Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

Pie mums uz šāda ceļa ir atļautais ātrums 90 km/h

cels1.png

 

Un arī uz šāda ceļa atļautais ātrums ir 90 km/h

 

cels2.png

 

Tiešām neviens kaut ko neloģisku neredz????? 

Link to comment
Share on other sites

Paskatījos... rēcu :D grib veidot nodrošinājuma rezervi novirzot papildus nenodokļu ieņēmumus 20 milj apmērā, tas ir ieskaitot valsts kapitālsabiedrības peļņu un virkni citu nenodokļu ieņēmumus tajā skaita arī iekasēie sodi no fotoradariem... 20 miljoni ir cik no  kopējā budžeta? 0,25%, un tas ir ieskaitot citus sodus un ieņēmumus.... jep, tiesām, radari ir uzstādīti, lai lāpītu milzu caurumu nevis, lai ierobežotu skrējējus, kas nenositušies potenciāli iensīs vairāk naudu LV budžetā....

 

Pirms 26 minūtēm , Ronalds teica:

Jā! Vasarā uz šosejas kur divas joslas katrā virzienā, ar labu auto, pie labas redzamības 150 km/h ir kaut kas kosmisks un nejēgā bīstams! 

Moš vajadzēja sodu -  auto un visa īpašuma atņemšana???? 

(Būtu smieklīgi, ja nebūtu tik traģiski!)

Skatoties uz ieaistītajām mašīnām ir ok tie ātrumi, jo tās ir jaudīgas mašīnas ar normālām bremzem un riepām tā kā var arī uz labas šosejas tā braukt kaut gan 175 ir smags overkill uz tā ceļa tāpat.

Bet kas notiks ja visi ar savām lūžņu kaudzēm sāks vālēt uz tiem 150? Un, kas būs ar smagajiem, kas jaapdzen? Kas būs ar sēņotājiem? Pieņemsim tagad atsevišķus ātrumu ierobežojumus mašīnai atkarībā no klases un izlaiduma gada? Nu nav Latvijā NEVIENA ceļa, kur var pilnīgi droši mest uz 150 kopējā plūsmā visi nevis dažas izņemum mašīnas, ne mums visi pievadceļi, apvedceļi sariktēti ne autoparks to spēj pavilkt. Nerunājot par apbraukšanas ceļiem transportlīdzekļiem, kam būtu jaaizliedz atrasties uz tā ceļa. Un man jau pietika redzēt, kas notiek uz tās Saulkrastu šosejas ar "daudzajām" joslām, kur vidējais ātrums ir 120 visiem. Jā, lielasi vairums lieliski tiek galā  ar visu, viens otru  palaiž utt, bet, ko tas dod, ja 1 o 1000 būs vai nu ambalis, kas nejēdz vadīt auto pie tāda ātruma, pēdējā brīdī izdomā mest pa bremzēm, lai kkur nogrieztos vai arī kādam sprāgs riepa vai hzv vēl kas tur būs. Nu esam par glupu tam diemžēl, lai visi tā varētu droši vālēt un infrastruktūra ir dibenā. 

Uz tām lielajām šosejām varbūt 110 varētu mēģināt atļaut, bet ne 150.

 

Šādam gan būtu jātņem auto un viss pieminētais īpašums, jeb šis ar skaitās tīri ok un puika tik gribēja paskrieties taisnā gabalā?

 

 

P.s.otrajā bildē līdz bānimir kā līdz mēnesim. Vienīgasi, ko Latvijā uzskatu par kaut cik bāni ir braucot ārā no Rīgas aiz Juglas un Sākums Rīga-Jūrmala šosejai, pārējais ir vāja atblāzma bānim

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Ronalds teica:

Pie mums uz šāda ceļa ir atļautais ātrums 90 km/h

Pie katra krūma policistu, ceļazīmi nenoliksi. Jābrauc ar prātu!
Vai Tu tiešām vēlies, lai likums tevi ierobežo vēl vairāk? Tb.. pirmajā bildē saliek 50km/h ierobežojumu?
Es, protams, varu kļūdīties, tāpēc labāk pagaidīsim satiksmes (s)ekspertu viedokļus :D

Link to comment
Share on other sites

Just now, Koala teica:

Vai Tu tiešām vēlies, lai likums tevi ierobežo vēl vairāk? Tb.. pirmajā bildē saliek 50km/h ierobežojumu?

Nē, es vēlos lai uz otrajā bildē redzamās šosejas atļauj adekvātu ātrumu, ar tādu pašu risku kā pirmajā šosejā braucot uz 90. 

 

Pirms 4 minūtēm , Zin... teica:

Uz tām lielajām šosejām varbūt 110 varētu mēģināt atļaut, bet ne 150

Tur kur ir salabotas šosejas ar vienu joslu - tur varētu 110 atļaut, bet tur kur vairākas joslas - mierīgi 120 - 130!

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Ronalds teica:

Tur kur ir salabotas šosejas ar vienu joslu - tur varētu 110 atļaut,

a voti nevarētu, jo satiskmē uz tādiem ceļiem piedalās arī smagie, traktori, bulkvāģi un autobusi, kur tiem likties?

 

Rīga-Ventpils visi tāpat vālē tos 110, nzačit tad vālētu 130 un būtu x reižu vairak apdzīšanu, rindu veidošanās un braukšana pretējā joslā, kur potneciāli arī ar 130 mauc pretī...

  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Zin... teica:

začit tad vālētu 130

Lūk šis izteikums mani nejēgā besī! 

 

Te mums ir kaut kāds tiesiskais nihilisms! 

Konkrēti runājot par mani - es kā braucu 100 -120 km/h pa vietējās nozīmes ceļiem, tā arī braukšu! Ja tiks pacelts atļautais ātrums,  tas tikai nozīmēs ka es varēšu braukt nebaidoties un ar vienu aci neskatoties wāzē - vai tuvumā nav inkasācijas dienesta! 

 

Es esmu par to lai tiktu atļauts adekvāts ātrums uz ceļiem un nebūtu nekādu pielaižu, tipa +10, +20! Labs ceļš atļaujam 120 un ja brauc ātrāk, sodam no pirmā km/h klāt! 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Ronalds teica:

sodam no pirmā km/h klāt! 

Tev kā tehniskam cilvēkam būtu jāsaprot, ka neviena iekārta nav absolūti precīza - ne tavs spido, ne bubulis radars :)

 

Pirms 9 minūtēm , Ronalds teica:

Lūk šis izteikums mani nejēgā besī! 

Tā arī būtu. Kā jau iepriekš rakstīju...šo var attiecināt arī uz braukšanu ārpus apdzīvotas vietas.

2017.08.18. , 12:09, Koala teica:

Tā kā autovadītājiem (par motobraucējiem vispār nerunāsim)  iekš LV ir pieņemts nerakstīts likums, ka jābrauc ar V=[max ātruma ierobežojums] +10; +15; +20 km/h, tad apdzīvotās vietās oficiāli pacelt max ātruma ierobežojumu uz 60 km/h ir neprāts. Būs daļa braucēju, kas tupa cirtīs ar 60 +10; +15; +20 km/h, jo likums un fotoradari to pieļauj un otra daļa braucēju, kam nāksies "iekļauties šajā plūsmā".

 

Pirms 9 minūtēm , Ronalds teica:

Konkrēti runājot par mani -....

2017.08.18. , 12:09, Koala teica:

Pat ja tā - Tu neesi vienīgais šajā pasaulē zemē.

 

 

Labots - Koala
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Koala teica:

Tev kā tehniskam cilvēkam būtu jāsaprot, ka neviena iekārta nav absolūti precīza - ne tavs spido, ne bubulis radars :)

Protams! Radaru kļūda ir 2-3% procenti. Skaidrs ka šis jāinterpretē par labu autobraucējam. Reāli pie atļautā 120 braucot uz 122 tā kā nevajadzētu sodīt! 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , Ronalds teica:

Te mums ir kaut kāds tiesiskais nihilisms! 

Konkrēti runājot par mani - es kā braucu 100 -120 km/h pa vietējās nozīmes ceļiem, tā arī braukšu! Ja tiks pacelts atļautais ātrums,  tas tikai nozīmēs ka es varēšu braukt nebaidoties un ar vienu aci neskatoties wāzē - vai tuvumā nav inkasācijas dienesta! 

 

Es esmu par to lai tiktu atļauts adekvāts ātrums uz ceļiem un nebūtu nekādu pielaižu, tipa +10, +20! Labs ceļš atļaujam 120 un ja brauc ātrāk, sodam no pirmā km/h klāt! 

Tāpat, kā es, ar noteikumu, ja rumaks normāls. Ar vietējā ciema puikas ņivu 120 nevālētu :D 

 

Bet nu tā ir visās pasaules valstīs, bez izņēmuma laikam, UK atļautais uz sosejām ir 70 jūdzes, visi teš uz 85, Polijā atļautais ir 140 uz ta megabāņa laikam, visi teš 160, pat Igaunija ar n reizes lielākiem sodiem visi tāpat tos 105 ietur

 

Eiropa arī laikam nav neviena valsts, nerunājot pr ziemeļvalstīm ar nepastavīgu klimatu kkur tiek atļauts ātrak par 90 maukt uz parrasta ceļa un 100 uz advancētāka ceļa. Bāņi ir kas cits un mūsu parodijas nav bāņi. Būtu smieklīgi ar mūsu ceļiem un uzturēšanas stilu tagad pacelt visu uz 110-130  un skatīties kā visi apsitās kā mušas pavasaros un rudenī. Tādi ceļi, kur to var valstī varbūt ir kādi 200km kopā maksimums.

 

Bieži esi apstādināts braucot uz 110? Es piemēram tikai 1 reizi un tas bija tāpat, lai pie reizes pateiktu, ka viens lukturis nedeg. Tā, ik tiesi uz lielajām štrāsēm neviens tevi nestādinās braucot uz tem 100-110,.120 jā, tad gan stādinās

 

No pirmā km/h sodīt būtu truli, jo vienmēr būs kļūda jāierēķina ^^ 

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Koala teica:

Būs daļa braucēju, kas tupa cirtīs ar 60 +10; +15; +20 km/h, jo likums un fotoradari to pieļauj un otra daļa braucēju, kam nāksies "iekļauties šajā plūsmā".

Sviests!! 

Tas kultivē šo nihilismu! 

Es atkārtojos, bet esmu par to lai likumi noteiktu samērīgus ierobežojums, un likums būtu jāpilda! 

Link to comment
Share on other sites

Lab, atkārtošos. Kāpēc man neviens jau ntos gadus nav devis sakarīgu atbildi - kāpēc uz principāli atšķirīgiem ceļiem ir noteikts vienāds atļautais ātrums???/ 

Link to comment
Share on other sites

Jo mums neviens ceļš nekvalificējas kā šoseja normālā izpratnē, kur varētu 110+ visi  maukt neradot apdraudējumus (ieskaitot zaļus gurķus kam tiesības 6 mēneši un īpašumā 316 žurka, 7dienas baznīcas braucēj opji un izrūsējušu ford transit īpašnieki)

Un tiešām bīstamos posmos ir zīme 70 vai vismaz, ka ieteicamais ātrums ir 70, savukārt uz atsevišķiem posmiem, kas ir kaut cik svaesti kārtība ir parādījusies zīme 100 tak :) 

 

Par pārējiem ceļiem, tas ir maximālais atļautasi nevis ātrums ar kuru tev obligāti jātešas un jālauž sava piekare vai jāņem slīpi līkums kā arī vis likumdošana un apdrošināšanas lietas tiktu vienkārši sajauktas nejēgā ja uz katra kilometra būtu savs atļautais ātrums

Link to comment
Share on other sites

Es domāju, ka uz Siguldas šosejas jāsaglabā 90 km/h ierobežojums, jo tur tomēr intensīva satiksme un citi riska faktori. Liela iespēja kādam citam nodarīt pāri. Savukārt, uz pirmajā bildē redzamās mazās šosejas, kāda cita mašīna parādās labi ja reizi pusstundā. Maza iespēja kādam citam nodarīt pāri. Šeit, attiecīgi, vajadzētu 130 km/h ierobežojumu :crazy:
Loģiski!

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

tīri teorētiski atļautā ātruma palielināšana arī palielinātu OCTA un KASKO cenas, jo tagad "beha var lidot legāli" un ja kas notiek, viss ir likuma robezās un apdrošinātājs tik piķo. Kā arī gan jau padarītu stingrākus TA kritērijus un atkal būtu citas lietas par ko sūdzēties.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 28 minūtēm , Ronalds teica:

Kāpēc man neviens jau ntos gadus nav devis sakarīgu atbildi - kāpēc uz principāli atšķirīgiem ceļiem ir noteikts vienāds atļautais ātrums???/ 

Paskaties objektīvi un salīdzini ar tuvāko ātrgaitas šoseju Lietuvā, vai ja esi bijis Vāciju. Tur piepilsētas ceļos ar viena līmeņa krustojumiem, gājēju pārējām, mājām ceļa vidū, utml nav atļauti nekādi skrienamie ātrumi.

Palīdzēšu, ar šoseju, pa kuru man visbiežāk sanāk braukt, Siguldas virziens, par zvēru žogiem nerunāsim, pēc A1/A2 divlīmeņu krustojuma varētu sākties blieziens, bet jau pirmajā km ir vienlīmeņa krustojums uz Langstiņiem no kurienes lien ārā auto un pāri abām joslām mēģina trāpīt atpakaļ Rīgas virzienā, pēc tam veselus 3km viss ir skaisti un nākamais identiskais vienlīmeņa krustojums uz Maksteniekiem, kam seko 2.5km ļoti skaista ātrgaitas šoseja, bet pag kas tas, gājēju pāreja, paldies dievam regulējama, nometamies tā, lai vajadzības gadījumā varētu apstāties, pēc tam kārtējie viena līmeņa krustojumi uz Garkalni; tālāk veseli 3km brīvs ceļš, līdz kārtējam vienlīmeņa krustojumam, kur kāds izdomā braukt pa kreisi, visbiežāk kravas auto, pēc tā seko milzīgs gabals 5km, un sākas Vangaži, kur atkal kārtējie vienlīmeņa krustojumi, gājēju pāreja, pēc pāris km bez bēdu, neskaitot māju šosejas vidū, un atkal viss sākas no gala, Inčukalns, Gauja un jau esi Siguldā.

Nevar ļaut skriet, pa kreiso joslu, ja uz tās var stāvēt rinda auto kas gaida apgriešanos braukšanai pretējā virzienā, vai stāv miskates mašīna un iekrauj atkritumus.

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , Racer teica:

Ja nu galīgi nav savu meistaru/servisa, tad kaut kādu priekšstatu var iegūt pēc TA, bet nu baigi paļauties uz viņiem neieteiktu...

Pēc tam, kad kādus 3 vai 4 gadus TA izgāju ar nolauztu atsperes galu, … jā, uz TA paļauties kaut kā vairs nespēju :D Par laimi pēc tiem 3-4 gadiem beidzot uzzināju, ka tur aizmugurē čīkst - tad arī atsperes nomainīju. Līdz tam kaut kā neviens nevarēja (negribēja?) pateikt, kas par vainu.

 

pirms 11 stundām , snukurins teica:

,,Gudrie,, protams dzen uz servisu un maksā par diagnostiku,nav gan skaidrs kāda tam jēga ja tai pat dienā var par to pašu naudu visu uzzināt no CSDD vīriņa un dabūt uzlīmi uz mēnesi kas 12mēnešus automātā padara par 13 līdz nākamajai skatei. 

1) Gudrie dzen uz servisu un *nemaksā* par diagnostiku.

2) No CSDD vīriņa var, protams, dabūt kaut kādu info par auto tehnisko stāvokli, taču tā info ir skopāka nekā pēc normālas diagnostikas.

3) CSDD "diagnostika" ar mērķi ietaupīt neatmaksājas - atkārtotā CSDD maksā, turklāt ne tikai naudu, bet nereti arī laiku.

 

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , snukurins teica:

Neredzu nekādu vajadzību taisīt ko vairāk kā prasa CSDD,bet nu jā,tiem kam vieglais auto ir kulta rīks un ,,pagarinātājs,, tā varētu būt labāk.

Nez, Tev grīdu arī patīk tikai uzslaucīt pa virsu, tā lai kājas neķeras pret gružiem, ekonomējot savu dārgo laiku (gan jau, ka pāris simti/h), vai tomēr pleķus vismaz dažkārt izmazgā ar? :p

Link to comment
Share on other sites

Lai gan arī esmu tā darījis, ķipa, lai CSDD apskata un tad saķīļē, bet tikai tādos gadījumos ja nekas neklab,  necīkst vai mašīna ļodzas pa visu ceļu, ja tomēr jūtu, ka piekare, bremzes, whatever ir dibenā, tad vispirms serviss un tad tik CSDD.

 

Bet vispār palasot šņukura tekstu es nevaru saprast, laikam nepareizi visu dzīvi esmu dzīvojis šai valstī.... Ir jāpelna vismaaz 1500 eur, bet jābrauc ar 85. gada cigāru,  jālabo tik tas, ko liek cSDD, pofig, ka kondiška neiet vai bremzējot mašīna rauj grāvī, laiks ar izrādās ar esot par velti, sieviete nedrīkst izpausties savā jomā, tā vietā kotletes jācepj un grīda jāšrubī mājās, radariem jābrauc garam uz 130, lai budžetu LR lāpītu, darbā nespēju būt emulātors un aizstāt 5 cilvēkus, jo laiks izrādās nenāk par brīvu, visas lielās distribūtīciju un pārtikas tirdzniecības kompānijas visu dara nepareizi... jāiet pārdomāt dzīve :/

 

2a7.png

Labots - Zin...
  • Atbalstu 3
Link to comment
Share on other sites

Vai nu tu vienkārši dzīvi gribi iziet uz kaut kādu "expert level" vai esi dzimis nepareizā desmitgadē.... Speciāli patīk visu pēc iespējas ačgārnāk, grūtāk un neērtāk?

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Pirms 36 minūtēm , snukurins teica:

Neredzu nekādu vajadzību taisīt ko vairāk kā prasa CSDD,bet nu jā,tiem kam vieglais auto ir kulta rīks un ,,pagarinātājs,, tā varētu būt labāk.

 

Pirms 18 minūtēm , Zin... teica:

Lai gan arī esmu tā darījis, ķipa, lai CSDD apskata un tad saķīļē, bet tikai tādos gadījumos ja nekas neklab,  necīkst vai mašīna ļodzas pa visu ceļu, ja tomēr jūtu, ka piekare, bremzes, whatever ir dibenā, tad vispirms serviss un tad tik CSDD.

Pirms 1 minūtes , snukurins teica:

Tātad tu pugadu brauc ar klabošu auto,tad pirms skates iešanas nomaini klabošo un brauc uz skati?Es parasti nomainu tad kad sāk klabēt,izpūtējs rūkt un bremzes netur.Vienīgais izņēmums ir rocene,tā var nestrādāt jo vajadzīga tikai lai izietu TA.

 

Necik neiet kopā....

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , snukurins teica:

Kāpēc lai viņa ietu ja es viņu ne reizes neslēgtu iekšā?

 

Nu skaidrs, ka var savu izmantot, šaubu nav! :pleasantry:

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , snukurins teica:

Es uz TA pirmoreiz nekad nebraucu ja grab,nav bremžu,čīkst un ļodzās.Arī roceni sataisu

Pirms 1 minūtes , snukurins teica:

bet uz skati iepriekš nekad neko netaisu.

Tu man smadzenes plēs kopā :D 

 

Pirms 2 minūtēm , snukurins teica:

Es uz TA pirmoreiz nekad nebraucu ja grab,nav bremžu,čīkst un ļodzās.Arī roceni sataisu.

Tad nafig priecājies par kautkādu bezmaksas mēnesi ja jau mašīnai viss tip top? :D

 

Es vienkārši nessaprotu 0_0

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , snukurins teica:

Man no vieglajiem auto no laika gala ir alerģija bet ja kāds nosauc Audi par labu auto tad pārņem drebuļi,nevaru noskatīties kā visi ar miskastītēm var ņemties.

Tīri intereses pēc - kuru brendu Tu nosauktu par labu auto?

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

Fun fact, Vācijā apdrošinātāji var tevi pasūtīt, ja esi nokrešojis braucot virs 130 km/h. Padomājiet, kāds ir viņu autoparka vecums un ceļu kvalitāte, salīdzinot ar Latviju.

Nez kāpēc pie mums daudziem liekas, ka pie +50 viņiem tikai sākas komforta ātrums. Laikam šeit visi ir ahujennie braucēji ar ahujennajiem auto. :cool: Tikai miroņu statistika uz ceļiem viena no sliktākajām ES.

Link to comment
Share on other sites

pirms 21 stundām , maize teica:

pēc tam veselus 3km viss ir skaisti

 

pirms 21 stundām , maize teica:

kam seko 2.5km ļoti skaista ātrgaitas šoseja

 

pirms 21 stundām , maize teica:

pēc tā seko milzīgs gabals 5km,

Utt!

 

Jā, skaidrs ka nav simtiem km brīvas šosejas!  Bet ka gan traucē tajos posmos atļaut adekvātu ātrumu???? 

Link to comment
Share on other sites

Nekāda loģiska pamatojuma nebūtu atļaut 2 km braukt 130 (jeb veselu 1 minūti), tad jāmet uz 70 tad atkal uz 130, tad 50, tad atkal 130. Tik čakarētu plūsmu un vienmēr būs kāds, kas neredzēs zīmi

Link to comment
Share on other sites

@Ronalds, es saprotu Tavu sāpi par it kā nesamērīgumu, bet te mazliet pretruna sanāk - ja ir Tavā piemērā parādītie ceļi, kur arī 90 nav droši, tad nav īsti korekti piedāvāt šo principu ieviest uz šosejām, jo kā jau te norādīja, intensitāte ir cita un pietiekami daudz ir duriku, kas apsitīsies un tādu statistiku nevajag - kaut tīri no cilvēciskā viedokļa.. Jāsaprot, ka visur ir kompromiss (šķēres) starp nosacītu drošību un kaut cik saprātīgu ātrumu. Jāņem vērā, ka katrā valstī atkarībā no šoferu vidējā pieres platuma, tās šķeres tiek virzītas uz vienu vai otru pusi. Mums attiecīgi... Nu Tu saprati... ;)

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Zin... teica:

 

Nekāda loģiska pamatojuma nebūtu atļaut 2 km braukt 130 (jeb veselu 1 minūti), tad jāmet uz 70 tad atkal uz 130, tad 50, tad atkal 130.

 

Tad tu iesaki visur 70 lai nečakarē plūsmu? 

Link to comment
Share on other sites

ir atšķirība nomesties par 20-30km vai arī nomesties pa 60 km ik pa minūtei. Ieguvums uz tiem diviem kilometriem būtu 20 sekundes labākajā gadījumā un tas vienkārši būtu kaitinoši,kā arī policijā TĀ stāvētu tajos 70 posmos pie krustojumiem, ka turies un nenovēršami tjos krustojumos būtu vairak avārijas, jo ne visi metīs pa bremžiem un tad kāds 70 gadīgs opis izdomās, ka jāgriež no otrās joslas nost uz to krustojumu pēdējā brīdī agri vai vēlu.

 

Būs mums joslas, būs daudzlīmeņu krustojumi, kaut 180 lai liek to ātrumu. Tagad 100 max, jo ir jāņem vērā VISI satiksmes dalībnieki, braukšans kultūra un infrastruktūra.

 

Link to comment
Share on other sites

@Zin... es tikai nesaprotu kam tev tā jaudīgā mašīna.... Pēc tā, ko tu te raksti tev pilnībā pietiktu ar 0.8l motorīti jo ātrāk par 100 km/h braukt takš ir nejēgā bīstami......

 

:D  :D:D 

Link to comment
Share on other sites

Jo es neesmu visi, nav runa par to, kas ir man vai tev, bet gan vidējam braucējam, kas brauc ikdienā pa Latvijas ceļiem, vidējais kultūras līmenis, pieredze un reakcijas ātrums. Noteikumus un ierobežojumus tak neizdomā individuāli katram mašīnas modelim un brauceja īpatnībam.

 

Man patīk ja ir lineāra jauda, zemi apgriezieni pie tiem pašiem 100km/h, v8 skaņa un tā "rezervīte", kad vajag... cilvēki tak nepērk mašīnu balstoties pēc maksimālā ātruma, ko tā spēj izspiest

 

Atkārtojos, es pats arī braucu 100-120, jā, ir gadījies pāris reizes arī visus 200+ braukt, bet tas nenozīmē, ka tagad visiem ir tas jāatļauj, jo pirmākrt nerakstītis +20 likums, otrkārt, mašīna ir drošāka, smagāka, ar bremzēm, kas tevi iedzen stiklā, treškārt 9 gadus pieredze tomēr arī plusiņu dod salīdzinājuma pret 6 mēnešus tiesības ieguvušu 18 gadīgu skuķi, ceturtkārt pats apzinos riskuu tikt noķertam un visas izrietošās sekas, kā arī  braucu +/-iekļaujoties satiksmē, izpaužoties tik uz ceļiem ar maz satiksmi un, kas nesastāv no 78 ielāpiem kvadrātmetrā vai braucošiem kombainiem ik pēc 10km.

Kā arī braucu tomēr 90-100 ja sanāk sēdēt pie stūres kaut kādam aizvēsturiskam pasātam vai busiņveidīgam...esmu pavadījis slimnīcā pēc 3 kūleņiem ar VW busu un zinu cik tā mašīna paliek nevadāma virs 100km/h ja kas notiek. A tādi busi mums ik uz stūra.

 

Kā arī 110-130 var būt bīstami tajā pašā rudens rītā a ko, tagad mainīsim ātruma ierobežojumu 20. oktobrī no 7 rītā līdz 9 rītā uz 90km/h? Jā, to var izdarīt un tā tas notiek uz tiem pašiem UK ceļiem ar milzīgiem elektriskiem tablo, bet atkal, tā ir infrastruktūra.

 

Es negribu, lai visi brauc tagad uz 70km/h, es gribu, lai visi tagad netiktu pakļauti 19gadīga puikas 130km/h Audi ar gāzi triecienam pakaļā, jo viņš kruķīja muzonu, bet tev priekšā izskrēja stirna a auģikam bremzes sliktas... Protasm, tā var notikt arī tagad, bet n-reizes retāk, jo viņš legali nevaŗes uz tiem 130 km/h skriet

 

Ar to gribu pateikt, ka likumi ir rakstīīti visiem, ņemot vērā, ka viens pārvietojas ar sarūsējušu VW Golf 2 ar trumuļu bremzēm un tikko iegūtām tiesībām, otrs ar Audi RS6 ar keramiskajām bremzēm un reakciju, kā f1 pilotam. Kā @Racer teica, ir jaizvelk vidējais un jāatrod kompromiss...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Labs jautājums. Baidos, ka striktas atbildes nav, diezgan daudz faktoru, bet Tevis pieminētais tai skaitā. :(

Link to comment
Share on other sites

Atbilde ir rakstīta pat satiksmes noteikumos - ja tev ir keramiskās bremzes tad nah tu strauji bremzē bez iemesla. Tieši tas pats kas bij par šipotu riepu brīdinājuma zīmi  - nespiedies tuvu mašīnai ar šipotām riepām. Un vēl, kaut kā īsti nešaubos ka audi 80 ar gāzi, spiežot bremžu pedāli grīdā, spēs bloķēt riteņus jebkurā ātrumā, atliek vien riepas, kas pa lielam vienlīdz labi var būt švakas kā 30kEUR tā 0.3kEUR autiņam,

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , abi teica:

Un vēl, kaut kā īsti nešaubos ka audi 80 ar gāzi, spiežot bremžu pedāli grīdā, spēs bloķēt riteņus jebkurā ātrumā, atliek vien riepas, kas pa lielam vienlīdz labi var būt švakas kā 30kEUR tā 0.3kEUR autiņam,

Tu tiešām gribi teikt, ka audi 80 spēs apstāties tikpat efektīvi un droši no 130km/h, kā kāds 2014. gada 5. sērijas bmw ar visiem ABS+BAS+ESP+2x lielākiem diskiem+platākām riepām 0_0

 

 

 

Pirms 18 minūtēm , abi teica:

Atbilde ir rakstīta pat satiksmes noteikumos - ja tev ir keramiskās bremzes tad nah tu strauji bremzē bez iemesla.

Nu bet ja tes uz 130km/h uz "it kā drošajām" šosejām un pēkšņi tev stirna izlec priekšā, veca tante izdomā steberēt pāri, viens ģēnijs izgriežas no krustojuma vai vēl kāds izdomā, ka jāapgriežas brauksānai pretējā virzienā, tu strauji nebremzēsi?

 

Capture.JPG

 

Biška ir atšķirība starp 60 un 80 jūdzēm ne? :) 

Link to comment
Share on other sites

Ja tev ziemā uz šosejas izlec stirna, tad i nedomā strauji bremzēt, kur nu vēl ar pedāli grīdā, triec vien nost kamēr nav kļuvis sliktāk, a sliktāk, oi ku sliktāk, var gadīties ar jumtu kokā ielidojot vai pretējā joslā smagam priekšā etc. varianti. Kautrējos pārjautāt, mēs te par 130km/h runājam, ja? Tik jestras tantiņas manā krajā nav, kas pagūtu tādā ātrumā priekšā izlekt.

Link to comment
Share on other sites

P.s. Klarksona video auto apstādina bremzes vai riepas... uzliksim audi 80 ar gāzi Porshe riepas, apstāsies vēl ātrāk, jo vieglāks, khm..., laikam

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , abi teica:

P.s. Klarksona video auto apstādina bremzes vai riepas... uzliksim audi 80 ar gāzi Porshe riepas, apstāsies vēl ātrāk, jo vieglāks, khm..., laikam

Jā, visi audi 80 ar gāzi brauc ar 265/45R20..... Un nē, ne tikai riepas spēlē lomu, bremžu disku lielums, suportu lielums, visa elektronika utt arī dod ļoti lielu ietekmi bremzēšanas ceļam

 

Pirms 11 minūtēm , abi teica:

Ja tev ziemā uz šosejas izlec stirna, tad i nedomā strauji bremzēt, kur nu vēl ar pedāli grīdā, triec vien nost kamēr nav kļuvis sliktāk, a sliktāk, oi ku sliktāk, var gadīties ar jumtu kokā ielidojot vai pretējā joslā smagam priekšā etc. varianti. Kautrējos pārjautāt, mēs te par 130km/h runājam, ja? Tik jestras tantiņas manā krajā nav, kas pagūtu tādā ātrumā priekšā izlekt.

Rīga-Jūrmala šoseja reizem vēl šīs tantes pamanās pofigismā durt pāri...

 

Nu nevajag strauji ja veca mašīna bez jebkādām papildsistēmām, pekrītu, a ja moderna mašīna, var maukt sraujāk, tapat viss tiks aprēķināts tā, lai mašīna apstātos maksimāli īsā laikā un vēl vadāmība saglabājas, portams uz tīra ledus vai superblīva sniega bez radzēm ir jākliedz "jesus take the wheel" un jācer uz to labāko

Link to comment
Share on other sites

P.s. Klarksona video auto apstādina bremzes vai riepas... uzliksim audi 80 ar gāzi Porshe riepas, apstāsies vēl ātrāk, jo vieglāks, khm..., laikam Te var viegli aiziet oftopikā par riepu paaudzēm, radiālo ēru utt. es off, sašliks jācep, al;us jādzer nevis jānervozē par teorētiskiem metriem, jo šofera reakcijas laiks pie 130 km/h būs pietiekami TĀLS lai nolīdzinātu atšķirību starp apstāšanās metriem starp 10x-100x cenā atšķirīgiem autiņiem.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...