā abiem dranduļiem pēc gps ātrums ir 2-3 km zemāks, nekā rāda spidometrs.
Link to comment
Share on other sites

versatile
Ko vai tiešām? Kārtējā pilsētas leģenda.

Nope, anv leģenda. Pārbaudīt tak viegli, pēc GPS.

Neviens spidometrs nerādīs mazāk, kā patiesībā (no rūpnīcas) lai neiesūdz par sodu. Neviens. Jo ir valstis, kur soda arī par +1, Norvēģija, piemēram.

Tiek pieņemts, ka var uzlikt drusku lielākus diskus ar drusku lielākām riepām, teiksim, nevis R16/55/205 bet R17/55/205

Kas ar pēdējo gadu premium mašīnām, nezinu, neesmu salīdzinājies, bet ātrums pulkstenī un iebūvētajā navigatorā būtiski atšķīrās pat pērnā gada nomas mašīnai. Pie 80km/h meloja par 4-5km/h.

 

Un vispār.

14102728_1332037056862297_75067843008906

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

+10 km/h nav pārkāpums? Ar ko tad esi labāks par to ātro braucēju?
Ar to ka brauc kopējā plūsmā, un nerada nepieciešamību visiem apdzīt (lasi veidot avārijas situācijas), ieskaitot fūres, kurām 90km/h arī ir pa īsu - btw. episks skats - fūre dzen fūri ...

 

 

Nope, anv leģenda. Pārbaudīt tak viegli, pēc GPS.
Jomajo, nu izlasi takš ko citi raksta.

 

Spidometram jārāda to kas notiek realitātē,  jā viņš var rādīt vairāk, bet ne mazāk, tā tas nenozīmē kā jāmelo par 10km/h.

Link to comment
Share on other sites

nu labi, man arī pie 110 uz spidometra ir 101 pēc GPS. Ko lai tagad dara? Riepu izmērs atbilstošs, gaisa spiediens tajās ar.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tu brauc uz 110 :shok:, oi tu esi ļaunuma sakne :)

Link to comment
Share on other sites

btw, ja netic gpsam ir jau arī stacionārie radari, piemēram ulbrokā, kas arī rāda (manā gadījumā) apmēram to pašu kas ir pulkstenī.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ko nozīmē uz tava rēķina ? Ja kāds grib skriet ātrāk nekā tu vari atļauties, tad tas ir uz tav rēķina? Par savu attieksmi pret citiem ceļa dalībniekiem braucot ar savu mazlitrāžas sūdu, tu jau palielījies!

 

sapratu, es rakstīšu lēnām :)

uz manas drošības rēķina nozīmē -

situācija līst lietus, braucu pa pustukšu valdemāra ielas joslas vidus daļu 50-60 km/h cik tur vispār ir jēga skriet starp luksoforiem.

 

tad mani noķer auto vadītājs, kurš vēlas braukt ātrāk un uzskata, ka man ir pienākums piekļauties labajai malai lai viņš varētu tikt tālāk ātrāk.

lietus laikā es to nedarīšu, jo malā ir pielijušas bedres un ātrāk par 10-20km/h tur nebraukšu. sastrēgumā nav problēmu. Ja esi ļoti "steidzams" tad Tev ir bākugunis, un atbilstošs skaņas signāls, tad stāšos malā, ja nav - tad neesi "steidzams" .

 

atklāti sakot sāku palikt par sociāli atbildīgu personu un pat neesmu vienaldzīgs pret 150+ braucējiem, kuri itkā mani neskar, bet globāli potenciāli apdraud manus tuviniekus, jo veicot dažādus manevrus viņi aptuveni rēķinās ar citu satiksmes dalībnieku ātrumu.

 

Pats esmu "izgriezis priekšā" automašīnai kas apdzīvotā vietā brauca ap 120, jo biju pārliecināts, ka paspēšu. Tajā laikā biju samērā "lidojošs" vadītājs, nestāvēju pie krustojuma pētot kas tur notiek, bet ap 40km/h uzmetu aci, kautkas ir, bet tālu, izgriežot ārā, secināju, ka "tālu" ir kautkā straujis samazinājies. Viņa ātrumam taustāmu pierādījumu nebija, tiku atzīts par vainīgu. Ja ātrums būtu bijis lielāks un es lēnāks, trāpītu man durvīs, tagad te nerakstītu. 

 

Kādreiz manā privātmāju rajonā puišiem arī patika reibumā "slīpēt rajonu" ar auto. 

Redzi, pa šo pašu rajonu mana māte brauca ar velosipēdu regulāri.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nebija tur kkāda EU direktīva, ka pulkstenim jābūt ar +10% kļūdu? Salīdzinot ar GPS manējam braucot ar 100km/h GPS saka, ka ir 93. Braucot 110 km/h iznāk 101-102. Uz štrāses uzlieku 110 (retu reizi, vairāk) un tā arī čučinu +/- reizē ar visiem.

Un par Valdemāreni var saprast. Ja ir lielāki ātrumi un ir +/- brīva tā iela, tad tur nav ko darīt blakus 2 autiņiem. Manā skatījumā izņēmums ir krustos, kur nostājos tā, lai ir blakus 2 auto vai korķi. Bet tad arī no krustiem eju ātri prom vai palaižu mega skrējēju, lai pēc iespējas nav jābrauc blakus ar kādu.

Nesen arī bija, ka pretī lido viens džigits ar džipu, pusmetru/metru ne savā joslā. Labi, ka nebija neviena blakus un varēja ielīst tālāk joslā.

Nav tā iela domāta mega skriešanai, kad tur ir dzīva satiksme. Iespēju robežās jāpalaiž, lai skrien garām, bet citādi, nekur baigi tālāk netiksi arī, ja aizskriesi +20 uz priekšu.

 

Btw, ļoti atbalstītu pensionāru un blondīņu, kas piespiedušās ar sjisjām pie stūres un velkas - sodīšanu. Reāli zb, īpaši uz šosejas. Arī aizpagājušonedēļ bija gadījums. Brauc viens ar 50 - 60, 90 vietā un pat autobuss un fūrijas dzina garām. Ne avārijas gaismu, nekā. Vienkārši tupa velkas. Šitādu malā un sodīt ar tādu pašu sodu, kā noķertu ar + 30 - 40 starpību.

Link to comment
Share on other sites

Jūs te salīduši savos autiņos un esat aizmirsuši, ka ir arī citi satiksmes dalībnieki. :mrgreen: Bet tā jau ir - paēdušais izsalkušo nesaprot. :grin:  Ja Tu ej pa Valdemāra ielu ar kājām, tad pats vainīgs, ka esi pēdējais lūzers!!!111oneone :superstition:

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...