Jump to content

Jauns auto ~ 15K EUR, līdz 20 K max


Tornis
 Share

Recommended Posts

cik salīdzināju ar pārējām - sport vienīgā atšķirība, vairāk karbona imitācijas apdarē + cietāka piekare. beņķi visām viņām ādas/pusādas. mani neapmierināja beņķu regilēšanas šaurais diapazons, ne viņi paši kā tādi. labiem auto beņķim jāregulējās visās dimensijās un pietiekami lielā gājienā....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Knaabis

    20

  • osscar

    20

  • ivo

    19

  • Tornis

    37

Top Posters In This Topic

honda accord 2.0AT sport  (ir lietošanā šad tad  ) - liels bendža sparēriņš, zema pēc suņa - kartings. Maz vietas- man ar 1,9m - priekšējais beņķis nebīdās uz atpakaļu pietiekoši daudz. saprotu ka japoškas ir knēveļi - bet kamon, šāds klases auto tas nepieklājas....ikho cena - pārcenota

 

 

Nezinu, man bija iepriekšējās paaudzes accord 2.0 vagons MT, man tur viss patika. Pilsētā gan ēda mazliet vairāk nekā sedans, bet visādi citādi tas auto bija labs, arī beņķi izcili. Turklāt ļoti uzticams auto 5 gadu laikā nekādu nopietnu problēmu nebija, nobraucu apmēram 100 000, iepriekšējais īpašnieks bija nobraucis vēl 100 pa LV. 

Link to comment
Share on other sites

nu Tornim cik saprotu uzstādījums skaidrs, un neviens viņu nepierunās ņemt lietotu :drinks:



nu varbūt man nestandarta augums - bet auto  kuriem nevaru ceļus zem stūres pabāzt vai arī beņķi atbīdīt normāli - nav priekš manis. un jā vēl tādi kam abus pedāļus ar savu48 un 1/2 var nospiest reizē - jo īpaši ar ziemas zābakiem. vēl dāžiem glaunās spicās ofisa kurpes ķeras aiz apšuvuma kad spiež gāzi un tā ieķīlē :D tas ar pat hondu :D



vot ja salīdzinu hondu ar bračkas sonāti - tad tas ir 2x lielāks auto par 2x mazāku cenu :D

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Tornis

Svied ārā visus tos 1.4l variantus, lai arī ko kurš apgalvotu. Nav domāti šosejai un apdzīšanai. Braucu ar Yety, bail bija iet garām fūrei - velkas kā uz bērēm. Tie 6tk apgriezieni resursu motoram ātri vien noēdīs.

 

Ja 20tk maksimums un tomēr 1.4L, tad iesaku ņemt Škoda Superb. Lai arī ietilpīga, bet par Octavia tikai 100kg smagāka. Nu un tomēr biznesa klase. Iesaku izbraukt.

Ja Jety, tad nekādā gadījumā 1.4L, ņem 2.0 TDI - mazāk tērēs uz degvielu, kā arī apdzīt varēs daudz sakarīgāk.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

Jaunus auto parasti pērk vai nu ļoti bagāti cilvēki, kam auto cena ir otršķirīgs faktors, vai arī firmas, kurām nepieciešami tēriņi nodokļu samazināšanai. Dārgās garantijas apkopju izmaksas arī ir grāmatvedības jājamzirdziņš. Vai to vajag parastiem mirstīgajiem? hvz.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Jāāāāā, spriežot pēc ~95% "auto specu" komentiem - Opel nav auto...

Nu skumji, ka Jums ir tāds viedoklis...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nelasīju atkal visu penteri, dīzelistu slavas dziesmas par 3,77 litru patēriņu uz simtu (kas visos topikos agrāk vai vēlāk iesākas), bet jautājums Tornim. Vai ta nebija aktuāls jauns Subaru, kāds Legacy teiksim? :)

Link to comment
Share on other sites

Legacy nav ārpus cenu kategorijas? Var jau apskatīt opel insignia - aprīkojums +/- ok (biznesa klase), izmēri gandrīz atbilst, cena arī gandrīz atbilst ap 20k.

Link to comment
Share on other sites

dīzeļYetijs 4x4.  benzīns piestāv tikai motocikliem un V12 sportkāriem. 

Link to comment
Share on other sites

Vai ta nebija aktuāls jauns Subaru, kāds Legacy teiksim?

 

 

Ārpus budžeta, bez tam, racionāli padomājot, Subariem ir augsts TCO, un man to pilnpiedziņu tomēr nevajag, nav vairs tas vecums, lai pa Vidzemes grants ceļiem sānslīdē vālētu. Bet jā, jaunais XV vai VX mani bija iekārdinājis, tak ir Outbeks ir smuks bez gala, bet cena. Nav vairs 2007. gads ;)

 

Par Opeli. Jā Insignia man visnotaļ patīk, arī pret Mokka nav iebildumu, bet negribu Opeli. Nu negribu un viss. Un Fordu negribu. Irracionāli, bet fakts. Ak jā, un man ne pārāk rūp pārdošanas vērtība pēc 5 gadiem. Un nekādu gāzi vecā 3++ litru monstrā es nelikšu. Un dīzeli nepirkšu. Par maz es braukāju, lai būtu jēga. Un Superb jauns zini cik maksā?

 

Man nevajag lielu mašīnu, es pārvietojos viens. Tieši tāpēc es šķirtajai sievai atstāju Pajero - lai ir kur bērnus salikt un lielo suni. Un jauno draugu ;)

Labots - Tornis
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Viens, vai divatā, pa mežiem braukt nevajadzēs, pa pilsētu, pa šoseju... nu tā vien prasās pēc kādas sportiskas kupejas ķipa Hujdaj Koupe... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Nu ja jau sieva šķirta, tad vienam ilgi nebūs aršana, vajadzēs vietu, kur maziņās vizināt :sarkasms:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Autoram patīk Maserati Quattroporte. :D

 

Man sāk likties, ka Rapid nav slikta izvēle. Jāpagaida vēl jaunā Octavia, bet, baidos, ka izies ārpus budžeta.

 

Un nē, sarkanu divvietīgs sporta auto man nevajag, un man šobrīd ļoti apmierina situācija, ka draudzene vakarā dodas ar savu auto uz savu māju :-p

Link to comment
Share on other sites

Tas labi, ka Maserati patīk, bet no tiem auto kas iekļaujas budžetā kurš vairāk iet pie sirds sēžot pie stūres? Nedomājot par remontiem, rezerves da''lām utml.

Link to comment
Share on other sites

Es Par Rapid, Ņemot vērā Torņa vajadzības, Rapid būs vairāk piemērots (nedaudz mazāks, līdz ar to mazāks patēriņš, vieglāka parkošanās utt.)

 

Arī atsauksmes par Rapid ir tikai tās labākās

Labots - unknovn
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Eu, tas Rapid, tas i domāts tas pats Rapide..? :>

Link to comment
Share on other sites

Tiešam vakarā draudzene ar savu auto brauc mājās, vai tomēr no rīta? :D

 

Bet ja par tēmu, tad Huyndai Coupe sudraba krāsā ir ļoti pievilcīgs. :) 

Link to comment
Share on other sites

Mīļ cilvēk`, es ir par vec`, lai man būtu četrdsmidgadniek` krīze, lab, liel` džīp` man jau i bij`s, sarkan` mašīn` arīg, es vēl saprast` Range Rover , pačots no pacaniem un tā, bet ne jau Hjundai kupē. Tad drīzāk Subaru BRZ/ Toyota GT86, bet tas ir 2x plānotais budžets.

 

Kā redzams, te tauta var komentēt tikai par Yeti un KIA, pārējais no mana sortimenta nevienam nav.

 

Rapid ir šis:

 

http://www.skoda.lv/rapid

 

un jā, man uz šo patlaban visvairāk velk.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Klau, brāļi, jūs tiešām manu sarkasmu par Aston Martin izstrādājumu ar Škodas modelim līdzīgo nosaukumu uztvērāti nopietni? :D

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Atšķirība minimāla, ta kurš pirmais škoda vai AM? :mrgreen:

aston-martin-rapide-2011-4-26-9-59-7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu bet tu paskaties, vai tad ziemā ar tādu bamperi pie mums var kur aizbraukt? Ka jupis tos mūsu senčus, nevarēja aizvilkties kaut kur pie Vidusjūras un tur apsamesties!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es balsotu par KIA Ceed jo nu jau labs bariņš cilvēku viņu ir sapirkuši un jūtas ļoti priecīgi.

Bet ir viens apstāklis kas man liktu izvēlēties FordFiesta - to var nopirkt ar gāzi un garantiju no salona. Gāze tomēr ļoti liels atspaids makam.

Varbūt sasprint Focusam ar gāzi - ilgermiņā varētu būt tikad izdevīgi kā Ceed bez gāzes. Iespējams. Mani lauž rēķināt.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Top Gears Kiju sī-apostrofī-dī izmanto autiņam par saprātīgu cenu un dod slavenībām pa trasi nākt. Tas jau nu vien kijai ir pluss! :)

Link to comment
Share on other sites

Nu nevajag man gāzi! Un nevajag man hibrīdu! Ja dīzeļmotori siltu ātrāk, un maksātu tikpat, cik pensīna, es izskatītu Rūdolfa mantojumu, bet nē, negribu. Un tā jātne ar augstspiediena sūkņiem, dīzēm, kvēlsvecēm. Nepatīk. Laikam tad Rapid vs Ceed. Ok, ies braukāties kaut kad.

Link to comment
Share on other sites

Tornis: varbūt .Ttu vienkārši nezini cik lieliska sajūta ir kad iebraucot benzīntankā tu 50 latu vietā izdod 15 :) Nu labi  gāze ir jāpilda biežāk , bet nespēju saprast kāpēc pats tik ilgi tērēju lielu naudu benzīnam. 

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

zedi

50 pret 15? 1:3? ko tu tur fantazē, kas tā vēl par par mistisku attiecību? Tā nevar būt, nevar uz gāzes pēkšņi patēriņš tā nokristies.... Varbūt gāziniekiem galvā vai teorijā... Ja rupji ņemot pieņemam, ka gāze ir divreiz lētāka par benzīnu, bet patēriņš ir nedaudz lielāks kā ar beņu (atkarībā no motora, sistēmas regulācijas, temperatūras u.t.t), tad labākais, ko var dabūt, ir ~ puse no benzīna izmaksām, bet ne jau knapa trešā daļa. Lielākoties tomēr tas sastāda gandrīz 2/3 no benzīna izmaksām, jo nevajag aizmirst par iekārtas cenu un ikgadējām gāzes apkopēm.

Gāze, protams, ir izdevīgi, bet nu pasakas arī nevajag stāstīt...

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Mana tagadējā benzīnnieka bākas uzpildīšana varētu izmaksāt 50ls, kamēr klasisks darba dīzelis būtu apēdis tos 15ls :D

 

okey, ja Jūs dīzeli remontējat tādos kantoros kā dizeluserviss.lv, tad tur viss gadā ietaupītais arī aiziet :D

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
Link to comment
Share on other sites

Tornis, a kādēļ negribi stilīgāku auto, lai kaut nedaudz no pelēkās masas izceltos - Mini Cooper / VW New Beatle / Audi TT, da kaut vai Peugeot 206 cabrio, nu OK, tas pēdējais gan francūzis.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

... tāpēc, ka tie visi ir overpriced. Bez tam Mini kvalitāte ir zem katras kritikas, man te MINI kluba biedri sūdzas.  Zini cik izmaksā divmasu spararata nomaiņa? :D

New Beetle - Gay car of the year?

TT vispār nav auto bet kaut kāds pārpratums.

Kabrio netiek izskatīts kā šķira. Man vajag pārvietošanās līdzekli, tas lai paliek seksuāli bnorūpējušamies kungiem, kam beibes jācopē.

Ja to Alfu ražotu vācieši, būtu variants. Bet tā - jau pirmajā postā rakstīju - ne franču, ne itāļu.

Link to comment
Share on other sites

, vienīgi vienam no 20K Ls uz 10K Ls un otram no sākotnējiem 10K uz 5K pēc 3 gadu lietošanas

 

Jā,  es arī nesaprotu tos cilvēkus, kas pērk jaunus auto (runa ir par "kia pircējiem" nevis tiem, kas ik pa pāris gadiem maina executive klasi, jo to var atļauties, tur jau tas ir prestiža jautājums).  Pats nopirku 4.g. autiņu ar 120k, esmu nobraucis 2g/45k, remonti (2.g. laikā), - bremžu kluči, 2 piekares atsaites - 50lvl, xenona lampiņas. Bet uz vērtības krituma atšķirībām esmu ieguvis ~10k eur. Man grūti iedomāties, kam vajadzētu plīst, lai remontos tos 10k eiro ieliktu.

Link to comment
Share on other sites

Un tā jātne ar augstspiediena sūkņiem, dīzēm, kvēlsvecēm.

 

Vai tad tās nav problēmas 10+ gadu veciem dīzeļiem?

Vismaz es savējam nenovēroju pilnīgi nekādu problēmu, pat pie -25C lec no "pusapgrieziena".

Lēno silšanu autonomā apkure risina daudz labāk kā benzīns, iekāp autiņā, viss jau silts un logi atkusuši.

Link to comment
Share on other sites

50 pret 15? 1:3? ko tu tur fantazē, kas tā vēl par par mistisku attiecību?
  Ja 45l balons, tad tāds maldīgs priekšstats (bet ļoti patīkams (pašam pirmajā reizē bija šoks :D )) var rasties, tur parasti vairāk kā 15Ls nevar ieliet, tas fakts.

Galu galā gāzes cena ir kādi 43% no beznīna cenas, tā ka 1:3 toč nesanāk.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja dīzeļmotori siltu ātrāk, un maksātu tikpat, cik pensīna, es izskatītu Rūdolfa mantojumu, bet nē, negribu. Un tā jātne ar augstspiediena sūkņiem, dīzēm, kvēlsvecēm. Nepatīk.

 

 

emm... 2001. gada Pasāts 1.9TDI. Silst ātri, nekādas jāšanās ar kvēlsvecēm nav. :pardon:

Nedomāju, ka jaunajiem dīzeļiem ir sliktāk. 

2003. gada Astra ar 1.7DTI, 2006. gada janvārī nakšņoja ārā kad naktī bij -33. Nebija problēmu uzstartēt.

Un vairumam jauno dīzeļu ir uzlabota salona apsilde, var pat psiho "arktisko" (vai kā nu to sauc, nu Webasto utml) apkures variantu ielikt.

Labots - MārcisB
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...