Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Smii
 Share

Recommended Posts

Tev vēl ir Subis?

 

Link to comment
Share on other sites

Katrai mašīnai ko ieved LV, pēc pārbūves, tiek taisīta tehniskā ekspertīze atbilstībai EU normām, un pie katras tehniskās to dokumentu velk ārā un skatās atbilstību! Nu nekā jauka nav, kopsummā, ja trāpās jauns gurkis pēc apmācībām, cirks ir garantēts!

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , jema teica:

Nu nekā jauka nav, kopsummā, ja trāpās jauns gurkis pēc apmācībām, cirks ir garantēts!

 

jāuzprasa bratanam par šo, kādreiz braukāja ar jeņķu voyageri. itkā nebiju neko dzirdējis par tādām lietām.

Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , jema teica:

Tev vēl ir Subis?

 

Bija Forester '07, tagad ir Outback '15, abi 2.5 atmo. Abi no "braļukām", "smuki" sisti (bišku aste), procesā Outback '22.

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , jema teica:

Katrai mašīnai ko ieved LV, pēc pārbūves, tiek taisīta tehniskā ekspertīze atbilstībai EU normām, un pie katras tehniskās to dokumentu velk ārā un skatās atbilstību! Nu nekā jauka nav, kopsummā, ja trāpās jauns gurkis pēc apmācībām, cirks ir garantēts!

 

Nav tik traki. "Pārbūve" ir aizmugurējā miglas luktura uzlikšana (vai lampiņas ielikšana aizmugures lukturī) un attiecīgā slēdzīša uzlikšana. Sertifikācija gan ir vajadzīga (~500 EUR) lai reģistrētu LV. Bet pie apskatēm neko vairs neskatās. Bez subiem ir bijuši arī Voyager.

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , jema teica:

Tev vēl ir Subis?

Tas pats ir - i negrasos mainīt. 😎

Par to pārbūvi miglaini atceros, ka aizmugurē lukturi tika mainīti un atsevišķs aizmugurējās miglas slēdzis ielikts, priekšā šķiet ka bija arī bamperis jāmaina kopā ar lukturiem, bet nebija nekāds kosmoss.

20230819_094954_copy_750x1000.jpg20230819_095049_copy_750x1000.jpg

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Kā var zināt ka pusaudzis ģimenē, M zīme uz stikla! :dance3:

  • Patīk 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

pirms 21 stundām , AndrisBB teica:

Izskatās ka bez kāda 'spečuku' kantora tur neiztikt, kas zin kas ir un kas nav izdarāms.

Man ir viens zinātājs par Amerikas auto, jau padsmit gadus ar to nodarbojas (ved pēc pasūtījuma).

Varu iedot tel.numuru.

Link to comment
Share on other sites

1.08.2023. , 14:13, Vilx teica:

Par tiem gultņiem un brāķiem- jāsaprot, ka melo visi un visur, un lieku 90%, ka ar gultņiem viss bija kārtībā, bet kāds meistars aizdzērās, vai cits prioritārāks klients gadījās

Nu hz, divas reizes esmu iekritis uz brāķi, pietam tieši VW. 10 gadus vai vairāk atpakaļ Passat mainīja priekšā mironeni vai kā saucas. Pēc 10 km sadaliijaas uz ceļa. Paldies Dievam, tas notika pilsētā.

Otro reizi tagad CC tika mainīts eļļas radiators. Uz servisu tika atsūtīta brāķēta detaļa. Atsūtīja gan momentā jaunu vietā, bet tāpat, laiku tas paņēma.

Link to comment
Share on other sites

19.08.2023. , 10:25, jema teica:

Kā var zināt ka pusaudzis ģimenē, M zīme uz stikla! :dance3:

 Pusaudzi dzenāju pa bijušo kartingtrasi Skultē, pa koplietošanas ceļiem esot garlaicīgi. Ābols tālu no zirga nekrīt. :D Sievai gan ir savs  viedoklis, kaut pati rallijā par stūrmani braukusi...

  • Patīk 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pēdējā laikā sanāk "brīvprātīgā piespiedu kārtā" šad tad pabraukāt ar nomas auto, pusotra-divu mēnešu laikā "izmēģināti" 7-8 auto. Necik daudz tos nomas pakalpojumus neprotu - Bolt Drive manā gadījumā strādā, to tad arī izmantoju, citus nemaz nemēģinu. Mazliet pārsteidz, ka gandrīz visi auto - šā gada "ražojumi" (vienam pirmā reģistrācija pērnā gada oktobrī, pārējiem 1-6 mēnešus atpakaļ). Līdz šim bija sanācis braukt tikai ar 15-20 gadus veciem auto (autoskolas eksāmens neskaitās), tad nu šī ir tāda mazliet citādāka pieredze.

 

Ar šitiem nomas auto kārtējo reizi pārliecinājos, ka "puspiedziņu" kā privāto nevēlos. Vienudien knapi izrakos no parkinga.

 

Ikdienā aktīvi izmantoju kruīza kontroli - gan ārpus pilsētas, gan pilsētā. Līdz šim biju lietojis tikai "parasto konstanta ātruma" kruīzu (ieslēdz kruīzu un laid vaļā pedāli), citi varianti nav bijuši pieejami. Tagad radās iespēja pamēģināt citus variantus.

 

Adaptīvā kruīza kontrole - biju par tādu dzirdējis, beidzot pamēģināju, nepatika. Ārpus pilsētas vēl +/- OK, bet pilsētā uz, šķiet, Toyota C-HR izbesīja. Pie luksofora strādā labi (es gan pabaidījos notestēt, vai tas auto tikai piebremzē, vai arī pats pilnībā apstājas), bet ja priekšā krustojumā bez luksofora kādam vienkārši jānogriežas pa labi, tad tas adaptīvais kruīzs ātri sāk tracināt ar strauju bremzēšanu apstākļos, kuros parasti nebūtu jābremzē.

 

"Speed limit" kruīzs Audi izpildījumā - tas gan, manuprāt, ir ideāls risinājums. Toyotas izpildījumā - lietojams, jāpierod. Tagad kā iesēžos nomas auto, tā pirmais, ko daru - sameklēju, kā to "speed limit" aktivizēt :D Ērts gan ārpus pilsētas, gan pilsētā.

 

Šodien mazliet ekstrēms sākums bija - paņemu auto, rāda, ka degvielas pietiek kādiem 24km, līdz tuvākajam DUS kādi 17km. Bet nu neko, viss veiksmīgi. Bet vispār DUSā arī jautra pieredze, var pavadīt vairākas minūtes, mēģinot atvērt bākas vāciņu - pagaidām katram auto tas bijis darāms citādāk. Nav brīnums, ka šodienas auto bija atstāts ar tukšu bāku. Degvielas karti arī knapi atradu (šoreiz gan tikai vienu; vienreiz atradu divas kartes :D).

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , binary teica:

Adaptīvā kruīza kontrole - biju par tādu dzirdējis, beidzot pamēģināju, nepatika. Ārpus pilsētas vēl +/- OK

Nesaprotu, kāpēc vispār kruīzs jālieto pilsētā. Vienīgi ja nu uz kāda no lielajiem tiltiem Rīgā.

pirms 2 stundām , binary teica:

"Speed limit" kruīzs Audi izpildījumā - tas gan, manuprāt, ir ideāls risinājums.

Manam auto tāds ir, bet ne reizi neesmu jutis vajadzību izmantot. :D

Link to comment
Share on other sites

arī šad tad sanāk ar nomas kastēm pabraukāt - lietas kas dažos nepatīk - 

ventilācijas regulēšana  caur tačskrīnu (škoda ?) ...

"balkas" piekare aizmugurē vw/škoda..

agresīvs esp/tc - nevar  gāzēt un nevar izbraukt no kupenas 

 

ērtākās fīčas:

fordiem nav beņas bākai skrūvējams  vāks - nav jāsmērē rokas :D

Apsildāms priekšas stikls.

mazais 1 sērijas bmw šķiet braucās visforšāk un nekur neierakās. 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , osscar teica:

ventilācijas regulēšana  caur tačskrīnu (škoda ?)

 

Tas, šķiet visai VAG grupai tagad. Arī besī, ka nav, kā moderni mēdz teikt, taktilās pogas/kloķi. Tos var neskatoties virsū regulēt, bet drebelējot pa ielām tai tačskrīnā grūti iedrebelēt pareizo vietu ekrānā...

  • Patīk 1
  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , osscar teica:

"balkas" piekare aizmugurē vw/škoda..

 

Tas no motora/komplektācijas atkarīgs, pat Golfam/Leonam mazākajiem motoriem ir lētākais variants, lielākām motoriem 'neatkarīgā piekare'

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kamēr Bolt Drive ?dempingo?, tiešām varu paslavēt -

īsie braucieni dažkārt sanāk vienā cenā ar stāvdrāzi,

diennakts (5h->24h) režīms arī lētāks par nomas variantiem,

tikko svaigs piemērs, 24e par laiku(23:50) + 19e par nobrauktiem 68km

un atkrīt tanka apmeklējums pirms atdošanas un nav nekur speciāli jāved nodot

 

12 kKm nobraukušu Bolt Audi Q2 gan paslavēt nav par ko,

varbūt ritošā arī ir kripatu klusāka salīdzinot ar Passatu un Superbu,

bet salonā garbuļu netrūkst, + kaitinošais ceļa troksnis no aizmugures(protams, tīri sedanu piekritēja viedoklis)

rādžiņš nerāda RDS-ā dziesmu nosaukumus, nedz RDS-Textā nedz RDS-astotniekā,

toties staciju liste, kurām nerāda logotipus, par kārtu īsāka nekā VW un Škoda,

tiem šobrīd vēsturiskais maksimums - 14 no 29 naff

Phonostar.de(datubāzes kūrētājs) un dīleru bakstīšanā pagaidām nevedas, izdodas vien atrunas saņemt

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , msp teica:
pirms 7 stundām , osscar teica:

ventilācijas regulēšana  caur tačskrīnu (škoda ?)

Tas, šķiet visai VAG grupai tagad. Arī besī, ka nav, kā moderni mēdz teikt, taktilās pogas/kloķi. Tos var neskatoties virsū regulēt, bet drebelējot pa ielām tai tačskrīnā grūti iedrebelēt pareizo vietu ekrānā...

Audi Q2, pirmā reģistrācija pirms gada:

image.thumb.png.4d9a63b418ff76197db19f6e20df3bc7.png

Edited by binary
Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , ivo teica:

Nesaprotu, kāpēc vispār kruīzs jālieto pilsētā. Vienīgi ja nu uz kāda no lielajiem tiltiem Rīgā.

VW golf adoptīvo lietoju tā ka Rīgai cauri braucot vispār pedāļus neaiztieku.

Ja liekas pa lēnu ieslēdz iesttijumos ACC uz sport un ir ņiprāka un bremzē gandrīz visur kā vajag.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , JFH teica:

VW golf adoptīvo lietoju tā ka Rīgai cauri braucot vispār pedāļus neaiztieku.

Ja liekas pa lēnu ieslēdz iesttijumos ACC uz sport un ir ņiprāka un bremzē gandrīz visur kā vajag.

Nekad nav bijusi doma izmantot kruīzu pilsētā… izmantoju tikai uz šosejas ar mērķi lai netīšām stipri nepārkāptu ātrumu… 🤪

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Toyotai pilsētā lieku adaptīvajai mazāko distanci un ir ļoti ok. Arī kādreiz likās, ka pilsētā no tās nekādas jēgas, bet nu tomēr daudz mazāk stresaina braukšana. Dibenbrāļu biedrības locekļiem, kuri pielīp priekšējām pie bampera, tas gan neder. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , osscar teica:

arī šad tad sanāk ar nomas kastēm pabraukāt - lietas kas dažos nepatīk - 

ventilācijas regulēšana  caur tačskrīnu (škoda ?) ...

"balkas" piekare aizmugurē vw/škoda..

agresīvs esp/tc - nevar  gāzēt un nevar izbraukt no kupenas 

 

ērtākās fīčas:

fordiem nav beņas bākai skrūvējams  vāks - nav jāsmērē rokas :D

Apsildāms priekšas stikls.

mazais 1 sērijas bmw šķiet braucās visforšāk un nekur neierakās. 

 

Piekrītu, stulbākais ko var izdomāt, ka visu sabāž vienā ekrānā, pečku tomēr un vel šo to labāk lai ir fiziskas pogas

Par to ierakšanos, vispār tiem auto ar tām riepām tā knapi, kautkur tālāk uz rietumiem būtu piemērotāk, bet nu saprotams kapēc neliek normālas skandināvu tipa ziemenes.. būtu jāmaina divreiz pa ziemas sezonu :D

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , kicker teica:

Piekrītu, stulbākais ko var izdomāt, ka visu sabāž vienā ekrānā

Tā jau ir ar tiem ekrāniem... Bet es domāju, ka tas ir neizbēgami un teiksim tā, ka "jaunā paaudze" to pieņems un uzkatīs par normu... Tāpāt kā mēs paši senāk, vēl gribējām vismaz kaut tās apkakšējās podziņas telefoniem, bet redz, pieradām un pat tās podziņas liktos tagad liekas...

Vēl atceros, kā savā pirmajā darbā ar šefu runājām, ka optimālākais monitora izmērs ir 15 collas, ka visu redzi sev priekšā un nav jāgroza galva 🤣. Tagad pat iedomāties būtu grūti, ka stacionārajam atkal būtu tikai 15 collu ekrāns 😁.

Link to comment
Share on other sites

pirms 19 stundām , osscar teica:

lietas kas dažos nepatīk

Spidometrs!

Nēnu ir jau forši, ka ātrumu rāda digitālais spidometrs - forša fīča, man ikdienā tādas reāli pietrūkst.

Bet tas, ka katrs auto par ātrumu melo pa savam - tas gan reāli kaitina. Pēdējo pusotru-divus gadus cenšos tomēr ievērot max atļauto braukšanas ātrumu - ja 50, tad 50, nevis iekļauties plūsmā uz 65; ja 70, tad 70, nevis iekļauties plūsmā uz 95; arī garās, tukšās ielās melnā rīta agrumā. Tad nu faktiski katru braucienu ar nomātu auto jāsāk ar waze, lai saprastu, cik ļoti konkrētais auto melo. Bolta Audi - par kādiem 3 km/h, kaut kādām Bolta Toyota bija 5-7 km/h, atkarībā no ātruma.

 

Ģimenē līdz šim bijuši kādi 7 auto, bet bijis tikai viens vienīgs auto, kurš par ātrumu nemeloja - Audi A4 B5, 2000. gada, amerikānis (un arī tikai līdz brīdim, kad displeju nomainīja beigtu pikseļu dēļ). Ar to bija ērti braukt. Visi citi - nākas meklēt kaut kādus "trikus", lai saprastu, kāds tad ir ātrums… Tagadējam ikdienas auto nomērīju, ka 2k rpm 3./4./5. robā ir precīzi 50/70/90 km/h, tad nu nākas vadīties pēc tahometra.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 14 stundām , Regisss teica:

Nekad nav bijusi doma izmantot kruīzu pilsētā… izmantoju tikai uz šosejas ar mērķi lai netīšām stipri nepārkāptu ātrumu… 🤪

Tu nesparoti te runa iet par ACC kas ir adoptīvā, kas pati apstājas un pati sāk braukt. un ietur tevis noteiktu distanci. 

Tā nav parasta kruīza kontrole kura tur vienu ātrumu. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Pukinens teica:

Tikai tad ja ir automāts. Pie manuāļa diezgan bezjēdzīga lieta.

vārdu/burtu secība neģeld, pielaboju :)

-> Tikai automāts! Manuālā diezgan bezjēdzīga lieta.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , JFH teica:

Tu nesparoti te runa iet par ACC kas ir adoptīvā, kas pati apstājas un pati sāk braukt. un ietur tevis noteiktu distanci. 

Tā nav parasta kruīza kontrole kura tur vienu ātrumu. 

Nopietni??? 😁 tas AAC ir man autiņiem ar kuriem braucu jau no 2016.g. janvāra ;)  vēl var regulēt distanci un cik strauji uzsāk un cik staruji, ātri bremzē utt…

nu nepatīk ta lieta un neizmantoju baigi… tikai uz šosejas, bāņiem… 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...