Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

Bruketajs
Pirms 2 minūtēm , Ronalds teica:

Gājējiem moš ka nav pa ceļiem jāvazājas? Īpaši pa vairāku joslu šosejām? Vai tomēr ir jāvazājas? 

Ibio, atkal sākas "sakruķīšana"!

50-60km/h ir pilsētās un tās ir pilnas ar bojāgājējiem. Un pofig ka gājējs būs vainīgs, ka izskrēja priekšā, bet sabojātas vairākas dienas ir garantētas. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , binary teica:

Es teiktu, ka tā +/- sāk saprast braukšanu vien tad, kad vismaz gadi 5 pie stūres nosēdēti

Ja tas zaļai gurķis gadā noripo 50-60K, tad jau pēc gada būs krutāks par 5 gadīgu sesdienas braucēju! Gadi tiesības nu neko nenozīmē :biggrin:

  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Pirms 21 minūtēm , snukurins teica:

Gājējs pie mums tak ir kings,vēsā mierā var vilkt pa šoseju vairākās rindās

Tas attiecas uz Katoļiem un Parexticīgajiem - tiem mēdz būt gājieni pa šosejas malu, kas izrādās vesela josla un vēl mazliet.

 


Pirms 25 minūtēm , jema teica:

Ja tas zaļai gurķis gadā noripo 50-60K, tad jau pēc gada būs krutāks par 5 gadīgu sesdienas braucēju! Gadi tiesības nu neko nenozīmē :biggrin:

Tur bieži ir tas āķis, kad zaļais gurķis, nobraucot pirmos 50t.km sajūtas kā nemirstīgais Šumahers un labi zinam, pie kā tas Šumi noveda. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Bruketajs teica:

kā nemirstīgais Šumahers un labi zinam, pie kā tas Šumi noveda.

Nu noveda tas pie 7 kārtēja pasaules čempiona titula, bet arguments dzelžains, es šo diskusiju beidzu :biggrin:

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

jema, pēc gada kruts būs arī tas, kurš tik pa sestdienām braukā. Tikai vienīgais, kur tas krutums palīdz, ir krodziņā pie letes.

50k gadā - izskatās pēc garlaicīgas šosejas, kur pieredzi dodošo momentu var būt pat krietni mazāk nekā tam, kurš gadā noripo vien 5-10 tūkstošus pa pilsētu.

Pēc gada-diviem tik tiešām ir tas "oh, es esmu kruts" sajūta - sākotnējā eiforija noplakusi, pāris gadi jau pie barankas, nopietnās avārijās cietuši neesam, tātad braukt protam - uhh, krutums bez maz vai pa ausīm lien ārā.

Savukārt pēc gadiem 5-10 eiforijas par jauniegūtajām tiesībām sen vairs nav, varbūt pašam ir pa kādai avārijai bijis, noteikti ir bijis desmitiem, varbūt pat simtiem bīstamu situāciju, varbūt ir redzēti kādi 10-20 vraki stabos un ceļmalās. Tā, lūk, ir pieredze, nevis kaut kādi šosejas kilometri odometrā.

 

Brauc cik gribi tai vienā gadā, kaut 100k, bet nu to pieredzi un briedumu tāpat ne ar kilometriem, bet ar gadiem var uzkrāt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , binary teica:

Brauc cik gribi tai vienā gadā, kaut 100k, bet nu to pieredzi un briedumu tāpat ne ar kilometriem, bet ar gadiem var uzkrāt.

Bij atkal tāds gadījums (c) - brauc opis Olainē no garāžas uz dārzu, kurš atrodas 8km attālumā. Tad atpakaļ. Reizi gadā aizbrauc uz Tukumu pie radiem un vēl reizi gadā uz kapusvētkiem Krustpils pusē. Un tā 40 gadus. Ahūni vieds un brieduma pilns, tik negribās ar viņu vienlaicīgi satiksmē pabūt uz ceļa nezkāpēc... :p

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Brieduma uzkrāšanai nepieciešami gan gadi, gan nobrauktie kilometri, un vēl viena lieta - automašīnas tehniskais stāvoklis un komforta līmenis. Šodienas autiņi ir sasodīti ērti un komfortabli, un tas nav labi - var aizmigt pie stūres. Ir atšķirība, vai piemēram, no Rīgas uz Daugavpili brauc ar BMW X6 vai GAZ-53. Ar GAZ-53 šoferis braucot iegūs pamatīgāku pieredzi, jo nav stūres pastiprinātāja, ar lielo kravenieku „jāķer ceļš", liels bremžu pedāļa gājiens, ātrumkārba bez sinhronizatoriem, pārslēdzot ātrumus jātaisa pārgāzēšana u.c. nianses. Vēl kas, kad mācījos autoskolā 1995.gadā, mums paralēli braukšanai mācīja automašīnas uzbūvi un remontus. Bija gan motora galva jāslīpē, gan jābalansē kloķvārpsta, jāslīpē vārstu ligzdas. Mācīja, kā remontēt sajūgu, centrēt to, mainīt motora galvas blīvi, kādā secībā pievilkt galvas skrūves un miljons citas lietas. Šodien māca tikai braukt, bet visas tās remonta lietas ir baigi noderīgās un joprojām tiek izmantotas iegūtās zināšanas.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

@Bruketajs, cilvēki ir mirstīgi! Visi !

 

https://www.google.lv/search?q=noslīkuši&{google:acceptedSuggestion}oq=noslīkuši&aqs=chrome..69i57.3119j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

Reku kaudze ar rakstiem par noslīkušiem cilvēkiem! Kāpēc tik bīstama nodarbe kā peldēšana netiek stingri kontrolēta no valsts puses? 

Link to comment
Share on other sites

Un vēl!

http://www.la.lv/galvenais-naves-celonis-latvija-ir-sirds-un-asinsvadu-slimibas-2/

Ministrija norāda, ka šo slimību dēļ kopējais mirušo skaits 2011.gadā bija 15,7 tūkstoši, no kuriem aptuveni 17% miruši līdz 64 gadu vecumam.

Jāpiezīmē ka liela daļa no šiem ir miruši dēļ neveselīga dzīves veida! 

Satiksme pat tuvu nestāv! Ko nu???? 

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
Pirms 6 minūtēm , Ronalds teica:

Satiksme pat tuvu nestāv! Ko nu????

parunaasim par sleeposhanas kultuuru :)

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, binary teica:

briedumu tāpat ne ar kilometriem, bet ar gadiem var uzkrāt

Ar kilometriem UN gadiem!

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
pirms 2 stundām , snukurins teica:

Nu mlin,šito izlasot jau vispār paliek žēl bremzēt.

 

protams! tik jaaizveelas atbilstoshs briidis :)

 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
pirms 1 stundas , Ronalds teica:

@Bruketajs, cilvēki ir mirstīgi! Visi !

Bet tikai viena nianse - es, piemēram, negribu mirt ātrāk tikai tālab, ka kāds pedālis jūtās pārāks par mani, citiem un CSN! Ja tevi tāda iespēja apmierina, man prieks par tevi! 

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , snukurins teica:

Vislabāk apgūt auto kontroli var uz liela sniegota laukuma,ledus neder un sniegs arī nedrīkst būt piebraukts.Tas ko tur rāda exstrēmās braukšanas skolā uz plika ledus ir pilnīgs sviests,uz plika ledus nevar iemācīties auto kontroli,uz plika ledus ir vienkārši lēni jābrauc.

Nu neej uz exstrēmās braukšanas skolu, ej uz drošas braukšanas kursiem - tur no plika ledus nav ne smakas. Vismaz ne tajās divās reizēs, kad es tur biju (kurss bija par braukšanu pa slidenām virsmām vai kaut kā tā).

Lai nu kā, auto kontrole ir viens, bet auto vadīšana - pavisam kas cits. Auto vadīšana sevī iekļauj arī situācijas "izjušanu" - gan esošās, gan tās, kas tūliņ radīsies vai var rasties. Ja šīs "izjušanas" nav, tad liktenīgajā mirklī nekādas "auto kontroles spējas" nepalīdzēs.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Varat kādus likumus vien gribat domāt, kamēr būs nervozi cilvēki, tikām būs avārijas un viss pārējais. Satiksmes drošību nevar garantēt ar represīvo aparātu...tā roadas no cieņas pret citiem un iedzerot chill pill. Varat rakstīt receptes cilvēkiem uz trasi, cik gribat - tas nepalīdzēs...mums te vide tāda. Vienu brīdi man šķita, ka palika labāk, bet nupat jau šķeit, ka atkal lēnām grimstam atpakaļ purvā...

 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Tad ir nervozos no ceļiem jāaizvāc. Jāuzlabo uzraudzība un jākoriģē soda punktu sistēma, lai tie, kam koplietošanas ceļi ir sacīkšu trase, tur ilgi neuzturētos.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Da mīļie, ko jūs cepās...

Nākamnedēļ atsākas ze vājprāc ielās :)) tad i parunāsim

#dziivojuimantaastrasdasjuzepchikaabetberrnuuzskolujuglaatakjaaved

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

martinno
Pirms 31 minūtēm , versatile teica:

Nākamnedēļ atsākas ze vājprāc ielās :))

 

Es ļoti ceru, ka septembris, oktorbis, novembris un decembris būs vismaz +15 grādu silts... Tad varēs ar moto šo vājprātu "apbraukt" :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

pirms 17 stundām , snukurins teica:

uz plika ledus nevar iemācīties auto kontroli,uz plika ledus ir vienkārši lēni jābrauc.

 

Precizēsim - Tu nevari, nevis nevar. :p  No 90-to beigām bij tāds pasākums kā ziemas daudzcīņas, kuras notikās tādās trasēs kā Brīvkalni (Liepājas šosejas malā), Ādiņas (Katlakalns), Ērgļos u.c. (arī Rullītis Jelgavā), kur notika tieši braukšana pa ledus apli ar pirmajiem aukstumiem. Skaidrs, ka bij arī sniegs pa virsu, bet kopumā ātri noslīpējās uz ledu un tur jau ar tās iemaņas apguvās - pa sniegu var ātrāk, bet pa ledu - prātīgāk. Vēl bij Gulbenes pusē standartauto "Sarma" pa 4-5 ezeriem, kur izšķūrēta trase pa 2-5km uz ezera. Pats esmu n-tos km pa šiem pasākumiem savulaik izbraukājies. Jebkurā gadījumā ar ziemas iestāšanos ir vērts pabraukt kaut pa pleķi ar sniegu un ledu, lai sajustu, ka vasara ir beigusies. 

 

Kaut kāds vecs video kur braucu Ādiņās ieskatam:

 

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , snukurins teica:

Un tu to tai video uzskati par pliku ledu?

Tas bij uzskates materiāls un jā, nav nofilmēts rakurss tai vietā, kur bija pliks ledus (18. un 54. sekunde). Tur bij negatīvs līkums ar pliku ledu un paliekām no sabraukta sniega, kur nav pie kā aizķerties. Skaidrs, ka ar švakām riepām nav uz ledus ko darīt - neko neiemācīsies, bet ja riepas ir ok, tad viss būs labi. Dārgāk - lameles, lētāk - ar radzēm un tad var diezgan labi visu saprast.  Vislabākais jau tomēr ir pa ezeriem, jo pa trasi var auto apskādēt pret vaļņiem un riepām. Ehh, nostaļģija parāva par Gulbenes puses ezeriem un standartauto rallijiem, ja nu kas - tur meiteņu ekipāžas ar brauca. :) Rekur vēl mazliet ieskatam pirms padsmit gadiem (kad zāle sniegs bij baltāks :D ), kur ledus mijās ar sniegu un sniegotu ledu:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Paklau, es varu atrast arī video, kur trasē ir uzliets svaigs ledus bez sniega, bet tas nemaina būtību, lab, po - ciklējies tālāk...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

LV apskates standarti ir zem katras kritikas, ņemsim vēl vērā, ka tie privāti kantori ko apmeklēt uzspiež valsts,  jo piemēr balstu brīvkustību tiek mērīta ar pirkstu jušanu, uz acis nav, bet šis jūt, ko viņa pirkst ir licenz';ets just, kuij, īsāk sakot pie mums tehniskā ir instruktora PMS un viņa seksuālā dzīve atspoguļojums uz tautu, bet nevis auto reālais novērtējums!

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , snukurins teica:

Līdzīgi noteikti veidojas negatīvā statistika par pagarinātajiem ātrajiem kredītiem,būtība ir tāda ka ne jau cilvēks nevar atdot bet kāpēc atdot ja var samaksāt par pagarinājumu kapeikas

Liepiņ A beidz dzert, kādi kredīti, kāda saistība ar TA????

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Auteko enforsē visniknāk tieši to sviestu, ko tajā brīdī vājprātīgie no csdd atsūta kā teh. notu. Piemērām, tagad ir aktuāls ārējais apgaismojums - rezultātā, dēļ tiem pedāļiem, kas nokrāso lukturus melnus, cieš tie, kas nopulē un nolako. 

Protams, apskatē vienmēr ir svarīgs cilvēciskais faktors un ir inspektori, kas objektīvi izvērtē autiņa stāvokli, apskatoties, cik sen ir kas vispār darīts, iedod uzlīmi un pasaka, ko būtu vēlams salabot lai lieki neklab. Un tad ir pedolāči, kas pamana vienu sīkumu, piekasās un par pārējo nemaz neskatās - darbs jau padarīt - melnā uzlīme nodrošināta. Vot tādus vajag sist vai vismaz čakarēt. Viens tāds nonāca pie manis salāpīt laptopu - caur paziņām un rekomendācijām. Pajautāju šim, kā bija ar to apskati un kā viņš plāno mūsu tālāko sadarbību... viņš bija lepns un atvadījās. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , jema teica:

īsāk sakot pie mums tehniskā ir instruktora PMS un viņa seksuālā dzīve atspoguļojums uz tautu, bet nevis auto reālais novērtējums!

Precīzi - mani izlaida cauri ar Audi, kam atbalsta šarnīrs jau maucās ārā, savukārt Subāram piesējās par vienu stieni aizmugurē, ka esot ieliekts piekarē, kas galīgi tā nebij. Uz atkārtoto vienkārši tika nokrāsots ar melnu krāsu - tjip nomainīts un viss labi. Ja nu galīgi nav savu meistaru/servisa, tad kaut kādu priekšstatu var iegūt pēc TA, bet nu baigi paļauties uz viņiem neieteiktu...

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
pirms 9 stundām , snukurins teica:

tagad neviens,arī es uz skati neko negatavo,aizbrauc,dabū zināt ko taisīt un tad taisa

cepums!!! taadu idiotu protams ir daudz, bet neraksti VISI

Link to comment
Share on other sites

Uz TA pārbaudu tik lai lampiņas deg, pārējais būs rakstīts cedelē. Ļoti ērti ka tagat dod to mēneša uzlīmi, jo jau vairākkārt ir sagadījies tā ka ap jaunogadu dabūnu pagaidu uzlīmi un uzreiz braucu pāri robežai. Nebūtu uzlīmes, būtu jāstreso, steigā jāremontējas, jāskrien vēlreiz iet TA, vai gluži otrādi, jāiet TA kādu mēnesi pirms laika, lai  būtu lieks laiks remontiem. Neatceros ka kādreiz būtu bijušas kāds problēmas ar CSDD, nu nevar vairs, kā agrāk, salonā lēta konjaka pudeli nolikt, bet tas arī viss.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , snukurins teica:

Ar atbalsta pirkstiem un vispār pirkstiem ir tā ka tad ja tie mauktos ārā tad būtu arī jau izmaucies.Pirkstus izmaukt nemaz nav tik viegli.No kustības pirkstā līdz izmaukšanos tur ir vēl ko pacensties.

 

Snukura kungs, Jūs mani nebeidzat pārsteigt. Nē, tomēr izbrīnīt. :D

Link to comment
Share on other sites

es ar laikam no retajiem, kurš pirms skates pamat lietas nočekoju. hadenē jau parasti jūt braucot , ka kaut kas nav labi. Man patīk ar pirmo iziet :cool:

Protams ir bijušas reizes kad TA izpildās, bet kā ta bez tā:

Klasiska bija, kad teica ka stūres reika jāmaina - lufte. Pēc tam 6 gadus gāju tā arī neko nemainot. Vēl bija , ka dīleris saka ka viss ok, a šie uzstāj, ka bukse jāmaina.

Tāpat sestdienas rītā nevajag braukt -tad šiem nav ko darīt un viss personāls čeko tavu auto. Sencis vienreiz izgāja skati - un tad šim auto atkārtoti čekoja lai mācekli pārbaudītu - salika vairāk 1-nieku nekā māceklis. :haha: vēl pāris gadu gāju bez pakaļ bremžu aizsarg kaplapkiem  diskiem, neko neteica, kaut teorētiski tas ir 2.

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Viennkārši figeju. Viens čalis Ogres TA nu jau minūtes 20 skrūvē savu piekabi. Gan riteņus, gan pagrieziena rādītājus, tagad pašam autņam zem haubes palīda. Laikam baisi lietderīgi grib laiku izmantot ;-)

 

tmp_16443-DSC_1359716849641.thumb.JPG.9fd8251c76a56ec234896b3ea04611c3.JPG

 

Ceru, ka bilde nav gigantiska, uz telefona samazināt baigi nesanāk ;-) Tiku pie pc, piekoriģēju :)

Labots - VebKamera
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , snukurins teica:

Racer tev tie pirksti tik bieži izmaukušies ka tik labi zini?Pirksts tak sāk grabēt,attiecīgi tiek nomainīts bet līdz izmaukšanai tur tālu.


Atbalsta šarnīrs шаровая опора un stūres pirksti vispār ir dažādas lietas...

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

2017.08.22. , 11:13, Zin... teica:

Viss tak kārtībā dorši palielinam ātrumus un samazinam sodus :D 

Jā! Vasarā uz šosejas kur divas joslas katrā virzienā, ar labu auto, pie labas redzamības 150 km/h ir kaut kas kosmisks un nejēgā bīstams! 

Moš vajadzēja sodu -  auto un visa īpašuma atņemšana???? 

(Būtu smieklīgi, ja nebūtu tik traģiski!)

 

Uz šauras, līkumotas, bedrainas šosejas atļautais ātrums ir 90 km/h tāpat ka uz gandrīz vai bāņa.... 

Nu tas ir normāli????? 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...