Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

kur ir konkŗeti plānotie ieņēmumi vai kaut iepriekšejo gadu ieņēmumi kādi ir bijuši par CSN neievērošanu nevis visiem kopējiem iepējamiem sodiem un sankcijām LR..bet nu pat šis kopējais cipars liekas izsmiekls:

Uz ceļiem ir ieviesti nejēgā ierobežojumi, uzskatu ka daudzi tikai ar domu lai būtu kur sodus iekasēt!

Jo CSN sodi ir pat kā budžeta ieņēmums paredzēts. 

uz gandriz 8 miljardu budzetu mazs cipainsh, lai shtukotu, ko dariit ar šo bagātībui + dzivs cilveeks ir vertiigaaks par soda naudu

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Nu, 10 miljoni nav kosmoss, bet 57% pārpildījums nozīmē hronisku pofigismu.
Es arī braucu fiksi, bet neesmu daudz samaksājis, jo tas man nav ieradums - šad tad mazliet pārsniedzot, iespēja iekrist uz lielu naudu ir nulle. Reizi gadā tieku brīdināts par ātrumu. Trasē atstāju atlikušās alkas pēc ātruma un dzīvoju mierīgi. Tas ir tāpat kā ar spermotoksikozi - vajag izšaut riekstus.


Tad jau taisnība - no sodiem ieņemam zem 1%

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ronalds teica:

Lūk šādu divkosību es nekādi nesaprotu! Ja jau uzskati, ka ātruma ierobežojumi ir pareizi, kāpēc tad viņus neievēro??????

Jo muusu valstii, taapat, kaa jebkura citaa valda uzskats +10 +20ir ok, vai tas būtu  LV, EST, UK, ESP gribi vai nē, biistamajas zonaas, kur kameras, tur protas un sabremzee...

 

Ierobezhojumi  ir pareizi njemot veeraa infrastruktuuru un autoparku, es riskeju ar savu macinju paarsniedzot to aatrumu sapraata robezhaas un neba to daru ar zhiguli vai nodraaztu bmw 18 gadu vecumaa ar 3 meneshus vecaam iesiibam un 0 pieredzi..

Ja Latvijā paceltu uz 110 kvai, visi testu uz 130 un tur jau daudzi tautas vāģi vairs komfortabli nejūtas, nerunājot par atsevišķiem braucējiem, kā arī ne visi mūsu ceļi tam ir piemēroti

 

Protams, atseviskjos posmos vajag 100 vai 110 ziimi, bet ne vispariigu valsts atljauto

 

Sodos par aatrumu esmu samaksis 40ls un 20 eur, par staveeshanu 2x pa 40 eur un 1x 40ls par kjiegjeli.. neesmu interesants budzetam :/

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Neaizmirstam piebilst katru gadu pirmo sniegu un gudriņus grāvjos. Mēs neesam īsti spējīgi izvēlēties pareizu ātrumu.
Diez vai šeit ir kāds, kas nekad nav pārsniedzis. Bet viena lieta ir pārsniegt un cita ir bļaut, ka noteikumi nav pareizi un vajag mazāk ierobežot visus.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

deviant1

Ātruma pārsniegšana ir fīča, par kuru visi bļauj. Daudz trakāki ir citi debīlismi, piemēram, kravas nenostiprināšana, pagriešanās kur gribi un kad gribi, apdzīšana uz tilta. Daudz bīstamāki. 

Labots - deviant1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Apdzīšana kur un kad sirds liek ir prātā apdalīto vienīgais prieks. Atņemot to, šie cilvēki beigs pastāvēt. Tas pats ir pšeku lauķiem - nositīsies, bet apdzīs.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Ja es būtu satiksmes ministrs, es šos te rakstus lasot, nākamajā dienā sāktu karu - dubultotu sodus, izstrādātu likumdošanu videoreģistratoru materiālu iesniegšanai un vainīgo saukšanai pie atbildības, pēc video liecības saņemšanas. Iespējams, arī stimulētu "stukačus" - tā padomju laikā sauca cilvēkus, kas atbalstīja likumdošanu un domāšana jau nav mainījusies.

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Bruketajs teica:

par to kā sliktie menti šo apturēja un iešķieba 15eur sodu par braukšanu pa sarkano un nogriešanos, uz vienvirziena ielu

 

Tur mentam nav nekādu iespēju būt labākam vai sliktākam, velopisēdistam pa sarkano ir precīzi 15 eur, tur nav nekāda no-līdz:

 

Citēt

 

149.5 pants. Ceļu satiksmes regulēšanas noteikumu pārkāpšana

Par braukšanu, ja luksoforā deg aizliedzošais signāls, vai par nepakļaušanos satiksmes regulētāja signālam vai braukšanu virzienā, kas ir aizliegts ar satiksmes regulētāja signālu, —

uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam piecpadsmit euro apmērā, bet cita transportlīdzekļa vadītājam — no trīsdesmit līdz simt četrdesmit euro.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Velorasts bija cerējis ka poliči viņu ignorēs - šis esot vrlosportists un stāvēšana pie sarkanā bojātu šim kko. Nu un galvenais koments - neviens taču necieta!

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Bruketajs teica:

http://m.delfi.lv/latvija/article.php?id=49159509
Lūdzu, statistika.
Davai, beidzot atzīsim faktu - mums ir tāls ceļš ejams līdz civilizētai valstij šajā jomā.

 

Un? Cilvēki ir mirstīgi! Un risks ir neatņemama dzīves sastāvdaļa!

http://www.la.lv/brivdienas-noslikusi-tris-cilveki/

Peldsezonas laikā mēnesī noslīkst vairāk cilvēku kā nositās ar auto! (Es te nemaz nerunāju par tiem, kas no sirds/asinsvadu slimībām dēļ neveselīga dzīves veida nomirst!) Bet Čakarēti un sodīti tiek tikai autovadītāji! 

Moš ieviešam peldētāju apliecības, peldētāju policiju, aizliegumu peldēt vietās kur dziļāks par 1m? 

 

pirms 7 stundām , Bruketajs teica:

Ja es būtu satiksmes ministrs, es šos te rakstus lasot, nākamajā dienā sāktu karu - dubultotu sodus

Neesmu ļauns, bet no sirds Tev novēlu pāris reizes uzrauties uz netrafarētā auto zīmes 70 darbības zonā uz šosejas vai 30 zonā pilsētā! Saprotu ka brauc pensionāru režīmā, bet diemžēl uz vecumu zūd uzmanība un šad tad kāda zīme var palikt neievērota! 


pirms 8 stundām , Bruketajs teica:

Neaizmirstam piebilst katru gadu pirmo sniegu un gudriņus grāvjos. Mēs neesam īsti spējīgi izvēlēties pareizu ātrumu.

Nevajag runāt par visiem! Man nav jācieš no tā ka daļa neprot braukt! Un ja kas, tad pa grāvjiem parasti ir tie lēnie braucēji jo kā likums viņi nejūt auto un neprot sarežģītākā situācijā reaģēt.....

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , Bruketajs teica:

"stukačus" - tā padomju laikā sauca cilvēkus, kas atbalstīja likumdošanu un domāšana jau nav mainījusies

Nu ko nu muldi! Vari jau mierināt sevi ar saviem padomijas nopelniem, bet stukačs jau nozīmēja pilnīgi ko citu!

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Ronalds teica:

Neesmu ļauns, bet no sirds Tev novēlu pāris reizes uzrauties uz netrafarētā auto zīmes 70 darbības zonā uz šosejas vai 30 zonā pilsētā! Saprotu ka brauc pensionāru režīmā, bet diemžēl uz vecumu zūd uzmanība un šad tad kāda zīme var palikt neievērota! 

Ja reiz ar vecumu kāda zīme var palikt neievērota, tad arī kāds bremžu signāls var pazust, kāds luksofora sarkanais signāls var aizmirsties, kāds bērnelis, kurš tikko bija uz ietves, var palikt neievērots, … Ja vecums nāk ar tādām problēmām, tad būtu tikai prātīgi pārdomāt savas autovadītāja apliecības derīguma termiņa pamatotību - tādas ar vecumu saistītas problēmas liecina, ka autovadītāja apliecības derīguma termiņš jau ir beidzies neatkarīgi no tā, kas uz tās ir rakstīts.

 

 

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Pirms 30 minūtēm , snukurins teica:

Atšķirībā no Saeimas deputātiem man ir zināms budžeta cipars

Nu, spriežot pēc iepriekšējiem ierakstiem, tā īsti nav. 

Beigās izrādījās, ka nav tie sodi valsts kases pildīšanai. 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
pirms 3 stundām , Ronalds teica:

Neesmu ļauns, bet no sirds Tev novēlu pāris reizes uzrauties uz netrafarētā auto zīmes 70 darbības zonā uz šosejas vai 30 zonā pilsētā! Saprotu ka brauc pensionāru režīmā, bet diemžēl uz vecumu zūd uzmanība un šad tad kāda zīme var palikt neievērota! 

...neesmu ļauns, bet aizkaitināts par trāpījumu uz sāpīgās vietas. Piedod lūdzu, negribēju tevi aizkaitināt, bet acīmredzot, mūsu viedokļi šajā jautājumā ir diametrāli pretēji.

Jā, saprotu arī, šī tēma ir sāpīga, bet ne jau tādā mērā. 

Vai tad es saku, ka braucu kā pensis? Mans auto ir tieši kā pensim - universāls ar dīzeli, lai var maisus pārvadāt... lai gan.. tomēr nav tā.  Pie mums poliči pilsētas centrā pat neskatās uz tiem, kas brauc zem 60 reālā ātruma (nevis spidometra). Attiecīgi, man nev bijis ko iespringt ned par netrafarētajiem, nedz pārējiem policijas auto. Tas ka Jelgavā ir nu jau 3 tādi, mani tikai iepriecina, jo pie mums ir pārdesmit biedri, kas riskē, kā pats teici, pilnīgi bezjēdzīgi un ne ar savu konteineri uz riteņiem. Tos, uzskatu, ir jāaizvāc no koplietošanas ceļiem. 

Nu un kā jau te tika norādīts - uzskatu, ka cilvēkam, kas pie stūres atrodoties ir aizņemts ar visu citu un regulāri neievēro kādu ceļazīmi, nav jāatrodas pie auto stūres. Parastam normālam šoferim 1x vai 2x gadā nepamanīta zīme doz punktu uz pāris gadiem un sodu, kas ir samaksājams. Pašam tā arī bija, kad Graudu ielā nogriezos uz Nesti, skatoties vai nebrauc kāds pretī, nevis uz zīmi, kas to neatļāva darīt. Protams, ka man ir tiesības maurot, ka tā zīme bija nevietā, bet atcerējos, ka biju aizņemts ar mutes virināšanu pasažierim un sapratu, ka mazliet vairāk uzmanības jāpievērš ceļam. 

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Bruketajs teica:

bet acīmredzot, mūsu viedokļi šajā jautājumā ir diametrāli pretēji.

Nezinu vai diametrāli pretēji - bet uzskatu ka atļautie ātrumi daudz kur neatbilst ne ceļa stāvoklim, ne mūsdienu automašīnām!

Es neesmu atradis nevienu kaut cik sakarīgu, mūsdienās veiktu pētījumu kas pierādītu ka 90 ir dorši, bet 95 jau nejēgā bīstami! 

(Kaut kad lasīju vienu, septiņdesmitajos gados Zviedrijā veiktu pētījumu! Uz šo pētījumu CSDD arī mēdz atsaukties! Uz vairāk kā 40 gadi vecu pētījumu!!!!) 

Nu atļaujiet piemēram 130 uz Jelgavas šosejas un liekat foto radarus kaut pa 200m un sodiet jau no pirmā km/h kas ir pa virsu! 

Bet tas kas tagad notiek uz LV (un ne tikai uz LV) ceļiem ir kaut kāds murgs, lai neteiktu vairāk! 

 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Just now, Ronalds teica:

Es neesmu atradis nevienu kaut cik sakarīgu, mūsdienās veiktu pētījumu kas pierādītu ka 90 ir dorši, bet 95 jau nejēgā bīstami! 

Just now, Ronalds teica:

Nu atļaujiet piemēram 130 uz Jelgavas šosejas un liekat foto radarus kaut pa 200m un sodiet jau no pirmā km/h kas ir pa virsu! 

 

Nu un kā šie 2 citāti skan kopā?

 


Re kur atradu to palagu, ko sarakstījis jukušais velosipēdists - šis esot jurists.

http://www.zz.lv/lietotaju-raksti/vai-ritenbraucejiem-ir-jaievero-celu-satiksmes-noteikumi-230624

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Pirms 1 minūtes , Ronalds teica:

Un kur pretrunas šajos citātos? 

Nezinu, laikam jātaisa aptauja. 

 


95-90=5

130-100=30

Vot matemātika.

Un galu fucking galā, neviens uz Jelgavas šosejas neliedz braukt ar 100 vietā, kur ir 90 un ar 110, vietā kur ir 100. Nekad vēl neesmu apturēts šādi braucot garām ekipāžai. Aptur tos, kas paņem 20-30 pa virsu - tā ir viņu problēma.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
pirms 14 stundām , Bruketajs teica:

Pirms pieciem vai sešiem gadiem man bija 9 punkti.

"instruktora" cieniigs sasniegums :)

 

pirms 14 stundām , Bruketajs teica:

Ja tas gudris būtu ievērojis csn, es nebūtu šķīries no 90eur par jaunu stiklu

akmeni "pieree" esmu kjeeris arii uz asfalta,

pretii braucoshaa fuuree, kas paceela ~7cm akmeni, noteikti nepaarsniedza aatrumu.

varbuut jaasagrabina kaskai, nevis jaarej visiem virsuu un jaastuukjee cietumaa.

 

pietureeshos pie sava, proporcionaali(70%) tomeer satiksmes organizaacija ir vainojamaaka

svaigaakais no kronjiem ir papildsekcijas nodzishana Gogolja uz Laachpleehsa krustojumaa,

uz scheersojamaas brauktuves gaajeeji taapat bija jaalaizh

un, ja zaljajam pamatsekcijaa ir bulta "tikai taisni", tad arii sarkanajam bija jaabuut ar bultu "tikai taisni".

trolejbusa pietura pirms Struugu ielas arii aicina paarkaapt, nogriezties no otraas joslas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 24 minūtēm , Ronalds teica:

Nu atļaujiet piemēram 130 uz Jelgavas šosejas un liekat foto radarus kaut pa 200m un sodiet jau no pirmā km/h kas ir pa virsu! 

 

90 ir kaut cik sakarīgs kompromiss starp ceļu stāvokli, auto stāvokli, vidusmēra vadītāja prasmēm/iemaņām, spējām prognozēt un bremzēšanas ceļu. Nu nav mums šie faktori salikušies pagaidām tā, lai varētu likt tos 130 vai kaut 110...

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

O, demagogs MartiniB arī pievienojās.

Zinu, zinu, viss liek pārkāpt un ignorēt csn un uz ceļiem nav Bahreinas cienīgi ātruma ierobežojumi. Viss, dzīve sagandēta.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 19 minūtēm , Racer teica:

 

90 ir kaut cik sakarīgs kompromiss starp ceļu stāvokli, auto stāvokli, vidusmēra vadītāja prasmēm/iemaņām, spējām prognozēt un bremzēšanas ceļu

Tur jau tā lieta.. Jā, ir ceļa posmi, kur var tos 110, bet tur būtu jābūt hvz cik atkāpēm noteikumos tad - no tāda līdz tādm datumam, no šāda līdz tādam posmam, neskaitāmi ātrumu samazinājumi pa ceļam krustojumos utt... tak uz Rīga-Tallina ir 100km/h, kas tur darās ir vienkārši "ze  pizgjec" kautgan ātrumu ierobežojums pat īsti nav pie vainas, bet "papildjoslas". Mana mamma vai daža laba pazīstama autobraucēja tur panikā sāktu raudāt iespējams un tādu braucēju ir ne mazums...

Un vispār UK tikai atļaus mācībniekiem parādīties uz ātrgaitas šosejas no 1. janvāra, agrāk nevienam mācībniekam to neļāva, jo lai gan ierobežojums ir 70 jūdzes stundā, reālais ātrums ir 80+jūdzes stundā, kas esot pārāk bīstami jauniem gurķiem. Tagad, kad saprot, ka jaunie gurķi  taisa mēslus uz ātgaitas šosejām beidzot arī tur viņus dzīs virsū pirms dod tiesības

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Apskatei ir tik mazs sakars ar reālo stāvokli, ka bail. Ar 2001 gada koka riepām arī var iziet, ka tik minimālais protektors ir. Mūsu finansiālais stāvoklis ietekmē vidējo auto stāvokli un ļoti negatīvi.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
Pirms 29 minūtēm , Zin... teica:

tak uz Rīga-Tallina ir 100km/h, kas tur darās ir vienkārši "ze  pizgjec" kautgan ātrumu ierobežojums pat īsti nav pie vainas, bet "papildjoslas".

un protams brauceeju kultuura vainiiga!

kamdeelj uz shii pasha asfalta platuma nevareeja sakraasot triis joslas?

mainot pariodiski divas vienam virzienam un otram, ja es zinu ka peec ~2km vareeshu komfortabli apdziit noteikti izveeleetos neriskeet.

Bulgaarijaa shii 2+1 joslu sisteema veel elastiigaaka -

periodos kad ir tikai viena josla, blakus nepaartrauktajai ir raustiitaa, kas ljauj iekaapt arii preteejaa virziena joslaa, ja taa ir briiva protams.

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

MartiniB
pirms 12 stundām , Bruketajs teica:

Velorasts bija cerējis ka poliči viņu ignorēs - šis esot vrlosportists un stāvēšana pie sarkanā bojātu šim kko. Nu un galvenais koments - neviens taču necieta!

yess, beidzot ir atradies sveetais, kursh nekad pie sarkanaa nav gaajis, jaacelj piemineklis!

 

pats esi minies?

es pirms 25 gadiem ikdienaa

un lieliski atceros cik neforshi bija sabremzeet podaa suuri gruuti iemiito aatrumu,

KERS man nebija :(

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , MartiniB teica:

kamdeelj uz shii pasha asfalta platuma nevareeja sakraasot triis joslas?

nu par šo ir jāslāna projektētāji diemžēl, tas tiešām būtu daudz labāk nekā, kas tur tagad darās.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Pirms 33 minūtēm , MartiniB teica:

yess, beidzot ir atradies sveetais, kursh nekad pie sarkanaa nav gaajis, jaacelj piemineklis!

Redzi, viena lieta ir iet vai braukt vai lidot zem sarkanā, bet cita ir kaukt par to, ka ir par to saņemts sods. 

Es pret braukšanu pie sarkanā attiecos negatīvi un visi kas tā dara ir manā skatījumā kandidāti uz sabiedrisko. Šajā jautājumā es nepiekāpšos.

 


Pirms 35 minūtēm , MartiniB teica:

un lieliski atceros cik neforshi bija sabremzeet podaa suuri gruuti iemiito aatrumu,

Pat nezinu ko šeit uzrakstīt - pārāk daudz sarkastiski varianti nāk prātā.

 


Pirms 36 minūtēm , MartiniB teica:

pats esi minies?

Esmu, un? Vēl tajā laikā, kad spidometri maksāja necilvēcisku ciparu un man tāds nebija vajadzīgs.

Tagad pat zobubirstēm ir bluetooth, lai cilvēkeļi var aprēķināt organismam sniegto labumu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 58 minūtēm , snukurins teica:

Kāds tam sakars ar auto stāvokli?Varētu nodomāt ka lielākā daļa vizinās ar neizietu apskati.Viedoklis ka vecs auto ir bīstamāks par jaunu ir izzīsts no pirksta.

 

Hmm, nu labi, iespējams, ka termins "stāvoklis" nav īsti piemērots. Es vairāk biju domājis tādā auto varēšanas izpratnē. Respektīvi, tehniskā apskate var būt gan mugursomai, gan M3, bet iespējas uz ceļa paātrinoties, bremzējot un vispār vadībā pie lielākiem ātrumiem būs dažādas. Elementāra lieta - bremžu diski un riepas. Uz ziemu lieku mazās bremzes un attiecīgi 15" diskus ar riepām, tad nu pirms pāris gadi, konstatējot, ka ir nobrauktas pa 2 sezonām (bij kaut kādi X-aisi) un lameles vairs nestrādā, izdomāju, ka nelikšu uz vasaru lielās bremzes un diskus un pa vasaru nobraukšu ziemenes (tāpat uz laukiem braukt pa grunteni foršāk utt.). Viss jau forši, štrunts, ka vadāmība ļoganāka, bet reāli iekritu, kad joka pēc mocim astē pasēdēju un no ~ 180 (nelamājieties, tas bij dikti īslaicīgi uz tukša ceļa), izdomāju strauji sabremzēties, lai nogrieztos - kukiš, stājās slikti un drebelējoties, kas kā bija pierasts ar lielajiem diskiem un riepām būtu sīkums. Tādas nianses ir daudz, šis bij tikai viens piemērs un pieļauju, ka lielākajai daļai autiņu, bremzēšana ir vēl sūnaināka kā man ar mazajiem diskiem un pabrauktām ziemas riepām...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 55 minūtēm , MartiniB teica:

un lieliski atceros cik neforshi bija sabremzeet podaa suuri gruuti iemiito aatrumu,

 

Pirms 20 minūtēm , Bruketajs teica:

at nezinu ko šeit uzrakstīt - pārāk daudz sarkastiski varianti nāk prātā.

Es domāju, ka tas, ko @MartiniB rakstīja, jau bija sarkasms :D Labs!

Bet par to Jelgavas pedalētāju... Nesaprotu, ko viņš cepās. Pat ja viens no 1000 treniņiem tika pārtraukts dēļ bubuļiem policijas, gan jau ciska uzreiz nesaruks. Pirms tam tač bija 999 veiksmīgi treniņi :mrgreen:

Labots - Koala
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Pirms 3 minūtēm , Koala teica:

Nesaprotu, ko viņš cepās.

Tak neviens nesaprot - šis laikam ir jurists-demagogs, kam ir princips sabojāt visiem dienu, ja kaut kas nav noticis, kā princim labpatiktos... 

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, MartiniB teica:

un lieliski atceros cik neforshi bija sabremzeet podaa suuri gruuti iemiito aatrumu,

Ja tas ir sarkasms, tad ok, bet ja nē, tad pie daktera jāiet. :D

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Piedāvāju atgriesties pie šoferu kultūras:

Mūsu ceļš šoreiz ved uz Ķekavu:

http://www.delfi.lv/video/aculiecinieks/pargalvigais-autobraucejs-cela-posma-no-kekavas-uz-rigu.d?id=48925929

http://www.delfi.lv/video/aculiecinieks/cela-dusmas-pie-kekavas.d?id=49160025

Šeit acīmredzami ir cilvēku sabeigtie nervi, ikdienas pārmērīgajā steigā. Ārstēšana ar Haloperidolu var kļūt nepieciešama, slimības progresēšanas gadījumā.

 

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

versatile

Galvenais, ka tie krutie dzinēji pat 100km vēlāk bieži vien stāv pie tā paša luksofora un pilsētas satiksmē pat iepaliek.

Bet apdzen gan - pret kalnu, pāri nepārtrauktajām, utml.

 

Labots - versatile
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Nepilnības komplekss - resna sieva, dusmīgs priekšnieks, maza alga, erektīlā disfunkcija - tas viss atstāj graujošu iespaidu uz cilvēka uzvedību sabiedrībā.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Ronalds teica:

Es neesmu atradis nevienu kaut cik sakarīgu, mūsdienās veiktu pētījumu kas pierādītu ka 90 ir dorši, bet 95 jau nejēgā bīstami! 

Ne 90, ne 95 nav droši. Arī 50 nav droši. Bet, ja atmiņa neviļ, pētījumi ir bijuši par to, kādas sekas ir, piemēram, pēc gājēja "pastumšanas" ar 50 km/h un kādas - ar 60 km/h.

Visiem nekad nebūs labi - vieniem otro dēļ ātrums būs par mazu, savukārt otriem pirmo dēļ dzīves ilgums būs par mazu. Tie ātruma ierobežojumi ir tāds kā kompromiss starp pirmajiem un otrajiem (un kaudzītes citu, asinīm rakstītu, faktoru).

 

pirms 2 stundām , Zin... teica:

Un vispār UK tikai atļaus mācībniekiem parādīties uz ātrgaitas šosejas no 1. janvāra, agrāk nevienam mācībniekam to neļāva, jo lai gan ierobežojums ir 70 jūdzes stundā, reālais ātrums ir 80+jūdzes stundā, kas esot pārāk bīstami jauniem gurķiem. Tagad, kad saprot, ka jaunie gurķi  taisa mēslus uz ātgaitas šosejām beidzot arī tur viņus dzīs virsū pirms dod tiesības

Kas skaitās "jauns gurķis"?

Es teiktu, ka tā +/- sāk saprast braukšanu vien tad, kad vismaz gadi 5 pie stūres nosēdēti. Līdz tam tādi zaļi gurķi vien sēž pie stūrēm, neatkarīgi no tiem papīriem, kas kabatā mētājas.

 

pirms 2 stundām , snukurins teica:

Kāds tam sakars ar auto stāvokli?Varētu nodomāt ka lielākā daļa vizinās ar neizietu apskati.Viedoklis ka vecs auto ir bīstamāks par jaunu ir izzīsts no pirksta.

Bet zini… Praktiski tā arī ir. Ja auto, aizbraucot uz TA, nevar to TA iziet pa nullēm-vieniniekiem, tad auto stāvoklis faktiski ir pielīdzināms "neizietai apskatei". Meklējot sev auto, ne vienu vien reizi esmu pārliecinājies, ka lielākā daļa (vismaz sludinājumos esošo, 10+ gadus veco) auto ir tādi, kas ļoti reti ir bijuši spējīgi nokārtot TA.

 

1 stundu atpakaļ, Racer teica:

un pa vasaru nobraukšu ziemenes (tāpat uz laukiem braukt pa grunteni foršāk utt.).

Kad vēl ar savu pirmo auto braukāju, tad bija līdzīga doma. Nu… Ātri vien sapratu, ka ziemenes ir mīkstas - ne tikai kauc lēnos, asākos pagriezienos, bet arī iet sāniski pa asfaltu pie salīdzinoši zemiem ātrumiem.

 

Pirms 33 minūtēm , versatile teica:

Galvenais, ka tie krutie dzinēji pat 100km vēlāk bieži vien stāv pie tā paša luksofora un pilsētas satiksmē pat iepaliek.

Ja konkrēti par Rīga-Ķekava, tad tur nereti pat ne pie tā paša luksofora stāv, bet pēc pāris kilometriem liek apdzītajam bremzēt, lai pats varētu nogriezties pa labi.

Netrūkst tur arī tādu, kas apdzen pēdējo mašīnu rindā un tālāk līdz Ķekavai brauc kā pirmspēdējie rindā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , binary teica:

Bet, ja atmiņa neviļ, pētījumi ir bijuši par to, kādas sekas ir, piemēram, pēc gājēja "pastumšanas" ar 50 km/h un kādas - ar 60 km/h.

Visiem nekad nebūs labi - vieniem otro dēļ ātrums būs par mazu, savukārt otriem pirmo dēļ dzīves ilgums būs par mazu

Gājējiem moš ka nav pa ceļiem jāvazājas? Īpaši pa vairāku joslu šosejām? Vai tomēr ir jāvazājas? 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...