versatile Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 vvv, tak ir bijuši te punkti jau + to autoskolās speciāli uzsver gan teorijas nodarbībās, gan praktiskajās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Marts 14, 2016 Author Share Marts 14, 2016 sāksim visu no gala? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 (labots) Tādam emociju kamolam tiešām uz ceļa pašam nebūtu jārādās, tāpat kā stresainajiem likuma burta kalpiem un voģilām, kas vispār nespēj orientēties un kaut nedaudz prognozēt satiksmi Pagriezienu (ne)rādīšana vispār nav nekāda problēma salīdzinot ar muļļām, stresainajiem, dzērājiem un telefona glāstītājiem, bet kādam likuma kalpam ik pa laikam tēma jāpakustina Labots Marts 14, 2016 - marrtins 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
badrap Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 (labots) martins dēļ tā, ka cilvēki nejēdz lietot pareizi pagrieziena signālus un tādēļ, ka nepareizi interpretē citu signālus, man vairākas reizes ir gadījušās avārijas situācija tieši krustojumā pie Iļģuciema kvasa rūpnīcas. Rādu kreiso pagriezienu, lai virzienā no vanšu tilta tiktu uz Pulka ielu un man mašīna no Buļļu ielas liekas sānā. Vadītājus, kas brauc no Buļļu apļa puses, maldina tie, kas grib tikt no vanšu tilta puses uz Buļļu ielu, rādot kreiso pagriezienu. Labots Marts 14, 2016 - badrap Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 Značit par lēnu manevru veic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 Značit par lēnu manevru veic! Tā! Tagad par manevru veikšanas ātrumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 martins dēļ tā, ka cilvēki nejēdz lietot pareizi pagrieziena signālus un tādēļ, ka nepareizi interpretē citu signālus, man vairākas reizes ir gadījušās avārijas situācija tieši krustojumā pie Iļģuciema kvasa rūpnīcas. Rādu kreiso pagriezienu, lai virzienā no vanšu tilta tiktu uz Pulka ielu un man mašīna no Buļļu ielas liekas sānā. Vadītājus, kas brauc no Buļļu apļa puses, maldina tie, kas grib tikt no vanšu tilta puses uz Buļļu ielu, rādot kreiso pagriezienu. Man tieši šis krusts ienāca prātā, kad atkal pacēlās jautājums par pagriezienu rādīšanu. Bet nu tas krusts arī ir jau izmalts n-tās reizes. Ir patizls, bet nekā pārdabiska tur nav. Tas, ka tur 95% mirkšķinās nepareizi un jauc kuram priekšroka - jau pierasts, principā tur labāk vispār lai neviens neko nerāda Tā! Tagad par manevru veikšanas ātrumu. Pareizais manerva ātrums ir tāds, ka citi neko nepaspēj redzēt. Sliktākajā gadījumā tikai noteikt: "kas tas bija? ". Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 (labots) Tur pagriezienu drīkst nerādīt, jo tas var maldināt. Nevis nav jārāda. Kas ar šo krustojumu? https://www.google.lv/maps/@56.9386347,24.072729,3a,75y,34.72h,82.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNhdXjLHyRDOF5U_ep31toQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv- te tak ar nav jārāda, kā iepriekš pats skaidroji. Labots Marts 14, 2016 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 Emocionālais bēdubrālis, kurš iespēra mironim, gan jau ir trollis - kāds no pastāvīgajiem biedriem (vecbiedriem), kam gribējās pakacināt bootiešus - lai paplēšas savā starpā. Zināms, ka - jo vairāk sūdu kustini, jo vairāk smird. Nu kapē šis topiks nevarēja nomirt aizmirstībā? 100x izmalta tēma - tas pats kas cirvim* mācīt ābeci. *cirvis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
laikamTak Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 (labots) zemāk bildē redzamājā krustojumā braucot pa galveno ceļu nekāds labais pagrieziens nav jārāda Ir jārāda, ja uz baznīcu grib aizlaist. Labots Marts 14, 2016 - laikamtak Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 Nerādāmie gadījumi ir izņēmums, nevis norma. Un divreiz jāpadomā, vai neparādot nenomaldināsi vairāk, kā parādot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 Nerādāmie gadījumi ir izņēmums, nevis norma. Teorētiski tādi "izņēmumi" varētu būt diezgan daudz. Uz autoceļiem - gluži kā dzīvē. Nevar visas situācijas ierakstīt likumā vai noteikumos. Galvenais - braukt atbildīgi, uzmanīgi un divreiz jāpadomā 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 (labots) https://goo.gl/maps/1gMagprJcd12 Te ar puse rāda labo, lai gan nenogriežas uzreiz pa labi, bet aizbrauc uz Tallinas. Arī ortā virzienā nez kāpēc rāda kreiso, kad no Tallinas uz Deglava uzbrauc, tur pat zīme stāv, ka kreisais nav atļauts. https://goo.gl/maps/T211d7YJkLm Te vēl tā, ceļš tomēr sadalās. Labots Marts 14, 2016 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 14, 2016 Share Marts 14, 2016 Un tie nevietā rādītāji arī paši pirmie kviec, ja kādreiz kāds neparāda Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Arī ortā virzienā nez kāpēc rāda kreiso, kad no Tallinas uz Deglava uzbrauc, tur pat zīme stāv, ka kreisais nav atļauts. Nav atļauts tuvākajā brauktuvju krustošanās vietā. Tā ka pagriezienu rāda vietā, principā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Nav atļauts tuvākajā brauktuvju krustošanās vietā. Tā ka pagriezienu rāda vietā, principā. Pēc tādas loģikas ko tad darīt sabiedriskajam, braucot pa Tallinas-Deglava virzienā? Pieņemsim, ka pa kreisi ir maršruts un nogriezties pa kreisi ļauts? Pēc manas loģikas Tallinas-Deglava "ir taisni" un nekas tur nav jārāda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Kāpēc tieši Tallinas - Deglava, nevis Tallinas - Valmieras ir taisni? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Mana pieeja ir vienkārša - nerādu un nerādīšu gadījumos, kad uzskatu, ka tas nav nepieciešams, neatkarīgi no tā, kas rakstīts noteikumos. Jā, var nākties kādu reizi pastrīdēties ar c-pistiem un varbūt samaksāt. Ar to rēķinos, Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 (labots) Kāpēc tieši Tallinas - Deglava, nevis Tallinas - Valmieras ir taisni?Kā jau teicu - pēc manas loģikas. Mans domu gājiens sarkanais - tātad taisni, pārējie virzieni pa labi, pa kreisi: Labots Marts 15, 2016 - marrtins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 To krustu zinu un arīdzan māku sazīmēt dažāda liekuma bultiņas uz samērojama leņķa pagriezieniem. Un? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 (labots) Kāpēc tieši Tallinas - Deglava, nevis Tallinas - Valmieras ir taisni? Īsti taisni tur neviens nav, tad pēc loģikas, jārāda, es nerādu. Vienīgais, kas šķiet nepareizi darīt ir, no Tallinas pa labo sarkano svītru maukt arī uz Deglava. Uz Tallinas divu joslu nav, bet nostāties var. Nu tad labie brauc tikai uz Valmieras, bet kleisie uz Deglava būtu loģiski, bet nē labie arī mierīgi uz Deglava iet, jo tur jau sākas divas joslas, tas man liekas ir tas, kas neapzināti liek tā darīt. Noteikumos tak rakstīts, ka jāieņem maksimāli tā mala uz kuru pusi taisies. Ja vadās pēc šī, tad par cik nav norādes par braukšanu joslās, labā sarkanā līnija neloģiska. Labots Marts 15, 2016 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Noteikumos tak rakstīts, ka jāieņem maksimāli tā mala uz kuru pusi taisies. Ja vadās pēc šī, tad par cik nav norādes par braukšanu joslās, labā sarkanā līnija neloģiska. Ne gluži tā. Līdzīgi kā uz Valdemārenes, kur joslas daudzviet nav sazīmētas, bet mašīnas stājas divās. Ja Tu kā vadītājs pieņem, ka josla ir viena, tad mierīgi vari atrasties tuvāk labajai malai un turpināt pa kreisi uz Deglava. Šai vietā rādu pagriezienu, jo potenciālā maldināšanas skāde ir nekāda. Tā arī vispār pieeju noteikumiem, nevis vai CP štrāpēs un izcīnīšu savu taisnību. Mana pieeja ir vienkārša - nerādu un nerādīšu gadījumos, kad uzskatu, ka tas nav nepieciešams, neatkarīgi no tā, kas rakstīts noteikumos. Jā, var nākties kādu reizi pastrīdēties ar c-pistiem un varbūt samaksāt. Ar to rēķinos, Tu esi REĀLI KRUTS. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Līdzīgi kā uz Valdemārenes, kur joslas daudzviet nav sazīmētas, bet mašīnas stājas divās. Tur ir sazīmētas, bet viena katrā virzienā, tik visi brauc kā pa divām, citādi tur būtu bezgalīgs sastrēgums pīķa stundās.Par Tallinas nepiekritīšu. Kamēr tu esi viens uz ceļa, tad vēl jā, bet kad abi divi blakus stāvat, tad šāda braukšana nav pareiza, ja nu kreisais izdomā tāpat kā Tu, tikai uz Valmieras tikt pa ārmalu??!! Protams, tur visi ir pieraduši, ka visi tipa pa divām brauc uz Deglava, bet uz Valmieras tikai no labās puses, neviens no kreisās puses i nemēģina uzlīst, jo tad 100% avārijas situācija būs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 (labots) Un?Kas un? Es tak saku - pēc manas loģikas. Man tas ir pašsaprotami un man nav jāpiedomā, kur kas skaitās taisni vai pagrieziens un darīt kaut ko pretēji ir grūti. Ko tad tu iesaki? Par joslām. Ja nav norādītas joslas (sazīmētas uz ceļa vai zīme braukšana joslās) tātad josla ir "jebkura brauktuves garenvirziena josla, kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi" attiecīgi uz Tallinas>Deglava ir divas joslas un no kriesās mesties labajā neskatoties tā nu nevar. Tas pats uz Valdemārenes. Neatminos, ka tur būtu zīmes vai apzīmējums uz ceļa. No Elizabetes>centrs tur ir norādītas divas joslas ar zīmējumu uz ceļa, bet pirms tam nav, bet tākā var divi automobiļi nostāties blakus - tātad divas joslas. Labots Marts 15, 2016 - marrtins Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 (labots) Neatminos, ka tur būtu zīmes vai apzīmējums uz ceļa. No Elizabetes>centrs tur ir norādītas divas joslas ar zīmējumu uz ceļa, bet pirms tam nav, bet tākā var divi automobiļi nostāties blakus - tātad divas joslas. Viduslīnija ir visā Valdemāra ielā, vietām pat dubultā. Pēc tādas loģikas ko tad darīt sabiedriskajam, braucot pa Tallinas-Deglava virzienā? Pieņemsim, ka pa kreisi ir maršruts un nogriezties pa kreisi ļauts? ja ir vairākas brauktuves pa kreisi, tad protams, rāda kreiso pagriezienu un ievēro attiecīgās priekšrokas. Šajā gadījumā, ja sabiedriskais varētu griez pa kreisi pirmajā, jo tas būtu viņa maršruts, tad ar kreiso pagriezienu arī nogrieztos. https://www.google.lv/maps/@56.9585642,24.1051932,3a,75y,104.53h,81.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbNZVEdLQn9kR2BZ1Bv1k_A!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv tāpat kā šai kurstojumā - te gan krustojuma izmēri ļauj ieslēgt kreiso un griezt uz Strēlnieku ielu tad, kad esi garām P.Brieža brauktuvei, bet nekas neliedz kreiso slēgt jau pirms kurstojuma. Un pagrieziens nav jārāda šai kursotjumā tikai turpinot braukt pa Elizabetes, ceru, tas visiem saprotams. Labots Marts 15, 2016 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Viduslīnija ir visā Valdemāra ielā, vietām pat dubultā.Tās atdala pretējās braukšanas plūsmas, bet nekādus ierobežojumus braukšanai pa joslām nerada. bet nekas neliedz kreiso slēgt jau pirms kurstojuma.Nu neviens jau neliedz, bet var arī to nedarīt. Par joslām, lūk platums atļauj veidot divas joslas katrā virzienā, bet zīme norāda, ka ir tomēr viena josla. Ja nav tādas zīmes, tad var veidot divas joslas: Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 (labots) Tās atdala pretējās braukšanas plūsmas, bet nekādus ierobežojumus braukšanai pa joslām nerada. Noteikumos ir viltīgi: ceļa apzīmējums - nepārtraukta līnija - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas; apzīmē braukšanas joslu robežas bīstamās vietās Es ļoti labi saprotu, kā tas ir domāts, bet labs jurists labi pamatojot var arī pierādīt, ka tieši šai vietā tā josla arī nozīmē "bistama vieta". Baizevei, lielā posmā Va;demārenes nav jēgas braukt 2 joslās, jo ir bottlenecki - krustojums ar Šarlotes, piemēram. Tāpat jākārtojas uz vienu joslu. Labots Marts 15, 2016 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Es ļoti labi saprotu, kā tas ir domāts, bet labs jurists labi pamatojot var arī pierādīt, ka tieši šai vietā tā josla arī nozīmē "bistama vieta".Braukšanas joslu robežas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Atbildes uz jautājumiem par joslu skaita noteikšanu un griešanos pa labi no kreisās un pa kreisi no labās: 2.7. braukšanas josla – jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi; 68. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi. 83. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Tas viss ir jauki. Tad ko man darīt Tallinas>Deglava? Rādīt pagriezienu (nemainot joslas), jeb tomēr nē? Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Rādīt, protams. Kam var traucēt tas, ka parādīsi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Kam var traucēt tas, ka parādīsi?Kam var traucēt, ja neparādīs? Padomās vēl, ka griežos pa kreisi uz Valmieras ielas (pofig, ka nedrīkst). Link to comment Share on other sites More sharing options...
laikamTak Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Tad ko man darīt Tallinas>Deglava? Rādīt pagriezienu (nemainot joslas), jeb tomēr nē? Protams, ka nav jārāda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Pagrieziens Tev rāda, uz kura sielas griezies? Manai mašīnai rāda, ka griežos pa kreisi, lai pārējie var attiecīgi ar to rēķināties.Ja tai kursotjumā nebūtu regulāras avārijas, es Tev varbūt pat piekristu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
laikamTak Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Kad, braucot pa galveno ceļu, mainīšu joslu, tad arī rādīšu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Ja tai kursotjumā nebūtu regulāras avārijas, es Tev varbūt pat piekristu.Nedomāju, ka tas ir dēļ pagriezienu rādīšanas vai nerādīšanas. Tur 90% jaucās ar sekcijām braucot pa Deglava>Valmieras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Nu skaidrs - te ir dažādi viedokļi un par dažiem no tiem man nāk prātā cits punkts, kurš saka, ka aizliegts 217.2. atstāt dzīvniekus uz ceļa bez uzraudzības; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Tu esi REĀLI KRUTS. Es zinu Bet ja nopietni, tad dzīvē ir daudz nopietnākas lietas par ko domāt, nekā pagrieziena rādīšana vai nerādīšana. Normāli, ja ikdienā brauc desmitiem gadu, tas darbojas sajūtu līmenī. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Normāli, ja ikdienā brauc desmitiem gadu, tas darbojas sajūtu līmenī. Pareizi. Aizliegt uz ielas braukt visiem, kas nav braukuši desmitiem gadu. Visus no ielām prom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Visus no ielām prom!Es par, kur jāparakstās? Manabalss.lv jau atvērta tēma? Bet, ja nopietni, tad vajadzētu gan tos jaunos vairāk padresēt uz braukšanu. Arī palaist kādā poligonā ar slīdošām virsmām un, lai ieskrienas, pabremzē, paslīd sāniski, mēģina savākties. Neuzsāki 500ms-ēs pie zaļā - 10kV pa pakaļu ar no sēdeklī iebūvētā mācību šokera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!