Jump to content

Jauns auto ~ 15K EUR, līdz 20 K max


Tornis
 Share

Recommended Posts

Kasu pakausi. B vai C klases auto, ne itāļu, ne franču. Sākumā gribēju ar automātu, bet tas nav obligāti. Obligāti - lai lampiņas mainīt nav uz servisu jābrauc. Ar kantora Megane (jā, es maksāju dienesta auto nodokli!) šis fakts ir noriebies līdz vēmienam. Pēdējais hīts bija atviebusies tuvās gaismas lampiņa 24. decembra pēcpusdienā, kad jābrauc uz laukiem ciemos.

 

Finālistos izvirzās palēnām

 

Skoda Rapid ar 1.4TSI ar vai bez DSG

VW Polo ar 1.4TSI ar vai bez DSG (dārgs, maita, sanāk)

SEAT Ibiza 1.4TSI ar vai bez DSG

KIA New Cee'd 1.6 ar AT vai bez, vai KIA Rio (MT)

 

Tad kā versijas vēl izskatu:

 

Skoda Yeti 1.4TSI MT 2WD

Nissan Juke 1.6 2WD

 

Protams, vēl ir Ford Fiesta, bet nu kaut kā nevelk.

 

Mazda ne, Toyota dārga, Honda arī.

 

Ja kādam ir kāds no minētajiem pepelaciem, laipni lūgtu izteikt viedokli. Dīzeli negribu. Pērku sev, minimums uz 5 gadiem, vidējais noskrējiens gadā 20 K Km, max 25K. Braukšana pa Rīgu, tūrisma nolūkos pa LV un EU.

 

4x4 nevajag, ir bijis gan Volvo XC70 , gan Micu Pajero, gan Hjundik Santa Fe 1st gen. Tās 3 reizes gadā, kad es nobraucu no ceļa, neatmaksājas.

Labots - Tornis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Knaabis

    20

  • osscar

    20

  • ivo

    19

  • Tornis

    37

Top Posters In This Topic

Nissan Note?

 

Man neviens no šādiem nav, bet nu tiem parketniekiem tas paaugstinātais klīrenss varētu noderēt vairāk kā 2x gadā. Juke galīgi nav vietas, ja doma paceļot.

Link to comment
Share on other sites

vēl hjundai i30 ? tas lielkas lielāks par daļu no šeit minētajiem, un cik dzirdēts ir ok. ir pabraukts ar ieprieks''ejās paaudzes i30 bendžu. nekāda vaina.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ceļoju viens, maksimums divatā, esmu tajā vecumā, ka telts vai autobeņķis mani naktī neuzrunā, hotelis vai motelis. Līdz ar to ceļošanai der jebkas, bet, man ir bijis Getz, Rīga - Skrunda - Liepāja - Pāvilosta - Ventspils - Kolka - Roja - Rīga vienā dienā ir nogurdinoši. Katra fūre cenšas tevi iepūst grāvī, un arī apdzīšanas manevri ir risky. Tāpēc A klasi negribu. Juke pēc izmēra mani apmierina. Micra un Note nepatīk.

 

 

Golf - overpriced. Un riebjas man golfs kā šķira. Opel - neeeee. Man, galu galā komplektācija ir svarīga. Ā, vēl pavasarī būs Chevrolet Trax, nopirks tādu un brauks kā traks! :D

 

Hjundai i30 nepatīk, i40 par lielu. Un Hjundaji kļuvuši dārgi. Un vēl viena lieta - jamie joprojām nemāk ekonomiskus motorus uztaisīt. Tajā ziņā VW grupas TSI motori ir ideāli.

Labots - Tornis
Link to comment
Share on other sites

Rapid jau izskatās ļoti glauns variants man gan vizuālais, gan funkcionaliāte patīk. Braucis gan neesmu. 

Ar 2011. gada Polo gan esmu kādus 3k nostūrējis, ļoti ērts un praktisks maz-auto. Ietilpīgs arī. Man bija nīkualis ar 1.2l motoru, bet nekādu īpašo diskomfortu neizjutu. 

ja Yeti lien budžetā, tad kāpēc nenēmt nedaudz lielāku un augstāku auto?

Link to comment
Share on other sites

Jauns auto ir obligāts nosacījums? Pāris gadu pabraukts auto tanī pašā cenu kategorijā būs klasi augstāks, vai vismaz ar max pakojumu. Ja jauns, tad es par i30. 

Link to comment
Share on other sites

Starp citu Meriva tajā budžetā neielein? Ir tur daudz ekstu, man personīgi nepatika tās dīvainās aizmugurējās durvis, kas uz otru pusi taisās, bet tā jau ir pasažieru problēma. :) Ar panorāmisko jumtu utt. bija tīri patīkams auto.

Link to comment
Share on other sites

māsai ir Ford Fiesta.

+ sprigans

+ nezinu kā latviski 'паваротльивий'. Visur var ielīst

+ nospied pogu - atkūst vējstikls. Ziemā nav jākasās.

 

- zems. Ne visās stāvvietās pāri apmalei uz trotuāra noparkosies nebaidoties noraut plastmasas no apakšas.

- Priekš manis 1,84 un virs 100kg pie stūres pašaurs. Blakus ok.

- zapaskas vietā  el.pumpis ar līmes balonu. Nu sievietēm laikam tas drīzāk pluss. Auto 5durvju, skaitās 5vietīgs, bet aizmugurējam vidējam pasažierim nav galvas balsta. Cimdu nodalījums - bez gaismas, tikai cimdiem un kabataslakatiņiem. 

Bagāžnieks itkā neliels, bet viņa tur salocītus (platumā nelokāmos) bērnu ratiņus un somas var salikt. 

 

Auto ir nesmēķētājiem jo nav pelnutrauka, tikai glāžu turētāji pie roķenes.  :)  Aizmugurējiem pasažieriem salonā nav apgaismojuma. Atvērtās durvīs nav sarkano lampiņu. Aizmugurējie sēdekļi nolokoties neveido plakanu grīdu.

Par gaismu nomaiņu - nemācēšu pateikt, bet, ja atmiņa mani neviļ, šķirstot bukletiņu, vai tik tur nebija viss lukturis jāņem nost.

 

Patēriņš 6,5...7 benzīns. Meh.kārba. Kruīzs u.c. Motora tilpumu gan nezinu.

Braukā kādus 3...4, varbūt jau 5? gadus. 

Pa šo laiku nekādi remontdarbi - tikai eļļas maiņa. Nu bet viņa jau maz brauc. Un tikai pa pilsētām. 

 

Pirkuma brīdī tas bija eiropā pirktākais mazauto .

Pa šiem ekspluatācijas gadiem kopumā viņa ar savu pirkumu ir ļoti apmierināta. 

Labots - Peksis
Link to comment
Share on other sites

zapaskas vietā el.pumpis ar līmes balonu. Nu sievietēm laikam tas drīzāk pluss
Tas jau tagad gandrīz vai standarts, zapaska bieži vien ir opcija.
Link to comment
Share on other sites

Nu... par Ford šo to varu pastāstīt, slinkums gari rakstīt, bet nokļūšanai no punkta A punktā B derēs.

Vienīgi mani nedaudz mulsina Tava izvēle klases ziņā - manuprāt kompaktklase (Golf, Focus utt.) būtu labāka izvēle jebkurā gadījumā. No izvelētā saraksta droši vien ņemtu Polo vai KIA vai osscar piedāvāto Hyndai (Hope You know - Nothing Drivable And Inexpensive). Jā, vēl tak ir dizainiski superīgā Honda Civic.

Zinu Tavu attieksmi pret lietotu auto, bet tomēr - viennozīmīgi labāka izvēle būs 2 gadus pabraukta Toyota nekā jauns Kia :D

P.S. Arī subjektīvi, bet neglītāku auto par Juke zinu tikai vienu - bija tāds Fiat modelis ar lampām starp vējstiklu un kapotu :D

 


 

 

3 gadīgs VW Passat ar DSG kārbu būtu mana izvēle.

 

+1 ... bet... hmm... a kā ar Tavam nikam atbilstošo modeli?

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

ir bijis Getz, Rīga - Skrunda - Liepāja - Pāvilosta - Ventspils - Kolka - Roja - Rīga vienā dienā ir nogurdinoši. Katra fūre cenšas tevi iepūst grāvī, un arī apdzīšanas manevri ir risky

tā IR pilsētas mašīna, bet pāris reizes gadā pavilkt pa šoseju nav ne vainas, pat ar 3 pasažieriem (katrs >70 kg) apdzīt pāris fūres nav nemaz tik grūti pat ar 1.4 motorīti... cita lieta skaņas izolācija un balstiekārta liek vēlēties ko labāku...  :offtopic:

 

bet par tēmu... no autora minētajām 4 tačkām, tikai viens nav VW... :D ok, lētāks, bet VW...

Seat, imho, tomēr vairāk dienvidzemēm piemērots, kā nekā Spānija...

Polo - nebūs pa mazu?... getzā vairāk vietas nekā pāris paudzes vecā golfā... un polo ir mazāks par golfu...

Ceed jau stipri līdzīgs i30... varētu būt vislabāk aprīkotais variants no šiem sāncenšiem...

Skoda, ja nav aizspriedumu pret čehu folksvāgenu, tad varētu būt ērtākais variants, ja ņem vērā tieši ceļošanu pa Jevropu...

 

bet ko, gan es saprotu no mašīnām...  :pooh_go:

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ir braukts ar Ceed un Juke. Juke ir baigais draņķis, maziņš saloniņš, paskaļš, kverplīgs izskats. Ceed gan bija tīri eiropeisks izdevies, lētauto pat pietiekami simpātisks un ar patīkamu gaitu. Ja kāds man dotu vaļu, tad no šī saraksta teiktu Ceed, bet rēķinies, ka otrreizējais tirgus Ceedam būs skumjš.

 

Par Škodām nekas labs servisu ziņā nav dzirdēts.

 

Alfa Romeo Džuljetu negribas? :D

Link to comment
Share on other sites

Yeti esot visnotaļ ērts un pārdomāts, bet vairāk arī neko nezinu...

YUKE?... kam tas vispār domāts un derīgs... viņā tak iekšpusē tikai pigmejiem vieta, a uz ceļa aizņem vietu kā universālis... nu ok es pārspīlēju, bet... :D 

Link to comment
Share on other sites

Yeti nepērc - testējām pat ar visu 6 pakāpju manuālo kārbu Rij bendzīnu nežēlīgi braucot uz 120km = 9L/100 dēļ sūdīgās airodinamikas. Tests tika veikts Rīga-Viļna.

 

Kolēģei ir WW polo - saka ka labs darba rūķis tikai ar siltumu problēmas - lēni silst.

 

Skoda Rapid - izskatās tā pati oktāvija kādas arī iepirkām nekādu sūdzību. Saņēmām pat vairāk nekā gaidījām. Dzinējs 1.6 dīzelis pēc jaudas kā klasiskie 1.9TDI.  Patēriņš pilsētā braucos uz 60km/h ~3l 100km/h~4.2L . Kombinētais man katru mēnesi sanāk 4.9L/100Km. Domāju ar DSG būtu pat vēl ekanomiskāk. 

 

 

Par pārējiem komentēt nevaru, bet ja Skoda Rapid=Skoda Oktavia tad ņemtu tieši šo auto bez domāšanas.

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

Patēriņš pilsētā braucos uz 60km/h ~3l 100km/h~4.2L . Kombinētais man katru mēnesi sanāk 4.9L/100Km
Dīvaina matemātika... 
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ļoti nesen arī man ar sievu bija šī problēma; meklējām otru auto pilsētai, kura bagāžas nodalījums ir pietiekoši liels bērnu ratiem. Iesākumā skatījāmies uz mazlietotu auto. Redzes lokā bija i Volvo, i Honda, i Toyota. Rezultātā ieraudzījām rakstu, ka KIA Ceed ir nopelnījis 2. vietu Latvijas gada auto un aizbraucām šamo ievērtēt. Rezultātā tagad tas ir mūsu īpašumā. 

1.6 benzīns, manuālis, bāzes koplektācija. Bāzē ietilpst viss, ko var vēlēties un vēl nedaudz - kruīzs, kondicionētājs, multi stūre, bluetooth hands free, siltā stūre u.t.t. Salona apdare kvalitatīva, nav plastmasīguma sajūtas. Gaitas dinamika pārsteidzoši laba un tas 1.6 ar 135 zirgu stalli arī griež labi. Lētas apkopes - ik pa 30k km, vai reizi gadā. Nav zobsiknas. Ja prātīgi brauc, tad pa pilsētu patēriņš ap 8l/100km. Bet tas jaunai, piedils un būs vēl mazāk, kā arī jauda vēl parādīsies. Liels + ir 7 gadu, vai 150 000 garantija. Plānojam nobraukt gadus 5 un pārdot, tātad pie tigošanas būs pievienotā vērtība - vēl esošā garantija.

Par mīnusiem runājot... īsti nav... jā - roku balsts nav bīdāms uz priekšu un bāzes kompl. aizmugurējie logi nav elektriski atverami. Tas arī viss :)

Un pērkot auto salonā atceries, ka var nokaulēt pat līdz 20% ;)

Link to comment
Share on other sites

@androidz

 

Kas tur dīvains? Tas ir braucot uz konkrēto ātrumu konkrēts instant patēriņš. Bet jāatceras arī, ka tu jau ieskrienies līdz tam ātrumam arī un luksaforos stāvi tāpēc kombinētais ir mēneša griezuma vidējais patēriņš kurā ir iekša viss šoseja+pilsēta+stāvēšana.

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

Nissan Juke

Varbūt Tiguan, bet tas laikam dārgāks būs.

Tās 3 reizes gadā, kad es nobraucu no ceļa, neatmaksājas

Kopš pārsēdos uz "parketnieka", vairs citus neizvēlēšos.

Link to comment
Share on other sites

Polo - nebūs pa mazu?... getzā vairāk vietas nekā pāris paudzes vecā golfā... un polo ir mazāks par golfu...

 

Polo ir daudz ietilpīgāks par Getz, esmu salīdzināji. Getz-am vispār var teikt nav bagāžnieka, bet Polo es mierīgi savu suni (bokseris uz 40kg) varēju iesēdināt.  

Link to comment
Share on other sites

Cik komentētāju, tik viedokļu. Nesen vienā krievu autoraidījumā dzirdēju labu sakāmo: francūzi pērk tikai tāds, kam nesanāca sakasīt priekš vācieša :D

Es jau arī skatītos pārbaudītu vērtību virzienā - eksperimentēt ar korejiešiem, vai citiem jaunienācējiem autotirgū var atļauties aiz neko darīt jaunbagātnieki - izrādīsies hlams, paņems citu, bet pamatauto vienalga būs no normāla ražotāja.

Link to comment
Share on other sites

Vēl ir interesants Seat Altea, ja patīk atšķirigs dizains. Interesants auto - Golf Plus radinieks. Cena ALTEA 1.4 TSI STYLE 17500Euras. Labs aprīkojums. Ieminējos tāpēc, jo senčiem ir tāds 1.6 bendzīns, jau 3 gadu. Ekonomisks, jauktais cikls 7.3l/100km. Ērts salons, augsta sēdpozīcija (viegli iekāpt/izkāpt) Pirms Seata iegādes tika aplūkoti gan tas pats Golf Plus, Toyota Verso, Ford Cmax, Honda FRV arī Opel Meriva. Golfs bija salīdzinoši dārgs, priekšējais panelis muterītei nepatika, pārējais +/- ok, Fordam āriene garlaicīga, Hondai salons neērts, dēļ vidējā sēdekļa priekšā, taisot ciet durvis, dabū pa plecu. Merivām pāris gadu laikā norūsē ritošās daļas tā, ka izskatās pēc 20 gadīga Record :D, Verso senčiem patika, bet normāli nopakots maksāja ārpus budžeta un tomēr bija tas auto bik pa lielu. Seat, kas man nepatika, ir tas, ka VW tomēr abižo, salona apdares (sānu paneļi, priekšējais panelis) ir tādi plastmasīgi, bet neskatoties uz to nekas nekur negrab. Janajai Altea jau ir labāks paskats. 1.4 (125zs )motors ir ok priekš šīs mašinas, salīdzinot ar mūsējās Alteas1.6 (102ZS). Piekare salīdzinoši pacieta (tāda pati kā Golf,A3, Skoda Oktavia), bet stabila. Nav tik sarežģita kā Passat vai A4/A6, kur sviru/šarnīru ir jūra. Kopumā salons nav tik garlaicīgs kā Škodai.

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

cik cilvēku - tik viedokļu.  imho, priv. personai jaunu ķert - nav jēga - jo šīs kategorijas modeļiem - naudu neatgūt.

juke - breismonis, kā ivo saka - uzblīdusi multipla no fiat.

yeti (pats gribēju - bet beigās sapratu ka man nevajag kredītsaistības - braukšu ar savu veco līdz šrotam un naudu citur iztērēšu), bet pamazs par to naudu un tie papaļie lukturi kā juke.

Man jaunie kjundai patīk - ir daudz labāk nostrādāti par getz - visi tie i30 ut.t. bet dārgāki - fakts.bracu kādu laiku ar i30 - 1.5 bendža, diez ko rijīgs nelikās.  

 

fordiem - besī tā pelēkā ar baloniņu nop''ustā salona apdare + bendžasrijīgums.

 

es ņemtu ko lielāku - kaut vai chevy orlando ķīnieti. cenā iekļaujas.bračkam tāds ir darbā - ir ok pepelacs.

 

parketnieki un džipmašīnas ir dārgāki ekspluatācijā - sākot ar riepām etc.

golf - ekonomiski, bet gļuko vw tās DSG kārbas, cik zināms diezgan bieži. un remonts nav lēts.

honda - kosmoss, toyota arī. imho neatbilst price/preformance.

 

vienīgais + ka visi šie no Torņa saraksta nav arī baihgajā riska grupā - nezog, un nav citādi interesnti garnadžiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

golf - ekonomiski, bet gļuko vw tās DSG kārbas, cik zināms diezgan bieži. un remonts nav lēts.

Taisnība! Un ķibeles sākas jau pie 100tk nobraukuma, remonts ap 1000Ls. Kamēr viss strādā ir super, žēl, ka inženieri ir nolaiduši lažu šajā sakarā. Tas pats ir ar variatoriem... Drauga MINI, kārbā plīsa ķēde, tā rezultātā kārba izdemolēta, ka pat remontēt nav ko.

Protams šajā visā ir izņēmumi, bet statistika ir tāda, kāda ir...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ražotājs gan apgalvo, ka ir jau 2. vai pat 3. DSG paaudze un tur viss ir labi. BlueMotionam pat bija "sausā" DSG ierīkota. Pārējiem lielāka grieze neļauj.

Link to comment
Share on other sites

cik cilvēku - tik viedokļu. imho, priv. personai jaunu ķert - nav jēga - jo šīs kategorijas modeļiem - naudu neatgūt.

 

Par gaumi nestrīdas :) Bet tas ir mīts, ka otrreizējā tirgū cena krīt straujāk zemākas klases a/m, patiesībā tā krīt visiem daudz maz vienādi, vienīgi vienam no 20K Ls uz 10K Ls un otram no sākotnējiem 10K uz 5K pēc 3 gadu lietošanas ;)

 

Taisnība! Un ķibeles sākas jau pie 100tk nobraukuma, remonts ap 1000Ls. Kamēr viss strādā ir super, žēl, ka inženieri ir nolaiduši lažu šajā sakarā. Tas pats ir ar variatoriem... Drauga MINI, kārbā plīsa ķēde, tā rezultātā kārba izdemolēta, ka pat remontēt nav ko.

 

Inženieri ir ''malači'' un viņiem no rūpnīcas nāk arī tāds uzdevums ražot visas tās a/m, lai tās vairāk par 100tk km neietu, diemžēl tā nu tas ir, jo autoražotājs visvairāk nopelna tieši no servisa apmeklējumiem un rezerves daļām nevis no jaunas a/m pārdošanas :(

 

Es pat brīnos, ka par spīti tam, ka visi S klases Mercedes vai 7 sērijas BMW plīst un jūk nepajokam tos pirka, pērk un pirks vēl un vēl.

Atcerēsimies Vairas Vīķes Freibergas nedienas ar S klasi :Dhttp://nra.lv/vakara-zinas/71167-kas-isti-kais-vvf-limuzinam.htm

Labots - Touareg
Link to comment
Share on other sites

Ražotājs gan apgalvo, ka ir jau 2. vai pat 3. DSG paaudze un tur viss ir labi. BlueMotionam pat bija "sausā" DSG ierīkota. Pārējiem lielāka grieze neļauj.

Cerams, ka tā ir, citādi reāli besī šīs hroniskās kaites! Nopērc auto un, tad uzturi ražotāju ar rezervju daļu un citiem remonta izdevumiem :suicide2:

Link to comment
Share on other sites

No jaunajuem mazauto esmu braucis tikai ar nomātu fiestu. Man patikās.

 

 

Bet pa lielam ar tavu budžetu sanāk mazlietots lexus, ko es arī izvēlētos, un vēl gāzes iekārtai sanāktu.

 

 

 

 

http://en.auto.plius.lt/ads/lexus-is-250-2-5-l-saloon-2008-petrol-2699787.html

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vai no tiem 1.4 motoriem ar ir kāda jēga, jeb tie ir tikai lai cenu noturētu zemāku un izturētu garantijas laiku?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ai, jāpērk tas, kas pašam ir pie sirds tuvāks. Dodoties uz autosaloniem sabāz ausīs vates tamponus (lai nedzirdētu ļaļa no tigotājiem :) ), izmēģini visus auto, kuri Tev šķita interesanti, tas kurš tev patiks vairāk/ cena pieņemama, to arī pērc! Kvalitāte tiem auto visiem vairāk vai mazāk vienāda, dēļ visas šīs globalizācijas...Jauns modelis pats par sevi ir kā laimes spēle, niķus tu tikai lietošanas laikā redzēsi. Citādi ir ar lietotaliem auto.

Pats arī tā rīkojos -patika A3 un nopirku, vienīgi es pirku mazlietotu, jo atļauties 40000Eur nevarēju un negribēju. Tā tas auto pie manis jau 7 gadu, oi jau 8 gads :) Laiks skrien...

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Man tak vajag , ko vakarā palasīt. Mērķis bija iegūt atsuxmes, un dažas vērtīgas ieguvu - par Yeti, Ceed utt. Man pašam arī ir viedoklis, un neba jau es te ieteikumu rezultātā izdarīšu izvēli par labu trīsgadīgam dīzeļpasātam! :D

 

Manu izvēli ietekmē gan racionālie, gan iracionālie apsvērumi - cena, patēriņš, lampiņu nomaiņas vieglums, jā, arī servisa izmaksas vidēji gadā, un beigās arī patīk/nepatīk. Man , atšķirībā no Ivo, i Multipla patīk, i Juke. Nepatīk Chrysler Crossfire, kas izskatās pēc kakājoša suņa. Nepatīk toijotas un mazdas (ok, Landcruiser V8 ir lietojams). Lexus nav slikts, līdz pirmajam remontam.

Link to comment
Share on other sites

Iedomājos tomēr situāciju, ka esi no salona nopircis kia un pie luksofora blakus apstājās šitāds, ja ir 2 gadus vecāks, bet ja auto paredzēts 5 gadiem, kāda abiem būs pēc 5 gadiem tālākpārdošanas vērtība? Kā braukšana? Kā izskats? Kā viss pārējais? :D

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Oj, man sencis ar nomātajiem mazauto braucis ļoti daudz: Ford Focus/Fiesta, Hyundai i20/i30, Kia Ceed, VW Cross Polo un viņa secinājumi ir šādi, ka visi auto ir labi, bet par VW Cross Polo labāku nav - pie zemes stāv daudz stabilāk un drošāk, piekare daudz labāka, braucot pa bāni uz 160km/h ir drošības sajūta, materiālu kvalitāte, bet nu protams, ka Cross Polo vājā vieta ir tā cena.

 

Bet nu autoram jāņem jauna a/m, tā pati Skoda Rapid vai Octavia, ja nekādi nevar sevi un sirdsapziņu pielauzt pirkt mazlietotu. ;)

Link to comment
Share on other sites

Es vairs neatceros, kad es esmu pircis pēdējo mazlietoto auto. 2002. gadā? Es nevēlos ne mersi ne bavārijas brīnumu. Gribētu vidējo klasi, paņemtu Hondu Accord. Ir bijusi, jauna, 2.0 ar AT, ļoti labas atmiņas. Bet man vajag auto vienam cilvēkam. Nebūtu vēlme braukt arī tālos gabalus, paņemtu UP vai Citigo.

Link to comment
Share on other sites

honda accord 2.0AT sport  (ir lietošanā šad tad  ) - liels bendža sparēriņš, zema pēc suņa - kartings. Maz vietas- man ar 1,9m - priekšējais beņķis nebīdās uz atpakaļu pietiekoši daudz. saprotu ka japoškas ir knēveļi - bet kamon, šāds klases auto tas nepieklājas....imho cena - pārcenota :)

garos gabalus bez izkāpšanas un izlocīšanās ika pa 1.5 h - nevaru ar viņu nobraukt. gaita ok, automāts ok, jauda ok....

 

i30 pikaps man - ērtāks braukšanā kā honda.



vēl hondai tieva ādas stūrīte - nēerta.



un kā jau minēju - hondu luksus hīts - bagāžnieks uz "kociņa" ....nevis amīšiem

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Nu redzi, man tāda bija, tikai ne sport, bet executive. Man salons un krēsls likās izcili ērti, ir uz Maskavu un Berlīni maukts nonstopā. Zema gan. Un nebija ēdelīga nu nemaz, pa šoseju uz 100 ap 7 litri nepilni.

Link to comment
Share on other sites

Lexus nav slikts, līdz pirmajam remontam.

 

 

 

Es pats braukāju ar leišu remontētu amerikāņu RX350 vairāk kā gadu, vienīgais ieguldījums - gāzes iekārta un riepas. Draudziņš 2005 gadā pirka jaunu is250, braukā visus šos gadus un neko tādu arī nav darījis. Pēc līzinga beigām atstāja sev un brauc vēl šodien.

 

Būtisks apsvērums manuprāt ir tālākpārdošanas vērtība. Tagad jaunu pirkto polo tu pēc 5 gadiem varēsi pārdot par 4-5 eiro, hjundaju / kia par 2-3 eiro, savukārt lietoto is par tiem pašiem 4- 5 eiro - aprēķini ņemgti uzmetot aci, cik 5gadīgs polo maksā šodien. Ja grasies braukt mazāk kā 5 gadus, pasākums kļūst vēl neizdevīgāks jauna auto gadījumā.

 

Tādējādi tu zaudēsi mazāk naudas, un brauksi ar labāku auto. Un par tiem remontiem - esmu puslīdz drošs, ka ar konkrēto japāni būs krietni mazāka ņemšanās nekā ar kompaktklasi pēc garantijas termiņa beigām.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...