Jump to content

Iesakiet lētas ekspluatācijas auto, budžets ~1.5k eur


tomzzzs
 Share

Recommended Posts

skolnieks_2

Ir pieredze ar jauniem auto no salona, dažādu marku, sākot ar škodu, beidzot ar poršu.

Pilnīgi jebkurš ir vests uz garantijas remontiem pirmo divu gadu laikā...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    24

  • versatile

    38

  • Robs

    40

  • Bruketajs

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Viena lieta ir garantijas remonts, kad tiek novērsta problēma, cita lieta ir, ka problēma ir new normal un tā jau ir iekodēta auto dns. Vēl viens vw grupas prikols ir iepriekšējās paaudzes 1.4 tsi benzīna dzinēji (līdz 2015. gadam), kuri vienkārši nesilst. Kad ārā zem -5, tad pilsētas režīmā tu brauc ar nosalušām kājām, tā teikt dzinēja īpatnība... Vismaz jaunajam 1.4 tas ir novērsts ar citu dzeses šķidruma cirkulācijas principu, bet nezinu kā ar 1.2 dzinējiem. Iedomājies - nopērc jaunu auto un saproti, ka " uzticamais" ražotājs konstrukcijā nav paredzējis pečku :)

Link to comment
Share on other sites

Līdzīgi bija ar 1.9tdi, kad ziemā ieslēdza zem -10. Pa šoseju zāģējot ~ 20km dabū 90 panelī, iebrauc pilsētā un šis aiziet lejā uz 60. 

1.6tdi kaut kāds priekš sildītājs uzlikts, un šis silst daudz labāk.

Jettām un golfiem(11-13 gads), kuri nāk no Meksikas var regulāri mainīt stabilizatora atsaites. Šad tad arī egr iegļuko, vai signalizācija sēdina aķi. Hīts pasātam ~ 140 k km trūkst ģeneratora siksna un mašīna ir uz ~ mēnesi nost. Un tad vēl start-stop kurš nedarbojas. Un visam pa virsu - CO2 blēdības.....pffff.

Un ja pēc 4 gadi uzmetas pa burbulim uz bagāžnieka vāka vai aizmugurējās arkas - tas arī liecina par kvalitatīvu krāsojumu&bleķi. Un jaunam esot, ražotājs iesaka pievērst uzmanību krāsojumam - vai nemetas rūsas punktiņi.

Par opel ar dzirdēti stāsti - par egr nomaiņu grib ierubīt rēķinu - mašīna vēl zem garantijas. Vadītaju sagruzī, ka nemāk braukt utt.

Link to comment
Share on other sites

Interesantii, cik daudziem no jums pašiem ir jaunas mašīnas no salona un cik bieži ir bijušas problēmas garantijas laikā, lai tā spriestu par jauno mašīnu problēmām?

 

upd. un cik daudziem vispār ir mašīnas

upd 2. un kaut vai tiesības

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Interesantii, cik daudziem no jums pašiem ir jaunas mašīnas no salona

Par šo jātaisa jauns topics ar aptauju.

Mans teksts par savu pieredzi par 2 gab.(abi 0 no salona - touran 1.9tdi un golf 1.6tdi)

Labots - dzincha
Link to comment
Share on other sites

Interesantii, cik daudziem no jums pašiem ir jaunas mašīnas no salona un cik bieži ir bijušas problēmas garantijas laikā,

 

Darba autiņi no salona:

Nissan Qashqai aptuveni no 15gb. servisā pirmajā gadā dēļ defektiem pabija kādi 3 autiņi. Viens no tiem bija mans, gļukoja elektronika, nereaģēja uz atslēgu, stop/start sistēma mēdza nostrādāt ar kādu 2-4sek. nobīdi, u.t.t.

Labots - AVilks
Link to comment
Share on other sites

Vot tas jau ir interesantāk. Tiem kam no salona un viss tip top arī varētu izteikties.

Link to comment
Share on other sites

Škoda no salona. Pēc pusotra gada neveiksmīgs aķa apsaites risinājums pārrīveja resno tosola šļauku. Viņiem, mērkaķiem tas bija jāzin un mani jābrīdina, manēja nebija vienīgā, bet klusēja, kā partizāni. Kad aizbraucu pie šiem, ūdeni pa laikam pieliedams, tad nomainīja bez jautājumiem.

 

Pēc 2 gadiem nomanīja durvju blīvgumijas, bija ielikti kaut kādi sūdi, kuri izšķīda.

 

Īsi pirms gar. termiņa beigām,  3 gadiem, nomainīja pr. riteņu atbalsta gultņus.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Škoda Superb 2016.mar

http://www.briskoda.net/forums/topic/397349-engine-noise-vibration-and-harshness/#entry4605079

 

http://www.briskoda.net/forums/topic/384277-noise-in-rear-suspension/

(salabots peec ~3 meeneshus gara kjiivinja)

 

par paareejo atbilde vienkaarsha - "phenomenon", vai tulkojumaa luuzeru marka un cenjiks 40kEuro neko negarantee

http://www.briskoda.net/forums/topic/395894-what-exact-option-kills-gps-signal-reception-under-windscreen/

+

http://www.briskoda.net/forums/topic/407627-rear-disc-brake-wear/?p=4684410

+

http://www.briskoda.net/forums/topic/406172-change-of-color-of-door-chrome-strips/

+

http://www.briskoda.net/forums/topic/398484-washer-nozzle-retrofit-heated-version/

+

http://www.briskoda.net/forums/topic/392652-exhausts/

+

...

..

.

katru meenesi reizi-divas servisaa, bez mainjas auto protams

gribu atpakalj pie Hyundai, stipri leetaaks un pulku mazaak krenjkju

atpakalj atpakalj pie Audi luuzerim nespiid :)

 

Link to comment
Share on other sites

mk2 vajadzēja ņemt un miers mājās.

bet nu.. kurš tad to zināja. esmu pārsteigts par vairākkārtīgu čikāšanos ar servisiem jaunākajam modelim.

Link to comment
Share on other sites

Un pēc 5 gadiem tu ieteiksi mk3? Skaidrs ir viens, ka auto kvalitāte pasliktinās ar katru jauno modeli. Tāpēc auto ir jāuztver kā tehnikas vienība, nevis teiksim ģimenes loceklis, un jāattiecas pret to ar vēsu aprēķinu. Nopakojam optimāli, nevis maksimāli, braucam ar to max 2-3 gadus un pērkam TIKAI ar atlaidēm, lai pārdodot būtu iespējami mazāki zaudējumi. Es pēdējos 10 gados vizinos ar vw produkciju, jo varu tur dabūt labas atlaides. Būtu gali pie opel, brauktu ar to - atšķirības nekādas.

p.s. vēl joprojām ticu, ka rietumiem ražotie auto ir kvalitatīvāki.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

rietumos ir ziemeļi un dienvidi. un starp tiem ir atšķirības. arī pieejamā aprīkojumā.

Link to comment
Share on other sites

Un pēc 5 gadiem tu ieteiksi mk3?

 

 

Tas atkarīgs no vairākiem faktoriem:

  • MK2 un MK3 īpašnieku sirmuma īpatsvara
  • Vai MK3 modelim būs kādas jaunas revīzijas
  • Iespējas dabūt nenobrauktu, nesarūsējušu MK2. Ja nav izvēles, tad nav.
  • Pircēja vēlmes iegādāties jaunu auto no salona. Ja nav modeļa vairs salonā, tad nav.

 

es arī neesmu tik turīgs, lai pirktu nullīti no salona, un arī darbs neprasa braukt 50k gadā, attiecīgi man jau liekas, ka braukt ar 5 gadus vecu auto uz 100k nav kauns :D Bet pagaidām MK2 ir pat ļoti labā stāvoklī atrodami, ja nullīte nav pašmērķis.

 

sievastēvs gan biznesā darbojas, imidžam vajadzēja uz jaunāko pasātu upgreidoties. katram savas prasības :)

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Tu mani nesaprati! Mk3 pa 5 gadiem jau labāks nepaliks! Ja nu vienīgi mk4 būs vēl sūdīgāks, tad gan mk3 būs labs ieteikums :)

 

Sievastēvs laimīgs? Superbs un pasāts tādi dvīņi vien ir...

Labots - kurmis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nu mazda6 esot bijusi revīzija ap 2007. gadu, ar kuru labojās kādas hroniskas vainas. pieņemu, ka te varētu būt kāds "feislifts" vai "revīzija", ar kuru kaut ko klusiņām arī izlabo. ja būs pirms mk4 - varbūt mk3 reputāciju atgūs.

sievastēvs - pagaidām laimīgs, jā.
 
androidz: jā, Škoda Golf ;)

The Superb Mk3 that arrived in 2015 has cemented Skoda’s place in the large family car class, but if you're looking for a bargain, look no further than the Mk2.

 

Models covered

The first generation Skoda Superb was produced from 2001 to 2008, but it's the Mk2 that was on sale from 2008 to 2015 that we are focusing on.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Nē, lietotāja instrukcijā ierakstījuši, ka jāseko līdz vai neparādās rūsas pleķi, kad(nevis ja, bet kad) pleķi parādās tad uz autorizēto servisu, tas jālabo :D

 

Ok, instrukcijā gan jau nav rakstīts. Kantorim ir divi mazdas miniveni, vecums šiem 2 gadi, ņemti jauni un rūsa parādījās pie durvju moldingiem...


Par pārējiem auto, kuri ņemti jauni, nemaz nestāstīšu - visi gļuko(t.sk. Volvo, Range Rovers un visi četri vācieši). Vienīgi Dacītes Dusters, kurš ņemts 2013tajā - viss Ok gan garantijas laikā, gan tagad.

Link to comment
Share on other sites

Daudz kas jau atkarīgs no ekspektācijām. Ja dasteram piegrab piekare, tad uz servisu neviens neskrien, bet, ja pasāts iečīkstas, tad gan ir kreņķis...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kroop - kā tev 7, uzraksti savas domas!


 

 

Ja dasteram piegrab piekare, tad uz servisu neviens neskrien
Un aizskrienot pēc tam nekas negrab ?:
Link to comment
Share on other sites

jema, gribi njemt taadu?

sry, ka iejaucis, bet uzrkstiishu iislaiciiga lietotaaja domas (3 meneshu iipashumaa)

 

gaita tiiri videeja, jaaa klusa, bet juut neliidzenumus un kaadeelj bmw nav atmetis savu sportiskumu pat 7ajaaa, viss ir veersts par vadiitaaaju? Motors, kaa jau bmw, atsauciigs, bet naav tas vienmeriigums. patika aadas biezums atseviskjam smalkaaam detaljaam

Pie plusiem varu piemineet reakciju, forshi kresli, paarskataamiiba visaa info  un dizains ar ko nesajaukt, logic7  ir laba sistema

Link to comment
Share on other sites

 

 

pieturos pie 3series, tie lētāki, bet nav sliktāki.

 

 

Nosacīti, 5ser principā ir labāks auto, īpaši E paadzēs, F jau nedaudz izlīdzinājies- 5ser kļuvis sliktāks, a 3ser savukārt mazliet pastiepusies, salona materiāli līdzīgi, multimēdija tā pati, ekstras apmēram tās pašas pieejamas- 5ser standartā vairāk, bet 3ser var visu pielasīt, nav vairs tā kā bija uz vectētiņiem, kur 5ser bija krietni priekšā. 

 

 

 

 

ir arī viens bmw, bet tas bija e60, salīdzinoši pajauns

 

E60 un pajauns... tam auto jau ir 13 gadi, ja kas... kopš kura laika tas ir pajauns? Vidējais EU auto vecums ir 8.3 gadi, tas ir 5 gadi mazāk nekā E60... pajauns auto viņam?! 

 

 

 

vairāki pētījumi ir pierādījuši, ka vairāk negādījumu notiek nevis dēļ ātruma pārsniegšanas

 

Te viena izklāstīta statistika par Lielbritāniju, grūti teikt kā ir citās valstīs, bet gan jau tālu no tā nav- neuzmanība ir glavenais avāriju cēlonis, ne jau ātrums vai vēl kas.

 

http://www.driving-test-success.com/causes-car-crash.htm

Link to comment
Share on other sites

Protams , tas ir subjektīvi..salons gan tām delfīnbehām ir na lubitelja....imho neizdevies ja salidzina ar x5...un citiem...jaunajiem jau protams ir ok..

Link to comment
Share on other sites

nu mans mersis ljoti daudziem cilvēkiem nepatīk arī :D , es vairak par kvalitāti,bengls vai,kas bija atbildīgs par salonu ādu nežēloja

Link to comment
Share on other sites

Nu tavējais jau ir klasika un viss! Skatos uz 7, man viņi ļoti patīk, bet patīk arī MB :)

Link to comment
Share on other sites

ieteikums - infinity ir lielaaks kaifs :) 7er ir forshs, bet pielauju, ka nepatiks Tev :)

Link to comment
Share on other sites

Izjūtas! Kas patīt, kas nē!

Link to comment
Share on other sites

Skrējējiem - video speciāli jums:

 

Ceru, ka liks ieslēgt smadzenes.

Link to comment
Share on other sites

Nu rubb tur tak kaut kādi lūūūzeri safilmēti , bet te tikai "kingi" apgrozās un nekas tāds nevar notikties, jo ir "kingi" tak ....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bezcerīga diskusija par ātrumu, jo katrs ieklemmējies savos "pareizajos" rāmjos.

Link to comment
Share on other sites

Rubb, paskaties pats to video uzmanīgāk! Ātrums kā iemesls tām avārijām ir tikai pāris epizodēs! 

Pārējās - apdzīšanas, neskatās kur brauc un gājēji uzskata ka uz pārbrauktuvēm ir nemirstīgi!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Ja dasteram piegrab piekare

Tur viss tik debīli vienkārši, ka nav kam grabēt... :D

Rūsē gan... bet ja var paņemt pa 10k un 5 gadus nobraukt, manuprāt, ir pie kājas...  

Link to comment
Share on other sites

ronalds, spriežot pēc Tava teksta, Tev nav tiesības, esi visai zaļš braucējs vai arī nav bērnu, kurus regulāri ar auto vadā. Atslēgas vārds visos šajos gadījumos - ātrums, uzmanības trūkums un vadītāja reakcija. Visas šīs lietas iespaido to, cik ātri vadītājs var reaģēt uz situāciju un, kas būtiski, vai vispār var ko darīt. Nevajag šos video skatīties no tikai sava, kā vadītāja skatu punkta. Skaties uz to arī tā, kā situāciju risinātos ja pārējie satiksmes dalībnieki brauktu ar normālu ātrumu, ievērotu noteikumus... 

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Izjūtas! Kas patīt, kas nē!

 

kruizēt garos gabalus vienkārši bauda. var braukt 300km līdz sacensībām un vispār neesmu noguris no ceļa. kluss, pietikami jaudīgs. liels salons un bagāžnieks. normāls klīrenss lai bamperus nelauztu uz apmalēm.

 

mīnusi hz. eiropalieti nav kur ielikt. kasko nejēgā dārgs līdz 28 gadu vecumam. gabarīti (5x2m) ir mazliet par lielu lai komfortabli parkotos rīgas šaurajās stāvvietās. nevar atstāt kur pagadās, pizģī visu ko var nozagt no autiņa. dārga pneimo piekare. šobrīd izmaksas ap 25 centiem uz kilometru 14k nobraukti. bija padārga pirmā apkope + kasko 800 gadā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...