Jump to content

Jauna auto izvēle 20k kategorijā


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

laikamtak, nemuldi. Man bubināmais būs angliski :p

Link to comment
Share on other sites

 

 

2014 - 400 EUR 2015 - 800 EUR 2016 - 1400 EUR 2017 - plānots <1000 EUR
 Tu normālu mašīnu nopērc un neslimo ar vecim sūdiem!

@@kurmis, Nekad nedomāju, ka šim ir taisnība! 

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam
Tā jau tas ir... Dažs labs visādas valodas sagramstās,tikai dzimto valodu nevar iemācīties...

 

Smieklīgi jau ir, ja zina šo citātu no kinofilmas. Realitātē, šeit pat forumā, reti kurš, tiešām, cenšas saglabāt to latviešu valodu. Paši to nespēj, bet no citiem prasa. Tiešām gramstekļi.

 

Atvainojos par beztēmu! Nacionālais jautājums ņem visu.

Labots - NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

 

 

Smieklīgi jau ir, ja zina šo citātu no kinofilmas. Realitātē, šeit pat forumā, reti kurš, tiešām, cenšas saglabāt to latviešu valodu. Paši to nespēj, bet no citiem prasa. Tiešām gramstekļi.
  Zēni muļķi laida,zem filmas!

 

 

Nacionālais jautājums ņem visu.
Idiotiem jā! 
Link to comment
Share on other sites

Tas, ka vienu gadu nekas, nav mainīts, nenonozīmē, ka nākamo nebūs 2x vairāk. Pēc 1 gada ekspluatācijas pilnīgi neko nevar pateikt. Šodien tieši čekoju remonta izdevumus mersim: 2014 - 400 EUR 2015 - 800 EUR 2016 - 1400 EUR 2017 - plānots <1000 EUR

Ko jūs darāt ar tiem auto??? Nē, es neapbraucu katru bedrīti, varbūt pat speciāli viņā iebraucu, bet tādu remontu nav un ne kad nav bijis.

Laikam sapratu. Svaigi auto, un pie dīleriem remontēti, tad jā...

Pašu izvēle.

Es nekad pie dīlera nevestu, lai atdotu piķi par neko.

Labots - Zuxters
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Drīzāk noderētu labāks pretjautājums - ko jūs nedarāt ar auto. Protams, ka nosulojis motors nav jāremontē, svečvadus var izvilkt no pakaļas, sveces arī var uzburt, atsperes var arī izlocīt no veciem matračiem, arī bremžu diskus tak maina tikai idiots. Zobsiksnai taču arī ir zelta mūžs. Tā sarakstu var turpināt ar lietām, kam iestājies dabisks nolietojums pie 100-200k.

 

 

Bet nu biedrs parastais visu to ignorē un pārdod auto un atkal velk no vāczemes (lasīt: zviedrijas) volvo ar 180k nobraukumu. 

Link to comment
Share on other sites

Nosulojis motors, jāmaina atsperes... es gribētu teikt, ka problēma ir tā, ka braukā ar nodzītiem aparātiem. Tad tādi izdevumi ir OK...

Link to comment
Share on other sites

Man bilance kaut kā tā..jaunam auto 300eur gadā..apkopes izmaksas. Lietotajam arī kādi 300 aizgāja...apkope un bremžu trubu maiņa...klučus pats nomainīju...+ Jaunas riepas kas bija vēl kādi 240eur.vidēji pēc ilggadīgās pieredzes tā sanāk vidēji 50-70 eur mēnesī remontiem ja sadala propircionāli...auto īpaši netaupu pirms sliedēm nebremzēju. ..ritošā nav jau 2 gadi aiztikta..

Link to comment
Share on other sites

Tā nevar būt, tad tev motors sulo un brauc ar beigtam atsperēm! Un vēl svecvadi nav mainīti, kaut gan kāpēc viņi būtu jāmaina, jā jau gadus desmit normalas mašīnās viņu nav?

Link to comment
Share on other sites

Laba Tev uzskaite :) ja varu jautāt - kas par auto un kaads nobraukums? Izskataas peec BMW? :)

Link to comment
Share on other sites

man ir ~800 uz gadu- rīga, BMW ar "lielu" motoru un nav vēl 28 gadi, bet kasko sevi jau atpelnija 1. nedēļā :D

 

 

 

Laba Tev uzskaite ja varu jautāt - kas par auto un kaads nobraukums? Izskataas peec BMW?

 

2003. gada BMW 7er 3.0 dīzelis. dārgākais tur ir audio sistēmas remonts, bija nodedzis pastūzis un rādžiņam viena puse, samediju šrotos no feislifta komplektu, ar maiņu tuvu pie 600 eur sanāca.

 

255k nobraukums, lielākā problēma, ka tas auto 10 gadi praktiski nav braukts, tikai kaut kādus garos gabalus, pa 10 gadi salasijis knapi 100k, līdz ar to pirmais gads tāds dārgāks, kamēr samaina visas sakultušās bukses un visādus sīkumus, kas noklājušies.

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

Degvielu es nerēķinu. ...un octas un ta arī nē ..degvielā man abiem auto kopā kādi 300 aiziet...

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Nu biezie ne biezie...bet tā sanāk ja daudz brauc...un 2.7 arī rij beņu man kādi 16 17 pilsētā....auto ir dārga ekstra ...ar to jāsamierinās ....un po jauns vai vecs

Link to comment
Share on other sites

Atslēgas vārds ..brauc maz.man gadā 25 30k..kasnav daudz..ja brauktu vairāk..jauns auto imho ir labāka izvēle.man bračka 2 gados liekad 120k uztinis jaunam auto...

veciem auto tomēr ir mazāks uzticamības faktors - var palikt ceļā,,,,lai arī kā pieskata viņu,,,,

Link to comment
Share on other sites

paskatījos precīzi gads - nobraukti 27 500 km...ar benzīna kapsētu mazāk...pie 15...jauns auto ir forši - bet pa 20 sanāk tikai  kāds pilsētas čemodāns....diemžēl , bet fakts. tas par topiku. pats papētīju nesen kas notiek mazo 4x4  tirgū.....jā ir visādas dacias ,seati ..bet lētie ir tikai 2x4 un kaut kas sakarīgs tāpat aizvelk pie 30k eur.


Latvijā var, jo nav naudas vai mazi attālumi - zinu kolēģe ar jaunu auto 4 gadā nobrauc....bet EU maz ticams tāds scenārijs...aktīvi ļaudis rullē daudz....


man darbā kolēģis nedzīvo Rīgā - katru dienu 200km nerēķinot darba vajadzībās nobraukto..arī labs noskrējiens sanāk gadā...

Link to comment
Share on other sites

es tomēr uzskatu, ka auto vairāk nolietojas, ja maz tiek braukts..jāļauj piekarei un visiem agregātiem darīt savs darbs.....bet tas ir tikai mans viedoklis....

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pilsēta extra, laukos pirmās nepieciešamības prece!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nu ārzemēs, attīstītās valstīs viņus met pakaļa līzī bez pirmās iemaksas etc....usa toč katarm 2 tačkas - mustangs weekendiem un pikaps ikdienai....

Link to comment
Share on other sites

amerikā jau normāla infrastruktūra priekš auto. mums pat nereti maksas stāvvietās nav vietas. rīgas domei vispār uz auto ir uzmīst un viņi grib auto no pilsētas dabūt prom.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tikko bračka bija usa ( paziņa  grāmatvede  ar algu kādi 7K usd /m - nav kosmoss priekš usa ) - divas jaunas tačkas līzī - priuss un mustangs jaunais, tiesa mazmotors 3,6 vai cik tur viņam.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

nevertell

 

 

Auto nav exstra,auto ir pirmās nepieciešamības prece.Bez auto viss apstājas.Vismaz normālās zemēs tā ir,un nevis viens bet vismaz trīs. Tikpat labi varētu teikt ka metinātājam labs metināmais aparāts ir ekstra vai lauksaimniekam traktors.

Normālās zemēs - t.i. krievijā ?  

Link to comment
Share on other sites

man stāvvietas neuztrauc, ja braucu uz veikalu - tur var nolikt auto  un centrā pie darba ir  vietas kur atstāt. Ja dzīvo centrā un grib autoparku uzturēt - tad gan problēmas. tā protams kretinē, ka maksu jau grābj pa attālākiem rajoniem izņemot centru...tas besī LT un EE tā nav.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

tiesa mazmotors 3,6
Tu jau tagad pusforumu pārbaidīji :yahoo:  
Link to comment
Share on other sites

o jā - priekš mustanga 5.0 ir pareizais ceļš.....es ar bračkas veco 94 gada izmetu skaidu - tā skaņa un sajūtas....tas nekas, ka nav raķete - patīkams aparāts. un skati ar pirmo izgāja, tiesa bija biku pirms tam jāiegulda - jauns kompresors kondiķim, jauns maģis, jaunas lampas un miglinieki (vecie jau nokalpojuši)  -jaunas sveces...


IMG-20160831-WA0005.jpg

 

te

 jāpiekrīt bračkam, ka sēžot šādā auto ir daudz patīkamākas sajūtas nekā jaunā fordā vai peugeotā ....

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

V8 ?

Link to comment
Share on other sites

jap. pirkts/ievests  95 jauns iekš Lv ....ar krown pūsts regulāri....nezinu vai tas ir tā nopelns (varbūt maz brauks ziemās) , bet korozijas nav. nobraukumu neatceros - ap 150K varbūt...bija audio galīgi lauki taisījuši - viss līki savienots. el. beņķiem štekeri nolauzti...bet kopumā ok priekš saviem gadiem. manuālā kārba un nemaz nerij tādu kosmosu. labs weekendu aparāts.


tika nopirkts no maksātnespējas  administratora :shok::yahoo: 

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Manuālā kārba..., tur tu ne pusi no amīšu autiņa labumiem neizjūti.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Cik rij?

Link to comment
Share on other sites

nav baigi mērīts, domāju ja nav smaga kāja -  kādos 18 var iekļauties....varbūt 20...nav tik daudz braukts. ar veco automātu būtu vairāk, bet te 5 ātrumā nav diez ko augsti apgriezieni...un jūt zemo efektivitāti - pat neitrālajā pie -5 grādi salonā pēc 5 min jau silts ...tas nav modernais diesel vai tfsi....automāts imho mustangam nepiestāv - speciāli ilgi manuāli meklēja...


ja varētu pavilkt - arī gribētu ko tādu weekendiem..bet nu aizrāvām offt... kas ir labs par atlaidēm līdz 20K ?

 

http://seat.lv/ateca/files/Seat_Ateca.pdf

 

tikai 1.0 sanāk...

Link to comment
Share on other sites

osscar, šis ar iešprici? Nav karbulis? Nez, man jau škiet ka ja Mustangs, tad īstais ir tikai ar karbuli :)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nodzīta auto definīcju studijā. Man liekas, ka tu runā par kafijas automātiem vai jebko citu, kas varbūt pēc izskata atgādina auto.

 

Nosulojis motors, jāmaina atsperes... es gribētu teikt, ka problēma ir tā, ka braukā ar nodzītiem aparātiem
 
Link to comment
Share on other sites

Nodzīta auto definīcija... Drīzāk uzrakstīšu nenodzīta auto definīciju. Visas apkopes tiek veiktas laikus. Regulāri auto tiek vests uz normālu servisu kurš auto labi pārbauda. Ja ir kādas problēmas, tad uzreiz tās arī risina. Viss. Šā auto pircējs tad arī varēs braukāt ilgi un bez problēmām.

Vēl kas. Ja iegādājas auto kuram konstruktīvi tekoši kaut kam ir jāplīst - tā ir cita runa, tad neko darīt, apzināts lēmums.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kā reiz mans vecais mersis atbilst nenodzītam auto, jo apkopes tiek veiktas uz normālu servisu ar normāliem cipariem. Bet kurš taisīs konstatētās problēmas - svētais tēvs debesīs vai kasīs dibenu līdz tās izzudīs? Ja motora vākam blīve sulo, tad tā jāmaina. Ja eļļas sūknis tek, tad tas jāmaina. Ja stūres pastiprinātāja sūknis tek, tad arī jāmaina. Vai arī jāved uzreiz uz šrotu?

 

Vajadzētu reizi par visām reizēm saprast, ka lietas maksā tik, cik maksā.

Labots - Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...