Jump to content

Iesakiet lētas ekspluatācijas auto, budžets ~1.5k eur


tomzzzs
 Share

Recommended Posts

ir servisi, kas tev jebkuram 4+ gadīgam auto, spēs salasīt maināmo daļu sarakstu uz 1,5 a4 lapām ar tāmi 2-3k euro, viss atkarīgs kā piesieties

 

 

4+ gadus vecs auto jau būs tik pilns ar utīm, vairumā gadījumu, īpaši tajos "tikko no Eiropas", ka 2-3K EUR ir reāli normāls cipars, lai to savestu max jauna stāvoklī. Naivi cerēt, ka nopērkot 4-5 gadus vecu auto nebūs problēmu un tas būs kā tikko no salona...

 

 

 

imho atrodot konkrētu auto jāsak interesēties par tieši konkrētā modeļa iespējamām problēmām, jo katram tās ir savas un atsevišķas specifiskas var būt ļoti dārgi risināmas. 

 

Un kādas tad būtu tās specifikas? Jau gadiem, VISI dīzeļi, slimo ar plus-mīnus vienām un tām pašām kaitēm VISOS auto, bez kaut kādām specifikām un ambīcijām uz kādu konkrētu marku- Mersedess vai Opelis. Izņemot motoru un kārbas, nekā cita par ko uztraukties auto nav- ja jāuztraucas par riepām un piekari, tad auto vispār nevajag pirkt.

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    24

  • versatile

    38

  • Robs

    40

  • Bruketajs

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Un kādas tad būtu tās specifikas?

 

a6 c5 bākā sistēma kas degvielu līmeņo starp bākām un vispār sūknē

mazmotora mercedes pieminēju

kad iebrauc dīzeļu servisā un uzzini, ka tev ir Siemens sprauslas (to par var redzēt pēc uzlīmes motortelpā) to saka balsī kā tev būtu vēzis vai aids

 

vw/audi aizmugurējo suporti kas viegli pieklemmē un sulojās parasti risinās tos mainot pret restaurētiem jo centrālā asīte ir norūsējusi

 

kardāni, kas mainās kopā ar gultni (tur gan mēdz ķīmiķot šo to)

 

DPF, tas gan pie 1,5k eur vēl nebūs aktuāla problēma

 

remontēt parastu sūkņa dīzeli vai pumpedūzi vai cr arī būs atšķirība

 

nopērkot ko par 1-2 k sāpīgi var būt tie pārsteigumi uzzinot, ka "mazais nieciņš" ir risināms mainot kautko kas pie dīlera maksā 386 euro, ir talsos, bet savādāks par 120 euro, pēc nedēļas varbūt būs lietuvā. kad 3h esi sēdējis ir uz telefona pēc zvana no servisa. 

 

un nezinot ko pērk uz šādiem jokiem var iegrābties vairākiem vienā auto.

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Par uzticamiem, neuzticamiem auto un remontu izmaksām:

 

http://www.whatcar.lv/auto-zinas-raksts/5287/publicets-uzticamako-auto-saraksts

http://www.tvnet.lv/auto/notikumi/444792-briti_uzskaitijusi_pedejo_15_gadu_neuzticamakos_auto

 

Tur vismaz cerība, ka kaut kāda statistika ir apakšā, ne tikai "viens onkulis teica".

Raksti veci, bet gadi kaut aptuveni velk uz postā minētās auto cenas un sagaidāmā gada kombināciju.

Link to comment
Share on other sites

Vācu TA statistika ir pieejama www.anusedcar.com

Ieskaitot vidējos modeļa nobraukuma datus pie noteiktā vecuma.

Link to comment
Share on other sites

Brālis pārdod 2006.gada Hyundai Elantra! Oriģināls 112k noskrējiems!!! 1,6 benzīns Cena 1500Eur Ja interesē zvani divi9285427 

 

Ok, šis ir pirmais jēdzīgais piedāvājums. 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ok, šis ir pirmais jēdzīgais piedāvājums. 

Šī jau nav pērk sadaļa, kur savi piedāvājumi jādod. 

Link to comment
Share on other sites

tehno-mans
ka pērkot autiņu pa ~1.5k pirmkārt jāskatās uz bieži sastopamiem modeļiem, lai vajadzības gadījumā būtu lielāka iespēja ko dabūt šrotā.

reāli kāds domā!!? Šrotā ko var sakarīgu dabūt? Neviens šrots lietotu detaļu nepārdos lētāk kā 70% no jaunas cenas. Ko man - lietotu bremžu disku ņemt pa 10 - 15 euro no šrota vai amortizātoru teiksim pakaļējo pa 15-20 euro, ja jauns disks un gāznieks maksā to pašu? Bleķis?.... ar jau rūsas pēdam, kas lietū nopuvis pāris gadus nekā pasūtot jaunu piemaksājot dažus eiro vairāk? Reizēm vajag tomēr domāt.

Labots - tehno-mans
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu ir atsevišķi gadījumi, teiksim, kuras tur renoklijas gadījumā ar kapota aizvēršanas mehānisma kaut kādu daļu vai fiksatoru, kas plīsa - jauna 400, šrotā pārdesmit... Tik atrast jau nereāli, visiem vajag.

Te bija osscaram, laikam, labs piemērs ar hujdaja santafe bahažnieka rokturi - no dīlera lētāk kā šrotā.

 

Bet principā, pērkot auto par 1,5k jārēķinās, ka, ja jāsāk meklēt detaļas pa šrotiem, vienkāršāk un lētāk, iespējams, ir paņemt nākamo autiņu par 1,5k.

Izņēmums tur kaut kādas interjera detaļas, kas autiņam varbūt noskrāpētas, moš kādi lukturi, utt.. Bet ne jau bleķus vai, vēl trakāk, kaut ko no mehānismiem.

Ja pašam hobijs skrūvēt, tas cits stāsts, bet te cilvēks primāri pārvietoties gribēja.

Link to comment
Share on other sites

jā -šrotos  viņi ierubī kosmosu + cena kura netā ir tikai "indikatīva" - parasti jāreizina ar 2  vai 3. Protams , gadās arī sakarīgi čaļi, kas atdod pa lēto - piem. oem santafe jumta šķērss stieņus pa 20 EUR dabūju ...adekvāti. Ru\cku toreiz no e-baya uzsūtīju.

Link to comment
Share on other sites

šrotā var dabūt detaļu pa lēto, bet to var tikai zinātājs. piemēram, serviss. Tiem ir zināmi visi šitie šrotu stiķi, kā arī ir regulāras sadarbības ar tiem un līdz ar to gan iespējas kaulēties, gan citas attiecības kā ar pircēju no ielas.

Link to comment
Share on other sites

tā tas varētu būt...bet reizēm tā attieksme izbrīna..tu jamajiem esi gatavs paņemt kaut kādu nelikvīdu...šie ielomī cenu. Tāpat zinu, ka to neviens nepirks...pēc tam man vēl aktieri īsziņas ar atlaidēm sūtīja...es viņus pasūtīju..

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

man sievasbrālim serviss pieder, viņš tos jokus ar šrotiem labi zina.

Link to comment
Share on other sites

Tas, protams ir gemarojs, bet ja man ko vajag, es ņemu priekšā ss.lv un zvanu visiem šrotiem pēc kārtas. Līdz šim nav bijis, ka cena pa telefonu un uz vietas atšķirtos.


 

 

ii, 18 Aug 2016 - 10:48, teica:  Šī jau nav pērk sadaļa, kur savi piedāvājumi jādod. 
 

 

A ko, normāls cipar par to motorolleri, turklāt pepelacs tīri frišs. Turklāt cena pie normālas uzturēšanas pāris gadus nekritīs.

Link to comment
Share on other sites

es domāju cena iekš ss.lv  un pa telefonu ....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

eāli kāds domā!!? Šrotā ko var sakarīgu dabūt? Neviens šrots lietotu detaļu nepārdos lētāk kā 70% no jaunas cenas

 

Nevajag te lieki muldēt! Iespējams pats šrotā ne reizi neesi bijis! Manam Opel vajadzēja citu durvju gumiju un labās puses spoguli. Aizbraucu uz tuvējo šrotu un pa 15 EUR abas detaļas nopirku! Skaidrs ka ne jaunas, bet spoguļa krāsa atbilda mašīnas krāsai un gumija bija bez caurumiem! Kādi 70% no jaunas cenas.....  :D 

Link to comment
Share on other sites

 

 

a6 c5 bākā sistēma kas degvielu līmeņo starp bākām un vispār sūknē

 

Tādas pašas problēmas ir arī citiem auto ar bāku ne tikai tam Audi, tiem pašiem Volvo uz P2 platformas- dikti populāri Latvijā- visiem var izkrist šī problēma . Tādam A6 C5 tāpat kapi ritošajā un motortelpā, tāds sūknis tur tāds štrunts vien ir kopējā problēmu fona- tādu lamatu tikai ienadiniekam ieteiktu pirkt. Nezinu nevienu šitā modeļa īpašnieku, kurš gadā reizes 3-4 nebūtu servisā ar kārtējo problēmu. Tāda pati lamata ir arī to gadu A4.. A ja 1.8T ar Multitronicu- apsveicu ar vis vis sūdīgāka auto uz planētas iegādi! :D :D 

 

 

 

vw/audi aizmugurējo suporti kas viegli pieklemmē un sulojās parasti risinās tos mainot pret restaurētiem jo centrālā asīte ir norūsējusi

 

Nu un kas tur ir specifisks? Tad jau var raudāt par rokas bremzēm uz lokiem un ko tik vēl ne, katrā auto kaut kādi štrunti un maksā līdzīgi. Jaunus suportus tāpat šādiem vairs nepērk, remkoplektu virsū un miers.

 

 

 

kardāni, kas mainās kopā ar gultni

 

Un kuriem tad tas kardāns ir izjaucams? ņivai? :D 

 

 

 

DPF, tas gan pie 1,5k eur vēl nebūs aktuāla problēma

 

DPF nav nekas specifisks, tas ir VISIEM EURO 4 un uz augšu motoriem. Specifika tajā varētu būt tikai tāda, ka atsevišķi modeļi tā sākuma gados nāca ar EURO 3 motoru, vēlāk jau ar EURO 4 motoru un līdz ar to, vienam problēmu būs mazāk- jeb lētākas, kamēr tam vēlākajam tās būs dārgākas, citādi nekā specifiska iekš DPF nav- tā ir problēma absolūti visos auto, agrāk vai vēlak... Ja var atrast EURO 3, labāk pirkt EURO 3, arī ar EGR tur vieglāk cīnīties to vienkārši nobloķējot kamēr uz EURO 4 tā vairs nevarēs. Neorientējos lētajos auto, bet mazajiem franču un fordu brīnumiem ar DPF jau vajadzētu būtu ap vai tuvu šo 1.5k EUR cenu- ja tie maksā vairāk, tad žēl to cilvēku, kuri tādus pērk par dārgāku.

 

 

 

 

nopērkot ko par 1-2 k sāpīgi var būt tie pārsteigumi uzzinot, ka "mazais nieciņš" ir risināms mainot kautko kas pie dīlera maksā 386 euro, ir talsos, bet savādāks par 120 euro, pēc nedēļas varbūt būs lietuvā. kad 3h esi sēdējis ir uz telefona pēc zvana no servisa. 
 

 

Atvaino, bet Tu nenosauci neko specifisku- 1.5k auto uz dīleri saprātīgi cilvēki neved- tas ir lieki piesaukt dīlera izcenojumu šādas cenas auto. A ja jāuztraucas par 120 EUR remontu Talso, tad nu kā jau es minēju- auto vispār nevajag pirkt, jo 120EUR ir vispār nekas par auto remontu, normālam auto par 1 riepa par to cenu nesanāk. 3hrs sēdēt uz telefona un meklēt daļas pa lietuvu... tā kāds arī dara? Ja vien tas nav ssang yang vai vēl kas super ekskluzīvs, tas ir izniekots laiks..

Link to comment
Share on other sites

Vēl piemetinot par šortiem... Vajag braukt, kad šefu nav uz vietas, piemēram, pusdienlaikā. Peškas atdos par lēto, naudiņu iebāžot sev kabatā. Vismaz es tā savā miestā daru,kur citādi arī cenas ir tādas, itkā tās detaļas skrūvētu nost no Ferrari vai Lambo.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Mazajiem frančiem DPF nav vispār mazo jaudu komplektācijās - sievai ir 2009 gada1.5dci 50kw bez dpf. Vai tāpēc es labāk paciešu dīzeļus? Nē!

Link to comment
Share on other sites

 

 

auto vispār nevajag pirkt, jo 120EUR ir vispār nekas par auto remontu, normālam auto par 1 riepa par to cenu nesanāk.
 

 

120€ ir kosmoss :D Pat luksus auto brauc ar lisām zemprofila riepām, ko tad var prasīt no 1,5k auto īpašnieka :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mazajiem frančiem DPF nav vispār mazo jaudu komplektācijās - sievai ir 2009 gada1.5dci 50kw bez dpf.

 

Nu 2009 EURO normu maiņas gads, pēc tam tiem pašiem Renault ir DPF filtri, atsevišķiem modeļiem, kā es minēju jau augstāk, ir tā ka kaut kuri auto nāk bez DPF un pēc gada ar DPF. Maz man darīšanu ar franču mikro blusām tāpēc biju palaidis garām, ka arī EURO 4 un EURO 5 modeļos ir šis te.

 

 

 

 

Pat luksus auto brauc ar lisām zemprofila riepām

 

Kas ir luksuss tavā izpratnē? Nav man vēl gadījies redzēt reāli luksus klases auto ar plikām riepām..  

Link to comment
Share on other sites

Gadus sešus atpakaļ bija Kajeni un 7 klase ar franču liso riepā, mašīnai sanāca, riepām nē, tagad sen nav tāda lieta manīta :)

Link to comment
Share on other sites

Jaunus suportus tāpat šādiem vairs nepērk, remkoplektu virsū un miers.

 

 

žēl ka tevi agrāk nesatiku, būtu man parādījis kā panākt lai ar to remkomplektu nesulojas tas suports. (tur vidū tā asīte sāls saēsta) 2 auto, 3 suporti ja pareizi atceros. pieredze mana. sākumā mēģināja remkomplektus un pēc nedēļas suportu mainīja pret rūpnieciski atjaunotu tādu smuku kā jaunu par kādiem 60-70 lvl.

 

 

 

 

Atvaino, bet Tu nenosauci neko specifisku

 

es vismaz uzskaitīju reālas lietas no pieredzes, man patīk P Ļ Ū T Ī T forumā, bet cenšos atturēties no šķidru mēslu izplatīšanas.

 

 

 

A ja jāuztraucas par 120 EUR remontu Talso, tad nu kā jau es minēju- auto vispār nevajag pirkt, jo 120EUR ir vispār nekas par auto remontu, normālam auto par 1 riepa par to cenu nesanāk. 3hrs sēdēt uz telefona un meklēt daļas pa lietuvu... tā kāds arī dara? Ja vien tas nav ssang yang vai vēl kas super ekskluzīvs, tas ir izniekots laiks..

 

 

un kā tad man vajadzēja darīt? šeit lūdzu, biedra kappa, uzrakstīt pareizo rīcību

citroen 1.4hdi 2003 pirms gada pusotra kautkur. tagad jau cena bēdīgākiem eksemplāriem sasniegusi topika 1,5k euro. pie kautkādiem darbiem tika konstatēts, ka plastmasas vārstu vāks/ ieplūdes kolektors korpuss ieplaisājis/sakusis, neatceros precīzi, paskatījos, nu nelīmēt viņu. 

 

2013-10-29

meklēšanas xls vēl saglabājies, skaitļi vēl latos

ieplūdes kolektors kopā ar vārstu vāku       ir divi varianti, pēc šasijas nr. Tika secināts            

VEHO 0361n4 195,3   9400361n48

Rūķi, Salaspils 29556519 45   pārdots

Tukums 50-60 26325222 55   savādāks ss.lv?

Atsūtīs sms 28888267     pasūtīts.

28303319   ar visu motoru 250 

37065787239     ar visu motoru 320

29218453     nav?

28869000     nav?

29338725     nav?        

detali@email.com 296-00-313 50   ir, skatīsies bildes

Labots - rodrigez
Link to comment
Share on other sites

Vai korejas auto nav diezgan ierobežots piedāvājums ar rezerves daļām un attiecīgi pārspīlētas cenas?

Link to comment
Share on other sites

Ļoti prātīgi! Varēji piedāvāt ko vēl eksotiskāku, kam nav analogu detaļu, un kuru neviens nejēdz salabot.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Es personīgi uz ielas šādu redzējis neesmu, iespējams tāpēc, ka cilvēki tādas atturas pirkt, izskatās pēc pārāk lielas eksotikas, lai gribētos gemaroju ar detaļām.

 

Labāk lai ņem kādu izplatītu auto.

Atminos, kolēģim bija audi a3, galvas blīve bija jāmaina, tā arī kā šrots nostāvēja tas auto, jo blīves maiņa maksāja tik, cik manam  nopirkt 2 motorus un 2x samaksāt par to maiņu ( neiet runa par spec servisiem ).

Runājot par šrotiem, tur neesmu bijis ļoti sen, bet pēdējo reizi kad biju, izdevās arī nokaulēt. galvenais runāt. Ir reizes, kad ietiepjas, tad lai iet bekot.

Tagad ja kādu detaļu vajag, iepērku to no privātajiem, iekš bembistu forumiem ir daudz detļnieku, kuriem cenas pret šrotu ir vismaz /2. Pēdējo ko nopirku, priekšējo lukturi, par 15 eirām. Pieļauju ka arī citām markām ir forumi un detaļnieki.

Link to comment
Share on other sites

Dermantīns

 

 

Autoram! https://www.ss.lv/ms...nata/ccxlo.htmlgandrīz toyota.

 

Un cik naudas vajadzēs šāda labošanai? Kāds būtu optimiskākais un pesimistiskākais scenārijs? Gribētu paņemt auto priekš ziemas, bet bail, ka bezjēdzīgi izmesta nauda.

Link to comment
Share on other sites

Motors viņam ir no Mitsubishi, tā vismaz Wikipedia saka. Un arī daudzi mezgli. Iepriekšējais modelis vispār bija par 90% Mitsubishi Galant. Ja ir interese vari papētīt krievu forumus, tur šitie ir vairāk izplatīti. 


Hyundai tajos gados ar Mitsubishi draudzējās. H100 buss 1:1 ir Mitsubishi space gear vai kā viņu tur, Terracan ir bāzēts vecajā Pajero utt. Tucson ir bāzēts vecajā Rav4 Toyota 


Es domāju ka detaļas viņam aliekspresī var pasūtīt :) 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

jo blīves maiņa maksāja tik, cik manam  nopirkt 2 motorus un 2x samaksāt par to maiņu ( neiet runa par spec servisiem ).
 

Tas nu nekādi nevar būt taisnība. 

Vienkārši cilvēki nezināja kur atrast kaut kādas detaļas un remontēja mašīnu neandertālietis, kam rokas aug no gurniem.

Link to comment
Share on other sites

Protams, tehnoloģiskie risinājumu tur būs pat ne deviņdesmito bet drīzāk astoņdesmito gadu līmenī. Toties runā, ka arī nokaut tos korejiešus ir grūti. Ja vien nesarūsē. 

Link to comment
Share on other sites

Piekrītu...man brchka pirms krasha ar sonāti 2.0 beņu 5 gados norullēja 250k...neviena garantijas remonta...tik rijīgs ..bāka nedēļā jārēķina

Kā saka gandrīz kā volga...liels ,ērts bet prasts kā lāpsta ja salīdzIna ar passata 16 buksēm...

Link to comment
Share on other sites

 

Tas nu nekādi nevar būt taisnība.

Vienkārši cilvēki nezināja kur atrast kaut kādas detaļas un remontēja mašīnu neandertālietis, kam rokas aug no gurniem.

Nevar būt taisnība? Parādi ar ko pārvietojies tad.

Tas bija pirms 6gadi, maiņa maksāja 200ls, nezinu kurā servī, tolaik manam auto motors maksāja līdz 30ls, metāla cena, jo bembistiem nemotori bezvētlrtīgi, konkrēti m40b18 (tagad jau cits ), motora maiņa pie bembistiem garāžā līdz 70ls, max 2dienas un vālē tālāk. Vēl kādu info?

 

 

Motors viņam ir no Mitsubishi, tā vismaz Wikipedia saka. Un arī daudzi mezgli. Iepriekšējais modelis vispār bija par 90% Mitsubishi Galant. Ja ir interese vari papētīt krievu forumus, tur šitie ir vairāk izplatīti.

 

Hyundai tajos gados ar Mitsubishi draudzējās. H100 buss 1:1 ir Mitsubishi space gear vai kā viņu tur, Terracan ir bāzēts vecajā Pajero utt. Tucson ir bāzēts vecajā Rav4 Toyota

 

Es domāju ka detaļas viņam aliekspresī var pasūtīt :)

Aliexpresā, nopietni? Tu mēnesi brauksi ar ušakova transportu, gaidot detaļu no ķīnas? Nē, paldies, es labāk ar vācieti braucu.

Neiesaki cilvēkam gemaroju kā pirmo auto, sabojāsi čuvakam visu uztveri.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Nevar būt taisnība? Parādi ar ko pārvietojies tad.

Renault Clio RS... vecs... 

Jā, pat šim lētajam motoram blīves maksā ap 100Eur par visu komplektu, bet tā jau nav kautkāda mistiska visas mašīnas cena. Ja nav tik daudz naudas, tad jāpērk RS smuki apdrukātie e-taloni.

Iespējams, ka kaut kādam Audi/VW motoram pirms 6 gadiem galvas blīve ir maksājusi to naudu, bet neticās. Ja nu vienīgi tam tizlajam sešstobriniekam. Bet tad jau vienkārša atbilde - nav ko ieskrieties uz eksotiku.

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

Nekas jau neliedz tam Hyundai detaļas pirkt tepat Latvijā. Skandi, specializētie veikali...  Vienkārši ali būs lētāk. 


Es arī bembim visu ko esmu sūtījis pie ķīniešiem. Un neko,  vis labi. 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Par detaļām runājot atcerējos - draugam bija Kia Cerato - labs, uzticams un ne pārāk neglīts auto. Tad nu viņam ievajadzējās 2 detaļas - benzīna sūkni, kas ir vienā korpusā ar spiediena regulatoru un auzmugurējo slotiņu. It kā jau nieki, bet pie mūsu stealershipiem slotiņas cena bija 110Eur un sūknis 160Eur. Pa tiešo no korejas šo detaļu cena bija attiecīgi 40 (kas arī ir tizli dārgi slotiņai) un 83Eur... Protams, var jau būt, ka dīleri tur nav vainīgi...

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Arī manas domas. Arī sūkni piedāvāju pārveidot par vienkāršāk pieejami detaļu, kas maksātu 3x lētāk, bet ja saimnieks vēlās problēmu risināt oem ceļā, nav mans pienākums uzspiest citu risinājumu... Nu jau slotiņa ir dabonama pa 20 un mazāk Eur, jo ir nopērkama ar maināmu slaukošo daļu. 

Katram autiņam ir savas dīvainās detaļas, kas maksā neadekvāti un bez kurām nevar salikt kaut ko kopā. Bet visi traču braucam un neviens nav nobeidzies... 

Link to comment
Share on other sites

Tagad zinu, kam te patīk sačakarēt auto. Brūķētājam un šņukuriņam šķiet, ka oem lietas ir muļķības, šņukur, kā tev šķiet, ja aizmugures logam nav nozīmes, ko pēc likuma drīgst pat 100% notonēt, bet atpakaļskata spogulim ir jābūt. Neloģiski ne?

Tas ir tikai laika jautājums, ja aizmugurējais logs šķiet mazsvarīgs, vienā brīdī kādam uzbrauksi virsū, jo no sānu spoguļiem tu neredzi, kas notiek tieši aiz loga, ja to esi aiztonējis, likvidējis tīrītāju, kur viss ar dubļiem un citām drazām netīrs, ka neredz cauri.
Interesanta loģika, likvidēt lietu, kas strādā, vai likvidēt to, jo nav pesso lai auto uzturētu pienācīgā stāvoklī.
Arī man ir nācies pēc gemaroja cienītājiem autiņam pirkt lietas, kurām ir jābūt, bieži tās nebija nemaz tik dārgas, piemēram atpakaļskata spogulis bija ielikts parastais, lai gan oem nāca apsildāmais, ziemā nereāli kaitināja, ka viens atkūst, otrs ne, un maksāja viņš 5eur, loģika ibio.
Bembistu vidū, tādas izdarības ar auto tiek sauktas par gateri.

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Brūķētājam un šņukuriņam šķiet, ka oem lietas ir muļķības,
 

Labrīt! Kad es to teicu?! Cik atceros, rakstīju, ka iegādājos tieši oem slotiņu, bet 2x lētāk. No otras puses manam personīgajam auto ir cita ražotāja slota un stikls ir tīrs, jo renis katrreiz slauka stiklu, kad ieslēgtas priekšējās slotas un atpakaļgaita.

Silts ieteikums - sākumā lasam un tad rakstam!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...