Jump to content

Jauna auto izvēle 20k kategorijā


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Laikam esmu nobraukājis ar kkādiem 5-6 jauniem auto šajā cenu kategorijā.

 

Šobrīd ripinu pēdējo atlikušo līzinga gadu ar Oktāviju. Atskaitot skaļo dīzeļa dzinēju, citu problēmu, tpu tpu, nav. Ā nu benzīna vāciņš ziemā aizsalst. 

 

Atskaitot 1.4 TSI, viss pārējais šajā piedāvājumā http://volkswagenbaltic.eu/2016/passatdsg/lv/ir pietiekoši labs, lai citus nemaz neskatītos. TSI knapi velk džetu, par pasātu nemaz nerunājot, ja plāns bubināt pa pilsētu, var izdzīvot, bet man ir par maz. Viss pārējais pasātam ir tip top.

 

EDIT: apskatījos pēdējās Škodāra tehniskās apkopes, visi rēķini zem 200 EUR. 

Labots - Destructo
Link to comment
Share on other sites

jaunam fordam apkopes intervāls 30kkm vai 2  gados reizi. Tas nesit tik ļoti pa kabatu. no visām ekstrām vienīgā ko es novērtēju - auto tuvās/tālās un elektriski apsildāms priekšējais stikls  . tā ir ērta štelle. pārējais man kaut kā vienalga.


nu un tomāts un parkingi  par par sevi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@Destructo, Ir divi 1.4TSI - 125zs un 150zs. Jaudīgākais ir dinamiskāks par visu mīlēto 2.0TDI ar 150zs. Tā kā nevajag te birdināt puspatiesības.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man interesē cik mēnesī pelna cilvēki kas domā par 20k iztērēšanu mašīnai. Man pašam ir jūtami pāri 1k uz rokas, bet es NEKAD neapsvērtu domu par tik dārga autiņa pirkšanu. Faktiski ir jāstrādā 2 gadus - 2 NOLĀPĪTUS GADUS lai sapelnītu tikai priekš mašīnas? Nop, nav priekš manis. Labāk braucu ar 10 gadus vecu mašīnu un ielieku naudu lietās kur no tās būs daudz lielāks labums. Jaunas mašīnas lai paliek norvēģiem, somiem, šveiciešiem u.c. cilvēkiem ar 4-5k mēneša ienākumiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tur ir vairāki iemesli. Mazlietoto auto klāsts ir pietiekami mazs un cenas ir pietiekami augstas, turklāt pēc garantijas perioda izmaksas remontiem ir vislielākās, ja auto lietots kā darba auto. 

 

Ok, skaidrs. Man ir mazliet cits piegājiens - sameklēt 2-5 gadu vecu auto, kas nav maukts kā darba auto. Ir cilvēki, kas privātos principā maina uz jaunu un tad esošo pārdod pa sakarīgu ciparu. Problēma ir tādu atrast, jo tas ir laikietilpīgi. Pēdējo 5 gadu laikā neko labu nevaru pateikt par jauniem auto apkopju ziņā - darbā tika nomainīts autoparks un tur pigoru ir pa pilnam dažādu ražotāju un izmēru mašīnām (vieglie sedana un hečbeka izpildījumā, busi un Hilux). Tāpēc esmu skeptisks par jaunu, nebt tā nav kritika, tik citāds skatījums. Lai veicas.

Link to comment
Share on other sites

Man interesē cik mēnesī pelna cilvēki kas domā par 20k iztērēšanu mašīnai.

Nekāds sakars ar šo tēmu vai tēmas autoru, bet dažam labam jauna auto ņēmējam pat tas 1k nav.

Tā ir cita domāšana - zināms ikmēneša maksājums par auto un pārējās izmaksas (KASKO, apkopes) ir visai paredzamas.

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@@kurmis,

 

PN.

 

3G22BZ Trendline 1.4TSI BMT 92 / 125 ZS DSG-7 

 

Es runāju par konkrētu modeli, kas ir minēts piedāvājumā.  

Link to comment
Share on other sites

Tā ir neiespējamā misija un finanšu līzinga cipars sastāda mēnesī virs budžeta vai arī vairākus gadus jāiekrāj nauda.

 

 

sameklēt 2-5 gadu vecu auto, kas nav maukts kā darba auto

 

 

Saimniecībā ir 2 gadus vecs VW B7 2.0D, tā kā ar izmaksām apkopēs viss ir ok. Tikai uz privātpersonu šāds komplekts ar PVN nav pašlaik pavelkams.

 

Jārēķina ir visas izmaksas - par cik auto pērc, cik par auto izdod remontos.  Es pats auto neremontēju, tāpēc man viss maksā. Tak cilvēks parastais pērk auto līzingā, kas ir 2-3k pirmai iemaksai un ~200-250 EUR/mēn. Nekas kosmisks nav.  Es pakalkulēju, ka mans 15 gadus vecais mersis 4 gados ir izmaksājis kopā ~7-8k ar visu pirkšanu, remontiem neskaitot ikdienas pasākumus (eļļa, riepas, degviela).

 

 

mēnesī pelna cilvēki kas domā par 20k iztērēšanu mašīnai
Link to comment
Share on other sites

1.4TSI 150zs ir dinamiskāks par visu mīlēto 2.0TDI ar 150zs.

 

Tas pie noteikuma, ja tu to bendzīnu turi redline, paskatījso abu spec, bendža līdz 100km/h uzrauj ātrāk par 0,4s, bet tas drīzākais uz svara atšķirības, kas ir 64kg. Ikdienas apgriezienu bubināšanā dīzelis ceļ labāk un mazāk šķidrumu tērē, nav daudz bet tie 0,3-0,6l/100km tomēr tāpat salasās.

 

 

 

Lai nosegtu visu summu (20k) vajag kādus 8 gadus.

 

Var arī tā, pēc tiem 8 gadiem, tad autiņām būs kādi 160-220k nobraukums un ss maksās kādus 5-7keur, ko vari dabūt atpakaļ, vai turpināt baukt, bet lielākā daļa tomēr ņem operatīvo.

Labots - Kaspars12
Link to comment
Share on other sites

yancis

Nepareizi, operatīvais līzings ir auto noma, kad var izpirkt atlikušo vērtību pēc lizinga beigām (3-5 gadi) pārformējot uz finanšu līzingu, ja reiz auto labi kalpo vai atdot atpakaļ un ņemt nākamo eksemplāru. 

 

Personīgi nepatīk nodarboties ar auto tirdzniecību un neprotu dārgi iesmērēt.

Labots - Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

Nu pag, pag, tu esi maksājis pirmo iemaksu 2k un vēl 3 gadu laikā esi samaksājis 2400*3=7200eur. Summā esi samaksājis 9200eur. Tev mašīna patīk un gribi paturēt. Kurš samaksās trūkstošos 10 800 eur?

Link to comment
Share on other sites

Nu vot, turpināsi vien maksāt visus 8 gadus. Paldies, to es arī gribēju zināt. Jaunas mašīnas nav priekš manis. Ja jums der - lai jau būtu.

Link to comment
Share on other sites

Tu tāpat maksā, ja ikdienā pārvietojies ar auto, jo lietota auto uzturēšana vienmēr saistīta ar daudziem dažādiem neparadzamiem izdevumiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Protams ka maksāju, bet ne jau 200-250eur mēnesī (degvielu neskaitam).

Ar to es gribēju pateikt - jauna automašīna tas ir jauki un tas ir forši - bet tas prieks, ko viņas dod, neatbilst cenai (manuprāt).

Labots - yancis
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

nu ņem jaunu pa 90euro mēnesī ;) , izvēle, šobrīd, ir liela, a ja vēl akcijas sagaidi, tad vispār bumbās. Man pašam vajadzēs parēķināt vai tik nav izdevīgāk paņemt jaunu operatīvajā, nekā grūst naudu iekšā ritošajā (LV ceļi..., pedējo reizi rēķins bija ~370eur)  un klusos vakaros klausīties kā rūsē un krītas vērtība, piekam arī vakumsūknis būtu jāmaina (turbīna/sajūgs nomainīts pie 160k nobraukuma); Sprauslas testēt bail, bet tpu/tpu/tpu vēl nedod signālu, ka tās censtos atdot galus :D (2008.gada auto)

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Man mersis maksā tādā kondīcijā kā viņš ir 130 EUR/mēn sarēķinot visas izmaksas 4 gadu laikā un skatoties atlikušo vērtību, par kādu reāli ir pārdot.  Līzinga skatoties cipars palielinās tikai pa 100-120 EUR menesī, jo tur maksājumi ir paredzami, nevis atkal noplīst kāds sūknis un velc ārā no kabatas kārtējos 200 EUR.

 

Ja brauc ar 2k veciem dranduļetiem, tas tur izmaksas mazākas, ja salasa visu šrotā, bet komforts/izskats ir tālu no vēlamā. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man piemēram dienā 5km max,pāris mēnešos kāds brauciens uz 80km

Priekš kam tad savs auto? Tad jau tām retajām tālajām reizēm paņem ko jaunu nomā. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

lietota auto uzturēšana vienmēr saistīta ar daudziem dažādiem neparadzamiem izdevumiem.

Tūlīt pēc auto izbraukšanas no salona, Tavs auto kļūst par lietotu...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Priekš kam tad savs auto? Tad jau tām retajām tālajām reizēm paņem ko jaunu nomā.

Un tie 5km dienā? Sāc staigāt, ne?

Link to comment
Share on other sites

Ne gluži. Kamēr auto ir garantijas periodā, visas nestandarta problēmas jānovērš ražotājam. Turklāt auto stāvoklis ir tieši atkarīgs no ekspluatācijas, ko nevar teikt par eksemplāriem "tikko no Vācijas" ar noname vēsturi. Manuprāt īsts lietots  auto skaitās tad, ja garantija beigusies. Cits stāsts, ka tiem 1g lietotiem auto cena salīdzinot ar jaunu, bieži vien nav konkurērspējīga.

 

 

Tūlīt pēc auto izbraukšanas no salona, Tavs auto kļūst par lietotu...
 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tavs auto kļūst par lietotu...
 

 

Afigena Gudrinieks atradies, un kas tur slikts, ja izbraucot no autosalona, mašīna skaitās lietota, ja pats lieto? :huh:

 

Man ir tādas aizdomas, ka tu mājās nopērc kādu preci, bet nelieto, jo badies, ka prece būs lietota tā varētu būt? :dornis:  

 

P.s Izbraucot no Autosalona arī mašīnas vērtībā krītas, tas jau loģiski, bet vai tādēļ cilvēki nepirks jaunas automašīnas! 

Link to comment
Share on other sites

 

 

visas nestandarta problēmas jānovērš ražotājam

Ko jauna auto gadījumā ir jānovērš pircējam?

Link to comment
Share on other sites

Bremžu klučus, logu slotiņas, salona filtrus un tamlīdzīgas lietas, kuras pakļautas nodilumam, pašam jāsedz.

 

Parasti garantijas nosacījumos aprakstīts, kas ietilpst. Eksistē arī pilna servisa līzingi, kur pat riepas iekļautas. Attiecīgi tas ir dārgāk, bet 0 neparedzētu izdevumu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Attiecīgi tas ir dārgāk, bet 0 neparedzētu izdevumu.

 

Mums ir daži auto operatīvajā, daži ALD, ja godīgi tad cilvēkiem, kas mums daudz brauc ALD sāk kļūt par prioritāti.  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tas pie noteikuma, ja tu to bendzīnu turi redline, paskatījso abu spec, bendža līdz 100km/h uzrauj ātrāk par 0,4s, bet tas drīzākais uz svara atšķirības, kas ir 64kg. Ikdienas apgriezienu bubināšanā dīzelis ceļ labāk un mazāk šķidrumu tērē, nav daudz bet tie 0,3-0,6l/100km tomēr tāpat salasās

 

Par redlainu ir muļķības. Protams, benzīniekam vienmēr būs lielāki apgriezieni, bet nevajag jau pārspīlēt, ja ir pieredze tikai ar veciem benzīna atmosfērniekiem.

Par dīzeli tikai tāds sīkums kā cena, kas +4k eur pie benzīnieka cenas iegādes brīdī. Par šiem 4k eur ar benzīnieku varēsi nobraukt papildus nieka 60k km...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Bremžu klučus, logu slotiņas, salona filtrus un tamlīdzīgas lietas, kuras pakļautas nodilumam, pašam jāsedz.

Bukses, atsperes, bremžu diski, amortizatori?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Viss atkarīgs no dīlera. Zinot skodu, nebrīnos par tavu pieredzi. Arī man ir negatīva pieredze, piemēram, ar skanstes nissanu - reāls 90to līmenis, kad klients ir tukša vieta, bet par vw servisu tajā pašā rajonā varu teikt tikai to labāko. Tagad nissans brauc uz apkopēm uz otru pilsētas galu, bet labi, ka ir vismaz alternatīva. Nekā savādāk kā ar naudas boikotu šos sliktos piemērus jau neietekmēsi.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Parasti garantija ir uz 100-120k un diez vai normāli braucot var sabeigt šīs lietas. 

 

 

Bukses, atsperes, bremžu diski, amortizatori?
 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kamēr auto ir garantijas periodā, visas nestandarta problēmas jānovērš ražotājam

Tu gan esi optimists... ;)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ar garantijas gadījumiem ir tāda lieta, ka tos risina lēni. Ja defekts nav oficiāli rūpnīcas atzīts, tad vietējais dīleris neko nelabos kamēr nebūs saskaņojums no ražotāja, ka tiešām ir defekts. Tā mums ir mazas valsts un kaimiņvalsts kultūras ietekmes problēma. Dīleru peļņas normas ir parāk mazas, lai uz sevi uzreiz uzņemtos riskus. Tā kā garantija var būt baigi forši, bet remontā auto būs daudz ilgāk nekā pēcgarantijas periodā, kad tu par visu maksā pats un servisam gribas pēc iespējas ātrāk visu paveikt.

Link to comment
Share on other sites

jo tur maksājumi ir paredzami, nevis atkal noplīst kāds sūknis un velc ārā no kabatas kārtējos 200 EUR

 

Protams! Bet jauna auto gadījumā aizbrauc uz salonu (paredzami) un velc ārā kārtējos 200 EUR par eļļas maiņu un logu šķidruma pieliešanu! Ir bijusi saskare ar jauniem auto - draudzenei bija jauni darba auto. (firma bagāta, regulāri mainīja) Tāpat bija kādas 2-3 reizes gadā uz apkopēm jābrauc un katru reizi rēķins bija tāds, ka mati cēlās stāvus! Nu ja pašam nav jāmaksā, ta jau po protams ka! Bet reāli viņas darba devējs servisā atstāja apmēram tik pat, ja ne vēl vairāk, kā es sava lūžņa remontos! Un ja pirmajā gadā apkopes salīdzinoši lētas, tad palielinoties nobraukuma viņas paliek arvien dārgākas un dārgākas! Vēl nevajag par obligāto kasko aizmirst. Un katram auto, ari jaunam ir daļas. kas nolietojas un regulāri jāmaina, vai arī kas salūzt, bet neattiecas uz garantiju - piemēram atsperi salauz bedrē - tur jau rēķini ir tādi, ka var lietotu, braucamu auto ar skati nopirkt. ;)  Intereses pēc noskaidro cik maksās bremžu disku un kluču maiņa autorizētā servisā! :D :D :D

 

Katrā ziņā - rēķini kā gribi, bet jauns auto izmaksā krietni dārgāk, kā mazlietots!  Bet ja var atļauties - kāpēc gan nē? 

 

Vēl lienot parādos, īpaši operatīvā līzinga ar mazu pirmo iemaksu gadījumos nevajag aizmirst ka dzīvē var visādi gadīties un nevar turpināt par auto maksāt. Tad var iebraukt tādās auzās, ka auto realizācijas vērtība būs jūtami zemāka par līzinga atlikumu un būs vēl jāpiemaksā, lai no tā auto tiktu vaļā! A naudas ta nav.....  Pēc treknajiem gadiem daudzi šādi ieberzās. Bet skatos ka atkal cilvēki par šo aizmirst.....  

 

Katrā ziņā es nekad nepirktu auto uz parāda! 

Labots - ronalds_
  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Es nezinu, kas tie par autiņiem, kuriem 2-3 reizes gadā jāiet apkopes, ja vien gadā  nav >60k nobraukums. Ir pieredze ar Moller Auto un Domenikss, tur tādu sviestu nav. Meršu serviss točna ir viens no dārgākiem LV.

 

Ja dzīvo saprātīgi, rēķina līdz, tad problēmu nav ar kredītiem. Tāpēc jau pērku tādu auto, lai mēneša kopējais maksājums nepārsniegtu 20% no algas.  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Katrā ziņā es nekad nepirktu auto uz parāda!

 

Ir tā, ka šādu risinājumu izmanto vairums personas tai skaitā arī juridiskās personas, piemēram, ja auto ir ļoti nepieciešams, un bez tā nevar iztikt. rolands_ kā tev šķiet, ja cilvēki ņem mašīnas kredītā, jo tas ir izdevīgi? Katram ir galva uz pleciem, lai izvērtē savas spējas un iespējas. Nav tāds apgalvojums, ka lietotas automašīnas der visiem.

 

 Intereses pēc noskaidro cik maksās bremžu disku un kluču maiņa autorizētā servisā! 

 

Šis nav slikts ieteikums, bet labai lietotai automašīnai, piemēram Audi A6 2008. gada bremžu kluči gan jau būs dārgāki, nekā jaunam golfam, kam tās būs jāmaina pēc noteikta laika! Varbūt neadekvāts salīdzinājums, bet es tomēr tad izvēlos jaunu golfu, nekā Audi A6 2008. gada. Vienmēr atmaksāsies investēt jaunākā automašīnā nekā vecākā. 

 

Katrā ziņā - rēķini kā gribi, bet jauns auto izmaksā krietni dārgāk, kā mazlietots!

 

Koks ar diviem galiem, vienmēr būs cilvēki, kas teiks pretēji, kā to daru šobrīd es! Ir ok varbūt, ja pērc mašīnu no pazīstama cilvēka un zini viņu paradums kā viņš brauc, tad varbūt ir izdevīgi iegādāties lietotu auto, bet viss ir pretēji, ja tev sanāk iegādājies sistu mašīnu, kas ir 4 gadus veca un nedod dievs vēl sūdigi sašpaktelēta utt. Kur tev izmaksas būs dārgākas, vai arī kad ir jālabo automātiskā kārba, vai turbīne. Tad sākās visa jautrība mans draugs, protams tulīt ierunāsies speciālisti, lai ved uz pārbaudi pirms iegādes utt. Protams katram apmeklējumam ir vajadzīgs laiks un nauda, ja jau laiks un nauda ir vairāk kā vajag, tad kādēļ meklē lietotu auto. 

Labots - staylez
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tāpat bija kādas 2-3 reizes gadā uz apkopēm jābrauc

 

Viņa ko, ar fūru brauc :O 

Link to comment
Share on other sites

Destructo, apkopes ir pa 10 - 15 kkm , 30-45 kkm gadā nav nekas ekstrēms darba auto!

 

 

 kā tev šķiet, ja cilvēki ņem mašīnas kredītā, jo tas ir izdevīgi? Katram ir galva uz pleciem,

Mani novērojumi liecina ka galva uz pleciem ir tikai retajam! Nez kāpēc tik daudz naudas tiek tērēts reklāmām? Lielajam vairumam cilvēku pielietojot pareizu pieeju viskaut ko var iestāstīt.... Diemžēl. Vislabākais piemērs ir ātrie kredīti.

Un firmas te nevajag pīt iekšā - lv ir grāmatvedības nianses, dēļ kurām firmām ir izdevīgi izmantot operatīvo līzingu. Galvenais - šādi pirkta mašīna neskaitās pamatlīdzeklis - izdevumi norakstās uzreiz, nav jāmaksā UIN.

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...