Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

Pēc tiem datiem, vislielaķā problēma ir gājēji. Godīgi sakot, var tikai piekrist. Tagad, kad ir tumšs, līst lietus un vēl pretī braucošais autiņš žilbina, tos ''tumšos ļautiņus'', nu nevar redzēt. Brīžam gribās apstāties un iedot pa purnu. Atstarotājs vai lukturītis tak maksā mazāk par cigarešu paciņu un cik tur darba to piekārt.

Link to comment
Share on other sites

Pēc tiem datiem vislielākā problēma ir nevis gājēji, bet autovadītāji. Gājēju rīcības dēļ notikuši vien 23.7% CSNg - jā, nav maz, bet lielākā daļa CSNg joprojām gulstas uz autovadītāju sirdsapziņas.

Link to comment
Share on other sites

Ātrums un tikai, ja visi stāvētu uz vietas negadījumu nebūtu :>

Nepietiekamas redzamības apstākļos vadītāji praktiski brauc uz aklo, jo tuvās gaismas neizgaismo pietiekamu distanci priekšā, lai atļautos braukt ar 90, nerunājot par 100+. Un mode pārslēgties uz tuvajiem uzreiz kā ieraugi pretī uguntiņas pieņemas spēkā, tas nekas ka auto 3km attālumā.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Jā - ātrums vien ir :

Ātruma pārsniegums, kas ir saistāms ar CSNg rašanos 12,3% plus Nepareiza ātruma izvēle konkrētajiem ceļa apstākļiem (nepārsniedzot atļauto kustības ātrumu)  3,7%

Kopā 16%!!!

Bet jā  - ātrums ātrums ātrums visam pie vainas! Radarus, netrafaretās, cp mašīnas, paceļam sodus!!!  

Link to comment
Share on other sites

Sņukur, tomēr laikam neēsi šumahers :(

1)Ir jābūt pusaklam, lai neatsķirtu atstarojošu stabu no cilvēka, kas pārvietojas ar atstarotāju, iesaku iziet  veselības pārbaudi

2)Jaunām mašīnītēm pārsvarā ir ksenoni vai, kas labāks un krietni pārspēj cigāra lukturus, lai nebūtu jāmokas atšķirt stabu no cilvēka. Nerunājot  par tādām raganu tehnoloģijām, kā automātiskā aptumšošana vai gaismas pastirpināšana, lai neapžilbtu un izceltu potenciālās briesmas ceļa malā.

3)Normāli var iet, jā, bet šauros un līkumainos ceļos tas īsti nepalīdz + plenči, kas līkumojot iet mājās no kaimiņa jaunā ābola vīna degustācijas.

Link to comment
Share on other sites

Ar atstarotājiem ir tā problēma, ka pirmās kampaņas bija tieši par atstarotājiem. Sarullēts atstarotājs uz somas roktura ir tomēr pilnīgs fufelis. Reāli nekāda atstarotāja tad nav.

Pavecākām kundzītēm raksturīgi tādus nēsāt. Pašām liekas baigi ok.

Kā pilnīgi tumsoņi laukos klīst jaunatne un pāris vēl nenosprāgušie dzērāji. Gandrīz visi darba cilvēki pārvietojas normālu atstarojošo vesti mugurā. Citiem pat pilnais kombo.

Jaunatnei gan ir viens labums - mobilie telefoni. Tiem tomēr ekrāni spīd diezgan normāli un tas ļauj pamanīt. Vēl pāris gadu, kamēr apsprāgs vai tiks nobraukti pēdējie deģenerāti un sāks palikt labāk.

Vēl gan ir trešā suga - autobraucēji, kuri izvēlušie no kabīnes kaut kur velkas. "Es taču tikai tepat aiz stūra, kas es kāds lo-hs un iešu vēl vesti vilkt ..." . Pēc tam vakarā pielien pie kompa un vēl pagānas par tumšajiem gājējiem.

Link to comment
Share on other sites

Ja es piestāju ceļmalā pačurāt, tad točna zaļo vesti nevelku. Vai tad jāspīdinās, lai visi ievēro, ko es tur daru. Autiņam mirgo avarijkas un tās jau nu pa lielu gabalu redzamas.

Link to comment
Share on other sites

Labs, izrādās, ka mēs LV pie stūres viedierīces nelietojam, kas ir manuprāt otrs populārākais iemesls, avārījām aiz smadzeņu trūkuma sēžot pie stūres.

Link to comment
Share on other sites

Statistika ir skaitļi, kurus var grozīt kā vajag un interpretēt pavisam greizi, piemēram,  neliela nianse, minētā  statistika ir tikai par daļu negadījumu:

Citēt

Veicot 573 Valsts tiesu ekspertīžu birojā (VTEB) 2014. g, Pārsvarā VTEB tiek veiktas ekspertīzes negadījumiem ar smagām sekām (bojāgājušiem un cietušajiem) vai arī par strīdīgām situācijām.

no CSDD par to pašu gadu

Citēt

Ceļu satiksmes negadījumu skaits (negadījumi, kuros ir cietušie) 3728

un

Citēt

CSNg kopskaits: 37326

 

Apskatot 573 no 37326 esam gatavi apgalvot vienu otru vai trešo.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Interesants video. Vecis jauc auto motorus un komentē uzbūvi.

 

Secinājumi nav iepriecinoši - motorā konstruktīvi paredzēts, lai viņš pēc 150 - 200kkm izjuktu un konstrukcija tāda, ka  nav labojams.....

Link to comment
Share on other sites

Bet, uz to takš  visa mūsdienu autobūve balstās, ja uzčinīs nenokaujamu auto, nebūs, kas pērk jaunus!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://www.la.lv/cinisies-pret-atruma-parsniedzejiem-kuri-piebremze-tikai-pirms-fotoradariem/

Citēt

Bieži vien autovadītāji, zinot, kurās vietās ir izvietoti stacionārie fotoradari, pirms tiem samazina braukšanas ātrumu, bet, pabraucot ierīcēm garām, atkal turpina pārsniegt ātrumu. Lai cīnītos ar šādiem gadījumiem, policija plāno mērīt vidējo braukšanas ātrumu, svētdien vēstīja raidījums “LNT Ziņas”.

 

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Ar to jau arī bija jāsāk šos radarus liekot. Tagad vēl vienu projektu varēs bīdīt miljonus nokāšot no valsts. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Zuxters teica:

Ar to jau arī bija jāsāk šos radarus liekot. Tagad vēl vienu projektu varēs bīdīt miljonus nokāšot no valsts. 

Īsti nepiekritīšu...

Vispirms bija jāliek konkrēti fotoradari melnajos punktos un mazajos ciematos uz lielajām šosejām kur tiešām svarīgi samazināt ātrumu...

Vidējais ātrums mums nav nemaz tik liels... pietiekami daudz braucēju uz LV ceļiem, kas brauc zem 90 un 80km/h... attiecīgi bremzēšanas, apdzīšanas... ar vidējo ātrumu radariem nemaz nav tik vienkārši...

 

Link to comment
Share on other sites

@Regisss, nestreb karstu. Cik noprotu, pāris gadus vēl jāpaciešas, kamēr tas tiks realizēts. Tad jau redzēs, kādas pielaides būs tai vidējā ātruma kontrolei - striktas (ja vidējais pārsniedz maksimālo, tad sods) vai tādas, ar kādām esam dresēti gadu desmitiem (ja vidējais pārsniedz maksimālo par 10, par 20, tad lai jau skrien).

Kamēr gaidam tos pāris gadus, varbūt gribi parēķināts, kāds tad vidējais sanāk, ja visu laiku brauc ar +/- atļauto un pa retam kādu apdzen? Ja reiz apdzīšanas rezultējas vidējā ātruma palielināšanā virs maksimālā, tad ir 2 varianti - vai nu visu laiku pavadi pretējā virziena joslā (t.i., skrien ātrāk par plūsmu), vai arī pārsniedz maksimālo arī bez jelkādām apdzīšanām.

Link to comment
Share on other sites

Gan jau ka tos liks taisnos posmos ar ideālu asvaltu un kādu pastulbu ierobežojumu uz 70 km/h kādus 5-7 km vienu no otra, kā teikt, naudiņa jāpelna uzreiz, daudz un bez liekām problēmām un strīdiem :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Tikko apskatīju Latvijas valsts ceļu karti. VIDĒJAIS ātrums 36 automašīnām vienā posma Jēkabpils-Līvāni punktā  ir 110 km/h.

Vai nu visi pārsniedz ātrumu, vai daži pārsniedz ļoti daudz.

Manuprāt, vidējam ātrumam tas ir par daudz.

Labots - _dunduks_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , Inspektors Caps teica:

Jums neliekas, ka Jūs "nedaudz" čakarē?

Vienai daļai izskatās ka pat ļoti patīk ka viņus čakarē! 

Link to comment
Share on other sites

Drošība ir efektīvs sauklis, lai čakarētu. Biju jau ielicis linku, kur skaidri bij redzams, ka ātruma pārsniegšana nav prioritāte, bet no šī var nokāst piķi ar automatizētiem paņēmieniem...

Link to comment
Share on other sites

Nu ja, drošības jostas spiež, ziemas riepas ir priekš tiem kas nemāk braukt, TA piesipās par visādiem niekiem - tur norūsējušas bremžu caurulītes, sadiluši diski ..., ABS ir izdomājuši un ieviesuši pilnīgi swimpaki, aizliegums lietot telefou pie stūres ir iejaukšanās privātajā dzīvē, ....

Turpināt ?

Visas tās ir drošības prasības, lai kādu čakarētu.

Labots - e = d
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nejauc zirgus ar knīpstangām - ar riepām viss labi, jostu lieku automātiski, pat pārsimts metru uz veikalu braucot utt! Fundamentālā atšķirība ir pieejā un cēloņu un seku kopsakarību analīzē. Klipi par Ātrumu acīmredzot zombē. :p

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu un kāda mācība? Skaidrs, ka vislaik jāuzmanās no nemākuļiem, bet tad vislaik jābrauc ar 30 km/h. Slow down! :p

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
pirms 4 stundām , e = d teica:

Nu ja, drošības jostas spiež, ziemas riepas ir priekš tiem kas nemāk braukt, TA piesipās par visādiem niekiem - tur norūsējušas bremžu caurulītes, sadiluši diski ..., ABS ir izdomājuši un ieviesuši pilnīgi swimpaki, aizliegums lietot telefou pie stūres ir iejaukšanās privātajā dzīvē, ....

Turpināt ?

Visas tās ir drošības prasības, lai kādu čakarētu.

Izdomāt murgus par līdzīgu tēmu, ar atslēgvārdiem "čakarēt" un "drošība" tjipa to piedēvēt autoram un ar pretjautājumu pasniegt kā dižu pierādījumu kaut kam. Tiešām domā, ka gudri cilvēki uzrausies uz Taviem trulpierēm paredzētajiem propagandas paņēmieniem? Tas, ka Tu esi komunistu atkritums, ir skaidrs jau sen, bet sāk izskatīties, ka esi arī profesionāls propagandists. Ja nu tomēr nē, tad Tev vieta ir Tvaika ielā. Vai arī jaunajā Viņķelkomunistu PARtijā.

 

P.S. Un jā, "ātrums" un "drošība" nav sinonīmi. Drošību visvairāk palielinātu tas, ja visām braukt nespējīgajām gaišajām galvām un vīriešu izstrādājumiem noņemtu tiesības. T.i. uzlikt adekvātus eksāmena kritērijus, ka ir tiešām jāprot braukt un kontrolēt automašīnu, un visiem pārlikt. Lūk - cīnieties par reālo drošību!

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Inspektors Caps teica:

uzlikt adekvātus eksāmena kritērijus, ka ir tiešām jāprot braukt un kontrolēt automašīnu, un visiem pārlikt.

Interesē piemēri :) 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Var sākt ar to, ka paskatīties vēsturē. Kādreiz pilnīgiem neprašām tiesības nedeva. Tad kas ir mainījies? Visbūtiskāk tas, ka kādreiz eksaminators varēja uzrakstīt "brauc nedroši" un tiesības nedot. Tagad politika ir "kaut kā knapi sanāca izpildīt visus ķeksīšus, tātad jādod". Kārtējā liberastija...

 

Bet, arī uzdevumus uztaisīt nav problēmu. Paņemam moču figūru laukumu, uztaisām priekš auto un liekam izbraukt atpakaļgaitā - astotnieks, čūska, laipa. Normālā gaitā ceļa slīpums (uz sāniem), dažādi segumi, to maiņas, sānslīde un tas viss kombinēts ar strauju uzsākšanu, apstāšanos un izvairīšanos no šķēršļa. Un tāpat kā močiem - kamēr nespēj pārliecinoši izbraukt visu, tikmēr eksāmena ielas daļai vispār nepielaiž.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

iedomājos skatu - pie penZionāra Jelgavas pievārtē ierodas uniformētu ierēdņu delegācija, pagalmā stāv pašvaldības policijas busiņš ar brigādi kaujas gatavībā un izvilktiem stekiem.

Pie durvīm pieklauvē smaga roka. Negaidot atbildi, klauvētājs dauza plānās durvis jau ar dūri.

- Jānis Bērziņš?

- (izbrīnīta, mazliet nobijusies balss) Jā...?

- Do šu' tiesības! Tu neesi nokārtojis eksāmenu sānslīdē un čūskā. Abus atpakaļgaitā!

- Ēm, ko..?

- Tiesības, velns parāvis! Un priecājies, ka tavu 82. gada askonu nekonfiscējām!

Dabūjuši apdilušo autovadītāja apliecību, vīri kāpj stāvu augstāk pie 32. gadā dzimušā Broņislava pēc viņa tiesībām, atstājot turpat durvjpriekšā kūpošu izsmēķi. Viņš, nāpslis tāds, arī noteiktajā laikā nav nokārtojis braukšanu ar savu žiguli pāri laipai uz 2 riteņiem. Atpakaļgaitā.

Labots - usver
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Nuuuu vispār jau ir tiesi otrādi... tak pieņēma likumu par obligato mācību braukšanas stundu palielināšanu un manuprāt arī teoriju vairs nav tik viegli nolikt.

 

Par 

Pirms 15 minūtēm , Inspektors Caps teica:

"kaut kā knapi sanāca izpildīt visus ķeksīšus, tātad jādod"

Tas ir uz katra eksaminatora sirdsapziņas, ne kaut kāda politika, :) ja gribesi, izgāzīsi viegli.

 

Par figūriņām un tā - vispār jau ir noteiktas lietas, dažas no tevi pieminētām arī, kas ir jaizdara pirms tevi palaiž ārpus CSDD laukuma un jebkurā gadījumā slēgts laukums nebūs tas pats, kas intensīva satiksme ar "cilvēcisko faktoru" vai piesaluša šļura no rīta. Kā arī šaubos vai jaunās eksāmenu mašīnas vispār var pat dabūt sānslīdē :D 

 

 

Krievu laikos nepietieka vienkārši uzsākt un nobraukt 500m gandrīz vai?

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Super klips! :D:D:D (Tīrākā demagoģija!) 

 

Tas ka viens nemāk paskatīties un ieraudzīt pa galveno ceļu braucošo mašīnu - tad kas? Visiem jāvelkas? 

Jā - cilvēki pieļauj kļūdas un par viņām maksā! Ja esi pie stūres tad neguli un kārtīgi apskaties kas apkārt notiek! 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

usver, liberastiem-komunistiem ar uztveri ir švaki, to jau redzam pēc e=d klīniskā gadījuma. Tev it kā humors vēl redzams, varbūt nav par vēlu... Bet šajā vidē cerību maz. Varu apgaismot, ka 21. gadsimtā, lai noņemtu tiesības, nav jāierodas mājās pēc papīrīša. Ja vēl nedaudz padomātu, tad spētu pat aizdomāties, ka var nolikt pārejas periodu, kurā vienkārši ir jāpārliek braukšanas eksāmens. Var pat daudz nesarežģījot - līdz tiesību papīra derīguma perioda beigām, kas ir 10 gadi. Bet to gan var saprast tikai tad, ja lieto smadzenes. Ja nē, tad atliek tikai fantazēt pekstiņus. Starpcitu, Broņislavs visdrīzāk tās figūras izbrauks ar vienu roku un smēķi zobos. Jānis Bērziņš lēnā penZionāra tempā arī galā tiks. Bet blondā aita Ketija, kura neatšķir labo pusi no kreisās, un maigais hipsterītis Magnuss, kurš nespēj pagriezt stūri un izspiest sajūgu, tiks aizvākti no ceļa.

 

Pirms 26 minūtēm , Zin... teica:

obligato mācību braukšanas stundu palielināšanu un manuprāt arī teoriju vairs nav tik viegli nolikt

Uzsvars ir uz OBLIGĀTO - lai vienkārši slauktu piķi no visiem, arī tiem, kuriem jau esošās ir daudz par daudz. Stundas nav prasmes rādītājs. Dažs, kurš bērnībā braukājis pa pļavu, var būt drošs satiksmei pēc teorijas un pāris braukšanas stundām, bet liela daļa apkārt esošo pat pēc 10 gadu braukšanas tā arī vēl nespēj kontrolēt automašīnu. Un teorija ir jāzin, bet fiziskajai braukšanas spējai tā nedod neko.

 

Pirms 33 minūtēm , Zin... teica:

Kā arī šaubos vai jaunās eksāmenu mašīnas vispār var pat dabūt sānslīdē :D 

Labāk parādi mašīnu, kas neslīd pa granti vai slapju asfaltu... slīpumā! ;) Un mūsu klimatā uz ceļa mēdz būt arī tāds ledus...

 

Pirms 31 minūtēm , snukurins teica:

Ko jūs ar to ,,drošību,, kā sakisušies

Liberastiem-komunistiem tas ir viens no trigger jeb atslēgas vārdiem, kas salaiž loģiku uz īso un acis sāk kvēlot:

Drošība, vienlīdzība, veloceliņi, veģetārisms, zaļā enerģija, mākoņskaitļošana, robotizācija, mākslīgais intelekts, pirdienu analizēšanas aplikācijas, stārtapi...

Un pats ironiskākais un nožēlojamākais ir tas, ka bieži ar šiem overhaipotajiem saukļiem veiktās darbības reāli ir tieši pretējas to vārdu nozīmei.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Inspektors Caps teica:

Labāk parādi mašīnu, kas neslīd pa granti vai slapju asfaltu... slīpumā! ;) Un mūsu klimatā uz ceļa mēdz būt arī tāds ledus...

Godīgi... ir kā ir ar to. Tad ir speciāli viss jāslēdz ārā, lai to golfu vai hz, ko viņi tagad braukā izslidinātu. Ledus ir tikai pāris mēnešus un arī tad modernā elektronika diezgan labi savācas, ja riepas ok.

 

Bet nu visādus šitādus slīpumus, uzvedību uz ledus, grants un akvaplanēšanu tāpat apgūst dzenoties pa pļavām/lidlaukiem vai gadiem ejot braukājot. To nevar iemācīties ne pāris nodarbības, ne eksāmena laikā. Kad mācījos braukt, iekrita ziema un instruktors mēdz citos krustojumso paraut roceni, lai uzmanību patrenētu, bet nu īsti tas nesimulē "melno ledu", priekšā izskrienošu dzēŗaju vai, kad apdzenot mašīna ierauj ceļmalas šļurā utml.

 

Pirms 11 minūtēm , Inspektors Caps teica:

mākoņskaitļošana, robotizācija, mākslīgais intelekts,

kapēc sis ir jājauc kopā ar veloceliņiem un veģetārismu... vidējam veloceliņu veģetārietim šie trīs vārdi neko neizteiks :D 


Pirms 19 minūtēm , Inspektors Caps teica:

Starpcitu, Broņislavs visdrīzāk tās figūras izbrauks ar vienu roku un smēķi zobos. Jānis Bērziņš lēnā penZionāra tempā arī galā tiks.

Laikam sen neesi tādam kārtīgam pensim sēdējis blakus, reizēm ir krusts jāpārmet :D Kaut gan daļa tiešām brauc ok

Link to comment
Share on other sites

Pirms 28 minūtēm , Inspektors Caps teica:

Ja vēl nedaudz padomātu, tad spētu pat aizdomāties, ka var nolikt pārejas periodu, kurā vienkārši ir jāpārliek braukšanas eksāmens. Var pat daudz nesarežģījot - līdz tiesību papīra derīguma perioda beigām, kas ir 10 gadi. Bet to gan var saprast tikai tad, ja lieto smadzenes. Ja nē, tad atliek tikai fantazēt pekstiņus.

jap, tā viņš ir - smadzenes ir retums, ir tālu jābrauc, līdz atrod kādu vecajo, kurš šādas lietas spēj izfunktierēt, lai nav vīriem ādas mēteļos jāstaigā nakts melnumā pa tautas ienaidnieku mājām.

 

Pirms 29 minūtēm , Inspektors Caps teica:

Starpcitu, Broņislavs visdrīzāk tās figūras izbrauks ar vienu roku un smēķi zobos. Jānis Bērziņš lēnā penZionāra tempā arī galā tiks.

Jap, sānslīde lēnām, ar vienu roku. Atmuguriski.

Humoreska kā reiz bija ilustrācijai, ka ir kaudze ar pensionāriem, kas tādas prasības par drošu/ekstrēmu braukšanu izpildīt fiziski nevar. Iebrauc tajā pašā Jelgavā vai līdzīgā pilsētiņā sestdienā. Nu nespēj daudzi iekļauties paātrinātā satiksmē, pa gabalu redzams, kurš sestdienā izdomājis pie stūres piesēsties. Nu ir tādi svētdienas braucēji - šausim nost uzreiz vai pēc pārejas perioda? Jo viņi jau tagad nevar to izdarīt - vidēji katrs vēl 5 gadus dzīvos tāds uz ceļa, lai nekad vairs tiesības nedabūtu. Tādas absurdas prasības radīs noietu leišu fiktīvajiem autokursiem. Ja izvirzam prasības, tad visā ES kopā.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Pirms 10 minūtēm , Zin... teica:

Laikam sen neesi tādam kārtīgam pensim sēdējis blakus, reizēm ir krusts jāpārmet

 

Pirms 8 minūtēm , Zin... teica:

Godīgi... ir kā ir ar to. Tad ir speciāli viss jāslēdz ārā, lai to golfu vai hz, ko viņi tagad braukā izslidinātu. Ledus ir tikai pāris mēnešus un arī tad modernā elektronika diezgan labi savācas, ja riepas ok.

Tu tos penšus vēro tad, kad viņi Tev garām iet? Ja cilvēkam auto neslīd pa ledu, tad viņš vai nu nav redzējis ledu, auto vai stāv uz vietas. Pa ledu slīd pat kāpurķēdnieks traktors ar ķēdēm un spīdveja mocis ar 10 cm naglām slīd... Pa granti arī slīd gandrīz viss, jo fizika tāda. Akmeņi (smalkie, kas veidu sastāvu) ripo un to neatceļ ne riepas, ne elektronika! Tur vienkārši ir jāiemācās "peldēt" pa akmeņiem līdzīgi kā laivai ūdenī, kur nav saķeres. Tas ir cits stūrēšanas princips. Šļuru un vagas simulēt.. tad nu gan problēma. Laikam jau nanodubļu iepirkuma konkurss pārāk dārgs būtu un tad par nelietderīgu dubļu izmantošanu vajadzētu ieviest auto netīrības nodokli...

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Pirms 6 minūtēm , usver teica:

Nu nespēj daudzi iekļauties paātrinātā satiksmē

Lidmašīnu vadīšanā vispār lielākā tautas daļa ir apdalīta. Apspiešana, jāsamazina prasības! Katrai aitai ir jāvar vadīt Boeing, jo savādāk tiek pārkāptas viņas "cilvēktiesības"! Tad kas uz ceļa ir galvenais - drošība un plūsmas efektivitāte vai tas, lai katrs nemākulis var dudināt? Saki, ka penši būs apdalīti. Nu, tad neliec prasību "uz laiku" pie noteikta stāža un lieta darīta! Grūti redzēt tālāk par divām priedēm (galējībām)? Pie tam savā ziņā liela pieredze arī kompensē ātrdarbību, lai gan ne tieši analoģiski, bet nu tomēr. Penši reti iekļūst avārijās, bet blondīnes pamanās pat stāvvietās ar 0,... km/h. OCTA tēmā tieši par to:

pirms 3 stundām , Regisss teica:

Cik sapratu no apdrošināšanas asociācijas, tad baisās summas kopā jāmaksā par BLODĪŅU gājieniem autostāvvietās... tie ir ĻOTI daudz gadījumi par itkā mazām summām, bet kopumā baigās izmaksas...

 

Link to comment
Share on other sites

Pats dzīvoju vietā, kur tuvākais asflats ir 7km un arī bērnība ir nogonkota pa pļavām un ezera ledu, bet nu to nu tok varu pateikt, ka mašīna ar ESP un TC uzvedīsies daudz savādāk uz grants ceļa/ledus nekā mašīna bez visam palīgierīcēm un to ir daudz grūtāk izdabūt ārā no uzņemtās trajektorijas jo, lai cik labs būtu braucējs, viņš nevaŗēs piepbremzēt, vai tieši otrādi, padot vairāk griezi (elektriskā diferenciāļa gadījumā) uz katru riteni atsevišķi pie reizes vēl bremzejot vai uzdodot gāzi ar dzinēju. Mūsdienu auto piedod ļoti daudz kļūdas. Izslidināt protams var, bet ļoti lielā ātrumā vai ļoti ekstremālos apstākļos, kā tīrs ledus. 

 

Var jau būt, bet man šāda "ekstrēmā apmācība" liktos gandrīz bezjēdzīga un dārgs prieks, pie mūsu laikapstākļiem un ceļiem vislabākais insruktors būs pieredze un saprāts nelekt augstāk par savām spējām, nevis pirmoreiz dzīvē ieraudzīt graņķeni un galvā sāk skanēt Kolina Makreja spēles tituldziesma.

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...