Jump to content

Jauna auto izvēle 20k kategorijā


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

 

 

Destructo, apkopes ir pa 10 - 15 kkm , 30kkm gadā nav nekas ekstrēms!

 

Hmmm.... man atskaitot pirmo apkopi neviena nav bijusi 15 000. Visas ir 30 000. Bet nu ok, viss ir iespējams, katram dīlerim sava filosofija.  

Link to comment
Share on other sites

ja tev sanāk iegādājies sistu mašīnu, kas ir 4 gadus veca un nedod dievs vēl sūdigi sašpaktelēta

 

 

Nu ja cilvēks nejēdz paņemt nomā pa 9 eur krāsa biezuma mērītāju, paskatīties video youtube kā viņu lietot...  Es nesen vienu hyundai sonata skatījos - ideālā stāvoklī, nav sista - pēc 5 min bija skaidrs ka pakaļa šķilta un airbagu nav.....

Labots - ronalds_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Hmmm.... man atskaitot pirmo apkopi neviena nav bijusi 15 000. Visas ir 30 000. Bet nu ok, viss ir iespējams, katram dīlerim sava filosofija.  

 

taa attiecas pret transportliidzekli, Auto ir biezhaak jaasamiiljo :)

pirmaa eljljas mainja peec 5 000, otraa +10t

Link to comment
Share on other sites

To ronalds_

 

Man nav ne vajadzības, ne laika meklēt mašīnās krāsu biezumu mērītāju, vai krāsu atšķirību mašīnām, kā tev šķiet kādēļ mašīnas tiek pārdotas pēc 3 - 6 gadiem ?

Labākajā gadījumā tādēļ, ka ir beidzies operatīvais līzinga termiņš, iespējams arī tādēļ, ka 

  • viņa ir nodzīta un pārtīts odometrs
  • Kaut kas ir sajāts mašīnai?
  • Zagts var pat gadīties (mašīna ir meklēšanā). Ir bijuši pat reāli vairāki gadījumi. 

un tur tev pat krāsu biezumu mērītājs nepalīdzēs.

Link to comment
Share on other sites

jaunu golfu, nekā Audi A6 2008. gada

 

Salīdzināt dažādu klašu izmaksas ir pilnīgs sviests kas vien pierāda, ka esi tikai muldētājs, nevis zinātājs. Vēl varēji piiepīt to, ka Audi RS vienas ass  bremžu disku maiņa izmaksā ap 1k EUR un izlaist tādu sīkumu, ka tie ir keramiskie.

 

Vēl jau tāds sīkums - ar kādu baudu braukt ir tevis nosauktajā Audi un kā ir Golfā. Jā, esmu braucis ar abiem, pie tam daudz. Un Golfs šajā ziņā iesūkā, pie tam ļoooti stipri.

Labots - rubb
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Itanium, vienīgais ko google atrada - autokrasas.lv - 96 eur drošības nauda, no kuriem atgriež 87.

Vienīgi man viņu lokācija diezgan neizdevīga, a ko darīt....

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Es pagāšgad nopirku Seat Leon, nav ne vainas.

Kādu laiku pirms manis draugs pirka brauktu Audi A3 (13. vai 14. gada, neatceros), caurām dienām ložnāja pa internetu, braukāja apkārt, nezko meklēja, iztērēja tieši tikpat cik es par Leon un beigās tāpat iegrābās :D sanāca remonts ap 2k.

Piekrītu stylez, ka tas čakars nav to vērts, ja nu vienīgi patīk čakarēties (meklēt krāsas biezuma mērītājus :D

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Ja ņem jaunu, tad nebūs prātīgāk skatīties uz tādu, kam ir garantija visu līzinga atmaksas periodu (Hyundai, Kia (pat vairāk))? Savādāk sanāk, ka tās paredzamās izmaksas tāda vāvuļošana vien ir.

Kia sedanu zem 20k nav, bet Hyundai ir. Man pie mājām stāv i40 - izskatās labi un laikam ir arī lielāks par Jettiņu un Corollu.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Andri, uk situāciju ar lv nav īsti korekti salīdzināt! Algas lielākas, octa krietni dārgka. Procentuāli līzinga maksājums krietni mazāks! Bez tam servisi krietni dārgāki, labot vecu auto bieži vien absolūti neizdevīgi! 

Bet no otras puses iekš uk lietoti auto pa saldām cenām dabūjami dēļ tā, ka viņiem stūre nepareizā pusē un nav kur viņus likt.

 

ps. Kas tad tam audi nobruka? 2-3 gadi auto - vai tad vēl garantijas nebija?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Audi ir tikai 2 gadu garantija (ja nav pagarinātā nopirkta) - sirdsmiers uz 40% no līzinga atmaksas perioda, nu baigi izdevīgi :D

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Ja runā par baudu jeb lietots "kruts" 10-gadīgs luksus Audi vs jauns tas pats golfs nav pats salīdzināms. Jebkurš lux maksā vairā neatkarīgi no vecuma. Te kaut kur bija diskusija, kur viens kekss klāstīja veca Audi S6 izmaksas.  Tas hobijs nevis praktiskā izvēle. Un var pat nemeklēt racionālu ieguvumu pērkot šādu un tam līdzīgus auto. Var spodrināt un zīmēties, bet uzturēšana būs dārga, lai saglabātu auto spožumu. Starp biezajiem tāpat nekad nebūsi ar šādu kruts, ja vien nebūsi vēl 2x lielāku ciparu ieguldījis restaurācijā.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/exclusive-cars/fbgfj.html

Labots - Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

Atbaidošs piemērs: Ap 10k var dabūt visai sakarīgu, piemēram, Phaetonu vai 2. paaudzes A8.

5 gadu laikā tu atlikušos 10k tā uzturēšanā noteikti neiegrūdīsi.

Luksam gan tāpat kā jaunam/mazlietotam prasās KASKO.

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

ps. Kas tad tam audi nobruka? 2-3 gadi auto - vai tad vēl garantijas nebija?
 

Pieprasītajiem modeļiem, visādiem mazauto (golfiem, astram utt), tā cena nemaz te tā nekrītas, cits stāsts ar lielajiem, tiem gan apdrošināšana, gan remonts dārgs, tapēc arī bieži vien cena starp A3, A4 vai A6 neatšķiras (protams lielākie mazliet dārgāki, bet ne būtiski).

Es gan līzingu neņēmu, ja būtu piedāvājuši 0% vai kautko zeemu, tad noteikti apsvērtu.

No sākuma man arī baigi vilka uz uz MB A180 pusi, bet beigās pārdomāju.

Nezinu kas viņam tur nojuka (neko nesaprotu un īpaši arī neinteresēja) un kas bij ar garantiju, bet nācas viņam aizdot uz savu, lai tiktu uz darbu. Pats reti braucu, varbūt reizi nedēļā, pārsvarā ar velo, un tagad kamēr laiks OK ar jauno spēļmantiņu - motociklu :D 

Link to comment
Share on other sites

Tas piemērs bija uz to, ka tas A8 vai kaut vai X5 spīdošs nebūs ar dažiem tūkstošiem, jo viss nolietojas. Es nerunāju par fanātiem, kas visu salonu izlaiza, auto pārkrāso, motoru pārlasa, lai pēc tam ss.lv liktu. 

Link to comment
Share on other sites

Tur jau ir tā lieta. Visu izšķir vai esi gatavs upurēt savu laiku auto remontiem, vai ne. Pirmajā gadījumā vari braukt ar baudu, otrajā gadījumā vari braukt visu laiku(ja neskaita gadījumus, kad būs ražotāja gļuki), tomēr bez baudas... diemžēl tā nu tas ir, ka braukšanas bauda maksā, braukšanas bauda atbilst auto klasei.


Lai nu kā. Izvilku sava audi excel tabuliņu, kurā uzskaitīti visi izdevumi par septiņiem gadiem. Ietilpst arī riepas, apkopes, apskates, gāzes iekārta un ceļu nodoklis. Tādad, dots:

A6 C5 Quattro 2002 2.4BDV beznīnnieks

Septiņos gados notērēti ~3000 LVL, nobraukts 120 000 km. Tas ir gadā 428 EUR, mēnesī 35 EUR. Degviela netiek rēķināta.

 

Darbā tajā pat periodā parādījās jauns Volvo XC 70 - pa pieciem gadiem remontos vien iztērēts ~5k EUR. Vai bija to vērts? Nē. Vai ir vērts pārmaksā, jo foršāk ar Volvo braukt? Nē!

 

Vienīgā pieredze, kad tiešām jauns auto bija OK, bija dusmīgā dacīte ar kaut kādu vidējo komplektāciju un dīzeli - pa pieciem gadiem nelūza nekas. Nobraukts tika ~ tik pat, cik ar manu Audi.

 

Vēl viena negatīvā pieredze ar jaunu auto bija VW Tiguan ar tomātu. Šim bija tāds gļuks, kad apdzenot, tas ir pie slodzes, pēkšņi pazūd jauda, reāli nevari apdzīt. VW Latvijā mocījās trīs mēnešus, līdz atklāja, ka jāpāršuj  tomāta smadzenes, tad viss palika OK. Trīs mēnešus! Reāli auto servisā tika marinēts kādu mēnesi! Tā ka ar jauniem auto nav garantija, ka brauksi bez bēdas un veiksi tik apkopes.

 

Šis un Volvo bija kantora auto. Kopš tās reizes pērkam tikai mazlietotus auto - gads -  8 gadus veci, ja jāpērk kaut kas ērts. Dīkstāve dēļ gļukojoša auto izmaksā dārgāk, nekā risks, ka kaut kas noklāsies.

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Gan jau ka šie jaunie, kas tiek apskatīti (Passat, i40, Corolla), nav tik nebaudāmi.

 

otrajā gadījumā vari braukt visu laiku(ja neskaita gadījumus, kad būs ražotāja gļuki)

Jauniem auto arī viskaut kas mēdz plīst un kā jau biedri minēja - tie remonti nemaz nav tie ātrākie.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Šim ciparam jāpieskaita auto cena mīnus atlikušā vērtība (reālā). Tas tas būs realāks cipars jo diez vai tu viņu nopirki pa 1 LVL.

 

 

Septiņos gados notērēti ~3000 LVL, nobraukts 120 000 km. Tas ir gadā 428 EUR, mēnesī 35 EUR. Degviela netiek rēķināta.
 
Link to comment
Share on other sites

Itanium, Passat un Corolla vēl tā, bet i40... noteikti tur nav ko baudīt, jau nu vienīgi to, ka vari noparkoties gandrīz jebkur :)


Mežavecis, ok, pirku Audi kad tam bija seši gadi par 13 000 EUR (jeb USD, neatceros). Cik tāds maksā pašlaik - nav ne mazākās jēgas. Tikai ņem vērā - braukt ar šo auto ir komfortabli, mainīt to neredzu nemazāko vajadzību, auto nerūsē, nelūzt, jo nav nojāts...

Link to comment
Share on other sites

rubb

Rupji rēķinot tavs vecais Audi ir 150 EUR/mēnesī, kas ir auto cena plus remonti pieņemot, ka atlikušā vērtība ir 3k EUR.  Es neteiktu, ka būtu ļoti lēts auto. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Uz cik ilgu laiku tas ir? 

 

Uz diennakti.

 

Jā, ir forši kad pēc garantijas beigām auto kaut kas noplīst, bet pēc operatīvā līzinga noteikumiem pie oficiālā dīlera jālabo! :D 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nevajag jau uzreiz pārspīlēt un ņemt 10 gadus vecu tā laika supervāģi. 

 

Var apdomāt par to, ka, ja ņem lietotu, tad var paņemt nevis 1.4 ar turbīnu, bet 2.0l atmosfērisko, ar gāzi, nevis pilsētas mazauto vai vidējo, bet lielāku ar labāku piekari braukšanai pa sliktākiem ceļiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Rupji rēķinot tavs vecais Audi ir 150 EUR/mēnesī,

Ok, kaut vai 150EUR mēnesī, bet tas nav arī kompaktklases aparācs, pašmasa vien ir 1650kg :)

 

Īstenībā mans audi kopš janvāra stāv bez skates, gan jau tuvojoties ziemai šo tik kurbulēšu, pašlaik pietiek arī ar darbā pieejamajiem auto... Lai nu kā, es nevaru iedomāties lai pārsēstos uz zemākas klases auto, kaut arī jauna, tālajiem gabaliem pilnīgi noteikti. Priekš manis tālie gabali ir sakot ar kādiem 60km... Ok, katram savs :)

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Un kaut ko tādu, kas prastāks remontos. Kuram jau zināmas visas tradicionālās vainas un to izmaksas.

Link to comment
Share on other sites

Kas vainas Norde servisam?

 

Nekompetence. Piemērs - mēģināja man ieskaidrot, ka būs grūtības noņemt aizmugurējo buferi, jo esot iemontēti parkinga sensori. Tas nekas, ka konkrētajam modelim tie nav pieejami nevienā no komplektācijām un šie šo modeli jau gadus 4 kā tirgo. Vēl bija nebūtiski jautājumi, uz kuriem nevarēja atbildēt. Tie bija divi dažādi cilvēki.

Melošana/krāpšana. Piemērs - auto bija jāpārkrāso buferis, ko viens āksts bija stāvvietā saskrāpējis, un to apmaksāja āksta octa. Saskaņotajā darbu tāmē bija paredzēta krāsošana, jo švīkas bija visa bufera garumā. Tā kā tās nebija līdz gruntij, tad serviss izdomāja, ka nekrāsos, bet gan izpulēs to visu, protams, pa kluso. Atbraucu pēc autiņa, bet tur tāds apšņerkāts buferis ar pulējuma saulītēm - nekvalitatīva pulējuma. Sāku izrunāties, atnāk meistars ar visu priekšnieku un sāk dzīt purgu, ka pēc krāsošanas esot piepulējuši un šādi tā tam ir jābūt...Tā kā apdrošinātājam arī viss po, tad tā arī palika.

Attieksme. Piemērs - saku, ka navigācija ik pa brīdim rāda neatbilstošu atrašanās vietu kartē. Šie saka, ka nevar neko līdzēt, jo servisā viss ir ok. Es saku, ka varu nofilmēt nākamajā reizē, kad nestrādās, šie atbild, ka nissan neatbalsta filmēšanu pie stūres un smīn...

 

Ir pieredze ar visādiem kantoriem, bet pēc attieksmes šis bija back to 90ties.

Labots - kurmis
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Vēl viena lieta - man ir draugi Rīgā, kuri regulāri ceļo (tālos gabalus, Vācija, Francija... ). Braukā ar kaut kādu maziņu Fiat spilgti sarkanā oranžā krāsā(sauc šo par burkānu), ņēma to kādus sešus gadus atpakaļ jaunu, nobraukts jau > 200 000 km, un neko, šiem viss labi :) Es ar šo aparātu pabraukāju kādus 100km... nav priekš manis. Viena no lietām - sāka sāpēt mugura no tekošā kratēkļa un neērtajiem sēdekļiem. Galva bija dulla jau pēc kādiem 20km dēl baisā trokšņa salonā(riepas, vējš, dzinējs).. a šiem viss labi daudz lielākos attālumos. Auto izvēlē viss ir baaaisi relatīvs. Tā ka vienīgā pareizā izvēle ir izbraukt, arī uz šosejas un tad jau arī būs skaidrs vai auto kaut cik der.

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jebkurš auto ar <15" riteņiem būs krateklis pa mūsu ceļiem. Protams, ka auto ir jāizbrauc, lai novērtētu komfortu. Kvalitāte ir tāda par ko tu maksā. 

 

Personīgi neizjūtu nekādu vajadzība pēc ādas, recaro vai velns sazin kādiem tur "sporta" sēdekļiem, kas patiesībā ir vēl neertāki. It sevišķi izdiluši sasprēgājuši ādinieki, kas novēroti ex-lux autiņos.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jebkurš auto ar <15"

Nevis riteņu izmērs, bet riepu augstums un platums(ja gadās rises) :)

Link to comment
Share on other sites

Kas ir jaunajiem KIA, pie veikaliem esmu noskatījies, labs dizains, taisa čehos, kas tur slikts var būt!

Link to comment
Share on other sites

A6 C5 Quattro 2002 2.4BDV beznīnnieks

 

Da labi, šie stāsti, ka 14 gadīgs monstrs ir baudāmāks par jaunu labi nopakotu golfu, ir klaji meli.

 

 

 

Rupji rēķinot tavs vecais Audi ir 150 EUR/mēnesī, kas ir auto cena plus remonti pieņemot, ka atlikušā vērtība ir 3k EUR.  Es neteiktu, ka būtu ļoti lēts auto. 

 

 

Jauns auto, PROTAMS, izmaksā dārgāk, nekā 10 gadus vecs. Galvenais izmaksu postenis ir cenas kritums. Citu izmaksu ziņā, ja piecos gados nobrauc līdz 100k km, nekas traks nesaskrien. VW gadījumā 100k km laikā būs 3 apkopes, kas izmaksās ap 700eur (kopā). No negarantijas lietām būs jānopērk aķis (80eur) un visdrīzāk priekšējie bremžu kluči (70eur) +150eur kaut kas nezin kas. Tātad vidēji 200eur gadā. Cenas kritums gan būs ntie tūkstoši gadā, kas atkarīgs no sākotnējās auto cenas un pircēja saprāta izvēlēties optimālo, nevis maksimālo komplektāciju.

Ja ņemam japāņus, frančus un korejiešus, tur var saskriet citi cipari. Bremžu kluči nodilst pēc 30k km, apkopju kilometri lieli, bet ne retāk kā reizi gadā utt.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

 

 

4 gadīgs monstrs ir baudāmāks par jaunu labi nopakotu golfu

 

kurmis, tagad zinu  kāpēc Tevi forumā apzīmē ar trollis :D

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

 

 

Da labi, šie stāsti, ka 14 gadīgs monstrs ir baudāmāks par jaunu labi nopakotu golfu, ir klaji meli.
Tas nozīmē ka neesi braucis ar labu auto un viss :)  
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Lietots vecs auto ir kā uzpulēts padomju dzīvoklis ar eiro remontu - ir labi, ja neredzi sevi no malas un izliecies neredzam trūkumus. Arī man neiestastīs, ka 20 gadus vecs 7. bembis ar vispilnāko paku ir komfortablāks par jaunu passat :) To es saku, ka esmu tādā sēdējis - retro sajūta kā 90gadu filmās, bet ikdienā garām, jo cits gadsimts ar citām ekstrām.

 

Esmu arī braucis ar labu auto W212 un neteiktu, ka būtu ļooooooooooooooooooti krutāks, ka tagad būtu jāgaida 5 gadi, lai varētu 7-8 gadīgu beidzot nopirkt un sākt kaifot.

Labots - Mezavecis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Runa jau gāja par 14 gadiem! Un 7 būs labāks, jo ja paņemsi vienādi nopakotus, domāju ka tādu opciju pat tagad Pasatā nav, tad VW cena jau būs  gandrīz 2x no standarta versijas, un bauda no tā nebūs lielāka.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis, tas tikai pierāda, ka neesi braucis ar 20 gadīgu septīto kurš ir labā stāvoklī! Čomam tieši ir septītais(ja nekļūdos, tad E38, ar tomātu un ~5l benzīnnieku - neesmu spečuks BMW), pirka reizē ar manu Audi, arī cena bija ~tā pati. Komforts šim stipri pārsit manu Audi un arī jaunos pasātus, nemaz nerunājot par golfu(esmu reāli salīdzinājis, pie tam VW bija ļoti labās komplektācijās)! Braucot ir klusums(pakešu logi, normāla skaņas izolācija), auto smuki peld pa ceļu.. Protams, vadāmība, kā jau lielai govij, tā ir kā ir. Tomēr braukšanas komforts ir superīgs. Jā, jaunie šīs pašas klases BMW ir vēl komfortablāki un ar labāku vadāmību, tomēr arī pat ar jaunajiem pasātiem nav salīdzināms (BMW par labu).

 

Ja kas, šis mans čomaks vēl ar vien braukā ar šo pašu veco bembi un mainīt netaisās :)

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bieži gan ir tā, ka jaunais ir uzpucēta jaunceltne ar plastmasas eglīti ziemassvētkiem, bet vecais 'monstrs' ir renovēta pirmskara ķieģeļu māja - nu ja nekustamo īpašumu analoģijās runājam. (ne vienmēr un ne visur un ne ar visu, protams)

Link to comment
Share on other sites

kurmis, tagad zinu  kāpēc Tevi forumā apzīmē ar trollis

 

malacis! galvenais, ka trollis nav tas, kas visos iespējamos topikos slavē savu veco auto, neatkarīgi no jēgas un satura

 

 

Tas nozīmē ka neesi braucis ar labu auto un viss

 

Nē, tas nozīmē, ka neesi braucis ar adekvātu jaunu auto. un viss...

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

rubb

Tas bembis bija labā izpildījumā, tikai norūsējis, jo laika zobs dara savu, jo saglabāt viņus var tikai tad, ja ziemā iekonservē. Tāpēc jāizvēlas kaifot vai braukt. Vidusceļš maksā krietni vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...