Jump to content

Recommended Posts

Guest Javeris

Ofttopic ON

 

Nedod tautai brīvdienu, bet iedod kādu BMW aprunāt. :)

To arī veicina žurnaļugas - ja tik kādā negadījumā ir iesaistīts BMW markas auto - tas tiek īpašii zcelts virsrakstā.

Čakiem norisiem ta ir kā saldēdiens ;)

Starpcitu - tieši tādus pašus čaka norisa cienīgus izteicienus var teikt par gofiem, pasātiem, volvo. Pietiekami daudz tādu "džigitu" esmu redzējis.

 

Offtopic OFF

 

Domā? Varbūt, bet vai šis raksts tavuprāt būtu tad meli?

http://auto-tehnika.delfi.lv/auto_latvija/visneapzinigakie-ir-19-lidz-27-gadus-veci-bmw-auto-ipasnieki.d?id=39000845

 

Citēju:

"Kā liecina LTAB dati par laika posmā no 2010.gada 1.jūnija līdz 2011.gada 31.maijam izraisītajiem un LTAB pieteiktajiem negadījumiem, neapzinīgākā auto īpašnieka prototips varētu izskatīties šādi: 19 līdz 27 gadu vecs cilvēks, kas dzīvo vai strādā Rīgā un brauc ar pelēku vai melnu "BMW" markas auto."

 

Bembisti tik tiešām statistiski izraisa visvairāk avāriju un tas ir tikai loģiski, jo viņi ir bravūrīgi, vieglprātīgi un bezatbildīgi. Pie tam, pakaļas piedziņa nelabvēlīgos laika apstākļos tam par labu nemaz nenāk...

 

Tas būtu mans pretarguments pārmetumiem, ka es aiztieku bembistus. Bet bembisti tā arī neko nav spējuši likt pretim BMW "praktiskumam", "ekonomijai" un "drošībai"!?

 

http://www.ss.lv/msg...stra/dimie.html Ar šādu es braukāju - ērts, ietilpīgs, patēriņš normas robežās, tikai varētu vēlēties vairāk dinamikas.

http://www.ss.lv/msg...stra/bimkk.html Lūk gandrīz tāds pats, tikai šim dinamikas būtu pietiekami.

Vispār ar to budžetu ir tā - var paņemt autiņu pa visiem 3K. Bet var paņemt pa 2K un atlikušo štuku ieguldīt visu slēpto vainu remontam, kas izlīdīs jebkuram lietotam autiņam. Toties pēc tam tev tas 2K autiņš būs ideālā stāvoklī, atšķirībā no 3K autiņa.

 

Cenas jau labas, bet man tas otrais nepatīk, jo divas durvis (vai trīs hečbeka variantā) man neder, ciest nevaru, ka aizmugurē sēdošiem jāiekāpj caur priekšdurvīm!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 822
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    50

  • mafijs

    36

  • androidz

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ekspluatācijas izmaksu ziņā - mums viens no ģimenes auto ir Opel Astra 1.7D (isuzu,pareizais) - patēriņs ir lielisks, remonti ir lēti , braukt var. Aizmugurē vietas ir vairāk kā golfā un dažos citos mazauto. Maksā arī lētāk par golfu parasti. Es protams nesaku ka Astra komforta ziņā ir pielīdzināma Audi vai BMW , taču ekspluatācijas lētums visu atsver.

Man kā opel īpašniekam liekas ka runas par opel kā par grabažu nav tomēr ļoti pamatotas.

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Ekspluatācijas izmaksu ziņā - mums viens no ģimenes auto ir Opel Astra 1.7D (isuzu,pareizais) - patēriņs ir lielisks, remonti ir lēti , braukt var. Aizmugurē vietas ir vairāk kā golfā un dažos citos mazauto. Maksā arī lētāk par golfu parasti. Es protams nesaku ka Astra komforta ziņā ir pielīdzināma Audi vai BMW , taču ekspluatācijas lētums visu atsver.

Man kā opel īpašniekam liekas ka runas par opel kā par grabažu nav tomēr ļoti pamatotas.

 

Kura gada Opel un kādas virsbūves jums ir?

 

Starp citu, samērā jaunie Ford Focus izrādās samērā lēti (ap 3000Ls, ņemot vērā, ka aptuveni tikpat veci VW Golf 5 maksās vismaz 4000Ls), piemēram:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focus/bbpmdg.html

 

Ko sakāt par tiem?

 

Neesmu pilnībā atmetis arī Volvo variantu. Pagaidām par tiem te maz izteikušies.

Opel vs. Ford vs. VW/Škoda vs. Volvo ...

Link to post
Share on other sites
Inspektors Caps

Veca mašīna ir un paliek veca mašīna. Tā var būt remontēta n-reizes, bet nevar mainīt faktu, ka tā ir morāli un praktiski krietni novecojusi, kaut vai drošības standartu ziņā! Ne velti lietoto auto izvērtēšanas saitos automašīnas, kas vecākas par 1998. izlaidumu gadu pat neapskata!

Tā gluži viennozīmīgi tas nav gan!

 

Paņemsim par piemēru Volvo 850/S/V70. Vispirms praktiskā puse. Ļoti uzticams, virsbūve nerūsē vispār, vadi nepūst/nelūzt, degvielu rij tik pat cik 10 gadus jaunāki tādas pašas klases/masas/jaudas auto. Ekspluatācijas izdevumi vidēji vai pat jau mazi, jo detaļas, kā jau vecākam auto, paliek ar vien lētākas. Morālā puse. Komfortabls, ir daudz ekstras, tehnoloģiski vēl ar vien moderns. Vajag piemērus? ABS, SRS (drošības spilveni), spoguļu un aizmugurējā loga apsilde (jo ziemeļu auto) vispār tiem ir standarts - nav komplektācijas bez tā. Tāpat principā gandrīz visiem ir visi elektriskie logi, elektriski regulējami spoguļi, kondicionieris vai klimata kontrole, elektriska lūka (kam vispār ir), kruīza kontrole un citas tā saucamās "ekstras". Daļa autoražotāju vēl šodien tās pasniedz kā baigās ekstras. Tad vēl, piemēram, iešprice - VW, pat Audi un citi 90-ajos taisīja visādas mehāniskās šprices, monošprices un kādas tik drazas vēl ne, kamēr Volvo jau 91. gadā vienkārši bez variantiem visiem dzinējiem izmantoja tikai elektronisko daudzpunktu (uz katru cilindru) iešprici, līdz kam šodien beidzot ir tikuši arī visi pārējie.

 

Jā, 10+ gadus vecam auto Tev ir jāpieliek roka un ir lietas, kas ir jānomaina. Bet saliec kvalitatīvas detaļas un brauc atkal n-tos gadus, līdz tiešām būs pieejams kas principiāli jauns. Un pa to laiku ar ļaunu smīnu vēro priekšā braucošos 10 gadus jaunākos auto, par kuriem vēl tiek maksāta liela nauda līzingam, bet tie JAU pūst Tavā acu priekšā. Auto jomā kopš 90-ajiem reāli ir bijusi TIKAI VIENA inovācija - elektroniskā iešprice dīzeļiem un tiešā iešprice benzīnniekiem. Viss! Pārējais ir mārketinga fufelis! Vēl attīstījusies ir tikai nedalāmā kvalitātes, resursa un izmaksu samazināšana kopā ar jauno auto rezerves daļu cenu mākslīgo uzpūšanu.

 

Tas nu tā - vienkārši viela apdomai...

 

P.S. Volvo 4xx/S/V40 nepieminēt - tie nav Volvo.

Link to post
Share on other sites

man būtu kauns drīzāk braukt vecā BMW - jo par šitiem stereotipi sabiedrībā ir diezgan nopietni izveidojušies!

 

Da ne tikai par veciem. man paziņai darbs iedeva e60, viņas komentārs - "sākumā bija kauns draugiem rādīties, pēc tam pieradu". Nu ko lai padara, ka tā ir mašīna ar ko visvairāk mīl pārvietoties visādi "neadekvāti" tipiņi. Es nesaku, ka visi bmw braucēji ir tādi, bet % noteikti vairāk kā jebkurai citai markai.

Link to post
Share on other sites

Ford Focus 2000.g. 1.8 TDI

Opel Astra

VW Golf

 

BMW, Mersedesu un Volvo diezin vai vajag cilvēkam, kas skatās tikai uz degvielas patēriņiem un remontu izdevumiem.

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Jā, 10+ gadus vecam auto Tev ir jāpieliek roka un ir lietas, kas ir jānomaina. Bet saliec kvalitatīvas detaļas un brauc atkal n-tos gadus, līdz tiešām būs pieejams kas principiāli jauns. Un pa to laiku ar ļaunu smīnu vēro priekšā braucošos 10 gadus jaunākos auto, par kuriem vēl tiek maksāta liela nauda līzingam, bet tie JAU pūst Tavā acu priekšā. Auto jomā kopš 90-ajiem reāli ir bijusi TIKAI VIENA inovācija - elektroniskā iešprice dīzeļiem un tiešā iešprice benzīnniekiem. Viss! Pārējais ir mārketinga fufelis! Vēl attīstījusies ir tikai nedalāmā kvalitātes, resursa un izmaksu samazināšana kopā ar jauno auto rezerves daļu cenu mākslīgo uzpūšanu.

 

Izklausās pēc tekstiem "vienos vārtos", līdzīgi kā bembistu stilā - "15 gadus vecais Volvo ir kūl, pārējais viss sux".

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Ford Focus 2000.g. 1.8 TDI

Opel Astra

VW Golf

 

BMW, Mersedesu un Volvo diezin vai vajag cilvēkam, kas skatās tikai uz degvielas patēriņiem un remontu izdevumiem.

 

Ir tāda lieta, ka degvielas patēriņam jābūt pietiekami ekonomiskam - nu nebraukšu es ar auto, kurš uz šosejas tērē 10l/100km, parēķini, kāda atšķirība tā ir pie šīsdienas degvielas cenām pret auto, kas tērē 6l/100km!? Kas attiecas uz remontu izdevumiem - labāk ir, ja ir dārgas detaļas, bet jāremontē reti.

 

Lai ilustrētu degvielas patēriņa atšķirības dzīvē, ņemsim par piemēru maršrutu Rīga - Valka (160km).

Auto, kas tērē benzīnu 10l/100km notērēs cik? Šobrīd cena ir ap 1.06Ls/l. Pieņemsim, ka cilvēks sestdien aizbrauc no Rīgas uz Valku, pabraukā tur nedaudz pa Valkas apkārtni (30km) un svētdien atpakaļ uz Rīgu.

160 + 160 + 30 = 350km

10l/100km tas būs 37.10LVL

6l/100km tas būs 22.26LVL

 

14.84LVL jeb nepilnu 15 latu atšķirība vienā nedēļas nogales izbraucienā nav pietiekams arguments, kāpēc būtu nepieciešams taupīgs auto???

Link to post
Share on other sites

par tēmu dārgie dīzeļa remonti - ar veco A6 2.5TDI(R5) nobraucu 180k. degvielu tērēja vidēji ~7l. Analogs benzīns tērētu ~2-3l vairāk. Un tad parēķinam, ka uz tiem 180k esmu degvielā vien ietaupījis 3k+lvl.

nekādu specifisku dīzeļa kaišu nebija, sūknis/turbīna tā arī nenoklājās. Un pat ja būtu noklajušies, par tiem 3klvl es tos 3x varētu saremontēt un vēl palikt +.

Link to post
Share on other sites

Kā kuram.

Man personīgi patēriņš nav svarīgs un nerēķinu cik sanāk ietaupīt, ja nebremzē tik daudz, ja negāzē, ja nav automāts, ja neslēdz kondicionieri, ja ja ja ja....

 

Savā laikā bija Ford Focus 1.8 TDi

Ziemā leca bez jebkādām problēmām, ietilpīgs (avants), patēriņš 5L/100km, uz štrāses pat 4

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Savā laikā bija Ford Focus 1.8 TDi

Ziemā leca bez jebkādām problēmām, ietilpīgs (avants), patēriņš 5L/100km, uz štrāses pat 4

 

Ir dzirdēts, ka Ford mūžs esot līdz 200'000km. Pēc tam viss brūk nost pēc kārtas un jāmaina gandrīz visa ritošā daļa.

Link to post
Share on other sites

Ir dzirdēts, ka Ford mūžs esot līdz 200'000km. Pēc tam viss brūk nost pēc kārtas un jāmaina gandrīz visa ritošā daļa.

Nu to es nevaru nedz apstirpināt, nedz noliegt, neesmu nekāds Ford inženieris

Ritošā jāmaina bū visiem autiņiem, lai ko tu iegādātos, jo ceļi mums ir tādi kā ir, ja iepriekš pavirši remontēts auto un saliktas ķīnas detaļas (ka tik lētāk), tad iespējams būs jāiegulda vairāk kāposta pēc tam. Vismaz focusam, astrai un golfam nav padsmit sviras ko mainīt, ka ir lielākam klasēm ;)

Man pie 200 motors leca -30 grādos un viss čiki piki, tas, ka bemžu diski jāmaina, kāda bukse, pirksti un tādas lietas, man neliekās, ka var nosaukt par brukšanu nost :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Kā kuram.

Man personīgi patēriņš nav svarīgs un nerēķinu cik sanāk ietaupīt, ja nebremzē tik daudz, ja negāzē, ja nav automāts, ja neslēdz kondicionieri, ja ja ja ja....

 

Mūsu laikos, kad degviela maksā virs 1 Ls litrā šādi runāt ir pat noziedzīgi...

 

Nu to es nevaru nedz apstirpināt, nedz noliegt, neesmu nekāds Ford inženieris

Ritošā jāmaina bū visiem autiņiem, lai ko tu iegādātos, jo ceļi mums ir tādi kā ir, ja iepriekš pavirši remontēts auto un saliktas ķīnas detaļas (ka tik lētāk), tad iespējams būs jāiegulda vairāk kāposta pēc tam. Vismaz focusam, astrai un golfam nav padsmit sviras ko mainīt, ka ir lielākam klasēm ;)

Man pie 200 motors leca -30 grādos un viss čiki piki, tas, ka bemžu diski jāmaina, kāda bukse, pirksti un tādas lietas, man neliekās, ka var nosaukt par brukšanu nost :mrgreen:

 

Droši vien viss sāka brukt pēc tam, kad pārdevi (pircēja Mērfija likums).

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Kāds nevar šo trollošanas topiku aizklapēt?

 

Kāds trollošanās topiks? Es meklēju auto. Šobrīd gaidu atbildes par Volvo S70 lietošanas izmaksām, Ford un Opel izturību un lietošanās izmaksām kā arī dažādus citus ieteikumus. Tai skaitā, padomus, kā pārbaudīt auto pirms pirkšanas.

Link to post
Share on other sites
Gestapo

Fords tak neiet vairāk par 200k, bmw nemitīgi izslīd utt, tev jāpaliek pie sabiedriskā transporta.

Link to post
Share on other sites

Mūsu laikos, kad degviela maksā virs 1 Ls litrā šādi runāt ir pat noziedzīgi...

Ja grib skatīties kvalitatīvi filmu - tad iet uz kino un neskaita kapeikas, cik var ieekonomēt pa mēnesi to nedarot. Kas kaut ko saprot no alus, tas neizvēlās lētos čurūdeņus utt. Katram savs, katram savs fetišs, citam svarīgāk ir nopirkt velo pa 1000Ls un katru sūdeli labot servisā pa labiem cipariem, bet mašīnu par sūdu saukt, jo jāizterē 20Ls par buksīti :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Fords tak neiet vairāk par 200k, bmw nemitīgi izslīd utt, tev jāpaliek pie sabiedriskā transporta.

 

BMW galvenā problēma ir salīdzinoši lielās lietošanas izmaksas, ko bembisti tā arī joprojām nav atspēkojuši. Fordisti varētu pastāstīt, cik ir jāiegulda Fordā, kad viss pēc kārtas sāk lūzt.

Pats brauc ar sabiedrisko?

 

Ja grib skatīties kvalitatīvi filmu - tad iet uz kino un neskaita kapeikas, cik var ieekonomēt pa mēnesi to nedarot. Kas kaut ko saprot no alus, tas neizvēlās lētos čurūdeņus utt. Katram savs, katram savs fetišs, citam svarīgāk ir nopirkt velo pa 1000Ls un katru sūdeli labot servisā pa labiem cipariem, bet mašīnu par sūdu saukt, jo jāizterē 20Ls par buksīti :mrgreen:

 

Absurdi salīdzinājumi. Kur teikts, ka rijīgāks auto būs kvalitatīvāks? Velo pa 1000Ls būs lētāks uzturēšanas izmaksās (ieskaitot visus servisus) par jebkuru auto.

Link to post
Share on other sites

mans rezumējusm, ja lietotas auto (vecāks par 5 gadi) - prātīgio rēķināt vismaz 50 ls mēnesī remontiem (nekad nezini kas nobirs un kad, var 3 mēneši nekas nenobirt un pēts tam - hlabis ieberziens).

Tātad MĒNESĪ:

50ls - remonti;

60-100 Ls - DEGVIELA (CIK NOBRAUKSI - TIK BŪS)

Ja līzings - tad vēl x lati,

ja kasko - tad vēl x lati,

ja stāvvieta - tad vēl x lati.

 

Gadā :

TA =100Ls

OCTA = 40Ls

Riepas=x ls

Logu šķidumi,

birstes,

lampiņas,

vismaz viena apkope= 50-100ls

Link to post
Share on other sites

BMW tev nav vajadzīgs. vienkārši aizmirsti tādu opciju.

 

Un es nerakstīju, ka rijīgāks auto būs kvalitātīvāks, es rakstīju, ka katram ir savs fetišs un katram ir savas iegribas un katrs izvēlas pats, par ko maksāt vairāk.

Mana iegriba ir dinamiski braukt un es jūtos mašīnā ērti. Es nebraukšu ar Fiat Punto vai Ford Fiesta tikai tādēļ, ka var ietaupīt litru degvielas.

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

BMW tev nav vajadzīgs. vienkārši aizmirsti tādu opciju.

 

Un es nerakstīju, ka rijīgāks auto būs kvalitātīvāks, es rakstīju, ka katram ir savs fetišs un katram ir savas iegribas un katrs izvēlas pats, par ko maksāt vairāk.

Mana iegriba ir dinamiski braukt un es jūtos mašīnā ērti. Es nebraukšu ar Fiat Punto vai Ford Fiesta tikai tādēļ, ka var ietaupīt litru degvielas.

 

Ko nozīmē "litru degvielas"? Vidējais patēriņš 12l/100km vai 7l/100km jeb 5Ls uz 100km tev šķiet tāds "maznozīmīgs sīkums"?

Link to post
Share on other sites

Ko nozīmē "litru degvielas"? Vidējais patēriņš 12l/100km vai 7l/100km jeb 5Ls uz 100km tev šķiet tāds "maznozīmīgs sīkums"?

Jā - man tā šķiet, esmu ar mieru maksāt vairāk un braukt ar lielāku jaudu. Tas ir kas slikts?

 

Un par patēriņu vēl varētu padiskutēt, ar mazmotoru veicot apdzīšanas redlainā un ilgākā ceļa posmā, paēdīs vairāk.

Lai cik mazi motoriņi būtu, tāpat to benzīnu ēd +/- 6L/km un varāk, tas jau nemaz tik vērā ņemams ietaupījums.

Link to post
Share on other sites
Gestapo

Mans bavārietis apēd 6,4 litri dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem gada griezumā, nevis pēc datora datiem, bet pēc reālā ielietā daudzuma. Pilna bāka -> tukša bāka -> pilna bāka un tad kilometru skaits ar litriem.Turbīna maksā ap 700 ls, augstspiediena sūknis ap 600 ls, sprauslas ap 250 ls gabalā, gluži tikpat cik citiem kamonraila dīzeļiem, pārējais +/- tas pats, kas mersedesiem, audi vai citiem štruntiem.

Link to post
Share on other sites
Konstatators

Visu penteri nelasīju, bet kaut kur pavīdēja basņas, ka salīdzinoši vecs e36 ar lielo 2.8 bīdeli spēj ierakstīties 9,5 litros pilsētā? Nu nevajag tikai... Jebšu tur nepārtraukti ir 3,14sināšanās ne braukšana, jārēķina cik metri palikuši līdz krustam, kad jāsāk bremzēt u.t.t

 

Iespējams ir kāds notaupīts eksemplārs, kas nez kapēc ēd mazāk, bet lielākajā daļā gadījumu lielais 90. gadu bembja benzīns ēd riktīgu padsmitnieku pilsētā un nekā tur nevar padarīt. Par 3,5 benzīniem vispār nerunāsim...

 

Ja pat jaunajiem vāģiem nereti uzrāda kaut kādus mistiskos patēriņus, pie kaut kādiem īpašiem apstākļiem, bet reālajā dzīvē šādi apstākļi ir vai nu reti vai nemaz, tad ko runāt par padsmitgadīgiem pepelaciem..

Edited by S.Pidermans
Link to post
Share on other sites

E36 ir nevis salīdzinoši vecs, bet tiešām vecs :mrgreen:

Ja runā par ekonomiju un taupību, tad par to aparātu nevar būt ne runas. Un tas nav attiecināms tikai uz bmw, arī uz citām markām, nu nevar skatīties uz 15 gadus vecām mašīnām un domāt, ka brauks bēdu nezinot.

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

6.4l/100km jau būtu visnotaļ labs rādītājs. Jauda ir relatīvs jēdziens. Kur ir vajadzīga ikdienas braukšanā jauda? Lai apdzītu, lai vilktu pa ļoti slikta seguma ceļu vai bezceļu, lai pārvadātu daudz pasažieru vai smagas kravas. Ja visas šīs "ekstras" neplāno izmantot, izņemot apdzīšanu, tad kāda gan jēga no lielas jaudas?

Bet kas attiecas uz apdzīšanu - tāpat auto vadītājam ir jārēķinās ar to, kādā auto viņš sēž un apdzīšanu var veikt ar dažādas jaudas auto, ja tā tiek veikta pārredzamā vietā un pretimbraucošie ir pietiekoši tālu. Protams, agresīvā stila apdzinējiem tas nav pa prātam, bet es ieteiktu iepazīties ar Ceļu Satiksmes Noteikumiem, lai zinātu, kādās situācijās vispār drīkst apdzīt.

 

Visu penteri nelasīju, bet kaut kur pavīdēja basņas, ka salīdzinoši vecs e36 ar lielo 2.8 bīdeli spēj ierakstīties 9,5 litros pilsētā? Nu nevajag tikai... Jebšu tur nepārtraukti ir 3,14sināšanās ne braukšana, jārēķina cik metri palikuši līdz krustam, kad jāsāk bremzēt u.t.t

 

Iespējams ir kāds notaupīts eksemplārs, kas nez kapēc ēd mazāk, bet lielākajā daļā gadījumu lielais 90. gadu bembja benzīns ēd riktīgu padsmitnieku pilsētā un nekā tur nevar padarīt. Par 3,5 benzīniem vispār nerunāsim...

 

Ja pat jaunajiem vāģiem nereti uzrāda kaut kādus mistiskos patēriņus, pie kaut kādiem īpašiem apstākļiem, bet reālajā dzīvē šādi apstākļi ir vai nu reti vai nemaz, tad ko runāt par padsmitgadīgiem pepelaciem...

 

Piekrītu un te jau daudzi izteica domas, ka attiecīgā "Pārdod BMW" sludinājuma autors vienkārši grib apčakarēt, pārdodot dārgi vecu rijīgu BMW. Starp citu, pieļauju, ka taisni BMW rijīgums varētu būt iemesls kāpēc šis to patiesībā pārdod.

Link to post
Share on other sites

gadus 4 braukāju ar 3.0 V6 benzīna auto+tomāts (kādreiz atpakaļ - kad degviela ap .3Ls/l) = neatceros cik tur bija precīzi, bet trekno gadu korķos ar kondišku liekas savi litri 13 bija stabili, pat j anegāzēji :) 9.5 ir pasakas.

Tagad man ir 2.0d +tomāts. Vidēji ap 8 l/100k anāk pa pilsētu 90% braucot. ziemā visi 9.

Link to post
Share on other sites

Neticēsiet, bet ar to pašu BMW e46 M3 var brīvi palīst zem 10l/100km ārpus pilsētas. Un tas ir normāli braucot, ~100-110km/h.

 

Autor, Tev neviens nevarēs ieteikt tādu auto, kuram pilnīgi droši var teikt, redz, ņem šo, šis Tev būs ekonomisks, nelūzīs un visādi citādi labs. Jebkuram auto var kaut kas notikt pavisam negaidīti. Pēc paša pieredzes, kas gan pa lielam var nobrukt mašīnai, kurai knapi 60`000km nobraukums. 2 mēnešus pēc iegādes, automātiskā kārba nobruka. Shit happens, sataisam un baudam tālāk.

 

Un vēl neaizmirsti obligāti nopirkt videoreģistratoru, kurā uzfiilmēt visus CSN pārkāpējus un pamācīt viņiem CSN. Hrenovais teorētiķi. :punish:

Edited by ausux
Link to post
Share on other sites

lioelāka daļa useru braukā 90% pilsētā, tikai weekndos kaut kur izbrauc. Jā lielie motori ar saviem mazajiem abarotiem uz trases tērē maz. Ja nespaida pedāli. atceros, mustangam ar 4.6L motoru pie 120km/h bija knapi virs 1K tahometrs. Bet reālā dzīve ir pilsētā - un tur patēriņš pieaug.

Link to post
Share on other sites

Man jau neviens netic, ka dizeli dargi remontaa :D Nekas gan jau nopirks kaadu un tad naaks seit un raudaas mans dizelis peksni saaka riit ko man dariit!!! Bez tam 2.8l dzinejs 9.5l/100km nav pasakas... Nav ne sedans ne universals bet kupeja, kas pati par sevi ir biski vieglaka.

Edited by kazarma
Link to post
Share on other sites

sarežģītu tehnoloģisko dīzeli nevar pirkt ar nobraukumu virs 200k , mans viedoklis. Ja mazlietots - nu teiksim līdz 100k , problēmu nebūs ar sūkņiem etc.

Link to post
Share on other sites
Gestapo

Kāpēc nevar? Var, piem. turbīna iet ap 200k, ja pirksi dīzeli ar 300k, tad visticamāk viņa jau būs mainīta, utt.

Link to post
Share on other sites
Ronalds

Varu pakomentēt par lietošanas izmaksām gāze/ vs dīzelis.

 

Draudzenei 2012 gada darba ford c-max (liels viņš ir tik nosaukumā) dīzelis rij ~7 l pilsētā, ~6l uz šosejas - tas mierīgi braucot, bet nesēņojot. Vidēji ~6.5l Aptuveni rēķinot sanāk 6.5ls uz 100 km. Tas ar jaunu un cerams ekonomisku dīzeli.

Manējā 98 gada vectra rij vidēji drusku virs 10l gāzes uz 100 km. 4.5 ls uz simtu.

(Ar cmax vēl ir tāda problēma ka VID datu bāzē viņam norādīts vidējais patēriņš vai nu 4.5 vai pat 4.2 - precīzi neatceros. Lieki teikt ka šādu patēriņu dzīve dabūt nav iespējams - bet ceļa zīmēs nedrīkst būt lielāks patēriņš par vid noteikto..... Kā viņi formē degvielu nav īsti skaidrs. )

 

Ja dīzelis pavecs - patēriņš būs lielāks, bez tam pastāv liela iespēja ieberzties uz dārgu remontu. Es uzskatu ka dīzeļa virzienā var skatīties tikai ja ir iespēja dabūt degvielu pa lēto kaut kur - ja būs jāpildās tankā tad tikai un vienīgi LPG!

Kaut arī ar LPG ir problēmas - galvenā - haļavnā gāze servisu attieksme - tagad viņi visi ir pārslogoti un strādā ļoti pavirši. Man tas apnika - palasījos krievu forumus un tagad apkopju savu gāzes iekārtu pats - nemaz tik sarežģīti tas nav!

Link to post
Share on other sites

Gestapo: ja ņem zināmu auto, vai normālas firmas auto (piem. mans kantoris arī 330k dizeļus pie dīlera remontē), kurš pie dīlera kopts. Bet ja tas bijis kapeik-isēja auto, tad tos parasti pārdod, ja jūt problēmas ar dīzeli, automātu vai ko citu...un ir risks ieberzties.

 

Lielākā problēma ir tā ka, liela daļa nespēj uzturēt lietotus luxus auto - ala bmw un audi labā stāvoklī, vot ir braukā ar pusšrotiem.

Link to post
Share on other sites
Guest Javeris

Diemžēl vairums lietotu auto par saprātīgu cenu nobraukums ir virs 200k, dažiem varbūt starp 150k un 200k. Zem 100k nebūs nevienam (par saprātīgu cenu). Tāpēc jau es raustos par to Ford vai Opel - resurss būs izsmelts, remonts jau nozīmē ne tikai izmaksas, bet arī "čakaru"...

Link to post
Share on other sites
darklight

Nez, es pieturos pie diviem principiem: nepirkt vecu dīzeli un vecu automātu. Un tā kā jaunu autiņu tuvākajā laikā diez vai atļaušos, tad turpināšu braukt ar manuālo benzīnu :mrgreen2:

Un izbeidziet to drausmīgo citēšanu, sāk jau riebties lasīt!!!

Link to post
Share on other sites
Ronalds

Kāpēc nevar? Var, piem. turbīna iet ap 200k, ja pirksi dīzeli ar 300k, tad visticamāk viņa jau būs mainīta, utt.

 

Mainīta? Bet varbūt pavirši, neievērojot tehnoloģiju restaurēta... Man pāris paziņām ir turbīnas dīzeļiem birušas - visi izvēlējās restaurāciju kura maksā ~2x lētāk par jaunu un pēc laika sita auto gaisā....

Dīzelis ar 300k nobraukumu ir pamatīga loterija - tur var tādi defekti uzpeldēt ka remonts maksās vairāk par auto!

Link to post
Share on other sites

Personīgi es pa 3000Ls izvēlētos lielāku benzīnu un iemestu labu LPG iekārtu.

Dīzeļi šajā cenā (arī lielālāka) +/- būs laimes spēle tik un tā.

Es braucu ar dīzeli, jo man patīk tā dinamika un grieze, nekad neesmu domājis, ka dīzeli pirkšu dēļ tā, ka solārijs lētāks vai mazāk ēd.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...