Jump to content

Iesakiet lētas ekspluatācijas auto, budžets ~1.5k eur


tomzzzs
 Share

Recommended Posts

:sarkasms:

jema, tur jau ir tā sāls. Diez vai tu būtu laimīgs, ja būtu viens vienīgs aveņu ievārījums, nekā cita.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    24

  • versatile

    38

  • Robs

    40

  • Bruketajs

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vispār pareizi! Ko tur daudz par tiem dzelžiem, labāk par cilvēciskām lietām! :sarkasms:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Ņem manu veco auto. Stāv un gaida Tevi! 

Paklau, kā šitajam ar kariesu? Man viens paziņa meklēja savam pasātam aizvietotāju un grib tādu pat kantaino, ka vai atrunāt nevar. 

Link to comment
Share on other sites

Kā jau 20 gadīgam auto, ir protams uz arkām un gar durvīm. Salīdzinot ar jebkuru japāni vai toš pašus cinkotos audi c4 / 80/100 - pastala rūsē mazāk. 

Arkās rūsu notīriju līdz metālam, rūsas pārveidotājs + kvalitatīva grunts + krāsa + laka. arku iekšpuses ar bituma mastiku. 

Labots - zmeyok
Link to comment
Share on other sites

 

 

notīriju līdz metālam

Gan jau ar fleksi un metāla birsti, pēcāk ar baloniņiem. Tas pasākums maksimums gadam, un to jau tas būs daudz.

Man par šādām izdarībām būtu kauns stāstīt, jo tas drīzāk ir mīnuss. Sandblast only way.

Link to comment
Share on other sites

Robs, atkārtošos.! ko tu gribi no 20 gadīga auto. Ja to visu neapstrādā ar kvalitatīviem materiāliem tas puveklis uz priekšu ies ļoti strauji. Par ko kaunēties, lielākā daļa to pašu pastalu izpuvuši un arkas sastāv no viena špakteļa.  Mīnus tas būtu 10 gadīgam auto.  :yahoo:   Ļaut tam visam izpūt līdz pēdējam būtu lielāks plus vai kā. Tad jau ņemt no salona un nav ko te runāt.

Link to comment
Share on other sites

Ļaut tam visam izpūt līdz pēdējam būtu lielāks plus vai kā. Tad jau ņemt no salona un nav ko te runāt.

Lai ņemtu no salona, jābūt gatavam maksāt mēnesī vismaz 200, vai jābūt oligarham, ne tu, ne es, un ne lielākā daļa te tādi. Liekas runas, bet ja runā par to, tad jau vari atļauties ņemt no salona, bet kāpēc nevari atļauties iznīcināt rūsu un sakrāsot kā nākas.

Viss ir attieksmē, man auto arī vecs, bet pērku visu lai būtu kvalitatīvi, lai pašam mazāk problēmu, iespējams ka ja kādreiz pārdošu, nākamais īpašnieks būs ļoti apmierināts, ka nopircis auto, kurš ir uzturēts pienācīgi, nevis uzturēts kā pie kautkāda perekupa, kurš uz pārdošanu ir piešpaktelējis rūsai pa virsu un nogrūdis savu lamatu nākamajam nelaimīgajam.

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

Ar rūsu ir cīņa ar vējdzirnavām...ja nerūsē nesošās konstrukcijas...var cīnīties...bet nav jēga tāpat ...laiks parāda....tie kas rūsē vairāk ...to vairs nav ielās praktiski...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar rūsu ir cīņa ar vējdzirnavām...

Pastāsti savu pieredzi ar cīņu pret rūsu, un metodes. Vai lietoji smilšu strūklu, kādas gruntenes lietoji.

Jeb, uzskati ka sliekšņus taisīt ir pareizi, kā šajā video?

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Arguments ka vecs auto ir nedrošs arī ir stulbuma kalngals.
Man arī šķiet netaisnīgi, ka ir jāmaksā par lietu, ko tu neizmanto, bet tajā pašā laikā saprotu, ka tā ir laba metode piespiest cilvēkus utilizēt savus lūžņus, lai tos vienkārši nevarētu 'aizmirst' daudzdzīvokļu māju pagalmos vai kaut kur aiz šķūņa.

Līdzīgi kā ar bīstamām/pamestām ēkām, kurām palielina nekustamā īpašuma nodokli, lai cilvēki beidzot kaut ko sāktu darīt.

Link to comment
Share on other sites

@snukurins, tu savā negatīvismā pret LV un padomijas mīlestībā jau pavisam esi sagājis sviestā!

Nez kas liedz cilvēkiem savus labi uzturētos, bet nevajadzīgos auto pārdot par tirgus cenu, nevis nodot lūžņos??? Nodot numurus ir čakars un tāpēc auto izmet lūžņos? Tu pats dzirdi, ko saki - neliekas tā kā stulbi?

Link to comment
Share on other sites

snukurins visu pareizi uzrakstīja! Ja tev ir autiņš, tad ceļa nodoklis ir jāmaksā pat tad ja tu viņu nelieto un tev viņš stāv setmalē, bez tehniskās, man arī viens auto jau piecus gadus karājās, domā bija restaurēt, izrādās ka par visiem pieciem gadiem ir nodoklis jāsamaksā, tagad nevaru izdomāt uz lūžņiem, vai maksāt un taisīt!

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Bezjēdžigais portāls manabalss savulaik taisīja balsošanu par "auto īpašuma nodokļa" reformēšanu, bet šķiet, ka tas paliks tāpat kā viss... 

Jebkurš normāls cilvēks uzskata, ka pašreizējā sistēma, kad uz 100Eur vērtu auto var karāties 300Eur nodoklis, ir maigi sakot idiotiska un nav ko tur pievilkt padomiju vai krieviju!

Link to comment
Share on other sites

Paga, tagad nebija tā, ka pēc ciktur gadiem ,ja autiņš netiek lietots, tas automātiski tiek noņemts no uzskaites?

Reģistrēt no jauna iznāk lētāk, nekā maksāt to nodokli par visiem gadiem.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Pat ja auto maksā vairākus tūkstošus, ir mazliet škrobe atdot vairākus simtus PA NE PAR KO...

Protams, numuru nodošanas risinājums ir, bet ne katrs to atcerējās izdarīt. 


Ja auto tiks noņemts no uzskaites automātiski un uz likvidēšanu, to atpakaļ uzlikt vairs nevarēs... 

Link to comment
Share on other sites

Jāpiekrīt, ka csdd ir nagu maucēji, auto kam nav tehniskās apskates skaitīt ceļa nodokli ir vienkārši naudas kāšana augstākajā pakāpē. 

 

Arī pa trijiem gadiem (pēc jaunā) sakrājas ne pa jokam naudiņa, cik tur bija max nodoklis... Savā laikā maksāju 130€ laikam gadā nu tad reiz 3.... 

Link to comment
Share on other sites

Nez, kas tavā izpratnē būtu Eiropas nežopa? Slaistīties pa kolhozu un saņemt algu? LV problēma ir negodprātīga vadība, ja tā maigi izsakās, bet kas tad tik nepareizs ir vecajā Eiropā?

Link to comment
Share on other sites

Demagogs! Ja jau esi tāds analītiķis tad apgaismo citus par rožaino dzīvi Kanādā un Austrālijā... Tas, ka zāle citur zaļāka, mēs zinām arī bez tevis!

Link to comment
Share on other sites

Un tu domā, ka tur nav vietējie likumi, kas ir jāpilda? Nopērc īpašumu ASV un paliksi par viņu vergu, nenopļausi laikā zālīti un uzzināsi, kas ir viņu tiesu sistēma :)

Link to comment
Share on other sites

garais jānis ieteiks boru

 

 

:D

Arī esmu ievērojis daudzu gadu garumā, cik pasakaini labs šis auto ar 1.6 nemotoru ir.

Atcerējos par manu bijušo kolēģi, kurš ar savu Boru jājās teju katru nedēļu, bet uzskatīja, ka labāki auto nepastāv.

Link to comment
Share on other sites

Brālis pārdod 2006.gada Hyundai Elantra!

Oriģināls 112k noskrējiems!!!

1,6 benzīns

Cena 1500Eur

Ja interesē zvani divi9285427

20160731_134356.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Long John
kurš ar savu Boru jājās teju katru nedēļu, bet uzskatīja, ka labāki auto nepastāv

 

Katrs jau pa savam trako... :yahoo: .

Nezinu kā citiem, bet es ar tagadējo Boru beidzot "nejājos" (atšķirībā no daudziem iepriekšējiem vāģiem), bet mierīgi un bez problēmām vizinos. 

Labāki auto, protams pastāv un gana biezā slānī, bet šamais pilnīgi apmierina manas vajadzības, atbilst iespējām un nesagādā liekus kreņķus. 

Bet, ja kādam ir līkas rokas, jebšu dikti patīk krāniņa staipīšana ar veciem "lielmotoriem", regulārs sekss ar rūsām, smilšu strūklām, spec. gruntēm utt utml. - kas gan var liegt to prieku.

Uz priekšu!  :TBS:

 

 

 

garais jānis ieteiks boru
 

 

A kā tad Tu ieteiksi darīt - labāk šeit atgremot interneta klačas un leģendas par svešiem autiņiem, jebšu tomēr dalīties reālā pieredzē par savējo? 

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Autoram jau nekādas lielas izvēles nav, ja grib lētu remontos, jāņem tāds auto, kas biezā slānī šrotos. Un tie ir tie paši wv, audi, opel, ford varbūt vēl kāds...

Visi auto uzturēšanā ir salīdzinoši lēti, līdz saplīst kas vairāk par ritošo un tad jau šrota piedāvājums ir zelta vērtē. Arī ar itkā populāriem auto var iegrābties paņemot, kaut kādu jubilejas, starpposma, eksotiskākā komplektācijā modeli.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet, ja kādam ir līkas rokas, jebšu dikti patīk krāniņa staipīšana ar veciem "lielmotoriem", regulārs sekss ar rūsām, smilšu strūklām, spec. gruntēm utt utml. - kas gan var liegt to prieku.

Līkas rokas neiet kopā ar tām prasmēm, ko rakstīji, neheito. Zinu ka uz mani tēmēts, jo rūsu sadaļā šo visu rakstīju.

 

 

 

Nezinu kā citiem, bet es ar tagadējo Boru beidzot "nejājos"

Štrunts par boru, nevajag celt gaismā to briesmēkli tik ļoti, jo nejājies tāpēc, ka bija labā stāvoklī. Bija man e36, iegrābos viņā, remonti daudz, rūsas daudz. Tagad cits e36 un arī ''nejājos''. Pēc viena auto nevar spriest par visiem, un to vienu nevar celt saulītē, kā vienu vienīgo.

 

 

 

Un tie ir tie paši wv, audi, opel, ford varbūt vēl kāds...

Varbūt BMW? :sarkasms:

 

Šodien ''mad drivers'' mapītē iemetu divus video, pārgalvīgi, pret kalnu līkumā uz nepārtrauktās pie Ķeguma mani un pārējos dzina pajauns bmw un volvo, otrā video diezgan agresīvi pie Salaspils izpildījās volvo s60 vai s80, nevarēja saprast. Un tā pamazām drīz varēs uztaisīt kanālā volvo complation. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

nope, tam par īsu, sanāca tikai Jags ar mazo motoru (3.0V6) :)

 

te mēs visi ar X6, Range Rover Sport, Land Cruiser,

Link to comment
Share on other sites

 

 

garais jānis ieteiks boru

 

Starp citu, gadījumā garais jānis vakar vai šodien ( īsti neatceros, bija nakts maiņa) , nestāvēja ar savu boru ap 7.30 no rīta pie Jaunogres pārbrauktuves? Ievēroju, jo visi kā visi stāv rindiņā viens aiz otra, bet bora aiz manis ieturējusi divu auto distanci. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Long John

 

 

bet bora aiz manis ieturējusi divu auto distanci.
 

 

Šoreiz es tas noteikti nebiju- ja braucu tur, vēlāk- pēc maiņas, ap pusdeviņiem no rīta.

Bet parasti jau es tiešām no bembistiem mēdzu turēties  pa gabalu- ar šamiem, kā ar bitēm- nekad neko nevar zināt.... :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Bet parasti jau es tiešām no bembistiem mēdzu turēties pa gabalu

Kāpēc, baidies ka atpakaļgaitā iedriftos jau tā iesistās boras fāres?  :grin: Pārāk lieli kompleksi no kādas auto markas var radīt bīstamu situāciju uz ceļa. Rīgā par tik lielas nepamatotas distances ieturēšanu saņemtu daudz rupju piezīmju.

Ogrē vispār, pārāk liela brīvība, visādi dīvaiņi uz ceļa. Viens busiks pie krustojuma nostājies un stāv, jāapbrauc man viņš krustojumā, un vēl plāta rokas pa salonu, jo viņam uztaurēju. Viens audists līkumā savu grabažu nolicis pusi uz zālāja, pusi uz ceļa, ka nevar redzēt, kurš no līkuma nāks pretī, un bolās, kāpēc šim uztaurēju. Vai arī, viens opel astrietis pēc dzelzceļa pārbraukšanas pēkšņi apstājas, jo jāblisī ainava. Pats labākais bija, ka pie Ogres tilta, kur divas joslas no centra, viens audists manā priekšā no kreisās izdomāja griezties pa labi gar pašu purnu ( es braucu pa kreisi ).

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

Ārprāts, ka tu ciet no tiem pāridarītājiem, tev visu laiku kāds bojā nervus, kā tu vēl vari braukt pa koplietošanas ceļiem?

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

LilKarums

 

 

Kāpēc, baidies ka atpakaļgaitā iedriftos jau tā iesistās boras fāres?  Pārāk lieli kompleksi no kādas auto markas var radīt bīstamu situāciju uz ceļa. Rīgā par tik lielas nepamatotas distances ieturēšanu saņemtu daudz rupju piezīmju. Ogrē vispār, pārāk liela brīvība, visādi dīvaiņi uz ceļa. Viens busiks pie krustojuma nostājies un stāv, jāapbrauc man viņš krustojumā, un vēl plāta rokas pa salonu, jo viņam uztaurēju. Viens audists līkumā savu grabažu nolicis pusi uz zālāja, pusi uz ceļa, ka nevar redzēt, kurš no līkuma nāks pretī, un bolās, kāpēc šim uztaurēju. Vai arī, viens opel astrietis pēc dzelzceļa pārbraukšanas pēkšņi apstājas, jo jāblisī ainava. Pats labākais bija, ka pie Ogres tilta, kur divas joslas no centra, viens audists manā priekšā no kreisās izdomāja griezties pa labi gar pašu purnu ( es braucu pa kreisi ).

 

Visas šīs situācijas tādas pierastas jau pa lielam un sagaidāms no jebkuras markas vadīta auto, tāpēc esot pie ruļļiem jādomā par visiem ko kurš var sadomāt izdarīt.

 

Bet ja runā par auto iegādi, iesaku vw passat b5 1.9tdi, pagājušogad novembrī tāds tika iegādāts, tika veikts pēcpirkšanas lielai remonts(eļļas,zobene, kluči utt) un tad maini tik eļļu un brauc :) 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ārprāts, ka tu ciet no tiem pāridarītājiem, tev visu laiku kāds bojā nervus, kā tu vēl vari braukt pa koplietošanas ceļiem?

 

Interesanti, nez kāds tu dzīvē esi, arī tik pat stāstiīgs? Tev veicot kādu dīlu ar biedriem, nav bail, ka forumā šiem esi kakājis virsū?

Nē, atstāstu redzēto, kā jau LiKarums minēja, ikdienišķas situācijas, ko var sagaidīt no jebkura, arī no tevis.

 

 

 

vw passat b5 1.9tdi

Iesaki  to, kas ir pašam, tas labi. Ieteikt jau var, bet autors to b5 var iepirkt no perekupa, kur viss ir slikti, un atkal nekā. Kā paveicās un cik daudz poņas testdraivā.

 

Tas nozīmē, ka cilvēkam jāiesaka nevis auto, bet pašam jāizvēlas auto, un jāatrod zinošs cilvēks par šo auto, lai neiegrābjas. Sanāk pārfrāzēt šo visu epopeju uz, ''iesakiet cilvēku, kas zin par ...'' un nu mums jānoskaidro, ko viņš grib pirkt.

Labots - Robs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Palasot šeit un apkārt nonācu pie secinājumiem, ka pērkot autiņu pa ~1.5k pirmkārt jāskatās uz bieži sastopamiem modeļiem, lai vajadzības gadījumā būtu lielāka iespēja ko dabūt šrotā. Tālāk kad atrodi tādu modeli tad jāskatās lai nav galīgi izpuvis, ja rūsa nav pārāk traģiska, tad var iet tālāk un paspaidīt visas pogas un kloķus, ja arī tur viss daudz maz ok, tad jau ir vērts izgāzt kādu līkumu un ja arī pabraucot nekas aizdomīgs nelec ārā un liekas, ka varētu ņemt ciet, tad manuprāt ir vērts noziedot 20eur un aizvest uz servisu diagnostikai. Ja diagnostikā nekādas nopietnas kaites neatrod, tad ņemam ciet, ja atrod tad vismaz ir legit arguments, lai nokaulētu zemāku cenu.

Link to comment
Share on other sites

ar to "diagnostiku" nav tik vienkārši. 

 

ir servisi, kas tev jebkuram 4+ gadīgam auto, spēs salasīt maināmo daļu sarakstu uz 1,5 a4 lapām ar tāmi 2-3k euro, viss atkarīgs kā piesieties

 

un jēga nekāda tikai tērēsi laiku un kaitināsi esošo īpašnieku, savukārt būtisku slēptu defektu tāpat palaidīsiet garām.

 

imho atrodot konkrētu auto jāsak interesēties par tieši konkrētā modeļa iespējamām problēmām, jo katram tās ir savas un atsevišķas specifiskas var būt ļoti dārgi risināmas. 

lai interesētos jāzin kāds dzinējs auto un kārba, piedziņa, gads, modelis.

 

ejot pieticīgu ceļu - gan viss ir drošāk (lētāk) bet ar izņēmumiem, 90 gadu mersedesiem 1,8 laikam 4 cilindru kautkas mira nost ko nevar dabūt nekur, un visi raustās utt. tur piemēram r6 jāpērk. 

 

vw audi jābēg no v6 dīzeļa, tādā budžetā vispār nafig dīzeli/automātu.

 

ja lasi krieviski ideāli palasīties krievijā atsauksms googlējot auto marka modelis otzivi (kirilicā gan jāraksta) drom u.c. lapās var tā salasīties ka vispār, sāk gribēties velosipēdu. (nu tas vairāk lasot par vācijas "džipiem" )

Link to comment
Share on other sites

Pašam nesen bija dilemma ar ko pārvadāt savu pakaļu, lēti. budžets tāds pats, paņēmu ASTRu 1,7 dīzeli, atradu minimāli rūsējušu ( no apakšas ), korpuss praktiski neskarts, ar nomainītu eļļu, klučiem, diskiem bremžu, ziemas riepām jaunām, jaunu aķi uc sīkumiem, pabraucu ~ 2 mēnešus, sasitu priekšējam amim stabilizatoru, sāka grabēt uz bedrēm, jauni veikalā maksā ~ 6-19 eur. Paņēmu pa 15, nomainīju pats. Pagaidām vienīgais ieguldījums. pēc 10k būs jāmaina zobsiksnas komplekts, bet īpaši nepārdzīvoju, jo komplets + maiņa maksā ~ 150eur un var rullēt 100k atkal.

 

Mašīna prasta kā spainis, ja abas rokas nav kreisās gandrīz visu var sadarīt pats, cik papētiju detaļu cenas, tad šķiet ļoti demokrātiskas salīdzinājumā ar audi, bmw. Ceļa nodoklis mazs, dīzeli rij ~ 6L uz 100km. Pa šo laiku esmu noripinājis ~ 3k km, pagaidām esmu apmierināts ar pirkumu :)

Link to comment
Share on other sites

cik papētiju detaļu cenas, tad šķiet ļoti demokrātiskas salīdzinājumā ar audi, bmw. Ceļa nodoklis mazs, dīzeli rij ~ 6L uz 100km. Pa šo laiku esmu noripinājis ~ 3k km, pagaidām esmu apmierināts ar pirkumu :)

Salīdzinājumā to pašu cenu kategoriju raudi, bmw, vai krietni dārgāku?

3k km tāds brīvdienu gabals vien ir.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...