Jump to content

Jauns auto ~ 15K EUR, līdz 20 K max


Tornis
 Share

Recommended Posts

Da labi, autors tak teica, ka negrib dīzeļtraktoru, negrib gāzi, negrib mazlietotu auto. Nu ta lai ņem to škodu rapid, būs gan laikam drusku virs budžeta, bet tā tomēr ir cita klase.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Knaabis

    20

  • osscar

    20

  • ivo

    19

  • Tornis

    37

Top Posters In This Topic

Un vairumam jauno dīzeļu ir uzlabota salona apsilde

 

Tur pa konkrētiem modeļiem jāpēta, daļai "primitīva autonomā apkure" ir jau standartparīkojumā, jo pats dīzelis nevar nodrošināt siltumu.

Tad par "salīdzinoši nelielu samksu" iespējams to apgreidot ar tālvadības pulti un visām citām fīčām līdz pilnai autonomajai.

http://www.geste.lv/parbuve



Nu bieži vien jau tie "negribu" balstās uz visādām "pilsētas leģendām"...

Link to comment
Share on other sites

Nu pats jau braucu ar gāzi vairāk kā 7 gadus. 

Pēc lukoil datiem

gāze - 0.4190 

95 - 0.946, jeb 2,55 reizes dārgāk, 

 

Jā, ar gāzi patēriņš ~10% lielāks, iekārta nav pa velti, mazāk ar vienu uzpildi var nobraukt.

 

Bet tā arī neesmu sapratis kur kaifs maksāt par katru nobraukto km vismaz 2x vairāk? 

 

Labi, piemēram nabaga Magonis kuram algu samazināja līdz 4760ls... Tur jā - ir pilnīgi vienalga vai degvielā aiziet 150 vai 300 ls mēnesī....  Bet viņš arī nebrauc ar 20k eur vērtu auto. 

 

Ja kas ford  piedāvā auto ar gāzi no rūpnīcas. 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

kur kaifs maksāt par katru nobraukto km vismaz 2x vairāk

Nu. es ar no gāzes pretiniekiem. Riebjas, ka tāds smirdonis korķī priekšā stāv :( Un vispār uzskatu, ka tas tāds "mazturīgo" variants. Es labāk izvēlos dīzeli.

Link to comment
Share on other sites

Nezini kā ar to smirdoņu, varbūt vecajām sistēmām tāda bija. Savam neko nejūtu. Varu iedot paostīt :D Vot uz beņu gan sākumā smaku jūt.

Labots - ju
Link to comment
Share on other sites

Ja kas ford piedāvā auto ar gāzi no rūpnīcas.

Nea, iekārtas uzstāda LV, nevis Porda rūpnīcā :)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss
Ja kas ford  piedāvā auto ar gāzi no rūpnīcas. 

 

Uzstāda Autonams, kas viņiem atrodas pāri pretī pa Skanstes ielu. Teorētiski esot arī rūpnīcā aprīkoti ar gāzi, bet tad ir nevis plus 600Ls (vai cik nu tur ir), bet plus 3000Ls. 

Link to comment
Share on other sites

Kāda smirdoņa??? Ja iekārta ir tehniskā kārtībā nekādas smirdoņas nav! 

 

Precīzi nezinu kas fordam gāzi uzstāda, bet tas ir jauns auto ar visām garantijām. 

Jā, par cenas attiecību pārrakstījos. 

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Esmu redzējis arī Opel, jau no rūpnīcas ar gāzes aprīkojumu. Tā bija Opel Zafira.

Link to comment
Share on other sites

Ja to Alfu ražotu vācieši, būtu variants. Bet tā - jau pirmajā postā rakstīju - ne franču, ne itāļu.

 

 

 

Protams, izvēlei pirkt Alfu nav nekāda sakara ar pragmatiskiem parametriem. Tai pat laikā - paņem, noziedo pusi dienas laika un izbrauc ar MiTo demo auto. Vienkārši pavizinies. Tici man, smaidīsi visu atlikušo dienu, un iekāpjot konkurentu ražotajos mazauto jutīsies mazliet apdalīts. Tur starp citu nāk iekšā ļoti labi turbinizēti mazie benzīnmotori, par automātiem vot neatceros, bet man šķiet ka arī bija jābūt. Es toreiz testēju 1,4 turbo ar manuāli. Prieks, viens vienīgs prieks bija ar to blusu braukt.

 

Starp citu, BMW 1. sērijai tev nesanāk? Audi A1? A3? Mazajiem gredzenu pavēlniekiem esot visādas supercenas šobrīd pieejamas.

 

Un par autogāzi runājot - nezinātāju kurkstēšana manī izraisa smīnu. Mana auto vidējais patēriņš atkarībā no gadalaika ir no 12-14 litriem, kas gāzes iekārtas ietekmē pārvēršās par 6-7 litriem. Kas savukārt priekš 2,5 tonnas smaga pilnpiedziņas auto ar 275 zirgspēku v6 un automātkārbu ir vienkārši smieklīgi. Neviens dīzelis ne uz ko tādu nav spējīgs, visiem būs virs desmit. Pirms pāris nedēļām testēju jauno ML250 mersi ar «ekonomisko» biturbo 4cilindru dīzeli - pilsētā bija stabils 14 ar visu motora slāpēšanu krustojumos.

 

Braucu propānu/butānu vairāk kā gadu, nekādas nožēlas, drīzāk smaids reizi nedēļā uzpumpējoties par 20 latiem un reizi mēnesī ielejot kādus padsmit litrus benzīnbākā. Iekārta ar visu vārstu eļļotāju izmaksāja tik pat cik jaunai škodai maksā kondicioniera un parksensoru papildaprīkojums, piemēram.

 

Starp citu, autonamā gāzi likt nevajag, jo puikām īsti nav pieredzes. Man Autonams mēģināja ieskaidrot, ka nav kur likt balonu, jo maza rezerves riteņa vieta. Tai pat laikā Hieinriha kantoris balonu bez ceremonijām piekāra zem mašīnas, turklāt par to pašu tāmi man sanāca viss ar top-of-the-line kompnentēm.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Hieinriha kantoris balonu bez ceremonijām piekāra zem mašīnas

Un kā ar kīrensu? No šosejas nobraukt vari, nebaidoties sadauzīt to balonu?

Link to comment
Share on other sites

Ak. Neskaitiet naudu manā kabatā. Jā, es pērku jaunas mašīnas, salonā. Nē, mani neinteresē eksotiskas, jo vairāk 2durvju mašīnas. Nē, man 150-200ls mēnesī degvielai nav žēl. Mani interesēja konkrētu auto salīdzināmie parametri. Un cenas - esmu nolēmis tērēt tik, cik esmu. Varētu atļauties arī LR Disko, vai A klases mersi, jauno. Bet negribu.

Link to comment
Share on other sites

Mefistofels

Kas Tev Mazdai nepatīk? Manai 6 Mazdai tūlīt būs 5 gadi - uzticamākais auto ever. Nobraukti tagad 90 tukstosi, saplisis vel nav nekas nekad. Izslavetaas ruusas arī nekur vel nav. Braucu ceļus nešķitojot, gan pa asfaltu, gan granti. Patēriņš arī zems.

 

Februārī būs pieejams pilnīgi jauns, ļoti simpātisks modelis ~ 20 tk eur vajadzētu iekļauties, es visai nopietni domāju, vai tik nepaņemt.

Link to comment
Share on other sites

Par Opeli. Jā Insignia man visnotaļ patīk, arī pret Mokka nav iebildumu, bet negribu Opeli. Nu negribu un viss. Un Fordu negribu. Irracionāli, bet fakts.
 

Beidz, visas mašīnas kādreiz pārvēršas par Opeļiem un pēc tam par Fordiem...

Link to comment
Share on other sites

offtopic on/

Kaut kur atceros dzirdējis teicienu - Klusā naktī, ja labi ieklausās, var dzirdēt kā opeļi rūsē :D

Mūsu laikos gan laikam tas vairāk uz Mazdām būtu attiecināms.

offtopic off/

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Varētu būt normāls paātrinājums uz brīdi, ja izsit balonā caurumu

Vēl tik aizdedzes (aizdedzināšanas) jautājums jāatrisina. 

Link to comment
Share on other sites

Varbūt ir vērts pasaktīties uz kādu hibrīdu?

 

Citādāk es neredzu iemeslu pirkt jaunu auto - stipri lētāk ir paņemt 5-10 gadīgu un ar tādu nobraukt 5 gadus.

Link to comment
Share on other sites

@Tornis

 

Vispār mūsu iepirktās Škodas Oktāvijas 2012 1.6 TDI Comon Rail, silst ļoti ātri es pat sākumā domāju, ka būs jāliek kartons kā vecajiem dīzeļiem, bet nobraucot 2Km pie -15 grādiem motors jau ir silts un padod siltumu salonā  :D Un tas ir pēc nakts stāvēšanas, bez sildīšanas pielaižu un braucu. Apdzīt nav problēmu, salonā rūme ļoti liela. 

 

Vecie darba auto Chevrolet aveo 2006 gada 1.2 benzīns uzsila tikai tad, kad jau biju darbā ~15km.  

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

Beidz, visas mašīnas kādreiz pārvēršas par Opeļiem un pēc tam par Fordiem...

Te nu ir skaidri redzams "speciālists", kuram pašam nav ne mazākas pieredzes un sajēgas par tehniku... 

Ja pašam ir kāds auto, tad tajā prot tik ieliet degvielu (labākajā gadījumā)...

Vismaz tā izskatās.

 

p.s. Jau dikti sen atpakaļ Opel ir kļuvis par normālu auto.

 

p.p.s. Ļoti atvainojos, ja kādu nejauši aizskāru peronīgi, bet man ir totāli apnikuši tie nepareizie stereotipi par Opel.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Citādāk es neredzu iemeslu pirkt jaunu auto - stipri lētāk ir paņemt 5-10 gadīgu un ar tādu nobraukt 5 gadus.

Nu bet tofika autoram taču nav mērķis lai būtu LĒTĀK. Mērķis ir JAUNS AUTO.

Link to comment
Share on other sites

Un kā ar kīrensu? No šosejas nobraukt vari, nebaidoties sadauzīt to balonu?
 

 

Balons ir ikurāt tai vietā, kur hibrīdam karājas akumulatori. Ar klīrensu viss ir bumbās - 20 cm no zemes, kā paredzēts Gostos.

Link to comment
Share on other sites

Jau dikti sen atpakaļ Opel ir kļuvis par normālu auto.

To taču visi jau sen zin, bet ... kā tajā vecajā anekdotē - rūgtums sirdī vienalga palicis :D 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nu bet tofika autoram taču nav mērķis lai būtu LĒTĀK. Mērķis ir JAUNS AUTO.

Tieši tā, es jau iepriekš minēju ka autoram jāpērk pilnīgi jauna a/m - būs mierīgs prāts, ka spidometrs nav griezts

Link to comment
Share on other sites

Neizlasīju visu šo palagu, bet vai ir apsvērts kaut kas no hyundai. Diezgan labi izskatās tie i30 vai i40. Nesen runājos ar vienu i30 īpašnieku, viss esot čikiniekā un servisā esot attieksme kā pret klientu nevis kādu kuram nav ko darīt un tērē tik citiem laiku.

Jāizvirza prioritātes, kuras grib savam jaunajam auto un tā ātri kristalizēsies gala variants.

Kad izvēlējos savu nākamo auto - pirmais nosacījums bija lai aizmugurējie beņķi transformējas pilnībā līdzeni bez kaut kādām trakām skrūvēšanām utt. Bija 2 kandidāti - octavia variant un golf variant. Octavai beņķi palika 30 grādu leņķi, bet golfam attiecīgi "pastāstieni" var izņemt ārā un mugura nolokās pilnībā līdzena. Kopumā jau var just ka ir made in mexico, salīdzinot ar iepriekšējo touran.

Kā izteicās viens kolēģis - visas jaunās mašīnas ir labas.

Tikai cik ātri viņas paliek vecas ir cits jautājums. 4 gadi vai kādai varbūt 8 gadi?

Link to comment
Share on other sites

Konstatators
Hjundai i30 nepatīk, i40 par lielu. Un Hjundaji kļuvuši dārgi. Un vēl viena lieta - jamie joprojām nemāk ekonomiskus motorus uztaisīt.

 

 

Tu neesi ne tikai visu palagu izlasījis, bet pat autora pirmos šī topika postus pārskatījis...

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Visu penteri nelasīšu, bet ar tādu bdžetu es jau nu noteikti skatītos uz dīzeli, jaunu tak var ņemt. I vieglāk pēctam pārdot būs.

Link to comment
Share on other sites

Te nu ir skaidri redzams "speciālists", kuram pašam nav ne mazākas pieredzes un sajēgas par tehniku... Ja pašam ir kāds auto, tad tajā prot tik ieliet degvielu (labākajā gadījumā)... Vismaz tā izskatās. p.s. Jau dikti sen atpakaļ Opel ir kļuvis par normālu auto. p.p.s. Ļoti atvainojos, ja kādu nejauši aizskāru peronīgi, bet man ir totāli apnikuši tie nepareizie stereotipi par Opel.

Nu re, beidzot tiešām speciālista viedoklis, īsi, kodolīgi, argumentēti...

Link to comment
Share on other sites

mērķis lai būtu LĒTĀK. Mērķis ir JAUNS AUTO.

 

Bet ko tad autors grib?  Cenai nav nozīme, patēriņam nav nozīmes, ka tik lampiņas pats varu nomainīt?

Nu tad lai apzvana/apmailo dīkerus un tā arī prasa, būs ātrāk un drošāk, jo tas (lampiņu maiņa) var būt arī atkarīgs no konkrētā autiņa kompelktācijas, ar vienu motoru var, ar otru nevar.

 

būs mierīgs prāts, ka spidometrs nav griezts
 

Vismaz audi var uzzvanīt uz autorīgu un uzzināt servisa vēsturi (tas protams par salīdzinoši jauniem autiņiem, kuriem garantiajs apkope ieta pie oficiālā dīlera).

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Man jau arī šķiet dīvaina prasība lampiņas vienkāršotas maiņas

 

Pēdējais hīts bija atviebusies tuvās gaismas lampiņa 24. decembra pēcpusdienā, kad jābrauc uz laukiem ciemos.

 

kad 

 

Nē, man 150-200ls mēnesī degvielai nav žēl.

 

Nepatīk rokas smērēt - iebrauc servisā un Tev par 5Ls bez čeka vai 10Ls ar čeku visu izdarīs. Ziemassvētki 1x gadā un ir arī diennakts servisi. Vismaz Rīgā.

Link to comment
Share on other sites

Ja lampiņas maiņa ir ar luktura noņemšanu, tad tur 10Ls neiekļausies. Pie tam, uz to servisu vēl jaāiazbrauc, jātērē laiks.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Nu tad ir jāņem 100tais Audis, tam var paspēt lampiņu nomainīt pie garākas sarkanās gaismas luksoforā.

Link to comment
Share on other sites

ir arī diennakts servisi

Baidos, ka tādi ir tikai Rīgā. Un arī tad ar uguni jāmeklē. Tā, ka kritērijs, lai būtu iespēja pašam dajebkurā tankštellē nopirkt lampiņu un turpat uz vietas bez speciāliem instrumentiem kaut vai tumsā un -15 grādu salā 3 minūšu laikā nomainīt ir loģiska un pamatota.

P.S. Ford Fokusam, piemēram, lai nomainītu spuldzīti, ir jānoņem fāra. Bet, lai to izdarītu, ir jāatskrūvē viena skrūve un visa procedūra ir elementāri izveicama dažu minūšu laikā, izmantojot vienkāršu un viegli pieejamu Philips skrūivgriezi.

Link to comment
Share on other sites

Vispār var jau atcerēties arī VW Golf II. Viss eleganti nomaināms paša spēkiem.

 

Redz ir arī lampiņas maiņa ar pilnu bufera noņemšanu un tad arī ar luktura izņemšanu.

Es pilnīgi saprotu prasību - vienkāršotu lampiņu maiņu :)


Man ir pazīstams i30 īpašnieks. 3 gadīgam auto rūsa. Ziemā ritošā paliek graboša.

Braukājis uz servisu. Tā arī nevar saprast kas par vainu. Varbūt bukses paliek cietas ;) Nevar atrast vainu.

Ja grib mazu auto, tad jau vairāk VW Polo. Ja gribas ar bagāžnieku, Rapid.
 

Link to comment
Share on other sites

Visām manām pēdējā laika mašīnām spuldzīšu mainīšana ir bijusi caur pakaļu. Grūtās spuldzes (piem Honda Accord) varēja itin viegli nomainīt atbrīvojot pāris klipšus un paverot vaļā paspārni riteņa arkā.

 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Lampiņām ir arī cits risinājums - paņem orģinālo xenonu, reizi 2 gados pie regulārajām apkopēm servisā maini (liekot normālas lampas, nevis ķīņu) un aizmirsti par problēmu.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Audi A1? Būs mazs, turbo benzīns, Vācietis.



Toyota Urban Cruiser?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...