Jump to content

Jauns auto ~ 15K EUR, līdz 20 K max


Tornis
 Share

Recommended Posts

jarajara

tā nu viš nebūs, oscar. manam 3 litru dīzelim pilnīgi pajāt ar kādu ātrumu 60, 80 vai 140 - patēriņš kamēr nerausti pedāli vienāds. ap 8 . 3 cilvēki , piekrauts cauri zviedriem ar  130- 140 7,8 ierakstās. pārbaudīts vairākkārtīgi.

 bet te galvenais , ka cilvēks laimīgs, un cik nu bieži viš gāzīs 180.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Knaabis

    20

  • osscar

    20

  • ivo

    19

  • Tornis

    37

Top Posters In This Topic

Tornim tak nav dīzelis. 130 - 140 ir spido, pēc Gpsa mazāk. skat kā Tornis raksta - auto ir tā jo ātrāk brauc jo lielāka kļūda. 

Link to comment
Share on other sites

Atsakos ticēt, ka ir auto, kuru patēriņš pie 200kmh nav vismaz 2x no patēriņa pie 90. Vienalga, dīzelis, vai daudzkārt piesauktā gāze (ja ar to maz tik ātri var pabraukt) :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Atsakos ticēt, ka ir auto

Tās jau ir tavas problēmas, ja nesaproti atšķirību starp dīzeli un benzīna auto... 

Dzīvo laimīgs tālāk ar savu neticību! :)

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Kā tad, uz dīzeli fizikas likumi neattiecas. A ku tu te vispār ar savu dīzeli? Paskaties, vai tavs dīzelis arī tukšgaitā neēd 8 litrus stundā.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

@@Tornis, mierini mierini sevi :D 22l... saprastu, ja būtu kāds hummer.. ne jau kāds SUV veidīgais :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

vai daudzkārt piesauktā gāze (ja ar to maz tik ātri var pabraukt)

Cita tēma, bet, kas vainas gāzei? 2l tomāts, divi ričuki uz jumta, kondicionieris, ātrums gan ļoti tuvu atļautajam, nedaudz zem 12l uz 100km. Cena ~0.36Ls, t.i. Ls4.32/100km .

Cik pie 200km/h, tiešām nezinu, un nav vajadzības.

Dīzeli tik jaunu ņemtu, lietotu domāju, ka nekad. Vismaz cik paklausos, tad nez kāpēc visiem zināmiem cilvēkiem remontējas vienā laidā. Kaimiņš vispār smagi iekrita, jau 3. reizi pa knapi gadu taisa. Šoreiz jau tas remonts arī jau velk uz mēneša garumu. Nezinu, varbūt tik maniem paziņām tā neveicas ar lietotiem dīzeļiem? Loģiski, ka tie dīzeļi visi ir braukuši nez cik, bet nu benzīniem tādas problēmas kaut kā neesmu manījis.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nezinu, varbūt tik maniem paziņām tā neveicas ar lietotiem dīzeļiem?

Ģimenes autoparkā pēdējās ~10 mašīnas ir bijušas ar tdi motoru, nekādi trakie remonti nav bijuši nepieciešami, tikai parastās apkopes utt. Ja nopērk kaķi maisā, tad gan var gadīties, ka auto pēc pirkšanas dzīvojas pa autoservisiem vienā laidā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vismaz cik paklausos, tad nez kāpēc visiem zināmiem cilvēkiem remontējas vienā laidā.

Mums ir drusku problēmas ar urlām, kas nemitīgi tin spidometrus. pats zinu gadījumu, kad no Vācijas atnāca dažus gadus vecs A6 taksis ar 600k nobraukumu, pie lielākiem ātrumiem viņam sāka mest eļļu pa izputēju ārā :D, nu vopšim tur jau bija kapi dzinējam. Te uzlika sidženi, pagrieza uz ~90 k spidometru un aizgāja grabēdams. Un tādā kondīcijā pie mums atnāk lielākā daļa dīzeļu, kuri Vaczemē jau savu ir nobraukuši un tur maksā ļoti lēti. Tāpēc mani nevarētu piespiest pirkt dajebkādu dīzeli mūsu autoplačos, tikai de un tikai ne pie de turkiem :D

Link to comment
Share on other sites

Runā, ka drīz ES ieviesīs aizliegumu kruķīt odometrus, tas ir, pataisīs to par sodāmu pasākumu. Tad jau vāciets laikam mīzīs kruķit, ko nevarēs teikt par turkiem un poļiem. Un vispār, būšot vienota ES datubāze no visu ES valstu t.apskašu datu bāzēm, un tur varēšot uzzināt nobraukumus uz kārtējām TA.

Link to comment
Share on other sites

Cik dzirdēju no tantēm, tad Vācijā jau labu laiku par to soda, bet nu civilokupantam turkam jau pie kājas.

 

un jā, kaut ko bakstās par kopējo politiku šajā jautājuma, bet nu vēl ir pagrūti iedomāties, kā as darbosies, jo katrs pamuļķis var nopirkt tinekli ēbrejā pa lēto.

 

http://www.boot.lv/auto/eiropas-savieniba-nevares-krapties-ar-auto-nobraukumu#

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kā tad, uz dīzeli fizikas likumi neattiecas

Ja nezini dzinēju atšķirības, tad nespried pārgudri...

Link to comment
Share on other sites

Paga, tad fizikas likumi uz Knaabi un viņa dīzeli neiedarbojas? Tātad, dīzeļa jauda aug neierobežoti neatkarīgi no patēriņa un varētu ar 8 L / 100 vālēt arī uz 300kmh? Ko tad Lambo, Ferrari un Veyron liek savos daiktos 10 un 12 cilindru benzīnniekus, ne 2 litru dīzeļus?

Link to comment
Share on other sites

Ļ. cien. Torņa kungs - piekrītu, ka Tev ir labas zināšanas datortehnikā, BET šeit nevajadzētu jaukt plaušas ar p*zdu...
Ja Tev nav info, tad tas nenozīmē, ka tā nenotiek!
Jau labu laiku atpakaļ Leman 24 sacīkstē AUDI un Peugeot izdrāž ar saviem dīzeļiem visus, kas tik nāk pretī.
Jā, dīzelim ir ļoti labs griezes moments pie attiecīgi maza degvielas patēriņa un tur arī ir tā priekšrocība.

Neesi nekad aizdomājies, kāpēc lieljaudas kravas auto (es te domāju nekrievu) ir tikai un vienīgi dīzeļi?

Jaunās paaudzes dīzeļiem ar softa palīdzību panāk ļoti efektīvu degvielas padeves daudzumu un laiku, panākot super rādītājus.

Ja Tu jautā par Ferrari u.c., tad tiem ir pie pakaļas, jo fans pērk brendu un tas neskatās uz degvielas patēriņu!!!
Kā arī šiem ražotājiem ir pilnīgi cita filozofija ("zapadlo" likt dīzeli savā sarkanajā kastē)...

p.s. Kā domā, cik ~400zs Merša vilcēja dīzelis tērē degvielu, velkot 25t kravu?

~30l/100km

Labots - Knaabis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

man šķiet, ka galvenais iebildums bija par patēriņu pie 180km/h, kur viens pīpis dīzelis/gāze/ūdeņradis bet dzinējs nav optimizēts ekonomijai

Link to comment
Share on other sites

Lemonas :D gonkās kā reizi dīzelim nav ne vainas, tur darba apgriezieni turas samērā konstanti un viegli var pie zināmas trases un slodzes grafika aprēķināt optimālo griezes momentu/jaudu/apgriezienus. Tomēr jebkuram dzinējam ir visefektīvākais darba diapazons, kurā šie parametri kombinējas vislabāk. Un enerģijas nezūdamības likums nav atcelts. Ja nu nokniebtu lielajam vilcējam ātruma ierobežotāju un paprovētu ieskrieties līdz kādiem 150, tad arī izlīstu reālie dati, cik reizes (domāju, ka reizes) lielāks ir soļarkas patēriņš, pret Eiropas optimizētajiem 80-90-100 (neatceros, bet pat DE pa bāni liekas virs 100 ar C kategoriju lidot nevarēja). Vilcēji kā reizi uz 90 ir optimizēti.

Link to comment
Share on other sites

Manam dīzelim (VW 1,4) līdz 90 varu palīst zem 5. Ir pat 3,8 dabūts. Bet virs 100 reti kad ir mazāks par 5 - 5,3 uz šosejas.

Link to comment
Share on other sites

Bet pie 150 un virs nav mēģināts?

 

Ar Dodge Durango 5.2 benzīnu iespiežot pedāli aiziet līdz 70 L uz 100 km.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Ātrāk, kā par 140, pēc spidometra, nav braukts, bet tajās reizēs patēriņu neskatījos. Pa bāņiem ar savējo kapājis neesmu.

Link to comment
Share on other sites

Torni, beidz strīdēties par lietām, kuras Tu nepārzini.

Šobrīd man nav laika un vēlēšanās Tevi pārliecināt - punkts.

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Būtu labāk faktus uzlicis, pagaidām tikai tukši teksti. Interesei.

Zinu tikai to, ka dīzelis ēd mazāk. Bet kā ir pie 150 - 180, nazinu.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Offtopic.

Knaabis - ja jau esi tāds spečuks par dīzeļiem tad pasaki lūdzu, cik būtu normāli jāēd pajero 3.2L D-ID dzinējam (vecajam bez komonreila)? ~13-14 l/100km vidēji skaitās OK? Kārba - tomāts.

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Daža laba, mazaak jaudiiga fuure, velkot pieklaajiigas tonnas apeed tik pat cik Torņa benziina kapseeta :yahoo: :yahoo: :yahoo:  Protams nevienam jau negribas atziit sevi par muļķi, atziistot savas kļudas un murgainas iedomas :shok:

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Knābis būs pārmiesojies Inspektors, kurš vēl nav nevienu faktu minējis, bet trīsreiz mēģinājis manas (nebūt ne enciklopēdiskās ) zināšanas piesmiet. Knābīt, es nezinu cik tev gadu, bet man vadītāja apliecība no 1983. gada. Tā, ka, ja vēlies tērēt manu laiku, faktus studijā.

 

Ātri palasoties TruckNetUK , konstatējam, ka 7.4 mpg skaitās labs rādītājs vilcējam, SCANIA , piemēram, kas rezultējas tuvu pie 40 L/ 100. Tas ir pie 90 kmh, tātad - visoptimālākajā režīmā. Atbildot Ivo - man absolūtais minimums ar tādu pat Pajero ir izdevies drusku virs 8 / 100, savukārt Somijā uz 140 velkot uz Tamperi, uzlīda uz stabiliem 14, kā arī pa pilsētu ziemā grozījās no 11 - 13 / 100.

Labots - Tornis
Link to comment
Share on other sites

Android1

Draugam ir Volvo S80 2,5TDI. Braucot ar 100 km/h ir kkur ap 5-6L, ir mēģināts arī ~160 km/h kādu laiku - patēriņu rādīja 2x lielāku.

Kas jums tās par mašīnām, kam, motors strādājot ar 3-4k rpm, ēd tikpat kā ar 2k, nav ne jausmas. ;)

 

Un loģiski, ka mazāks benzīns uz lielākiem ātrumiem ēdīs tikpat vai pat vairāk kā lielāks benzīns, īpaši, ja vēl cilvēki/krava iekšā un/vai kkas vēl uz jumta sapičkāts.

Link to comment
Share on other sites

Android1, un kāds patēriņš tam Volvo ir pilsētā? Vēlams reālais, nevis pēc paneļa.

 

Man pa Rīgas centru mīcoties zem 9-10 (reālais, ar pilnas bākas metodi mērītais) nesanāk.

 

Panelis rāda vidējo 5-6l, vienalga vai braucu pa Rīgas centru, vai klusu šoseju :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Knaabi, cik saprotu, tad tu mēģini ieskaidrot, ka dīzelis vienalga kādā ātrumā patērē tos, piemēram 5l/100km? Tad tu kļūdies. Vienalga, vai tas ir dīzelis, vai benzīns, tu visekonomiskāk brauksi uz 90 km/h vai 50 km/h. Tik nezinu ar tiem mazajiem dzinējiem, jo tie uz 90 km/h ēd vairāk. Braucot uz 70 km/h tiek patērēta vairāk degviela nekā uz 90 km/h

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ātri palasoties TruckNetUK , konstatējam, ka 7.4 mpg skaitās labs rādītājs vilcējam, SCANIA , piemēram, kas rezultējas tuvu pie 40 L/ 100. Tas ir pie 90 kmh, tātad - visoptimālākajā režīmā.

 

Muļķības. Ar tādu patēriņu kravu pārvadāji šodien sen būtu bankrotā. 26-32 varētu būt pieņemamais diapazons.

Otra lieta, vilcējiem maksimālis motora apgriezieni ir 3000  rpm. Benzīniekiem tikai braukšana sākas ar 3000 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Benzīniekiem tikai braukšana sākas ar 3000 rpm.

Bija vecs Mitshubishi Galant 2.0 benzīns `91 gada. Uz 100 km/h 2500 rpm. Vienam pašam pa šoseju ēda tikai kādi 6 L. Pilsētā līdz 9-10 ēda. Tagad CR-V 2.0 benzīns `01 gada uz 90 km/h griež ar 3000 rpm. Pilsētā ēd ap 10, ārpus ap 8. Ziemā aukstajā laikā pilsētā pat visi 12L. Vispār vasarā pa pilsētu ekonomiski braucot var dabūt zem 10 L. Kādi 9. Tas no garastāvokļa, uznāk laiki kad braucu ekonomiski, uznāk laiki, kad minu iekšā.

Vienreiz bija, kad līdz 8000 rpm (max rādītājā) uzvilku, motors izslēdzās. Atlaižot gāzes pedāli ierūcās atpakaļ.

 

Muļķības. Ar tādu patēriņu kravu pārvadāji šodien sen būtu bankrotā. 26-32 varētu būt pieņemamais diapazons.

Fāters brauc uz Renault Kerax 4 tiltu pašizgāzējs, motora tilpumu uz sitiena nezinu. Pa Rīgu ar kravu stipri pāri 50L/100km. Pa šoseju var dabūt 32L. Cik tur krava? 25t var iegruzīt, sīkāk nezinu.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Ā, nu bija domāts vidējais pa reisu. Pilsētā ir kas cits. Tāpat arī kalnā rāpjoties 120 l nav nekas neparasts.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Knaabi, cik saprotu, tad tu mēģini ieskaidrot, ka dīzelis vienalga kādā ātrumā patērē tos, piemēram 5l/100km?

Kur es kaut ko tādu esmu rakstījis? Protams, ka degvielas patēriņš aug, BET ne tik ļoti, cik tas aug benzīnniekiem.

Dīzelim ir divas ļoti labas priekšrocības:

1) Loti liels griezes moments pie ļoti zemiem apgriezieniem.

2) Dzinēja optimālais apgriezienu diapazons ir stipri zemāks nekā benzīnniekiem.

Dīzelim no ~1500 - 2000, atkarībā no litrāžas, savukārt benzīnniekiem sākot no ~2500, protams arī atkarībā no litrāžas.

Šo abu īpašību kopums arī nosaka degvielas patēriņu un ne tikai - arī motora darba mūžs ir stipri lielāks.

 

 

 

cik būtu normāli jāēd pajero 3.2L D-ID dzinējam (vecajam bez komonreila)? ~13-14 l/100km vidēji skaitās OK?

Apskaties pats tehniskajos parametros - nepateikšu no galvas jebkuram auto patēriņu, būsim reālisti!  :yahoo:

Taču liekas, ka tas varētu būt tuvu tam.

 

 

Knābīt, es nezinu cik tev gadu, bet man vadītāja apliecība no 1983.

Nu labi, mērīsimies krāniņiem - man apliecība no 1979. gada. mocim un 1981. B, C kategorija.  :)

Jā, esmu diezgan pasens.

Link to comment
Share on other sites

Par motora mūžu labāk nerunā. Benzīna motori var turēt vairāk kā milijons kilometru, protams, ja to kopj. Dīzelis arī to varbūt var izturēt, bet uzturēšanas izmaksas būs daudz lielākas.

Tām priekšrocībām es piekrītu, arī tāpēc dīzeļa motorus izmanto kravas mašīnās, dēļ lielā griezes momenta, bet benzīna motors arī iekš smagās tehnikas ir diezgan labs. Piemēram šis :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=J7WOmNIMBwA

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dīzelis arī to varbūt var izturēt,

Nevis varbūt var, BET NOTEIKTI iztur stipri vairāk!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...