Jump to content

galvenais ceļš un pagriezienu rādīšana


Recommended Posts

  • Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    58

  • snukurins

    53

  • vvv

    43

  • marrtins

    34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Es arī aplī parasti braucu pa vidējo pa vidējo joslu vai iekšmalu, lai aplī citi varētu tjipa brīvi iebraukt, bet uz mūkusalas apļa REGULARI gadās dīvaiņi, kuriem esmu atbrīvojis iebraukšanu pat nepie

Un brauc pa ceļa kreiso pusi................

Posted Images

Kāpēc te http://goo.gl/maps/I0Uvm  uz apļa savilktas maldinošas līnijas, un liela daļa arī brauc ārā no 2. joslas

 

Katru dienu braucu šajā aplī un eju ārā no 2 joslas - uz tramvaja sliedēm, jo labā josla vienmēr ir pilna. Es neaizņemu vietu labajā joslā un attiecīgi tie kas brauc no krematorija puses, var tikt aplī.

 

 

Link to post
Share on other sites
snukurins

itanium un tu visā nopietnībā domā ka tai bildē braucot pa galveno ir jārāda pagrieziens pa kreisi?

Man te laikam tiešām jābeidz savādāk toč saiešu sviestā ar tādiem murgiem.

Link to post
Share on other sites
Inspektors Caps

 

Rādam pagriezienu katrā ceļa līkumā.
Izlasi CSN un iemācies atšķirt krustojumu no līkuma!
 

 

transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa galveno ceļu, savstarpēji jāievēro vienādas nozīmes ceļu krustojuma pārbraukšanas noteikumi
 
Kā šis atceļ pagrieziena rādītāju lietošanu JEBKURAM no dalībniekiem?
 

 

Ta nozīmē ka kamēr kāds atrodas uz galvenā ceļa un nav pabeidzis manevru transporta līdzekļiem kas atrodas uz mazāk svarīgā nav tiesību uzsākt manevru.
Un? Varbūt Tavuprāt šis atceļ pagrieziena rādītāju lietošanu?
 

 

Bet tālāk ir divas joslas
Tur nekas nav norādīts ar zīmi, ne uzkrāsots - tātad ir viena josla. Rindas vadītāji sadala paši. Ja pieiet nopietni, tad tur jāstrādā labās rokas likumam. Zināsim, kur pačakarēt citus... :)
Link to post
Share on other sites
Man te laikam tiešām jābeidz savādāk toč saiešu sviestā ar tādiem murgiem.

 

Par vēlu! Turpini rakstīt, ibio, jo vairāk cilvēki tevi ievēros, jo ātrāk tevi piespiedīs aizvērties uz visiem laikiem..

Edited by Sky_High
Link to post
Share on other sites

 

 

Piemērs - Vienības gatves sākums virzienā no Akmens tilta. Tur pagriezinu nerāda neviens un tas IMHO nav arī vajadzīgs.

 

klasiska vieta, kur kā reiz tiek vairumā rādīts nepareizi - pagriezienus rāda tie, kas nobrauc no Vienības gatves, lai gan viņi brauc taisni. Un nerāda tie, kas krustojumā maina braukšanas virzienu. Es te vienmēr rādu, ja braucu pa Vienības gatvi :)

Link to post
Share on other sites

 

 

tu visā nopietnībā domā ka tai bildē braucot pa galveno ir jārāda pagrieziens pa kreisi?

 

Un kāpēc gājējam, kurš vēlētos pāriet ielu, kas iet taisni, būtu jāzīlē - tikšu vai netikšu norbaukts?

Link to post
Share on other sites
Kā tad tā? ,,transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa galveno ceļu, savstarpēji jāievēro vienādas nozīmes ceļu krustojuma pārbraukšanas noteikumi,, Ta nozīmē ka kamēr kāds atrodas uz galvenā ceļa un nav pabeidzis manevru transporta līdzekļiem kas atrodas uz mazāk svarīgā nav tiesību uzsākt manevru.

Nē, tas nozīmē, ka ja 2 transporti brauc un abi pa galveno ceļu, tad priekšroka tam, kuram labā puse brīva no pa galveno ceļu braucošiem transportiem.

Tiešām izstās, ka šņukurs fišku nerubī....

Edited by ivo
Link to post
Share on other sites
snukurins
Un kāpēc gājējam, kurš vēlētos pāriet ielu, kas iet taisni, būtu jāzīlē - tikšu vai netikšu norbaukts?

 

Gājējiem nekas nav jāzīlē,vadītājam nogriežoties ir jāpalaiž gājēji.Ja kāds nepalaiž tad protams pats vainīgs.

Otrs ir tas ka gājēji kas nav arī autovadītāji vispār nerubī neko vairāk par luksoforu un mauc kā māk.

Ne pa velti populārs skats uz ceļa mūsdienās ir gājēji močī pa ceļu divās joslās un pat nedomā ka būtu jāpalaiž auto.

 

 

 

Nē, tas nozīmē, ka ja 2 transporti brauc un abi pa galveno ceļu, tad priekšroka tam, kuram labā puse brīva no pa galveno ceļu braucošiem transportiem. Tiešām izstās, ka šņukurs fišku nerubī....

 

Tas savukārt arī nozīmē ka uz galvenā ceļa atrodošais transports veic manevrus pilnīgi neatkarīgi no tā kas notiek uz mazāk svarīgajiem ceļiem.

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites
versatile

Šņukur, pats veici atsauci uz pilnām korkām, ar mājienu par savu autoritāti
Nu tad atbildi uz pāris jautājumiem.
Reku situācija:
840.png
Jautājumi:
 
Vai bultas virzienā braucot, vadītājām ir jādod brīdinājums par sava braukšanas virziena maiņu ar virzienrādītāju?
Kāds virzienrādītāja signāls jāieslēdz, ja autovadītājs nogriežas ceļā A?
Kāds virzienrādītāja signāls jāieslēdz, ja autovadītājs nogriežas ceļā B?
Vai bultas virzienā braucošā auto vadītājam krustojumā jāpalaiž gājējs, kas vēlas brauktuvi šķērsot paralēli ceļam B aiz galvenā ceļa un B brauktuvju krustošanās vietas?
 
IMHO, esi saputrojis dažas lietas, un 149. punkta kladzināšana to apstiprina.
 840-2.png
Šajā situācijā zilās un sarkanās bultas vadītājiem tiešām ir savā starpā jāignorē pārējie ceļi - tad sanāk, ka sarkanā bulta griež pa kreisi un ir jālaiž autovadītāju, kas pārvietojas pa ar zilo bultu apzīmētu trajektoriju. Abiem vienalga jārāda pagrieziens.

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites

Nav vērts, mani biedri, nav vērts ;)



 

 

Gājējiem nekas nav jāzīlē,vadītājam nogriežoties ir jāpalaiž gājēji.

 

Nogriežoties no kurienes? Ceļš taisni iet.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Reku labs krustojums, kur būtu diezgan nepareizi nerādīt pagriezienus, ja sāk analizēt leņķus vai kurš ir galvenais ceļš. 

 

http://goo.gl/maps/7JQa2

 

Reiz pa tv bija diskusija, kad bija jārāda pagrieziens un galvenā doma tāda, ka atkarībā no pagrieziena leņķa autovadītājam pašam jāvērtē. 5 grādu līkums tomēr nav līkums, bet 90 grādi ir acīmredzams krustojums. 

Link to post
Share on other sites
Inspektors Caps

 

 

Tas savukārt arī nozīmē ka uz galvenā ceļa atrodošais transports veic manevrus pilnīgi neatkarīgi no tā kas notiek uz mazāk svarīgajiem ceļiem.

Tieši to tas arī nozīmē! Kas Tev nepielec? Un kā tas atceļ pagriezienu rādītāju lietošanu? Atbildi!

 

 

 

tad sanāk, ka sarkanā bulta griež pa kreisi un ir jālaiž autovadītāju, kas pārvietojas pa ar zilo bultu apzīmētu trajektoriju

Sarkanā bulta negriež pa kreisi, bet brauc taisni. Jādod ceļš ir tādēļ, ka zilā bulta brauc no labās puses un darbojas labās rokas likums. Tik grūti ir tiešām bez izņēmumiem visur ņemt vērā pašus noteikumu pamatus? Šajās pamata situācijās pat nav pilnīgi nekādu strīdīgo jautājumu!

Link to post
Share on other sites
versatile

Inspektoram taisnība; pārāk centos laikam šnurkura loģikā iebraukt.

Brīdinājums - šņurkurisms ir lipīgs!

Link to post
Share on other sites
snukurins

 

 

Ceļš taisni iet.

 

Nu ta jau neko kaut gan jābūt aklam lai neredzētu kurš ir galvenais ceļš un kur viņš iet.

Lai turpmāk nebūtu pārpratumu pirms katra līkuma ieslēdzam pagriezienu un drošības pēc izkāpjam izmērīt lenķi jo ceļa līkums ar 25 grādiem ir jāveic savādāk nekā ceļa līkums ar 35 grādiem un ceļa līkumu kuram ir vairāk par 90 grādiem nedrīkst veikt vispār jo tā jau ir apgriešanās braukšanai pretējā virzienā.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

 

21.augusts 03:45:43– pilns mēness

 

Es zināju  :sarkasms:  :sarkasms:  :sarkasms: Un līdz ar to skaidrojums dīvainiem topikiem un postiem :D

Edited by Skrandainais
Link to post
Share on other sites
snukurins

 

 

Šajā situācijā zilās un sarkanās bultas vadītājiem tiešām ir savā starpā jāignorē pārējie ceļi - tad sanāk, ka sarkanā bulta griež pa kreisi un ir jālaiž autovadītāju, kas pārvietojas pa ar zilo bultu apzīmētu trajektoriju. Abiem vienalga jārāda pagrieziens.

 

Jārāda ir sarkanajam pa kreisi jo tas nogriežas pa kreisi pretējā gadījumā krustojumā šādi stāvot sanāk ka šis vienkārši ir apstājies un stāv.Nu traks tads.



Skrandainais pēc taviem postiem saprotams ka tu apgrozies vidē kur visi dzer un dzīvo uz pabalstiem.

Link to post
Share on other sites

 

 

Lai turpmāk nebūtu pārpratumu pirms katra līkuma ieslēdzam pagriezienu un drošības pēc izkāpjam izmērīt lenķi jo ceļa līkums ar 25 grādiem ir jāveic savādāk nekā ceļa līkums ar 35 grādiem un ceļa līkumu kuram ir vairāk par 90 grādiem nedrīkst veikt vispār jo tā jau ir apgriešanās braukšanai pretējā virzienā.
 

No šodienas tu būsi apvainojies ne tikai uz valsti, bet arī uz CSN? :D

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Snukurins iet sviestā. Tādu āmurus kā šo nevar laist vispār tuvumā automašīnai. Izrādās, ka viņš pat īsti par savu drošību neuztraucas, kur nu tad vēl par kādu citu. Vienmēr prātoju, to ka "Es tak normāli braucu", bet pilnīgi pietiek ar tādiem lašarām, lai būtu avārija.

 

Es gribēšu redzēt ceļa zīmi kurā apzīmēts, ka galvenais ceļš iet taisni :D .. Starp citu, ja galvenais ceļš krustojumā nemaina virzienu, tas tiktu apzīmēts ar (nepateikšu tagad zīmes numuru) balto rombu ar dzeltenu vidu. Ja VIRZIENS TIEK MAINĪTS, tad to apzīmē ar atbilstošu ceļa zīmi, kurā tiek parādīts, kā izvietoti šie ceļi krustojumā. Jebkura tava virziena maiņa krustojumā ir jāparāda ar attiecīgu signālu. Kas tur ko nesaprast????

Edited by badrap
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Inspektors Caps

 

 

pretējā gadījumā krustojumā šādi stāvot sanāk ka šis vienkārši ir apstājies un stāv.Nu traks tads

Kas tā par trulas blondīnes loģiku? Tu pat nezini, ka krustojumā nedrīkst ne apstāties, ne stāvēt? Savukārt, ja tā ir piespiedu apstāšanās, tad tam lūk ir arī speciāls gaismu signāls - avārijas gaismas! Plus arī jāveic noteiktas darbības un jāizliek zīme vēl!

 

Un kādēļ neatbildi uz maniem pirmīt rakstītajiem jautājumiem? Slabo, ka sanāks pretruna ar Tavu teikto?

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Cik var par šito strīdēties? Tapē ka šeit ir 108. zīme: https://maps.google....1,,0,-5.44&z=19 Sašaurinājums ir no labās puses - tātad šķērslis ir labajā (pirmajā) joslā. No pirmās joslas ir jāpārkārtojas uz otro. Pārkārtojoties citā joslā dod ceļu tajā braucošajiem. Respektīvi otrajai joslai šeit IR PRIEKŠROKA.

 

Nu nebūs gan tā, lietotājam "ju" tomēr taisnība virs sliedēm karājas zīme kas liecina ka uz tilta ir 2 joslas, un 2. joslai ir laiki uzrakstīti kad to nedrīkst lietot līdz ar to tajos laikos tiem kas brauc pa 2 joslu ir jāpārkārtojas uz 1. un jādod priekšroka visiem kas pa to brauc - respektīvi pilnīgi pretēji šeit rakstītajam..

 

 

 

 

Un kāpēc gājējam, kurš vēlētos pāriet ielu, kas iet taisni, būtu jāzīlē - tikšu vai netikšu norbaukts?
 

 

1. tur nav gājēju pārejas - tātad gājējam pašam jāizvērtē cik bīstami šajā vietā konkrētajā brīdī ir pāriet ielu 

2. gājējam pēc notriekšanas nav nekādu tiesību apelēt pie tā ka viņš redz ir redzējis vai neredzējis pagrieziena rādīšanu - gājējam pēc likuma jāizvērtē iespējas un bīstamība pāriet ielu vietās kur nav tam paredzētas vietas - gājēju pārejas Respektīvi ja tur itanium sitot dūres pie krūtīm soļo pāri viņu mierīgi var triekt nost un vainīgs nebūs, tas ka viņš ir bijis zem LSD vai dēļ saules apžilbinātām ačtelēm ir redzējis oranžu zibsnīti un kaut ko nodomājis nevienu neinteresē... vieta nav marķēta gājēju pāreja - vieta ir salīdzinoši bīstama - gājējs izvērtē situāciju - ja nejūtas drošs paiet 10m dziļāk ielā un tur pāriet šo vietu.

Link to post
Share on other sites
Inspektors Caps
pāriet ielu vietās kur nav tam paredzētas vietas - gājēju pārejas

Arī krustojumi ir tieši paredzētās vietas, kur pareizi šķērsot ielu.

 

Respektīvi ja tur itanium sitot dūres pie krūtīm soļo pāri viņu mierīgi var triekt nost un vainīgs nebūs

Realitātē būs vainīgs, un kā vēl. Itanium varētu pat sapīpējies gulēt trešajā joslā uz Salu tilta un šajā moderno dauņu pasaulē vadītājs vienalga būs vainīgs. Attopies no pasakas...

Edited by Inspektors Caps
Link to post
Share on other sites
snukurins

versatile> Lūk, Tukuma policijas iecirkņa priekšnieka Janeka Baha atgādinājums: "Tie, kas tiesības kārtojuši padomju laikā, nemaz nezina, ka, izbraucot no apļveida krustojuma, jārāda pagrieziena signāls (jo tiek mainīts kustības virziens).

 

Tas ments tāds pats cirvis,padomju laikā mācija rādīt iebraucot aplī,tajā esot un izbraucot.Tagad māca rādīt pārkārtojoties joslās un izejot no apļa.Iebraucot aplī nekādi pagriezieni nav jārāda.

Link to post
Share on other sites

 

 

Nu nebūs gan tā...
 

Autovadītāja pienākums ir 38.4. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji).

Sabraucot gājēju pēc tam būs ļoti grūti pierādīt, ka esi darījis visu iespējamo, lai to nesabrauktu. Tiks ierosināta krimināllieta.

Link to post
Share on other sites
snukurins

Es gribēšu redzēt ko jūs umņiki teiksiet tad kad kāds no jums būs pielicis priekšā kādam kas pārvietojas pa galveno ceļu.Nekādi ,,viņš nerādija,, jūs neglābs jo jums nebija tiesību izbraukt uz galvenā ceļa kamēr pa to braucošais transports nav pabeidzis manevru.



Pēdējoreiz gan eksāmenu liku 2002 gadā,nebrīnīšos ka palielinoties cirvju līmenim valstī kāds vadoš ciraks atkal būs ,,paspīdējis,, un pamainījis noteikumus pa savam.

 

2002 gada satiksmes noteikumu grāmatā varēja pat atrast tādu jautājumu  ,,kāpēc pirms braukšanas ir vēlams iedzert,,

Lasīju un neticēju savām acīm.

Link to post
Share on other sites

 

 

Autovadītāja pienākums ir 38.4. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji). Sabraucot gājēju pēc tam būs ļoti grūti pierādīt, ka esi darījis visu iespējamo, lai to nesabrauktu. Tiks ierosināta krimināllieta.
 

 

Nav interese izplūst garās bezjēdzīgās dizkusijās - likums ir likums.

Ir ļoti daudzi gadījumi kad gājēji savas vainas dēļ tiek notriekti iet bojā un krimināllietas tiek izbeigtas jo vainīgais ir gājis bojā...

 

Speciāli priekš velosipēdista datoriķa itanium - gadījums iz dzīves, cilvēks nogriezās no galvenā ceļa uz mazākas nozīmes ceļu - pilsētā, izleca priekšā velosipēdists sadauzīja bamperi, kapotu, stiklu, spārnu un sevi... pēc slimnīcas gāja strādāt un atmaksāja visu par mašīnas remontu...

 

Vēl lērums piemēru iz dzīves ir atrodami ziņās kur lauku apvidos tiek notriekti visādi dzērāji un gudrinieki uz ceļiem.

Vienīgais par ko vadītāju var vainot ir ja gājējs ir notriekts uz vietām kur tam paredzēts pāiet ielu vai ja vadītājs pēc negadījuma ir aizbēdzis.

 

Pēc jūsu gudrībām sanāk ka gājēji var krustu šķērsu skriet pāri ielai sisties nost un visi autovadītāji sēdētu cietumos - tik tālu kā līdz tam kādēļ ir izdomātas gājēju pārejas un kādēļ bērniem skolās māca ka ielu jāpāriet tikai uz pārējām varējāt aizdomāties pirms kārtējo savu dezinformāciju te kultivēt...

Link to post
Share on other sites
snukurins

 

 

gadījums iz dzīves, cilvēks nogriezās no galvenā ceļa uz mazākas nozīmes ceļu - pilsētā, izleca priekšā velosipēdists sadauzīja bamperi, kapotu, stiklu,

 

Arī uz gājēju pārejas notriekts velosipēdists būs vainīgs pats.

Link to post
Share on other sites

Lai arī kā tevi te nenoliktu un nelamātu... daļa taisnības tev šeit ir...
Jā, ja velosipēdists uz gājēju pārejas brauks, nevis stums velosipēdu pie rokas viņš būs vainīgs.

Link to post
Share on other sites
Inspektors Caps
Es gribēšu redzēt ko jūs umņiki teiksiet tad kad kāds no jums būs pielicis priekšā kādam kas pārvietojas pa galveno ceļu.Nekādi ,,viņš nerādija,, jūs neglābs jo jums nebija tiesību izbraukt uz galvenā ceļa kamēr pa to braucošais transports nav pabeidzis manevru.

Jā, būs vainīgs, jo nav tiesību izbraukt! A kurš šeit apgalvo pretējo? Neviens! Tu esi vienīgais, kurš vārās par krustojuma pārbraukšanas kārtību. Vai Tu varbūt esi tik stulbs, ka domā, ka pagrieziena rādītājs dod kaut kādu priekšroku vai tiesības kādam un maina krustojuma pārbraukšanas kārtību? Vienalga vai rādi pareizi, nepareizi vai nerādi vispār - kārtību tas nemaina NEKĀ!

 

Mī un žē... Un man ar šādiem cirvjiem ir jāatrodas uz viena ceļa? Reāli, ja man būtu teikšana, tad Tev par šāda absurda sludināšanu vien jau momentā tiktu atņemtas tiesības uz vismaz diviem gadiem un ar noteikumu, ka pēc tam ir jāiet piespiedu kursos un jāpārliek! Un atbildi uz iepriekšējiem jautājumiem, nevis kul savu blondīnes loģiku! Ja godīgi, diskusijās par datoru lietām pēdējā laikā likās, ka Tu domā pārsteidzoši sakarīgi, bet pēc šī murga...

 

Iebraucot aplī nekādi pagriezieni nav jārāda.

Parādi punktu, kur ir teikts, ka aplis ir kaut kāds izņēmums, vai arī atzīsti, ka esi ceļa cirvis! Jo pagrieziena rādītāji, mainot virzienu, ir jārāda visos krustojumos, brauktuvju šķērsošanās vietās utt.

 

gadījums iz dzīves, cilvēks nogriezās no galvenā ceļa uz mazākas nozīmes ceļu - pilsētā, izleca priekšā velosipēdists

Velosipēdists, nevis gājējs! Velosipēdists ir ātrs, bet gājējs nav transporta līdzeklis un ir tik lēns, ka reti varēsi atsaukties uz to, ka nebija iespējams izvairīties. Līdz ar ko stājas spēkā minētais 38.4 un Tu esi vainīgs. Ja gājējs ir kaut ko pārkāpis, tad mūsdienās arī viņš būs vainīgs. Tā tagad kapitālismā ir situācija, kuru policija vienmēr cenšas panākt, jo tad apdrošinātājiem nav jāmaksā nevienam un katrs mirst un/vai remontējas par savu naudu.

 

bērniem skolās māca ka ielu jāpāriet tikai uz pārējām

Cik var atkārtot - arī gan regulējamos, gan neregulējamos krustojumos un labi pārredzamās ceļa vietās ir atļauts un paredzēts šķērsot brauktuvi. Kas nepielec? Izlasi taču noteikumus!

Edited by Inspektors Caps
Link to post
Share on other sites
snukurins
Parādi punktu, kur ir teikts, ka aplis ir kaut kāds izņēmums, vai arī atzīsti, ka esi ceļa cirvis!

 

Nu tad tev par cirvjiem ir jāsauc arī raidījums zebra kur tieši šo jautājumu apsprieda un pēc kura vairs tikai retais rādija un rāda kā arī visu autoskolu pasniedzēji.

Augstu tēmē.

Pa lielam man īstenībā vienalga vai jūs rādat vai nē.Darat kas patīk.

 

 

 

Velosipēdists, nevis gājējs! Velosipēdists ir ātrs, bet gājējs nav transporta līdzeklis un ir tik lēns, ka reti varēsi atsaukties uz to, ka nebija iespējams izvairīties

 

 

kāda atšķirība varēja vai nevarēja kāds izvairīties?velosipēdists nav gājējs un nogriežoties jāpalaiž ir tikai gājēji.Tieši tas pats attiecas uz pārejām kuras nav regulētas.

 

Tu pats esi tik stulbs ka pat nesaproti par ko es runāju

 

 

 

Jā, būs vainīgs, jo nav tiesību izbraukt! A kurš šeit apgalvo pretējo? Neviens! Tu esi vienīgais, kurš vārās par krustojuma pārbraukšanas kārtību. Vai Tu varbūt esi tik stulbs, ka domā, ka pagrieziena rādītājs dod kaut kādu priekšroku vai tiesības kādam un maina krustojuma pārbraukšanas kārtību?

 

Tieši es stāstu par to ka neatkarīgi no tā vai rāda vai nerāda pagriezienu tas kurš atrodas uz galvenā un pa to turpina pārvietoties nenogriežoties no galvenā nekas nemainās un turpinot braukt pa galveno neatkarīgi no virziena nav nekas jārāda.Jārāda ir tad ja nogriežas no galvenā ceļa.Kāda tad vispār jēga terminam galvenais ceļš.

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites
Inspektors Caps
Nu tad tev par cirvjiem ir jāsauc arī raidījums zebra

Savulaik Timrots  daiļi un ilgi klārēja, ka motorolleru vadītājiem nav nepieciešamas vadīšanas apliecības. Vari ar viņu sacensties kurš ir lielāks cirvis...

 

kāda atšķirība varēja vai nevarēja kāds izvairīties?

Liela. Ja varēji izvairīties, bet to nedarīji, tad esi pārkāpis 38.4 un ARĪ esi vainīgs. Neatkarīgi no tā, cik un ko ir pārkāpis otrs!

 

Tu pats esi tik stulbs ka pat nesaproti par ko es runāju

Tu runā par velosipēdistiem, bet diskusija bija par gājējiem. Tu spēj tos atšķirt?

 

turpinot braukt pa galveno neatkarīgi no virziena nav nekas jārāda.Jārāda ir tad ja nogriežas no galvenā ceļa.Kāda tad vispār jēga terminam galvenais ceļš.

Izskatās, ka neesi ārstējams un būtu jāinformē par šo policija... Kad Tavam paurim pieleks, ka pagrieziena rādītājiem nav NEKĀDA sakara ar galveno ceļu? Tie ir jālieto vienādi uz JEBKURA svarīguma ceļa un pat ārpus ceļiem. Jārāda ir nevis tad, "ja nogriežās no galvenā ceļa", bet gan "ja nogriežās". Un ir pilnīgi vienalga no kāda ceļa uz kādu! Vai nu parādi noteikumu punktus, vai aizveries par šo tēmu un nerādies uz ceļa!

Edited by Inspektors Caps
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...