Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

Smii, rīt no rīta Tev būs vismaz divas apenes jāvelk mugurā :sarkasms: Nu neiestāstīs man neviens, ka rīt no rīta, braukt ar velosipēdu, ir baigais kaifs  :sarkasms: 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

... Un vienas apenes uz galvas :)

 

@Smii Vai tad pašiem nav galvas uz pleciem, ka mums jāskatās uz citām valstīm? Ieviesīsim un citi pavilksies! Nez vai ciskudriļļu pavēlnieki ir tie treknāko iin un nī maksātāji, lai čakarētu ceļa infrastruktūru?

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

laikamTak

 

 

Nu neiestāstīs man neviens, ka rīt no rīta, braukt ar velosipēdu, ir baigais kaifs
Tici vai nē, bet tas ir kaifs. Kaifs ir tajā, ka, spītējot it kā nepiemērotajiem laika apstākļiem, tu esi paveicis to.  
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu neiestāstīs man neviens, ka rīt no rīta, braukt ar velosipēdu, ir baigais kaifs :sarkasms:

 

Man ir kaifs ar velo pie -20     ... protams, ja drīkstētu ar sniegammoci, piečurātu savas 3 apenes no vēl lielāka kaifa..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Smii, rīt no rīta Tev būs vismaz divas apenes jāvelk mugurā Nu neiestāstīs man neviens, ka rīt no rīta, braukt ar velosipēdu, ir baigais kaifs

 

Šoziem velo stāv šķūnī. 

Link to comment
Share on other sites

Mana darba vietā ar visu velosipedistu stāvvietu un dušu  nevien nebrauc ja temperatūra ir zem -5 .... Gribi joslu maksā par to no savas kabatas ... Sastrēgums rāda Rigas pilsētas dome Satiksmes komisijas pilnīga nekompetence satiksmes organizešana....  Saksim ar pamatiem kapec ir vajadzīgs sab transports ? lai vienā laika parvietotu lielu daudzumu tautas no punkta A uz B pie kam kam punkst A un B ir tikai pāris konkrētas pieturas ....  Mums tas nestrāda jo visi dzīvo izkaisīti un darba vietas ir izkaisītas un nelielas .... Man zinamais vienīgais lielas darba dēvejs viena vieta ir Online casino ar saviem 500-600 cilvekiem vienlaicīgi viena ēka vai punktā uz Brīvibas un Cesu stūra ....  bet tas ir rets uzņemums teiksim izņēmums. Kopuma cilvekiem ir nepieciesams neliels transports kas nodrosinās neregulāru satriksmi starp haotiskiem punktiem .... jeb māja =>darbs/izglītība=>māja Paliek vieglas/mikriķis LR ieredņi iznieko nodokļu naudo , lai subsidētu abzināti neefektīvu veidu ka pārvietot  cilvekus maja ->darbs/macības ->veikals->māja sabiedrisko transporta kas pie mums nestrāda, jo cilveku blīvums nav liels un tas krītas un  meģinot ar regulāriem marsrutiem savietot neregulārus gala merķus ... Rezultats izgašanas. Kā risināt situāciju .... pilnīga decentraližacija teiksim sabiedriskais transports kļust 100% privāts un neregulejams .... soferis/firma tikai nopek licenzi uz savu transportlīdzekli un pats izvēlas kā par kādu cenu un uz kurieni ko parvadās . Ir sociaļas grupas .... berni tiem ir janorīko skolas autobusi paliek pensionariem/invalīdi un pārējās socialas grupas šiem cilvēkiem vienkārsi izsniegt braucienu karti/kuponus kurus var izmantot tikai norēķiniem par transportu ....Bez rīdziniek kartes .... Aizejam uz jebkuru banku un debetkartes ja caur tie ies pieteikami lielaas summas izdos par brīvu .... tikai lai nauda ietu caur šo banku jo visi jau to naudu neizmantos 1 diena bet mēneša garuma ;) Izšķērdība ar Rīdzinieka karti ir jābeidz ....   Nu un atbrīvojusies nauda ir jaizmanto lai attīstītu ceļus un rezidenti brauktu vai nu ar mikrobusu vai nedārgu personisko auto jo ja naudu ko pašvaldības /valsts subsidē sabiedro uz vienu cilveku tā ir vismaz viens nedārga auto uzturešanas izmaksa gadā atceramies vienu auto var viegli izmanto vismaz 2 cilveki .... Sabiedriskais transports pēc koncepcijas šobrīd latvija vienkarsi nav funkcionāli piemerots .... un velosipedisti ir janovac no ceļa jo uz ceļa nav turēt parāka atšķrīgu atrumu transportlīdzeķlus ta ka minimālais transportlīdzekli uz ielas ir skuteris .... velosipediem atstajam meža takas un trases  pagalmus... bet ne koplietošanas ceļus. Parējiem teiksim atradīsies 200 eiro var dabūt atpakāl pie gada ienakumu deklaracijas jauzrada remontu/degvielu/auto nodokļa atmaksa .... viss ar auto ekspluataciju saistīto izdevumu čekus līdz šai summai ....  

Link to comment
Share on other sites

Ja sadalīsi tekstu rindkopās, doma būs vieglāk uztverama. Aptuveni tā: viena tēze = viena rindkopa. Citādāk TL/DR.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Priecē, ka vairums tupo cilvēku, kas nesajēdz ko un par ko viņi maksā, tomēr analfabēti. Citādāk šitos dauzzpunktu, bezrindkopu un bezpietuzīmju rakstītājus nemaz netaisos saukt; pilnīgi legāli, ja kas.

Atpakaļ uz cālis.lv!

 

Ja būtu iespējams - tobiš pastāvētu reāls pakalpojums, nevis man jāiet pie apdrošinātāja dizainēt unikālu polisi - apdrošināt manu velovadītā civiltiesisko atbildību - es to izdarītu. Pat ja tas būtu tikai brīvprātīgs pasākums. Velo reģistrāciju vajag SEN. Gan jau tad arī velobraucēji drusku pieklājīgāki paliktu; tagad fig atpazīsi, ja paspēj notīties. Nu un zādzības, zādzības...

Kas man pirmais parādīs pēdējos 5 gados maksātu LV ceļa nodokļa kvīti (kur tā arī ierakstīts) - protams, īstu un VID pārbaudāmu :) - bez jautājumiem aizskaitīšu nodokļa summu.

Baizevei, transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokli nepiemēro traktoriem; man domāt, tie ceļus ārpus pilsētām bojā vairāk, nekā velo, ne? :)

 

Ps. Pirmajā ziemā, kad braucu, pie -8 bija silti t-kreklā un kettler vējjakā, parastās džinsa biksēs no cropp. Silti, bet ne ērti. Svarīgākais piedomāt, lai nepūš cauri vējš un par apaviem un cimdiem. Kamēr kusties, tikmēr auksts nav.

Vai es rīt brauktu uz darbu ar velo? Nē, ričuka žēl. Sniegs un sāls - neizbēgami kaitē zobratiem, ķēdei, aplocēm. + man ir trauma pēc kritiena, slidenā laikā vairs nebraucu. Pirms pāris nedēļām, kad bija silts? Labprāt. Kailsalā p -10 ir braukts uz Mangaļsalu; pa pludmali forši kailsalā braukt, utt. Un es tiešām neesmu sportiskuma etalons.

Ā, gudrīšiem "nebrauc pa valdemāra, pis uz veloceliņu" - sakiet, kā uz Valdemāra 33 aizbraukt pa veloceliņu? Vai uz Jeruzalemes ielas pasta nodaļu? Moš pamēģiniet paši uz Vanšu tiltu braukt pa Ēveles ielu...

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Te pie manis Bristolē, lai samazinātu negadījumu skaitu, nomierinātu braucējus, uzlabotu "atmosfēru" ieviesa 20Mph (32km/h) uz visām mazajām ielām, atstājot uz lielajām ielām 30Mph un 40 Mph limitu. Uz tām lielajām ielām, kur ir intensīva velosatiksme un nav atsevišķu velo vai autobusa joslu, arī uzlika maksimālo ātrumu - 20Mph.

No sākuma arī veselas armijas ar neapmierinātajiem, bet tagad visi jau apraduši, sapratuši ka nekur ātrāk tāpat nevar aizbraukt un dzīvo laimīgi.

http://www.bristol20mph.co.uk/

 

Tā ka arī Rīgā vēl daudzko var darīt, lai izbesītu "svarīgāko" un steidzīgāko sabiedrības daļu :D

 

Neomulīgi gan reizēm paliek, kad no rītiem redzu kā daži ved sīkos uz bērnudārzu šādās un līdzīgās uzpariktēs pa samērā intensīvas satiksmes ielām.

Fotolia_9268666_S.jpg

Labots - AndrisBB
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Vienubrīdi bija ideja dot brīvbiletes sabtransā autovadītājiem. tur gan nekas nesanāca.

 

Bet tā - ja konkrētais darbonis var pierādīt, ka dzīvo tur un strādā šite un ceļš iet caur sastrēgumu vietām, tad tādam dod, teiksim, reizi pusgadā atjaunojamu brīvbiļeti uz kādiem 2-3 transporta maršrutiem un kādus 50% uz visiem pārējiem maršrutiem.

Iespējams, ka tas aizvāktu no ielas kādu ceturto? daļu no braucējiem vispār.

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

traktori tiek izmantoti darbam tie reti brauc pa ceļiem izņemot kā to apkalpojosais tehnikas sastāvs  vai no lauka uz lauku ... lai radītu lauksaimniecības preces ... Latvija nav Anglija kur ziemā ir -5 .... un tiek uzskatts ka nežēlīgs sals .... velosiped neder visa caura gada ekspluatācijai Latvijā .... Tā kā traucējošie brivbiļetnieki ir janovāc no intensīvas satiksmes ceļiem gribi 2 ritēnu esi laipns brauc ar mopēdu/ motorolletru vai motociklu. ritenis atstājam mežam, takām un tml neblīvas satiksmes ceļiem . Rūnājot par sastrēgumiem Rīga ir nobrauktuve no Maskavas uz Dienvidu tiltu kur viens gudrinieks ir veselu joslu aizkrāsojis kā rezultāta ir sastrēgumi .... Uzsveru tur ir uzliks asfalts ko neizmanto neviens .... Noņemtu to nejēdzīgo ierobežojumu rīta sastrēgums pazustu vai samazinātos uz pusi. Sastrēgumu iemesls Rīga ir sliktā skolu sistēma, jo vasarā un skolu brīvdienas nav sastrēgumu .... Aizejam pie jebkuras skolas no rīta .... viens auto pēc otra .... Laiks ievest skolas autobusus ....

Link to comment
Share on other sites

Nu nu, perdeļus jau izlutina mammītes, kurām 700 metru pastaiga liekas kaut kas ārpasaulīgs. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tukša bundža tālu skan!

 

Īstais, kurš izteiks viedokli par Rīgas sastrēgumiem, dzīvojot 200km no tās :)

Link to comment
Share on other sites

Šorīt labi, ielas tukšas, mašiņu noparkot vietas papilnam, izvēlies tikai kupenu, kas vislabāk patīk un maucam iekšā :) , laikam -20c ir robeža, kad daļa dīzeļi paliek mājās!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man domāt drīzāk pie vainas ir kādi svētki ... Kam svētki kam darbs ;)

Bet jā, zem -20C, varētu būt skarbs rīts dīzeļistiem :) Labi ka man divi benzīni :)

Link to comment
Share on other sites

"nebrauc pa valdemāra, pis uz veloceliņu" - sakiet, kā uz Valdemāra 33 aizbraukt pa veloceliņu? Vai uz Jeruzalemes ielas pasta nodaļu? Moš pamēģiniet paši uz Vanšu tiltu braukt pa Ēveles ielu...

braukt pa šķērsieliņu? no kurienes?

- Hallo, ugunsdzēsēji? Man kūts deg!

- Labi, kā mums pie jums aizbraukt?

- Kā, vai tad jums vairs nav to lielo, sarkano mašīnu?

Es netaisos tevi konsultēt par maršruta izvēli, taču es pilnīgi noteikti NEVARU no savas mikroieliņas aizbraukt līdz centram pa taisnu līniju. Diskriminācija!!!! Jāizbrauc vispirms uz atbilstošas centrālās ielas (šausmas, lieka benzīna tērēšana!) un tad jāseko tai. Nav, maitas, uztaisījuši, lai es caur kapiem varētu pa taisno izmaukt, pāri Daugavai pa tieši man piemērotu, brīvu ceļu! Es arī negaidu uz visām ielām veloceliņus, tāpat kā ne visas ielas ir pa taisni līdz Rīgas robežai ar auto izbraucamas. Priekš tā ir galvenās ielas, ja vajag lielu gabalu. Lasi - nodalītie veloceliņi. Redz, te biedrs laimīgs, ka uz Teikas pusi no centra ticis.

 

Valdemāra 33 apkārtnē kā reiz esmu nodzīvojis 3 gadus un turpat arī nostrādājis vēl divus. Tur ir foršas, platas ietves, pa kurām vasarās cilvēki ar velo braukā un labi braukā. Ne jau uz 70km/h gan, bet kur tad tev jāsteidzas? Gājēji arī ir cilvēki, pagaidīsi uz viņiem!

man pajāt, ka tu netiec man garām un streso aiz muguras, tās ir tavas ne manas problēmas.

var arī pavilkties aiz [..] kādu minūti, līdz būs droša apdzīšana, nevis spiest no ceļa nost.)

Pa Vecrīgu savulaik braucu uz darbu ar velo - kur problēma?

 

Valdemāra ielas tajā posmā gan derētu koku dobju apaļās malas novīlēt, lai vairāk vietas paliek. Bet Skolas iela -> Elizabetes -> Jeruzalemes būtu aptuveni tas maršruts, ko es izvēlētos, ja man gribētos ērtības un Valdemāra iela liktos par šauru, bet ietve - par prastu.

 

 

Neomulīgi gan reizēm paliek, kad no rītiem redzu kā daži ved sīkos uz bērnudārzu šādās un līdzīgās uzpariktēs pa samērā intensīvas satiksmes ielām.

Nu bet tieši par to es arī runāju - ka tas tētis ir tieši TIKPAT aizsargāts kā tas sīkais. Tētim pat stūre nav neko baigi šaurāka par tiem ratiņiem, aizķert līdzīgas izredzes, ja nu kas atgadās. Un ārpus speciālas joslas (kas savukārt paredz atbilstošu brauktuves platumu!) es nevienu no viņiem nelaistu, ja arī paļaujas, ka "gan jau būs OK - ja kas, es par sekām neatbildu".

 

 

--

Labi, tāpat tā visa ir mutes dzesēšana - tāpat stumsies pa ielām, tāpat kāds izdomās, kur sodus uzlikt, tāpat pa gadu savāksies notriektie supermeņi, kuriem ir tiesības braukt kur un kādā satiksmē vien grib (šorīt divus 40..50gadīgus varoņus uz 10km/h redzēju tur, kur prasti tādi pa ietvi brauc). Tāpat jau gājējus nenormāli daudz gada laikā notriec - kas tur liels, velobraucējus piebērt klāt.. Es ieteiktu vispirms ar to un ar celiņiem tikt galā, sarīkot skaļu kampaņu PIRMS vasaras, lai laicīgi saplāno pielāgojamās ielas, un tikai pēc tam masveidā mesties ielās.

Labots - usver
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

braukt pa šķērsieliņu? no kurienes?
A man po*uj no kurienes, brauc pa Ēveles ielu, saprati!? /sarkasms, ja nu kādam IQ zem 30/

 

Ja es braucu pa Valdemāra ielas pseidoveloceliņu uz centra pusi un man vajag nonākt tai pašā Valdemāra 33, tad saki man, mīļais, kā darīt ir labāk, ērtāk pareizāk un loģiskāk - krustā ar Bruņinieku turpināt braukt pa Valdemāra ielu (ietvi vai brauktuvi tai posmā nav sevišķi būtiski, bet ietves ir ok, kā jau arī pats norādīji) vai arī braukt augšā līdz Skolas ielai, tad braukt līdz Lāčplēša ielai un tad pa visai šauru ietvi atpakaļ uz Valdemāra?

Manuprāt, pirmais variants. Es brauktu pa ietvi.

A vot atradīsies tādi, kas blēs - bļēeeeeee, tēeeeeev tur vēeeeeeelocēeeeeeeliņš, bļēeeeeeeee....

Katrs plāno savus maršrutus. Ja ir iespējams ieplānot pa veloceliņu unt as nerada būtisku līkumu, bet dod papildus drošību - braucu tur. Ja trotuārs šaurs vai gājēju daudz - vai nu iela, vai cits maršruts. Utt.

 

Mani pašu ir lamājuši, kāpēc es nebraucu pa otru pusi, kur līnija uzvilkta - a tāpēc, ka šai pusē trotuārs plašāks, mazāk gājēju, nav arī krustojums, kas nepārredzams un kur labs cilvēki brauc pie sarkanā (konkrēti par Briāna/Valdemāra ir stāsts, baltictaxi mani naktī, braucot pie zaļā gājēju un vleo luksoforā gandrīz nonesa, sadzēsās tikai kādus 10 metrus tālāk - noplauka, ka viņam bija iespēja ieraut pretējā joslā; pavēroju tur satiksmi un no tās vietas izvairos) - un, galu galā, man jānonāk ir šajā pusē pēc puskvartāla.

 

Mani ir n-tās reizes mēģinājuši audzināt dalbajobi. Braucu pāri regulējamam kurstojumam pa pāreju - labs cilvēks pļurkst pa telefonu, spiež nost un krata pirkstu. Čaka/Stabu stūris - labs cilvēks atkal krata pirkstu, padzen auto uz priekšu lai tik es netiktu uzbraukt uz brauktuves, kaut ko plātās, tad strauji uzsāk... un attopas krustojuma vidū, kad zaļais visos virzienos gājējiem... Spieduši malā, izlikušies, ka neredz. Pasaki, ka tādiem nevajag ar lielajām šķērēm tiesības uz pusēm un uz eksāmenu!?
Un ir otri - kas palaiž, kur jāpalaiž (man nepatīk, ja es apstājos, lai palaistu, bet mašīna bremzē un laiž mani tur, kur nav jālaiž).

 

Ka jau teicu, ir arī slimi cilvēki otrā pusē - pavisam nesen kaut vai, stāvu krustojumā, taisos labo pagriezienu, iedegas zaļais un garām palido malacis uz velo - nu jā, pats vainīgs, nepiespiedos pie pašas apmales.

 

Tādu gadījumu ir daudz un gandrīz katru dienu - puse nenotiktu, ja cilvēki - ar kājām ejot, ar vleo braucot, ar dēli braucot, samokatu stumjot, ar moci vai mašīnu braucot - vienkārši pacenstos saprast, ka nav uz ceļa vienīgie un pārējiem ir identiskas tiesības - bet mazāk aizsargātajiem vēl lielākas.

Civilizētā pasaulē ir pieņemts, ja esi lielāks., stiprāks un kādamv ari nodarīt pāri - tad esi dubultuzmanīgs... nevis nes sviestu par kotletēm.

 

Pīs aut džeki, priekšā brīvdienas, lai visiem autiņi labi lec (nevaru iepriecināt, -21 alfai nav problēma), mazāk stresa un vispār viss labi. Kurmim ar, zeme uz pavasari atsals, gan jau iespiesto galvu atlaidīs.


 

 

kuriem ir tiesības braukt kur un kādā satiksmē vien grib (šorīt divus 40..50gadīgus varoņus uz 10km/h redzēju tur, kur prasti tādi pa ietvi brauc).

Apzinīgi cilvēki, dzirdēja pa TV, ka tagad pa ielu jābrauc.

Link to comment
Share on other sites

ir cilvēki kas vienkārši ir kretīni un tā izrīkojas vienmēr. Vasarā uz tukša lauku ceļa tādi ir neapmierināti, kad braucam pretī ar velo pa kreiso pusi (vienmēr ar ieslēgtu priekšā mirgojošo gaismu). Signalizē, mēģina spiest malā, viens pat apstājās un sāka stāstīt, pa kuru pusi jābrauc pēc CSN.

Es ļoti labi zinu, pa kuru pusi jābrauc. Tikai putekļu mākonis no auto parasti tiek pūsts uz vienu sānu un velobraucējam nav patīkami tajā.

 

Tomēr ne visi ir kretīni. Ir arī korekti braucēji, kas ieraugot velobraucējus uz šāda putekļaina grantenieka, piebremzē un garām brauc lēnām, lai putekļi un akmeņi neapdraudētu.

Link to comment
Share on other sites

A man po*uj no kurienes, brauc pa Ēveles ielu

 

nē nu varbūt pārrakstīšanās - NO ēveles ielas uz Vanšu. aptuveni atbilst tiem pieturas punktiem, par kuriem runāji. un zinu, ka ir cilvēki, kam patīk par IQ parunāt - pēdējais pirms Tevis bija pārtikas veikala apsargs pirms pusgada, kad palūdzu viņam atvērt ieķērušos skapīti lai pats nesaķertu stresu, riskējot ko nolauzt/saliekt

 

 

krustā ar Bruņinieku turpināt braukt pa Valdemāra ielu (ietvi vai brauktuvi tai posmā nav sevišķi būtiski, bet ietves ir ok, kā jau arī pats norādīji)

nu ja ietvi, tad jau viss būtu OK :) bet nelaime jau tāda, ka tagad simtiem apzinīgo iedzīvotāju plēsīsies uz tās brauktuves virsū, kaut arī es personīgi dotu priekšroku ietvei. teicu jau - divi tādi šorīt aukstuma vai tiesību ietekmē tā arī darīja. pārējie tajā vietā tradicionāli ir braukuši pa ietvi..

Neticu, ka tie tūkstoši riteņbraucēju, kas mainīs savus paradumus, iztiks bez cilvēku upuriem.

 

vienkārši pacenstos saprast, ka nav uz ceļa vienīgie un pārējiem ir identiskas tiesības

atpakaļskata spoguļus derētu riteņiem salikt lai piefiksētu, kas tad īsti notiek uz tā ceļa. šobrīd vienpusēja tāda darbība - vieni mauc acis aizžmieguši, otriem jārūpējas, lai šamiem ne matiņš no galvas nenokristu, savādāk cietums.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

versatile

POV.jpg?width=640


 

 

atpakaļskata spoguļus derētu riteņiem salikt lai piefiksētu, kas tad īsti notiek uz tā ceļa.

Nebūtu slikti, bet kvalitatīvu, labi montējamu spoguļu, kurus var uzlikt, būtiski nemainot velo gabarītus, neizdomā paši no sevis pagriezties, kur nevajag, ir viegli nopērkami pēc aptaustīšanas, tirgū gandrīz nav. Toties piešāvos galvu grozīt, tagad gan kā gājējam, gna kā autovadītājam nav problēmu ar aklajām zonām :)

Link to comment
Share on other sites

Spoguļi ir reāla problēma. Nopērkami praktiski tikai štrunti. Vai nu ļurīga konstrukcija, vai nu sūds pats spogulis atstarojošais, vai nu pārāk maziņš.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Pa manam (neesmu pārbaudījis, tikai filosofēju) labākā spoguļa konstukcija būtu tāds, kas stiprinās pie stūres kaut kur vidusdaļā, tad aiziet uz leju un uz priekšu, bet sāniski - tikai līdz stūres ragu ārējam līmenim. Spogulis mazliet sfērisks un asimietrisks. Praksē noteikti jāeksperimentē ar labāko novietojumu.

Link to comment
Share on other sites

Uz ielas galvenais transportlīdzeklis ir mašīnas(smagas, vieglas traktori, autobusi un tml) .... velosipēdisti ir otrās/trešas nozīmes dalībnieki tā ka ziniet savu vietu ... Ietve "pieder" gājejiem un visi pārējie ir attiecīgi tam piekārtoti. Velosopedistiem nav vietas mūsdienu straujaā satiksme  uz augstas intensivitātes ceļiem .

Link to comment
Share on other sites

versatile

nu jau... uz ielas galvenais ir mašīnas, izņemot eee, to nekur nevajag laist, var mierīgi pie krustojuma izkāpt laukā un spārnu paspārdīt...

 

Kāda vēl Rīgā strauja satiksme? Auto plūsmas max vidējais ātrums starp luksooforiem ne-korķos centrā nebūs virs 35km/h. Jo vairāk mašīnu, jo lēnāka satiksme. Vot i ej ieskrieties.

Link to comment
Share on other sites

Aj, Versatile, ko Tu ņemies? Tak sen jau skaidrs, ka šī ir viena no tēmatikām, par ko būtā nav vērts diskutēt. Pat daži IT tēmās sevi ierādījuši, it kā cienījami biedri satiksmes tēmās nolaižas līdz apollo komentāru autoru līmenim. Līdz šim visas līdzīgās diskusijas te ir beigušās ar rezultātu - apaļu nulli.

 

Suņi rej, bet karavāna min tālāk! :)

P.s. TG!

Labots - Koalīcija
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

no vienas puses zb, no otras puses piegdienah, no trešās puses - Lieliski, bail paliek, palasot ar kādiem dalb-ajobiem ikdienā pa vienām ielām braukāju.

 

No ceturtās puses - šitie visi sacepas, streso, taurē, lādās, sūta videoierakstus delfu aculieciniekam, pēc tam slimo ar stresa izraisītām autoimūnām vai sirds saslimšanām, man par to jāmaksā... Un viss tikai tāpēc, ka neprot, nespēj, bet ļoti vajag apdzīt riteņbraucēju. Skumji tak. Tā mēs toč izmirsim.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kad LV atļaus zālīti tirgot, tad būs nauda tādiem celiņiem! Kaut gan ņemot vērā realitāti, tā nauda tāpat gaisā izkūpēs, ne daži paliks bagātāki. 

Link to comment
Share on other sites

Velosipēdisti ziemā varētu pārlekt uz slēpēm un arī pa braucamo daļu vālēt un bļaut, ka viņus nerespektē:D

Link to comment
Share on other sites

Kad LV atļaus zālīti tirgot, tad būs nauda tādiem celiņiem!

Vai arī izstrādāt tehnoloģiju, pārdot uz Nīderlandi un atņemt par zālīti ietirgoto naudu. Pašiem viņiem ar izstrādi iet lēnu, jo sniegs reizi 2 gados :D

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

mašinas paatrinās strauji un velosipedists parastais ir par lēnu (par elektro šeit nerunāsim) ..... tā ir problēma .... ja uz ceļa ir divi dalībnieki ar pārāk dažādu ātrumu un akselerāciju un aizsargātības ipašībām tā ir recepte problēmam (zirgi vs auto .19 gs beigas 20 gs sākums ... Motors uzvarēja)... Velosipēds ir anarhronisms kā transporta līdzeklis Latvija, jo salīdzinoši lieli attālumi un iedzīvotāju blīvums nav pieteikošs  Nu ko gribu jāt ar zirgu pieprasu speciālu joslu zirgiem .  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

 

 

stāvu krustojumā, taisos labo pagriezienu, iedegas zaļais un garām palido malacis uz velo - nu jā, pats vainīgs, nepiespiedos pie pašas apmales.
 

 

Nu vispar jau šitas tagad ir standarta prasības - griez pa labi, skaties arī pa labi, vai kāds tur nav paslēpies un netaisās braukt taisni.

Link to comment
Share on other sites

Velosipēdisti saka, ka automobīlisti ir dalbajobi, bet brīnās, ka automobīlisti sauc velosipēdistus par dolbajobiem. Ko nu?

Link to comment
Share on other sites

 

 

ja uz ceļa ir divi dalībnieki ar pārāk dažādu ātrumu un akselerāciju un aizsargātības ipašībām tā ir recepte problēmam

 

nu jau tās problēmas pazūd. tuvākajos gados visos jaunajos auto būs automātiskās bremzēšanas sistēmas (AEB). pat gribēdams vairs tu nespēsi uzbraukt velosipēdistam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@versatile Nav jāfokusējas, kam ir kādas tiesības, tad mēs finišējam ar cīņu - kurš krutāks un bezkaunīgāka. Būtiski ir iejusties citu ādā un saprast to, ka autovadītājam nav 4 acis un velopēdists ir mazs punktiņš spogulī, ka gājējam nav acu pakausī utt, nevis noteikumi man atļauj vālēt pa skolas ielu uz 50km/h un man poh, ka cilvēki nemāk pārlidot pāri joslai, lai nokļūtu pie sava auto. Ja kas, tad auto nelido ar 50km/h pa skolas ielu, jo saprot, ka no jebkuras ietves, vārtiem utt var uzpeldēt auto, velo vai gājējs, bet velopēdisti dragā pa joslām kā pa tuneļiem, kas būtu izolēti no apkārtējās pasaules.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

tā ir problēma
Problēma ir nevis problēmā, bet tavā attieksmē pret šo problēmu.

 

 

Nu vispar jau šitas tagad ir standarta prasības - griez pa labi, skaties arī pa labi

Tagad ir tumšais laiks un ātrums viņam bija kkas pie 25-30 km/h. Pirms manevra spogulī nepamanīju, biju sācis kustēt taisni, īsi pirms pašas griešanās paskatītos vēlreiz. Bet nu pie 25km/h ātrums sekundē ir 7 metri, tātad, starp - paskatos, uzsāku, iebraucu krustojumā, paskatos - viņš kādus 3-4 auto garumus paspēja nobraukt, vismaz. Nav prātīgi tā uzvesties satiksmē.

Link to comment
Share on other sites

Nav prātīgi tā uzvesties satiksmē.

 

Bet zato kā džeks izbaudīja savu velobraucēja pārākumu. Yess, iegriezu tam āpsim dzelzs kastē, pagaidīs, pofig :D

Labots - x_rays
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...