Jump to content

Jauna auto izvēle 20k kategorijā


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

 

 

Nē, tas nozīmē, ka neesi braucis ar adekvātu jaunu auto. un viss...
Nu kur nu man  :sorry:  
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis, konkrētais BMW gan tiek glabāts mājās garāžā, tomēr ar rūsu šim problēmas nav un uz ziemu pilnīgi noteikti netiek konservēts, jo tieši ziemā ar šo aparātu ir kaifs braukt :) Protams, tikai pa pilsētu :D

Link to comment
Share on other sites

Nu kur nu man

 

 

Neesi tik kritisks pret sevi - nāks laiks, nāks padomiņš... 

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

 

 

Neesi tik kritisks pret sevi - nāks laiks, nāks padomiņš... 
Tev ir ziņas, kad uzlabos Škodas tramvajus?  :shok:  
Link to comment
Share on other sites

Ja sēta atļauj, kaifot gribas, pa pilnam vecu eksemplāru un uzturēt, kamēr turas kopā - būs pa vakariem, ar ko nodarboties, bet tas nav savietotojams ar auto, ar kuru braukt ikdienā uz darbu braucot 20kkm gadā. Kaut vai degvielas patēriņā.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/750/ahoib.html

Vai tam būtu jābūt ierobežojumam pērkot jaunu auto? Citiem arī mocis mājās stāv. 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis - kādā stāvoklī ir auto... Pagājušo gadu viens paziņa, kurš dzīvo Vācijā, nopirka MB 140 brabus, vienu no pirmajiem brabusiem(šiem ir sērijas numuri, jo "mazāks", jo labāk), auto ideālā stāvoklī.. auto gan maksāja ~20k EUR. Tomēr kekss šo paņēma... saveda kārtībā(principā tikai kosmētiskie virsbūves defekti), pabraukāja, un pārdeva ar ~10 000 EUR varku. Tā ka viss ir relatīvi, ir arī iespējams nopirkt labus vecos auto. Un ne tikai Brabus.

 

Vēl viena lieta. Savu Audi pirku no sava sena drauga Vācijā, viņš šim Audi bija pirmais īpašnieks. Jā, man noveicās, un auto tiešām vēl tagad ir ļoti labā kondīcijā. Viņam ir vēl viens tāds pats Audi (cilvēks tajā laikā strādāja Audi rūpnīcā, attiecīgi auto šim tiek pārdoti par īpaši labām cenām), audi 2003 gada izlaidums, reālais nobraukums ~80 000. Mazs, jo Audi nav vienīgais auto ģimenē - viņam ir arī pāris jauni BMW(viņu pārpirka BMW, attiecīgi tagad var iegādāties BMW par labām cenām). Ar Audi braukā tikai ziemā, jo dzīvo Vācijas daļā, kur ir kalni, attiecīgi pilnpiedziņa ir liels pluss tad, ja notiek ekstrēmās lietas sniega izskatā.  Audi nepārdod... hvz kāpēc, gan jau dēļ nostaļģijas par Audi Quattro. Jo šim ir arī BMW ar pilnpiedziņu.

 

Labi, pofig, katram savs, man nav nekas jāpierāda... es tikai izstāstīju savu pieredzi, arī ar jaunajiem auto.,

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kaut vai degvielas patēriņā.
Nonācām šī foruma stūrakmenim - Audi 80 ar gāzi !  :yahoo:
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Ir labi, ja mums ir draugi ar labiem auto nevis tirgoņi ar "tikko no vācijas". Es jau iepriekš minēju, ka 3-5 gadīgu maz brauktu nopirkt LV ir loterija vai arī personīgi jāpazīst iepriekšējais īpašnieks. Bet braukt jau vajag tagad nevis pēc gada pavadīšanas sludinājumos. Vienā brīdī tas piegriežas un nopērc pirmo sūdu. Lūk tā ir realitāte ar lietotiem auto. 

 

Savu Audi pirku no sava sena drauga
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nu nav jau tā DE tik tālu, lai līdz viņai neizbrauktu pēc SAVA autiņa, labs būs dārgāk nekā LV, bet viņu ceļi un viņu serviss ir cita lieta, otrkārt ja jau zini VIN var griezties pie oficiālā dīlera un uzjautāt auto vēsturi.

Link to comment
Share on other sites

Neviens tur pa sviestmaizi nemet pakaļ labus auto. Kā labāki parametri, tā cena arī augšā. Tirgus. 

 

Nez vai ir ekonomiski pamatoti pirkt lietotu 5+ gadus auto virs 15k, kas arī kaut kur jāizrok. 

Link to comment
Share on other sites

Taisnība! Bet piemēram var ņemt mazlietotu MB ar Junge Stern apzīmēju, 2 gadi garantija un citi labumi, mašīna ir puse no jaunas cenas ar smieklīgu nobraukumu. 

Link to comment
Share on other sites

Es jau iepriekš minēju, ka 3-5 gadīgu maz brauktu nopirkt LV ir loterija

Lūk šis jau arī ir tas, kāpēc jāpērk auto "tikko no Vācijas". BET reālie. Pameklē Youtube keksu Denis Rem (Destacar)- 100% atradīs Vācijā labu auto, arī iekļaujoties Tavā pašreizējā budžetā! Man ir arī paziņa, kurš dara šo pašu lietu, tomēr kādu gadu ar šo neesmu kontaktējies, tā ka nezinu, vai ar šo vēl ņemas...

 

Ok, šis velk no jauna uz mazlietotu, tomēr es neredzu reālu *normālu* (manā izpratnē) auto šajā cenu grupā, kuru varētu nopirkt jaunu.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Šis un Volvo bija kantora auto. Kopš tās reizes pērkam tikai mazlietotus auto - gads -  8 gadus veci, ja jāpērk kaut kas ērts. Dīkstāve dēļ gļukojoša auto izmaksā dārgāk, nekā risks, ka kaut kas noklāsies.

Anekdotes ir foršas, bet tīri statistiski ir lielāka iespēja, ka būs šipanās ar mazlietotu/lietotu auto nekā ar jaunu auto. 

 

 

Nonācām šī foruma stūrakmenim - Audi 80 ar gāzi ! 
 

Bet nejau viens, bet visi 30.

Labots - nevertell
Link to comment
Share on other sites

Pieredze katram sava, sencim ir 14. gada Passat cc Trendline komplektācijā, salīdzinot ar luksus klases mašīnām 20 gadus atpakaļ īsti nevar, protams passātam ekonomija, savietojamība ar mūsdienu tehnoloģijām un dsg kārba protams ir kā dieva dāvana salīdzinot ar veco luksu, bet gaita, klusums, plašums, audio un atsevišķās ekstras ir nesalīdzināmi labākas vecajā luksā  :) tas pats attiecas uz krēsliem.

Tagad kādu laiku sanāk braukt ar Audi A8 D3, šis gan neuzrunā... 

 

Es protams negribu pateikt, ka ir jāpērk vecs lukss, jo tas ir neprāta vai slimība, bet nu tikai to, ka vecāks luksuss vai premium, kas ir 10 gadus vai vecāks tomēr būs bieži vien komfortablāks, bet noteikti resursus rijīgāks un priekš ikdienas vizināšanās pa pilsētu noteikti nav piemērots.

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Jaatceras veel arii par procenta likmi, ja jaunam auto taa buus ap 2% pie 220eur ikmeenesha maksaajuma uz 5 gadiem, tad lietotam auto jau buus kaadi 5...10% un arii tad veel jaaskaraas, lai mashiina perc liizinga perioda beigaam nebuutu vecaaka par x gadiem. Ja buus vecaaka tad vispaar pateerinja krediitam buus 10..15%...

Link to comment
Share on other sites

Ja var atļauties uzturēt. Rados ir W204 un pēc garantijas perioda ir diezgan daudz tūkstoši atstāti, lai arī maz ar viņu bija braukts, uzturēts tikai pie dīlera. Pa lieliem problēmas bija ar kompi, kurš 2x nobira. Bet kārtīgam latvietim jau zem gultas ir iekrāti 20k un nav jāuztraucas par līzingiem, procentiem un tā vienkārši var aizbraukt pakaļ. Cik vienkārši.  

 

 

Un tikai nesakiet ka šis autiņs bus sliktāks par jaunu Golfu  http://ww3.autoscout...5030?asrc=st|as
 
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

pārmesties uz tēmu "lietots pa 10k
Vajag, vajag! Vajag uzreiz uztaisīt kādas 20tēmas ar nosaukumu

*mašīna līdz 6k

*mašīna līdz 7.5k

*mašīna līdz 8.2k

utt

Link to comment
Share on other sites

W204 un pēc garantijas perioda ir diezgan daudz tūkstoši atstāti, lai arī maz ar viņu bija braukts, uzturēts tikai pie dīlera.

Te tev arī atziņa, kas noved pie Hyundai ar 5 gadu garantiju! :TBS:

Kam vēl ir 5?

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

kurmis

Ja neesi pamanījis, tēmas atslēgas vārds ir balagāns, līdz ar to strikto rāmju nav :)  Par lietotajiem auto pagaidām viedoklis nav mainījies, jo neesmu vēl tādus lietotus eksemplārus, kuri ir finansiāli pavelkami un kuriem pēc dažiem gadiem nav viss pēc kārtas jāsāk mainīt. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Rados ir W204 un pēc garantijas perioda ir diezgan daudz tūkstoši atstāti
Spēcīgs arguments  :)  
Link to comment
Share on other sites

Varu pēc savas pieredzes teikt, ka merši, kas ražoti pēc 2000.g nav remontējami pie visādiem ciema meistariem Vasīlijiem. Var izpūtēju sametināt, eļļu nomainīt, bet neko vairāk.  Ne katrs kantoris tiks galā ar specifiskām problēmām un esmu pabijis daudzos servisos, kur vienkārši noplāta rokas un sūta tālāk pie dīlera. No tā izriet, ka uzturēšana ir dārgāka, jo dīlerim ir cits cenrādis. 

Link to comment
Share on other sites

MB, iesaku labs serviss Lāčplēša ielā 77/79, Rīga.

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

 

 

Varu pēc savas pieredzes teikt, ka merši, kas ražoti pēc 2000.g nav remontējami pie visādiem ciema meistariem Vasīlijiem. Var izpūtēju sametināt, eļļu nomainīt, bet neko vairāk.  Ne katrs kantoris tiks galā ar specifiskām problēmām un esmu pabijis daudzos servisos, kur vienkārši noplāta rokas un sūta tālāk pie dīlera. No tā izriet, ka uzturēšana ir dārgāka, jo dīlerim ir cits cenrādis. 

 

Šeit arī parādās apsmietā Audi80 ar gāzi priekšrocības. Jo to jau var saremontēt daudz vairāk meistaru. Nevajag tik vecu, var jaunāku, kādu A4, A6 vai tautas vāģi VW, bet princips tas pats.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Rados ir W204 un pēc garantijas perioda ir diezgan daudz tūkstoši atstāti, lai arī maz ar viņu bija braukts
 

 

Atgādināja stāstu no mārketinga skolotājas vidusskolā. Viņa bija studējusi kaut kur ārzemēs, un no Tuvajiem Austrumiem arī bijuši studenti. Tuvajos Austrumos, kā zināms, normāla mašīna ir tikai Mercedes.

Tad nu katru rītu patumsnējie studenti sēdušies divos auto - viens aizmugurē neejošs mersis striķītī piesiets, otrs priekšā mersis, kurš velk. Un tā no studentu pilsētiņas līdz augstskolai katru rītu arī braukuši.. nevis kā loši ar sabiedrisko vai prastiem auto.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Audi80 ar gāzi priekšrocības

Audi 80 bez gāzes (benzīnnieku) ir vēl vieglāk remontēt, ja kas.

 

Nediskutējot par Audi 80, gribu saprast -- kāpēc tāda piekrišana gāzei? Jautājums drīzāk retorisks. Man gāzes likšana šķiet mašīnas čakarēšana -- gluži kā žiguļu pārtaisīšana uz 76. benzīnu savā laikā.

Link to comment
Share on other sites

Man gāzes likšana šķiet mašīnas čakarēšana

Nepareizi škiet, it sevišķi autiņam ar normālu nobraukumu un ja neplāno to auto nobraukt līdz 1 000 000 km. Attiecīgi, normāli lietojot, sačakarētu motoru tu tā arī nekad neieraudzīsi.

 

Īsumā: +- dīzeļa motora izmaksas uz degvielu, bet bez dīzeļa motora saistītām potenciālām izmaksām un problēmām, piemēram, nevarēšana piedarbināt bargā ziemā un motora troksnis.

Protams, gāzei arī ir mīnusi: bagāžniekā stāv rezerves rats (pārsvarā) un nobraukt ar vienu uzpildi 1000 km nevarēs.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

LV vairāk nekā 10% auto brauc uz gāzi un neko nečakarē, ja pareizi uzstāda un pareizi ekspluatē. Var stāstīt jebkādus pesteļus, kas saklausīti no vietējiem auto ekspertiem dzerot kopā apinīti, bet ietaupījums nemelo. Melo tie, kas stāsta par nobrukušiem motoriem vai esot dzirdējuši par tādu parādību.

 

Daži ražotāji pat jaunus tirgo ar gāzi, nekas pašam nav jāliek un ražotājs (nevis gāzētājs) pats dod garantiju. Uz sitiena nevaru atrast, kuram bija tāda opcija.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

20K ir tāda neērta robeža, jo par 23 - 25 -27 jau sanāk Subaru Forester, Subaru Levorg, Renault Talisman, Peugeot 508 SW un vēl šādi tādi interesanti auto. http://www.peugeot.l...ts/piedavajums/

 

Šos noteikti nenosauktu par "interesantiem auto" :D 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Protams, gāzei arī ir mīnusi: bagāžniekā stāv rezerves rats (pārsvarā)

Man nav, toties ir kompresoriņš ar kaut kādu ķīmiju.

Paldies Dievam, nav arī sanācis savā mūžā likt to rezerves ripuli virsū (it kā jau tikai 20 gadi pie stūres). Arī kaut kad, kad esmu izdomājis pačamdīt to rezerves ripuli, tad ir bijis mīksts. Kādam auto arī stiprinājuma skrūve ierūsējusi :D

Tā ka no tā tāpat maza jēga būt.

Sieva gan pirms kāda gada mierīgi ar totālu mīksto atbrauca no darba, labi ka tik kādi 5km. Neko neesot jutusi :D 

Link to comment
Share on other sites

 

 

bet i40... noteikti tur nav ko baudīt, jau nu vienīgi to, ka vari noparkoties gandrīz jebkur

Ja ir vēlme, tad varu pastāstīt savu pieredzi ar i40 - jau nedaudz vairāk kā 2 gadus ir darba auto - pašlaik šķiet 41k km nobraukt - ņemts jauns maksimāli labākajā no standarta komplektācijām. Kopumā ir OK, tikai motors pa vāju  - jaudīgākais 1.7d ar automātu ir gauss... (136zs), čipojot ir pāri par 170zs :) 

Link to comment
Share on other sites

Par gāzi arī pašlaik tikai labākās domas.

Pašlaik arī no LPG man jau maks atlaide, kas nozīme, ka katru mēnesi leju vairāk par 250l, ja nekļūdos. Benzīns man aizietu apmēram tikpat. Līdz ar to, katru mēnesi man ir 100EUR ekonomija kā minimums.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man nav, toties ir kompresoriņš ar kaut kādu ķīmiju.

Manam ir rezerves ritenis, pie tam regulārā riteņa izmēros. Pirms tālākiem (1000+km) braucieniem drošības pēc pārbaudu spiedienu. Nekad neriskētu braukt tālākus gabalus ar tādu pūšamo agregātu.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...