Jump to content

Jauna auto izvēle 20k kategorijā


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

 

 

Atdot 20k par pēc būtības nobrauktu auto...
Nu 3 gadīgu BMW ar 98K, tikai BIEZAIS var atļauties nosaukt par nobrauktu auto, bet nu ko tu padarīsi, šeit ir dafiga to biezo veču!  :)
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@Smii, Atšifrē vārdu "līdzvērtīgs"! Komforts, meiču spiegšana vai kas cits?

 

@jema, 98k km mūsdienu autiņam ir daudz. Ok, ja iztērē 10k eur, tad tas vēl iet kopā, bet ne jau nu 20k eur. Protams, par motora un elektronikas remontiem biedrs šeit pieredzē nedalīsies...

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Paēdušais izsalkušo nesapratīs. Reizēm izsalkušais nesaprot, cik tas var un vajag apēst, tiekot pie ēdiena. t.i. Katram ir savas finansiālas iespējas (tik ne katrs tās apzinās), katram ir sava saprašana par to, kas ir auto. 

 

Man pēdējā laikā auto ir palicis tīri utilitārs, pat priecātos no tāda atbrīvoties. Jā, ja būtu tiešām daudz piķis, man garāžā būtu kāds Porsche 911, ikdienai būtu kaut kas neliels, piem. tikko smuks Suzuki Ignis jauns iznācis. Lai gan tāds Porsche ar nebūtu slikts ikdienas auto. Bet kā jau minēju, priecātos ikdienā nebraukt ar auto, bet, līdz darbam aiziet ar kājām. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

@jema, 98k km mūsdienu autiņam ir daudz
Esi liels speciālists BMW markā, vai tā kā e = d, parasts, skaudīgs dčibrikiņš?
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nezinu vai esmu speciālists, bet ar 10' gada bmw auto - pirktu jaunu, ir pieredze. Garantijas laikā mainīts 2l dīzeļa motors, uzreiz pēc garantijas mainīts vadības bloks pa 2.5k Ls, citus sīkumus neminot. Ā, un autiņš ļoooti mazs, respektīvi diviem, un ļoooti cieta piekare.

Bet stāsts nav par to. Stāsts ir par to, ka manā izpratnē 98k km ir brīdis, kad ir jāpārdod, nevis jāpērk, ja rīcībā esošais budžets ir ap 20k. Katram savs.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Ja cilvēks nepielūdz dzelzs hlamus un nav auto fetišists, uzreiz nozīmē ka viņš ir skaudīgs?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

ir pieredze
 Tātad BMW specs tu neesi, pēc tavas loģikas ejot, ja kādam sieva ir vieglas uzvedības sieviete, tad visiem tā nav paveicies!  :)
Link to comment
Share on other sites

Gandrīz jauns bembis par jaunas kijas cenu.

 

Saprotu, ka šis ir piektdienas joks. Ja 98k km ir gandrīz jauns...  :lol:

 

 

 

Tātad BMW specs tu neesi,

 

 

Atļaušos sevi citēt priekš @jema, ja neizdevās saprast no pirmās reizes -

 

 

Nezinu vai esmu speciālists,

 

Bet stāsts nav par to. Stāsts ir par to, ka manā izpratnē 98k km ir brīdis, kad ir jāpārdod, nevis jāpērk, ja rīcībā esošais budžets ir ap 20k.

 

Un kas ir tavā izpratnē bmw specs? Tas kurš ielas malā māk nomainīt kardānu, vai tas, kurš ir aplauzies vismaz ar pieciem bmw?

Kad pats par 40k eur nopirksi jaunu bmw, kuram nomainīs to, ko es pieminēju, tu vairs negribēsi būt bmw specs. Protams, ja cilvēks nopērk vecu lūzni par 5k eur, tad serviss ir viņa liktenis, un tu par to diži nepārdzīvo, tas gan.

Labots - kurmis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 vai tas, kurš ir aplauzies vismaz ar pieciem bmw. Kad pats par 40k eur nopirksi jaunu bmw
 Nu ko lai saka, biezo forums, vai arī, tā birka tev ir pareizi piekārta!
Link to comment
Share on other sites

3 gadiigs auto ar 100k noskreejienu, visticamaak ir tieshi peec operatiivaa liizinga beigaam, apkalpots pie diilera un visas jaunas mashiinas beernu kaites jau izslimojis garantijas laikaa.

Cita lieta, ka naakamajam iipashniekam jaaparedz papildus izdevumi 'neplaanotam' servisa apmekleejumam, gadiijumaa KAD tam auto kkas noklaajas. Un jaadziivo ar domu, ka peec 5 gadiem, kad izmaksaasi krediitu tas auto jau buus 8 gadus vecs...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu ko lai saka, biezo forums, vai arī, tā birka tev ir pareizi piekārta!
 

 

Birkas šeit kar vadošais trollis Mežavecis, lai izrēķinātos ar saviem konkurentiem  :lol: un atstātu dzīvajos ne-troļļus, kas desmitiem lapu piesmērē par joslu daudzumu Čakenē...

 

Starp citu ieteiktu palasīt, kas ārpus šī foruma tiek saprasts ar trolli, nevis saukt par troļļiem tos, kas nepiekrīt vairākuma specifiskajam viedoklim. :sclerosis:

Link to comment
Share on other sites

Ai kungi... gribēju padalīties ar prieku... bet kārtējo reizi kaut kas ne tā...

Tad nu dažiem te gudrajiem spečukiem gribu pateikt ka BMW dīzelim parasti kas jāsāk darīt pie 200k km... un arī to ka F30, F31 ir pilnīgi cits BMW salīdzinot ar E90, E91, E92...

 

pārējo nekomentēšu. Paldies par uzmanību! ;)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mūžīgais ticību karš - vai pa pieejamo summu ņemt pabrauktu, bet labu Mašīnu, vai jaunu Kaut ko...:D

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

versatile

Iegrābties var ar abiem.

Pie vienādojuma nevajadzētu aizmirst ekspluatācijas izmaksas, kā arī vajadzību. Ja man dienas maršruts pārsvarā bija 4x2km, tad der jebkas, jo gan e36, gan f10 nogādās darbā vienādi ātri un komfora starpību nejutīs. tagad ir 2x2 km. Dažkārt pastaigājos (ja sētnieki strādātu, ietu kājām). 2 nedēļas atpakaļ idkienā vēl braukāju 2x90km - atkal cits auto prasās.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

3 gadiigs auto ar 100k noskreejienu, visticamaak ir tieshi peec operatiivaa liizinga beigaam, apkalpots pie diilera un visas jaunas mashiinas beernu kaites jau izslimojis garantijas laikaa.
 

Parasti pie šāda nobraukuma ir tā saucamā lielā apkope, kas parasti ir salīdzinoši dārga. Līdz ar to vācietis praktiskais izvēlas jaunu auto. Protams, tas ir tikai tāds papildus kritērijs, bet nevar teikt, ka nebūtisks.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Skaidrā naudā bez procentiem?

 

 

Cena LV ar visu reģistrāciju, apskati utt. nedaudz virs 20k EUR...
 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Skaidrā naudā bez procentiem?

 

Nu ne skaidrā, bet ar pārskaitījumu... un jā tas ir bez jebkādām banku/kredīta izmaksām... 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es gan šo pirkumu nesauktu par lētu, ņemot vērā cenu un kādi būs nepieciešami ieguldījumi tuvākā laikā. 

 

Kolēģis iepriekš ņēmās ar mazlietotiem BMW un stāstīja par ne īpaši labu pieredzi ar servisiem Latvijā. Daudzas lietas vienkārši nav iespējams sataisīt par nekādu naudu.

Link to comment
Share on other sites

Šajā kategorijā es paņēmu lietotu. Virs 50K arī.

Link to comment
Share on other sites

Es gan šo pirkumu nesauktu par lētu, ņemot vērā cenu un kādi būs nepieciešami ieguldījumi tuvākā laikā.

 

Par kādiem ieguldījumiem ir runa? septembra vidū mašīna ir pilnībā apkopta pie BMW dīlera - mainīta eļļa, gaisa un salona filtrs, jaunas logu slotiņas jaunas Bridgestone Potenza riepas un vēl šis tas... man ir pilna auto apkopju vēsture no dīlera...

Par ko ir runa? Par to ka LV jāuzliek imobilaizers un jānopērk ziemas riepas + kasko? Kas tad vēl? es domāju ka divus gadus neko vairāk par eļļas un filtru maiņu neko nedarīšu... OK, jāskatās bremžu diski un kluči... bet neko citu neredzu kas būtu jāmaina... OK ir doma par BMW performance kitu (orģinālo) motoram... gala rezultātā ~200zs un 420 Nm...

BMW jaunais 8 pakapāju automāts ir vienkārši super... ;)

Labots - Regisss
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tad, kad sāks dažādi sensori gļukot, tad varēsi atvērt maku ļoti plaši. Pēc 2 gadiem gaidām detalizētu atskaiti par izdevumiem :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Par kuriem sensoriem Tu runā?

Ceru ka Tevis teiktais nepiepildīsies! ;)

Link to comment
Share on other sites

>Mezavecis, Nav svarīgi, vai tas ir mersīc vai bembis, jebkurš auto ir Jākopj.. Un tikai ekspluatācijas laikā katrs no mums dabūn redzēt pilnu bildi ar izdevumiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

OK, ja atcerēšos, tad uzrakstīšu - šis man pašam tāds pirmais "melnais" pirkums mūžā... no Vāczemes...

Labots - Regisss
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Sensori ir dažādi - kad sākas ziepes ar sensoriem, kas regulē degmaisījumu, tad tas maksās dārgi, jo dīleri pie mums ir tādi, kādi ir, bet labus specus ar uguni jāmeklē. 100k arī ir tas moments, kad kaut kas vairāk jāsāk mainīt bez lietām, kuras maināmas jebkurā vietā.

 

Protams,   ja var atļauties 1-2k gadā izdot remontiem, tad kāpēc ne.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Protams,   ja var atļauties 1-2k gadā izdot remontiem, tad kāpēc ne.

 

joprojām uzskatu ka šis tāds pārsteidzīgs apgalvojums... Man labam paziņam ir 2014.g. ar 163zs... nu viņš jau gadu brauc... tagad uz pulksteņa jau 160k... vēl nekas nav mainīts... pats pa gadu nobraucis 30k km... 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tas, ka vienu gadu nekas, nav mainīts, nenonozīmē, ka nākamo nebūs 2x vairāk. Pēc 1 gada ekspluatācijas pilnīgi neko nevar pateikt.

 

Šodien tieši čekoju remonta izdevumus mersim:

2014 - 400 EUR

2015 - 800 EUR

2016 - 1400 EUR

2017 - plānots <1000 EUR

Link to comment
Share on other sites

Par kura gada un kāda nobraukuma auto Tu runā? OK, es piefiksēšu izdevumus un tad pakomentēšu. :) Es pavilkos uz labo salonu un garo papildus aprīkojuma sarakstu... tikai skaitā head up displejs, ceļa zīmju atpazīšana, elektriskie sporta beņķi ar atmiņu, harman kardon, adaptīvais xenons, joslu un aklās zonas asistents utt. :) 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nobraukums 199k :) Bet citi saka, ka gadam tak neesot nozīmes :)

Link to comment
Share on other sites

Kopumā jā... taču ja skatās detalizētāk, tad konkrētā modeļa gads norāda uz konkrētā modeļa sākuma vai beigu ražošanas gadu... respektīvi vai modelis ir izslimojis bērnu slimības vai nē... manā gadījumā ir sākums, jo F30 sāka pārdot 2012.g. martā... 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis, Attiecībā par mersi, tur ir atsevišķs gadījums. Īsumā, mersi izdrāza US tiesās ar prasību šiem +/-800M$, plus vēl Eiropā, Krievijā. Pēc šā Mersis pateica, huja... un visas detaļas tālāk dabūsiet sūtīt nevis caur vairumniekiem, bet caur mūsu ofic. dīleriem. Cietēji finālā esam mēs.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Parasti pie šāda nobraukuma ir tā saucamā lielā apkope, kas parasti ir salīdzinoši dārga

 

Kaut kas baigi atšķiras no jebkuras citas ikgadējās?

 

Garantija beigusies tam auto, ar ko braucu, bet nu lietotu auto vienalga vedu pie dīlera reizi gadā uz ikgadējo apkopi (kas jauniem auto ir obligāta). 80k apkope esot bijusi lielā. Ja man to nepateiktu, es pat nepiefiksētu - absolūta sīknaudas atšķirība no jebkuras citas apkopes. Ja nevar pat ikgadējo ar 5% variāciju turpu-šurpu atļauties, tad vai maz vajag vispār pirkt jaunu auto un taisīt jebkādas apkopes? Nekas vairāk par 1 riepu komplektu tas nav. Riepas tie taupīgie vācieši arī nobrauc līdz Liselli statusam un tad auto tirgo nost, lai tikai jaunas nav jāpērk? :D

bet nu - tas kā kurai markai un modelim. Kolēģis sūdzējās, ka 800 EUR esot par BMW apkopi noplēsts, kad nekas pat nav saplīsis.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

@@Regisss, Turies Veci, neviens tavu mašīnu nav ne redzējis, ne zin, bet speciālisti visu zina labāk, tas ir šā foruma krutums, cik smieklīgi lasīt šo speciālistu domas, sanāk kā laba humoreska!  :yahoo:

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Kas tās par trakajām remonta izmaksām? Savā 2005. gada Golfiņā, ja neskaita tādas izmaksas kā siksnu maiņa nopērkot, riepas, logu maiņu kad vietējie nariki izdauzīja (un attiecīgi pēc tam KASKO un signalizācijas uzstādīšanu) un eļļas maiņas (īsāk sakot lietas, kas jebkurai mašīnai), par diviem gadiem remontos esmu iztērējis precīzi 270 eiro. :) Nobraukums - pēc salona skatoties, 300k stabili, ja ne visi 400, pats 20k esmu nobraucis.

Link to comment
Share on other sites

Da ko ņemas, ir vai nu nodzītas tačkas, vai tačkas kurām by default remonata izmaksas ir dārgas. Tas arī ir būtiskākais no kā atkarājas ieguldījumi. Tā ka beidziet te spamot. Kaut gan IMO sen jau šai tēmai vajadzētu pielikt balagāna birku.

Link to comment
Share on other sites

laikamTak

 

 

no kā atkarājas
no kā ir atkarīgi 

...............

tas jāņem vērā, ja studentiņiem bubināmo gatavo

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...