Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

@alusbundža Esi jau pierijies piektdienas vakarā, ka nevari saturēt savas inteleģences izpausmes? Uzvelc termobikses galvā, lai neatsalst vēl tas mazumiņš, kas atlicis!

 

@pārējie Jūs paši sevi dzirdat? Likvidēs mašīnas, lai dotu vietu velopēdiem? Ja nekā savādāk, tad vismaz iekustiniet savas smadzenes un iztēlojaties kā daudzmiljardu kompānijas pārtrauc auto ražošanu (par pašbraucošajām pastāstiet kādam vakara pasaku), lai iepriecinātu pāraugušus tīņus, hipsterus un citus dīvaiņus, kas lieto velo 24/7? Ja jums tā liekas realitāte, tad medicīna šeit ir bezspēcīga.

 

@versatile Man nav problēmu apdzīt velosipēdistu, bet man ir problēmas ar gar mašīnu ložņājošiem un gājējus ignorējošiem tipāžiem ciskudrillistiem un nenobriedušu vēlētāju balsu kāriem un nekompetentiem ierēdņiem, kas bojā auto infrastruktūru. Nez vai centra veikalu ienākumus veidos velopēdistu tēriņi, kad auto būs izspiesti no centra? :) :) :)

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

psc kas par zābaku.

 

auto nekur nepazudīs, un tas ka tu brauc ar velo neliedz tev pirkt auto. varētu jau skaidrot, ka sakārtojot infrastruktūru, tie tūkstoši kas pāris kilometrus vieni brauc no mikro rajieniem uz darbu centrā izvēlotos tos mērot ar velo, jo tā ir ātrāk un lētāk, radot mazāk korķus un neērtības pārējiem, bet tu esi pietiekami stulbs, lai tas nepielektu. ieteiktu tev ar kādu reizi pamīties, lai asinis beidzot tiek līdz smadzenēm.

Labots - Guest
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nē, līdz jūsu izteiksmes līmenim gan tomēr nenolaidīšos.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

tavā tekstā nav neviena argumenta, ja būtu pabeidzis vidusskolu, droši vien to zinātu.

Link to comment
Share on other sites

 

1. ... kopējā neiecietība vienam pret otru

2. .....Domāšana globāli, nevis tikai par sevi. 

 

 

 

 

āmen

Labots - Gunxx
Link to comment
Share on other sites

Vislabāk šo situāciju novērtē fūru šoferi, kuri gudrīgos lisapēdistus kam Sekunde dārgāka par dzīvību, devē par kraukšķīšiem :D

Link to comment
Share on other sites

Problēma ir tā mikrorajonis nav daudz brauceju vairums tur auto jo vajag aizvest bernu uz skolu .... nav skolu autobusu Rīga kas beidzot ir jāatrisina šī problēma jo skolu brīvdienas nav sastrēgumu .... Atgādinu ka Latvija nav Anglija un laika apstāķli nav piemeroti vesloipedam cauru gadu  un vairumā darba vietu nav dušu kas ir nepieciešama velosipeda struktūra tapat kā droša novietne.... Vairums cilveku izvacās no Rīgas un dzīvo Pierīga .... dzīvokļu cenas, īres cenas .... Mazs salīdzinajums Padomju laiku  labi izremontets dzīvoklis Salaspilī kas ir 5-10 minūsu brauciena no Rīgas koleģis skatījas bija  20000 eiro Riga mikrorajons jau 50000 .... Parēķini cik izmainas kreditmaksājumi  un cik ātri vari atgriez teiksim 20000 un 50000..... Ekspluatacija bija +/- vienāda ....   

Link to comment
Share on other sites

EEE: mikrorajonos cilvēki tur auto tieši tādu pašu iemeslu dēļ kā citi cilvēki. Lai paši tiktu uz darbu lielāku gabalu, jo sevišķi, ja sab.transports tagad ir dārgs, lēns un piebāzts. Braukāju ar sabiedrisko 10 gadus uz darbu - sievai auto ir, pietiek. Iegadājos auto, kad darbavieta vairs nebija centrā, ērti sasniedzama. Etalons galīgi nav tā vērts ne mēneša izmaksu, ne laika patēriņa, ne ērtību, ne vīrusu dēļ.

 

Sākumskola, kad pašu pirmo klašu skolēni paši vēl netiek laisti vieni, ir pavisam mazs vecāku dzīves posms. Strādāt gan vajag visu pieaugušo mūžu.

Link to comment
Share on other sites

nevertell

 

 

Problēma ir tā mikrorajonis nav daudz brauceju vairums tur auto jo vajag aizvest bernu uz skolu .... nav skolu autobusu Rīga kas beidzot ir jāatrisina šī problēma jo skolu brīvdienas nav sastrēgumu .... Atgādinu ka Latvija nav Anglija un laika apstāķli nav piemeroti vesloipedam cauru gadu  un vairumā darba vietu nav dušu kas ir nepieciešama velosipeda struktūra tapat kā droša novietne.... Vairums cilveku izvacās no Rīgas un dzīvo Pierīga .... dzīvokļu cenas, īres cenas .... Mazs salīdzinajums Padomju laiku  labi izremontets dzīvoklis Salaspilī kas ir 5-10 minūsu brauciena no Rīgas koleģis skatījas bija  20000 eiro Riga mikrorajons jau 50000 .... Parēķini cik izmainas kreditmaksājumi  un cik ātri vari atgriez teiksim 20000 un 50000..... Ekspluatacija bija +/- vienāda ....   
 

Tu pats vari izlasīt tagad, ko tu tur sapļūtīj ? 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Necitēšu vēlreiz, bet

EEE,

 

tas nav šņabis no rīta, bet kaut kas stiprāks par kapronu, tas nu ir droši.

Labots - Zuxters
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kas nav iemācijusies lasīt tiem pieturzīmju neesamības piesaukšana vai nē nepalīdz  ;)

Kolēgi, kas dzīvo Rīga, izmanto sabiedrisko .... Pie darba ir stavvieta un bezmaksas .... Ar auto regulāri brauc tie kas ir ārpus Rīgas (Pierīga) ... un tādu ir vismaz puse. Protams vairumam auto ir , taču ar to brauc tika ja pēc/pirms darba kaut kur ir jābrauc,  tas ir ļoti reti. Izņemums ir tie kas dzīvo Rīga un ir berni bet nav vecvecāku kas tos izvadā  līdz 15-16 gadu vecumam.... Sveiciens neesošajiem dārziņu un skolu autobusiem .... Tas būtu patiešām forsi ja tadi būtu Rīga tāpat ka laukos. 

Link to comment
Share on other sites

 ASV ir bērnu autobusu sistēma un Latvijas laukos ir tāda ... ir noteiktas pieturvietaas un laikos kurās pietur tas autobuss un vienkārši bērni tur to sagaida ... Kaut kas līdzīgs maršruta mikroautobusam .... Latvijas laukos strādā bet Rīga ir ipaša un tiesi šeit tapec ka ta ir Rīga tas nestrādas ;) 

Link to comment
Share on other sites

Rīgā ir bezmaksas braukšana sabiedriskajā skolēniem. Tie faktiski pilda skolas autobusu lomu. Tā beidz te vāvuļot.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Tas ir sķībi, jo nenodorsina berna kontroli lai viņa/viņs aiziet līdz skolai un pēc skolas droši nokļūst majās un nebrauka apkārt tur kur nevajag... Tad kad būs 18 vai pilngadība , lai brauc kur grib un kā grib ... Te daži nesaprot ka šodien berni ir dārga investīcija  ar kuru var kaut kas vienmer atgadīsies un tas ir normāli un skolas autobusu sistema ir veids ka to samazināt šadus riskus ikdienā. Un vecaki ir atbildīgi par bernu kur tas atrodas un  ko dara ... Tas ir pie tam pārbaudīts veids ka to darīt tas samazina vecaku nevajadzīgu laiku patērinu un nodrošina labāku berna drošību .... Ta kā laiks skolenu brivbiļetes anulēt un ta vieta tiem iedot skolas autobusus ...  Tas ir veids ka dots RS kas ir jabeidz .... lai beidzot šis uzņēmums kļūtu efektīvs ts tiktu piespiest kļut tāds un beigtu izniekot nodokļu maksātaju naudu .

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ta kā laiks skolenu brivbiļetes anulēt un ta vieta tiem iedot skolas autobusus ... Tas ir veids ka dots RS kas ir jabeidz .... lai beidzot šis uzņēmums kļūtu efektīvs ts tiktu piespiest kļut tāds un beigtu izniekot nodokļu maksātaju naudu .
Ej murmuļo citā vietā. Šeit galīgi neatbilstoša vieta.
Link to comment
Share on other sites

un beigtu izniekot nodokļu maksātaju naudu .

Tu pats parēķini, cik izmaksā papildus autobusi vismas 200 Rīgai vajadzīgi, šoferu algas, autobusu apkope, remonti u.t.t.

un tas tāpat par nodokķlu maksātāju naudu.

Labots - janka71
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
kas tos izvadā līdz 15-16 gadu vecumam

Kas tie vēl par liberāļu murgiem? Mani 1. klasē divas nedēļas pavadāja uz skolu un tad gāju pats un ar klasesbiedriem, kuri pa ceļam. Pēc tam 3. klasē arī ar trolejbusu braucu uz treniņu un pie mammas uz darbu. Pilsētā bērniem vispār ir jāiet tuvējās skolās, kas ir sasniedzamas ar kājām! Ārpus pilsētām gan skolas autobusi ir labākais variants.

 

Etalons galīgi nav tā vērts ne mēneša izmaksu, ne laika patēriņa, ne ērtību, ne vīrusu dēļ.

Pat šobrīd tas vēl nav tik viennozīmīgi. Viss atkarīgs no dzīvesvietas un darba atrašanās vietām, transporta maršrutiem, korķiem tajā posmā, stāvvietu (ne)pieejamības un citām dzīves vajadzībām. Piemēram, man sanāk gan ērtāk, gan lētāk un auto paliek citiem mērķiem. Bet vīrusi.. tas jau tieši norūda imūnsistēmu un tad neslimosi. Nevis kā modernais nevaris-bezspēcītis, kuru līdz 16 gadiem vadāja vecmāmiņa. (ne Tu, bet vispārīgi)

 

Par galveno tēmu.. Vai cienījamie foruma eksperti ir spējīgi tik daudz kā kinētiskās enerģijas formulā ielikt tos divus mainīgos un izrēķināt kāda ir kinētiskās enerģijas atšķirība starp tipisko auto un velosipēdu? Vai viņi spēj kaut aptuveni noteikt automašīnu un velosipēdu skaita attiecību? Vai viņi spēj sajēgt cik laukuma aizņem auto un cik velosipēds? Bet pats galvenais - vai mūsdienu prāts ir spējīgs sajēgt, kādēļ CSN ir termins "mehāniskais transportlīdzeklis" un kādēļ velosipēds tā definīcijā nav iekļauts?

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

1) RS skolēnus un visas pārejās sociālas grupas pārvādā par naudu .... lielu .... no Rīgas budžeta tāpec papildus finansējums nebūs nepieciešams .... drīzak tas kritīsies. :)

2) RS is neefektīvs uznemums,, jo tas netiek gala ar izmaksu kontroli ka rezultata no pilsetas regulāri prasa papildus finasējumu .... Kaut gan socialie aizsargajamo skaits sarūk un līdz ar nauda vinu pakalpojumu nodrošinašanai arī ...   

3) Bērnam skolu 15-25 minūšu gajiena nevar fiziski Rīga nodrošināt .... It ipasi mikrorajonos un centra arī jo bērnu blīvums sen vairs nav tads lai varetu notikt ....

4) Skolas autobus ir sabiedriskais transports ar visiem tā trūkumiem un plusiem tikai tas ir drošaks bernam jo tur var atrasties tikai skolēni kas dodas un noteiktu maršrutu .... un līdz ar kopeja drošība ir lielaka 

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

 

 

^es tev silti iesaku saakt izmantot pieturziimes, savaadaak var slikti beigties...

Pats sāksi garumzīmes un mīkstinajuma zīmes lietot?

 

Runājot par tēmu - manā galā ar braucēju kultūru viss normāli. Ziemas prieku baudītāju netrūkst, bet cik redzēju, tad satiksmi reāli neiespaido, jo ālējas pa laukumiem, mazām ielām un vēlu, kad citus tas netraucē.

Tik vien, ka kulturālo braucēju skaits pieaudzis un parkošanās vietu laukumi dzīvojamos rajonos ir pilni, sen jau arī zaļās zonas. Agrāk tik daudz privāto auto nebija, kad plānoja, izbūvēja dzīvojamos rajonus.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mani 1. klasē divas nedēļas pavadāja uz skolu un tad gāju pats un ar klasesbiedriem, kuri pa ceļam. Pēc tam 3. klasē arī ar trolejbusu braucu uz treniņu un pie mammas uz darbu.


Caps, tagad bērnus nedrīkst laist vienus nepieskatītus laikam līdz 12g vecumam. Turklāt - salīdzinājumā ar laiku, kad gāju skolā (vēl vecie ikarusi bija) - šobrīd tur ir mazāk penšu un vairāk urlātu/bomžu, īpaši, kopš nolikvidēja konduktores - sīci tādā sūdu kaudzē vienu laist neteiktu, ka gribētos. Ā, un, lai arī interjers ir gājis uz augšu, piemīztu transportu un lipīgo stangu arī tad bija mazāk - moš tieši tāpēc, ka nebija tik komfortabli braukt un minēto bomžu bija mazāk.
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

d-l

 

Mēģini. Kas sanāks, tas sanāks. Ko citu, lai iesaku?

Labots - NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Bērnam skolu 15-25 minūšu gajiena nevar fiziski Rīga nodrošināt .... It ipasi mikrorajonos un centra arī jo bērnu blīvums sen vairs nav tads lai varetu notikt ....

Vēl viens no gaisa parauts murgs. Tu vispār Rīgā esi bijis? Rīgā, ejot, pa to laiku Tu tieši paiesi garām vismaz pāris skolām. Pat mikrorajonos starp skolām ir apmēram tāds gājiena laiks. Un, ja kaut kur nav, tātad tur jāizveido jauna skola. Ak, bet žīdu valūtas fonds jau diktēs, ka skolu esot par daudz. Nu jā - priekš kam gojiem skolas...

 

Agrāk tik daudz privāto auto nebija, kad plānoja, izbūvēja dzīvojamos rajonus.

Ja agrāk tā bija, tātad neko nevar mainīt, vai ne? Tieši tādas tagad ir impotento ierēdņu dogmas. Daudzstāvu namu pagalmus varētu rekonstruēt uz vismaz divreiz lielāku stāvvietu ietilpību ar tikai tik ieguldījumiem, kā pārzīmēt plānus un norīkot pāris večus, kas paber granti un pārliek apmales. Bet tam jau vajag pāris miljonus, lai pāris simti vietējo Briseles ierēdņu subordinācijas būtu nodarbināti ar makulatūras drukāšanu, absurdu pieprasīšanu un reālu darbu bremzēšanu.

 

Caps, tagad bērnus nedrīkst laist vienus nepieskatītus laikam līdz 12g vecumam. Turklāt - salīdzinājumā ar laiku ... moš tieši tāpēc, ka nebija tik komfortabli braukt un minēto bomžu bija mazāk.

Tātad ir jāmaina tik absurdi tautas degradēšanas likumi, ko ir uzspiedusi ESRS no Maskavas Briseles! Bet zombētie ļiberasti (kuri te nodarbojas ar totalitārisma sistēmai pielienošo cenzūru), jau būs pret... Un agrāk bija savādāk pavisam vienkāršu un loģisku iemeslu dēļ. Valstī, lai vai kā, bet tika attīstīta ražošana, kas deva cilvēkiem darbu un nebija laika vipendronoties un bomžoties. Šajā savienībā mūsu valstij ir paredzēta tikai sūdu noieta tirgus un bedres loma.

 

ja es saaksju, tad sjeit vairaak nerakstiis neviens analfabeets. nez kaa iisti ir labaak? retorisks jautaajums :>

Protams, ka tieši tā arī būtu vislabāk! Tās būtu foruma pēdējo gadu labākās pārmaiņas un iespējams pēdējā cerība...

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

 

 

ja es saaksju, tad sjeit vairaak nerakstiis neviens analfabeets. nez kaa iisti ir labaak? retorisks jautaajums :>

 

Tīri intereses pēc - principā nelieto, vai pieradums no laikiem, kad bij nepiecieshamiiba rakstiit bez garumziimeem

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Da Jauki vēsture, jūs idioti, un vizītkarte.

Viņš tak raksta arī ievērojot visu uzskaitīto. Ziņas nelasat....? Komentārus?

Link to comment
Share on other sites

No Rīgas dzīvokļa līdz skolai ar kajām bija 1h ..... Ar troleibusu bija nieka 4-5 pieturas  tā paša rajona skola.  Tas bija verenais PSRS kad viss  bija labi ;) No tagadēja Rīgas dzīvokļa man ar kajam ir 50 minūtes līdz tuvakajai skolai bernam tas ir jau minūtes 70 -80 .... ja bērns ir zem 15-16 gadu vecuma  ts pirmos 6 gadus ... pēc tam tas laiks būs vienāds ar manējo. Skolu skaits arīt turpmak kritīsie jo bērnu ir maz .... un tas laiks tikai pieaugs ... tā ka skolas bus ir labs risinajums. PSRS un  Latvijā skolēniem dod bruaksanas biļetes jo ir slinkums čakareties ar speciālu  trtansportu, jo sabiedriskais gāja katras 5-10 minūtes dienas laikā un tas nebija aktuāli. RS laika intervali tagad ir stipri par lielu pie kam ja salīdzinat Stokholmu un RS tad tur tas transports ir relatīvi letāks ņemot vēra attalgojuma līm eni biļetews cenu un cik bieži tur iet sabiedriskais tās pašas 5-10 minūtes starp autobusiem visos maršrutos, kamer RS ne tuvu nav tāds .... 

Link to comment
Share on other sites

D_L, izveido FAQ - kāpēc raksti bez garumzīmēm, lai nav katram enerģiskam jaunpienācējam jāskaidrojas...

Link to comment
Share on other sites

Pirms pāris nedēļām D_L kaut kas bija sajucis un bija viens ieraksts smukā latviešu valodā ar visām zīmēm. Un nevis 2 vardi, bet veselas 3 rindas. Es jau padomāju, vai nav kāds accountu uzlauzis vai redzamo vārdu nomainījis sev.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

D_L, izveido FAQ - kāpēc raksti bez garumzīmēm, lai nav katram enerģiskam jaunpienācējam jāskaidrojas...

 

Šito nelasīji?

 

 

 

tiiri pieradums no pirmo veestkopu un cjatu laikiem
Link to comment
Share on other sites

Long John

 

 

D_L, izveido FAQ - kāpēc raksti bez garumzīmēm, lai nav katram enerģiskam jaunpienācējam jāskaidrojas...
   

111.jpg

 

 

     :yahoo:  :yahoo:  :yahoo:

Labots - Long John
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Galvenais, lai bremzes ir kārtībā - pārejais nav tik svarīgi... :D

 

0a4c5259db01a647d61f9a68dfc58f72.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pirms kāda laika bija dzirdēts, ka policija šogad cīnīsies ar pārgalvību uz ceļa.

Pagaidām nav novērot, ka situācija uzlabotos, tā drīzāk regresē.

Gan jau arī te daudzi ir tādi, kam patīk skriet, bakstīties kā praida dalībniekam aizmugurē un tad dzīt tos, kas jau brauc virs atļautā, vietās kur līkumi un citas nepārredzamas vietas, jeb būt pārgalvīgiem.

Policistu uz katra stūra nenolikt, tāpēc, kā jums šķiet, kā pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem šādus indivīdus izmācīt? Pieciest nevajadzētu, savādāk dažreiz sāk veidoties kultūra uz ceļa kā Krievijā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jurkins

Vakar smējāmies, ka varētu tādu teorēmu definēt - uz jebkuriem diviem braucējiem aplī attiecas apgalvojumu pāris - dibenzellis ielīda un dibenzellis nepalaida.

 

B,... oriģinālā bija p_idars :D

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Policistu uz katra stūra nenolikt, tāpēc, kā jums šķiet, kā pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem šādus indivīdus izmācīt? Pieciest nevajadzētu, savādāk dažreiz sāk veidoties kultūra uz ceļa kā Krievijā.

Pašiem tā nedarīt. Pārējais laika jautājums.

Link to comment
Share on other sites

 

 

kā jums šķiet, kā pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem šādus indivīdus izmācīt?

 

Ļoti aktuāla tēma 5-os no rīta - hoķa apspriešana ievilkās?. :D Mācīt nav jēgas - rādi priekšzīmi un pārējais ir laika un policijas klātbūtnes jautājums. 

Link to comment
Share on other sites

Katru dienu dzīvojamā zonā rādu visiem priekšzīmi, ka tur jābrauc lēni un uzmanīgi. Un, lai neapdraudētu gājējus, pa ielas vidu.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...