Jump to content

Jauns auto ~ 15K EUR, līdz 20 K max


Tornis
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Knaabis

    20

  • osscar

    20

  • ivo

    19

  • Tornis

    37

Top Posters In This Topic

 

 

Lai noslēgtu tēmu, vēlos paziņot, ka no šodienas pārvietojos ar ŠKODA YETI, 1.4TSI , elegance komplektācija ar kaudzīti ekstru klāt, vēlamajā cenā zem 20K izdevās ielīst, esmu ļoti apmierināts
Neslēdz gan!

Nu jau vairāk kā mēnesis pagājis, kādas sajūtas, kāds benzīna patēriņš, citi + vai -?.

Link to comment
Share on other sites

Benzīna patēriņš lēnām krīt, tagad brīžiem pa pilsētu (nu, ne jau sastrēgumu stundās) izdodas palīst ar vidējo zem 8/100. Vairāk komentāru nav, viss patīk. :) Līdz servisam vēl 12 000 km, tā ka uz rudens pusi.

 

Nule iepirku - atradu www.220.lv  - akcijas alumīnija jumta bagāžnieka stieņus uz reliņiem - 36 lati, un no vācu eBaja jaunu pāri MontBlanc Barracuda veloturētājus - 90 Ls par pāri. Neticami labs piedāvājums, jo MontBlanc tērauda stieņi Autogrosā 85Ls un par Barracuda cenām Latvijā vispār negribu izteikties. :D

Link to comment
Share on other sites

par to cenu no ebaja  - ir ar slēdzenēm jeb plastmasas zvaigznīti atslēga ( jaunajiem ar "zobratiņu")?  es ar biju šokā kā augušas cena barakudai - pirms gadiem 5 dubultais kits kurš pašam jāsaliek ap 100 maksāja. pagājušo gad vēl vienu savajadzēja - psc - liekas pāri 80 ls...labi ka bez čeka un PVNa sarunāju pa 60 +-...ja pareizi atceros.

Link to comment
Share on other sites

Nezinu, kurš variants, bet man īstenībā vienalga, braucot nenospers un pa nakti es velo tur augšā neatstāšu :) 90Ls pie kam pēc maniem aprēķiniem sanāk ar LBSS kopā jau, vācu cena 119EUR ar free shiping.

Link to comment
Share on other sites

es ne tik daudz pa to ka nospers ričukus vai bagāžniekus, jo ja gribēs - tāpat nospers. vienkārši tās plastmasas kartā laikā izplešoties man pāris reizes ir ieķīlējušas, t'aka to zvaigzni rauj riņķi...tad tikai ar garajām plaķenēm var attaisīt. varbūt gan tur var līdžt pilīte eļļas uz tās slēdzenes...neesmu iedziļinājies vienkārši citiem ir redzētas ar metāla slēdzeni.

Link to comment
Share on other sites

normāls patēriņš priekš +- pilsētas un tomāta.

Link to comment
Share on other sites

 

 

tagad brīžiem pa pilsētu izdodas palīst ar vidējo zem 8/100
Kādu tu paņēmi 1.4 vai 1.6? Vai 2.0?
Link to comment
Share on other sites

cik sapratu 1.4



jauns ford  fokuss ar tomātu un 1.6 rija visus 11 ja ne vairāk pilsētā.

Link to comment
Share on other sites

cik sapratu 1.4

 

 

1.6 rija visus 11 ja ne vairāk pilsētā

Tad vāks! Nafig tādi varianti, ja pat tērē vairāk, kā 2.0.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

nu netērē vairāk par 2.0. visi tie mazie patēriņi ir bullshits. ikdienā sanāk arī pabraukāt ar 2.0 bendžu + automāts - tas ēd stabili ap 12ls pilsētā ja  ne vairāk, ja ietopī.

Link to comment
Share on other sites

Ā, automāts!

Ne automats 2.0 8-9. Tad kur ir šķirba starp 1.4 un 2.0. Nesaprotu tos, kuri pērk mazlitrīgos, ja vien pati mašīna nav maziņa.

 

Tornim gan nevajadzēja ņemt džetiju 1.4, jēga nekāda, izrādās!

Ā, viņam automāts, ja? Tad varbūt bija jēga.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

 

 

jauns ford  fokuss ar tomātu un 1.6 rija visus 11 ja ne vairāk pilsētā.

Man kā reiz ir FF tiikai ar manuālo, patēriņš ap 7.5 kombinētajā režīmā. 

Link to comment
Share on other sites

man nav kombinētais režīms es  5 dienas nedēļā tikai pa pilsētu. Ja brauc pa trasi, tad protams patēriņi ir krietni,krietni mazāki.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Mazie motori ir ekoloģijai, ne ekonomijai. Likt uz tāda automātu nav prātīgi, agrāk arī nelika...

Link to comment
Share on other sites

agrāk mazie motori bija 2 švakāki kā tagad. Ja cilvēks grib ērtumu  - liek automātu un po tie papildus lati pie degvielas.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Kurš teica, ka manam Yeti ir automāts? Un patēriņš tīri pa pilsētu ap/zem 8 ir ļoti labs rādītājs. Nekad neticēšu tiem, kas stāsta, ka var dabūt mazāk. Ar 2.3 turbo SAAB AT man bija 13-15, ar Pajero 3.2DiD AT - ap 14, dīzeļa(!) , ar Renault Megane 1.6 MT - stabils 9 - 9.2 l/100. Vienīgais, ar ko man ir izdevies palīst zem 7 bija kaut kāds passat dīzelis ecogreenbluestartstopmotion , līdz brīdim, kamēr to muiņu neatradu kā atslēgt. Besī tā motora slāpēšana.

Un vispār - kuram nav naudas degvielai, jābrauc ar trolejbusi. Vai velo. Veselīgāk.

 

Salīdzinājumam: Ar Megane Rīga-Tallinn-Rīga, 90 -110 km/h , 2 cilvēki, vasarā - vidējais 6.0 / 100

Ar Pajero Rīga - Tallina - Helsinki - Tampere - Helsinki - Tallinn - Rīga vidējais 9.2 / 100 , tikai šoseja Rīga - Tallinn - 8.1 / 100 ar 2 pieaugušie 2 bērni salonā

Yeti vēl īsti nav iebraukst, bet vidējais momentālais patēriņš posmā Rīga - Sigulda ir ap 5.x / 100

 

Rīgas centrā vazājoties zem 8 ir ļoti labs rādītājs.

Labots - Tornis
Link to comment
Share on other sites

Volodja Zavituškins

Ar ko tiek saprasts Rīgas centrs?

 

Par moderniem motoriem, automašīnām neko daudz nezinu - pats braucu ar pagājušā gadsimta Astra G, 1.6 benzīnu, kurš vasarā man ēd ~9 l/100 km pilsētā, bet ziemā ~11 l/100km. Gan jau varētu kādu litru zemāk, ja mazliet pamīlētu kapeiku. 

 

Savukārt mammai ir Jetta, 1,4 TSI ar DSG, kurš pēc pēdējiem mērījumiem pilsētā (katru dienu tiek mērots ceļš no Purvciema, līdz Mārupei un atpakaļ) apēd 6.9 litrus uz simtu. 

Link to comment
Share on other sites

Rīgas centrs nozīmē apmēram šādu maršrutu, sākot ar 8:00  Āgenskalns - Centrs (Kalpaka bulvāris) - VEF - Dienvidu tilts - Rāmava - Sapņu fabrika - VEF - centrs - Rāmava - Rīga plaza - Āgenskalns ap 18:30

 

Reizes divas uz tiltiem un Valdemāra ielā jāpamīcas.

Link to comment
Share on other sites

tagad ar tiltiem ir kā ir..

Link to comment
Share on other sites

 

 

tagad ar tiltiem ir kā ir..

Īpaši ar dienvidslāvu tiltu... eh atceros savu veco darba autiņu - Golf 4 TDI variant ar 1.9 dzinēju - vidēji tērēja 5l uz 100km, bez problēmām pieleca arī -30 grādos.

Visi dīzeļa nīdēji vai iet izkastrēties.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

dzincha

Golf 6 1.6tdi ir dabūts ~ 4.2 l/100 km no pilnas līdz tukšai bākai, vasarā mierīgi braukājoties. 

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

oktāvija 2.0tdi ar 170zs dzinēju no Liepajas līdz Ziemeļīrijai vidējais uz kompja 6.5liti-5 cilvēki un pilns bagāžnieks,ka pakaļa pa zemi vilkās...

Link to comment
Share on other sites

nu ko tas dod ? uz trases visi viņi maz ēd. Bet tie kas Rīgā brauc - pamatā 95% laiks ir tīri pilsētas režīms -skat. torņa maršŗutu, man ir līdzīgi. man 2.0dīzels + tomāts - vasarā ap 8 uz 100 ziemā 9. uz trases- 5 - 6.



tobiš torņa komplektācija ar 2.0 D maksātu par 5 štukām vismaz vairāk (ar tomātu) +-, slinkums precīzi cenu lapu pētīt. cik ilgā laikā tad jams kaut ko ieekonomētu ? nekad to naudu atpakaļ nedabūtu.



jo pilsētā tas dīzels rīs tikpat - 8litri



vēl ņemot vērā faktu par gļukaino DSG un 2.0 tdi motoru ( ar savu tiszlo eļļas sūkņa pievadu)

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Gluži manas domas. Šodien uzjautrinājos, lasot bāleliņu apskatu DELFI, kādu Passaķ jāpērk. Tam motors slikts, jo gāzi nevar uzlikt, šitam  DSG - to vispār ņemt nevar, automātu arī ne, rezultātā to tik ieteica, ka jāņem esot 1.9 diesels ar rokas kārbu :D

Link to comment
Share on other sites

tā arī ir - man čoms to dsg jau 2 x taisīja - tā arī nesataisīja - raustās , bet iet. ne par velti pilna ss.lv ar tādu komplektāciju pasātiem :D

Link to comment
Share on other sites

Šodien uzjautrinājos, lasot bāleliņu apskatu DELFI, kādu Passaķ jāpērk. Tam motors slikts, jo gāzi nevar uzlikt, šitam  DSG - to vispār ņemt nevar, automātu arī ne, rezultātā to tik ieteica, ka jāņem esot 1.9 diesels ar rokas kārbu

Arī lasīju to rakstu.

Ģimenes īpašumā ir Oktāvija 1.9 kvēpu ģenerators ar DSG.

Ja nep*š kapeiku apkopēm tad daudzas problēmas atkrīt.

 

 

 

ne par velti pilna ss.lv ar tādu komplektāciju pasātiem

 

ne par velti pilna ss.lv ar tādu komplektāciju pasātiem
 

 

tieši tie 1.9 ļoti maz ir ar tomātu, 2litrīgie pilns ir ssā. Pirms kāda laika tieši tika meklēts b6 tikai un vienīgi ar 1.9 ne 2.0 +tomāts, ļoti maz viņi.

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Ja jau jaunu ņem,tad automāts,pēc manām domām,ir <mast hav> opcija,un tiem ,kam pusaudžu gadi garām,kad bembis ar manuālo bija etalons,tiem vai vismaz man uz šodienu gribētos mīksto piekari,automātu,dīzelīti,velūra mīksto salonu,autanomku,kas laikam vairāk velk uz fraņču pusi....vai kādu mersi...

Pašreizējai škodai prasās pēc skaņas izolācijas visam salonam,par ko incar kantorī prasa ap 500Ls bez aparatūras.

Link to comment
Share on other sites

Partyman

Sorry,ka ne pa temu,bet "ielidishu"aiz zinkares ar vienu jautajumu,labs pazina nevar izveleties starp Golf 4 un Opel Astra Bertoni,varbut kads ir lietojis(varbut pat abus :) )Kadi ieteikumi,versijas?

Link to comment
Share on other sites

Opel Astra Bertoni,varbut kads ir lietojis(varbut pat abus

Brālēnam pirms pāris gadiem bija tāda astra, 2002.gada, motors, vot neatceros tilpumu, bet šķiet, ka 1.6 un ecotec. Dabūja motora remontā iegrūst štuku.. Bet nu ganjau vienkārši iegrābās ar to mašīnu un viss.. Bet no ekoteka laikam jāturas pa gabalu cik dzirdēts. 

Es kkā uz golpu vairāk..

benzīnu vai dīzeli grib?

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

Partyman

principa vienalga,galvenais lai puslidz ekonomiska un ar labu vadamibu...

Link to comment
Share on other sites

 

 

bija kabris. Nu moš kupeja arī.

Ir tā bertone gan kupeja gan kabris! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nobraucu ar Jetiju 6000+ km pa Zviedriju, Dāniju, Norvēģiju, Poliju, Vāciju un Lietuvu. Vidējais patēriņš ārpus bāņa (80 - 90 - 100km/h) - 6.7 L/100; Uz bāņa pie 180 (GPS) 192 (spidometrs) - 22 L/ 100 :D uz 130-140 velkot svārstās ap 10/11 L / 100. Pagaidām apmierinājuma izteiksme sejā nav zudusi :)

Link to comment
Share on other sites

Labāk pieraksti, cik braucēji, kāda krava, kaut kas varbūt uz jumta, citādi nories par zvērsiko patēriņu.

Link to comment
Share on other sites

kas tur zvērīgs - ja brauc virs 120 - tas visiem būs tāds patēriņš.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ja brauc virs 120 - tas visiem būs tāds patēriņš.

Tikai ne dīzelim! :) 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...