Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

Tā elektronika rausta bremzes tās atlaižot nevis pastiprina, stipri šaubos ka taisnā gabalā bremzējot pirms aļņa tas elektronikas pienesums būs briesmīgi labāks par deviņdesmito gadu ABS. Visi tie manevri ar aļņa apbraukšanu bremzējot nez vai attiecas uz aprunāto vidusmēra braucēju. Nu vismaz cik man ir sanācis notriekt dzīvniekus, arī lielus, tad nekādi apbraukšanas manevri i prātā nenāk, galvenais ir spēt kaut nedaudz sabremzēties un pēc sadursmes lidot ar "purnu" uz priekšu taisnvirziena kustībā pa savu joslu

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

stūres pastiprinātājs arī., un vispār, starterim ar potenciāls nobeigties, nafig tādu...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Hey, klau vīri, es saprotu, ka Jūs esiet īsti veči! Vēl pa alu tusējiet, ķeriet meža biezokņos mamutus un ēdiet jēlu gaļu. Kur var Jūs apskatīt? 

Protams ir kruti teikt, ka visas elektronikas iekārtas ir sūds un labāk pa prostomu, bet realitāte ir tā, ka lielākie šāda mīta uzturētāji vienkārši nevar atļauties jaunu, modernu mašīnu.

Atvainojos, ja kādu aizskaru, bet apnicis šis lietpratēju viedoklis :)

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Pirms 44 minūtēm , laikamTak teica:

stareterim  potwnciāls nevaer nobeigitees, ja wien to nepareizi expliuuatē

Šeit izskatās, ka latviešu valodas potenciāls ir beidzies nemaz tā īsti nesākoties.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , deviant1 teica:

ABS bremzēšanas ceļu nesaīsina itin nemaz, viņam citas funkcijas. 

Kārtējais mītu izplatītājs…

 

ABS bremzēšanas ceļu var saīsināt un var pagarināt, atkarībā no apstākļiem.

On high-traction surfaces such as

bitumen, or concrete, many (though not all) ABS-equipped cars are able to attain braking distances better (i.e. shorter) than those that would be possible without the benefit of ABS. In real world conditions, even an alert and experienced driver without ABS would find it difficult to match or improve on the performance of a typical driver with a modern Anti-lock Braking System-equipped vehicle. ABS reduces chances of crashing, and/or the severity of impact.

(..)

In gravel, sand and deep snow, ABS tends to increase braking distances. On these surfaces, locked wheels dig in and stop the vehicle more quickly. ABS prevents this from occurring. Some ABS calibrations reduce this problem by slowing the cycling time, thus letting the wheels repeatedly briefly lock and unlock.

Link to comment
Share on other sites

Kamēr tu te stāsti, ka ABS nevar samazināt bremzēšanas ceļu, tikmēr "A 2004 Australian study by Monash University Accident Research Centre found that ABS reduced the risk of multiple vehicle crashes by 18 percent" (nēnu var jau, protams, būt, ka iemesls šādai statistikai ir bremzēšanas ceļa pagarināšanās :D).

Varbūt atstāsim efekta nozīmīguma vērtēšanu cilvēkiem, kas prot ko vairāk kā tikai klārēt puspatiesības vietējos forumos?

Labots - binary
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nu kā tādi mazi bērni, izlasīja kaut kur, kaut kādu pētījumu (maksas, jo par velti jau neviens pētīt neies) un nu svēti tic ka tīra, balta patiesība. Tādus pētījumus par jebkuru tēmu, jebkurā virzienā var atrast cik tik lien - teflona pannas ir kaitīgas/putniņi mirst, coca cola nogalina/stiprina sirdsdarbību un uzlabo gremošanu, nikotīns nogalina zirgu/nikotīnskābe = vitamīns, mobīlie telefoni ir nekaitīgi/izraisa impotenci un smadzeņu vēzi un tā bez gala. Es vien par to ka binary, izskatās, nav pat izlasījis sevis citētā pētījuma definīciju - tur nav teikts ka samazina bremzešanas ceļu, tur ir teikts ka samazinu iespēju sasisties vairākiem auto vienlaicīgi, tobiš mazāk kā katrs piektais autiņš grupveida avārijā, pateicoties ABS, pamanās ietriekties apmalē vai iegāzties grāvī, tā vietā, lai ietriektos pakaļā priekšā braucošajam auto.

Nepārprotiet, ir skaidrs ka LV nav ceļu uz kuriem var uzlikt tabeli vālējiet naktī, lietū, miglā un apledojumā droši uz 130km/h, taču tepat leišos ir šosejas ar atļauto 120 km/h un kāpec gan Jūrmalas šoseja, Vangažu, Olaines apkaime, posms pirms Daugavpils utt. nevarētu vasarā būt 120 km/h.

 

МКАД atļautais 60-90 km/h, 5-6 joslas visi mauc vismaz uz 100, Biķernieku gonkas atpūšas, un neko, arī žiguļi i pārkrautas gazeles kaut kā aizbrauc kur vajag.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, abi teica:

arī žiguļi i pārkrautas gazeles kaut kā aizbrauc kur vajag

Lai nu kurš, bet tu nevarētu nebūt redzējis kādu no jūtūbes ašmiljons krievu videoreģistratoru video ar to, kā žiguļi un gazeles aizbrauc kur nevajag vai neaizbrauc kur vajag kad paši vai kāds cits mauc kā nevajag.

Link to comment
Share on other sites

@snukurins, moš laiks uz mežu? Būdiņu un tā? Nahh tās tehnoloģijas - jāj tik prātu! ;)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ir protams elektronika, kura palīdz, bet vairums gadījumos ar elektroniku mēģina aizstāt mehāniku....kaut vai daudziem jaunajiem parketniekiem neliek bloķi bet gan ar abs mēģina imitēt bloķi piebremzējot ratus...skaidrs, ka tas nekad nebūs īsts bloķis....ut.t..


elektronika maksā lētāk un taupa degvielu, tapēc ražo  tos puspiedziņas izstrādājumus.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , laikamTak teica:

stareterim  potwnciāls nevaer nobeigitees, ja wien to nepareizi expliuuatē

 

Krieviem šitā mēdz būt 31. decembrī. Apsēžas pie TV pēcpusdienā un  sāk pamazām svinēt Kamčatkas jaungadu, Vladivostokas .. līdz kamēr tiek līdz savai laika zonai. Visi jaungadi un pieghdienas ir relatīvi, visu var sākt ātrāk, ja pareizi uz to paskatās! ;)


Pirms 3 minūtēm , snukurins teica:

Par tā verķa cenu jau var govi nopirkt

Piekrītu - nevienai govij nav garš bremzēšanas ceļš! :thumbsup:Tikai ieskrējiens līdz simtam lēns.. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , usver teica:

Tikai ieskrējiens līdz simtam lēns.. 

Atkarīgs no tā kādam dampim piesien pakaļā

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , usver teica:

Tikai ieskrējiens līdz simtam lēns.. 

Nu skatoties kā stūrē :biggrin:

 

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

deviant1

Vismaz kad ABS vispār parādījās, ideja bijusi uzlabot vadāmību bremzēšanas laikā. Kas neapšaubāmi uzlabo drošību, par to neviens nestrīdas. 

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , abi teica:

Atkarīgs no tā kādam dampim piesien pakaļā

 

Sarunājas divi draugi, viens saka - klau, manam kaķim baigais netikums - pēc pakakāšanas ieskrienas un ar sūdainu pakaļu šļūc pa visu grīdu.

Otrs saka - nu noklāj grīdu ar smilšpapīru, varbūt palīdzēs..

Pēc kāda laika satiekas atkal, prasa - nu, palīdzēja?

- Kā to ņem - līdz radiatoram aizšļūca tikai austiņas.. ^ ^

 

Morāle - simtu govs varētu neizturēt.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

deviant1

Kā ar govīm nezinu. Meža zvēri ; stirna, cik redzēts, ja sāk skriet pāri ceļam, tad turpina. Alnis reizēm metas atpakaļ. Meža cūkas vispretīgāk, citreiz palien un metas atpakaļ,citreiz turpina skriet pāri, citreiz apstājas, pagrozās un tad izlemj. Turklāt sadursme ar lielu cūku izliekas bīstamāka nekā ar stirnu, vismaz teorētiski, notriekšanas pieredzes ar meža zvēriem man nav.

Labots - deviant1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 59 minūtēm , snukurins teica:

Kas attiecas uz lētumu,man sevišķi iepatikās tā vieta kur Audi grupas lūžņiem elektriskā stūres pastiprinātāja kontroliera plates vietā kas varētu izmaksāt mazliet Euro jāmaina uzreiz viss agregāts ar visām ķegām un stūres pirkstiem par 800Eur+servisa izmaksas.Ja vēl gribi dabūt jaunu savienotāj štekeri tad lūdzu,tikai par nieka 140Eur var iegādāties štepseli par dažām kapeikām bet kopā ar jaunu vadu bunti.

Ražotājs pat izrādijies tik ,,gudrs,, ka savienotāj štepsels novietots gandrīz pa taisno sālī.

Nosauc vienu jauno mašīnu, kurai tā nav. Un arī tās kontrolieru platītes, kuras izskatās, ka varētu maksāt pāris eiro, un kurām pašizmaksa tāda noteikti arī ir, pamēģini nopirkt tādas nevis šrotā, bet jaunas. Man ir bijusi tā nelaime daudzus gadus šitās problēmas risināt visādiem auto. Un tāpēc arī tas jautājums, uz kuru tā arī nesaņēmu atbildi - kurš tad ir tas brends, kuru Tu uzskati par labu esam. Pēc manas pieredzes VAG grupas auto ne tuvu nav tie, kuros sataisītas tās lielākās stulbības. Tur manuprāt ir pavisam citi līderi. 

p.s. Varbūt kādam noder - auto štepseļus daudz esmu pircis šeit: http://www.automotive-connectors.com

Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , snukurins teica:

Vispār jau tas par to govi bija teksts no ,,Limuzīna Jāņu nakts krāsā,,

Vispār jau aunu - ja citējam, tad tomēr precīzāk - klasika...

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , snukurins teica:

Vispār jau nav paredzēts jaukt

Protams, ka nav paredzēts jaukt. Vienīgais, no auto elektronikas, ja tā to varētu saukt, ko pavisam droši zinu, ka bija paredzēts jaukt, bija zaparožecam sprieguma regulēšanas relejs, kuram bija aprakstīts, kā piespriegot atsperīti, lai noregulētu ģeneratora spriegumu. Nekas cits no auto elektronikas nekad nav bijis paredzēts jaukt un remontēt, pat ja tas ir visnotaļ jaucams un remontējams, pie tam par kapeikām. Vadoties pēc ražotāja remonta instrukcijām šitās lietas vienmēr ir jāpērk jaunas par simtiem un tūkstošiem.

Link to comment
Share on other sites

Var paskatīties Kaspich bligu par bmw beņas endžiniem....tur tādi pat kāši...kaut vai elektrisks ūdens sūknis,kas idejiskinir ok pasākums...bet no karstuma izcepas el.kondensators sūkņa vadības platē....un čau... 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
pirms 1 stundas , M_J teica:

Nosauc vienu jauno mašīnu, kurai tā nav.

Sievas Clio ir elektroreika un viss ir oki. Arī shēma nav pa sitienam un nohermetizēta. 


VAG grupas autiņiem, manuprāt, vairāk kā citiem ir jūtama reketa smaka daudzās vietās.

 

Link to comment
Share on other sites

man atkal šķiet, ka vispārīgi VAG grupa ir debesu dāvana salīdzinot ar franču brīnumiem elektronikas un konstrukciju īpatnību ziņā

Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , Bruketajs teica:

Sievas Clio ir elektroreika un viss ir oki. Arī shēma nav pa sitienam un nohermetizēta.

Tātad konkrētajam modelim ar šī mezgla konstrukciju viss ir ok. Bet ja tā, tad tur arī neko nevajadzēs remontēt un remontētājiem tā arī nenāksies iepazīties ar šī mezgla uzbūvi. Patiesībā, remontējot mašīnas, ilgākā laika periodā var izveidoties greizs priekšstats, jo saskarties un iepazīties ar uzbūvi sanāk tieši ar lietām, kas plīst, kur konstruktori ir pieļāvuši kļūdas. Šajā sakarībā nevaru neatcerēties jocīgu situāciju vienās Bosch apmācībās, kur uz šādu frāzi pagalam dīvaini reaģēja pasniedzējs, citādi visnotaļ sakarīgs cilvēks: "Ko jūs te iedomājaties?! Bosch konstruktori nekad nekļūdās!"

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Pirms 4 minūtēm , Zin... teica:

man atkal šķiet, ka vispārīgi VAG grupa ir debesu dāvana salīdzinot ar franču brīnumiem elektronikas un konstrukciju īpatnību ziņā

Par PSA koncernu nezinu, bet RN alianses auto nekā īpaši dīvaina un sarežģīta nav, ja automeistars prot lasīt - un ar to arī rodas problēmas.

 


Just now, M_J teica:

"Ko jūs te iedomājaties?! Bosch konstruktori nekad nekļūdās!"

Tas ir katra ražotāja slogans. 

Vēl pe mums ir ķeza, ka viena atsaukuma izpildei, Latvijas dīleriem vajag divas nedēļas pārdomu un vairākus haktīvisma gadījumus. Lūk tas jau ir briesmīgi! Detaļas neminēšu, bet reāls gadījums no kāda Latvijas autoīpašnieka dzīves ar jaunu VAG grupas auto.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Bruketajs teica:

Tas ir katra ražotāja slogans.

Manā uztverē tā ir muļķa vizītkarte.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Pirms 1 minūtes , snukurins teica:

Tika izķidāts,iztīrīts,pielodēts pins un salīmēts ciet

Diemžēl, tādu meistaru paliek arvien mazāk - visi iesaka iet uz šrotu un nopirkt visu bloku, lai nav galva jāsasprindzina... 

Link to comment
Share on other sites

Nu pirmās divas lagunas bija elektriķa murgs :D Par tagadējām gan nemācēšu spriest... bet jā, lielākais "de pipec"ir un būs ar pežo, tur laikam konstruktori gaja uz darbu ar domu, kā visu vairāk sarežģīt uzbūvē... btw, tam pašam klio priekšejo lampiņu nomaiņa nebija jāveic ar ķirurģisku precizitāti? :D 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , M_J teica:

"Ko jūs te iedomājaties?! Bosch konstruktori nekad nekļūdās!"

Ha! Nekļūdās tikai dievi! Stulbākais ir, ka nespēj savas kļūdas atzīt! 


Par Renault man ir pieredze ar manējās tēva Kangoo 4x4. Lielāku murgu tehnisko risinājumu ziņā neesmu sastapis. Plīst vienā laidā un dārgs remontos. Tiem inženieriem, kas viņu projektēja vajadzētu sūdainu mietu vienā vietā .... 

 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Pirms 4 minūtēm , Zin... teica:

btw, tam pašam klio priekšejo lampiņu nomaiņa nebija jāveic ar ķirurģisku precizitāti? :D

Uzreiz bija jāsit pa sāpīgo? Bet ja nopietni - nekāda precizitāte, bet noņemts priekšējais bampers. Jaunajam Clio tas ir novērsts. Stimuls pirkt labākas lampiņas, bez "navarotiem". 

Pajaunajām lagūnām lielu atspaidu dod CLIP+Dialogys - ja šo rīku meistaram nav, tad katra problēma ir histērijas cienīga.

 


Just now, snukurins teica:

Nezinu kā citur bet manis apmeklētajos šrotos neko atsevišķi negribēja tirgot,tikai visu agregātu kopā.

Palīdz regulāri trenniņi pēc manas metodes - atnāk uz šrotu un prasam, cik maksā konkrētā detaļa, bet ne plauktā, bet lai tiešām nopirktu. Ja cena tiek nosaukta neadekvāta, sakam "čau" un ejam projām. Tālajiem šrotiem zvanām un rīkojamies līdzīgi. Pēc piektās reizes būs disciplīna vai arī neizsakāms naids. Cienīt dzīvniekus, kas tirgojas šrotos nevajag!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Bruketajs teica:

Diemžēl, tādu meistaru paliek arvien mazāk - visi iesaka iet uz šrotu un nopirkt visu bloku, lai nav galva jāsasprindzina... 

Tam ir savs pamats. Ir klienti kas iedomājas, ja tu viņam bloku, kas maksā tūkstoti, esi saremontējis par piecīti, tad komplektā vēl nāk arī mūža garantija un visu pārējo konkrētā auto elektroniku. Tipa - tu man pirms mēneša sataisīji to, bet tagad man saplīsa šitais. Noteikti saplīsa tavas vainas dēļ, jo es te internetā izlasīju, ka tu to nemaz nedrīkstēji remontēt, bet bloks bija jāmaina. Tāpēc tagad šito vainu taisi par velti.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Pirms 3 minūtēm , snukurins teica:

Atsevišķi ja kas var nomainīt tikai kopā ar pastiprinātāja elektromotoru.

Opelim bija līdzzīga ķeza un tikai dēļ ultra-idiotiskas konstrukcijas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Bruketajs teica:

CLIP+Dialogys

Nebūt ne visas problēmas datordiagnostika spēj atrast! 

Bet jā - bez pilnvērtīgās diagnostikas mūsdienu auto tik piekari var labot. 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Just now, Ronalds teica:

Nebūt ne visas problēmas datordiagnostika spēj atrast! 

Tas ir labs instruments, kas komplektā ar asu prātu palīdz apjēgt, kā strādā konkrēts mezgls.  

Turklāt, ar CLIP var 99% gadījumu pieķert neandertāliešus-attinējus. Kas tik nav redzēts. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , snukurins teica:

Nezinu kā citur bet manis apmeklētajos šrotos neko atsevišķi negribēja tirgot,tikai visu agregātu kopā.

baigi atkarīgs no detaļas populariātes, ja detaļu meklē reti, izjauks tev līdz pēdējai skrūvei, lai tik kādu naudu vismaz nopelnītu

mersim man vajadzēja loga mehānismam vienu puszobratu(nezinu kā latviski saucas), viens šrots atsevišķi netirgoja,tikai visu mehānismu kopā, aizbraucu uz nakamo, ar lielāko prieku iemeta man sejā to zobratu, jo prieksejo logu mehānismus tāpat nevienam nevajagot, tikai aizmugurējo logu izzūdot kā karsti pīrādziņi (nu rēķinot cik vēl vispār tādu mašīnu uz ceļa)...

 

ta diagnostika/nediagnostika,gadu pa servisiem nodzīvojos, i lielajiem dūžiem i maziem kaktu "brīnumdariem", neviens ar visām savam diagnostikām, čujiem, brīnumdaru elektriķiem nespēja atrast vainu man kādēļ dzinējs dzīvoja savu dzīvi, reizēm dodot 300zs, reizem knapi 100, reizem visi 8 katli strādāja, reizēm labi ja 4, reizēm ēda normāli, reizem x2, reizem izdomāja, ka neslēgs iekšā papildus dzesēšanu, reizēm papildus ieslēdzās jau pie neuzsiluša motora utt... Visi kompja rādījumi normas robezās, visi vadības bloku vadi nomainīti, svečvadi mainīti utt un vienmērviss beidzas ar padošanos un nosūtīšanu tālak vai kādas detaļas nomaiņu, kas situāciju vai nu vel vairak apsliktināja vai uzlaboja uz 10 minūtēm. Čujs jau ir uz vakuuma sistēmu (principā viss tai mašīnai strādā uz vakuumu, arī bagāžnieks, centralka, atseviškas krēslu funkcijas un tās trubas tur ir 10os metru laikam, tadēļ neviens iespējams negribēja čakarēties meklēt) vai nu kādu 2 vai vairak kompju savstarpēju niķošanos x minūtēs un x mēnesfāzēs, bet huj sapratīsi, kkad drīzumā mēģināsu laimi atkal vai vienkārši jaunu dzinēju un miers...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...