Jump to content

galvenais ceļš un pagriezienu rādīšana


Recommended Posts

 

 

dzīvē ir daudz nopietnākas lietas par ko domāt, nekā pagrieziena rādīšana vai nerādīšana. Normāli, ja ikdienā brauc desmitiem gadu, tas darbojas sajūtu līmenī.

 

Kurā brīdī sajūtas saka, ka jāslēdz pagrieziena rādītājs > tik tā intereses pēc? Tas no garastāvokļa un pašsajūtas ar atkarīgs?

 

 

 

Arī palaist kādā poligonā ar slīdošām virsmām un, lai ieskrienas, pabremzē, paslīd sāniski, mēģina savākties. Neuzsāki 500ms-ēs pie zaļā - 10kV pa pakaļu ar no sēdeklī iebūvētā mācību šokera

 

Pirms gadi 10 igauņiem bij projekts, kas tika realizēts dzīvē - visiem jaunajiem vadītājiem bij jāizbrauc pa poligonu, kur bij tāds kā stadiona aplis un bij plāksnes, kas ieziepētas un ūdens lejās virsū (ledus imitācija) gan taisnē ar konusiem, gan līkumā. Sīkumos neatceros, bet bij ar kaut kādu ātrumu jāizbrauc i konusi, i līkums. Biju tur ar vienas LV autoskolas instruktoru brigādi - pamēģināt. Pašam bij mazliet grūti, jo automātiski gribējās pakrāmēt, piebremzēt ar kreiso kāju utt. (dažu gadu necilā autosporta pieredze), bet, paklausot igauņu instruktora ieteikumiem, izbraucu pareizi. Beigās ļāva pa manam un arī sanāca. :D Nez vai viņiem tas turpinās, bet ir ļoti apsveicami. Ko līdzīgu derētu ieviest iekš LV.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Kaut kādas runas mēdijos bija, bet, protams, LV tas viss atduras pret moņņi-moņņi :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pareizi. Aizliegt uz ielas braukt visiem, kas nav braukuši desmitiem gadu. Visus no ielām prom!

Es neko tādu neesmu teicis. 


 

 

Kurā brīdī sajūtas saka, ka jāslēdz pagrieziena rādītājs > tik tā intereses pēc?

Grūti nodefinēt, bet es pagriezienus parasti lietoju. Bet ir vietas, kur nelietoju, piemēram Vienības gatvē netālu no tās nesen uzceltās LU fakultātes (laikam, īstenībā HVZ kas tā par ēku), kur galvenais ceļš met nelielu līkumu un pienāk klāt mazāk svarīgs ceļš, braucot pa galveno, nelietoju, nejūtu vajadzību. pagrieziens jārāda tiem, kas nogriežas no/uz mazāk svarīgo ceļu.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Es neko tādu neesmu teicis.

Paga, paga - es tak pareizi sapratu, ka pavarotus var nerādīt, jo cilvēki ar desmitiem gadu stāžu "lasa" satiksmi - problēma gan parādās, ja satiksmē ir tie, bez tā stāža.

Tāpēc risinājums, izmest šamos. Nu loģiski takš?

 

 

Ja Valmieras ielas krustjumā gan Deglava, gan Valmieras ielas būtu "3,14s taisni", tad tur būtu vienkārša zīme ar taisnu bultu, kas darbojas uz visu krustojumu.

Tagad tur ir aizliegums tuvākajā brauktuvju krustošanās vietā griezties pa labi un pa kreisi, bet tālākajā - joprojām var griezies pa labi un pa kreisi un, principā, pat apgriezties braukšanai pretējā virzienā varētu, ja nebūtu šī iela vienvirziens, ar attiecīgiem virzienrādītājiem.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

Grūti nodefinēt, bet es pagriezienus parasti lietoju. Bet ir vietas, kur nelietoju,
 

 

Vispār jau likās, ka tie Noteikumi ir radīti, lai visi saprastos, bet nu sanāk kā sanāk...

 

6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Labots - Racer
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Jā, bet tas arī nedod nekādas priekšrocības :)
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jā, bet tas arī nedod nekādas priekšrocības

 

Varētu sīkāk savu tēzi paskaidrot. Piemēram, kam un kāpēc dod vai nedod priekšrocības tas, ka ir skaidrs pēc kādiem principiem tiek organizēta satiksme? 

Link to comment
Share on other sites

Nu ko jūs te kā tādi skolnieki - jaunie noteikumi, autoskolā mācīja, pareizi, nepareizi...

Braucot ar auto viss jāņem vērā. Braucot, kā robots, kuram ieprogrammēti visi noteikumu punkti, nekur netiksi. Gadīsies blondīne ar auto tuvumā (piedodiet rīdzinieki, jūsu Rīgā tādu visvairāk), jāuzmanās īpaši, un vairs nekādi sestie panti tur nestrādās. Tāpat par bērniem, skolu tuvumā... Un pilnas šosejas ar ilggadīgiem autobraucējiem, kas kārtojuši tiesības ļoti sen, kad kaut kādi punkti satiksmes noteikumos bija savādāki, viņiem visdrīzāk ieradums pagriezienus rādīt/nerādīt tā, kā savā laikā to iemācījušies darīt. Nelasa visi autobraucēji šo tēmu, kurā izdiskusēsim pareizo rīcību dažādos krustojumos, un tad gaidīsim, ka visi pēc tā vadīsies un to ievēros. Braukšana ar auto, ar to jārēķinās, ir diezgan bīstama nodarbe, jāpiepūlē visas maņas, zibenīgi jāanalizē situācijas, jādomā par sevi par pārējiem satiksmes dalībniekiem (blondīnēm, agresīvajiem, noteikumu neievērotājiem...). Un pie visas uzmanīšanās var gadīties, tpu, tpu, tpu...

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Nelasa visi autobraucēji šo tēmu

Toties kādreiz, ķēķī, pie šmigas glāzes diskutējot, var sanākt gūglē iesist meklējamo un izlasīt.

Tāpēc jau arī, ja kas, tēmas, kuras ir noslēgušās, netiek dzēstas - un tikai pateicoties tam, internetā vispār ir reāli kaut ko atrast.

Link to comment
Share on other sites

Braucot ar auto viss jāņem vērā.

 

Pie tā arī paliksim.  ;)

Labots - Racer
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Varētu sīkāk savu tēzi paskaidrot

Piemērs. Izbraucam no pilsētas pagalma. Neviena uz ceļa nav. Izgriežoties uz ceļa - avārija. Viens nonesis tev priekšu, izlidojot uz 120kmh (50 atļautais). Vainīgi abi. Viens pārkāpis ātrumu, otrs nav devis ceļu - vari uzskatīt cik vēlies, ka kāds izpildīs CSN noteiktās prasības.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Bezsakara murgojums.

Nemaz nesmejies. Kaut kas uz to pusi bija pāris gadus atpakaļ:

http://www.tvnet.lv/auto/notikumi/459038-autoavarija_cietusi_klust_par_vainigo_jo_policija_datorsimulacija_pierada_abu_soferu_vainu

Man viens radinieks arī piedzīvoja - brauca pa šoseju ziemas laikā, no sānu ceļa nesteidzīgi viens viņam priekšā izbrauca, nepalaida, a ieskrieties nepaspēja, ceļš slidens, radinieks nobremzēt nepaspēja, ietriecās pakaļā, nekur izvairīties nogriežot arī nevarēja, jo pretī brauca smagais... Tiesājās ilgi... Kurš vainīgs beigās? Radinieks vainīgs palika. Tas kretīns, kas izbrauca uz šosejas, meloja, ka braucis lēnām pa šoseju, a viņam ietriecās pakaļā...

Un ko dod jūsu pieminētais sestais pants? Visādas tās situācijas.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Šī tēma ir pierādījums tam, ka šis ir domāt nespējīgo forums. Tikai liberastu neloģiskie gvelzēji var samurgot kaut ko tik trulu!

 

Tās atdala pretējās braukšanas plūsmas, bet nekādus ierobežojumus braukšanai pa joslām nerada.

Par joslām, lūk platums atļauj veidot divas joslas katrā virzienā, bet zīme norāda, ka ir tomēr viena josla. Ja nav tādas zīmes, tad var veidot divas joslas:

Tu lasīt māki?

2.7. braukšanas josla – jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

8. Transportlīdzekļu izkārtojums uz brauktuves

83. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

Tavā norādītajā bildē BRAUKTUVEI pa vidu ir uzkrāsota līnija. Tā līnija brauktuvi sadala divās joslās pa vienai katram braukšanas virzienam. Tātad šim ceļam ir DIVAS braukšanas joslas. BRAUKŠANAS JOSLA ir noteikumos definēts konkrēts juridisks termins, kas apzīmē ceļa dalījumu, bet RINDA ir vienkāršs vārds, kas apraksta transportlīdzekļu izvietojumu braucot. Un "ja to nav" attiecas uz BRAUKTUVI. Tātad, ja uz brauktuves ir kaut viena līnija, tad joslas nosaka tā līnija, nevis vadītāji. Bet tas nekādi neaizliedz vienā joslā braukt VAIRĀK KĀ vienā rindā! Ceļš var būt kaut 40m plats ar vienu līniju pa vidu - tam vienalga ir DIVAS joslas. Tās taču ir PIETIEKAMI PLATAS (20m), lai pa tām vienā rindā varētu braukt automobiļi!!!

 

Par galveno tēmu vispār čau. Apspriesto zīmi sauc "galvenā ceļa virziens". Ja vispār IR šī zīme, tātad jau ir pilnīgi skaidrs, ka tas ir krustojums. Ja krustojumā brauc taisni, tad pagrieziens nav jārāda, bet, ja nogriežas vai apgriežas, tad ir jārāda. Nekur noteikumos nav minēts, ka virzienrādītāju rādīšana kaut kā būtu atkarīga no tā, kurš ir vai nav galvenais ceļš. Tieši tik vienkārši! Tikai pilnīgi debīliķi var "diskutēt" 8 lapas murgu par lietu, kas vispār nav apspriežama.

 

Es atvianojos jau laicīgi, bet jūs te puse tiešām debīli esat vai? Aizejiet un nododiet savas vadītāja apliecības, jo Jums nav pietiekamu zināšanu, lai piedalītos ceļu satiksmē.

Šī ir pareizā atbilde - tiem idiotiem būtu jāatņem tiesības, jo tie apdraud citus cilvēkus. Vēl šis parāda to, ka šo forumu lasa ne tikai reģistrētie lietotāji, bet arī cilvēki no malas. Tikai šajā tēmā snukurins, vvv un citi klauni ir sarakstījuši kaut ko TIK absurdu, ka cilvēks pat ir izveidojis profilu tikai tādēļ, lai viņiem pateiktu kādi cirvji viņi ir!

 

Vai tiešām bija jāraksta tik emocionāli? Drīzāk stresains autovadītājs pie stūres ir lielāks drauds satiksmei un tādu vajag ātrāk izolēt.

Un tad ierunājās neoliberāļu varzas vadonis, lai pamācītu ka visiem ir jābūt tādiem bezrakstura rietumu hipstertirliņu tipa flegmām. Kā jau kārtīgi pārveidotam biorobotam, viņam liekas, ka reaģēt adekvāti idiotisma līmenim ir kaut kas nevēlams. Pat tad, ja runa ir par valsts suverenitāti, nāciju identitāti, bērnu prātu kropļošanu vai kā šajā gadījumā - pašu un apkārtējo dzīvībām. Un vēl viņam liekas, ka savas slimās liberastu idejas vajag uzspiest citiem ar līdz pat totalitārām metodēm. Bet patiesais iemesls, kas viņu kaitina, ir tas, ka MLMariss pauda pilnīgi skaidru un konkrētu viedokli - ka viena ir taisnība, bet pārējās nav. "Tolerantie" liberastu prātiņi ar to vienkārši nespēj sadzīvot, jo viņiem vajag tikai jeņķu naivo jēlumu, kur visi esot uzvarētāji un visiem ir taisnība. Tikai... tā nekad nav bijis, nav un nebūs!

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

 

 

ka viena ir taisnība, bet pārējās nav.

Ja viss būtu tik vienkārši, kā tu saki, tad nevajadzētu nekādu ceļu satiksmes negadījumu izskatīšanu, nenotiktu nekādu tiesu procesu šajā sakarā, nebūtu visai negaidītu iznākumu šiem procesiem...

 

 

bet, ja nogriežas vai apgriežas, tad ir jārāda.

Cap, paskaidro lūdzu vārda "nogriežas" nozīmi CSN sakarā. Tu labi iepriekšējā komentārā visu sarakstīji. Tad jau zināsi arī par vārdu "nogriežas". Vai tas nozīmē stūres pagriešanu, jebkurā gadījumā, arī ceļa līkumā.

Un par tiesību atņemšanu nevajag. Ja visus, kas iesaistās diskusijās par autovadīšanu, atstātu bez tiesībām, tad uz ceļiem neviena vairs nebūtu, vai paliktu tikai totālās blondīnes.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tu kādreiz lasi savu sakāmo?  Pēdējos 3 gadus izklausies pēc šizofrēniķa, kam vārds "liberasts" ir katrā teikumā. Atkārtoju vēlreiz visiem izredzētajiem, apgarotajiem un citādi pārākiem par citiem - saukt citus par debiliem nav inteliģenta cilvēka pazīme. Turklāt  lietojot leksikā vairākas reizes netulkojamu barbarismu "fakin", netiek pausts ne skaidrs viedoklis, ne arī atsauces uz CNS, kas kaut cik ieviestu ticību sarkastiskam viedoklim. Bet tev kā rūdītam demagogam, antiliberastijas propogandonam noteikti vajadzēja kopā pablēt ar līdzīgi domājošiem. Es jau zināju, ka ap 4:00 no rīta rodas vistalantīgākās domas :) Varbūt atnāc normālā laikā, nevis ar aizpampušām acīm pirdini kārtējo purgu par liberastiju, jeņķiem un citiem mēsliem (lasīt: bezjedzīga tufta). 

 

 

Un tad ierunājās neoliberāļu varzas vadonis, lai pamācītu ka visiem ir jābūt tādiem bezrakstura rietumu hipstertirliņu tipa flegmām. Kā jau kārtīgi pārveidotam biorobotam, viņam liekas, ka reaģēt adekvāti idiotisma līmenim ir kaut kas nevēlams. Pat tad, ja runa ir par valsts suverenitāti, nāciju identitāti, bērnu prātu kropļošanu vai kā šajā gadījumā - pašu un apkārtējo dzīvībām. Un vēl viņam liekas, ka savas slimās liberastu idejas vajag uzspiest citiem ar līdz pat totalitārām metodēm. Bet patiesais iemesls, kas viņu kaitina, ir tas, ka MLMariss pauda pilnīgi skaidru un konkrētu viedokli - ka viena ir taisnība, bet pārējās nav. "Tolerantie" liberastu prātiņi ar to vienkārši nespēj sadzīvot, jo viņiem vajag tikai jeņķu naivo jēlumu, kur visi esot uzvarētāji un visiem ir taisnība. Tikai... tā nekad nav bijis, nav un nebūs!
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

versatile
saukt citus par debiliem nav inteliģenta cilvēka pazīme

Ir situācijas, kurās tas, ja arī neliecina par inteliģenci, nav arī viennozīmīgs pierādījums pretējam.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ir situācijas, kurās , ja arī neliecina par inteliģenci, nav arī viennozīmīgs pierādījums pretējam.

 

Brr, galva sagriezās. Kas ir ? :D

 

Foruma ekspertiem: bildīte ar zīmi Vienības gatves bērnu slimnīcas teritorijā. Plāksnīti pie zīmes manuprāt ir pielikuši atnācēji no kādas citas pasaules. Ja man nav taisnība, būtu priecīgs skaidrojumam, kurš balstīts uz spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

 

v534koem8d4jck4x943a.jpg

Link to comment
Share on other sites

versatile

Neesmu tur bijis, bet man domāt, ka tā zīme saka - neesiet labs cilvēki, nelieciet zālē, bet gar ielas malu!

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es tur Vienības gatvē kādu periodu biju bieži un tikai vienreiz noliku autiņu tajā improvizētā stāvvietā, jo neuzskatīju par vajadzību maksāt par neko, ja pirms dzelzceļa ir daudz vietas, kur noparkoties. Stāvvietu būšana ir tur ir pilnīgs bardaks un par to jau Bez Tabu rādīja. 

 

Protams, ka varētu iet sūdzēties, bet rezultāts būs tāds, ka vietu kļūs vēl mazāk, jo pie mums visu vienkārši nolikvidē nevis risina problēmu. Jau tā tagad pēc 9 no rīta brīvu vietu vairs nav. 

Link to comment
Share on other sites

Vispār es par zīmi jautāju, ne par situāciju ar parkošanās iespējām. Ir kāds skaidrojums ko tā nozīmē?

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu, Racer, iedomājie,s ka atbrauc pirmais un neivenas māšinas nav - un ka nekad neesi tai vietā bijis. Un redzi to zīmi.

Kā liksi?

Link to comment
Share on other sites

Kā liksi?

Nepārprotami... blakus paralēli  brauktuvei, tajā dubļu bedrē, kas ir zemāk par brauktuves līmeni. Tieši kā zīme norāda :D

Labots - Koalīcija
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

ImissimI

Tā zīme ir no nākotnes. Ar laiku parking pleķis būs izmīcīts un iegrimis zem brauktuves līmeņa.

Link to comment
Share on other sites

Un tagad iedomājaties, ka tā zeme pieder Jums. Un pašvaldības policija regulāri like Jums sodu par to ka laukums nav sakārtots atbilstoši tur kaut kādiem RD noteikumiem. Vai atovadītājis ar savām problēmām par parkošanos tagad būs Jums labākais draugs?

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Tā līnija brauktuvi sadala divās joslās pa vienai katram braukšanas virzienam.

Tā, brašuli - lūdzu sīkāk. Kur tas tiek definēts? Kur šeit ir minēts, ka šādi ceļa apzīmējumi atdala joslas? Un kāpēc tas būtu jādublē ar 718. zīmi?

 

Noteikuma punkts 314.1: 920. ceļa apzīmējums - nepārtraukta līnija - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas, apzīmē braukšanas joslu robežas bīstamās vietās, brauktuves posmus, kuros aizliegts iebraukt, transportlīdzekļu stāvvietu un stāvlaukumu robežas, brauktuves malu ceļu posmos, kuros aizliegts apstāties un stāvēt, kā arī atdala joslu, kas paredzēta noteiktu transportlīdzekļu braukšanai. Plata līnija apzīmē mehānisko transportlīdzekļu brauktuves malu vietās, kur uz ceļa vienā līmenī ar tā segumu ierīkots velosipēdu ceļš;

Ceļš var būt kaut 40m plats ar vienu līniju pa vidu - tam vienalga ir DIVAS joslas. Tās taču ir PIETIEKAMI PLATAS (20m), lai pa tām vienā rindā varētu braukt automobiļi!!!

Tātad, vēlreiz.

1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Pārakstīšu, varbūt kļūs saprotamāk:

$bgj = new Brauktuves_garenvirziena_josla;
If ($bgj->ir_pietiekami_plata()) or ($bgj->ir_apzimeta_ar_celu_apzimejumiem()) then
   If $bgj->vienā_rindā_var_braukt_automobiļi() then
      $bgj->is_brauksanas_josla = true;

echo $bgj->is_brauksanas_josla ? "Ir braukšanas josla" : "Nav braukšanas josla";

Tikai pilnīgi debīliķi var "diskutēt" 8 lapas murgu par lietu, kas vispār nav apspriežama.

Laipni lūgti diskusiju klubā :sarkasms:
Link to comment
Share on other sites

Labrīt spriedēji! :p

 

12su6rnhqxav5un8qmqt.jpg

 

Tādas papildzīmes Noteikumos vispār nav.

 

Uzskaitītas ir:

 

285.17. 830.–839. papildzīme "Transportlīdzekļa novietojuma veids stāvvietā". 832.–839. papildzīme norāda vieglo automobiļu bez piekabēm, motociklu, triciklu un kvadriciklu novietojuma veidu stāvvietā pie ietves vai uzbraucot uz tās, bet 830. un 831. papildzīme – arī vieglo automobiļu ar piekabēm novietojuma veidu stāvvietā pie ietves vai uzbraucot uz tās;

 

mfyuigg2dyfwn5qms4y4.jpg

 

Paaugstinājums viennozīmīgi nav braucamā daļa. Nav skaidrs, kurš asprātis to zīmi ir izdomājis un kurš zābaks ir saskaņojis (ja skaņošana ir notikusi). Un ko vispār tā zīme nozīmē? Ja jāliek pie ietves garenvirzienā, tad nekāda plāksnīte nav vajadzīga.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kā? Vai tad es savā zemītē nedrīkstu gleznot tādas zīmes kā ienāk prātā??? :o ;(

P.s. #306 koments nebija domāts nopietni ;)

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Dažas stundas atpakaļ runāju ar braukšanas instruktoru, un šis teica, ka, ja galvenais ceļš maina virzienu, pagrieziens jāslēdz obligāti !!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Dažas stundas atpakaļ runāju ar braukšanas instruktoru, un šis teica, ka, ja galvenais ceļš maina virzienu, pagrieziens jāslēdz obligāti !!

 Paldies. Liekam aiz auss, visi vecie autovadītāji. :)

 Vienu piebildi gan gribētu šeit. No CSN. 62. punkts:

 Signāls ar gaismas virzienrādītāju vai ar roku jārāda laikus pirms manevra sākuma un jāpārtrauc tūlīt pēc tā pabeigšanas (signāla rādīšanu ar roku var pārtraukt tieši pirms manevra). Signāls nav jārāda, ja tas var maldināt citus ceļu satiksmes dalībniekus.

 Daži piemēri šajā tēmā bija, kur būtu prātīgi atcerēties par šo satiksmes noteikumu punktu.

Link to comment
Share on other sites

Par to maldināšanu viņš teica, ka, ja maldina, tad nu pašam jāspēj izlemt, kā darīt pareizāk, bet pagrieziens ir jāslēdz.

Link to comment
Share on other sites

 

 

šis teica, ka, ja galvenais ceļš maina virzienu, pagrieziens jāslēdz obligāti !!
Vai tad te dažiem tas joprojām nebija skaidrs??!! Sen jau tēma biku specifiskākos jautājumos iegājusi.
Link to comment
Share on other sites

Zuxter, vienkārši sanāca iespēja parunat ar instruktoru, tāpēc arī ierakstīju to te.

Link to comment
Share on other sites

ks123, pareizi izdarīji, ka uzrakstīji savu komentāru. Lieku reizi uzrakstīt, kā ir pareizi, kā tagadējie noteikumi jāpilda, ir ļoti labi. Tādiem veciem ietiepīgiem āžiem, kā biedrs vvv, ar vienu reizi var nepietikt... bez ironijas. Vēlreiz, paldies par info. Un tādi veci ietiepīgi āži kā vvv gan jau forumā ir vēl. :)

Link to comment
Share on other sites

Long John

 

 

Klasiskajā krustojumā kā krusts protams jārāda vienīgā atšķirība no klasiskā parastā krusta ir tā ka braucot taisni ja galvenais aiziet pa labi ir jārāda kreisais pagrieziens bet ne jau visās vietās kur galvenais ceļš maina virzienu un tādu vietu kur galvenais maina virzienu bet nav klasiska krusta ir stipri vairāk
 

 

Un kā tad šodienas instruktori mācītu manā "ikdienas" krustojumā (Ogrē, Zilokalnu un Vidus pr. krustojums)? Galvenais aiziet pa labi, man jābrauc taisni. Ja es sākšu tur mirgot ar kreiso pagriezienu, citi šoperīši padomās, ka tam sirmajam opim smadzeņpods sviestā sagājis un  jau sen laiks uz viņu sauli braukt... :shok:  

Ne reizes pa ilgiem gadiem neesmu redzējis, ka taisni braucošie tur kreiso rādītu ( ja nu vienīgi kāda galīga blondīne vai "kramenieks")... :yahoo:

 

      Jaunogres-krusts.jpg

Link to comment
Share on other sites

Neko nerāda, piebremzē, palaiž tos, kas brauc pa galveno un močī pāri. Kā teica klasiķis (un es vienmēr šim esmu dzīvē sekojis) - Будь проще и люди к тебе потянутся

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Long john, tur jau nu gan nav jārāda, jo signāls ir maldinošs.

Lielāka problēma ir tur, kur galvenais ceļš aiziet "ieslīpi". Tieši tur netiek rādīti pagriezieni, nevis klasiskos krustojumos... Un tādos ir jārāda.

Labots - ks123
Link to comment
Share on other sites

Šodien braucu pa biežajiem maršrutiem.

 

https://goo.gl/maps/aN5MaHUUJbn

Te i rādīt, i nē pa vidējo joslu.

 

Te nogriežoties pa labi uz Slavu tiltu. Citi rāda, citi nē. Es parādu tikai tad, kad pārkārtojos labajā joslā, tālāk nē.

https://goo.gl/maps/vXnFq2vdVru

 

Te ko domājat? Protams, ka nerāda neviens. Domāts, ka tas nav krustojums, tipa iela noliecas pa labi, bet krustojums vien sanāk.

https://goo.gl/maps/FC8KxwLwWoq

Link to comment
Share on other sites

versatile

Vai ta Piedrujas ielā tagad nav tikai 1 josla pa kreisi?

Rādu visās 3 vietās. Kāpēc? Tāpēc, ka jārādā un nav tur ko filosofēt! Reflekss.

Citādāk, ja nerāda, teiksim, tai Piedrujas ielas krustā, kā var zināt, ka nepārkārtosies pa labi bez pagrieziena? Pagrieziena rādīšana ļauj prognozēt manevrus un visiem mierīģāk - rāda pa kreisi, tātad, krustojumu sapratis un pārsteigumu nebūs. Zb man visādi, kas pa Bruņinieku ieli brauc posmā no Valmieras uz Čaka, normāli velk, un pēkšņi met pa mēmajiem un vārtos iekšā - gabals laikam nokristu pāris sekundes pirms tam uzsist pa kloķi.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vai ta Piedrujas ielā tagad nav tikai 1 josla pa labi?
Jā, tā bilde veca.

Es biežāk rādu kā nē, bet jau līkumā uzreiz slēdzu ārā, jo tālāk uz dzelzceļa sliedēm jau skaitās taisni, bet pa kreisi arī ir.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...