Jump to content

galvenais ceļš un pagriezienu rādīšana


Recommended Posts

versatile

Raidījums Zebra ik pa laikam pieļauj kādu kļūdu, ne vienmēr to pēc tam atzīst. Gan skaidrojot krustojumus, utt. Savulaik propagandēja lēnākajiem btaukt pa via Baltica nomali, tagad saka ka tikai īslaicīgi drīkst uzbraukt lai palaistu.

Es kursos gāju 2004. un eju arī tieši tagad kā reiz. Diezgan daudz kas ir mainījies.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    58

  • snukurins

    53

  • vvv

    43

  • marrtins

    34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Es arī aplī parasti braucu pa vidējo pa vidējo joslu vai iekšmalu, lai aplī citi varētu tjipa brīvi iebraukt, bet uz mūkusalas apļa REGULARI gadās dīvaiņi, kuriem esmu atbrīvojis iebraukšanu pat nepie

Un brauc pa ceļa kreiso pusi................

Posted Images

Man gan paveicaas ar instruktoru - vinjsh teica ka shaados gadiijumos vajag nevis raadiit pilno pagriezienu bet iislaiciigi iesleegt izmantojot paarsleedzeeja videejo staavokli kas pagrieziena signaalu iesleedz uz paaris sekundeem kas pats pazuud aatri nevis pa nopietno taa lai izsleedzas tikai ja stuuri pagriezh un atgriezh vai manuaali izsleedz. Bet signaals ir jaaraada jo tas briidina un informee citus ko tu ar savu auto dari un atrisina probleemas un neskaidriibas! Tas ir taspats kas pagriezienu lietoshana veikalu staavvietaas - var jau nelietot bet lietoshana likvidee konfliktus jo visi laiciigi zin ko kursh dariis un nebuus avaarijas situaaciju!

 

Starp citu runaajot par maldinaashanu - ciest nevaru tos kas iesleedz pagriezienu peedeejaa briidii vai iesleedz nepareizi vai vsp nesleedz! Domaa ka ir karalji uz celja kas var dariit ko grib nereekjinoties ar citiem.

Link to post
Share on other sites

 

 

kāda atšķirība varēja vai nevarēja kāds izvairīties?velosipēdists nav gājējs un nogriežoties jāpalaiž ir tikai gājēji.Tieši tas pats attiecas uz pārejām kuras nav regulētas.

 

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.

 

Kāpēc nav jālaiž velosipēdists?

Link to post
Share on other sites
snukurins

Jā,lasu to 138 punktu un neko nesaprotu,velosipēdistiem tagad pat nav jāskatās kad pa ietvi šķērso kryustojumu?

Labo pagriezienu es vēl varu izskaidrot ar to ka velosipēdists brauc pa brauktuvi un autovadītājs nedrīkst ,,nogriest,,.Mošk pa kreisi domāts pretīmbraucošie?

Jebkurā gadījumā atļaut velosipēdistam braukšus ķērsot krustojumu no ietves ja tas tā domāts ir pilnīgs absurds.

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites

nogriešanās ir vēl interesantāka tēma. it ipaši kontekstā ar blakusteritorijām. Jo izbraucot/iebraucot tādā ir jādod ceļš dajebkuram - pat ja tur piedzēries ezītis rāpo. Daudzi pajoļi to nezina. Biežākās kolīzijas pie izbraukšanas no vārtrūmēm.

Link to post
Share on other sites
NeticuNevienam

 

 

Man gan paveicaas ar instruktoru - vinjsh teica ka shaados gadiijumos vajag nevis raadiit pilno pagriezienu bet iislaiciigi iesleegt izmantojot paarsleedzeeja videejo staavokli

Interesanta štelle, kas ir domats ar pārslēdzēja vidējo stāvokli? Manuprāt tam sledzim ir tikai trīs pozīcijas, 1) (tevis minētā vidējā) kurā neviens pagrieziens nedeg/nemirgo sauc kā gribi 2),3) labais vai kreisais (numerācija tikai pozīciju skaita dēļ) Pa vidu starp neitrālo un viena vai otra pagrieziena radītāju nevienai mašīnai vēl neesmu redzējis vel kādu stāvokli - "īso pagriezienu" Drosi vien, ka es tevi nesapratu pareizi, bet lai nu kā, paraustīt to kloķīti, lai iedegas vienu reizīti tas pagrieziens un pec tam darīt sazin ko nedod nekādu drošības sajūtu, jo drīzāk rodas iespaids, ka cilvēks nejauši ir parāvis kloķi, vai pārdomājis manevru (jā, jā, tādu arī ir pilni ceļi)

Par tiem stāvlaukumiem - ja, arī uzskatu, ka ir labāk paradīt citiem, uz kuru pusi tad tu tagad domā braukt, bet ir redzēti visādi jefiņi, kas satraucas tā, ka sarubī dvorņikus, pagriezienus beidzamā variantā vēl tālos un tad ar drebošām rokām un acīm lielām kā buļļa olas sper sajūgu vaļā un pirž neaprakstāmā virzienā. Apļi, joslas, zīmes un viss parējais jau sen ir līdz aknām....katrs brauc kā māk, jeb, kā jau teica Arcane - ka mācīja instruktors, ja instruktors ir šņukuriņveidīgais, tad jau uzreiz visi taisam vienkārši krustojumos acis ciet un cērtam tik pa pedāli!

Link to post
Share on other sites

 

 

Jā,lasu to 138 punktu un neko nesaprotu,velosipēdistiem tagad pat nav jāskatās kad pa ietvi šķērso kryustojumu?
 

Kad bija pēdējā reize, kad tu paņēmi CSN grāmatiņu rokās? Ja tev zināmā ceļa posmā saliek jaunas zīmes, tad tu arī vadies pēc tām zīmēm, kuras atceries tur esam pirms tam, nevis aktuālajām?

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
snukurins

Nu ja,man katru dienu būtu jāiepazīstas ar jaunajiem pajoļu ,,cepumiem,,Tikai pilnīgs idiots varētu iedot šādas tiesības velosipēdistiem.

Nez tagad šamie arī mošk pa pārejām var lidot?

Tagad jau vipār par šoferi būt riktīgs cirks,autobusu vadītājiem laikam ik pa trim gadiem jāiet kursos.

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites

 

 

Interesanta štelle, kas ir domats ar pārslēdzēja vidējo stāvokli? Manuprāt tam sledzim ir tikai trīs pozīcijas, 1) (tevis minētā vidējā) kurā neviens pagrieziens nedeg/nemirgo sauc kā gribi 2),3) labais vai kreisais (numerācija tikai pozīciju skaita dēļ) Pa vidu starp neitrālo un viena vai otra pagrieziena radītāju nevienai mašīnai vēl neesmu redzējis vel kādu stāvokli - "īso pagriezienu" Drosi vien, ka es tevi nesapratu pareizi, bet lai nu kā, paraustīt to kloķīti, lai iedegas vienu reizīti tas pagrieziens un pec tam darīt sazin ko nedod nekādu drošības sajūtu, jo drīzāk rodas iespaids, ka cilvēks nejauši ir parāvis kloķi, vai pārdomājis manevru (jā, jā, tādu arī ir pilni ceļi)

Modernajaam mashiinaam ir taada iespeeja iesleegt pagriezienu uz iisu briidi kas pats izsleedzas pa ja neveic pagriezienu un brauc taisni pagrieziena sviru tikai nedaudz pamainot nevis liidz galam. Ja vajag piemeeru tad Ford Focus ir taada sisteema. Jebkuraa gadiijumaa - labaak ir raadiit un neradiit probleemas nekaa neraadiit un nozheelot. Jau ir bijushi vairaaki gadiijumi kur tie kas neraada apdraud satiksmi jo citi laikus nevar sagatavoties un pielaagoties.

Link to post
Share on other sites

 

 

ir taada iespeeja iesleegt pagriezienu uz iisu briidi
Opel Zafira 2005.gada modelis: Sviru nedaudz piespiežot, lampa nomirgo tikai 3 reizes. Ja sviru pavisam viegli piespiež, tad var dabūt tikai vienu mirdzienu.
Link to post
Share on other sites

 

 

Sarkanā bulta negriež pa kreisi, bet brauc taisni. Jādod ceļš ir tādēļ, ka zilā bulta brauc no labās puses un darbojas labās rokas likums.

 kāds vēl labās rokas likums? tur taču elementārs galvenais ceļš, nevis vienādas nozīmes ceļu krustojums

Link to post
Share on other sites
snukurins

 

 

Tu strādā par autobusa šoferi vai vienkārši satraucies par visu principā?

 

Paziņa strādā un pats kādreiz esmu strādājis,pāris reizes pat dziesmu svētkus sanāca vest.

Mūsdienu prasību dēļ nev ne mazākās vēlēšanās nodarboties ar sabiedriskā vadīšanu.

Iedomāsjies,bija laiki kad menti autobusus neaiztika vispār.Dziesmu svētkos nevienam pat prātā nenāca testēt uz promilem.

Link to post
Share on other sites

 

 

kāds vēl labās rokas likums? tur taču elementārs galvenais ceļš, nevis vienādas nozīmes ceļu krustojums

labās rokas likums šajā bildē ir gan - abas bultas taču "brauc" pa galveno ceļu.

Link to post
Share on other sites
Inspektors Caps

 

 

kāds vēl labās rokas likums? tur taču elementārs galvenais ceļš, nevis vienādas nozīmes ceļu krustojums

Starp vadītājiem, kuri atrodas uz vienādas nozīmes brauktuvēm arī darbojas labās rokas likums.

 

Klau veči, varbūt izbeidzam tirgussievu basņu līmeni?

Ceļu satiksmes noteikumi

149. Ja galvenais ceļš krustojumā maina virzienu, transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa galveno ceļu, savstarpēji jāievēro vienādas nozīmes ceļu krustojuma pārbraukšanas noteikumi. Šie noteikumi savstarpēji jāievēro arī transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa mazāk svarīgu ceļu.

Tālāk šņukuriņam:

 

70. Pirms jebkura manevra — braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. — transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.

 

1.24. krustojums — vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409.ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.);

409. ceļa zīme - "Braukt pa loku".

 

Jā - aplis arī ir krustojums! Tad kur teikts, ka tajā nebūtu jārāda virzienrādītāji? Un kur ir teikts, ka tie nebūtu jārāda, ja galvenais ceļš maina virzienu? Parādi vai atzīsti, ka muldēji glupības!

Link to post
Share on other sites

 

 

Starp vadītājiem, kuri atrodas uz vienādas nozīmes brauktuvēm arī darbojas labās rokas likums.

 

manuprāt primārais tajā zilsarkanajā krustā ir galvenā ceļa virziens, bet ja gribās piekasīties par nogriešanos no tā tad protams labā roka

Link to post
Share on other sites
snukurins
Pirms jebkura manevra — braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas

 

braukšanas sākšana tā nav

pārkārtošanās tā nav

nogriešanās? nogriešanās ir tad ja tu nogriezies no galvenā ceļa.(dīvaini,nekur nav nogriešanās termina atšifrējums)

apgriešanās pretējā virzienā tā nav

apdzīšana nav

apstāšanās arī ne.

 

Tad kāpēc man būtu jārāda pagrieziens vietās kur galvenais ceļš maina virzienu?Vēl dīvaināk man liekas ka tad ja galvenais ceļš iet pa labi bet es gribu nogriesties no tā uz mazāksvarīga braucot taisni iznāk ka man nav jārāda nekas kaut gan iznāk ka nogriežos pa kreisi attiecībā pret galveno ceļu.Kā tad tie kas pārvietojas pa šo ceļu var uzminēt ka gatavojos nogriesties.Ja tas notiek intensīvā satiksmē tad nogriešanās braucot taisni ir pilnīgi nereāla jo ja nebūšu ieslēdzis kreiso mani neviens nepalaidīs.

 

Kurā vietā iebraucot aplī tiek mainīts braukšanas virziens?kurš pagrieziens tiek rādīts ja vispār tiek rādīts iebraucot aplī?Aplī iebraucot tiek rādīts tikai kreisais ja notiek pārkārtošanās uz iekšējo joslu ko arī vienmēr daru.

Pēc tavām domām man būtu jāparāda labais,tad kreisais un jāiet uz apļa iekšējo joslu?

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites
snukurins

 

 

Un kur ir teikts, ka tie nebūtu jārāda, ja galvenais ceļš maina virzienu

 

Nav jau rakstīts arī ka būtu.

Link to post
Share on other sites

Lai "snukurins" labāk saprastu, pamēģināsu izskaidrot "uz pirkstiem" kā jāizbrauc neregulējami krustojumi pilsētā, ievērojot CSN.

 

1. Redzot priekšā krustojumu, savlaicīgi izvērtējam pa kuru brauktuvi krustojumā turpināsim ceļu.

   (pagaidām neņemam vērā jebkuras ceļa zīmes, kuras nosaka kārtību, kādā vadītāji izbrauc krustojumu, t.sk. arī tās priekšrocības papildzīmes kuras norāda galvena ceļa virzienu piem. 840 "Galvenā ceļa virziens".)

 

2. Ja krustojumā mainīsim virzienu (nogriežoties pa labi, kreisi vai kaut kur slīpi) savlaicīgi ieslēdzam pagriezienu rādītāju (uzsvēru savlaicīgi- nevis jau iebraucot krustojumā).

 

3. Tagad pievēršam uzmanību zīmēm. Izsecinam attiecībā pret ko man ir priekšroka un kurš man ir jāpalaiž.

 

4. Pēc vajadzības palaižot tos, kuriem ir priekšroka, izbraucam krustojumu. (Ja veicam pagriezienu, neaizmirstam palaist gājējus, kuri šķērso brauktuvi krustojumā un velosipēdistus, kuru ceļu šķērsojam.)

Link to post
Share on other sites
versatile

Tikko telefonā pildīju CSN testu. Jautājums kā reiz par šo, atbilde - jārāda jebkurā gadījumā.

 

Šņukur, esi labs cilvēks, nokrāso tās pilnās korkas zaļas un pienaglo mazmjiņā pie sienas.

Link to post
Share on other sites
Huan Kaktus

Ak, nu beidzat! Konkrēti itoriums piesauktajā Vīlipa un Kūdras ielas gadījumā pagrieziens ir jārāda tikai nogriežoties no Vīlipa ielas uz Kūdras ielu, vai no Kūdras ielas uz Vīlipa ielu. Turpinot kustību pa Vīlipa ielu nekāds pagrieziens nav jārāda, jo formāli tas ir parasts T veida krustojums - Kūdras iela atduras Vīlipa ielā. Neviennozīmību tur rada tas, ka Vīlipa ielai tanī vietā ir līkums, un tīri formāli agrāk "taisni" sanāca braukt pa Kūdras ielu. Šo neviennozīmību mēģināja likvidēt ar neseno krustojuma pārbūvi, pateicoties kurai vairs gluži taisni iebraukt Kūdras ielā nevar :)

 

P.S. nekādu virzienu tur galvenais ceļš nemaina - kā bija pa Vīlipa ielu, tā palika.

Edited by Huan Kaktus
Link to post
Share on other sites

micky's jau pasteidzās..

 

velosipēdists nav gājējs un nogriežoties jāpalaiž ir tikai gājēji.T

 

Šņukuriņ, kad Tu pēdējo reizi lasīji noteikumus?  Piemēram 138.p?

 

Nu ja,man katru dienu būtu jāiepazīstas ar jaunajiem pajoļu ,,cepumiem,,Tikai pilnīgs idiots varētu iedot šādas tiesības velosipēdistiem.

 

Bļin, satiksmes jautājumos nekompetents (lasīt:gudris) esi Tu, un to šeit esi pierādījis. Izskatās, ka esi aizsēdējies uz "veciem lauriem". Derētu Vitāli nepieciešams atsvaidzināt tās pilnās korkas.

"Vienreiz izlasīju, iekalu galvā un mūžam braukšu tieši tā, jo jebkāda veida izmaiņas ir ārpus mana komforta zonas. Lai tikai kāds L*hs pamēģina ietekmēt manu komfortu!" :taunt:

Edited by Koalīcija
Link to post
Share on other sites
smartdevil

Izskatās ka te liela daļa zābaku nolasījušies. Ar pagrieziena rādīšanu mēs informējam citus braucējus par savu manevru. Kāda šķirba ir jārāda vai nav pēc noteikumiem? Runa var būt tikai par to vai mēs griežoties tajos krustojumos varam nodrošināt sevi no negadījuma, ņemot vērā, ka pilns ceļš ir ar atsaldeņiem? Atbilde - varam. Tātad rādam, informējot to, kas izgriežas no mazākas nozīmes ceļa.

Aplī braucējus pa ārējo malu netraucējiet. Man vieglāk un ātrāk būs izbraukt pa iekšējo un uz izbraukšanu viņiem jālaiž, tā kā problēma atrisināta tiem, kuri brauc pa iekšējo.

Un vēl jautājums, vai, redzot, ka kāds maina joslu bez pagrieziena ieslēgšanas, jūs uztaurējat? Nē? Mana draudzene arī ne, tikai sāk stresot un lamāties. Paši vainīgi, ka neaudzinat idiotus.

Edited by smartdevil
Link to post
Share on other sites

 

 

Aplī braucējus pa ārējo malu netraucējiet. Man vieglāk būs izbraukt pa iekšējo un uz izbraukšanu viņiem jālaiž, tā kā problēma atrisināta tiem, kuri nebrauc pa ārējo.
 

 

Nekur tevi nav jālaiž...

"Braucot apļveida kustībā, ja vadītājs vēlas pārkārtoties, viņam jādod ceļš pa citām joslām braucošajiem transportlīdzekļiem."

Link to post
Share on other sites
smartdevil

:D

Viņiem vienkārši nav izvēles kad kāds spiežas iekšā, jo stāv paši rindā uz izbraukšanu. :p

Un vispār bez CSN ir arī nerakstīti pieklājības/cieņas likumi.

Edited by smartdevil
Link to post
Share on other sites

 

 

nogriešanās? nogriešanās ir tad ja tu nogriezies no galvenā ceļa.

nogriešanās ir tad, ja maini braukšanas virzienu! kāds sakars te ar galveno ceļu?

Link to post
Share on other sites
nigerskijs gangsterskijs

Dievs žēlīgs, kas te dažiem rokas no kristāla, tik dārgas ka grūti pacelt un nospiest to slēdzi, ja manervs tiek veikts to vienkārši nav iespējams parādīt nepareizi.
Vienīgā man zināmā vieta, kur no šī skatupunkta varētu būt diskusijas rādīt labo vai ne pa galveno ceļu ir šiet, bet nu te saiet kopā 5 ielas un neviena nav īsti taisni.
https://maps.google.lv/?ll=57.859982,25.055716&spn=0.005742,0.016512&t=m&z=17&layer=c&cbll=57.859863,25.05572&panoid=ukk0N_3aXNBWiUPf6dEzAA&cbp=12,25.43,,0,3.16

ps. A ja to dara uz galvenā ceļa tad tā ir "uzgriežšanās" nevis nogriešānas, un tā kā "uzgriežšanās" nav pieminēta CSN, tad ar nav jārāda.

Edited by nigerskijs gangsterskijs
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
virs sliedēm karājas zīme kas liecina ka uz tilta ir 2 joslas

Tu domā "ķieģeli" + "laikus"?

 

Nu te ir terminoloģijas problēma. Tramvaja sliedes NAV braukšanas josla :) Tā ir "tramvaja sliežu ceļa klātne". Un pa tramvaja sliežu ceļa klātni automašīnām ir atļauts braukt (bet nav obligāti), ja vien zīmes to neaizliedz. Taču pat tajā brīdī, kad Tu ar automašīnu brauc pa tramvaja sliežu ceļa klātni, tā NEkļūst par braukšanas joslu. Tātad kopsavilkums - pirms tilta ir 2 braukšanas joslas, uz tilta ir 1 braukšanas josla.. tālāk viss izriet no ...

Tapē ka šeit ir 108. zīme: https://maps.google....1,,0,-5.44&z=19 Sašaurinājums ir no labās puses - tātad šķērslis ir labajā (pirmajā) joslā. No pirmās joslas ir jāpārkārtojas uz otro. Pārkārtojoties citā joslā dod ceļu tajā braucošajiem. Respektīvi otrajai joslai šeit IR PRIEKŠROKA.
Edited by Koalīcija
Link to post
Share on other sites

 

 

Tramvaja sliedes NAV braukšanas josla Tā ir "tramvaja sliežu ceļa klātne".
 

Hm, OK, bet vai vari paskaidrot, kāpēc tramvaja sliežu klātne nevar būt arī josla? Es neredzu pretrunu.

1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Link to post
Share on other sites

@Sky_High
Uzdošu arī matu skaldāmo pretjautājumu :)
Ja jau tramvaja sliežu ceļa klātne ir josla, tad kapē uz VEF tilta, uz Slokas ielas un citās tamlīdzīgās vietās brauktuves vidū nav uzvilkta dubultā līnija? :D Kopā taču sanāk 4 joslu iela, ne?

 

Vai arī - kāpēc sīlis nav zīle zīlīte, ja abi būtībā ir putni? :)

EDIT: izrādās, mana vāja vieta ir ornitoloģija. Apsolos ornitoloģijas diskusijās atturēties :D

Edited by Koalīcija
Link to post
Share on other sites
nigerskijs gangsterskijs

Nu sīlis nav zīle, jo rudenī tie masveidā nekrīt no ozoliem. Es ar domāju (nevis zinu), ka tramvaja sliežu klātne nav josla, bet pie atiecīgiem apstākļiem un vajadzības (ceļazīmēm) pa to var vai nevar braukt, kur vispār problēma? Runa šeit ir par pagrieznienu rādītājiem, uzbraucot uz sliedēm (ir tā josla vai nē) tie tāpat ir jārāda, ne jau, lai izpildītu noteikumus, bet informētu pārējos satiksmes dalībniekus par savu plānu, turpmāk rulēt pa sliedēm.

Edited by nigerskijs gangsterskijs
Link to post
Share on other sites
snukurins
Vienīgā man zināmā vieta, kur no šī skatupunkta varētu būt diskusijas rādīt labo vai ne pa galveno ceļu ir šiet, bet nu te saiet kopā 5 ielas un neviena nav īsti taisni.

Mazsalacas centrā braucot no Valmieras puses uz Rūjienu rādīt labo?nu,nu un ko padomās tas kas brauc ārā no Sēļu puses?

Turpat 2km tālāk būtu jārāda pagrieziens pa kreisi?

Ja tā tad man vairs nav ko teikt.RĀDAM.

post-68280-0-55374200-1377077287_thumb.jpg

post-68280-0-30068500-1377077576_thumb.jpg

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites

 

 

Ja jau tramvaja sliežu ceļa klātne ir josla, tad kapē uz VEF tilta, uz Slokas ielas un citās tamlīdzīgās vietās brauktuves vidū nav uzvilkta dubultā līnija?
 

Jo tur ir bruģis?

Link to post
Share on other sites
nigerskijs gangsterskijs

Sēļu puses?

Es zinu uz kuru pusi tur ir Sēļi, bet nu piedod kapēc tas būtu jāzin visiem, kas lasa šo forumu? Vienkārši var pateikt "pirmā iela pa labi" ? Un nākošjā krustā ir jārāda pa kreisi (ja tur brauc nevis taisni šķūnī).

 

edit

ps. Aitvainojos, par to ka iepriekš biju sarakstijis rupjības, un personiskus apvainojumus!

Edited by nigerskijs gangsterskijs
Link to post
Share on other sites

Nju labi - piemetam vēl vienu "interesantu" vietu Rīgā - jūs tur rādat vai nerādat pagriezienu?

Vai arī tas pats Mūkusalas aplis, he he he:  turpinot kustību pa apli, rādīsiet kreiso, vai izbraucot no apļa rādīsiet labo? Augšā taču vēl ir zilā zīmīte, kas nosaka sadalījumu braukšanai joslās :) Piedevām aplim labējā malējā josla izbeidzās un ir baltā nepārtrauktā līnija..

 

Es vienkārši pajautāju, kā jūs darat... Es piekrītu jau teiktajam - kad veic manevrus (kuri ir uzskaitīti - laikam bija - braukšanas uzsākšana, apstāšanās, pārkārtošanās, apdzīšana, nogriešanās pa labi pa kreisi), tad savlaicīgi tie jāapzīmē ar virzienrādītājiem, ja vien tas nemaldina citus. Kā nu dzīvē sanāk, tā sanāk, citreiz piermirstās un tāpat nekas traks no tā neceļās - manuprāt ne vienmēr jāpieturās perfekti pie likuma burta, galu galā ceļu satiksmes noteikumos ir arī dažas atrunas, kas ļauj vadītājiem rīkoties pēc situācijas.

 

O vēl vienu vietiņu atcerējos, kur arī galvenais ceļš maina virzienu, bet tas pagrieziena rādiuss ir krietni vien paliels :)  Nekad neesmu redzējis, ka kāds tur rādītu labo pagriezienu.

 

 

Link to post
Share on other sites
versatile

Šņukura piemērā pagrieziena nerādīšana vēl varētu būt ok, ceļa fiziskās konfigurācijas dēļ - tur līkuma asā daļa ir jau aiz krustojuma un nekas traks nebūs. Piemēram, Skrandaiņa liktais Zolitūdes ielas krustojums jau ir pilnīgi cita opera.

 

Arī Kleistu ielā līkums faktiski ir jau aiz krustojuma un krustojumā galvenais ceļš ir praktiski taisns.

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites
snukurins

 

 

Un nākošjā krustā ir jārāda pa kreisi (ja tur brauc nevis taisni šķūnī).

 

Tādā gadījumā sanāk ka Arī tevis dotajā situācijā jārāda labais kas ir pilnigi absurdi situācijā kad brauc pa galveno nevis nogriezies pa labi.

Iznāk ka vienai un tai pašai zīmei ir dažādas nozīmes atkarībā no reālas situācijas?



Šajā sarkandaugavas krustā senāk bija tādas pat zīmes bet nebija luksofora.Braucot taisni laicīgi ieslēdza labo lai tas sarkanais smagais zinātu ka drīkst braukt pretējā gadījumā satiksmes intensitātes dēļ tur varētu stāvēt visu dienu.

post-68280-0-73957300-1377081485_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
nigerskijs gangsterskijs

Kāds labais, mes skatameis vienā un tajā pašā zīmē? pa galveno kas maina virzienu uz kreiso pusi rāda kreiso, braucot nost no galvenā, kas ir taisni rādam neko. Un visu dienu iespējams tur bija jāstāv, ja vadās pēc personīgajiem principiem ne ceļu satiskems noteikumiem. Un sarkānā smagā vadītājs tieši tāpēc netiek arā, ka ir daži kas pat tur pa kreisi nogriežoties nevar atrast slēdzi blakus stūrei, respektīvi tevis dēļ!

 

ps. Nevajag arī pīt klāt debīli projektētus krustojumus pagriezienu rādīšanai.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...