Jump to content

Recommended Posts

Guest Javeris

Javeris, tā viņam bija 1. mašīna :) Ar to arī viss pateikts, ka kārtīgi iesmērēja pa dārgo cenu. Nākamreiz zinās ko darīt. Iespējams, uzķērās uz izskatu - smuks, svaigi lietie diski, bez rūsas + sakarināja makaronus uz ausīm.

 

Nu bet pirmā vai desmitā mašīna, elementāras lietas, pirms pērk, taču var pārbaudīt? Piemēram, vai bagāžnieks veras ciet, vai strādā visi ātrumi, tāpat arī signalizācija, atslēga un logu tīrītāji - šīs lietas jau var pārbaudīt pat pats bez servisa, bet uz servisu arī obligāti jāaizvelk vāģis, pirms pērk. Ja pārdevējs atteiktos ļaut man aizdzīt auto pirms pirkšanas uz manis izvēlētu servisu un diagnostiku, es tādu pārdevēju uzreiz pasūtītu dillēs!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • mafijs

    36

  • androidz

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Javeris

http://www.ss.lv/msg...lf-5/djmmc.html princepā ja tu bišķi pievelc budžetu vai arī nokaulē vari jau sākt skatīties uz 5to golfiņu. ekonomisko dīzeli. Labs auto. pašam ir

 

Jā, piektais VW Golf ir ļoti labs auto, tā arī viņi maksā - virs 4000Ls. Bet baidos, ka nokaulēt 4000Ls vērtu auto uz 3000Ls ir pilnīgi nereāli Latvijā...

Starp citu, kā piektajam Golfam ar ietilpību? Aizmugurē sēdoši pieaugušie justos pietiekami ērti? Bagāžnieks ietilpīgs (hečbeka)? Un kā ar braukšanu pa Latvijas provinču bedrainajiem ceļiem un grants ceļiem?

Edited by Javeris
Link to post
Share on other sites

96. gada miskaste e36 pa 2,2 k ls būtu pati ārprātīgākā izvēle. :D

 

Atbrauc un paskaties pirms dr*** nekas negrab neklab nav ruslana un par tadu komplektaciju 2200ls ir par sviestmaizi... Sadam auto 2800ls+ butu ok.

 

Bez tam man kaa ilgadeejam brauceejam ar aizmugureejo piedzinu ir pat drosak neka ar priekseejo piedzinu. BMW nav nekadas vainas ieprieksejais auto Audi 100 cigaars, nakamais auto opel astra 1.4, tad bija opel tigra 1.6, vel nakamais opel vektra 2.5 sri un tad omega 3.0 darba auto Chevrolet aveo 1.2. Bet neviens man neiestastis, ka BMW ir suds/nedrosh/dargs utt. Zurkai detalas letas un pa pilno, paterins nav zverigs, komforts kudi lielaks neka ieprieks mineetajiem auto, kaa ari iet daudz labaak neka citi + cela nodoklis tikkai 42ls, brauksanas prieks neizsakaams. Chevrolet aveo 1.2 bendzins rij pa soseju 7l/100 tapec tie kas perk mazmotorus, lai ietaupiitu tur neko neietaupa, kaa arii ar diizeli ir tas pats, ko ietaupiisi bendziina to iztereesi remontaa dizeliem remonti ir ar kaartu "n" lielaki salidzinajuma ar bendzinu . Mums ofisa brauc ar dizeliem ikdiena menesi 5k+ KM mes parekinajam, lai atmaksatos dizelis tev janobrauc 200 000Km , ja tu tagad noperc dizeli jau ar 150 000 Km vai pat vairak tev tas nekad nesanaks letak neka bendzins. Krustevs nopirka Skodu 1.9 lielijas ar savu paterinju 3,9l/100Km un bac turbina noklapejas turbina 700ls, remonts ari kaut ko maksaja un reku seku viss ietaupijums pazuda pat bija minuss .

 

Ja kaadam ir pamatojums kapec mans BMW e36 328 nav 2200ls veerts ludzu paraadiet savas "gudras" zinashanas vai tieshi nezinashanas. Jo visi tie kas parasti nav pat sedejushi pie stures sadiem auto stasta brinumus visvairak.

Edited by kazarma
Link to post
Share on other sites

aizmugurē divatā ir normāli. Ja trīs tad gan ir švaki. :) Bagāžnieks ir OK. var gan kartupeļu maisu no laukiem atvest gan ko citu vel iekraut. Man viņš ir 2005 gada paņēmu ar 40 000 nobraukumu, tagat ir 140 000. Vienīgais kas ir bijis jāmaina ir ģenerātora šķivoks. Rupnīcas defekts laikam bija. Ā un šoziem pie -30 vai -25 kad vēru vaļā bagāžnieku (strauji) tad dzirdēju tikai tādu ššššš no takā pārdurtas riepas :) izbeidzās abi Bagāžnieka amortiņi. Jā hečbeks

 

Atbrauc un paskaties pirms dr*** nekas negrab neklab nav ruslana un par tadu komplektaciju 2200 ir par sviestmaizi...

 

Nav jēgas braukt skatīties. 1. Tā ir veca miskaste, tapēc tu viņu gribi pārdot.

2. Tādas mašīnas pēc tik daudz gadiem nevar būt ideālā stāvoklī ja nu vienīgi tu esi tāds entuziasts ka visu esi pārlasijis un šādā gadījumā tu viņu nepārdotu! Var redzēt ka tu katrā teikumā spied uz to KOMPLEKTĀCIJU. Nu tad pastāsti kas tad tev tur tāds ir? m-pakete? koža? klimats? vai arī pilnā komplektācija no maksimā nopērkamajām spīdīgajām lietiņām? pedālīši, ātrumpārsēgs un beidzot ar in/out temperatūru

Edited by maiss
Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Atbrauc un paskaties pirms dr*** nekas negrab neklab nav ruslana un par tadu komplektaciju 2200 ir par sviestmaizi...

 

Nedaudz paskatījos, cik tad maksā tavam adekvāti BMW - praktiski visi sludinājumi krietni zem 2000Ls, ir pat ielikuši par cenu ~1500Ls un vēl "gatavi runāt" (tātad, cenu pazemināt). Tu te vēl stāsti, ka "2200 ir par sviestmaizi"! Vai nu pats esi dumjš, vai arī citus par tādiem uzskati. 16 gadus vecu mašīnu tirgot virs 2000Ls un vēl teikt, ka tas ir "par sviestmaizi"! :yahoo:

Veca mašīna ir un paliek veca mašīna. Tā var būt remontēta n-reizes, bet nevar mainīt faktu, ka tā ir morāli un praktiski krietni novecojusi, kaut vai drošības standartu ziņā! Ne velti lietoto auto izvērtēšanas saitos automašīnas, kas vecākas par 1998. izlaidumu gadu pat neapskata!

 

Subaru Legacy ~2000.g ar gāzi.

 

Esot dārgs ekspluatācijā. Pie tam, šķiet, 2000. gada auto tagad, 2012. gadā, jau arī būtu uzskatāms par mēreni novecojušu... Es tiešām skatos vairāk uz auto, kuru izlaiduma gads ir ~2002.gads+

Link to post
Share on other sites

bendzins rij pa soseju 7l/100 tapec tie kas perk mazmotorus, lai ietaupiitu tur neko neietaupa, kaa arii ar diizeli ir tas pats, ko ietaupiisi bendziina to iztereesi remontaa dizeliem remonti ir ar kaartu "n" lielaki salidzinajuma ar bendzinu . Mums ofisa brauc ar dizeliem ikdiena menesi 5k+ KM mes parekinajam, lai atmaksatos dizelis tev janobrauc 200 000Km , ja tu tagad noperc dizeli jau ar 150 000 Km vai pat vairak tev tas nekad nesanaks letak neka bendzins. Krustevs nopirka Skodu 1.9 lielijas ar savu paterinju 3,9l/100Km un bac turbina noklapejas turbina 700ls, remonts ari kaut ko maksaja un reku seku viss ietaupijums pazuda pat bija minuss .

 

Ja kaadam ir pamatojums kapec mans BMW e36 328 nav 2200ls veerts ludzu paraadiet savas "gudras" zinashanas vai tieshi nezinashanas. Jo visi tie kas parasti nav pat sedejushi pie stures sadiem auto stasta brinumus visvairak.

 

 

Tu tak džekiņ pilnīgi neko nesaproti no mašīnām :D Par remontiem muļķības. Kapēc tad visi komercauto Sprinter,crafter,iveco,caravelles un pat tie paši opel reno busiņi visi(99%) ir dīzeļi ? Viņi dienā nobrauc 100x vairāk nekā tu aizbraucot uz 333 paslīdēt ar savām lisajām riepām!

Edited by maiss
Link to post
Share on other sites

Nu gan.

Paradi man auto ar

 

1)Pilnaakaa M-pakete Bamperi, slieksni, spoguli, salons, sture, klokis utt, (melnais salons)!!!!, adas sedekli apsildamie.

2)Dalita klima elektroniska, pilnais OBDC, kruizs

3)Litaki

4)Svaiga TA ar nomaksatiem nodokliem !!!!!!!!!

5)Manualis !!!!!!!!

6)Nekas nav nopists!!!!!!!!! un pardodu, jo beidzot parsezos uz motociklu.

 

Atrod ekvivalentu pa 2200ls varu sadereet ka apstāsti****

Saremontets sim auto ir viss. Varu iedot tel nr. Jaunajam Opel tigras ipashniekam un astras ipashniekam abi ir bezgala pmierinati, jo tigrai, lai gan bija pardota 2010 gadaa, bija tikkai 100k nobraukums. Es cik neesmu tigojies vienmer redzu so skepsi, ka doma ka megina ko iesmereet.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Lai arī mana tagadējā tačka ir BMW un arī nākamā tāda būs, bet tie 2200Ls atbilst antikvāra vērtībai. Pastāsti, kāds rīzons ir pirkt 16 gadus vecu mašīnu? Tur neviena līzinga kompānija nedos finansējumu. Viņa var izskatīties kaut perfekti, bet gadu skaitu tas nesamazinās. Ilgtermiņā ikdienas ekspluatācijai neviens normāls nepērk mašinu, kurai virs 10 gadiem. E36 vairs nerullē.

Ja kaadam ir pamatojums kapec mans BMW e36 328 nav 2200ls veerts ludzu paraadiet savas "gudras" zinashanas vai tieshi nezinashanas. Jo visi tie kas parasti nav pat sedejushi pie stures sadiem auto stasta brinumus visvairak.

Edited by Mežavecis
Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Ja kaadam ir pamatojums kapec mans BMW e36 328 nav 2200ls veerts ludzu paraadiet savas "gudras" zinashanas vai tieshi nezinashanas. Jo visi tie kas parasti nav pat sedejushi pie stures sadiem auto stasta brinumus visvairak.

 

Es neesmu sēdējis pie stūres vecam BMW, bet man tava "argumentācija" arī nepārliecina. Pakaļas piedziņa ziemā ir nedrošāka nekā priekšpiedziņa. Uz ielas sportiskai braukšanai nav vietas, jo tur ir gājēji, vecas tantiņas un māmiņas ar bērnu ratiņiem. Es jau šoziem redzēju kā šie vecie bembji sānslīdēs rāva pilsētā 90 grādu līkumos - nu izskatās gaužām tizli un neprofesionāli, pat neizskatījās, ka šie to dara speciāli. Jā, tā ar laiku varētu ietrenēties uz auto "savākšanu" gan. :)

Link to post
Share on other sites

@maiss ->Cik tev gadu?

 

Tu tak džekiņ pilnīgi neko nesaproti no mašīnām :D Par remontiem muļķības. Kapēc tad visi komercauto Sprinter,crafter,iveco,caravelles un pat tie paši opel reno busiņi visi(99%) ir dīzeļi ? Viņi dienā nobrauc 100x vairāk nekā tu aizbraucot uz 333 paslīdēt ar savām lisajām riepām!

 

Tu neko nesaproti nejau bendzina paterinja deel bet gan griezes momenta deel jo siem dizeliem max aatrums vienalga ir paredzeets aptuveni 100-140Km stundaa vinjam ir vajadziga momentaanaa jauda kas dizelim ir izteiktaka piemeers:

BMW e36 2.5 dizelis 143 PS (105 kW; 141 hp) @4600 rpm 280 N·m (210 lb·ft) @2200 rpm

BMW e36 2.5 bendzins 92 PS (141 kW; 189 hp) @5900 rpm 245 N·m (181 lb·ft) @4200 rpm

 

Taapec arii kad tev buus piekrauts auto tevi neinteresees cik ir max atrums ko principaa sinii gadiijumaa nosaka zirgaspeeki bet gan N*M, lai tu vari izkusteeties no vietas ar savaam 3 tonnam.

Runajot par remontiem es pie bralena servisa ne vienu reizi vien esmu pastradaajis(piepelniijies) so to par auto jau zinaashu un kaadas ir izmaksas. Ja netici man uzzvani uz jekuru servisu un apjautajies cik % maksaa dizelu remonts pret bendzinieku......

Pirms postee nakamo gudribu izlasi vismaz vienu gramatu par savu kaarteejo jautajumu.

 

@Mezavecis

Piemeram man ir starpiba ko es perku vai nu jaunu zem 10 gadi nopistu grabazu bez nekaa vai vecu bet atremontetu auto ar garantiju. Man te kolegim ir e28 kurs katru gadu iziet tehnisko ar 0 punktiem tas auto ir vecaks nekaa es un ko tas nozimee kad uzreiz ir suuds?

Ja iet runa par lizingu tad 3000ls kategorija nav ko dariit seit buus vai nu veci(virs 10 gadi) normali auto vai jauni, bet nopisti un kuru noperkot buusi nelaimiigs.

WW polo vai kaut kads IQ sikais auto ziemaa ar visu priekseejo velkoso sanes deel auto viegluma, kaa arii neviens seit nerunaa par drossibu, pameegini ar tiem mazmotora auto ieklut avarija no taa auto un tevis nekas paari nepaliks, tai pat laikaa visi BMW soferi ir dziivi.

 

@Parejie gudrinieki

Ja man kaads meeginaas iestaatiit, ka var nopirkt WW golfu ar normaalu dizelu motoru 3k robezas ne vecaku ka 10 gadi ludzu stāstieji perku 2 nopietni.

Edited by kazarma
Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Lai arī mana tagadējā tačka ir BMW un arī nākamā tāda būs, bet tie 2200Ls atbilst antikvāra vērtībai. Pastāsti, kāds rīzons ir pirkt 16 gadus vecu mašīnu? Tur neviena līzinga kompānija nedos finansējumu. Viņa var izskatīties kaut perfekti, bet gadu skaitu tas nesamazinās. Ilgtermiņā ikdienas ekspluatācijai neviens normāls nepērk mašinu, kurai virs 10 gadiem. E36 vairs nerullē.

 

Tava motivācija lietot BMW? Izskats, pakaļas piedziņa, pirmais čalis ciemā?

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Javeris, kādreiz pabrauc ar BMW un tad paklausīsimies tavu objektīvo nevis subjektīvo viedokli :)

Link to post
Share on other sites
KinDzaDza

...Krustevs nopirka Skodu 1.9 lielijas ar savu paterinju 3,9l/100Km un bac turbina noklapejas turbina 700ls, remonts ari kaut ko maksaja un reku seku viss ietaupijums pazuda pat bija minuss .

Nevajag liet TD sūdīgu minerāleļļu, tad turbīna nenobeigsies!

Un 700,- Ls par remontu - tas nu gan ir stipri pārspīlēts!!!

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Pavisam vienkārši - man patīk BMW dinamiskums un pakaļpiedziņa, kuru var izjust un kontrolēt. Ar stāvumu ciemā nav nekāda sakara. Esmu braucis ar dažādiem brendiem, bet jūtos ērti šajā.

Tava motivācija lietot BMW? Izskats, pakaļas piedziņa, pirmais čalis ciemā?

Link to post
Share on other sites

dizeliem max aatrums vienalga ir paredzeets aptuveni 100-140Km stundaa vinjam ir vajadziga momentaanaa jauda kas dizelim ir izteiktaka piemeers:

BMW e36 2.5 dizelis 143 PS (105 kW; 141 hp) @4600 rpm 280 N·m (210 lb·ft) @2200 rpm

BMW e36 2.5 bendzins 92 PS (141 kW; 189 hp) @5900 rpm 245 N·m (181 lb·ft) @4200 rpm

 

 

max ātrums pilnīnīgi pietiek. ar 110km/h ... tu man nevienu - neesi pateicis... par savām momentānām jaudām paskaidro detalizētāk. nesapratu ko tu ar to gribēji teikt

Link to post
Share on other sites
e = d

Nu gan.

Paradi man auto ar

1)Pilnaakaa M-pakete Bamperi, slieksni, spoguli, salons, sture, klokis utt, (melnais salons)!!!!, adas sedekli apsildamie.

2)Dalita klima elektroniska, pilnais OBDC, kruizs

3)Litaki

4)Svaiga TA ar nomaksatiem nodokliem !!!!!!!!!

5)Manualis !!!!!!!!

6)Nekas nav nopists!!!!!!!!! un pardodu, jo beidzot parsezos uz motociklu.

Atrod ekvivalentu pa 2200ls varu sadereet ka apstāsti****

Saremontets sim auto ir viss.

 

600Ls no tavas cenas ir pakešu cienītājiem. Tā ir samērā šaura loka publikai un tikai tajā tu vari cerēt saņem savu virscenojumu. Pārējiem 99% autobraucēju tas galīgi neko neizsaka. Tikai sola iespējams problēmas ar bedrēm un urljikiem, kam patīk visu aplasīt.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Es arī braucu ar vecu mašīnu, arī skati izeju bez problēmām, bet rūsa nepaliek mazāk un ieguldīt mežonīgus līdzekļus tās mazināšanā (likvidēt ir neiespējami) ir vienkārši nerentabli. Fāter brauc ar 25 gadus vecu mersedesu. Tas ir ok retro cienītājiem, kuriem patīk klasiskas vērtības, bet kas pērk mašīnu ikdienas lietošanai - nav tā vērts.

Piemeram man ir starpiba ko es perku vai nu jaunu zem 10 gadi nopistu grabazu bez nekaa vai vecu bet atremontetu auto ar garantiju. Man te kolegim ir e28 kurs katru gadu iziet tehnisko ar 0 punktiem tas auto ir vecaks nekaa es un ko tas nozimee kad uzreiz ir suuds?

 

Tas ir tāds pats mīts, ka jebkurai jaunai hātei jāmaksā virs 100'000Ls. Ir jāanalizē defekti. Nopists-nenopists ir tāds vispārīgs apzīmējums. Vienam nopists nozīmē to, ka bremžu kluči nodiluši, citam, ka no 4 stobriem 1 tikai rukā, kam savukārt ir vēl vismaz 10 iemesli, kāpēc tie nestrādā.

Ja iet runa par lizingu tad 3000ls kategorija nav ko dariit seit buus vai nu veci(zem 10 gadi) normali auto vai jauni bet nopisti un kuru noperkot buusi nelaimiigs.

Edited by Mežavecis
Link to post
Share on other sites

@maiss

dizeliem max aatrums vienalga ir paredzeets aptuveni 100-140Km stundaa vinjam ir vajadziga momentaanaa jauda kas dizelim ir izteiktaka piemeers:

BMW e36 2.5 dizelis 143 PS (105 kW; 141 hp) @4600 rpm 280 N·m (210 lb·ft) @2200 rpm

BMW e36 2.5 bendzins 92 PS (141 kW; 189 hp) @5900 rpm 245 N·m (181 lb·ft) @4200 rpm

 

max ātrums pilnīnīgi pietiek. ar 110km/h ... tu man nevienu - neesi pateicis... par savām momentānām jaudām paskaidro detalizētāk. nesapratu ko tu ar to gribēji teikt

 

Atvainojos runashu netehniski, lai cilveks saprot.

Kaa jau pats teici visas fuures un kravinieki ir diizeli pareizi? Taatad jautaajums ir kaapeec? Tapec, ka tavam auto motoram ir jaaizvada enerergija liidz ritenjiem, to var izdariit aatri un leeni un taadaa veidaa ieguut vai nu vairaak jaudas vai nu lielaku maksimaalo aatrumu. Kad auto ir piekrauts tas sver daudz un atteicigi ir nepiecieshama liela saakotneejaa energija lai to izkustinaatu. Ja griezes moments buus paaraak mazs tu a)sadedzinaasi sajuugu un paliksi uz vietas b) dedzinaasi sajuugu un no vietas izkusteesies leeni, kas beigas novedis pie a) varianta un kalna ja apstasies tad buss viss jo uz prieksu netiski. Taapeec arii tiek izveeleeti diizeli jo tiem ir dabiski lielaaki griezem momenti BET jaatceras, ka turbiina straadaa vai dod "uzraavienu" tikkai noteiktaa regionaa taapeec te jau saak paraadiities viens no diizela miinusiem. Tas taa iisumaa.

 

Interesanti kad bija 1990 un sie auto bija topaa tad ko visi bija nenormaali? Sis vispaar skaitaas gimenes auto e36 (sedans, vai universaals) ko tad teikt par 5 un 7 seeriju ar vinju 4.0 un 5.0 motoriem tipa omishu auto ? :D?

 

@tankalis

 

Piekriitu M-paka ir daarga bet vismaz uz cela atskiries un atteiciigi auto labi izskataas gaumes lieta, bet kaapeec gan neveeleeties, lai auto labi izskataas?

Edited by kazarma
Link to post
Share on other sites

nezinu nevienu normālu čali kas brauktu ar e36. drifter aparāāts un tas arī viss

 

Kurš tad ir "normāļu čaļu" aparāts ?:):)

 

Bet vispār jau tas ir offtopiks.

Link to post
Share on other sites
Gestapo

Atbrauc un paskaties pirms dr*** nekas negrab neklab nav ruslana un par tadu komplektaciju 2200ls ir par sviestmaizi... Sadam auto 2800ls+ butu ok.

Man Tu vari neļurināt, ja Tev tas auto būtu tik "superforšinš", Tu viņu necenstos pārdot. Un 18 gadus vecs e36 ir 18 gadus veca miskaste. Es saprotu, ja tiešām tik likts iekšā nežēlojot, bet tehniskās apskates dati uzrāda, ka Tu tā nedari.

Šis varētu būt piemērs, kad par vecu auto var prasīt daudz. Tavs nav tas gadījums.

 

Bet nu veiksmi andelē, ceru paņems kāds urla un būs laimīgākais čalis savā guļamrajonā.

Link to post
Share on other sites

@mafijs

 

Nenem vinju galvaa vinam laikam pat tiesiibu nav. Ja reiz staasta cik dizelis maksa bet reali nezin atskiriibu starp bendziinu un diizeli tip tautas miits diizelis > bendziinu. :D

Link to post
Share on other sites

Normāls e36 tā arī maksā - NO 1.7k un UZ augšu. Drošvien dažiem opelistiem tas sirsniņu aizskāra, ka vecs bmw maksā tikpat cik viņu 2001+ Astra vai līdzīga ļerkata :D

Link to post
Share on other sites

@Gestapo

 

Atkaartoshos es necensos apist vari atbraukt un pats personiigi paarbaudiit varam uz tava reekina pat nobraukt pilnu baaku, ja atradiisi kaut vienu probleemu es tev par to samaksaashu un probleemu neveersiishu. Es dabuju moci un sis auto vienkaarsi staav taapeec, lai nav taa ka ne man ne citam paardodu.

Edited by kazarma
Link to post
Share on other sites
Mezavecis

kazarma, tā M-paka ir tikai bling blings. Reperi arī apkarinās ar ķēdēm, bet tas nenozīmē, ka ķēdes ir kļuvušas par modes ikonu, kas radītu pievienoto vērtību. Personīgi man pilnīgi vienalga, vai autiņam tāda ir vai nav.

Edited by Mežavecis
Link to post
Share on other sites

nezinu nevienu normālu čali kas brauktu ar e36. drifter aparāāts un tas arī viss

A ar ko tad braukā normāli čaļi? Ar audi 80 vai golf 3, kuriem komplektā nāk maiss, kurš ir jāliek galvā kad brauc pie stūres, lai paziņas pēkšņi neierauga un neatpazīst? :D Edited by shad
Link to post
Share on other sites

@mezavecis

 

Nu kondiska, litaki arii tad jau ir bling bling taa nu taas lietas maksaa taa pat kaa PC smuki korpusi.... Bet interesanti kaapec cilveeki peerk? Bez tam taa ir gaumes lieta vai nu gribi labi izskatiities vai nee.

Edited by kazarma
Link to post
Share on other sites

A ar ko tad braukā normāli čaļi? Ar audi 80 vai golf 3, kuriem komplektā nāk maiss, kurš ir jāliek galvā kad brauc pie stūres, lai paziņas pēkšņi neierauga un neatpazīst? :D

 

1. Brauc ar dīzeļiem.

Opeļos esot jāslējās no pazīstamajiem :) ar e36 pazīstamie slēpsies no tevis ;)

2.are36 brauc vai nu BAIGAIS entuziasts vai zini tāds saulenēs ar skaļu muzonu un domā ka jebkurā situācijā savāks mašīnu. Mūsdienās ir divi varianti dīzelis/gāze. Viss vecs e36 nav ne ar ko krutāks par opeli. e36 ir tizlāks. Jo tie kas ar viņiem brauc. viņi domā ka tā ir ahujenā mašīna, sēž ar apmierinātu seju un blato. e36 ir tikai autosportam vajadziga masina. esa domaju ka e36 aizmugrejiem pasazierim ir mazak vietas neka golf5.

Edited by maiss
Link to post
Share on other sites

@maiss

 

Mr. objektivais domat var daudz bet ja neesi braucis ar dizeli/bendzinu vienas serijas un markas, vai ar to pashu e36 tad tavs viedoklis ir 0 veerts. ->>>esa domaju ka e36 aizmugrejiem pasazierim ir mazak vietas neka golf5.

Link to post
Share on other sites

Njaa....panesās. BMW rulzzz...aizmugures piedziņā....jāāa līkumos uzspiežam un slīīd...aahhh....

 

Ja nobraukums neplānojas liels, tad dīzeli neņemtu.

Es skatitos uz Golfu, astru(bet sēdekļi ir sūnaini) toyota corolla hetčbeku(03-05 gadam pa 3KLS var izrakt), honda civic 03,04 gads izskatās švakāk kā corola - nu vismaz man tā šķiet.

Link to post
Share on other sites
androidz

Nevajag ļaļakatj,Nav ne vainas pakaļpiedziņai, tāpat nav slikta priekšpiedziņa, bet 4x4 ir vislabāk :>

Kas tas vispār par absurdu apgalvojumu lol?

Da ladna, manis pēc, aizmirsu pielikt imho, tas tiesa. Bet reāli topika kontekstā man liekas priekšpiedziņa būtu piemērotāka. Pārāk daudz esmu stumdījis aizmugurpiedziņas auto pēdējās divās ziemās. Pie tam tādās vietās, kur ar saviem drapakiem braucu un ne prātā nenāca iesēst. Bet protams daudz ko izsaka svarīgākā starplika mašīnā un riepas. Ar tomātu, kad nevar iešūpoties vispār vāks.

 

Nebūtiska korozija..., bija man divi auti ar nebūtisku koroziju iegādes brīdī, pēc divām ziemām tā nebūtiskā korozija pārvērtās par ļoti būtisku koroziju. It īpaši 3-ais golfs, tas ir vienkārši vāks kā rusiņai viņš garšo. No citas puses braukt tas netraucē...

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Vēl labāk izskatās E60 bez visiem pribambasiem, tikai parasti stāsts tāds, ka vajag vairāk līdzekļus, lai varētu iegādāties. Vecos autiņus pērk tikai attīcīgais kontingents, respektīvi, jaunieši, un veco autiņu restaurācija ir tāds pats moddings, diemžēl šis dzīvesveids ir piemērots tiem, kas saprot no autiņiem, ar to nodarbojas, nevis es nopērku restaurētu E30 un automātiski esmu kruts. Pārējā izpildījumā ir parasts šķūnings.

Bet interesanti kaapec cilveeki peerk? Bez tam taa ir gaumes lieta vai nu gribi labi izskatiities vai nee.

 

Ar Opel Insignia būtu krutāks par jebkuru E36 bembistu :)

Opeļos esot jāslējās no pazīstamajiem :)

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Tie bembisti ir interesanta tauta! :D Mani secinājumi par bembistiem:

1) samērā maz gadu vai arī domāšana tāda pusaudžu cienīga,

2) no visiem bembistu argumentiem neredzu galvenos ikdienas braukšanai ceļu satiksmē, kurā eksistē tāda liet kā ceļu satiksmes noteikumi - praktiskums, ekonomija, drošība,

3) BMW ir vērtīgs, tajā cilvēks jūtas kā cilvēks, citos autos "jākaunas". Absolūtas muļķības, man būtu kauns drīzāk braukt vecā BMW - jo par šitiem stereotipi sabiedrībā ir diezgan nopietni izveidojušies! :D

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Ofttopic ON

 

Nedod tautai brīvdienu, bet iedod kādu BMW aprunāt. :)

To arī veicina žurnaļugas - ja tik kādā negadījumā ir iesaistīts BMW markas auto - tas tiek īpašii zcelts virsrakstā.

Čakiem norisiem ta ir kā saldēdiens ;)

Starpcitu - tieši tādus pašus čaka norisa cienīgus izteicienus var teikt par gofiem, pasātiem, volvo. Pietiekami daudz tādu "džigitu" esmu redzējis.

 

Offtopic OFF

Link to post
Share on other sites
darklight

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra/dimie.html Ar šādu es braukāju - ērts, ietilpīgs, patēriņš normas robežās, tikai varētu vēlēties vairāk dinamikas.

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra/bimkk.html Lūk gandrīz tāds pats, tikai šim dinamikas būtu pietiekami.

Vispār ar to budžetu ir tā - var paņemt autiņu pa visiem 3K. Bet var paņemt pa 2K un atlikušo štuku ieguldīt visu slēpto vainu remontam, kas izlīdīs jebkuram lietotam autiņam. Toties pēc tam tev tas 2K autiņš būs ideālā stāvoklī, atšķirībā no 3K autiņa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...