Jump to content

Iesakiet lētas ekspluatācijas auto, budžets ~1.5k eur


tomzzzs
 Share

Recommended Posts

Pērkot lietotu mašīnu, ar to jārēķinās. Neatkarīgi no tā, cik maksā: 1500, 5000 vai visi 10 000 €.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    24

  • versatile

    38

  • Robs

    40

  • Bruketajs

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Neņem par 1500, paņem par 800, kaut ko vecu, kas nav sapuvis un ir ar skati, vai vismaz bez parādiem

No manis tādu var dabūt :D

Pirmdien izieta skate

+nebūs tie mistiskie 700 eiro jāiegulda apkopēs kā iepriekš minēts, nebūs nekas jāiegulda. 

Link to comment
Share on other sites

pie 3k skaitiit apnika

 

Man līdzīgi bija ar Opeli. Risinājums ir viens - nenokavēt to brīdi, kad auto vēl var pārdot par naudu, uzticot rūpes par nolietotajiem mezgliem jaunajam īpašniekam. Lietotu auto tirdzniecība ir skarbs bizness, kas var prasīt vēl vienas simkartes iegādi. :D

 

 

Otrs variants ir remontēt un braukt. Saplānot remontus. Darīt visu laicīgi. Ar bembjiem ir tā, ka viņi nepacieš pohujistisku attieksmi un stulbus meistarus. Viena nobrukusi lieta var paraut līdzi piecas citas. Gluži tas pats par remontiem - darot bez pieredzes posts būs vairāk kā labums. Tas tev nav ar meiseli opelim stupicu hujārīt.

 

Vot pabraucu es ar beigtu amortiņu pāris mēnešus - atbalsta gultnim kirdik. Un ja būtu turpinājis braukt, tiktu sačakarētas arī glāzes. Tas pats ar tām sprauslām - ja ir aizdomas ka sākušaš mīzt, bez kavēšanās jārauj ārā, jāskatās, jārestaurē vai jāmaina nost. Pretējā gadījumā var aiziet arī galva. Ja ir rūsas pleķis uz bagažnieka - ej uz veikalu, pērc Krown T40 un pūt virsū, nevis fantazē, kā pavasarī visu pārkrāsosi. 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

e39 2003 530da pa 2.5 gadi ielikti nuuuu..... vairs vienkārši neskaitu, pie 3k skaitiit apnika. saakot ar kaarbu, visa piekare paarlasiita, liidz saakaas motora gljuki. Tagad ar jaasaak sprauslas chekot, jo ir tuksgaitaa balts duums no izpuuteeja. Kaa arii nesaproatmi antifriiza zudumi, motora karshana... tie remonti vel tikai priekshaa ;)

 

skaties vai nav spiediens bačokā...varbūt antifrīzs iekļūst cilindros un tāpēc balts dūms...varbūt galvas blīvei čau...vai sliktāk..

Link to comment
Share on other sites

 

 

e39 2003 530da pa 2.5 gadi ielikti nuuuu..... vairs vienkārši neskaitu, pie 3k skaitiit apnika.
 

 

 

Uj ;( gan jau tev ar paveiksies kādreiz....

 

no sirds novēlu, lai tādu mocību nebūtu..

Link to comment
Share on other sites

nevertell

 

 

tuksgaitaa balts duums no izpuuteeja. Kaa arii nesaproatmi antifriiza zudumi, motora karshana...
 

Vēlu veiksmi.

Link to comment
Share on other sites

audi a4 b5 vai passat b5 ar 1.9 tdi

Pa tādu naudu var jēdzīgu 1.9 dabūt? :o 

Čota tas A4 kkā ļoti lēts ar visu 1.9, nu nevar būt

Pasjāts B5.5 pa 1.6k? :o B5 normāls pa tādu naudu varbūt ierakstītos, varbūt.

p.s B5.5 1.9TDI ar tomātu, avantu sudrabkrāsas varu piedāvāt, kkādi 2.3k

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

@verneris Es lieku uz sprauslām. Ja būtu savērpta galva, tad spiediena dēļ dzeses šķidrums pāris reizes jau būtu izlijis pa ielu, sevišķi ņemot vērā to, ka ir vasara. Bet, neko nedarot, mēs varam nonākt arī līdz tosolam eļļā.


@kicker No lētā gala VAG es ņemtu tos ar to nemirstīgo 1.6 MPI benzīnnieku, ko plaši izmanto jau no 70tajiem gadiem. Esot zvērā uzticams motors.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pa tādu naudu var jēdzīgu 1.9 dabūt? :o 
 

SS.lv pagaidām ir padsmit A4 un Passat B5 (pa abiem kopā) ar 1.9 TDI un TA, kas maksā zem 1500 EUR.

Pēc sludinājuma teksta un bildēm par motoru neko nepatiksi, jābrauc un jāčeko.

Link to comment
Share on other sites

 

 

audi a4 b5 vai passat b5 ar 1.9 tdi

 

Turbīna  jauna 1600 EUR

Sprausla - 220 EUR/1 gab

Sūknis - 1300 EUR (Cenas noapaļotas no autspares lv)

 

Jā,ļoti lēts auto remontos! 

Vecs dīzelis nu nekādīgi nav lēts ekspluatācijā! 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Piedod, bet, kurš idiots autiņam pa 1500 EUR liktu jaunu turbīnu, sūkni?

 

Labāk gan nesāksim malt vienu un to pašu, ko visās tamlīdzīgās tēmās. Laimes spēle!

Ja autors dīzeli neprasa, tad labāk ņemt benzīnieku.

Labots - itanium
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Verneris

 

 

skaties vai nav spiediens bačokā...varbūt antifrīzs iekļūst cilindros un tāpēc balts dūms...varbūt galvas blīvei čau...vai sliktāk..

liekas jau, ka ir spiediens... jo ir paarspraadzis antifiriiza bachoks un vel 2 detaljas pa kuraam antifiriizs cirkulee ir ieplaisaajushas un ir samainiitas. Vakar kaa reiz serviaa biju, tur chalis skatijaas antifriiza bachokaa, kad uzgaazee vai nav brubulju. burblju nebija, liidz ar to vinjsh teica, ka taa vareetu arii nebuut motora galvas probleema. A spiedienu trubaas ar paspaidiija cik nu var a roku noteikt, tad vinjam liekas, ka tur pat 1 baars nav. a korkjis antifriiza bachoka lieko spiedienu nolaizh pie 1.4 baariem. ellja smuka un dzidra... 

Driiz vediishu sparauslas uz stenda. kad pirms ~ gada bija jau visas uz stenda, tad man jau briidinaaja, ka viena ir taada uz ? ziimes... nu cereeshu, ka nav VISAS jaamania, aks protams buutu labaakais variants, bet nu tik vecai mashiinai vienkārši zheel TAADU naudu iegaazt :)

Link to comment
Share on other sites

A kādi vēl ir varianti normāli sataisīt? Nē nu protams ka var no šrota ielikt nojātas turbīnas vietā citu, mazāk nojātu. 

Var restaurēt sūkni bez garantijas vai salikt sprauslām ķīniešu remkomplektus no aliexpresa.... 

 

Sorī, bet kāpēc jājājas ja pa to pašu naudu var nopirkt auto kuram nekas nav dārgāks par pāris simtiem EUR?????? 


 

 

Vakar kaa reiz serviaa biju, tur chalis skatijaas antifriiza bachokaa, kad uzgaazee vai nav brubulju.

 

Takš aizbrauc uz normālu servisu kur ir manometrs ko pieslēdz dzesēšanas šķidruma bačoka vāciņa vietā - uzreiz būs skaidrs - ir spiediens sistēmā vai nav!  

Link to comment
Share on other sites

Verneris

 

 

Takš aizbrauc uz normālu servisu kur ir manometrs ko pieslēdz dzesēšanas šķidruma bačoka vāciņa vietā - uzreiz būs skaidrs - ir spiediens sistēmā vai nav!  
 

iesaki kur?

Link to comment
Share on other sites

Es zinu vienu labu servisu pie Ogres, Kalnājos, kur pats savējos auto dzenu.

 

Bet domāju ka Rīgā šāds verķis arī ir. Domāju ka katrā +/- nopietnā kantorī ir! Kā gros auto, autofavorīts utt, utjp 

 

Uzzvani un uzprasi - vai ir manomets lai dzesēšanas sistēmā spiedienu nomērītu! 

Link to comment
Share on other sites

 tiesam laikam baigi japaveicas lai LV nenopirktu tiiteni/bananu pus-izjukusu.

Nav ko man tev ieteikt pa 1.5k eir  ,varbut kads 4ais golfs neizrusejis? Par to budzetu jau sanak tikai auto kuram galvenais jaskatas ir vai nav izrusejis+ vai motors ir daudzmaz OK, parejo jau nav isti dargi nomainit ja nav kkads traks dizelis un pats auto nav pilnigi izgrabejis?

 

Ja var pielikt vel bisk klat tad jau sanak kkads Jazz?

pasam ir tads jau 4.5gadus, nopirku zem 3000eir (eiro naudaa ja parekina) , perkot bija mazliet apskrapets,bija 2i ipasnieki, pedejam laikam gadus 6us ,Tehniski bija ideala stavokli ieguldijums neprasija varteikt  gadus 2us pilnigi nekadus,tagad ari tikai kkadas kalotkas esmu nomainijis. bet nu reali nopirku vinju pilnigaa cuucenee uz dullo, neko isti par masinam nezinaju tad vel.

 

ko esmu par tiem gadiem 4.5 vinjaa ielicis+servisa darbs:

jauns akumulators: 45

2as reizes bremzu uzlikas: 60

vel kkada regulacija bremzem bij: 15

generatora siksna: 15

atsaites (zaldatinji?) : 35

logu slotinas 2x nomainitas:  10

 

 

tagad kkad vel vajadzes aizvest uz servisu nomainit aizmugures bremzu uzlikas+ jaunu generatora siksnu, tas vel kkadi 50eir kopa ar darbu.

-kopa 230eir par pedejiem 110,000km kamer man vins ir neskaitot elljas/filtru mainju un riepas... nezinu kur vel letaku uzturesana auto var dabut?

 

 

pardot laikam nav man vinu iespeju nemaz jo pilns SS ar auto ar 2x mazakiem nobraukumiem  (nezinu kaada rakaa :D ) + tikko no vacijas un 1na macitaja auto..respektivi neviens uz manu virsu nemaz neskatitos...

Labots - wfuk
Link to comment
Share on other sites

 

 

ņemot auto pa 1,5k - 1k jātur rezervē remontiem

Šie ieteikumi mani smīdina, nē nu forši, ja rezervē stāv 1kilo remontam, bet kā to pasniedz, jāremontē būs šā vai tā, arī kad nopirku savu auto par aptuveni tādu pašu ciparu, jau izbraucot jutu, ka grab viens šarnīrs ( man tas bija mazsvarīgi, jo šaras tā pat maina reizi gadā, vai divos ), ko nomainīju pirmajā nedēļā, ar darbu bija 50€ šarnīrs un atsaite, pagājis vairāk kā gads, gāzes uzstādīšana 500€ plus remonti ( apkopes skaitās? ) , nav savācies tas 1k ''remontiem''.

Jeb to 1k remontiem domāji, ka speciāli jāmeklē lamata ar visu kas ir beigts un pa taisno uz dārgāko servi?

Domā ka visi auto par 1.5k ir lamatas? Nu ja ņem e39 par tādu ciparu, tā būs lamata, bet iesakiet tad cilvēkam auto, kas uz to summu nebūs lamata. Iesakiet visādus sābus un subarikus, viss jau forši. Es viņos neorientējos, bet labi pārzinu bmw tirgu, un teikšu, ka par 1.5k e39 būs lamata, par 1.5k e46 var būt, var nebūt lamata, par 1.5k e36 ar nemotoru var atrast labus variantus, bet jāmeklē, par 1.5k e34 arī var atrast variantus, bet ir vēl risks iegrābties. Nu un tā aptuveni arī ar citām markām, gads un auto klase attiecībā pret naudas summu, neiesakiet vecus luksus auto par zemu ciparu, visticamāk tur viss būs slikti.

Link to comment
Share on other sites

Nu parasti noperkot auto..sikanas bremzes ..eļļas..ritošā...riepas..tā arī sanāks. Te tak vairāki izteicās par saviem ieguldījumiem. Tā tas ir.

Nu un cik gada nobrauc? Nieka 10k?

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Ar šitādu, gan ar parasto kārbu, ne viens vien tuaregs un x5 tika atstāts aizmugurējā skata spogulī. Pa pilsētu gan savus 12-14 litrus ēda, bet motors un kārba līdz 250k km neprasīja neko varāk kā noteikto siksnas maiņu.

Link to comment
Share on other sites

Jā labākie mazbudžeta auto ir ar V veida dzinējiem (vislabāk dīzeli), auto kārbām, pilnpiedziņu, daudzsviru piekari.

Un tos kas 0-100 ieskrienās virs 9 sekundēm skatīties nav vērts.

tas kokurbējam un kurmim

Labots - rodrigez
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

nē, tikai komentēju iepriekšējos ieteikumus. Akjā gandrīz aizmirsu obligāti jābūt navigācijai. (bez kartēm un tv kas nerāda)

Link to comment
Share on other sites

Tač gaumīgs joks, reinkarnācija, ņuku zaudējs esi? 

Link to comment
Share on other sites

Kam negadās!


 

 

ne viens vien tuaregs un x5 tika atstāts aizmugurējā skata spogulī
Nu tev taču ir iekša, šos divus sportkarus vispār ir grūti noķert! 
Link to comment
Share on other sites

Neviens sev aiz muguras darba rūķi arī neatstāj, tādēļ valsts pārvalde ir sapuvusi!

Link to comment
Share on other sites

@jema, sportkāri, ne sportkāri, bet tieši šo divu modeļu auto visbiežāk paši uzprasījās uz nepatikšanām. Domāju, ka nav patīkami, ka vecs šrots 2k vērtībā pievar 60k+ auto... Gadījās arī vienu parasto kajeni piesmiet...

Nevienam neko neiesaku, tikai gremdējos atmiņās.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu parasti noperkot auto..sikanas bremzes ..eļļas..ritošā...riepas..tā arī sanāks. Te tak vairāki izteicās par saviem ieguldījumiem. Tā tas ir. Nu un cik gada nobrauc? Nieka 10k?

Nopirku auto, motoram ķēde, mainīju pievadsiksnas, izmaksāja laikam 20€, mainīju pats, bet čīkstēšana nenāca no siksnām tomēr, izrādījās ūdens sūknis, neņēmu lētāko, bet skf, jo sūknim galvenais gultņi, nomainīju pats . Bremzes, tās ok, vēl gadu neprasās mainīt. Eļļas ir pie apkopes, ko tur daudz stāstīt, filtrs 6eur, pēdējo reizi paņēmu neta veicī lētāku, iesaku tā nedarīt, jo gumijas blīves nederēja, eļļa laikam 12 eur, reti kurš pārzin savu motoru, manā lejās 4 litri, parasti mainu pats. Ritošā, viss ok, tik vien kā šara nomainīta, un drīz jāmaina atkal, nezinu vai vajag, bet nāk skate februārī, un mainīšu, gribu atkal iziet ar pirmo. Riepas nāca līdzi un bija palikušas no vecā auto, bet tās drīz mēģināšu caur galiem sagādāt, negribu pārcenotās pirkt. Gadā nobraucu 20-25k km.

 

Tagad izstāsti par sevi, cik gadā nobrauc?, esi baltrocis un pats neko nedari? Gadā nobrauc vairāk, jo dzīvo uz riteņiem?

 

Šito, cik kurš gadā nobrauc un staipīt šlangu par to, ir muļķīgi, agrāk braucu mazāk, kādi 10 k km gadā, tagad sanāk vairāk, jo personisko apstākļu dēļ jābraukā vairāk, tāpēc par to staipīt gumiju ir muļķīgi. Tikai nesāc heitot, jo jūtu ka gribi.

Link to comment
Share on other sites

Tev nekad nav ienācis prāta, ka Zilonis nekad ar mušu necīnīsies? Kas lielajam ir jāpierāda sūdam, tad atbilde nekas! Jo lielāka jauda jo lēnāk no krustojumiem mašīnas startē, tu esi redzējis dzīvē S500, kas no krusta rauj, domāju ka nē, ieteiktu ZS apskatīties! Mazie gariņi, tie gan savu mazvērtības kompleksu ceļ, un vakarā savam beibem stāsta, kādi kruti čomi! Nesmīdini mani! :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar šitādu, gan ar parasto kārbu, ne viens vien tuaregs un x5 tika atstāts aizmugurējā skata spogulī.

Kol lai saka, laikam tagad jūties varens un stiprs, kā tēloji idiotu uz ceļa.

 

 

 

Laikam kaut ko sajauci, vojādžers, ceru ka nokļūdījies, jo tādu nelaimi kādam novelē, nu nē.

Link to comment
Share on other sites

Mazgadīgie satrakojušies, ka kāds ar vecu pasātu piesmējis jūsu nākotnes sapņu auto? Nesatraucieties tas šrots, lai gan jaudīgs, ir studentu gadu mantojums, ko žēl pārdot, tas tiek iedarbināts pāris reizes gadā. Jūsu vecajiem lūžņiem konkurences nebūs, tā kā mieru, tikai mieru.

@jema, Man jau šķiet, ka ar mazvērtības kompleksu sirgst tie, kas lieto citu nobrauktus justube premium markas auto...

Bet nu labi, lai ir miers olimpiādes laikā!

Labots - kurmis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Standarta bembists. Visi viņu heito. Katrā postā tas takš ierakstīts. Man tik 1 jautājums- pagriezienrādītājus lieto?

Es rakstīju par tēmu, bet Tu iesien atkal bembi un pagrieziena rādītājus kā heiteris, čali, ar tevi nav kārtībā?  Raksti par tēmu, beidz tizloties.

Link to comment
Share on other sites

Cilvēks Parastais

A4 B5 1.8 benzīns - motors nav jaudīgs un ar drauģeļiem mērīties skrienoties pa pamesto ciema daļu laikam nesanāktu.

Bet vairāk kā gada laikā vienīgie ieguldījumi ir bijuši standarta:

-bremžu diski; -viena miroņgalva un pārsists radiators. Kopā ap 300 eiro (ieskaitot darbu).

Labots - Cilvēks Parastais
Link to comment
Share on other sites

Sivikā pa gadu ielikts ~100eur, ieskaitot kārbu. Tiesa gan neskaitot darbu, neskaitot eļļu, skrūvēts man tiek pa velti. Pa gadu nobraukts 40k ar kautko.

Link to comment
Share on other sites

Long John

Intereses pēc paskatījos ss.lv nupat minētos Civic'us, uzdūros šim Akordam:

 

Ja viss daudzmaz, kā sludinājumā teikts, kāda vaina pa 1250 Eur? 

Vismaz pārdevējs pēc autoplača tirgoņa vai pārpircēja neizskatās.

 

   https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/accord/bblbh.html

 

Kādreiz pasen ir bijis padrillēts Accord Aerodec, nekādu īpaši sliktu atmiņu nav, nezinu, kā tagad ar šamiem.  

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Ar lietotām mašīnām ir kā ar sievietēm, sākumā viss ir forši un pēc laika sāk līst ārā brīnumi, vienai vairāk, vienai mazāk, bet brīnumi vienalga būs! :yahoo:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Long John

Jema- a kur problēma- pajem par sievu jauniņu jaunavu un veido to pēc sava prāta... :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Sievietēm no mīļa zaķīša līdz strervai ieskrējiens - viena sekunde! :spruce_up:

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...