Jump to content

Jauna auto izvēle 20k kategorijā


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Mezavecis

Ir trs auto tieši pieminētais Passat, kurš paņemts no salona pirms dažiem gadiem, tāpēc par passat ir ko komentēt, kādam tam jābūt svaigā kondīcijā nevis ar 200k (reāli 400k) uz spidometra. Attiecīgi arī diskusija izvērsta par to, kas varētu būt reāla alternatīva tēmas nosaukumā pieminētajā budžetā. S klases merši & retro lai paliek tiem, kam daudz naudas vai arī caura kabata un brauc "as is" kondīcijā. 

 

Cik no iesaistītajiem komentētājiem pašiem ir savs jauns auto, vismaz lietošanā regulāri?
Link to comment
Share on other sites

Sonedel darba Tesla bij atvedusi jauno Model X uz testa braucieniem, tur ir gan Spotify, gan pa taisno no telefona var streamot, gan radio, bet te vel cilveki par kasesniekiem runa :D kautgan ari pilns Web Brauzers ir, taka Youtube ar nav problema.

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Cik model x nāk tagad? Un cik ilgi jāgaida? Tur, man šķiet, ka lielākā vērtība ir tā, ka viņš brauc pats.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dabā tas izpaužas, kā veca S klases merša nopirkšana, pazīmējas pa ciemu, pēc tam saprot, cik maksā restaurēšana, pretrūsas pasākumi un autiņš paliek sapūšanai sētā, jo 5L motors rij benzīnu un neder kartupeļu vadāšanai

 

Tādēļ arī tiek meklēts donors, 85% latvijas eksemplāri arī tādi ir, gribās normalu 5 litrīgo uzlikt un vrsbūvei 2 vietas sataisīt+ ledusskapi atraast aizmugurē, tas prasa daudz naudas un pacietību, bet hei, cik naudas neprasa hi fi un foto tehnika, katram savs...

 

Protams varu nopirkt Becker Indiapollis maģi un būs pilna laime, bet tas ir pēdējais...

 

Audio bazars gan panesās :)

Link to comment
Share on other sites

Cik model x nāk tagad? Un cik ilgi jāgaida?

Par gaidisanu nejautaju. Komplektacijai, kuru mes testejam aptuvena cena bij ap £75k, autopilota nebij.

Viss itka patika, durvis mazliet jokainas, bet ganjau pierastu. Aizmugurejie sedekli bij 2 + 2, kas diezko nepatika.

Uzraviens labs

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pirmkārt, skaņas avotam lentē jābūt pietiekami kvalitatīvam, nevis pārrakstītam no CD. Otrkārt, magnetofonam jāspēj šo ierakstu pietiekami adekvāti atskaņot.

Kur mūsdienās var dabūt to kvalitatīvo ne CD avotu?!

Ja vēl kaut kur ir kasetes, tad tās noteikti ir rakstītas no kāda digitāla avota, ne jau no studijas lentes. Tās, kas bija no kaut cika tuva avota rakstītas, pašas jau sen ir sabeigušās. Kaut vai tas pats Dark side of the moon oriģinālis 16 celiņu analogais ierakts, visticamāk jau ir pabeidzies, un ir dabūjams tikai tā digitālais remasters.

Jaunākais vinils tiek spiests no digitāliem avotiem. Ir daži izņēmumi, bet ...

Vecais vinils diemžēl, ir nospēlēts.

 

Iekš auto, ja jau runājam par tēmu, noteikti nebūs tas kvalitatīvākais kasešenieks.

 

Ja vēl parunājam tīri par kasetes tehniskajām iespējām un tā paša vinila, tad tur CD ir daudz tālāk priekšā.

Tas, ka piem. plašu tehnika un viss saistītais, tiek būvēts tā, lai tas skanētu cilvēka ausij tīkam, tā cita lieta :)

 

Ai, es takš kaut ko biju apsolījies parakstā

Link to comment
Share on other sites

 

 

CD ir daudz tālāk priekšā.

Pikseļu tur pietrūkst, pikseļu! :grin:

 

 

tās noteikti ir rakstītas no kāda digitāla avota, ne jau no studijas lentes.

Jā, bet ne no CD, bet stipri kvalitatīvāka avota, visticamāk -- vismaz 192kHz@24bit.

Link to comment
Share on other sites

Man Passats B8 ar Dynaudio lasa FLAC failus... Jautājums vai F30 ar Harman Kardon lasīs...

Tikko nobraucu ~350km - Passat B8 tie Ergocomfort krēsli ir baigi labie! Ja sanāk ap 1k km dienā nostūrēt, tad muguras masāžas funkcija arī ir interesanta... ;) Es ar B8 esmu ļoti apmierināts!

Link to comment
Share on other sites

Man uz to patīk paskatīties no citas puses. Jauns pasāts Latvijā maksā gandrīz 21k  euro, Vācijā 27k. Jauns 7.sērijas BMW Latvijā no 97k, Vācijā no 83k. Bet ja tu nopērc 10 gadus vecu bmw pa 8k, nezinu vai kāds tad var pārmest par to. Protams salīdzināt jaunu auto ar gandrīz 25gadus veciem muzeja eksponātiem ir neloģiski.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jauns pasāts Latvijā maksā gandrīz 21k  euro, Vācijā 27k
Nav tāda produkta, "jauns pasāts", ir jauns pasāts noteiktā komplektācijā...
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jauns pasāts Latvijā maksā gandrīz 21k  euro

 

Par  tiem 20799 euro sanāk nīkulīgs sedans ar manuālo kārbu un trūcīgu komforta aprīkojumu 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bez atlaides, ar PVNu, normālu motoru un labā komplektācijā Passats jau būs par vismaz 40k EUR.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Golfs arī normāls tev skaitās tikai tad, ja tas ir Golfs R?
Savādāki mēdz būt?   :shok:
Link to comment
Share on other sites

Nu pa 40k pasāts ir diezgan drosmīgs pirkums, it sevišķi, ka pēc diviem gadiem tas maksās ne vairāk kā 25k. Kā iepriekš rakstīju - nevajag aizmirst, ka 40k vērtajam pasātam apakšā ir tas pats 21k vērtais, tikai apkārts ar lampiņām... Skaņas izolācija, piekare, apšuvums utt - viss kā bāzītē.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Tad ko par 40K nedrīkst pirkt?

Link to comment
Share on other sites

kurmis laikam ir tas bāliņš, kas ar g63 mersi brauc, tas viens no retajiem, kam pēc 2 gadi vērtība aug.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

kurmis laikam ir tas bāliņš, kas ar g63 mersi brauc,
Domāju, ka Tu uzminēji viņa velmes, es jau te kādu laiku uz viņu skatos, viņam ir tādas ambīcijas, ka māte mīļā,  pašam sūdzības par mašīnām, tālu no no tā ko viņš regulāri apkakā!

Īsāk sakot žurnālus lasa regulāri, bet dzīvē kuij ko ir redzējis!  :)

Link to comment
Share on other sites

Un, protams, lielākie jaunu auto iegādes un ekspluatācijas eksperti ir tie, kas nav tādas ne pirkuši, ne lietojuši :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man fāterim ir 5 gadīgs Volvo, pirkts jauns, tagad ir nenormālais noskrējiens 12K , takā dzīvē visādi gadās
Kad gribēs pārdot, es pirmais rindā :) 

 

 

Mūsdienu auto pamatlietas ir - BT/USB/SD audio, GPS, Hands-free, parking sensori utt.
Kā reize šis saraksts iekša jaunajiem auto nav vērā ņemams - atrisinās ar 100 - 200 eur investīcijām, ar audio galvas nomaiņu, jebkura vecuma auto. Waze sitīs pušu jebkuru iebūvēto GPS. Bet drošības risinājumi jaunajos auto, tas ir būtisks faktors, kaut vai garantija, ka spilveni nav izšauti.
Link to comment
Share on other sites

Kādi Pasāti! Re kā jādzīvo, SIA ar 30K nopērk drapaku par 1.8M :)

Banānu republika! VIDam nav laika, tie durvis par 100K maina!

http://www.delfi.lv/auto/zinas/foto-pagani-zonda-vieta-latvijas-uznemums-nopircis-1-8-miljonu-eiro-bugatti-veyron.d?id=48302201

Labots - jema
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Tas Bugatti ir gan jau nopirkts par Zondas naudu. Tātad, ar apgrozījumu nekāds sakars.

Link to comment
Share on other sites

Nu jā, topikam atbilstoši, summas grozās tās pašas: "Piemēram, dzinēja eļļas maiņa autorizētā "Bugatti" servisā izmaksās aptuveni 20 tūkstošus eiro."

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vecam auto nav iespējams audio apgreidot par šādu ciparu, lai strādātu visas funkcijas, kuras paredzētas uz stūres.  Es runāju par variantiem, kur audio sistēma nesastāv no prastas magnetolas. 

 

trisinās ar 100 - 200 eur investīcijām, ar audio galvas nomaiņu, jebkura vecuma auto

 

 

Ciparus studijā un kas ir tā komplektācija, kura būtu nepieciešama un maksā šo ciparu. Kaut kā veco B7 izdevās iebāzt 22k + PVN ar normālu dīzeļmotoru, ksenoniem, klimata kontroli, tāpēc nav skaidrs, kas par tiem papildus 10k tiek saņemts. 

 

Bez atlaides, ar PVNu, normālu motoru un labā komplektācijā Passats jau būs par vismaz 40k EUR.
Link to comment
Share on other sites

Ciparus studijā un kas ir tā komplektācija, kura būtu nepieciešama un maksā šo ciparu.

Kaut kā veco B7 izdevās iebāzt 22k + PVN ar normālu dīzeļmotoru, ksenoniem, klimata kontroli, tāpēc nav skaidrs, kas par tiem papildus 10k tiek saņemts.

par 22k Passaats sen jau nesanaak, shaadi ciipari bija pirms gada,

shaubos ka shobriit tie buutu pulku smukaaki palikushi

post-69487-0-50759300-1481791070_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Vecam auto nav iespējams audio apgreidot par šādu ciparu, lai strādātu visas funkcijas, kuras paredzētas uz stūres

Nu nav tā. Ir, kam var, ar attiecīgu pāreju. Ir, kam strādā uzreiz ar kaut kādām konkrētām galvām. Manai alfai var elementāri pieslēgt USB/SD/AUX/BT risinājumu un viss strādās no stūres, tikai src jāslēdz kā cd čeindžeris. Gribēju pirkt, bet sapratu, ka neizmantošu anyway.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

NAv, nav, tikko ar megjinu salasīt tādu diezgan primtīvu passāu, kas varētu patikt vidusmēra latvietim, sanaca 37k

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vecam auto nav iespējams audio apgreidot par šādu ciparu, lai strādātu visas funkcijas, kuras paredzētas uz stūres.  Es runāju par variantiem, kur audio sistēma nesastāv no prastas magnetolas. 
Takš nu i pie brošas no kā tā sastāv tā sistēma, galvenais ka funkcijas pilda tikpat labi, je ne labāk. 

 

 

NAv, nav, tikko ar megjinu salasīt tādu diezgan primtīvu passāu, kas varētu patikt vidusmēra latvietim, sanaca 37k
nu bet protams, esam nabadzīgi bet lepni,
Link to comment
Share on other sites

Accordam biju pasūtījis changera spraudnī īekamu kasti ar sd karti, strādāja visas stūres pogas, ieskaitot dziesmu slēgšanu.

 

E39, e53, e46  un citiem vecajiem bembjiem vispār var nopirkt un uzlikt android galvu, kas iekļaujas oriģinālajā dizainā, bet lutina ar visām vāzēm`n`shit, tai skaitā pogām uz stūres un riepu spiediena monitoriem. 


 

 

NAv, nav, tikko ar megjinu salasīt tādu diezgan primtīvu passāu, kas varētu patikt vidusmēra latvietim, sanaca 37k

 

Un līdz ar to, rodas loģisks jautājums, nakujam

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Problēma ne jau tur, ka nevar pasūtīt, problēma ir uzdotajā budžetā 100-200 EUR saglabājot kaut kādu kvalitāti. Kaut kā savam vecam mersim neko lētāku pa 400 EUR neesmu atradis, kas tiešām aizvietotu esošo CD sistēmu ar kaut ko modernāku. Lētais variants ir magnetola, kas kas tikai pilda atskaņošanas funkcijas. 

Link to comment
Share on other sites

Nu ja atmet pogas uz stūres, to tāpat pietrūks pilnvērtīgam darbam, tad jebkurš 1din mafons ar bt un usb.

Un skanēs visdrīzāk labāk kā oriģinālā galva.

Link to comment
Share on other sites

 

 

NAv, nav, tikko ar megjinu salasīt tādu diezgan primtīvu passāu, kas varētu patikt vidusmēra latvietim, sanaca 37k

 

:lol:  

Link to comment
Share on other sites

Veciem meršiem AUX ir standartā, un Bose skan ļoti labi.

Link to comment
Share on other sites

Ciparus studijā un kas ir tā komplektācija, kura būtu nepieciešama un maksā šo ciparu. Kaut kā veco B7 izdevās iebāzt 22k + PVN ar normālu dīzeļmotoru, ksenoniem, klimata kontroli, tāpēc nav skaidrs, kas par tiem papildus 10k tiek saņemts. 

 

 

Lūdzu - te būs mana komplektācija ar PVNu, bet bez atlaides - 45k EUR.

post-96847-0-79324200-1481835998_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wow, tautas vàģis pa dàrgo.

Un pat bez fìčám ká - adaptive cruise, adaptive lights, lane assist, sign recogniton, parking assistant, city collision breaking sys.

Jautri ka BT tàlrunim skaitàs ekstra un par ko iekasè papildus, bet citur to dod bezmaksas.

Link to comment
Share on other sites

Adaptīvais kruīzs un automātiskā bremzēšana ir - tas nāk zem HL standarta, adaptīvās gaismas nāk kopā ar to executive pakotni...

Link to comment
Share on other sites

Un šis cipars, protams, vēl nav griesti priekš pasāta... Galvenais ir apzināties, ka šāds auto tev pirmos trīs gadus izmaksā ap 700eur mēnesī (gada vērtības kritums/12) + tekošie izdevumi. Ja to grib un var atļauties, tad nav nekādu problēmu, bet tajā pašā laikā par šādu "mēneša maksu" var jau izvēlēties jaunu Audi A6, BMW 5. sēriju.

Es personīgi uz šo visu skatos, ka būtībā jau nav tik svarīgi, cik tas auto maksā veikalā, piemēram 40-60k eur, bet gan, cik tu zaudē uz tā vērtības krituma. Ok, pie dārgāka auto tu iesaldē lielākus līdzekļus, bet būtiskākais šajā visā ir delta brīdī, kad tu pārdod šo auto.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

 

 

Lūdzu - te būs mana komplektācija ar PVNu, bet bez atlaides - 45k EUR
 

 

Moller krasta par pagarināto garantiju prasa 915 (no cenu lapas) Kurš kantoris to piedāvā par 552 eur  vai arī tās ir "vēsturiskas" cenas?

 

Katram savs - nepatīk bezatslēgu sistēma, varu iztikt bez labākas audio sistēmas, 18" diskiem un mobilā telefona pakotnes. :)

No adaptīvā kruīza ar lielas jēgas nav (Latvijas mērogā). Tas tā - subjektīvais viedoklis.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...