Jump to content

Jauns auto ~ 15K EUR, līdz 20 K max


Tornis
 Share

Recommended Posts

:D Nu, ibizai pagaidām (kā rakstīju) nekas vairāk kā viens gultnis (3 gadu laikā) mainīts nav - tiešām problēmas ar piekari? Vienīgais, kas nepatīk - pacieti amortiņi. Iepriekšējam mammas auto - Peugeot 206 (2000.g.) gan bija problēmas - gultņi regulāri bija jāmaina, arī riteņa rumba u.c.

Labots - donis7
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Knaabis

    20

  • osscar

    20

  • ivo

    19

  • Tornis

    37

Top Posters In This Topic

apsveicu Torņa kungu ar jaunu auto - lai labi ripo! (pats ar vienu laiku domāju, ka ņemšu jaunu Jetiju, bet beigās nepaņēmu -  labāk jaunu laivu copei iepirkšu).

20 tk gadā salasās man mierīgi...ar režīmu - darbs/mājas/treniņš  + weekendos cope un dāča. zinu cilvēkus kas ar jaunu auto nenobrauc gadā vairāk par 3-4tk. jo jābrauc maz-tuvu. Tāpat zinu tādus, kas katru dienu nobrauc 200 un vairāk km. un nekur īpaši nobraukājot - pietiek ja nedzīvo Rīgā - pet piem. km 70 no tās ...a darbs Rīgā. Ja man tādi gabali būtu jābrauc - ņemtu jaunu auto bez variantiem lai nav čakars un palikšana bez auto. es atkārtošos - tiem kas dzied slavas dziesmas lietotiem - neticu ka visiem viņi ir perfektā stāvoklī. Man 10 gadīgam, gribi negribi ( kā minēju citos topikos) - katru mēnesi 50 ls jāieliek un markai tur nav nozīmes. pagājušo mēnesi 4 kvēlsveces - apm 50ls. šomēnes jauns izpūtēja bundulis - atkal 50-nieks...un tā katru mēnesi pa sīkumiem....tad kluči, tad ritošā, tad riepas, tad bremžu diski ...etc etc...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jauns ta jauns, bet kāds tomēr tam jaunajam tos 11 vai 15 km ir nobraucis. 

Vismaz pie vw parasti kādi pacmit km jau uztinušies. Kā ir citiem brendiem?

Link to comment
Share on other sites

Nu, salasās tak. jamos tak arī pārbauda vai darbojas, vai ripo, vai bremzējas. Uz stenda gan, bet to tak auto nezina.

Uz treilera vai konteinerā arī jāiebrauc. Salonā arī. Varbūt uz CSDD - lai gan, imho, dīleriem nekur nav jābrauc.

Link to comment
Share on other sites

Man 10 gadīgam, gribi negribi ( kā minēju citos topikos) - katru mēnesi 50 ls jāieliek un markai tur nav nozīme

 

Nu nu! Es savā Opel vectra 1998 gada pagājušo gadu ieliku ap 300ls. Uz drošību un auto tehnisko stāvokli neekonomēju - ja kas nav labi tūlīt tiek taisīts.  Oki kādu simtiņu esmu ieekonomējis šo to remontējot pats (Gāzes iekārtas apkopes, eļļas maiņas, lampiņas, kolodkas un bremžu diski) bet tāpat - detaļas jau nav pa velti arī ja taisa pats! Jaunam auto uz obligātajām apkopēm (ja grib saglabāt garantiju) vismaz tikpat sanāks, oki pirmajā gadā varbūt nē.

 

Jaunajam auto ir citas fīčas, ne lētums. Piemēram tas, ka neviens pirms tevis nav pirdis salonā ;) 

 

Tie daži km salasās auto braucot pa rūpnīcas teritoriju, uzdzenot uz treilera, iedzenot salonā. Dažām prestižām mašīnām katrs jauns auto izbrauc testa riņķi pa rūpnīcas poligonu lai pārliecinātos ka viss strādā perfekti. 

Link to comment
Share on other sites

Par remontu biežumu var runāt tikai tad, ja konkrēti arī norāda cik ar to auto ir gadā nobraukts, un pa kurieni - pilsēta, garie gabali.

Ja cilvis nobrauc 5tk gadā, tad loģiski, ka nekādu remontu izmaksu nebūs.

Es gadā nobraucu 20-25tk SAAB9-5 remontu izmaksas ~1000Ls

Link to comment
Share on other sites

Vismaz pie vw parasti kādi pacmit km jau uztinušies. Kā ir citiem brendiem?

Getzam bija 50km... kāds no Siguldas bija atbraucis... :D

Link to comment
Share on other sites

Jaunajam auto ir citas fīčas, ne lētums. Piemēram tas, ka neviens pirms tevis nav pirdis salonā

Par to jau nevar būt drošs, jo kamēr noripina tos pašus15 km var būt jau kāds ir paspējis noraut zobu.. :shok:

Link to comment
Share on other sites

Par remontu biežumu var runāt tikai tad, ja konkrēti arī norāda cik ar to auto ir gadā nobraukts

 

 

~30  kkm - 50% Rīga, 40% šoseja, 10% grants nesaudzīgā režīmā.  Protams ka tas aptuveni, uz izjūtām - precīzi neesmu skaitījis. 

 

Par to jau nevar būt drošs, jo kamēr noripina tos pašus15 km var būt jau kāds ir paspējis noraut zobu..

Nu pa 15 km zobi pat ļoti cenšoties ir norauti nesalīdzināmi mazāk kā 100 kkm....  

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

.tad kluči, tad ritošā, tad riepas

Kā, un Tu domā, ka jaunam šīs lietas nebūs jāmaina tik pat bieži kā lietotam? :yahoo:  

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ko ta dīleri tik nabadzīgi, ka pat uz vietas auto nav? Tas nu gan nav stilīgi, ka jauns auto vēl pusgadu jāgaida. Labi, es saprotu, ka poršu vai ferrari gatavo pēc individuāla pasūtījuma, bet škoda... cmon...

Vai arī šie piedāvā iespēju aizbraukt uz zavodu un paskatīties kā tavu auto krāmē kopā uz konveijera?

Link to comment
Share on other sites

Pēc Fukušimas izdarībām daži modeļi jāgaida pat 6 mēneši. Pirms tam laikam viss bija daudz ātrāk. 

Link to comment
Share on other sites

@@ivo, ir jau dīleriem modeļi uz vietas, tik acīmredzot autors vēlējies saņemt svaigu.. no rūpnīcas un gaidīt :D 

Link to comment
Share on other sites

Cik zinu tikai biezā gala auto (piem.Rolls-Royce) piedāvā nokrāsot auto praktiski jebkurā krāsā. Visiem pārējiem jāizvēlas no diezgan ierobežotas krāsu paletes.

 

Škodu rozā krāsā var dabūt tikai aizdzenot viņu uz krāsošanas darbnīcu un pārkrāsojot. 

Link to comment
Share on other sites

Jà,kad nèmu savu rs oktàviju tad arì gaidìju 3.5mèneši,gribèja man iesmèrèt uz vietas esošàs ,bet man gribèjàs,lai ir taistaisnà grìda bagažniekam ,lùka un parkings.Papildaprìkojuma variàcijas ir tik daudz,ka tad jau dìleriem ir simtiem mašìnas uz vietas jàtur.

Labots - spainiss2
Link to comment
Share on other sites

 

 
Škoda Yeti, uz doto brīdi 78k km.

 

1. ~40k km - labā, priekšējā stabilizatora atsaite.

2. ~60k km - kreisā, priekšējā stabilizatora atsaite.

3. Tagad draud garantijas krāsošana.

 

icon_eek.gif

 

kāpēc jākrāso ? 

 

Yetijs vispābā incē kā mašīna 
icon_wink.gif

 

Darbā auto ir Yetti 1,6cr DPF. arī 78k km. Pirms jaunā gada pārkrāsotas abas priekšējās durvis, jo bija uzmeties krokorozijs.

Bet tas tāpēc, ka laikam visas mašīnas, kas baltas, ir ar bomāru krāsu un nekādu pretktokorozija apstrādi. Pārējais tam auto ir labi, it sevišķi patēriņš - priekš smaga bobika ar augstiem R16 baloniem jauktajā ciklā pa ziemu 5.5l.

Un motora darbība ir ļoti dīvaina - apgriezieni pēc garastāvokļa tukšgaitā. vai nu tāpēc, ka dedzina kvēpus filtrā, vai kkas ar vadību. šad tad tukšgaitā jocīgas vibrācijas

 
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lai noslēgtu tēmu, vēlos paziņot, ka no šodienas pārvietojos ar ŠKODA YETI, 1.4TSI , elegance komplektācija ar kaudzīti ekstru klāt, vēlamajā cenā zem 20K izdevās ielīst, esmu ļoti apmierināts.

Link to comment
Share on other sites

Tu tak teici ka kaut kad maijā tik. Slinkums meklēt.



Un kā 1.4 velk? Nav par švaku?



Džetiju pa Rīgu pa pilnam!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Lai noslēgtu tēmu, vēlos paziņot, ka no šodienas pārvietojos ar ŠKODA YETI, 1.4TSI , elegance komplektācija ar kaudzīti ekstru klāt, vēlamajā cenā zem 20K izdevās ielīst, esmu ļoti apmierināts.

Apsveicu! Lai labi ripo un ievēro diētu :)

Link to comment
Share on other sites

1.4 ir bez 4x4, sasodīts džipveidīgs tāds vajadzīgs? Nu ja tikai pa asfaltu brauc, sēņot, zvejot un ziemā bez lāpstas no pusmetru ieputinātas stāvietas nebrauc, tad varbūt ar.

Link to comment
Share on other sites

Velk OK, "atvilcis" vēl neesmu :), rūpnīca pacentās un ātrāk uzražoja. 4x4 man nah nevajag.

Labots - Tornis
Link to comment
Share on other sites

Jebkurā gadījuma apsveicu, es ar neciešu tās, kur iesēžoties sajūta, ka dibens pa zemi.

Te bija variants, Jaguārā veda mani ar šefu. Es priekšā tā jocīgi iesēdos, bet šefs aizmugurē tā ar mokām līda. Ārā tas pats.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Nu, Jags ir cita lieta, es visu rudeni ar type S nobraucu, patīkami jau līkumos turas. Bet nu tas degvielas patēriņš :D

Link to comment
Share on other sites

Pazdravļāju!

 

Viens jautājums (iespējams, nedaudz politnekorekts)...

Es tā dažreiz aizdomājos - kā tauta pērk tās jaunās mašīnas - ņem visi uz līzingiem un tamlīdzīgiem krītiņveidīgiem daudzgadmaksājumiem, vai arī velk no spilvenapakšas ārā zeķi ar iekrājumiem un nes izbērt visu summu dīlerim uz galda? Kā ir tavā gadījumā?  :mda:

Link to comment
Share on other sites

Variants, ka summa stāv smuki bankas kontā netiek apskatīts? :)

Link to comment
Share on other sites

Es savu ņēmu līzingā uz 6 gadi. Treknajos gados. Tagad manā īpašumā ir 6 gadus veca, bet pilnībā nomaksāta škoda. Tiesa, odometru tai griezt nav vērts, jo pirkta un reģistrēta Latvijā. Nav tik smuki cipariņi odometrā, kā no ES dzītajām...

Link to comment
Share on other sites

Krishius - labāk to nezināt. ir visādi darbi un visādi atalgojumi. tā kā tā nav mūsu darīšana pa lielām šaibām :D a man drīz būs jauna laiva :D ja zīmēties, tad zīmēties, tiesa maza :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

a man drīz būs jauna laiva ja zīmēties, tad zīmēties, tiesa maza

 

Tā kas depo pa ~50ls pārdodas? :D  



 

 

Un tikai 22000 zaļo
 

 

Iekš USA diemžēl ir citas cenas auto.... 

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Kā tad, tās cenas ir Amerikas iekšējam tirgum. Viņiem iekšējā tirgū uz visiem autiņiem lētas cenas, tas attiecas arī uz visu pārējo, arī degvielu. Tāda viņiem iekšejā tirgus politika, viņi to var atļauties, visa pārējā pasaule nē. Tur ar tiem viņu dolāriem ir savas īpatnējas nianses. Tie, kas lietas kursā sapratīs par ko es te rakstu. Negribas gari rakstīt un iegrimt dziļās diskusijās par šo, tas arī būtu jau offtopiks.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...